quote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was vroegah zo'n powerbitch
Of vergis ik me zo erg dan?quote:
Denk het ook.quote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:
Kato gaat die 34.30 verbeteren.
Dat red ik ook nietquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Messenga het volgende:
Tering, 1000 pas om 12 uur moet morgen 6.20 uit bed.
hij heeft nou de laatste buitenbaanquote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:
Kato gaat die 34.30 verbeteren.
36 rittenquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
1000 meter mannen begint om 00.00 (tenminste dat denken ze nu).
Aangezien het startveld groot is en er ook nog een dweilpauze komt, wordt dat we richting 2 uur vannacht
vermoedelijk !!!!quote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef Arcee het volgende:
Kato gaat die 34.30 verbeteren.
nee dat trek ik ook niet, toch dat verantwoordelijkheidsgevoel met het werkquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
1000 meter mannen begint om 00.00 (tenminste dat denken ze nu).
Aangezien het startveld groot is en er ook nog een dweilpauze komt, wordt dat we richting 2 uur vannacht
In tegenstelling tot wat alle commentatoren steeds beweren is dat volgens mij een nadeel. Je kunt niet in de slipstream van de tegenstander rijden, dat voordeel is groter dan het nadeel van de binnenbocht.quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij heeft nou de laatste buitenbaan
Is dat Ochowicz?quote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef Remzz het volgende:
Neh het is niet echt veel:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat voordeel wordt bij afnemende luchtdruk natuurlijk wel steeds kleinerquote:Op zondag 20 november 2005 21:23 schreef prinsrob het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat alle commentatoren steeds beweren is dat volgens mij een nadeel. Je kunt niet in de slipstream van de tegenstander rijden, dat voordeel is groter dan het nadeel van de binnenbocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |