abonnement Unibet Coolblue
pi_32403664
wie is er trouwens op deze boot geweest toen ie in Nederland was afgelopen zomer?

pi_32403677
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Hebben ze daar ook arends dan? en dolfijnen voor mijn moeder
in overvloed. Als je die op Bali koopt, dan weet ik waar ze vandaan komen, uit Java. Dus ik kan ze goedkoper kopen
pi_32403686
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb kennissen, dus heb ik een luxe villa beschikbaar als ik een SMS-je stuur, maar de hotels zijn inderdaad goed af te dingen, zelfs voor mij als blanke is dat nog goed te doen. Met wat Indonesisch snappen ze wel dat het niet mijn eerste vakantie is.
Helemaal als je opeens accentloos Indonesisch (zeg maar zonder dat zware "oh jij bent zeker een Nederlander"-accent dat je bij andere talen (Engels enzo) vast wel kent als je Nederlanders tegenkomt) met ze gaat praten... Je ziet ze dan plotseling een stuk toegankelijker worden en zien je minder (nog steeds wel, maar ietsjes minder) als wandelende portemonnaie.
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:22:14 #54
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_32403692
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij hebben we vandaag al net zo veel posts als in heel 2002 en 2003 bij elkaar
Dat is toch mooi aangezien ik volgendjaar daar heen ga wil ik wel zo veel mogelijk dingen te weten komen he damn mag wel een 2de Xdrive gaan kopen, ik denk dat ik me ga dood schieten daarzo met foto's, zal me niks verbazen als ik mijn Xdrive van 20 gig helemaal vol ga knallen
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_32403712
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij hebben we vandaag al net zo veel posts als in heel 2002 en 2003 bij elkaar
Lol ja tis nu een slow chat topic geworden
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:24:24 #56
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_32403745
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

in overvloed. Als je die op Bali koopt, dan weet ik waar ze vandaan komen, uit Java. Dus ik kan ze goedkoper kopen
Damn dan komt het met mij zeker wel goed! dat wordt planken aan de muur hangen
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_32403751
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:21 schreef Singa het volgende:

[..]

Helemaal als je opeens accentloos Indonesisch (zeg maar zonder dat zware "oh jij bent zeker een Nederlander"-accent dat je bij andere talen (Engels enzo) vast wel kent als je Nederlanders tegenkomt) met ze gaat praten... Je ziet ze dan plotseling een stuk toegankelijker worden en zien je minder (nog steeds wel, maar ietsjes minder) als wandelende portemonnaie.
Dat ik een wandelende pohon duit ben vind ik prima, maar met de woorden Indonesisch die ik spreek, breek ik inderdaad wel een barriere door. Erg grappig kan dat zijn, vooral als ze weer eens lopen roddelen over de dame die bij me is. (wie dat dan ook is, iemand van het ticket-buro die ik ken, iemand van een hotel,) Dan draai ik om, kijk ik snel en zeg ik "Jij bent ook leuk hoor", of juist niet, afhankelijk van wie er loopt
pi_32403769
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Dat is toch mooi aangezien ik volgendjaar daar heen ga wil ik wel zo veel mogelijk dingen te weten komen he damn mag wel een 2de Xdrive gaan kopen, ik denk dat ik me ga dood schieten daarzo met foto's, zal me niks verbazen als ik mijn Xdrive van 20 gig helemaal vol ga knallen
Foto's maken kan daar zeker ja. Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je komende zaterdag gezellig langs kunnen komen:

Aankondiging kumpulan zaterdag 26 november 2005 te Eindhoven
pi_32403780
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:23 schreef Singa het volgende:

[..]

Lol ja tis nu een slow chat topic geworden
Misschien halen we Thailand dan nog wel eens in. Moet toch zeker kunnen, vooral als er nog wat bij komen die hier eerder ook gepost hebben.
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:31:48 #60
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_32403907
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Foto's maken kan daar zeker ja. Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je komende zaterdag gezellig langs kunnen komen:

Aankondiging kumpulan zaterdag 26 november 2005 te Eindhoven
Hmmz dat zal zeker wel de moeite waard zijn! Alleen het hangt nog even van het weer af, om nou met een kracht 11 te gaan reizen lijkt me ook maar niks, awel, dan kom ik niet ver omdat de bussen dan niet rijden ! maar ik denk dat het wel mee valt, ik zal eens kijken wat ik kan doen
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_32404029
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:31 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Hmmz dat zal zeker wel de moeite waard zijn! Alleen het hangt nog even van het weer af, om nou met een kracht 11 te gaan reizen lijkt me ook maar niks, awel, dan kom ik niet ver omdat de bussen dan niet rijden ! maar ik denk dat het wel mee valt, ik zal eens kijken wat ik kan doen
Mocht je het halen, ben je gewoon welkom hoor. Net als anderen hier trouwens
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:38:59 #62
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_32404045
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Mocht je het halen, ben je gewoon welkom hoor. Net als anderen hier trouwens
Goed dat ik het even weet, thnx indah super
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_32404646
Lijkt me wel kicken om bij een particulier te logeren als ik in Indonesië ben. Iemand nog familie of vrienden daar?
It is your friends who make your world!
pi_32404658
Je hebt trouwens best een goed woordenboek indah...

(ik zeg je, deze topic is voor 31 dec 12 uur 's nachts vol)
pi_32404779
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Lijkt me wel kicken om bij een particulier te logeren als ik in Indonesië ben. Iemand nog familie of vrienden daar?
Ik ken wel een aantal mensen ja:
Jakarta, Bandung, Bogor, Yogyakarta (mijn huurhuis), Bali, Lombok, Sumbawa, Makassar. Ach.. ik kom er wel. Er zijn trouwens ook wel Hollanders bij, dus of je dat zo leuk vind voor je vakantie.
pi_32404797
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:00 schreef Singa het volgende:
Je hebt trouwens best een goed woordenboek indah...

(ik zeg je, deze topic is voor 31 dec 12 uur 's nachts vol)
Dank je.. Het wordt nog beter als ik er tijd voor heb.. Helaas lukt me dat niet meer recentelijk.

Vol mag ie wel hoor.
pi_32404876
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ik ken wel een aantal mensen ja:
Jakarta, Bandung, Bogor, Yogyakarta (mijn huurhuis), Bali, Lombok, Sumbawa, Makassar. Ach.. ik kom er wel. Er zijn trouwens ook wel Hollanders bij, dus of je dat zo leuk vind voor je vakantie.
Hoe kom jij eigenlijk aan een huur huis in Yogyakarta? Zo verknocht geraakt aan Indonesië? En hoelang ben je er per jaar? Ben ik wel erg benieuwd naar...
Ik heb inderdaad liever niet teveel Nederlanders om me heen tijdens mn vakantie. Vorig jaar op Sumatra kwam ik ze mondjesmaat tegen, gelukkig hahaha
Heb zelf ook familie in Indonesië, op Batam. Daar ga ik dus ook een tijdje naartoe. Maar ik wil natuurlijk meer zien
It is your friends who make your world!
pi_32404948
Ik ben er veel te weinig. Afgelopen december-januari zat ik er 5 weken, afgelopen juni 3, en komende maart ben ik er 4 weken, dan ga ik lekker mijn tuintje verder inrichten en meer meubels kopen.

Hoe het zo gekomen is? Geen idee, verliefd geworden (op het land) binnen 24 uur dat ik daar was bij wijze van spreken. Sindsdien braaf teruggegaan, de komende keer wordt de 9e maal.

Batam-Yogyakarta moet toch wel te vliegen zijn, wellicht via Jakarta. Voor een euro of 100 heb je wel een retourtje denk ik.
pi_32405072
Leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt. Mijn broer is ook helemaal verliefd geworden op Indonesië en op zn indonesische vrouw, haha.
Kun jij mij vertellen wat er zo leuk is aan Yogyakarta? En heb je ook foto's?
It is your friends who make your world!
pi_32405185
Weet iemand hoe het zit met de visa perikelen?

Naast dat ik (serieus) de grond gekust heb toen ik op Maleisisch Borneo aankwam vanuit Pontianak met de belofte dat ik niet (snel) terug zou gaan;
Is tevens de nieuwe visa regeling echt een groot no no, en het gaat dan niet op de kosten van de visa, dat moeten de indo's lekker zelf weten, het feit dat je deze vooraf moet regelen is er belachelijk, temeer omdat het een aantal dagen duurt voordat je deze hebt. (En dan te bedenken dat je met een paar extra Singapore Dollars je dus wel binnen 2 uur een visum voor Indo kan hebben).

Wanneer kunnen ook de mensen uit Belanda een visa on arrival krijgen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32405217
Yogya is studentenstad, mensen van mijn leeftijd. Lekker gezellig, alles is makkelijk te bereiken en aan te komen. Vliegen kan heel makkelijk daar, het licht centraal tussen 120 miljoen mensen.. ect.ect..

Ik heb foto's op mijn website staan (mijn username = mijn website). Foto's van mijn huis staan daar echter niet. Nog niet.
pi_32405270
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:18 schreef ozzietukker het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de visa perikelen?

Naast dat ik (serieus) de grond gekust heb toen ik op Maleisisch Borneo aankwam vanuit Pontianak met de belofte dat ik niet (snel) terug zou gaan;
Is tevens de nieuwe visa regeling echt een groot no no, en het gaat dan niet op de kosten van de visa, dat moeten de indo's lekker zelf weten, het feit dat je deze vooraf moet regelen is er belachelijk, temeer omdat het een aantal dagen duurt voordat je deze hebt. (En dan te bedenken dat je met een paar extra Singapore Dollars je dus wel binnen 2 uur een visum voor Indo kan hebben).

Wanneer kunnen ook de mensen uit Belanda een visa on arrival krijgen.
Visum-on-Arrival kun je als Hollander vergeten. Maar ik laat mijn visum regelen bij een visumburo. Kost me iets van 65 euro all in, en ik hoef alleen maar een enveloppe met paspoort, pasfoto en formuliertjes op te sturen. Ik ben daar heel gemakkelijk in, geen gezeik verder.
pi_32405273
Hehe, als het een studentenstad is ligt het ook binnen mijn doelgroep Hmm, ik kijk nu alweer uit naar het Indonesische eten en de sfeer die er hangt. Heerlijk!
It is your friends who make your world!
pi_32405360
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Hehe, als het een studentenstad is ligt het ook binnen mijn doelgroep Hmm, ik kijk nu alweer uit naar het Indonesische eten en de sfeer die er hangt. Heerlijk!
Ik ken daar een aantal leuke plekken waar je na 8 uur in de avond gezellig op straat eet, tussen de Indonesiërs.. erg lekke, erg vers, erg gezellig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')