abonnement Unibet Coolblue
pi_32402438
Even wat marktonderzoek om mijn eigen geloofwaardigheid te testen..

De discussie gaat dus over het wel of niet stilstaan van licht, ben gewoon benieuwt waarom sommige wel en anderen niet meedoen aan deze discussie.

Poll: Zou rudeonline gelijk kunnen hebben?
  • Ja
  • Nee
  • Weet niet, het onderwerp is me te moeilijk
  • Weet niet, maar wat hij zegt klinkt soms we
  • Ik denk dat hij gek is
  • Misschien is hij geniaal
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_32402476
    Nee.
    [████████████████████]100% Finished loading....
    baggeraccount, slotje!
    pi_32402493
    Je hebt echt een bord voor je kop he? Of eerder het hele zwarte woud.
    [████████████████████]100% Finished loading....
    baggeraccount, slotje!
    pi_32402541
    Is dit serieus bedoeld?
    pi_32402572
    Nog nooit op 1 post gereageerd, is "nee" alles wat je te zeggen hebt? En dan nog wel 3 keer dat duidelijk proberen te maken. Wat wil je nou?
    pi_32402656
    Waar gaat dit over
    Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
    pi_32402660
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:41 schreef rudeonline het volgende:
    Nog nooit op 1 post gereageerd, is "nee" alles wat je te zeggen hebt? En dan nog wel 3 keer dat duidelijk proberen te maken. Wat wil je nou?
    heb je het tegen mij? ik heb in het begin (toen ik nog niet doorhad dat je een bord voor je kop had) wel eens op je gereageerd. later heb ik je topics nog wel eens gevolgd, maar me telkens weer verbaasd over je stompzinnigheid
    [████████████████████]100% Finished loading....
    baggeraccount, slotje!
    pi_32402694
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef the900 het volgende:

    [..]

    heb je het tegen mij? ik heb in het begin (toen ik nog niet doorhad dat je een bord voor je kop had) wel eens op je gereageerd. later heb ik je topics nog wel eens gevolgd, maar me telkens weer verbaasd over je stompzinnigheid
    oke, je mening is me duidelijk.
    pi_32402698
    Dat jij wat duidelijker bent en een linkje naar je discussie hebt (als het op internet was).
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
    pi_32402787
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:46 schreef Cerbie het volgende:
    Dat jij wat duidelijker bent en een linkje naar je discussie hebt (als het op internet was).
    Het gaat om een wetenschapsdiscussie waarin ik een andere opvatting heb als de huidige..

    "Overtuig hier rudeonline dat zijn theorie weerlegd is"

    staat in het wetenschapsforum.
      zaterdag 19 november 2005 @ 18:40:21 #12
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32404078
    Je zegt dat een eenparig bewegende waarnemer andere natuurwetten ondergaat dan een stilstaande. Voor mij genoeg reden om 'nee' te stemmen. Al die andere zaken ook, maar dit is wel voldoende
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
      zaterdag 19 november 2005 @ 18:41:19 #13
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_32404100
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 18:40 schreef DionysuZ het volgende:
    Je zegt dat een eenparig bewegende waarnemer andere natuurwetten ondergaat dan een stilstaande. Voor mij genoeg reden om 'nee' te stemmen. Al die andere zaken ook, maar dit is wel voldoende
    dito
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_32404134
    Gestemd!
    I intend to live forever, or die trying.
    pi_32404840
    De score is niet slecht, behalve mijn eigen stem durf er toch ook iemand te twijfelen aan de bestaande wetenschap. Het is nog een beeeetje vroeg om daar conclusies uit te trekken, maar gek ben ik zeker niet. Dus er blijft nog altijd hoop.
    pi_32404932
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef rudeonline het volgende:
    De score is niet slecht, behalve mijn eigen stem durf er toch ook iemand te twijfelen aan de bestaande wetenschap. Het is nog een beeeetje vroeg om daar conclusies uit te trekken, maar gek ben ik zeker niet. Dus er blijft nog altijd hoop.
    Je stelde zelf dat de rest van de wereld gek is geworden
    -
    pi_32404950
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef Mister_Slide het volgende:
    Waar gaat dit over
    Over Rudeonline zijn topics in WFL
    -
    pi_32404962
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef rudeonline het volgende:
    De score is niet slecht, behalve mijn eigen stem durf er toch ook iemand te twijfelen aan de bestaande wetenschap. Het is nog een beeeetje vroeg om daar conclusies uit te trekken, maar gek ben ik zeker niet. Dus er blijft nog altijd hoop.
    Zolang je niet alleen staat kun je de strijd voortzetten.

    Ik heb overigens gestemd: "Ik denk dat hij gek is"
    Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
    pi_32404967
    Gaat de goeie kant op he? Zeggen dat Albert gelijk had gaat ze ook wat ver.
      zaterdag 19 november 2005 @ 19:12:59 #20
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_32405014
    quote:
    Of ik ben gek of de rest van de wereld. Ik denk zelf de rest van de wereld
    - rudeonline
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_32405088
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef rudeonline het volgende:
    Gaat de goeie kant op he? Zeggen dat Albert gelijk had gaat ze ook wat ver.


    Heb je em al?
    -
    pi_32405145
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef DionysuZ het volgende:

    [..]


    Ok, nou hou ik echt op.

    Ik heb overigens "nee" gestemd
    -
    pi_32405155
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:15 schreef Haushofer het volgende:

    [..]

    [afbeelding]

    Heb je em al?
    Hij ziet eruit als een Clown... volgens mij heeft hij je beetgenomen...
    pi_32405254
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef rudeonline het volgende:

    [..]

    Hij ziet eruit als een Clown... volgens mij heeft hij je beetgenomen...


    Maar ff serieus Rude: Koop dat boekje es. Het behandelt alles wat je zo interesseert, dus een miskoop heb je nooit. Ook omdat ie niet eens 12 euro kost
    -
    pi_32405320
    Ik heb ook Nee gestemd.
    Rudeonline, je bent voor mijn gevoel zeker niet gek. Je hebt alleen een compleet verkeerd beeld van de wetenschap.
    The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
      zaterdag 19 november 2005 @ 19:23:52 #26
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_32405358
    te moeilijk.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_32405547
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:22 schreef Maethor het volgende:
    Ik heb ook Nee gestemd.
    Rudeonline, je bent voor mijn gevoel zeker niet gek. Je hebt alleen een compleet verkeerd beeld van de wetenschap.
    Rudeonline is gek dat ie zich es niet verdiept in iets wat hem zo interesseert
    Ik bedoel, zelf dingen verzinnen is natuurlijk prachtig, maar op een gegeven moment wil je toch ook es iets meer inhoud? Het verder duwen? Kijken wat andere mensen er over hebben gezegd? En hoe dat in zijn werk gaat?

    Wat ik altijd zo jammer vind, is dat boeken en studies bij Rudeonline synoniem staan voor " creativiteit kwijtraken", of " voor jezelf denken". Het tegenovergestelde is waar. En dat kan Rudeonline niet tegenspreken, want hij heeft het nooit geprobeerd. Maar verder vind ik het mooi dat sommige mensen er zo mee bezig zijn; ikzelf ben dat natuurlijk ook, alleen dat anders

    Maar dit is geen topic over Rudeonline zijn denken, dus ik hou me verder stil
    -
    pi_32405602
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:29 schreef Haushofer het volgende:

    [..]

    Rudeonline is gek dat ie zich es niet verdiept in iets wat hem zo interesseert
    Ik bedoel, zelf dingen verzinnen is natuurlijk prachtig, maar op een gegeven moment wil je toch ook es iets meer inhoud?
    In die zin wel misschien. Maar mensen die hem zonder meer als 'gek' afdoen gaan te kort door de bocht.
    quote:
    Wat ik altijd zo jammer vind, is dat boeken en studies bij Rudeonline synoniem staan voor " creativiteit kwijtraken", of " voor jezelf denken". Het tegenovergestelde is waar. En dat kan Rudeonline niet tegenspreken, want hij heeft het nooit geprobeerd. Maar verder vind ik het mooi dat sommige mensen er zo mee bezig zijn; ikzelf ben dat natuurlijk ook, alleen dat anders
    Inderdaad. Boeken, zoals eerdergenoemd werkje van Einstein, kun je ook kritisch lezen. Maar heel misschien denk je dan juist 'hee, dit sláát ergens op!'. Ik hoop nog steeds dat Rudeonline een keer zo'n moment meemaakt.
    The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
    pi_32406134
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:31 schreef Maethor het volgende:

    [..]

    In die zin wel misschien. Maar mensen die hem zonder meer als 'gek' afdoen gaan te kort door de bocht.
    [..]

    Inderdaad. Boeken, zoals eerdergenoemd werkje van Einstein, kun je ook kritisch lezen. Maar heel misschien denk je dan juist 'hee, dit sláát ergens op!'. Ik hoop nog steeds dat Rudeonline een keer zo'n moment meemaakt.
    Ik hoop het ook. Maar vooralsnog zie ik niet in waarom je een kloppende theorie niet mag omdraaien. Mijn inziens wordt het verhaal dan veel logischer, je moet dan echter wel op een andere manier leren kijken naar de werkelijkheid.

    Normaal gesproken zou je een altijd constante waarde eenvoudig als nulpunt moeten kunnen gebruiken. Waarom dat in de RT niet mag of kan begrijp ik niet.
    pi_32409942
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:47 schreef rudeonline het volgende:
    Normaal gesproken zou je een altijd constante waarde eenvoudig als nulpunt moeten kunnen gebruiken. Waarom dat in de RT niet mag of kan begrijp ik niet.
    Volgens mij is het wel wezenlijk dat je een theorie die je onderuit wilt halen eerst begrijpt. Dus begin daar dan mee, zou ik zeggen.
    in a crowd you lose humanity
    pi_32410454
    Tja, waarom moet dat? Moet je de hele bijbel lezen om vervolgens niet te geloven?
    Soms heb je aan een klein beetje informatie genoeg om te stellen dat iets niet klopt. Het heeft dan niet zoveel zin om de rest proberen te begrijpen. Overigens begrijpt niemand de theorie van Einstein, men neemt het aan..
    quote:
    Verder zou ik je wel een lesje SRT kunnen geven maar met wat leeswerk kom je er ook wel. Dat je er geen visuele voorstelling bij kan maken heeft niet te maken met de onjuistheid van de theorie maar mijns inziens met een te bekrompen geest. Wat niet zo gek is, een genie als Einstein deed er 1,5 jaar over om hem te begrijpen, nadat hij hem geschreven had.
    Hoeveel mensen begrijpen zijn theorie nou werkelijk?
    Er is niemand die mij kan uitleggen hoe de wereld eruit ziet gezien vanaf een foton. En diegene die het wel zou kunnen concludeert dan dat je alles stil zou zien staan.
    Kan het nog trager?
    pi_32410508
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef rudeonline het volgende:
    Tja, waarom moet dat? Moet je de hele bijbel lezen om vervolgens niet te geloven?
    Soms heb je aan een klein beetje informatie genoeg om te stellen dat iets niet klopt. Het heeft dan niet zoveel zin om de rest proberen te begrijpen. Overigens begrijpt niemand de theorie van Einstein, men neemt het aan..
    Die van Einstein begrijp ik ook niet volledig. Die van jou is nog veel minder een touw aan vast te knopen.
    in a crowd you lose humanity
    pi_32410707
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef rudeonline het volgende:
    Tja, waarom moet dat?
    Ik kan zeggen: die Rudeonline is een verschrikkelijke domme klapmongool die kleine meisjes staat te versieren bij de basisschool. Dan zeg jij : "ej, jij kent mij helemaal niet, wil jij zulke rare uitlatingen wel es voor je laten !" Dus doe ik dat; ik ken je immers niet.

    Zoiets geldt ook in de wetenschap. Als je niet begrijpt wat je wilt weerleggen, dan moet je eerst datgene gaan begrijpen. Want je ziet nou allemaal onlogische dingen die er gewoonweg niet zijn. Dat kun je moeilijk ontkennen; je bent al heel vaak gecorrigeerd. Je hebt nooit gezegd "verrek, je hebt gelijk" tegen de desbetreffende user die je corrigeerde, maar je weet dondersgoed dat het zo is. Het is een beetje veel moeite om alle topiclinks hier neer te kwakken, maar je snapt mn punt wel denk ik.

    Ander voorbeeldje. Ik stel "alle moslims zijn terroristen". Ik veronderstel dat alle moslims met bommen smijten, hun vrouwen slaan, gebouwen opblazen etc. Waarom zou ik me in de Islam gaan verdiepen? Nou, dan kom ik erachter dat lang niet alle moslims met bommen smijten of gebouwen opblazen, en dat mijn veronderstelling niet klopt. En dat de meeste moslims best wel toffe gozers/meiden zijn

