abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 november 2005 @ 00:40:50 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32389573
OK, een mooi Big Brother verhaaltje uit Duitsland. Dit is al een paar maandjes geleden gebeurd, maar ik heb 't er hier niet over gehad omdat ik hoopte dat ze dezelfde truuk in Nederland ook zouden gaan doen en het niet wou spoilen. Maar het lijkt niet gebeurd te zijn, en het huis is er ook niet op ingericht, dus bij deze.


______


In de duitse BB heb je ook stoere dudes, een ervan is Yousef: (Hij is net eruit gegaan overigens)



Een weekopdracht enkele maanden terug begon als volgt. De bewoners werden naar een ruimte geleid waar overalls klaarlagen en ze moesten er een uitkiezen. De overalls waren genummerd. Yousef, het alfa-mannetje, zorgde natuurlijk dat hij nummer 1 kreeg.



Vervolgens worden ze een voor een naar een kamer gebracht. Althans, Yousef wordt gevolgd die als eerste gaat. Zijn kamernummer is "Room 101", een kamer in een lange gang. (Voor kenners van 1984 moet dit al een hint geven dat het er niet best uit ziet voor hem.)

Hier krijgt hij zijn opdracht, namelijk een week lang zo veel mogelijk werken aan diverse fysieke klusjes. Onder andere het pellen van garnalen:



Naar zijn mening zal de bewoner die de opdracht het best uitvoert, 50.000 euro krijgen. Hij neemt de opdracht dus zeer serieus.

Ondertussen wordt de andere bewoners verteld wat de werkelijke opdracht is. Zij krijgen namelijk de opdracht om de gehele week te chillen in de jacuzzi, te partyen et cetera, MAAR Yousef mag dit niet weten. Ze moeten dus tegen hem net doen alsof ze ook heel de dag keihard werken in hun kamers. Als hij er achter komt is de cash voor hem, anders mag de rest het verdelen.

Elke dag is het hard werken voor Yousef...









Yousef praat na afloop van het dagelijkse werk natuurlijk met de andere bewoners. Hier Yousef's typische lachreactie wanneer een andere bewoner hem vertelt: "Ik vond 't veel te veel werk, ik heb het opgegeven en ik ben na een paar uur gewoon gekapt..."



De laatste avond wordt Yousef opgehaald uit zijn kamer.



Yousef is ervan overtuigd dat hij het meest heeft geproduceerd en de opdracht heeft gewonnen.

De presentator nodigt hem uit om ook eens in de andere kamers te kijken. Hij probeert een kamerdeur te openen, maar dit gaat niet, de deur zit vast.

Yousef is een stevige kerel en na aanmoediging van de presentator forceert hij met zijn gewicht de deur, die in zijn geheel eruit valt.







Conclusie: GENAAID!!

Check ook zijn handen die hij lelijk aan gort heeft gesneden met het aardappelschillen.

Mooie opdracht toch! Ik had zo graag gezien dat ze dit in Nederland ook gedaan hadden, dit soort opdrachten had zeker gepast in de "Big Brother van de geheimen". De ultieme geheime opdracht: je wordt gewoon gepakt door de hele groep. Niemand van de groep heeft besloten om te helpen, voor een paar duizend euro naaien ze hem!

PS: Kan zijn dat ik wat details van de conversaties verkeerd heb, een duitser moet mij dan maar verbeteren!

grutz,
soylent
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 19 november 2005 @ 00:43:32 #2
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32389616
Oh MEN...
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zaterdag 19 november 2005 @ 01:13:50 #3
15600 BB-King
Long live the King!
pi_32390094
Dat is wel leuk ja...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 19 november 2005 @ 01:17:11 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_32390146
Duitsers!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32390151
Had ie maar het boek moeten lezen voor ie aan het programma ging meedoen.
[KNE]-Mod
pi_32393651
Wat erg! Maar wel een giller als een minder sympathiek iemand nr. 1 kiest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32393735
Dit is nou een goede actie!
Keeping an eye on the world going by my window.
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:51:21 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32393785
Doet me een beetje denken aan iets wat er in Mirror Mission gedaan zou kunnen worden. Ik hou wel van die psychologische spelletjes .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_32393829
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:54:17 #10
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32394920
Klasbak idd...laag tot op de bodem en dus steengoed
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:59:22 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_32395046
Oh mèn..
Kunnen ze de duitse hummie niet eens uitnodigen hier?
Mogen ze Linda en Rudi houden.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:59:44 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32395053
Een enorme klotestreek zeg....

Ergo: ge-wel-dig voor de streamers
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32396918


Da's nou lullig, Yousef.

Strakke actie!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:26:25 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32397271

Kijk.. dát is nou een harde BB

Hummie.. let je even op?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32397447
Owned!
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:32:46 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32397454
briljant.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32397500

Geweldig!!!
pi_32398471
En dan moeten ze dat hier doen met Roel, die luie flikker!
  Moderator dinsdag 22 november 2005 @ 17:41:05 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32484296
Mooi verslag en een gave stunt, bij zo te zien de juiste persoon.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32484580
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:13 schreef bloodymary het volgende:
En dan moeten ze dat hier doen met Roel, die luie flikker!
You took the words right out of my mouth...

"Matiigggggggg Big Brother' zou hij dan zeggen...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_32484756
H e l e m á á l t é g é k !

Youssouf
pi_32486908
zoooo das wel een beetje zielig..........
dus hij heeft helemaal voor niets zitten pellen??

hoe reageerde hij? heeft hij niet iedereen aan gort getapt?

Hoe zou Rob hierop reageren??
Babe In Totale Control of Herself
  donderdag 1 december 2005 @ 22:36:00 #23
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_32740394
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 00:40 schreef soylent het volgende:

[...]


Auw auw auw mijn buik!
quote:
Check ook zijn handen die hij lelijk aan gort heeft gesneden met het aardappelschillen.
!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')