pi_33073215
daar gaan wij het hier niet over hebben...
pi_33073240
GBL is een legaal middel, daar kun je dus prima over praten. Iedereen weet ook dat het 1 van de bestandsdelen is om GBL te maken, hoeven we dus ook niet geheimzinnig over te doen..
pi_33073487
de OP zegt dit:
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:43 schreef rameijer het volgende:

Er mogen geen links of namen meer gepost worden van (websites van) leveranciers voor basisproducten van GHB. Ook mogen er geen recepten meer gepost worden, deze zijn nog terug te vinden in de vorige topics en daar zullen we het (helaas) mee moeten doen.
ben het er ook niet 100% mee eens, maar we hebben er maar naar te leven..
  woensdag 14 december 2005 @ 15:41:19 #204
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33073847
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist m'n G binnengekregen en vanavond ff voor het eerst proberen Het werd me aangeraden om met 2ml te beginnen en als het bevalt een uur later nog een keer 2ml te nemen.

van 2 ml voel je geen drol\
Gewoon 4/5 ml en enjoy the ride

gemiddeld 3 uurtjes wachten tussen elke dosering.

Als je je misselijk voelt ( sommige mensen zijn gevoelig voor anesthetica ) ff wat citroensap drinken..is het zo over

Verder slaat het vergelijken van explosion met G nergens op...G is met niets te vergelijken
pi_33073914
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef SHE het volgende:

[..]

het is altijd verstandig de eerste keer rustig aan te doen om te kijken hoe je reageerd..
als dat goed gaat kan je naar gewone doses..
  woensdag 14 december 2005 @ 15:46:47 #206
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33073983
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:05 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, als ik het goed begrijp is GHB en GBL niet zo heel verschillend.. maar je kan op internet legaal heel makkelijk 99,9% pure GBL kopen.. Magicstripper 2000, etc. etc.

Allemaal schoonmaak producten. Maar ik neem aan dat dit niet de juiste bestandsdelen zijn voor GHB?
Wordt vaak verkocht als middel om bv verf van hout te halen..etc etc

Vergeet niet dat GBL helemaal neit handig is, omdat het uren duurt voor je lichaam het omzet in GHB

Mocht je echter aan NaoH kunnen komen, dan heb je er wel wat aan. Verhouding is 120 GBL op gemiddeld 60 gr NaOH
of 90 KOH
Alleen doel ik daarmee niet op de shit van de drogist, maar apothekers NA

Verder ben ik tegen het thuiskokkerelen en is het vervaardigen van GHB strafbaar...dat dat ff duidelijk is
  woensdag 14 december 2005 @ 15:48:55 #207
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33074045
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:43 schreef Yorrit het volgende:

[..]

het is altijd verstandig de eerste keer rustig aan te doen om te kijken hoe je reageerd..
als dat goed gaat kan je naar gewone doses..
Dat vind ik zelf altijd onzin, je weet pas je dosering als je weet wat de verhouding GBL is .

Daarnaast is bij zulke kleine doseringen JUIST de kans groter dat je overdoseert, omdat je geen ruk voelt, vervolgens bij neemt...de eerste dose nog in je bloed zit en hoppeta, out gaat

Gewoon de standaard dosering ( zoals vroeger in de witte buisjes zat @ 5ml ) en lekker wachten.
Beste is dat ff in een glas appelsap ofzo te flikkeren...proef je het zout niet zo erg en als je rustig drinkt, werkt het beter/sneller

pi_33074090
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:46 schreef SHE het volgende:

Vergeet niet dat GBL helemaal neit handig is, omdat het uren duurt voor je lichaam het omzet in GHB
t werkt meteen hoor....
  woensdag 14 december 2005 @ 15:55:04 #209
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33074193
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:50 schreef Yorrit het volgende:

[..]

t werkt meteen hoor....
Euh

NEE

Ik wil je best het chemisch proces uitleggen, maar als je niet in slaap wil vallen, kun je van me aannemen dat het aanzienlijk langer duurt voor je lichaam het omzet in GHB

Los van het feit dat het nemen van pure GBL zo'n beetje het domste is wat je kunt doen voor je niertjes en lever
pi_33074220
ow wat ik voel is maar een placebo effect?

maar leg uit ben benieuwd wat je denkt.
  woensdag 14 december 2005 @ 15:57:17 #211
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33074246
Oveigens..iets wat ik heb ontdekt, maar waar ik nog geen wetenschappelijke verklaring voor heb gevonden.