    Ik vind het wel een beetje tragisch dat ik dit nog moet uitleggen. Echt waar.
    quote:
    Overigens begrijpt niemand de theorie van Einstein, men neemt het aan..
    En dit is klare bullshit. Denk je nou echt dat natuurkundigen denken "ej, Einstein's naam staat onder de bladzijde, dat moet wel kloppen"? Jammer hoor. Ikzelf begrijp Einstein zijn theorie ( de relativiteitstheorie ) wel aardig, kijk er ook kritisch naar, maar ik zie de discrepanties niet die jij ziet. Ik vind het prachtig. De redenen ken je intussen wel.
    -
    pi_32410900
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 19:47 schreef rudeonline het volgende:
    Waarom dat in de RT niet mag of kan begrijp ik niet.
    Koop het bovengenoemde boek
    -
    pi_32411294
    quote:
    Waarom zou ik me in de Islam gaan verdiepen? Nou, dan kom ik erachter dat lang niet alle moslims met bommen smijten of gebouwen opblazen, en dat mijn veronderstelling niet klopt. En dat de meeste moslims best wel toffe gozers/meiden zijn
    Ik heb geen koran nodig om dat te begrijpen. Je geeft zelf aan dat je de theorie niet volledig begrijpt, wat begrijp je dan eigenlijk niet? En waarom blijf je stug informatie in je stoppen die je uiteindelijk toch niet echt begrijpt? Mag je misschien niet van dat boek afwijken? Zo zal je nooit verder komen.
    Niet alle vooruitgang begint bij het voortborduren op een oud idee.
    Stel dat wij onszelf hebben aangeleerd dat de aarde om de zon draait, zou je dan nooit meer van dat idee mogen afstappen? Zelfs het huidige model van ons zonnestelsel is slechts een theorie. Er is nog nooit iemand geweest die het in zijn geheel kon overzien. En zolang we nog niet precies weten wat zich voorbij het universum afspeeld en wij ons eigenlijk helemaal geen voorstelling kunnen maken van oneindigheid zou je alles wat je leerd in twijfel mogen trekken.
    Is de bijbel of de koran waar omdat het ooit door iemand geschreven is, of zijn het slechts ideeen van voorgangers. Misschien heeft Budha wel de echte wijsheid in pacht.

    Je mag allemaal zelf bepalen welke theorie of overtuiging je aanneemt, maar je moed wel weten dat alles slechts in theirie waar is. Over 2000 jaar lachen we om de kennis die we nu denken te hebben. We weten nu alleen nog niet om welke kennis dat zou gaan. En misschien is het wel de RT waar we dan zo om moeten lachen. Niemand die het zeker kan weten, ook Einstein kon dat niet.
      zaterdag 19 november 2005 @ 23:27:23 #36
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_32412883
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 22:26 schreef rudeonline het volgende:

    [..]

    Ik heb geen koran nodig om dat te begrijpen. Je geeft zelf aan dat je de theorie niet volledig begrijpt, wat begrijp je dan eigenlijk niet? En waarom blijf je stug informatie in je stoppen die je uiteindelijk toch niet echt begrijpt? Mag je misschien niet van dat boek afwijken? Zo zal je nooit verder komen.
    Niet alle vooruitgang begint bij het voortborduren op een oud idee.
    Stel dat wij onszelf hebben aangeleerd dat de aarde om de zon draait, zou je dan nooit meer van dat idee mogen afstappen? Zelfs het huidige model van ons zonnestelsel is slechts een theorie. Er is nog nooit iemand geweest die het in zijn geheel kon overzien. En zolang we nog niet precies weten wat zich voorbij het universum afspeeld en wij ons eigenlijk helemaal geen voorstelling kunnen maken van oneindigheid zou je alles wat je leerd in twijfel mogen trekken.
    Is de bijbel of de koran waar omdat het ooit door iemand geschreven is, of zijn het slechts ideeen van voorgangers. Misschien heeft Budha wel de echte wijsheid in pacht.

    Je mag allemaal zelf bepalen welke theorie of overtuiging je aanneemt, maar je moed wel weten dat alles slechts in theirie waar is. Over 2000 jaar lachen we om de kennis die we nu denken te hebben. We weten nu alleen nog niet om welke kennis dat zou gaan. En misschien is het wel de RT waar we dan zo om moeten lachen. Niemand die het zeker kan weten, ook Einstein kon dat niet.
    Wat blijft het prachtig Je hebt echt geen flauw benul waar je het over hebt he?
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_32412996
    quote:
    Ikzelf begrijp Einstein zijn theorie ( de relativiteitstheorie ) wel aardig,
    wel aardig is niet voldoende. Je kunt dus ook niet zeggen dat ik geen flauw benul heb. Je begrijpt het zelf nog niet eens, laat staan dat je een visualisatie kunt maken.
      zaterdag 19 november 2005 @ 23:53:52 #38
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_32413669
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 23:31 schreef rudeonline het volgende:

