abonnement Unibet Coolblue
pi_32422154
Help!!

Ik wil een site maken...
Maar met welke programma's kan je dat doen?
Met wel programma zet je een layout in elkaar?
en hoe zet je de layout dan op internet?

Help!!

Alvast Bedankt..!
pi_32422241
DIG misschien?

En moet je dit onder een kloon posten?
pi_32422291
Ligt eraan. Wil je een website in een Flash-omgeving? Maak 'm dan in Macromedia Flash MX. Wil je een website in html-omgeving? Dan kun je die met Microsoft Frontpage (beginners) of Macromedia Dreamweaver (gevorderden) maken.

Door je website op de webspace van je provider te zetten, kun je 'm publiekelijk toegankelijk maken. Veel succes.
pi_32422316
Ga eens naar beginnersweb ofzo, want volgens mij zegt zelfs de naam Dreamweaver jou nog niets
pi_32422325
Oke Thnx
pi_32422377
Jawel Dreamweaver zegt me wel iets..
pi_32422449
Je kan beginnen met het maken van de layout in een tekenprogramma of papier. Vervolgens ga je proberen deze layout na te maken in HTML met bijvoorbeeld Dreamweaver. Dan zet je de site die zo ontstaat op internet bij je provider.

Het tekenen van de layout is niet moeilijk, als je kan tekenen kom je al heel ver. Het namaken van de layout in HTML is een vak apart. Daarvoor moet je verstand hebben van HTML (en CSS voor de opmaak). Je kan bijvoorbeeld een boek kopen en zo HTML leren. Of een tutorial op internet volgen.

Wil je echt een goede site leren maken, kijk dan op www.w3schools.com. Daar heb je goede HTML en CSS tutorials en je leert hoe je een site maakt die aan de internationale standaarden voldoet. Zeker een aanrader!
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_32423034
Kan iemand mij dan ook vertellen waar ik dreamweaver kan downloaden?
pi_32423667
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef CienieJ het volgende:
Kan iemand mij dan ook vertellen waar ik dreamweaver kan downloaden?
Dreamweaver is te koop bij Macromedia.

Het is niet goedkoop en daarom kan je wellicht beter beginnen met oefenen in Kladblok, zoals ze bij W3Schools aanraden. Bevalt het goed en vind je het leuk, dan kan je overgaan op een professioneel programma als Dreamweaver.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_32423775
Als je niet graag met Kladblok wilt werken (wat ik me kan voorstellen) kun je ook het gratis programma ConTEXT gebruiken. Dit programma bevat zogenaamde 'highlighting', waardoor je duidelijker en makkelijker HTML kan maken.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')