abonnement Unibet Coolblue
pi_32434258
uit een quote op het geliefte fast fw.
quote:
Ja, heel veel mensen maken wel eens sex toys... van kaarsjes tot knijpers... van vage dildo's tot nepkutjes veel mannen en vrouwen doen dit denk ik wel

Maar goed, ik en en mijn vriendin zijn vrijdag en zaterdag naar Amsterdam geweest en zijn toen ook rond wezen lopen op de wallen en de albert cuip.. voordat we op de albert cuip liepen wilden we al handboeien aanschaffen maar dan niet met zo'n lang lint... niet handig ennuh toen zagen we iets wat we wel leuk vonden... alleen 1 ding was niet zo mooi... de prijs dus lieten we het maar voor het even.. toen we op de albert cuip liepen en een zaakje "Jan de grote Kleinvakman" tegenkwamen zijn we daar eens binnen gestapt. Mijn hoofd begon gelijk te spinnen en dacht weet je wat die shit gaan we zelf maken.. We hebben toen voor 11.50 aan rotzooi gehaald inclusief klemmen die we helaas niet konden gebruiken omdat de stof die er doorheen moest te dik was

Maar goed... toen zijn we het wezen fixen en hebben we het volgende gemaakt!!

Je krijgen nu ook pix te zien van ons... ow en let vooral niet op mijn zondagse kapsel...

Me meis aan het draaien (hier is the proooffff)


Ja, ook een man kan wel naaien... beetje dubbel op


de achterkant van het geval wat we maar de naam SWEETCUF hebben gegeven.


en natuurlijk zonder achterkant geen voorkant


maar dan wil je ook weten hoe het er uitziet als het in elkaar zit..., van voren!


en van achteren!


en dan is dit een voorbeeld van me meisie ziet er leuk en lekker uit moet ik zeggen ow en we hadden nog niet de oplossing voor het verbinden van beide zaken aan elkaar dus heb ik maar een veter geknoopt en der fftjes voor gebruikt... ze zijn super stevig en je kan er zelfs aan hangen


en dan ook nog eentje extra!!!


Gebruikt
Misschien ook handig om te weten wat we hebben gebruikt

2 meter band van 3CM breed
1 meter band van 4CM breed
50 cm klitteband
1 meter aan zachte stof

ennuh dat is echt alles
Maken jullie ook wel eens sexspeeltjes? ben geintresseerd...
pi_32434300
Nee, ik ram gewoon een wortel in mijn anus.
pi_32434355
De lol zit hem ook in het maken ervan 14.gif
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_32434505
Ik zou niet echt opgewonden raken van die handboeien, het ziet er wel erg slordig uit
Whatever I want.
pi_32434658
Best wel lelijk gemaakt.
  FOK!fotograaf zondag 20 november 2005 @ 20:34:42 #6
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_32434677
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef PeRi het volgende:
Ik zou niet echt opgewonden raken van die handboeien, het ziet er wel erg slordig uit
't gaat niet om de handboeien zelf, maar om het effect dat ze hebben
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_32434680
Waarom moet je opgewonden raken van handboeien?

Gaat toch meer om de gedachte eromheen? vind het zelf er leuk uit zien al zeg ik het zelf
Just say hi!
pi_32434719
Iemand met zulke handboeien neem ik niet serieus, ik schiet in de lach als ik ze zie en vergeet de seks dan maar. Die ene keer en de keren erop als die überhaupt zouden komen
Whatever I want.
pi_32434742
Wat vind je er dan lelijk aan -numlock-? en indien je het beter kan geef dan tips!? of heb je gewoon commentaar omdat jezelf niet zo handig bent.
Just say hi!
pi_32434746
Amateur

  zondag 20 november 2005 @ 20:45:49 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_32435023
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:37 schreef Xebrozius het volgende:
Amateur

[afbeelding]
Waarom wilde ik deze ook posten
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_32435046
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Waarom wilde ik deze ook posten
quote:
M'n schoonmoeder had een blauwe vlek op een schaamlip, wij naar de dokter.
Zelf dachten we aan kanker, maar het bleek het stickertje van een Chiquita banaan te zijn
, , !
  maandag 21 november 2005 @ 02:50:43 #13
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32444122
Feyenoord!!! * Barça
pi_32444558
Ik vind het een goede topicstart anders wel.
Maar ik moet toegeven dat veel oefening kunst baart.

