abonnement Unibet Coolblue
pi_32361864
Hetzij met een dilemma, hetzij met een geheime opdracht hetzij met een foute move die vergolden wordt.

Roel is meermalen de klos geweest.
Menno was regelmatig de klos.
Nathalie heeft die open nominatie gehad, Ralph in het huis en het akkefietje van vanavond.
Lieske kreeg de 5000.
Rob, Ingrid en Chantal moesten Roel's geld stelen (wat eigenlijk een halfbakken actie was van BB)
Roel, Dido en Chantal mochten een week niet roken.
Van Joost kan ik me helemaal niets herinneren, op dat brieven-dilemma na.

En verder?

In principe vind ik dat Joost, Rob, Dido, Chantal en Ingrid tot nu toe het meest de dans ontsprongen zijn. Op het roken na geen echt moeilijke momenten gehad. En er is ook niet echt met ze gemindfuckt door BB.

Roel, Nathalie en Menno zijn het meest de klos geweest.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32361883
Joost mag ook wel eens onder handen genomen worden, dus geen vriendin voor zn neus zetten, maar een moeilijke opdracht zoals Roel of Menno
Punk !
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:55:55 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_32361937
Joost was op dag 1 toch al de lul, met dat eten voor Rob?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32362730
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:55 schreef Pinball het volgende:
Joost was op dag 1 toch al de lul, met dat eten voor Rob?
Ja, idd

En dat van dat roken vind ik eigenlijk niet meetellen. Dat was immers een opdracht voor geld of eten en die vallen hier niet onder als je het mij vraagt. Hoewel het een opdracht is die voor de helft van de groep zwaarder was dan voor de andere helft.
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:50:03 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_32362792
Oh, en Ingid moest 3 man zoenen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32362850
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:50 schreef Pinball het volgende:
Oh, en Ingid moest 3 man zoenen.
Ja, die zouden we bijna vergeten! Ze kreeg toch nog een keer een herkansing??? Wordt een makkie met zo weinig mannen.

Dat was trouwens een van de eerste voorbeelden waaruit bleek dat de bewoners (in dit geval Ingrid) niet zo'n kei waren in het lezen/horen en uitvoeren/onthouden van een opdracht.
pi_32362922
Tanja kreeg in de pindakaasweek veel chips, chocola en magnetronmaaltijden, terwijl ze om groente gevraagd had.

Daar heeft Tanja veel kritiek op gekregen, terwijl ze dat helemaal niet om die boodschappen gevraagd had.

Voor haar was het moeilijk omdat het ze wist dat ze daar de groep jaloers op was (vooral de chips en chocola heeft ze meteen verstopt), en omdat ze geen groepsmens is, wist ze niet hoe ze daar mee om moest gaan. Het is dus ook hier uit de hand gelopen.

Ik verbaasde me er over dat de meeste streamers haar die week ook kwalijk namen dat ze "zeurde". Er zat nota bene een verlepte bloemkool, als enige verse groente, bij. Ik meen gezien te hebben dat de boodschappen altijd van de Albert Heijn komen, en die verkopen echt geen oude bloemkool.
Het was gewoon opzet, dat ze gevangen zat tussen een "hongerende troep wolven" en een heel verkeerd boodschappenpakket.
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:32:08 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_32363181
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:01 schreef avonne het volgende:
Tanja kreeg in de pindakaasweek veel chips, chocola en magnetronmaaltijden, terwijl ze om groente gevraagd had.

Daar heeft Tanja veel kritiek op gekregen, terwijl ze dat helemaal niet om die boodschappen gevraagd had.
Oh, die is leuk ja, qua geschiedvervalsing, vooral weken na dato.
Tanja kreeg magnetronmaaltijden, maar dat was niet goed genoeg voor mevrouw. Pas toen ze daarover ging zeiken, rokend en wel, dat dat niet gezond was voor haar kindje, kreeg ze het overdreven rantsoen.
quote:
Ik verbaasde me er over dat de meeste streamers haar die week ook kwalijk namen dat ze "zeurde".
Laat die aanhalingstekens maar weg. Ze zeurde.
quote:
Er zat nota bene een verlepte bloemkool, als enige verse groente, bij. Ik meen gezien te hebben dat de boodschappen altijd van de Albert Heijn komen, en die verkopen echt geen oude bloemkool.
Die 'bedorven' bloemkool heb jij helemaal niet gezien, dat heeft namelijk niemand gezien. De enige bron daarvoor is Tanja. Diezelfde Tanja die het ingevroren vlees bedorven vond omdat het over de datum was. Tanja met haar ingebouwde nicotinefilter. Tanja met haar periodieke onthouding.
quote:
Het was gewoon opzet, dat ze gevangen zat tussen een "hongerende troep wolven" en een heel verkeerd boodschappenpakket.
Inderdaad, en daar had ze het zelf naar gemaakt met haar gezeik. Net als Menno uiteindelijk de prijs heeft moeten betalen voor zijn fraude-opmerkingen, moest Tanja dat ook voor haar gezanik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinball op 18-11-2005 02:44:52 (ik heb een ij->ji probleem :() ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:42:39 #9
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32363240
En niet te vergeten dat Tanja weigerde rijst te eten, onder het mom dat "zwangere vrouwen toch geen week lang op rijst kunnen teren".... daarbij vergetende dat er genoeg ander vlees, saus e.d. was voor bij de rijst, en dat vrouwen in Azië hun gehele zwangerschap op rijst teren Aardappels en pasta kennen ze daar niet.

Tanja heeft GEEN MOMENT in Big Brother gezeten. Ze heeft in een vakantiehuis gezeten waar ze op dat moment veiliger was voor haarzelf dan haar flatje in Beijum, Groningen. Dat daar toevallig meer dan 10 andere gekken rondliepen, liet haar koud. Meedoen met de groep? Waarom zou ze. Ze zit toch zeker niet in een TV programma waar een groep centraal staat.
Confidence through competence
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:48:08 #10
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32398945
Chantal moet eens flink aangepakt worden. Maak er een mooi bandje van met de ergste roddels per persoon (Menno, Dido, Joost, Rob, Lieske etc.) en laat dat aan de bewoners zien. Weten ze eindelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')