abonnement Unibet Coolblue
pi_32334634
Vandaag in de krant:


Mannenjacht BB-Chantal mislukt


Big Brother is er niet in geslaagd een geschikte man voor Chantal te vinden. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft de speurtocht naar een geschikte partner voor de 40-jarige bewoonster van het huis opgegeven. „We hebben meer dan honderd mannen gezien. En ik zag er qua televisie echt leuke exemplaren bij, maar het relatiebemiddelingsbureau dat we hadden ingeschakeld zag geen enkele goede match. Omdat ik het belang van Chantal voorop zet heb ik daarnaar geluisterd.” Hummie betreurt het afblazen van de mannenjacht. „Maar”, zegt zij, „Chantal wist van niks dus is zij ook niet teleurgesteld.”

pi_32334644
De TT is ietwat misleidend. Je suggereert dat het aan Chantal ligt dat er geen geschikte man voor haar is, maar het ligt dus aan de mannen.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32334656
Ik denk dat er voor bijvoorbeeld Dido wel veel geschikte kandidaten zouden zijn geweest. Ja het ligt dus aan Chantal. Ze is niet voor niets nog steeds vrijgezel.
  donderdag 17 november 2005 @ 07:18:23 #4
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_32334659
Welke krant staat dat?
  donderdag 17 november 2005 @ 07:27:36 #5
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32334687
.....vreemd dit, Ik had bij wijze van grap een vriend van mij opgegeven en die is dus gewoon uitgekozen. Hij is op gesprek geweest bij het bemiddelingsburo en hem werd verteld dat hij bij de 10 geselecteerde mannen zat en dat hij zondag naar het BB-huis moest....
Maar dat zal nu ook wel niet meer doorgaan...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32334743
Hoolie, wat ik weet is dat er afgelopen zondag inderdaad wat mensen bij Hummie zijn geweest.
Naar aanleiding van dit bericht denk ik dus dat daar gewoon niets oke is bevonden... anders weet ik het ook niet...
pi_32334794
Tanjalies, welke krant is dat? En is dit het hele bericht? Ik geloof er echt niks van dat De Grote Hummie (in haar ogen dan) zich heeft laten omlullen door die twee mutsen van dat datingbureau. Kijkcijfers boven alles, nietwaar?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  donderdag 17 november 2005 @ 07:56:36 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_32334814
Het valt me mee dat er uberhaupt mensen gereageerd hebben.
Als je dat mens toch ziet, dan wil je daar toch niet eens bij in de buurt komen, laat staan een relatie beginnen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32334876
Het bericht staat in de Telegraaf van vandaag 17-11
Iets anders is dat ik denk dat er nu ook te weinig tijd over is om deze "man voor Chantal" actie uit te voeren.
Na de nominatie van vandaag volgen er nog 3 snelle wegstemrondes en een finale met 4 man. Reken dus zelf maar uit.
pi_32334919
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:08 schreef tanjalies het volgende:
Het bericht staat in de Telegraaf van vandaag 17-11
Iets anders is dat ik denk dat er nu ook te weinig tijd over is om deze "man voor Chantal" actie uit te voeren.
Na de nominatie van vandaag volgen er nog 3 snelle wegstemrondes en een finale met 4 man. Reken dus zelf maar uit.
Maar ze zijn er al wel een maand mee bezig. En wat Fling ook zegt: het is op zijn minst verbazend dat Hummie zich om laat lullen door 2 mutsen van een datingbureau. Toen ze besloot om Tanja in dat huis te zetten luisterde ze ook alleen naar de meningen die ze wilde horen.

Ik denk dat er gewoon geen mannen waren, en dat die paar publiciteitsgeile kneuzen die mee wilden liften met de kraai gewoon als zodanig herkend en dus afgewezen werden.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32334987
Pinball

Jou gedachte dat er simpelweg GEEN geschikte mannen zijn op komen dagen is denk ik juist. Het bewijst maar weer eens dat de screening voor een programma als BB geen eenvoudige zaak is. Voor de huidige bewoners is ook veel tijd nodig geweest. Dat doe je niet zomaar in een paar weken. Achteraf is het wel jammer dat het niet zo heeft mogen zijn.
pi_32335006
Of ze konden niet tegenhouden dat Chantal genomineerd werd. En vonden het zonde van hun tijd om dan nog door te gaan met de mannenactie.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32335026
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:29 schreef jessie het volgende:
Of ze konden niet tegenhouden dat Chantal genomineerd werd. En vonden het zonde van hun tijd om dan nog door te gaan met de mannenactie.
Is Chantal genomineerd? Door wie? Ik heb even een poosje de streams niet gevolgd, dus als je in een lieve bui bent, kun je even de nominaties doorgeven?
Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 17 november 2005 @ 08:37:43 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_32335067
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:32 schreef doka het volgende:

[..]

Is Chantal genomineerd? Door wie? Ik heb even een poosje de streams niet gevolgd, dus als je in een lieve bui bent, kun je even de nominaties doorgeven?
Nominaties worden vanavond bekend gemaakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32335095
Mooi, dan kan ze er nu uit
pi_32335120
Ik vind het niet zo'n rare gedachte. Gisteren is er toch genomineerd? Vanavond wordt het toch bekend gemaakt? Kan dus dat BB al weet dat ze genomineerd is en sja, ze weten hoe geliefd Chantal in NL is. Dus grote kans dat die er dan uitgaat...

Afwachten tot vanavond.
pi_32335173
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:44 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind het niet zo'n rare gedachte. Gisteren is er toch genomineerd? Vanavond wordt het toch bekend gemaakt? Kan dus dat BB al weet dat ze genomineerd is en sja, ze weten hoe geliefd Chantal in NL is. Dus grote kans dat die er dan uitgaat...

Afwachten tot vanavond.
Als Joost en/of Nathalie ook genomineerd is dan blijft Chantal nog wel even denk ik
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32335180
Persoonlijk denk ik dat Natte lie niet is genomineerd. En ik denk dat Joost te goed ligt bij het Nederlandse volk wat daadwerkelijk stemt.
pi_32335261
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:51 schreef Kleintje het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Natte lie niet is genomineerd. En ik denk dat Joost te goed ligt bij het Nederlandse volk wat daadwerkelijk stemt.
Ik ben iig wel benieuwd naar de nominaties. In ieder geval weet ik bijna zeker dat:

Joost Roel nomineert,
Dido Ingrid (of misschien Lieske) nomineert
Roel Joost nomineert

voor de rest heb ik geen flauw idee
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32335267
Ik denk ook dat veel grappenmakers zich hebben opgegeven en dat die er uit geselecteerd zijn. Er zal heus wel een leuke en geschikte vent voor Chantal rondlopen, maar die wil gewoon niet op tv (en terecht).

Toch vind ik het raar hoor, zo'n datingbureau dat wel eventjes weet wie wel en niet goed bij je past. Ik weet dat zelf niet eens van mezelf. Al mijn exen zijn totaal andere types en dat klikte in het begin toch ook uitstekend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 17 november 2005 @ 09:08:16 #21
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32335384
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook dat veel grappenmakers zich hebben opgegeven en dat die er uit geselecteerd zijn. Er zal heus wel een leuke en geschikte vent voor Chantal rondlopen, maar die wil gewoon niet op tv (en terecht).

Toch vind ik het raar hoor, zo'n datingbureau dat wel eventjes weet wie wel en niet goed bij je past. Ik weet dat zelf niet eens van mezelf. Al mijn exen zijn totaal andere types en dat klikte in het begin toch ook uitstekend.


Dat vind ik dus ook vreemd... Ik ben uiteindelijk blijven hangen aan iemand die zelfs door m'n vriendinnen (die me zeer goed kennen) in geen 100 jaar aan mij gekoppeld zou zijn.

Ik weet niet waarom Hummie er niet voor gegaan is, je had in principe ook de keus uit 3 mannen kunnen geven. Levert toch ff leuke tv op en het hóeft natuurlijk niets te worden. Ik zou mezelf behoorlijk klote voelen overigens als ik uit het huis zou komen en er bleek een dergelijke zoekactie te zijn geweest... En vooral als ze dan ook niemand hadden kunnen vinden. Nou niet bepaald een ego-boost zeg maar...

Ik denk dat het aan het tijdspad heeft gelegen, Chantal zal wel op de bank komen en BB gokt dat ze eruit zal gaan...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32335481
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:08 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou mezelf behoorlijk klote voelen overigens als ik uit het huis zou komen en er bleek een dergelijke zoekactie te zijn geweest... En vooral als ze dan ook niemand hadden kunnen vinden. Nou niet bepaald een ego-boost zeg maar...
Good point...
Maar weet je... Chantal heeft geen ego-boost nodig
Haar mag weleens de waarheid verteld worden!
pi_32335502
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Maar weet je... Chantal heeft geen ego-boost nodig
Haar mag weleens de waarheid verteld worden!
En goed ook!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  donderdag 17 november 2005 @ 09:21:38 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_32335552
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:08 schreef flugeltje het volgende:

BB gokt dat ze eruit zal gaan...
BB weet al dat ze eruit zal gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 november 2005 @ 09:22:17 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32335557
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:16 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Good point...
Maar weet je... Chantal heeft geen ego-boost nodig
Haar mag weleens de waarheid verteld worden!
Nah, heeft niets met de waarheid zeggen te maken...

Je zou door zo'n actie een flinke deuk in je zelfvertrouwen op kunnen lopen. Stel je toch voor dat ze voor jou op zoek gaan naar een leuke vent. Er worden zelfs commercials voor gemaakt En dan nóg kunnen ze he-le-maal niemand vinden.... Wij vrouwen vragen onszelf als we vrij zijn wel vaker af of er dan écht helemaal niemand is die voor ons gemaakt kan zijn... Chantal krijgt nu min of meer die bevestiging... En dat gun ik zelfs haar niet....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32335579
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:22 schreef flugeltje het volgende:
Je zou door zo'n actie een flinke deuk in je zelfvertrouwen op kunnen lopen. Stel je toch voor dat ze voor jou op zoek gaan naar een leuke vent. Er worden zelfs commercials voor gemaakt En dan nóg kunnen ze he-le-maal niemand vinden.... Wij vrouwen vragen onszelf als we vrij zijn wel vaker af of er dan écht helemaal niemand is die voor ons gemaakt kan zijn... Chantal krijgt nu min of meer die bevestiging... En dat gun ik zelfs haar niet....
Ik denk dat je meer moet zoeken in de richting van dat mannen al weken kunnen zien hoe Chantal is. En haar manipulieve gedrag is nou niet echt een visitekaartje... Als man zou ik me daar niet echt aangetrokken tot voelen...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32335620
Ja, dat vind ik eigenlijk best raar.

Als je naar bijvoorbeeld De Perfecte Partner kijkt zitten daar ook voor mensen die ik niet direct uit zou kiezen soms best leuke mensne tussen of mensen waar het voor hun mee klikt.

Chantal ziet er best goe duit, als je van haar type houdt, en ik zou denken dat er wel mannen in haar range te vinden zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 17 november 2005 @ 09:29:35 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_32335655
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:26 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat vind ik eigenlijk best raar.

Als je naar bijvoorbeeld De Perfecte Partner kijkt zitten daar ook voor mensen die ik niet direct uit zou kiezen soms best leuke mensne tussen of mensen waar het voor hun mee klikt.

Chantal ziet er best goe duit, als je van haar type houdt, en ik zou denken dat er wel mannen in haar range te vinden zijn.
Jawel, maar dat ze zo op tv te zien is en dat iedereen kan zien hoe haar aard is, dat werkt weer averechts.


Rip
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 november 2005 @ 09:30:51 #29
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32335680
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:24 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ik denk dat je meer moet zoeken in de richting van dat mannen al weken kunnen zien hoe Chantal is. En haar manipulieve gedrag is nou niet echt een visitekaartje... Als man zou ik me daar niet echt aangetrokken tot voelen...
Ik denk dat er genoeg mannen zijn die op een vrouw als Chantal vallen hoor

Ze is vrij dominant, maar volgens mij is ze wel lief voor een eventuele partner. Bovendien ziet ze er met kleren aan écht niet slecht uit. Haar lichaam is wellicht niet zo mooi, maar we kunnen dan ook alleen maar vergelijken met wat er nu in het huis zit en dat is gemiddeld zo'n 15 a 20 jaar jonger...

Okay, haar lach is vervelend en het manipulieve gedrag ook. Maar vooral dat laatste is behoorlijk aan het afnemen. Misschien is ze ook wel gewoon met het spelletje bezig....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 17 november 2005 @ 09:34:02 #30
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32335720
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:26 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat vind ik eigenlijk best raar.

Als je naar bijvoorbeeld De Perfecte Partner kijkt zitten daar ook voor mensen die ik niet direct uit zou kiezen soms best leuke mensne tussen of mensen waar het voor hun mee klikt.

Chantal ziet er best goe duit, als je van haar type houdt, en ik zou denken dat er wel mannen in haar range te vinden zijn.
Hé Ripley

Ik ben het met je eens hoor.... Er zijn zeker mannen te vinden die op haar vallen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32335749
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:30 schreef flugeltje het volgende:
Okay, haar lach is vervelend en het manipulieve gedrag ook. Maar vooral dat laatste is behoorlijk aan het afnemen. Misschien is ze ook wel gewoon met het spelletje bezig....
Ze haalt het niet bij Ralluf... Mja ik mijn mening over hem is ook een beetje roze...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  donderdag 17 november 2005 @ 09:36:54 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32335773
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:35 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ze haalt het niet bij Ralluf... Mja ik mijn mening over hem is ook een beetje roze...
Ralph is natuurlijk een verhaal apart

Maar dan nog denk ik dat er genoeg mannen op haar vallen. Ik zou eerlijk gezegd minder moeite hebben met iemand als Chantal in mijn omgeving dan iemand zoals Rob....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32336055
Hoe zal Chantal zelf reageren als ze hoort dat er geen man voor haar te vinden is.?? Ik kan me voorstellen dat zoiets een behoorlijke deuk in je zelfvertrouwen geeft.
  donderdag 17 november 2005 @ 09:53:31 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32336105
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:50 schreef tanjalies het volgende:
Hoe zal Chantal zelf reageren als ze hoort dat er geen man voor haar te vinden is.?? Ik kan me voorstellen dat zoiets een behoorlijke deuk in je zelfvertrouwen geeft.
Dat is dus precies wat ik mezelf een aantal posts hierboven al afvroeg....

Als BB ervoor kiest om het niet uit te voeren i.v.m. tijdsnood zou ik dat Chantal zeker even melden. Van zoiets zou je spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32336169
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:50 schreef tanjalies het volgende:
Hoe zal Chantal zelf reageren als ze hoort dat er geen man voor haar te vinden is.?? Ik kan me voorstellen dat zoiets een behoorlijke deuk in je zelfvertrouwen geeft.
Ik blijf het dubieus vinden dat 'anderen' wel even een geschikte vent voor je gaan zoeken. Misschien zaten er wel leuke mannen bij voor Chantal, alleen vond het bureau van niet.
Of de leuke mannen (en die zijn er vast genoeg) willen ook gewoon niet het BBhuis in en daarmee tonen ze direct aan dat ze een behoorlijke dosis gezond verstand hebben
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32336274
Tijdens BB1 zou er nu een golf van protest zijn uitgebroken op dit punt. Jullie zien, we zijn al snel gewend geraakt aan dit soort televisie.
pi_32336312
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Of de leuke mannen (en die zijn er vast genoeg) willen ook gewoon niet het BBhuis in en daarmee tonen ze direct aan dat ze een behoorlijke dosis gezond verstand hebben
Eensch.... maar daarbij ook mijn twijfels... Mannen en verstand? Gaat dat samen?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32336363
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:04 schreef ChantalC het volgende:
Eensch.... maar daarbij ook mijn twijfels... Mannen en verstand? Gaat dat samen?
Bij die van mij wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32336473
Misschien ook wel beter zo voor het programma!
LekkerSimpel kom maar weer tevoorschijn en doe je verhaal!
pi_32336583
Ze voelen ook wel aan dat de kans steeds groter wordt dat Chantal eruit vliegt.. dus ze kunnen wel een hoop moeite gaan doen om dat sekreet aan een vent te helpen maar zodra het gedrocht op de bank komt, vliegt het eruit.