In het kort, Yeps ,ik heb soortglijke dingen al gemaakt, en meer.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_32446943
cool gedaan!

nog niks gemaakt maar als ik het zo zie gaat het idd een hoop geld schelen!
  maandag 21 november 2005 @ 11:01:02 #17
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32447542
Al die moeite voor handboeien die je ook voor een tientje kunt kopen.
En nog fluffy ook...
[KNE]-Mod
pi_32447575
wel grappig, maar i heb dan toch liever gewoon fluffy cuffs,die kosten iets van 10 euro tegenwoordig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32448409
Tja, de kostprijs van commerciële speeltjes en kledij is een reden waarom ik het niet veel doe, van die dingen maken. Alleen echt speciale of unieke dingen zijn de moeite om aan te starten.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_32460982
a) Fluffy Cuffs trek je binnen een paar seconden los tijdens een beetje geile nueckpartij
b) Er komen dan ontzettend scherpe metalen delen vrij waarmee je met een beetje pech je hele polsen open haalt
(been there....en heb gelukkig alleen (a) maar gedaan)

fluffy cuffs zien er leuk uit... maar ze zijn nu eenmaal niet gemaakt om ook echt te gebruiken
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  maandag 21 november 2005 @ 20:02:31 #21
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32461070
Je kunt toch gewoon normale kopen, die zijn ook een tientje, veel sterker en dat ziet er tenminste stoer uit.
[KNE]-Mod
pi_32461349



Tadaa!
Scooby-doo touwtjes, tape, en een ouwe prittstift als handvat...
Vlechten, knopen, klaar...!
pi_32461389
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel grappig, maar i heb dan toch liever gewoon fluffy cuffs,die kosten iets van 10 euro tegenwoordig
4 euro bij de Expo
  maandag 21 november 2005 @ 20:38:07 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32462096
Heel creatief!
Zou je wel je foto's even willen resizen aub
pi_32463102
Ooit eens uit pure verveling een scoobiedoo zweepje gevlochten, dodelijk simpel, 3 strengen vlechten tot iets over een kwart, dan die drie gevlochten delen weer in elkaar vlechten en klaar is klara, je hebt binnen een mum van tijd een zweepje.
Je kan hem natuurlijk zo vol maken als je zelf wil, maar zo keek mijn schoonzus al raar genoeg van wat ik deed met die touwtjes
Ik was er zeer dankbaar voor op vakantie aangezien we verder geen speelspul mee hadden genomen buiten rocket om(die gaat altijd met me mee, echt!!!).

Het komt wel lekker aan trouwens die scoobidootouwtjes, kan best fel tikken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32463115
Nee, tis het toch net niet.. Wat ik wel weer leuk vind zijn zelfgebreide vibrator 'cozies'.


( van: http://www.craftster.org als je zelf aan de slag wil )
pi_32463136
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:14 schreef FatalFudge het volgende:

[..]

4 euro bij de Expo
Ja, en je trekt ze zo overmidden, als je er even aan hangt klappen ze al stuk, wat nare gevolgen kan hebben zoals jongetje_van_de_nacht al zegt...

Serieus, is leuk spul om voor de sier te hebben misschien als je dat leuk vindt, maar niet om echt mee te spelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32464843
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, en je trekt ze zo overmidden, als je er even aan hangt klappen ze al stuk, wat nare gevolgen kan hebben zoals jongetje_van_de_nacht al zegt...

Serieus, is leuk spul om voor de sier te hebben misschien als je dat leuk vindt, maar niet om echt mee te spelen.
ach voor het wat minder ruige werk voldoen ze wel hoor
je moet er misschien niet met je volle gewicht aan gaan hangen, maar om je vriend(in) aan het hoofdeinde van je bed vast te maken voldoen ze wel
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  maandag 21 november 2005 @ 22:31:55 #29
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_32465403
Ik ga misschien zelf zo'n vingervibratording klussen. Ik heb 2 kleine toys gekocht (trilei en zo'n vingerding) en die gaan beide zo irritant rammelen. Geen idee wat er zo klutst maar ze zijn na 1-2x gebruik beide gewoon niet stil meer.
In huis heb ik gelukkig beschikking over een draaibank en nog wat ander "beter" klusmateriaal dus ik ga maar eens zelf kijken of ik het beter kan
pi_32475709
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:14 schreef FatalFudge het volgende:

[..]