Onlangs na inname erg last gehad van opkomend maagzuur...zeker als ik van de bank weer opstond.
Dat kwam letterlijk naar boven.

Na dat gebeuren, deed mijn keel zo ernstig pijn, dat ik dagen amper kon slikken...was echt hell

Iemand enig idee hoe dat kan?
  woensdag 14 december 2005 @ 15:59:00 #212
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33074289
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef Yorrit het volgende:
ow wat ik voel is maar een placebo effect?

maar leg uit ben benieuwd wat je denkt.
Dat zeg ik niet...tuurlijk werkt het...en GBL is ook nog eens sterker...Je lichaam doet alleen aanzienlijk meer moeite het om te zetten. En als je maar genoeg neemt, voel je het logischerwijs.

Vind het alleen niet zo clever van je...je geeft je lever aardig wat klappen.
Beter zuur je de bende een beetje aan
pi_33074376
maar het duurt geen UREN voordat het werkt, zoals je insinueerde
  woensdag 14 december 2005 @ 16:06:34 #214
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33074450
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:03 schreef Yorrit het volgende:
maar het duurt geen UREN voordat het werkt, zoals je insinueerde
Dat zei ik niet snuitje, anders stond dat er wel letterlijk

Ik gebruik die onzin alweer 10 jaar, waarvan ik het zelf zo'n 8 jaar in alle vormen heb gemaakt. Je kan mij niets meer vertellen over die bende ( en nee, dat bedoel ik niet arrogant of belerend )

Ik ken de stof GBL goed en heb er genoeg testjes mee gedaan om te weten dat het niet handig is, het als vervanger voor GHB met regelmaat te gebruiken.

Laat voor de gein anders eens wat GBL op je tafel liggen en check na een dag even wat er met je tafel is gebeurd

Je moet het aanzuren...please. Ik zou het vervelend vinden als Jorrit straks een gammel levertje heeft
pi_33074495
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Euh

NEE

Ik wil je best het chemisch proces uitleggen, maar als je niet in slaap wil vallen, kun je van me aannemen dat het aanzienlijk langer duurt voor je lichaam het omzet in GHB

Los van het feit dat het nemen van pure GBL zo'n beetje het domste is wat je kunt doen voor je niertjes en lever
Haha, nou kom maar op met die biochemische reactie, deze is namelijk heel erg simpel en het duurt zeker geen uren .
oh..
pi_33074534
GBL werkt bij mij meestal na 30 minuten, ghb kan zelfs al na 10 of 15 minuten voelbaar zijn.

Het werk alleen langer ja omdat het omzetten naar GHB eerst nog moet gebeuren waardoor het een iets langere werktijd heeft. Dit merk je ook als je gaat slapen, met GHB moet ik midden in de nacht bijnemen, met GBL niet
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_33074563
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat zei ik niet snuitje, anders stond dat er wel letterlijk
ik zei 'Het werk wel meteen'

waarop jij zei 'NEE'

snap je?
quote:
Je moet het aanzuren...please. Ik zou het vervelend vinden als Jorrit straks een gammel levertje heeft
aanzuren?
het moet toch juist basischer worden?
zuur is het al als de hel
pi_33074895
Wrong, het is niet zuur en ook niet basisch.

Het is gewoon een erg sterk oplosmiddel dat verschillende soorten plastics oplost, net zoals aceton en andere stoffen.

Als ik het mors dan smelt het een stukje van me bureau

Als je een pH papiertje in GBL steekt zal je idd zien dat het zuur is bijvoorbeeld... maar de pH is de logaritme van H+ concentratie in WATER. Er komt dus een volkomen idiote uitslag uit uit, want er zit geen of heel weinig water in.

Het maken van GHB is ook geen zuur/base reactie, maar een reactie die vooral door hitte verloopt. De GBL breekt open bij hoge temperatuur en word dan gehydroliseert door de OH- van NaOH. Als je koude NaOH oplossing en GBL gebruikt gebeurt er helemaal niks. Pas bij hitte gaat het hele zaakje aan de gang.