Al was ik met Chantal de laatste mens op aarde, dan zou ik 'm trouwens nog liever in een wild zwijn stoppen dan in haar.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32336636
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef Bocaj het volgende:
Misschien ook wel beter zo voor het programma!
LekkerSimpel kom maar weer tevoorschijn en doe je verhaal!
Dat was gisteren te lezen. Het was niet LS die meedeed coor Chantal, maar zijn buurman. Die is nu boos op LS en omdat ze internet samen deelden heeft hij de stekker er bij LS uitgetrokken. Die kan dus even niet meer online komen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 17 november 2005 @ 10:22:19 #42
6941 APK
Factual, I think.
pi_32336666
Misschien heeft Chantal er lucht van gekregen en heeft ze duidelijk gemaakt dat ze daar absoluut niet aan mee wil werken.
Het schijnt dat ze gisteren vreemde vragen in de dagboekkamer kreeg en behoorlijk achterdochtig was...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32336700
......als Chantal dit allemaal gaat horen, dan raakt ze vast in een ernstige dip.
pi_32336761
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef APK het volgende:
Misschien heeft Chantal er lucht van gekregen en heeft ze duidelijk gemaakt dat ze daar absoluut niet aan mee wil werken.
Het schijnt dat ze gisteren vreemde vragen in de dagboekkamer kreeg en behoorlijk achterdochtig was...
En ook dat kan ik me heel erg goed indenken. Ik zou het absoluut niet op prijs hebben gesteld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 10:28:55 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32336806
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:08 schreef doka het volgende:
De TT is ietwat misleidend. Je suggereert dat het aan Chantal ligt dat er geen geschikte man voor haar is, maar het ligt dus aan de mannen.
Ja, dat ligt aan de mannen die Chantal gezien hebben en daarna bedankten voor de 'eer'.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32336846
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ook dat kan ik me heel erg goed indenken. Ik zou het absoluut niet op prijs hebben gesteld.
Nou ik vond het ook een veel te vrijpostige actie van BB
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 10:34:54 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32336915
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef Isabeau het volgende:
En ook dat kan ik me heel erg goed indenken. Ik zou het absoluut niet op prijs hebben gesteld.
Ik ook niet, maar het blijft natuurlijk een soort soap en Hummie had een paar van die kerels vast wel 'speels' het huis in kunnen takelen, zonder dat het meteen een krampachtige landelijke zoektocht zou lijken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 17 november 2005 @ 10:37:13 #48
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32336967
Wat ik raar vind is dat Hummie ineens last heeft van scrupules. Had toch geweldige tv opgeleverd als er opeens een soort 'wie van de drie' georganiseerd werd met de grootste mafkezen die ze konden vinden. Dat ze ook in de media blijft volhouden dat Tanja is 'weggepest' en haar maar heilig blijft verklaren.... rare kronkels heeft dat mens.
Nou doe je het weer!
pi_32337003
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef Isabeau het volgende:

En ook dat kan ik me heel erg goed indenken. Ik zou het absoluut niet op prijs hebben gesteld.
Maar jij zit dan ook niet in dat huis.
Chantal heeft duidelijk gemaakt dat ze graag aan de man wil, ze heeft zelfs letterlijk gezegd dat ze het geweldig zou vinden als er een leuke vent voor haar het huis in zou komen,
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32337074
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:23 schreef cuall het volgende:
......als Chantal dit allemaal gaat horen, dan raakt ze vast in een ernstige dip.
Me dunkt dat ze ook zonder dit datingverhaal genoeg materiaal heeft om zichzelf minimaal een half jaar op te sluiten met een doos kleenex en een pallet schaamte.

Het is net alsof je medelijden hebt met haar.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 17 november 2005 @ 10:44:39 #51
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32337116
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_32337147
Persoonlijk denk ik, dat ze Chantal moeten vertellen dat ze hebben geprobeerd om een perfecte man voor haar te zoeken.
Dat weinig mannen er wat voor voelden om er op tv achter te komen of er een klik is (want al zou ik haar al leuk vinden, ik zou niet op tv willen uitzoeken of het wat is) en dat het datingbureau erg kritisch was omdat ze normaal altijd eerst een gesprek hebben met de persoon voor wie ze wat zoeken.

Het is verdomd moeilijk iemand te vinden als ze Chantal haar verhaal niet kennen!
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 10:54:57 #53
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32337316
Dacht vanaf het begin al dat het een onwijs moeilijke opdracht zou zijn om een geschikte acteur te vinden die deze rol op zich wilde nemen
pi_32337383
"Zal ik ooit aan een lieve man komen?"




Goedemorgen trouwens allemaal
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:02:29 #55
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32337514
Iedereen ziet alleen het negatieve in Chantal. Volgens mij komt dat omdat ze behoorlijk aanwezig is in een gesprek door haar stem en haar lach. Ik vind wát ze zegt geen roddelen, maar haar mening geven en daarbij ook nog raad geeft, die door velen hier negatief wordt uitgelegd. Als het echt roddelen was, dan zouden de bewoners zich daar aan irriteren en was ze gelijk de eerste ronde al genomineerd.
Hummie haar programma is al helemaal ingekakt, de grootste flop aller tijden. Aangezien dit Forum door Hummie gevolgd wordt, durfde zij geen man erin te zetten uit angst dat ze een Fokker gekozen had, waardoor haar programma helemaal naar de kl#te wordt geholpen.

Chantal zal niet de enige zijn, waarvan het zelfvertrouwen een enorme optater krijgt. Om er een paar te noemen: R@# , Natte Lie, Dido en Roel
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_32337547
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:05 schreef tanjalies het volgende:
Vandaag in de krant:


Mannenjacht BB-Chantal mislukt


Big Brother is er niet in geslaagd een geschikte man voor Chantal te vinden. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft de speurtocht naar een geschikte partner voor de 40-jarige bewoonster van het huis opgegeven. „We hebben meer dan honderd mannen gezien. En ik zag er qua televisie echt leuke exemplaren bij, maar het relatiebemiddelingsbureau dat we hadden ingeschakeld zag geen enkele goede match. Omdat ik het belang van Chantal voorop zet heb ik daarnaar geluisterd.” Hummie betreurt het afblazen van de mannenjacht. „Maar”, zegt zij, „Chantal wist van niks dus is zij ook niet teleurgesteld.”