4 euro bij de Expo
hey, waar ik het over heb zijn nbiet van plastic, maar van degelijk metaal met bont eroverheen (ik ben ook een beetje creatief soms)
en best wel stevig hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32477610
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:14 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ach voor het wat minder ruige werk voldoen ze wel hoor
je moet er misschien niet met je volle gewicht aan gaan hangen, maar om je vriend(in) aan het hoofdeinde van je bed vast te maken voldoen ze wel
Totdat ze een keer goed klaarkomt en er toch wat druk op zet....

Waarschijnlijk komt het omdat ik ook van het ruigere werk hou dat ik daar wat meer op let, maar let bij dit soort dingen wel goed op dat je jezelf geen ellende aan doet door middel van verwondingen enzo.

Maar even ontopic nog, zelf speelgoed verzinnen hoeft natuurlijk niet altijd om dildo's en handboeien enzo te gaan, loop ook eens de blokker in bv en kom een grote keuze aan leuke dingetjes tegen die je in het spel kan gebruiken.
Vb, pakken vol met veertjes om je partner te strelen en vele andere dingen die je daarvoor kan gebruiken of met een kleine aanpassing daarvoor kan gebruiken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32494356
Nou ik vind ze toch echt wel leuk hoor!!
Ze zien er lekker zacht uit...
Voor iemand die niet zo van het ruige werk houd is dit best een oplossing.
En daar komt bij die dingen in die sexshops zien er niet uit!
pi_32510266
Ziet er leuk uit! En je hebt wat unieks.
pi_32636295
Ik heb een zweepje gemaakt. In feite heel makkelijk. Je pakt wat leer (15 cm breed of zo), en je snijdt er lange reepjes van een halve centimeter breed van, die je aan 't uiteinde aan elkaar laat zitten. Dat timmer/plak je aan een handvaatje van hout en daar doe je dan weer een reep leer omheen. Leer is te halen bij knutselzaken.

Van kettingen uit de doe 't zelf achtige winkelk en kettinkjes uit knutsel- en naaiwinkels kun je ook leuke dingen maken. En costuums voor verkleed/rollenspelsex is helemaal geen probleem natuurlijk.
pi_35383999
En toen was het stil.....

Na een aantal keren gebruiken zitten echt nog stevig in elkaar hoor!
En.... ze zijn superzacht,ook bij het ruigere werk....
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:09:17 #36
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_35390927
Lekkere trap

Heb genoeg zwepen van leer en suede gemaakt maar ook houten plakken (uiteraard geschuurd en gelakt) voor op den kont, doet al wat jaartjes wat het moet doen
Als je idd handboeien maakt kan je ze beter uitgebreid van leer maken in ipv die fluffy troep
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_35423809
Een van me laatste homemade creaties... 117 lekkere zachte lamsleren stroken .:P. stukje bezemsteel, kraanrozet ( bouwmarkt) . wat sierspijkertjes, en een chrome sierdop van een fles autowax ..ben ook nog druk bezig met een neukmachine..(voor de vrouwen;-) van 0 tot ehhh heel veel stoten per minuut *grin* foto's volgen te zijnder tijd..


[ Bericht 5% gewijzigd door Kinkycouple op 23-02-2006 22:35:07 ]
Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
pi_35424100
foutje sorry

[ Bericht 87% gewijzigd door Kinkycouple op 23-02-2006 22:34:42 (dubbele post) ]
Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
pi_35424443
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:20 schreef Cattara het volgende:
uit een quote op het geliefte fast fw.
[..]

de achterkant van het geval wat we maar de naam SWEETCUF hebben gegeven.
Wiens hamster heb je hiervoor geofferd?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:13:49 #40
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35467146
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:37 schreef Xebrozius het volgende:
Amateur

[afbeelding]
Wat een klein mannetje
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')