abonnement Unibet Coolblue
pi_32278771
Voor iedereen die het gemist heeft het nieuwsbericht:

"Een mus heeft maandagochtend een poging gedaan het wereldrecord dominostenen omgooien te verbeteren. Het vogeltje was het Frisian Expo Centre (FEC) in Leeuwarden binnengevlogen en trof daar meer dan vier miljoen opgezette steentjes aan. Toen de mus in een stil hoekje van het FEC ging zitten heeft een medewerker van Ware Care faunabeheer maandagochtend met luchtbuks een einde gemaakt aan het leven van het vogeltje. Het huidige wereldrecord werd in 2004 door Weijers gezet met 3.992.397 omgegooide stenen. Bij de poging vrijdag in de Friese hoofdstad wordt geprobeerd 4.321.000 stenen te laten vallen."

Einde citaat
Die steentjes waren natuurlijk voor 't SBS6 programma Domino D-Day. SBS6 vindt die stomme steentjes genoeg redenen om de Mus (Beschermde diersoort) af te knallen. Wat een hufters bij SBS6 zeg! Nu heb ik op dit forum en mijn eigen web-log al eens eerder af lopen te geven op die proletenbende daar, maar dit is wel een dieptepunt. Zo'n arm beestje afknallen voor zoiets ontzettend stoms als Domino D-Day. De mus had overigens zelf al 23.000 steentjes om weten te leggen. Website Geen Stijl looft nu 1000 euro uit voor mensen die er net als de mus ook in slagen steentjes om te gooien. Ik zelf heb een ander idee. Gewoon niet kijken naar die stomme vallende steentjes. Met nul kijkcijfers leren ze 't wel af.
Castel di Sangro per sempre!
pi_32278813
hehe
pi_32278840
ach rot toch een eind op met dat scheinheilige gedoe
tjonge jonge wat een hoop gedoe en aandacht voor een mus
pi_32278870
----> ONZ
pi_32278886
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:17 schreef Jgeerling het volgende:
Wat een hufters bij SBS6 zeg! Nu heb ik op dit forum en mijn eigen web-log al eens eerder af lopen te geven op die proletenbende daar, maar dit is wel een dieptepunt. Zo'n arm beestje afknallen voor zoiets ontzettend stoms als Domino D-Day.
Donder toch op zeg, alsof jij dagelijks het leed van vogels in het algemeen aantrekt. Ik neem aan dat je vaak jankend op de vluchtstrook te vinden bent als er weer eens een kraai is doodgereden?
Wees dan een vent en geef gewoon toe dat het een proletenbende is zonder die mus. Maar om nu de mus als excuus aan te gaan voeren dat Domino D-day zo evil is, is gewoon grenzend aan randdebiliteit .
De show is er al jaren op en toen kwam ik ook geen posts van je tegen dat ze zulke sukkels waren. Maar de dood van een miezerig musje gebruiken om af te geven op die debiele show is zelf debiel. Ik heb het nooit kunnen waarderen, heb er nooit naar gekeken en elk jaar denk ik er weer aan om de boel daar in de war te schoppen. Maar nu er opeens een mus bij is betrokken wil iedereen het gaan boycotten en in de war schoppen.
pi_32278889
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:26 schreef Cracka-ass het volgende:
----> ONZ slotje
pi_32278921
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ach rot toch een eind op met dat scheinheilige gedoe
tjonge jonge wat een hoop gedoe en aandacht voor een mus
Beste Bar-Le-Duc, het gaat om het principe. Als we ons eigen entertainment belangrijker vinden dan dieren, dan vindt ik dat raar ja. Dat mag jij scheinheilg vinden, ik niet (zegt ook meer over jou dan over mij). Daarbij is het volgens mij verboden om dieren te mishandelen voor iets als entertainment.

Ik snap wel dat mensen denken, het was maar een vogeltje, maar de manier waarop het gegaan is vind ik van de kant van sbs6 respectloos... En voor die andere reactie over dode vogels op de vluchtstrook, een ongeluk is iets anders dan doelbewust iets afknallen.
Castel di Sangro per sempre!
pi_32278938
Ik hoop eigelijk ook dat ze het record niet verbreken, en dat alles in de war wordt geschopt, maar dat hoop ik elk jaar. Maar nu toch iets extra...
pi_32278952
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Jgeerling het volgende:

[..]

Beste Bar-Le-Duc, het gaat om het principe. Als we ons eigen entertainment belangrijker vinden dan dieren, dan vindt ik dat raar ja. Dat mag jij scheinheilg vinden, ik niet (zegt ook meer over jou dan over mij). Daarbij is het volgens mij verboden om dieren te mishandelen voor iets als entertainment.
Misschien moet je eens nadenken, bij heel veel shows is het dier ondergeschikt aan de kijkcijfers.... Niets nieuws onder de zon dus
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:32:06 #10
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_32278953
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:17 schreef Jgeerling het volgende:
Voor iedereen die het gemist heeft het nieuwsbericht:

"Een mus heeft maandagochtend een poging gedaan het wereldrecord dominostenen omgooien te verbeteren. Het vogeltje was het Frisian Expo Centre (FEC) in Leeuwarden binnengevlogen en trof daar meer dan vier miljoen opgezette steentjes aan. Toen de mus in een stil hoekje van het FEC ging zitten heeft een medewerker van Ware Care faunabeheer maandagochtend met luchtbuks een einde gemaakt aan het leven van het vogeltje. Het huidige wereldrecord werd in 2004 door Weijers gezet met 3.992.397 omgegooide stenen. Bij de poging vrijdag in de Friese hoofdstad wordt geprobeerd 4.321.000 stenen te laten vallen."

Einde citaat
Die steentjes waren natuurlijk voor 't SBS6 programma Domino D-Day. SBS6 vindt die stomme steentjes genoeg redenen om de Mus (Beschermde diersoort) af te knallen. Wat een hufters bij SBS6 zeg! Nu heb ik op dit forum en mijn eigen web-log al eens eerder af lopen te geven op die proletenbende daar, maar dit is wel een dieptepunt. Zo'n arm beestje afknallen voor zoiets ontzettend stoms als Domino D-Day. De mus had overigens zelf al 23.000 steentjes om weten te leggen. Website Geen Stijl looft nu 1000 euro uit voor mensen die er net als de mus ook in slagen steentjes om te gooien. Ik zelf heb een ander idee. Gewoon niet kijken naar die stomme vallende steentjes. Met nul kijkcijfers leren ze 't wel af.
[cartman modus]Hippie!! [/cartman modus]
pi_32278993
Waren er dan mensen van plan om ook echt te gaan kijken? Normaal kijken er toch alleen duitsers naar?
pi_32279004
Nee, die kijken naar vallende muren.
Castel di Sangro per sempre!
pi_32279005
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:34 schreef Sputnik het volgende:
Waren er dan mensen van plan om ook echt te gaan kijken? Normaal kijken er toch alleen duitsers naar?
En bejaarden, die vinden het ook fantastisch.
pi_32279077
Uitgaande dat je een gemiddelde Nederlander bent. Eet je vlees, heb je huisdieren (voor de 'entertainment') en sla je regelmatig 'ongedierte' plat. Dus opbokken met je gemiep.
pi_32279083
HUILLIE!!!!

Het gaat om een fucking MUS!

SBS6 heeft gewoon de ongediertebestrijding gebelt en die heeft die mus afgeknald!
Of denk je dat iemand van SBS6 zijn jachtgeweer heeft gepakt en die mus heeft dood geschoten?

En ga jij achter een mus aanrennen met een schepnet in een grote hal?
Jammer voor die mus, hij was daar op de verkeerde plek en op de verkeerde tijd.

Echt iets voor de media om het zo op te blazen. En iedereen gelijk mee huilen.

(maar Domino D-day zuigt zowiezo!)
copyright 2006
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:40:36 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32279090
Jezus Christus...waar hebben we het hier over? Een musje!
Fuck man...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_32279111
Ongedierte is iets anders dan een Mus, een beschermde diersoort tegenwoordig. (Lees je eigen Fok er maar op na). En er zijn gelukkig meer mensen die het gewoon aso vinden om dat beest maar af te knallen en er vervolgens grappig over te doen in een persbericht.
Castel di Sangro per sempre!
pi_32279116
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Jgeerling het volgende:

[..]

Beste Bar-Le-Duc, het gaat om het principe. Als we ons eigen entertainment belangrijker vinden dan dieren, dan vindt ik dat raar ja. Dat mag jij scheinheilg vinden, ik niet (zegt ook meer over jou dan over mij). Daarbij is het volgens mij verboden om dieren te mishandelen voor iets als entertainment.

Ik snap wel dat mensen denken, het was maar een vogeltje, maar de manier waarop het gegaan is vind ik van de kant van sbs6 respectloos... En voor die andere reactie over dode vogels op de vluchtstrook, een ongeluk is iets anders dan doelbewust iets afknallen.
Het is een huismus die daar niet gewenst is. In elk ander bedrijf waar dat beest zou zijn binnen gevlogen waar wordt gewerkt met grote productie lijnen wordt zo'n beest ook afgeknald. Hij was gewoon op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd. Gaan we ook de AH boycotten omdat die vlees verkopen van beesten zijn dood gemaakt voor onze consumptie maatschappij.

Die vergelijking met de vluchtstrook is een hele treffende, ook hier zijn beesten op de verkeerde plaats op het verkeede tijdstip. Door met je auto te gaan rijden neem je de kans nemen dat je doelbewust een vogel killed die te dicht in de buurt komt van je auto. Dat is geen ongeluk dat is pure moord!
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:43:31 #19
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32279125
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Jgeerling het volgende:

[..]

Beste Bar-Le-Duc, het gaat om het principe. Als we ons eigen entertainment belangrijker vinden dan dieren, dan vindt ik dat raar ja. Dat mag jij scheinheilg vinden, ik niet (zegt ook meer over jou dan over mij). Daarbij is het volgens mij verboden om dieren te mishandelen voor iets als entertainment.

Ik snap wel dat mensen denken, het was maar een vogeltje, maar de manier waarop het gegaan is vind ik van de kant van sbs6 respectloos... En voor die andere reactie over dode vogels op de vluchtstrook, een ongeluk is iets anders dan doelbewust iets afknallen.


Laat je nakijken. 'De manier waarop is respectloos'. Doe toch normaal!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32279170
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:42 schreef Jgeerling het volgende:
Ongedierte is iets anders dan een Mus, een beschermde diersoort tegenwoordig. (Lees je eigen Fok er maar op na). En er zijn gelukkig meer mensen die het gewoon aso vinden om dat beest maar af te knallen en er vervolgens grappig over te doen in een persbericht.
Luister eens linksdraaiende macrobiotische geitenwollensokken huilie. De mus is al tijden een beschermde soort en ik zie mensen niet op de barricades staan om de mus te beschermen...
De mus is mede als bedreigde diersoort op de lijst gekomen omdat de mens huisvuil beter en sneller opruimt, daken minder kieren en krammen kennen en er in de stad een veel beter schoonmaak beleid is. Dus als je nu loopt te miepen dan neem ik aan dat je jaren geleden ook hebt gewaarschuwd voor de gevolgen, gemeenten hebt aangeschreven om een musvriendelijker beleid te voeren en mensen te attenderen op het feit dat ze vooral een pleurisbende op straat moeten maken?
pi_32279173
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Jgeerling het volgende:

[..]

Beste Bar-Le-Duc, het gaat om het principe. Als we ons eigen entertainment belangrijker vinden dan dieren, dan vindt ik dat raar ja. Dat mag jij scheinheilg vinden, ik niet (zegt ook meer over jou dan over mij). Daarbij is het volgens mij verboden om dieren te mishandelen voor iets als entertainment.

Ik snap wel dat mensen denken, het was maar een vogeltje, maar de manier waarop het gegaan is vind ik van de kant van sbs6 respectloos... En voor die andere reactie over dode vogels op de vluchtstrook, een ongeluk is iets anders dan doelbewust iets afknallen.
er zijn zat dieren die worden "gemishandeld" voor entertainment. dit is absoluut geen unicum. daar hoor je toch ook nooit iets over? en trouwens vind ik "Daarbij is het volgens mij verboden om dieren te mishandelen voor iets als entertainment" zeer ver gaan. anders heette het wel wereldrecordpoging mussen ombrengen.
ze hebben misschien verkeerd gehandeld, maar om daar gelijk zo'n hele heisa erover heen te gooien vind ik te ver gaan en wat ik al zei scheinhelig
pi_32279184
Ik was ook niet echt van plan om te gaan kijken. Niet vanwege de dooie mus, maar omdat er gewoon geen donder meer aan is. De eerste keer was het nog leuk, maar de keren daarop echt niet meer. Om nog maar niet te spreken over de belspelletjes die tussendoor komen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:47:12 #23
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32279198
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:45 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Luister eens linksdraaiende macrobiotische geitenwollensokken huilie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32279201
ik ga gewoon lekker kijken en ik hoop dat ze een nieuwe wereldrecord vestigen. dan is dat musje tenminste niet voor niets gestorven
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:49:01 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32279216
Iemand blij maken met een dooie mus krijgt toch opeens een andere lading
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_32279248
Sowieso, onze allerliefste duif (je weet wel ratten met vleugels) worden ook zó gewaardeert door mensen. Overal schijt, dat domme gekoer en continu voor je voeten lopen terwijl ze je glazig aankijken.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die die beesten maar wat graag met een dikke vlammenwerper te lijf wou gaan. Maar oh wee als het een huismus betreft...
pi_32279326
Door deze media hype gok ik op meer dan 1,7 miljoen kijkers in Nederland...
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:57:54 #28
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32279358
Ik snap het ook niet hoor...ze maken van een mus een olifant
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:59:37 #29
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32279379
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]
Rofl. Idd wel genoeg media hype om een mus nu...
Denk maar niet dat het je lukt domino d-day te boycotten
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:01:25 #30
71650 djowij
denkt altijd aan wat onnuttig
pi_32279411
Ow... zijn ze beschermd... ik schoot er vroeger altijd op met de buks... hoelang zijn ze al beschermd?
 Goed voornemen: minder bier en meer fitness. (lukt al aardig)
 Nothing is so good that somebody won't hate it. Nothing is so bad that everybody will hate it.
pi_32279437
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:01 schreef djowij het volgende:
Ow... zijn ze beschermd... ik schoot er vroeger altijd op met de buks... hoelang zijn ze al beschermd?
1 dag. sinds gisteren.
als mensen een mug gaan dood meppen tijdens big brother is het ook binnen 1 dag een beschermde diersoort

[ Bericht 1% gewijzigd door Bar-Le-Duc op 15-11-2005 10:08:00 ]
pi_32279465
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:45 schreef Xebrozius het volgende:

[..]
linksdraaiende macrobiotische geitenwollensokken huilie.
Tja, het was een kwestie van tijd voor iemand me daarvan ging beschuldigen. Je kan op dit forum het over van alles hebben, en voor je het weet wordt het een links-rechts discussie. Gelukkig komt dit van dezelfde ruimdenkende jongeman die me ook rand-debiel noemt.

Als je tegen me zegt: hippie, fair enough. Dat zegt iets over mijn acties. Ik noem de acties van sbs6 tenslotte ook proletengedrag en aso. Maar om nou weer zodanig ver te moeten gaan als Xebrozius... Dan doe je 't er ook een beetje om.
Castel di Sangro per sempre!
pi_32279504
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:04 schreef Jgeerling het volgende:

[..]

Tja, het was een kwestie van tijd voor iemand me daarvan ging beschuldigen. Je kan op dit forum het over van alles hebben, en voor je het weet wordt het een links-rechts discussie. Gelukkig komt dit van dezelfde ruimdenkende jongeman die me ook rand-debiel noemt.

Als je tegen me zegt: hippie, fair enough. Dat zegt iets over mijn acties. Ik noem de acties van sbs6 tenslotte ook proletengedrag en aso. Maar om nou weer zodanig ver te moeten gaan als Xebrozius... Dan doe je 't er ook een beetje om.
Ga nou niet de verongelijkte huilie uithangen die geconfronteerd wordt met een rechts persoon. Om meteen maar je droom aan flarden te schieten, ik heb SP gestemd... Ik bepaal zelf hoever ik ga, jij komt aan met domme redeneringen en achterlijke opmerkingen en dan mag ik zelf bepalen hoe ik reageer. En als je mensen uitmaakt voor proleten en aso's dan mag ik je ook randdebiel noemen. Gewoon, omdat ik gelijk heb .
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:10:09 #34
71650 djowij
denkt altijd aan wat onnuttig
pi_32279536
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:04 schreef Jgeerling het volgende:
Tja, het was een kwestie van tijd voor iemand me daarvan ging beschuldigen. Je kan op dit forum het over van alles hebben, en voor je het weet wordt het een links-rechts discussie. Gelukkig komt dit van dezelfde ruimdenkende jongeman die me ook rand-debiel noemt.
Dat rand-debiel gedeelte ben ik het mee eens.
 Goed voornemen: minder bier en meer fitness. (lukt al aardig)
 Nothing is so good that somebody won't hate it. Nothing is so bad that everybody will hate it.
pi_32279563
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:10 schreef djowij het volgende:

[..]

Dat rand-debiel gedeelte ben ik het mee eens.
Voor de goede orde, ik noem niemand een randdebiel... Ik zeg
quote:
grenzend aan randdebiliteit
Niet de persoon maar de gedachtengang veroordeel ik. Dus stel je niet zo aan okay?
pi_32279601
Te vroeg hiervoor.. Nog geen koffie op.. Moet schelden.. Nee inhouden! Nee moet schelden! Te triest allemaal! Nee ik doe het niet!!!!!

Stelletje trieste sukkels! tyft op met je kut mus en je kut domino en je KUT SP en je KUT!
Deal with it; rock 'n roll
pi_32279792
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:13 schreef Suphafly het volgende:
Te vroeg hiervoor.. Nog geen koffie op.. Moet schelden.. Nee inhouden! Nee moet schelden! Te triest allemaal! Nee ik doe het niet!!!!!

Stelletje trieste sukkels! tyft op met je kut mus en je kut domino en je KUT SP en je KUT!
koffie?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_32279848
jezus stelletje EO'ers hier op fok zeg, heb er nu al een topic over gezien in FTR,KLB en NWS
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:36:26 #39
71650 djowij
denkt altijd aan wat onnuttig
pi_32280063
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:11 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Voor de goede orde, ik noem niemand een randdebiel... Ik zeg
[..]

Niet de persoon maar de gedachtengang veroordeel ik. Dus stel je niet zo aan okay?
Dan maakt hij er zelf randdebiel van naja als hij dat over zichzelf afroept ben ik het met hem eens.
 Goed voornemen: minder bier en meer fitness. (lukt al aardig)
 Nothing is so good that somebody won't hate it. Nothing is so bad that everybody will hate it.
pi_32280077
Iedereen vergeet, iedereen vergeet,
dat ik lieve, kleine wormen eet.
En denk je dat die wormenmammie dat leuk vind?
Of de vegetariers? Nu kunnen wormen ongestraft hun slaadje bla oppeuzelen.
Dach je soms dat er een diepere, humanere gedachte achter stak?



I'm a real killer bird .. and Hitchcok's "the Birds" will be your worse nightmare.
Binnenkort in dit theater: The silence of the sparrows met Holleeder als Hannibal Lector
pi_32280092
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:37 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Iedereen vergeet, iedereen vergeet,
dat ik lieve, kleine wormen eet.
En denk je dat die wormenmammie dat leuk vind?
Of de vegetariers? Nu kunnen wormen ongestraft hun slaadje bla oppeuzelen.
Dach je soms dat er een diepere, humanere gedachte achter stak?

[afbeelding]

I'm a real killer bird .. and Hitchcok's "the Birds" will be your worse nightmare.
Binnenkort in dit theater: The silence of the sparrows met Holleeder als Hannibal Lector
is dat een mus
pi_32280125
poep op met die mus. Niet dat ik ga kijken overigens.
pi_32280185
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:37 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

is dat een mus


Er zijn diverse soorten mussen.
Dat jij alleen een soort kent ......
pi_32280195
Echt ik ga goud geld verdienen als ik de manier uitvind om iemand via internet in zijn oog te steken..
Deal with it; rock 'n roll
pi_32280205
Hier stikt het in de zomer altijd van die kut mussen
pi_32280210
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:42 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:

[..]



Er zijn diverse soorten mussen.
Dat jij alleen een soort kent ......
ik ken wel meer soorten maar heb nog nooit een gele gezien.
pi_32280281
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:44 schreef tralalala het volgende:
Hier stikt het in de zomer altijd van die kut mussen
Woon je zeker in een mussenreservaat
pi_32280321
Ohja alsof ik van plan was wel te kijken... . Rot op met je camping zender!
We hebben het nog steeds leuk
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:53:57 #49
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_32280396
Ach 1 mus is inderdaad niet veel.
Maar als jij een mus afschiet omdat die bijvoorbeeld de vruchten van je plantje af eet ben je strafbaar. Mus = beschermd, schieten = stropen in dat geval.
Maar voor commerciele belangen mag het in eens wel, omdat wel 12 landen kijken.

Ach ik kijk uit naar ludieke acties van milieu-activisten.
Hoop op wat sensatie.

Verder kan het me allemaal gestolen worden.
-Nu ik dat zo zeg, wat een leuk idee, komen ze aan in de hal voor DE grote dag, blijken alle stenen gestolen te zijn
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
pi_32280712
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef Mennosson het volgende:
Verder kan het me allemaal gestolen worden.
-Nu ik dat zo zeg, wat een leuk idee, komen ze aan in de hal voor DE grote dag, blijken alle stenen gestolen te zijn
haha
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:21:28 #51
71650 djowij
denkt altijd aan wat onnuttig
pi_32281042
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef Mennosson het volgende:
Verder kan het me allemaal gestolen worden.
-Nu ik dat zo zeg, wat een leuk idee, komen ze aan in de hal voor DE grote dag, blijken alle stenen gestolen te zijn
En wie of wat neem je daar voor mee??
 Goed voornemen: minder bier en meer fitness. (lukt al aardig)
 Nothing is so good that somebody won't hate it. Nothing is so bad that everybody will hate it.
pi_32282540
quote:
Dode mus houdt massa mensen aan het werk

Uitgegeven: 15 november 2005 11:54
Laatst gewijzigd: 15 november 2005 11:55

LEEUWARDEN - De mus die maandag zonder pardon werd doodgeschoten, krijgt een staartje, althans het verhaal daaromtrent. Zeker zeven organisaties zijn inmiddels betrokken bij de klucht rond het vogeltje.

Een bijzondere opsporingsambtenaar van zowel de Dierenbescherming als de provincie Friesland onderzoekt de dood van de mus. Dat hebben beide partijen dinsdag bevestigd.


Maandagochtend schrokken de medewerkers van Domino Day zich rot toen bleek dat de mus eigenhandig een wereldrecordpoging dominostenen omgooien was begonnen. Het Frisian Expo Centre (FEC) is gevuld met meer dan vier miljoen steentjes om vrijdag een wereldrecordpoging te doen. De mus gooide uiteindelijk 23.000 steentjes om.

Het met spoed ingehuurde ongediertebestrijdingbedrijf Ware Care probeerde het vogeltje te vangen. Toen dit niet lukte werd de mus met een luchtbuks doodgeschoten.
Bron: nu.nl

waar gaat dit in godsnaam over.
let op. straks gaan er kamervragen gestelt over worden
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:23:38 #54
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_32282645
Flikker op, d´r zijn mussen zat. Kijkcijfers zijn belangrijker
No One Knows
pi_32285055
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:23 schreef Scalley het volgende:
Flikker op, d´r zijn mussen zat. Kijkcijfers zijn belangrijker
Daarom is de mus dus een beschermde diersoort, omdat er dus niet mussen zat zijn. Heeft ook op Fok gestaan, en was in het nieuws.
Castel di Sangro per sempre!
pi_32285079
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:50 schreef Jgeerling het volgende:

[..]

Daarom is de mus dus een beschermde diersoort, omdat er dus niet mussen zat zijn. Heeft ook op Fok gestaan, en was in het nieuws.
500.000 tot een miljoen zijn er nog in nederland.
deze ene mus zal echt niet gemist worden.
pi_32285147
gewoon proberen daar al die steentjes om te gooien voordat de uitzending begint, dat is veel leuker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32285161
Ik was sowieso al niet van plan te kijken
pi_32285171
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:48 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Woon je zeker in een mussenreservaat
Blijkbaar
pi_32285186
Mensen die hun kat niet binnen houden ook maar meteen beboeten dan.
pi_32285270
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik was sowieso al niet van plan te kijken
ohja, ook dat.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32307066
Misschien moeten we de vogeltrek versneld door de hal laten gaan. Hitchcock's the Birds II, en dan al die mussen wraak laten nemen.
Castel di Sangro per sempre!
  woensdag 16 november 2005 @ 10:01:08 #63
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32307102
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:59 schreef Jgeerling het volgende:
Misschien moeten we de vogeltrek versneld door de hal laten gaan. Hitchcock's the Birds II, en dan al die mussen wraak laten nemen.
Misschien moeten we jou ook maar omleggen. Net als die andere linkse rakker....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_32307217
Die mus zal me aan me reet roesten, het zijn die irritante beelden die ik niet wil zien

Die bouwers met hun angstige gezichies en zweetdruppels en vooral die organiserende gast
pi_32308852
Hypocriete lui die zich nu ineens om het leven van een dooie mus bekommeren.
pi_32310725
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Duiveltja het volgende:
Hypocriete lui die zich nu ineens om het leven van een dooie mus bekommeren.


al heeft een dooie mus natuurlijk geen leven meer
  woensdag 16 november 2005 @ 12:23:39 #67
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_32311188
ik wordt zo moe van dit gezeik he...

iedere dag gaan er honderden vogels dood, door het verkeer, door een ander dier etc...
er wordt 1 mus doodgeschoten en alle linksdraaiende biogardehufters staan weer klaar met commentaar...... BAH!
ik vind het lullig voor het musje beestje kon er weinig aan doen maar komop zeg.... 1 musje en heel de geitenwollensokken sekte staat op zn kop en gaan dan tenslotte ook nog de man die het beestje heeft neergeknald lopen bedreigen..... het is maar effe wachten er kom zo een volkert idioot die die vent nog omlegt ook...

ik vind het best dat je voor beestjes op wilt komen maar wees dan wel enigsinds realistisch, en ga niet van een mus een olifant maken
  woensdag 16 november 2005 @ 15:36:41 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32316512
Ik hoop op een aardbeving net voor de uitzending, dat moeder natuur het opneemt voor die mus . Maar dan nog vallen alle stenen om, dus hebben ze dan alsnog gewonnen?

Domino day heeft me nooit geboeid. Saaiheid ten top.

Vannacht ga ik bidden op een aardbeving Heel hard bidden op een aardbeving Een aardbeving van 3 op de schaal van richter moet voldoende zijn

Is 3 op de schaal van richter niet voldoende dan hoop ik dat het gebouw op de grondvesten zal sidderen

"De vloek van de mus" ...whahahahhaahhahaha
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:01:25 #69
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_32317179
Waarom schaften ze niet extra sloopballen aan. De mus wilde alleen maar helpen het record te verbreken, maar SBS6 draait gewoon door.

Verder vind ik het grote onzin waarom dit nieuws nou de voorpagina's haalt. Zo'n groot gedoe over een mus. Ik ben echt blij gemaakt met een dode mus.
pi_32317344
Ja maar om nou zes kogels in zo'n beestje te moeten schieten vind ik ook nogal overdreven hoor...
pi_32317360
Ik vind het een prima actie en ik kijk per definitie wel!
  woensdag 16 november 2005 @ 16:41:59 #72
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32318339
Ik haat mussen.
Logisch dat ze dat beest hebben afgeschoten. Die lui hebben weet ik veel hoe lang aan die (ontzettend suffe) Domino D-Day gewerkt, dan laat je zo'n kutvogel echt niet alles verpesten! En de kijkcijfers moesten ook gered worden. Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Stel je voor dat alles was omgevallen en de organisatie had verklaard: "Tja, er was een musje naar binnen gevlogen en we vonden het zielig om hem iets aan te doen, dus lieten we het beestje al ons werk maar lekker teniet doen". Dát zou pas erg zijn!

Stelletje huillies die die kerel hebben bedreigd omdat 'ie een mus heeft afgemaakt. Folkert v/d G. types zijn het. Get your priorities straight, losers!

Een mus...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 16 november 2005 @ 18:18:54 #73
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_32320905
Als het een duif zou zijn, dan zou ik minder bezwaar tekenen. Duiven schijten op meer plekken dan mussen.
pi_32321432
Ja nou ik kijk gewoon nog hoor... ik moet toch ff die steentjes zien omdonderen....
Who knew?
  woensdag 16 november 2005 @ 18:47:03 #75
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32321570
Ik ben de mus dankbaar voor de rel, en mocht geenstijl zijn zin krijgen en SBS6's feestje verpest worden, zal ik deze winter extra veel gaan strooien voor de zielige vogeltjes in de buurt. Uit respect.

Hulde aan de mus. Morgen krijg ik de eersten uit een serie van tienduizend bruine armbandjes binnen. Wie maakt me los?
Ik ga naar huis.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:48:08 #76
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32321591
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Duiveltja het volgende:
Hypocriete lui die zich nu ineens om het leven van een dooie mus bekommeren.
Och.

Eindelijk eens iemand blij gemaakt met een dode mus eh?
Ik ga naar huis.
pi_32322034
Ze hadden er gewoon geen mediaaandacht aan moeten geven dan had er niets aan de hand geweest..
Ik vind het grote onzin..

Ik kan wel begrijpen dat ze die mus hebben neergeschoten, als je erachter aan gaat zitten vangen dan gaat er nog veel meer om in die hal.
En aangezien domino day nogal commercieel is (economisch belang) had ik hetzelfde overwogen.

Natuurlijk is het zielig voor dat vogeltje maaargoed er gaan er wel meer hoor en als je een mus vind die niet helemaal goed is hoef je hem ook niet naar de dierenarts te brengen om hem te laten helpen.
pi_32322154
Duidelijk een verveeld landje als we ons druk gaan maken om een dooie mus
Nothing is what it seems
  woensdag 16 november 2005 @ 19:33:05 #79
133541 bitch30
ondertitelen doe je niet zomaa
pi_32322930
ik werk in een bajes, en we hebben een bajesmus, ooit binnen komen vliegen en wil nu niet meer weg..
misschien een optie voor SBS om ze zolang vast te zetten op mijn werk? ze vinden het er blijkbaar fijn....
op een carriere jaag je niet, die lik je.............
pi_32323080
Wat ik zo grappig vind is dat altijd nog Endemol de gene is die de ongedierte bestrijder heeft gebeld (de uitvoerder van Domino Day). Niet SBS.

Verder is het wel heel hypocriet om nou opeens allemaal te gaan janken om een mus. Het is onnodig, klopt, maar het lijkt mij dat ze hem eerst hebben proberen te vangen. En als dat niet lukt.. Tja. Blijkbaar doen ongedierte bestrijders het wel vaker. Trouwens om nou miljoenen euro's en duizenden uren aan werk in rook op te zien gaan door een Mus vind ik ook nogal ver gaan.

Maar goed. That's just my 2 cents.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  woensdag 16 november 2005 @ 21:24:35 #81
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32326229


Wie wil een shirtje van me kopuh?
Ik ga naar huis.
pi_32326356
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:06 schreef Ryan_R het volgende:
Duidelijk een verveeld landje als we ons druk gaan maken om een dooie mus
Nou, we weten nu iig wie we blij kunnen maken met een dooie mus...
pi_32326537
inderdaad, er is bijna geen mus meer in Amsterdam, ze zijn een zomer allemaal dood van het dak gevallen ...

Mwoa, ik kan me de frustratie enigszins voorstellen, een paar 100 duizend dominostenen t.o.v 1 zo'n grijs kutvogeltje met een levensverwachting van 1 a 2 jaar.. Ik denk dat de mensen die meedoen aan zo'n dominofestival, eigenlijk de meest gestressde personen zijn die een verzetje zoeken in het neerleggen van stenen.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 16 november 2005 @ 22:10:16 #84
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32327704
Ik ga toch lekker kijken!

Het boeit me echt niet, dat er een mus dood is gegaan. Echt serieus er gaan elke dag mussen, ratten, dassen, katten, honden dood die willen oversteken en nou omdat dit in de media komen weer van á la PETA activisten mij vertellen dat ik dat moet gaan boycotten.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_32345304
En het wordt nog gekker. Zouden ze aan de dope zitten?

Vooral het stukje over het condoleance register is om je 'dood' te lachen.

Mus herdacht tijdens Domino-uitzending Bron: Planet

Gepubliceerd op donderdag 17 november 2005

SBS besteedt vrijdagavond aan het begin van de poging om het wereldrecord dominostenen omgooien te verbeteren, aandacht aan de mus die maandag werd doodgeschoten.
"We staan dan even stil bij wat er de afgelopen week is gebeurd'', aldus een woordvoerder. "En waarom er helaas geen andere optie was dan de mus uit te schakelen.''

Ophef
Het 'musincident', zoals SBS het zelf noemt, veroorzaakte veel ophef. De Nederlandse media besteedden er ruim aandacht aan en zelfs CNN en enkele internationale persbureaus berichtten over het vogeltje.

Volgens de woordvoerder hebben enkele honderden mensen SBS en televisieproducent Endemol benaderd met vragen. "Die gaan we uitleg geven en we zullen proberen veel onwetendheid weg te nemen.''

Sabotage
Op internet zijn inmiddels enkele sites gewijd aan de 'Domino-mus', die door rond te fladderen en te huppelen voortijdig 23.000 steentjes omgooide. Op enkele plekken wordt gediscussieerd hoe de recordpoging kan worden gesaboteerd, of "hoe het werk van de mus afgemaakt kan worden''. SBS is "extra alert, we hebben zeer nauw contact met de politie''.

Hackers hebben donderdagochtend de site www.dodemus.nl gekraakt. Wie naar de website ging, zag snel bewegende schermen met zeer expliciete porno. www.dodemus.nl werd opgericht ter nagedachtenis aan de mus.

Condoleanceregister
De uitbater van de site kon het probleem nog donderdagochtend oplossen. Op de site is onder meer een condoleanceregister te vinden, waar donderdag rond het middaguur bijna zevenhonderd mensen een boodschap hadden achtergelaten. Daarin wordt de nabestaanden van het vogeltje sterkte toegewenst. Sommige mensen hebben de moeite genomen een gedicht te schrijven.

Ook zijn er inzendingen waarin mensen laten weten alle ophef over het vogeltje sterk overdreven te vinden. Aan woordspelingen geen gebrek. Zo neemt ene Joost afscheid van het vogeltje met "Mus zacht'', een ander: "We zullen je mussen''. Friedrich schrijft: "Ich habe es nicht gemusst!''.
Nothing is what it seems
  donderdag 17 november 2005 @ 15:46:21 #87
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_32345608
Ach weer mensen blij en droevig gemaakt met een dode mus
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_32345736
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]

Wie wil een shirtje van me kopuh?
Hij blijft sterk
pi_32346569
Blijgemaakt met een dode mus.
pi_32346649
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:17 schreef tho_Omas het volgende:
Blijgemaakt met een dode mus.
in het begin was dat wel een leuke grap
pi_32346676
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

in het begin was dat wel een leuke grap
So true
  donderdag 17 november 2005 @ 16:43:37 #92
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_32347307
Het is dat ik er aan wordt herinnerd, anders zou ik niet eens weten dat er vrijdag steentjes om worden gegooid. Niet dat het uitmaakt, want ik was al niet van plan om te kijken, omgeacht of er dooie mussen aan te pas komen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_32350815
Nou ik ga lekker wel kijken... Ben benieuwd hoe Olav Mol het commentaar gaat doen

"Nee sukkel!", "Oh meeeeennnnn"....
  donderdag 17 november 2005 @ 18:47:18 #94
133015 Sammy_Klebold
Heeft een hart van goud
pi_32350847
Ik ga niet kijken, waarom?
Omdat er een sciense fiction klassieker op tv komt
De ziekste grappenmaker sinds Pennywise
  donderdag 17 november 2005 @ 21:37:52 #95
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_32356146
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:47 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Ik ga niet kijken, waarom?
Omdat er een sciense fiction klassieker op tv komt
welke?

Ik was toch al niet van plan om te kijken naar die onzin
Maar wat een ongelofelijk gezeur om 1 musje. Ik wordt er echt strontziek van dat mensen zo dom kunnen drammen om een vogeltje
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
pi_32357491
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Nou ik ga lekker wel kijken... Ben benieuwd hoe Olav Mol het commentaar gaat doen

"Nee sukkel!", "Oh meeeeennnnn"....
O NEE DE AORTA LIGT IN DE GRINDBAK MET NOG MAAR 1 RONDE TE GAAN!!!

BYE BYE ZWAAI ZWAAI

  vrijdag 18 november 2005 @ 09:26:32 #97
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_32365225
Als het echt zo belangrijk is dan moet je met een paar duizend andere hippies activisten naar de FEC gaan en daar lekker met z'n alle ritmisch rond het gebouw gaan springen. Misschien dat de hele zooi dan omflikkert.
Is toch de record poging gelukt want alle stenen liggen om en het "tv spectakel" is verpest.
Iedereen blij...
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_32365787
zoek een leven ofzo, tis maar een mus hoor, vliegen er nog duizenden van rond, ga je drukmaken om kinderen die sterven van de honger ofzo
pi_32366157
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:58 schreef truSteh het volgende:
zoek een leven ofzo, tis maar een mus hoor, vliegen er nog duizenden van rond, ga je drukmaken om kinderen die sterven van de honger ofzo
alsof we er daar niet genoeg van hebben
pi_32366380
ok die zat eraan te komen maar dode kindertjes is erger dan zo'n kut mus
  vrijdag 18 november 2005 @ 10:30:14 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32366407
Ik kijk niet. Niet om het musje maar gewoon omdat ik het een stom evenement vindt. Echt een typisch SBS6 evenement.

Anyway, ze hadden dat musje ook best kunnen vangen en dan vrij laten.
Diertjes dooden is idd een beetje overdreven.

Maar er wordt wel een gruwelijke hype van gemaakt zeg
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_32370845
Is dit nu het officiele domino topic?

Olav Mol die het commentaar gaat doen
quote:
Domino Day 2005 is niet alleen een wereldrecordpoging, maar dit jaar vooral een spannende theatershow met optredens van Anastacia en A-Ha. De bouwers krijgen in de live televisie-uitzending een rol als toneelmeester of figurant. Ook moet een aantal bouwers in twee minuten tijd belangrijke schakels bouwen om de wereldrecordpoging te doen slagen. Om een nieuw wereldrecord te vestigen moeten er meer dan 3.992.397 stenen omval-len. Inmiddels staan alle 4.321.000 dominostenen klaar.


Organisator Robin Paul Weijers en zijn team hebben dit jaar gekozen voor een volledig andere opzet om de spanning na zes geslaagde recordpogingen weer wat op te schroeven. Zo is er geen aorta meer die altijd doorloopt, maar zijn er dubbele projectlijnen. Dit is visueel aantrekkelijker en zorgt voor een rijkere dynamiek. Ook leent het thema ‘het theater van eeuwigdurende verhalen’ zich voor meer visueel spektakel. De verhalen worden verteld in een opvolging van scènes en de bouwers zijn in de velden te vinden als toneelmeester of figurant, wat uiteraard riskant is. Een aantal bouwers zullen live in de uitzending in twee minuten tijd belangrijke schakels moeten gaan bouwen. Hierbij staan 300.000 stenen op het spel.

Ook de optredende artiesten zullen voor spektakel zorgen. Naast de al eerder aangekondigde Anastacia -die ook de eerste steen zal omwerpen- en Gerard Joling, zullen ook het Noorse trio A-Ha en het nieuwe muzikale multitalent Stevie Ann een optreden verzorgen. A-Ha scoorde in de jaren tachtig een het enorme hit met ‘Take On Me’, maar is weer terug van weggeweest met een uitverkocht optreden in de Heineken Music Hall op dezelfde avond als Domino Day 2005. Ze zullen dan ook per helikopter naar Leeuwarden vervoerd worden om daar naast een optreden ook de bekendmaking van de uitslag voor hun rekening te nemen.

In 2004 werd het record gezet op 3.992.397 vallende dominostenen. Inmiddels staan alle 4.321.000 dominostenen klaar voor de recordpoging van dit jaar. De avond-vullende live show Domino Day 2005 wordt op vrijdag 18 november vanaf 19.25 uur gepresenteerd door Nance en Hans Kraay jr. Het commentaar wordt verzorgd door Olav Mol en Leo Oldenburger. Op zaterdag 19 november is er een terugblik te zien van de recordpoging in Domino Day Terugblik 2005 om 20.00 uur.
Weer zo'n challange achtig iets Ik denk dat ze het dit jaar (eindelijk) niet gaan redden. De challange gaat mislukken en ook het ontbreken van de aorta zal geen positieve gevolgen hebben. Bye bye, zwaai zwaai voor het nieuwe record
pi_32371107
Mja, de mus is alleen maar goed voor de publiciteit geweest. . Vraag me af of een kooitje met iets eetbaars geen goed lokmiddel was geweest ipv een kogel, maarja, wie ben ik... En het kijken naar Telegames is imo nuttiger dan naar omvallende dominostenen, bij dat eerste ben je iig actief met je hersenen bezig...
pi_32371177
Kijkcijfers van het 'domino journaal':

Maandag: 433.000 (11,9%)
Dinsdag: 664.000 (19,7%)
Woensdag: 620.000 (15,7%)
Donderdag: 616.000 (15,4%)

Gezien het tijdstip (rond 23:15) zijn dit zeer goede kijkcijfers voor slechts een spoiler. Vanavond zullen de kijkcijfers dus weer zeer hoog zijn (wat voor een gedeelte ook aan de mus te danken is), wat waren de kijkcijfers van de voorgaande edities?
pi_32371199
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:43 schreef Waxxer het volgende:
Mja, de mus is alleen maar goed voor de publiciteit geweest. . Vraag me af of een kooitje met iets eetbaars geen goed lokmiddel was geweest ipv een kogel, maarja, wie ben ik... En het kijken naar Telegames is imo nuttiger dan naar omvallende dominostenen, bij dat eerste ben je iig actief met je hersenen bezig...
Dan heb je geluk, de belspelletjes zullen er vanavond vast ook weer zijn
pi_32373547
Om mijn eigen kijkcijfer vraag (gedeeltelijk) te beantwoorden:

2001

De 11.860.000
Fr 8.616.000
NL 3.407.500
Hu 2.500.000
Au 1.238.000
US 9.400.000 (niet live)
SP 1.826.000 (niet live)

2002 (Buiten Europa onbekend):

De 12.680.000
Fr 7.600.000
NL 2.369.602
Hu 1.367.320
Au 926.000
Be 836.400
SP 1.299.000
pi_32373614
Ik gok dat er nu 3 miljoen mensen naar zullen kijken. In de hoop dat er iets gebeurt tijdens de recordpoging...
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:05:27 #108
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32373682
Goh, normaal zou ik er heel erg graag naar kijken. . Jammer.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32377127
Vorig jaar scoorde het 2.366.000 kijkers.

Ik denk eerlijk gezegd dat deze negatieve publiciteit juist niet veel goeds doet. Maar, we zullen zien.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_32377353
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef CryARiver het volgende:
Vorig jaar scoorde het 2.366.000 kijkers.

Ik denk eerlijk gezegd dat deze negatieve publiciteit juist niet veel goeds doet. Maar, we zullen zien.
ik denk vrijwel zeker van wel, maar we zullen het morgen als de cijfers bekend zijn wel zien
pi_32377380
Ik ben blij om te lezen dat de meerderheid in dit topic nog het verstand heeft om niet mee te doen met die jank hype om een klein kut vogeltje.
٩๏̯͡๏)۶
pi_32380169
Domino D-day
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_32380539
Domino day... dat was 10 jaar geleden nog leuk
pi_32380810
Ik ga expres wel kijken
pi_32382450
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Skwish het volgende:
Domino day... dat was 10 jaar geleden nog leuk
Ze hebben nu anders nóg meer stenen hoor!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_32383834
Damn, kan die Olaf zijn dikke smoelwerk eens dichthouden. Probeer je dat Engelse gesprek te volgen, zeikt hij er lekker doorheen.
pi_32383999
steentjes jeej
pi_32384010
Wordt weer zon avond waarop alles valt .. Ik wil over 10 minuten gewoon ineens het geluid van enkel de verslaggever horen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_32384340
Hmm, tja... ze lullen te veel...maar ja ze vertellen het verhaal...

En moet zeggen dat de regie dit jaar vele male beter is...

Dutchview en Jos Budie
pi_32384972
Complimenten voor Troje, schitterend
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_32384985
Geweldig.

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  Moderator vrijdag 18 november 2005 @ 21:44:53 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_32385039
iek kiek niet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_32385378
cross-over techniek woohoo
pi_32386863
Ik vond het vele malen mooier dan afgelopen jaren
En dat gezeik over die mus vind ik toch zo zinloos... een MUS mensen! Hoeveel mussen heeft de gemiddelde nederlander al vermoord voor zijn gemak? (denk aan ruiten om ons huisje lekker warm te houden)..
pi_32386904
Troje zag er echt tof uit

Ik kijk echt nooit,.. maar omdat nu iedereen opeens niet gaat kijken. Ga ik natuurlijk wel kijken
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32387055
uit een ander topic
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:55 schreef Daviddude het volgende:
Er is vals gespeeld!!

Die ene vrouw met die die balk vasthield stootte zelf de rest van de lijn om!!!!
de steenthjes die erna vielen tellen toch niet mee met het eindresultaat.
Dus daar heeft die vrouw alleen zichzelf mee.
pi_32387121
quote:
Okej ik heb zojuist op msn het volgende gehoord:
De jongen met wie ik praat schijnt bevriend te zijn met iemand die bij sbs6 werkt. En volgens die gozer die daar werkt, is het een grote publiciteitsstunt, de mus zou er nooit geweest zijn en er zijn ook nooit 23.000 stenen omgevallen.. Alleen de stunt is uit de hand gelopen. Dit is namelijk ook nooit op tv uitgezonden.
Ik weet natuurlijk niet of dit waar is, maar er zit wel wat in.. Wat vinden jullie hiervan dan???
pi_32387155


Oei lastig !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32387227
Diep respect...
pi_32387247
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef Jonathon het volgende:

[..]
ik denk dat het heel goed waar zou kunnen zijn.
pi_32387322
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]

Oei lastig !
Blokje 3!!

Het is blokje 3!!!
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32387409
Hij ging ook wel heel snel, we laten hem nog wel een keer zien!

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32387423
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Blokje 3!!

Het is blokje 3!!!
ik dacht de eerste maar dat is het natuurlijk niet, het is een instinker
pi_32387435
jeeeuujj
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:20:40 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_32387652
Prachtig! Ik heb echt meer genoten dan ooit. Die mooie verhaaltjes ook bij die geweldige bouwwerken

En "Coole Piet" met de spelletjes
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_32387691
Bouwster: "2 weken geleden is mijn vader overleden en ik ben toch maar doorgegaan"

Hans Kraaij: "Fantastisch!!!"

pi_32387716
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Omaha het volgende:
Bouwster: "2 weken geleden is mijn vader overleden en ik ben toch maar doorgegaan"

Hans Kraaij: "Fantastisch!!!"

Geweldig
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_32387737
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Omaha het volgende:
Bouwster: "2 weken geleden is mijn vader overleden en ik ben toch maar doorgegaan"

Hans Kraaij: "Fantastisch!!!"

idd heee..
ipv van 'gecondoleert' ofzo..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:38:17 #140
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_32388199
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]

Oei lastig !
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef Roi het volgende:
Hij ging ook wel heel snel, we laten hem nog wel een keer zien!

[afbeelding]
In een mislukte poging om grappig te zijn zijn er blijkbaar zelfs mensen die foto's van hun tv maken
pi_32388535
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:20 schreef Frey het volgende:
Prachtig! Ik heb echt meer genoten dan ooit. Die mooie verhaaltjes ook bij die geweldige bouwwerken
mee eens. en vond het ook wel mooi met al die figuranten, en vooral die danseres. als je van tevoren had gezien, bij elke repetitie knalde ze wel wat om. en toen die leider uit ging leggen aan haar dat het hele project nu stond (ze stond er op dat moment midden in) knalde ze ook bijna het veld om. heerlijk
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zaterdag 19 november 2005 @ 00:02:07 #142
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32388799
Er zijn geen stuiterballen gegooid?
Wat zijn internetters toch een laffe mensen zeg!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32391144
hebben ze het nog gehaald?

* sannydude heeft niet gekeken ivm met competitie

edit: nevermind

  zaterdag 19 november 2005 @ 10:43:16 #144
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32393635
Hele tijd die irritante vervelende belspelletjes.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_32393690
Nou, was't wat? Heb ik veel gemu... eh, mist?
pi_32393708
2.405.000 kijkers
pi_32393709
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef Jonathon het volgende:

[..]
wat ik ervan vind?
onbetrouwbaar is het juiste woord
pi_32393719
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:46 schreef ThomasBerge het volgende:
2.405.000 kijkers
nederland toch
pi_32395493
Het Hart van Nederland publiek (1.300.000). Tel daarbij half Nederland bij van boven de 40 +, de paupers en het gemiddelde VMBO-volk. Dan is 2.405.000 toch een goede weerspiegeling hoor.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32395831
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Het Hart van Nederland publiek (1.300.000). Tel daarbij half Nederland bij van boven de 40 +, de paupers en het gemiddelde VMBO-volk. Dan is 2.405.000 toch een goede weerspiegeling hoor.
Ik vond het best leuk, maar val in geen van jouw genoemde groepen
pi_32396847
Hmm, ik val dus ook niet in de categorie...dus je veronderstelling gaat niet op
  zaterdag 19 november 2005 @ 13:18:55 #152
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32397123
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vond het best leuk, maar val in geen van jouw genoemde groepen
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm, ik val dus ook niet in de categorie...dus je veronderstelling gaat niet op
Of jullie overschatten jezelf
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32397396
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Het Hart van Nederland publiek (1.300.000). Tel daarbij half Nederland bij van boven de 40 +, de paupers en het gemiddelde VMBO-volk. Dan is 2.405.000 toch een goede weerspiegeling hoor.
Slaat nergens op sinds het gemiddelde "SBS6 volk" op het zelfde niveau is opgeleid is als de mensen die naar RTL4 kijken (zelfde doelgroep). Dat is gemiddeld opgeleid (MBO, HBO). Met een iets mannelijkere tint.

Als je zo graag programma's wilt zien waar dus bijna alleen maar hoog opgeleiden naar kijken, maar voor de rest ook werkelijk niemand, kijk dan eens vaker naar Nederland 3 of Net5.
Hebben die er ook weer een kijker bij.

Misschien krijg je wel een verwelkomings pakket
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  zaterdag 19 november 2005 @ 14:48:44 #154
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32398958
RTL4 is geen campingzender SBS6 wel.
pi_32399009
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:31 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Slaat nergens op sinds het gemiddelde "SBS6 volk" op het zelfde niveau is opgeleid is als de mensen die naar RTL4 kijken (zelfde doelgroep). Dat is gemiddeld opgeleid (MBO, HBO). Met een iets mannelijkere tint.

Als je zo graag programma's wilt zien waar dus bijna alleen maar hoog opgeleiden naar kijken, maar voor de rest ook werkelijk niemand, kijk dan eens vaker naar Nederland 3 of Net5.
Hebben die er ook weer een kijker bij.

Misschien krijg je wel een verwelkomings pakket
Net5 is een vrouwenzender
pi_32399146
Ik heb iig niet het gevoel dat ik iets zó ernstig gemist heb, dat ik niks heb om over te praten in de krog
pi_32399216
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Omaha het volgende:
Bouwster: "2 weken geleden is mijn vader overleden en ik ben toch maar doorgegaan"

Hans Kraaij: "Fantastisch!!!"

reactie van HK viel wel mee. vooral die nance had een stomme opmerking (gelukkig ben ik t weer vergeten)
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:31:02 #158
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32399670
Net5 voor de hoogopgeleiden? Friends is zeker zo moeilijk dat je per se hoog opgeleid moet zijn?
pi_32415461
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:31 schreef Notorious het volgende:
Net5 voor de hoogopgeleiden? Friends is zeker zo moeilijk dat je per se hoog opgeleid moet zijn?
Sinds wanneer wordt daar nu Friends uitgezonden ?

Trouwens. Het profiel van Net5 is voor de hoog opgeleiden jonge vrouw. Je ziet dat bij die doelgroep er ontzettend veel mensen naar Net5 kijken, ook de jonge mannelijke hoog opgeleiden kijkt goed naar Net5. En daarna kijkt er echt geen hond in de andere doelgroepen, naar deze zender. Marktaandeel technisch gezien dan.

Dus het profiel klopt met de uiteindelijke resultaten. En zo vreemd is dat niet. Want mag ik er op wijzen dat dat wel de zender is met de beste buitenlandse drama (DH, Lost, L&O), binnenlandse drama (MvdW), reality series (PE en het oude ER), alle betere BBC documantaires en eigen bekroonde documantaires, en bijna alle oscar films.

Nederland 3 wordt ook (bijna) alleen maar gekeken door hoog opgeleid nederland. Maar dan de wat oudere lullen. Die zich te volwassen voelen voor het nogal jeugdige/vrouwelijke Net5.
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:48 schreef Notorious het volgende:
RTL4 is geen campingzender SBS6 wel.
Ja Craig. Wat een argumentatie. Hart van Nederland is hoog camping gehalte toch ? Maar goed dat RTL4 zoiets niet heeft -> zoals een 4 in het land of een editie NL.

Of een Ton.. Wat een sensatie belust programma. Bah. Maar goed. RTL4 zou zich niet verlagen tot Jambers Doc is het niet ?

[ Bericht 12% gewijzigd door CryARiver op 20-11-2005 01:14:21 ]
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  zondag 20 november 2005 @ 01:03:05 #160
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_32415489
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:48 schreef Notorious het volgende:
RTL4 is geen campingzender SBS6 wel.
Nou. RTL4 heeft meer campingprogramma's dan SBS6 hoor.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32415556
quote:
Op zondag 20 november 2005 01:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nou. RTL4 heeft meer campingprogramma's dan SBS6 hoor.
Het gaat zelfs zo ver. Dat RTL4 een heel programma heeft over campers & tenten Voor als je een huis niet kunt betalen...
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_32459740
Hier de mussen schutter op het filmpje met uit leg
http://www.zoomin.tv/asx/dsp_asxplaylist.cfm?id=195714&pid=nu&quality=3

[ Bericht 0% gewijzigd door Devil-1 op 21-11-2005 19:27:24 ]
pi_32459771
En mensen doe alsjeblieft niet zo zielig ja het was legaal
pi_32459879
En als je de mus wilt zien
Hier heb je de foto van de mus die dood is



[ Bericht 47% gewijzigd door Devil-1 op 21-11-2005 21:05:52 ]
pi_32459929
En als je de mus wilt zien
Hier heb je de foto van de mus die dood is


Dat hebben ze heel goed gedaan vind ik

Van mij mogen ze er nog wel 1000 dood schieten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')