Goeie reclame voor dat zogenaamd oh zo goeie datingburo dat BB sponsort ook.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:17:48 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32337947
Dit is ontzettend goed nieuws

Gelukig gaat dat belachelijke onderdeel niet door.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32338045
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:17 schreef scanman01 het volgende:
Dit is ontzettend goed nieuws

Gelukig gaat dat belachelijke onderdeel niet door.
Als ze nou een man voor Lieske hadden gezocht dan had ik wel kunnen raden wie zich hier van Fok had aan gemeld!!!!
  Moderator donderdag 17 november 2005 @ 11:33:32 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32338362
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:08 schreef tanjalies het volgende:
Na de nominatie van vandaag volgen er nog 3 snelle wegstemrondes en een finale met 4 man. Reken dus zelf maar uit.
Finale met 4 man? Hoe weet je dat?
Weet jij wanneer de finale precies plaatsvindt?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:38:14 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32338495
quote:
Het valt me mee dat er uberhaupt mensen gereageerd hebben.
Als je dat mens toch ziet, dan wil je daar toch niet eens bij in de buurt komen, laat staan een relatie beginnen!
Ik weet niet in welk parallel universum jij leeft, maar Chantal ziet er echt wel leuk uit. Je moet niet 40jarige vrouwen gaan vergelijken met 18jarige mokkeltjes natuurlijk. Dat wint het mokkeltje en dat is dus een triviale uitspraak.

Dit soort opmerkingen zijn dus ook zeer cheap, en ook zeer makkelijk te maken van achter de veiligheid van je eigen computertje.

Bij deze dus een
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 11:38:20 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32338499
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef mamapan het volgende:
Ik vind wát ze zegt geen roddelen, maar haar mening geven en daarbij ook nog raad geeft, die door velen hier negatief wordt uitgelegd. Als het echt roddelen was, dan zouden de bewoners zich daar aan irriteren en was ze gelijk de eerste ronde al genomineerd.
Laat me raden: je vindt een bankoverval geld lenen tegen een héle lage rente?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:40:44 #62
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32338563
Genant is dit wel hoor... zitten ze wekenlang te tetteren en proberen mannen te werven, en dan dit. ´t Zal Chantal ´n fijne morele boost geven wanneer ze ervan hoort. Uiterst lullig.

Zo wordt weer ´s duidelijk dat de firma Tonnekreek het blunderen niet kan laten, nou ja dit was van het begin af aan al een enorme misgreep.

...Misschien moeten ze bij Talpa een ´advocaat-van-de-duivel-commissie´ , bestaande uit enkele gerenommeerde Fok!-kers, laten samenstellen. Een commissie die bij voorbaat sommige leuke ´ideetjes´ kan afschieten.
Ik las in de krant dat Hummie er wel voor voelde om bijv. iemand die levensmoe is in het huis te plaatsen, maar ´alléén als er een happy end is hoor!´
Tsja. Ik wil maar zeggen, hoe kunnen we ervoor zorgen dat ons programma in goede handen blijft is?
'Beam me up Scotty'
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 11:40:46 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32338566
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:38 schreef soylent het volgende:
Ik weet niet in welk parallel universum jij leeft, maar Chantal ziet er echt wel leuk uit. Je moet niet 40jarige vrouwen gaan vergelijken met 18jarige mokkeltjes natuurlijk. Dat wint het mokkeltje en dat is dus een triviale uitspraak.
Dat ze er uit ziet als een 40-jarige is nog niet het ergste. Dat doe ik zelf ook.
Het is vooral haar rottige betweterige roddelkarakter wat haar vermoedelijk minder aantrekkelijk maakt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32338841
Ik vind het raar dat er in 100 mannen niet eens 1 geschikte tussen zit, en ik vind ook dat zo'n bureau dat helemaal niet kan weten, je moet gewoon zo'n man erin doen van die laatste 10, of chantal laten kiezen
en dan zie je wel toch?
tis toch allemaal maar een spel..
  Moderator donderdag 17 november 2005 @ 11:59:38 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32339041
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:50 schreef Nastybtch het volgende:
en dan zie je wel toch?
tis toch allemaal maar een spel..
Niet voor dat bemiddelingsburo.
Die gaan af als een gieter als ze er een vent in proppen waarvan heel Nederland direct ziet dat ze totáál niet bij elkaar passen. En daar hebben ze hun sponsorgeld niet voor betaald.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 12:08:20 #66
128220 Peter6000
pi_32339248
Het bericht lijkt wel te kloppen:

http://www.telegraaf.nl/prive/28797191/Mannen-_jacht<i>BB<_i>-Chantal_mislukt.html

Lijkt me voor Chantal wel enigszins vernederend, als ze hoort dat men het heeft geprobeerd, en dat het niet is gelukt.
Maar goed, ze zal het waarschijnlijk lachend verwerken, het lijkt me toch wel een sterke vrouw.

Wat BB betreft, kon zo`n man er natuurlijk eigenlijk niet inkomen, in een week waarin Chantal genomineerd staat, dat zou het spel wat teveel beïnvloeden, denk ik.
Maar het had mij wel vermakelijk geleken, ze hebben ook ooit wel eens een dakloze gedurende 2 dagen in het BB huis gehad, gaf toch weer ff andere beelden.
pi_32339286
Ja ik vind dat het leuke tv zal leveren en sorry, maar daar gaat het iedereen toch uiteindelijk om? En het is toch zo: meer zielen meer vreugd?

xxx
  donderdag 17 november 2005 @ 12:11:04 #68
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32339313
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:
.....vreemd dit, Ik had bij wijze van grap een vriend van mij opgegeven en die is dus gewoon uitgekozen. Hij is op gesprek geweest bij het bemiddelingsburo en hem werd verteld dat hij bij de 10 geselecteerde mannen zat en dat hij zondag naar het BB-huis moest....
Maar dat zal nu ook wel niet meer doorgaan...
Dan heeft je vriend je voor de gek gehad.