In fact, je kan zelfs met een sterk zuur GHB maken, maar dat is een evenwichts reactie, het ghb zal dan ook weer gedeeltelijk terug reageren
When dry solid
nitrogen triiodide
pi_33074935
Vergeten te vermelden:

Ook als is het niet (erg) zuur of basisch....

DRINK HET NIET PUUR ! dat kan permanente schade aan je slokdarm veroorzaken.

Verdund het met een flink glas drinken, want de smaak is zowieso al extreem ranzig

GBL heb ik het over, voor de duidelijkheid

[ Bericht 9% gewijzigd door Stikstof-tri-iodide op 14-12-2005 16:34:30 ]
When dry solid
nitrogen triiodide
pi_33074991
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Wrong, het is niet zuur en ook niet basisch.

Het is gewoon een erg sterk oplosmiddel dat verschillende soorten plastics oplost, net zoals aceton en andere stoffen.

Als ik het mors dan smelt het een stukje van me bureau

Als je een pH papiertje in GBL steekt zal je idd zien dat het zuur is bijvoorbeeld... maar de pH is de logaritme van H+ concentratie in WATER. Er komt dus een volkomen idiote uitslag uit uit, want er zit geen of heel weinig water in.

Het maken van GHB is ook geen zuur/base reactie, maar een reactie die vooral door hitte verloopt. De GBL breekt open bij hoge temperatuur en word dan gehydroliseert door de OH- van NaOH. Als je koude NaOH oplossing en GBL gebruikt gebeurt er helemaal niks. Pas bij hitte gaat het hele zaakje aan de gang.

[afbeelding] In fact, je kan zelfs met een sterk zuur GHB maken, maar dat is een evenwichts reactie, het ghb zal dan ook weer gedeeltelijk terug reageren
aha
pi_33075106
SHE kan je ons wat meer vertellen over dat aanzuren ? Ik snap daar het nut niet helemaal van

Ik ben het volkomen met je eens dat je beter GHB kan nemen, dan GBL.. ook al is een paar keer niet erg natuurlijk.
When dry solid
nitrogen triiodide
  woensdag 14 december 2005 @ 16:51:46 #222
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33075469
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:28 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Vergeten te vermelden:

Ook als is het niet (erg) zuur of basisch....

DRINK HET NIET PUUR ! dat kan permanente schade aan je slokdarm veroorzaken.

Verdund het met een flink glas drinken, want de smaak is zowieso al extreem ranzig

GBL heb ik het over, voor de duidelijkheid
Dank je

En vergeet niet de enorme klus die je lever heeft, om de teringzooi weer af te breken

Aanzuren is puur voor je lever. Het zuur zorgt voor een versnelde afbraak, en dient tevens als bescherming voor je levertje/slokdarm

Kan met citroen, maar ook met azijn.

Echter, persoonlijk ben ik geen fan van het puur gebruik van GBL
Gebeurt het wel, dan zuur ik het aan. Zeker nadat ik heb gezien wat er met mijn tafel gebeurde toen ik wilde testen hoe het reageerde met div chemnische verbindingen zoals bv epoxy of chroom

Ook de GHB die ik koop, tjek ik eerst met een paper en zuur ik aan tot ik een verhouding tussen 7-8 heb; dan heb ik er het minst last van
  woensdag 14 december 2005 @ 16:59:58 #223
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33075644
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef SHE het volgende:

[..]

gemiddeld 3 uurtjes wachten tussen elke dosering.

Als je je misselijk voelt ( sommige mensen zijn gevoelig voor anesthetica ) ff wat citroensap drinken..is het zo over

Verder slaat het vergelijken van explosion met G nergens op...G is met niets te vergelijken
Uiteindelijk ook zo'n 7/8 ml gehad, en enjoyed the ride
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33075649
Hmm maar de lever hoeft toch helemaal niks af te breken ?

GBL krijgt een OH groep in het lichaam, dan heb je GHB dat weer afgebroken word in water en CO2.

Of bedoel je dat de GBL onderweg al schade veroorzaakt, voordat het word omgezet in GHB
When dry solid
nitrogen triiodide
  woensdag 14 december 2005 @ 17:01:19 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33075686
Bingo

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: