abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:32:50 #1
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_32370792
Jaaaa... ik kan er niet onder uit; in de eerste weken van BB vond ik Rob een vreselijk mannetje.

Maar ik moet zeggen; langzaam maar zeker ben ik hem steeds sympathieker(sp?) gaan vinden!

Goed, hij speelt overduidelijk een strategisch spel, neemt iedereen apart en praat steeds over hoe ze moeten stemmen... maar daarnaast zie ik toch dat hij in elke uitzending zich uit zit te sloven als schoonmaker en vooral als opper-KOK.

Steeds als vroegste uit bed, en nooit te beroerd om wie dan ook een schouder te lenen of te ondersteunen.

Ik moet het hem nageven; ik ben helemaal om. Als er dan toch een winnaar moet komen; laat het dan toch Rob maar zijn!
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_32370883
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_32370976
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:32 schreef hace_x het volgende:

Jaaaa... ik kan er niet onder uit; in de eerste weken van BB vond ik Rob een vreselijk mannetje.

Maar ik moet zeggen; langzaam maar zeker ben ik hem steeds sympathieker(sp?) gaan vinden!

Goed, hij speelt overduidelijk een strategisch spel, neemt iedereen apart en praat steeds over hoe ze moeten stemmen... maar daarnaast zie ik toch dat hij in elke uitzending zich uit zit te sloven als schoonmaker en vooral als opper-KOK.

Steeds als vroegste uit bed, en nooit te beroerd om wie dan ook een schouder te lenen of te ondersteunen.

Ik moet het hem nageven; ik ben helemaal om. Als er dan toch een winnaar moet komen; laat het dan toch Rob maar zijn!
NEEEEE, het blijft een ventje.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:39:09 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_32370996
Chantal is in mijn achting gestegen door nog een keer Dildo te nomineren
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † vrijdag 18 november 2005 @ 13:39:42 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32371009
Bij mij is het precies andersom: Ik vond hem eerst wel aardig en daarna juist wat minder.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:40:07 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32371022
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:35 schreef stil het volgende:
je doet je username eer aan

OT: Van mij mag Rob wel tot het laatst blijven. Eerst die hypocriete wijven er maar eens uit (Dido, Naat, Lieske)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  † In Memoriam † vrijdag 18 november 2005 @ 13:40:07 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32371023
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef mazaru het volgende:
Chantal is in mijn achting gestegen door nog een keer Dildo te nomineren
Ja, dáár ben ik het wel mee eens.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:41:05 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32371058
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef mazaru het volgende:
Chantal is in mijn achting gestegen door nog een keer Dildo te nomineren
Jups, netjes konsekwent, ze laat zich in ieder geval niet door haar overbluffen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32371078
Menno deed het goed gisteren gewoon die Naat op de bank en Joost eraf!!! goed gedaan Menno
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:42:35 #10
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32371098
Zijn reactie op de dode vissen net was top, maar verder vind ik hem nog steeds niet geweldig (als is ie wel gestegen van negatief naar neutraal in mijn lijstje).
pi_32371679
Brrr.... ik vind hem van begin tot einde erg

Zoals hij telkens om kusjes en knuffels bedelt .
En dan de dames slaapkamer binnen komen telkens, en soms bovenop Ingrid of Chantal duikt... brrr.

hij is van mijn leeftijd, maar is vind hem een vies oud mannetje en van mij had hij allang een knal gehad.

gisteren tegen Lieske toen ze een beetje down was "ach, kom je straks even bij me liggen?"
*ril*
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:42:24 #12
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32374809
Rob blijft een naar "jongetje"... die verschillende gemaakte smiles van hem spreken boekdelen...
en dan die "overwinnaars"-houding... YUK YUK YUK

viel gisteren definitief door de mand met zijn nominatie-reden... haha.. denkt zeker dat Ingrid de grote concurrent nu is doordat alle Menno-fans nu toch grotendeels Ingrid zullen steunen ...

van mij mag hij de finale halen en dan als eerste EXIT !!!
al die maanden lopen "acteren-manipuleren" voor niets !!!
... en huiver mee
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:47:40 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32374961
Totaan de exit van Menno viel hij me erg mee opeens. Daarna is hij weer teruggevallen in zijn overbekende walgelijke gedrag. Met zijn geslijm door iedere avond bij de meiden even welterusten te komen zeggen en een kusje te geven... en zijn pogingen alles weer naar zijn hand te zetten

Om nog maar te zwijgen van het feit dat hij dus al niets meer heeft te zoeken in het huis. Hij was er al uitgestemd door hoort lekker thuis te zitten op de bank.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32375009
ik geef niets toe hij is weer net zo walgelijk als voorheen
Fok! de Roel(s)
pi_32375085
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef Giggio het volgende:
Rob blijft een naar "jongetje"... die verschillende gemaakte smiles van hem spreken boekdelen...
en dan die "overwinnaars"-houding... YUK YUK YUK

viel gisteren definitief door de mand met zijn nominatie-reden... haha.. denkt zeker dat Ingrid de grote concurrent nu is doordat alle Menno-fans nu toch grotendeels Ingrid zullen steunen ...

van mij mag hij de finale halen en dan als eerste EXIT !!!
al die maanden lopen "acteren-manipuleren" voor niets !!!
mee eens, die walgelijke ingebakken grijns gisteravond,bah, ik vind het een nare vent.
En dat ontkennen van het negeren van Menno, ook zoiets.
Van mij mag hij er meteen uit, dan stort dat labiele zooitje{behalva Lieske dan he} van zelf in,
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:55:53 #16
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_32375227
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef Giggio het volgende:
Rob blijft een naar "jongetje"... die verschillende gemaakte smiles van hem spreken boekdelen...
en dan die "overwinnaars"-houding... YUK YUK YUK
Ja dat bedoel ik, die houding: dat YUK YUK YUK had ik eerst ook!

Maar nu het zo overduidelijk is dat het voor Rob een SPEL is, vindt ik het juist knap gespeeld en moet ik er een beetje om grinniken. Bijvoorbeeld hoe Roel/Joost en Lieske er toch in blijven trappen!

Hij lijdt al die andere flaporen zo om de tuin, Rob heeft een gave...
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_32376489
Ik heb maar 1 ding te zeggen: KLAAR! En nu opzouten Rob
pi_32378274
Nee
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32378381
Ik vond het vanaf het begin al een miezerig, betweterig, klote mannetje.. en dat vind ik nog steeds. Het wordt alleen maar erger. Ik kan ook niet begrijpen dat hij nou eens genomineerd wordt en eruit gaat.
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:48:29 #20
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32378495
Ik druk nog liever een kussen op mijn mond , dan te zeggen dat R@# in mjin achting gestegen is. Hij kan niet dieper zakken, vooral na gisteravond met het voetveegfilmpje. Volgens mij was hij er wel degelijk bij en zei op een toon van "Ga door, ga door", : Naat!. Daarom wilde hij graag weten of Nederland het met geluid erbij gezien heeft.
Na het vertrek van Menno, het geslijm bij de vrouwen,kusjes bij het naar bed gaan, knuffelen, dat deed hij daarvoor nooit.
Ook nog die zelfgenoegzame grijns op zijn gezicht, toen hij door had dat hij niet genomineerd was.
Het is een walgelijke zeer eng ventje!
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32379862
k Zat net de aflevering van maandag te kijken met Rob: 'Als ik tien jaar jonger was geweest... jaaaaa... jaaaaa k weet het zeker, dan waren ze voor me gevallen..'' Menno beschuldigen van een spel spelen, maar zelf allerlei bb afleveringen bekeken en geanalyseerd...

Er is er maar een die vreselijk baat heeft met die voetenactie van Nathalie...en dat is Rob en dat is heeeeeeeel vervelend
---- gaat winnen
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:48:02 #22
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32379977
Ik vond in het begon Rob een vervelend mannetje omdat hij TE aanwezig was...

Maar nu vind ik hem een arrogante, zelfingenomen, haatdragende en asociale klootzak...

Wat Rob doet is geen spelletje meer spelen, maar is puur een persoonlijke kwestie geworden waar alles voor moet wijken. En hij gaat daarbij nog net niet over lijken...
pi_32380059
Ik heb R*b vanaf de eerste dag een nare griezel gevonden.


Een zelfingenomen pedante zak.
pi_32380124
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:50 schreef kissa het volgende:
Ik heb R*b vanaf de eerste dag een nare griezel gevonden.


Een zelfingenomen pedante zak.
Nog voor-ie in het huis zat, nare man is het.
---- gaat winnen
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:00:51 #25
521 ruby
Hell yeah!
pi_32380344
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef mazaru het volgende:
Chantal is in mijn achting gestegen door nog een keer Dildo te nomineren
Ja haha, inderdaad.

Wat Rob betreft, hij is niet in mijn achting gestegen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')