Want ik ben verleden zondag op gesprek geweest bij Hummie Er waren zondag maar 8 man (hoezo honderden) uitgenodigd. Waarvan er 2 al niet zijn komen opdagen.
Ook ik werd gisteren gebeld door BB en up2date dat er volgens hun geen match was.
En er is helemaal niet gesproken over wanneer je eventueel het huis in zou moeten. Dus die vriend kletst uit zijn nek.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 12:12:08 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32339345
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
Niet voor dat bemiddelingsburo.
Die gaan af als een gieter als ze er een vent in proppen waarvan heel Nederland direct ziet dat ze totáál niet bij elkaar passen. En daar hebben ze hun sponsorgeld niet voor betaald.
Weer een fout van Hummie dus. Ze had nooit met zo'n bureau in zee moeten gaan. Logisch dat die een vetorecht bedongen hebben voor hun goeie geld (en naam). Gewoon lekker zelf de selectie doen, aan deze editie kan toch weinig meer verkeerd gedaan worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 17 november 2005 @ 12:17:08 #70
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32339487
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Goeie reclame voor dat zogenaamd oh zo goeie datingburo dat BB sponsort ook.
Dat datingburo is niets mis mee. Ik denk dat ze heel proffessioneel te werk gaan. Ze wisten mijn karakter hoe zeer nauwkeurig in te schatten na een gesprek van een uur.

Ik denk dat Chantal gewoon een onhandelbaar persoon is.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32340403
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef MrObjective het volgende:

[..]


Ik denk dat Chantal gewoon een onhandelbaar persoon is.
waarom heb je je dan aangemeld? dat had je toch al wel eerder kunnen zien?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32340996
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:17 schreef tanjalies het volgende:
Ik denk dat er voor bijvoorbeeld Dido wel veel geschikte kandidaten zouden zijn geweest. Ja het ligt dus aan Chantal. Ze is niet voor niets nog steeds vrijgezel.
Inderdaad, Nederland telt miljoenen honden.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:32:32 #73
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32341615
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

waarom heb je je dan aangemeld? dat had je toch al wel eerder kunnen zien?
IK ging ervan uit (heb ik ook zo gezegd) dat achter die 3 maskers en een meter dikke betonplaat voor haar hoofd, er nog wel een gezellige tante schuilde.

Maar gelet op de beredenering waarom ik niet met haar matchte (welke ik hier niet neer ga zetten), heb ik me daar dus in vergist.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  donderdag 17 november 2005 @ 14:06:20 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32342622
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef MrObjective het volgende:

[..]

IK ging ervan uit (heb ik ook zo gezegd) dat achter die 3 maskers en een meter dikke betonplaat voor haar hoofd, er nog wel een gezellige tante schuilde.

Maar gelet op de beredenering waarom ik niet met haar matchte (welke ik hier niet neer ga zetten), heb ik me daar dus in vergist.
je maakt me erg nieuwsgierig!!

Jammer zeg dat het niet gelukt is. Gelukkig maar dat je niet als een soort wie van de drie met iemand zit opgescheept die niet te harden is....

wel lef om je op te geven zeg!! had ik nooit gedurft/gedaan
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32344564
Wat een sof! Zo'n ophef er over maken en dan uiteindelijk met niets aan komen zetten, ik kan het me niet voorstellen.......................
  donderdag 17 november 2005 @ 15:41:13 #76
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32345448
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef bloodymary het volgende:
Wat een sof! Zo'n ophef er over maken en dan uiteindelijk met niets aan komen zetten, ik kan het me niet voorstellen.......................
En wat denk je van Chantal dan? Die weet nu nog van niets. Maar ze zal toch een keer het huis uit moeten. En dan krijg je te horen. We hebben nationaal een oproep voor je geplaatst in de media (TV, internet, krant). Maar we konden geen man voor je vinden.

Ik zou dan a la minuut gaan emigreren.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32345738
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef MrObjective het volgende:

[..]

IK ging ervan uit (heb ik ook zo gezegd) dat achter die 3 maskers en een meter dikke betonplaat voor haar hoofd, er nog wel een gezellige tante schuilde.

Maar gelet op de beredenering waarom ik niet met haar matchte (welke ik hier niet neer ga zetten), heb ik me daar dus in vergist.
nouja, wees dan maar blij dat het niet doorgaat, sommige mensen komen er na een jaar pas achter dat ze zich in een persoon hebben 'vergist'
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 16:16:41 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32346542
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:32 schreef MrObjective het volgende:
Maar gelet op de beredenering waarom ik niet met haar matchte (welke ik hier niet neer ga zetten), heb ik me daar dus in vergist.
Neerplempen die afwijstekst!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:19:26 #79
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32346618


wel een leuke foto van d'r
  donderdag 17 november 2005 @ 16:26:04 #80
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32346811
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[afbeelding]

wel een leuke foto van d'r
Ik vindt het meer een bejaarde travo.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_32346859
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef Blackadder2 het volgende:
Genant is dit wel hoor... zitten ze wekenlang te tetteren en proberen mannen te werven, en dan dit. ´t Zal Chantal ´n fijne morele boost geven wanneer ze ervan hoort. Uiterst lullig.

Zo wordt weer ´s duidelijk dat de firma Tonnekreek het blunderen niet kan laten, nou ja dit was van het begin af aan al een enorme misgreep.

...Misschien moeten ze bij Talpa een ´advocaat-van-de-duivel-commissie´ , bestaande uit enkele gerenommeerde Fok!-kers, laten samenstellen. Een commissie die bij voorbaat sommige leuke ´ideetjes´ kan afschieten.
Ik las in de krant dat Hummie er wel voor voelde om bijv. iemand die levensmoe is in het huis te plaatsen, maar ´alléén als er een happy end is hoor!´
Tsja. Ik wil maar zeggen, hoe kunnen we ervoor zorgen dat ons programma in goede handen blijft is?
Ze moeten gewoon 8 TBS'ers erin zetten die, als ze door Chantal gekozen zijn, vrijstelling krijgen.

Dan pas krijg je interessante TV.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:34:57 #82
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32347069
Oeh, da's best sneu voor haar om te horen straks als ze uit het huis is. Misschien zat zij ook wel niet op zo'n actie te wachten, maar gewoon het idee dat heel Nederland er kennis van heeft genomen dat men niemand heeft kunnen vinden.
Overigens ben ik het er ook mee eens dat er best wel een geschikte kerel voor haar zal rondlopen. Maar het is maar net de vraag of die op tv wil, he?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32347128
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:08 schreef tanjalies het volgende:
[ ... ]
Na de nominatie van vandaag volgen er nog 3 snelle wegstemrondes en een finale met 4 man. Reken dus zelf maar uit.
Dat zou inhouden: donderdag 24 november naar zeven bewoners, en dan sneller:
1 december naar zes, 8 december naar vijf, 15 december naar vier, finale 22 december?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32347137
Ik vind Chantal eigenlijk met de week leuker en normaler worden. Ik word de laatste paar weken een beetje gestoord van Dido, Roel en Rob. Dat gezeur en gebitch, daar kan ik echt niet tegen. De enige lui in het huis die nog een beetje normaal en zichzelf zijn, zijn Chantal, Ingrid en Lieske.
pi_32349151
Lijkt mij voor Chantal nogal een domper om dit nadat ze het huis uit komt te moeten lezen.
Maar ik ben blij dat die belachelijke aktie verder niet doorgaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32349452
ze hebben wel meer belachelijke acties voor chantal..
remember de K.I. doe hetzelf pakket?

eigenlijk best wel een beetje sneu..
Babe In Totale Control of Herself
pi_32350571
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:55 schreef Sassefras het volgende:
ze hebben wel meer belachelijke acties voor chantal..
remember de K.I. doe hetzelf pakket?

eigenlijk best wel een beetje sneu..
Misschien moet ze wel gewoon lesbisch worden.
  Moderator donderdag 17 november 2005 @ 19:39:48 #88
18653 crew  D.
pi_32352270
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was gisteren te lezen. Het was niet LS die meedeed coor Chantal, maar zijn buurman. Die is nu boos op LS en omdat ze internet samen deelden heeft hij de stekker er bij LS uitgetrokken. Die kan dus even niet meer online komen
Dat klopt dus niet, want LS is een kloon van Mr.O, die meldt wel zelf meegedaan te hebben
pi_32352346
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef Jane het volgende:
Oeh, da's best sneu voor haar om te horen straks als ze uit het huis is. Misschien zat zij ook wel niet op zo'n actie te wachten, maar gewoon het idee dat heel Nederland er kennis van heeft genomen dat men niemand heeft kunnen vinden.
Overigens ben ik het er ook mee eens dat er best wel een geschikte kerel voor haar zal rondlopen. Maar het is de vraag of die op tv wil, he?
er hebben zich wel degelijk heren aangemeld, alleen achten BB en dat relatiebureau hen niet geschikt.

er wordt dus voor hen en voor haar gedacht en beslist.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 17 november 2005 @ 19:57:35 #90
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32352833
OMG, té grappig! Zelfs als semi-BN'er en met de hulp van een datingbureau kan er nog geen match voor Chantal gevonden worden!

Sneu
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_32352936
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Zhenar het volgende:
OMG, té grappig! Zelfs als semi-BN'er en met de hulp van een datingbureau kan er nog geen match voor Chantal gevonden worden!

Sneu
Dat heet natuurlijke selectie
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 17 november 2005 @ 20:02:02 #92
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32352970
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:00 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat heet natuurlijke selectie
Darwin glimlacht tevreden in zijn graf.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_32353322
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:57 schreef Zhenar het volgende:
OMG, té grappig! Zelfs als semi-BN'er en met de hulp van een datingbureau kan er nog geen match voor Chantal gevonden worden!

Sneu
Dat zeg ik: Hoe SLECHT is dat dating-buro?
  donderdag 17 november 2005 @ 20:17:24 #94
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32353442
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Dat zeg ik: Hoe SLECHT is dat dating-buro?
Neuh...dat datingbureau is imo heel goed bezig....ik kan me voorstellen dat ze verwachten dat Chantal een te gecompliceerd type is om die arme mannen zo maar als makke schapen aan te offeren
pi_32356855
Ligt het aan mij of leek 1 van de medewerkers van dat datingbureau (Up2date) wel heeeeel erg op Chantal. Het zal toch niet een reclamecampagne zijn ...
pi_32357000
Dat is vooropgezet natuurlijk!

Nu kunnen ze Chantal eruit kicken!
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 22:25:40 #97
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32357566
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:42 schreef milagro het volgende:
er wordt dus voor hen en voor haar gedacht en beslist.
Dat ook, maar nu Chantal genomineerd is bespaart BB zich kennelijk de moeite van dat hele gedoe.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 17 november 2005 @ 23:06:35 #98
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32358889
Die rechter is in eggies knapper dan op TV

I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 november 2005 @ 23:08:42 #99
862 Arcee
Look closer
pi_32358963
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:34 schreef Jane het volgende:
Oeh, da's best sneu voor haar om te horen straks als ze uit het huis is. Misschien zat zij ook wel niet op zo'n actie te wachten, maar gewoon het idee dat heel Nederland er kennis van heeft genomen dat men niemand heeft kunnen vinden.
Precies, dat is echt sneu om te horen.
quote:
Overigens ben ik het er ook mee eens dat er best wel een geschikte kerel voor haar zal rondlopen. Maar het is maar net de vraag of die op tv wil, he?
Ja, en ze zeiden dat dát de reden was dat ze niemand konden vinden. Er waren wel geschikte mannen, maar niémand daarvan wilde op TV. Uh-huh, waarom hadden die zich dan aangemeld? Wat een gelul was dat. BB heeft gewoon zin meer in dat hele item.

Wel sneu voor Chantal dat 't zo gebracht wordt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 november 2005 @ 00:15:49 #100
862 Arcee
Look closer
pi_32360974
Chantal zei net dat ze blij is dat niet iederéén op haar heeft gestemd. Dan zou ze met 't gevoel 't huis uitgaan van: "Ik ben het leven niet waard".

Nee, nu komt ze het huis uit met het gevoel: "Geen enkele man wil me".
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:32:19 #101
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32361411
Chantal is top!!!!
Het is dat ik al een vriendje heb.... maar anders.... GNA GNA GNA GNA

Ze hoeft van mij niet te winnen, als ze maar langer kan blijven dan NatteLie
... en huiver mee
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:02:32 #102
242 Pinball
Electric Monk
pi_32362927
Ik snap ook niet dat er niemand wilde.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:23:58 #103
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32363123


En zo bij volle maan...
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  † In Memoriam † vrijdag 18 november 2005 @ 07:07:07 #104
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32364036
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32364394
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:39 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat klopt dus niet, want LS is een kloon van Mr.O, die meldt wel zelf meegedaan te hebben
er staat... ze delen hun internet. Vandaar dat ze hetzelfde IP adres hebben. Misschien dat jouw visie van Kloon daarop slaat. Maar niet alles en iedereen met hetzelfde IP adres hoeft een kloon te zijn....
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:12:14 #106
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_32379012
als Patty Brard een man kan vinden.. moet het Chantal toch wel lukken....
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_32379349
Sjankwal moet een goeie beurt hebben!
pi_32379591
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:23 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]

En zo bij volle maan...
pi_32379644
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:23 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]

En zo bij volle maan...
heel mooi gedaan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:10:16 #110
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_32384127
quote:
Tja....dat is dus het geval bij de meeste vrouwen, ze zijn gewoon te veeleisend......de lelijkste snollen heben het nog over "lekker ding, mooie, leuke man, stuk etc etc" wat ze willen 'hebben" , maar vergeten naar zichzelf te kijken.......een mooie vrouw, een mooie man......een mindere vrouw, mag ook gerust rekenen op een mindere man, zo niet....blijf je dus alleen, zoals Chantal......

Maareh.....wat ik eruit begreep waren er zat mannen, alleen konden ze geen vrij krijgen om het BB-huis in te gaan......
pi_32389635
Het arme kind blijft op haar veertigste nog steeds geloven dat ze moeder wordt. Zielig hoor. Kansloze missie!
pi_32396593
Voorlopig trekt ze alleen nog maar vliegen aan die wanhopig op zoek zijn naar die heerlijke vislucht.
pi_32396614
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:58 schreef woestijnroos het volgende:
Voorlopig trekt ze alleen nog maar vliegen aan die wanhopig op zoek zijn naar die heerlijke vislucht.
Ach ze heeft toch nog altijd nog die hond.

Potje pindakaas doet wonderen, het is tenslotte een kuttenlikkertje....
pi_32437561
:|
anyways,
ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon een man uitzoeken voor haar, of haar laten kiezen uit wat mannen, al is het alleen maar voor de gezelligheid(/sex?)

xxx
pi_32443251
Ze moeten gewoon op zoek gaan naar een vrouw voor Chantal. Want als dat geen pot is, ben ik Imca Marina.
pi_32443299
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:23 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]

En zo bij volle maan...
pi_32447570
Nou man of vrouw, who cares
pi_32450379
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:02 schreef Nastybtch het volgende:
Nou man of vrouw, who cares
Nogal veel hè? Zoeken ze naar een man voor je, val je op vrouwen...
pi_32451032
Ok laat ik het dan anders zeggen: Ik laat nog liever mijn testikels scheren met een bot scheermesje door een mongooltje.
pi_32452552
Is ze dan lesbisch?
pi_32452721
Het wordt tijd dat ze dat een keer ontkent. Dan weten we tenminste zeker dat het zo is.
  woensdag 23 november 2005 @ 21:12:13 #122
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32519310
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32638024
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:06 schreef -Elise- het volgende:
Dat is vooropgezet natuurlijk!

Nu kunnen ze Chantal eruit kicken!
Ik had het al voorspeld.
pi_32638724
Ik ga nog liever in een leren pak met open bilflappen naar een gay-café voor grootgeschapen homofiele negers die allemaal verlof hebben van TBS.
pi_32932266
Nu weten we zeker ze een pot is. Dat zag je aan haar kleren vanavond. De vraag van dit topic is dus beantwoord. Geen man voor Chantal (is dat gek?). Het antwoord is: nee, want het is een pot. Niks mis mee hoor, maar dan niet zeiken dat je geen man/baby hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door BB5kijker op 09-12-2005 00:09:27 ]
pi_32932466
:
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef BB5kijker het volgende:
Nu weten we zeker ze een pot is. Dat zag je aan haar kleren vanavond. De vraag van dit topic is dus beantwoord. Geen man voor Chantal (is dat gek?). Het antwoord is: nee, want het is een pot. Niks mis mee hoor, maar dan niet zeiken dat je geen man/baby hebt.
  vrijdag 9 december 2005 @ 08:01:45 #127
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32937033
wat een kroegenoutfits
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:09:50 #128
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_32937655
Wat een vent is dat wijf ook he?!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')