    [..]

    wel aardig is niet voldoende. Je kunt dus ook niet zeggen dat ik geen flauw benul heb. Je begrijpt het zelf nog niet eens, laat staan dat je een visualisatie kunt maken.
    Jawel dat kan ik wel. Best gegrond zelfs.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_32413806
    Beschrijf dan eens in het kort hoe de werklelijkheid eruit zou zien bij de lichtsnelheid?
    Dat moet toch enigzinds kunnen als je het begrijpt.
      zondag 20 november 2005 @ 00:07:43 #40
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_32414036
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 23:58 schreef rudeonline het volgende:
    Beschrijf dan eens in het kort hoe de werklelijkheid eruit zou zien bij de lichtsnelheid?
    Dat moet toch enigzinds kunnen als je het begrijpt.
    Daar is dit niet het juiste topic/forum voor.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_32414086
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 23:31 schreef rudeonline het volgende:

    [..]

    wel aardig is niet voldoende. Je kunt dus ook niet zeggen dat ik geen flauw benul heb. Je begrijpt het zelf nog niet eens, laat staan dat je een visualisatie kunt maken.
    Ik begrijp er niks van, je hebt helemaal gelijk Rudeonline. En nou pak ik nog een biertje. Mjam
    -
    pi_32414192
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 00:07 schreef ATuin-hek het volgende:

    [..]

    Daar is dit niet het juiste topic/forum voor.
    Weet ik, misschien kun je in het wetenschapstopic een poging doen.
    Ik had dit topic dan ook graag daar gestart, maar helaas..
      zondag 20 november 2005 @ 00:14:44 #43
    100054 Quarks
    little Eiffel! little Eiffel!
    pi_32414218
    Rude jongen, hoe voelt het nou om overal op internet jou waarheid te zien worden afgekraakt.
    Twijfel je nu nooit aan jezelf?

    Ik noem: Fok!, Usenet, natuurwetenschappen.nl, ufoplaza.nl, neoweb.nl, sciencecafenijmegen.nl, kennisnet.nl, mysterie-wetenschapsforum.nl, natutech.nl, wetenschapsforum.nl, opinieland.nl, skepp.be, physicsforums.com, science-talk.nl, filosofie.nl.
    Overal heb je topics lopen
    * 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
      zondag 20 november 2005 @ 00:18:43 #44
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_32414325
    Quarks!
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      zondag 20 november 2005 @ 00:21:34 #45
    100054 Quarks
    little Eiffel! little Eiffel!
    pi_32414391
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef ATuin-hek het volgende:
    Quarks!
    Hek
    * 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
    pi_32414409
    Sorry, maar daar kan ik me niet echt druk om maken. En nee, vooralsnog twijfel ik niet.
    Dat is iets wat Harrie zou moeten doen..
      zondag 20 november 2005 @ 00:27:33 #47
    100054 Quarks
    little Eiffel! little Eiffel!
    pi_32414564
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 00:22 schreef rudeonline het volgende:
    Sorry, maar daar kan ik me niet echt druk om maken. En nee, vooralsnog twijfel ik niet.
    Dat is iets wat Harrie zou moeten doen..


    Rudeonline VS. Harrie
    "The ultimate cosmic showdown"
    * 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
      zondag 20 november 2005 @ 00:30:06 #48
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_32414634
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 00:27 schreef Quarks het volgende:

    [..]



    Rudeonline VS. Harrie
    "The ultimate cosmic showdown"
    Daar kunnen kaartjes voor verkocht worden
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      zondag 20 november 2005 @ 00:33:49 #49
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_32414729
    Als je een topic nodig hebt, om je eigen geloofwaardigheid te testen. Dan ben je gek in mijn boekje. Die hele theorie kan me verder gestolen worden.
    pi_32414938
    quote:
    Op zondag 20 november 2005 00:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Als je een topic nodig hebt, om je eigen geloofwaardigheid te testen. Dan ben je gek in mijn boekje. Die hele theorie kan me verder gestolen worden.
    Het is niet mijn geloofwaardigheid die ik test. Ik ben gewoon benieuwt naar de mening van anderen die het onderwerp niet zo goed kunnen volgen. Mensen laten zich gewoon afbluffen door een selectief groepje die denkt de waarheid in pacht te hebben. Overigens begrijpt het gros van de mensen helemaal niks van die Einstein, de meeste mensen leggen alle discussie daarover dan ook maar naast zich neer. Zo simpel is het.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')