abonnement Unibet Coolblue
pi_32270016
In Spijkenisse hebben vandaag twee jongens een gehandicapte vrouw overvallen en hebben daarbij haar hondje aan een hek opgehangen. Het hondje is daarbij dood gegaan. De overvallers hadden het gemunt op geld, wat de vrouw niet bij zich had. Dit maakte de politie vandaag bekend.

De jongeren zaten op een scooter toen de vrouw in haar scootmobiel haar hondje aan het uitlaten was. Toen ze om haar geld vroegen, zei de vrouw dat ze dat niet bij zich had. De jongens werden daar zo kwaad over dat ze het hondje pakten en het aan de riem aan een hek ophingen. De vrouw probeerde uit haar mobiel te komen, maar daarbij viel ze en belandde in een greppel met de scootmobiel half over haar heen. De twee daders maakten daar gebruik van en schopten en sloegen de vrouw. Daarna sloegen ze, overigens zonder buit, op de vlucht.

Na geruime tijd is de vrouw pas gevonden door voorbijgangers die haar uit haar benarde positie bevrijdden en de politie waarschuwden. De vrouw heeft onder meer gekneusde ribben opgelopen. De politie zoekt nu getuigen die tussen 10.00 uur en 12.30 uur vanmorgen de twee jongeren op een donkere scooter hebben zien rijden. Ze lieten tijdens de beroving hun helm op.

----------------------------
Ik heb dit dus gepost op de FP. God wat ben ik hier boos over. Ben het eens met erg veel reacties onder dat bericht ook al zijn ze soms wat aan de harde kant

Hondje opgehangen bij overval gehandicapte vrouw
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_32270040
smakeloos.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32270073
-edit: ga a.u.b. niet zo kinderachtig doen-

[ Bericht 75% gewijzigd door kLowJow op 14-11-2005 21:33:29 ]
The gum you like, is coming back in style.
pi_32270409
Mooie timing oldenzaaltjuh: Gehandicapte vrouw mishandeld en hondje vermoord .

Laten we het dit keer wel even serieus en volgens de regels houden en voor overige opmerkingen [NWS-FEEDBACK] Voor al uw orde-verstoringen gebruiken.
pi_32270600
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef kLowJow het volgende:
Mooie timing oldenzaaltjuh: Gehandicapte vrouw mishandeld en hondje vermoord .

Laten we het dit keer wel even serieus en volgens de regels houden en voor overige opmerkingen [NWS-FEEDBACK] Voor al uw orde-verstoringen gebruiken.
Ja weet ik en vandaar had ik het ook gepost Vond het wel een topic waard hier
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_32270746
-edit: [NWS-FEEDBACK] Voor al uw orde-verstoringen dus-

[ Bericht 74% gewijzigd door kLowJow op 14-11-2005 21:51:38 ]
The gum you like, is coming back in style.
pi_32270748
echt, afmaken die gasten met zulke mensen verdienen het niet om te leven,
God must be an asshole, let's find him and beat the fuck out of him!
  maandag 14 november 2005 @ 21:51:06 #8
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_32270905
Dat de samenleving verhard is weten we nu wel, maar dit is niet hard meer, maar ronduit sadistisch...
Ik mag bidden dat de politie ze eerst in de kladden krijgt voor er vanuit de buurt een lynchteam word samengesteld, want vroeg of laat komt het er nog van, dan zoeken de mensen hun eigen recht..
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_32270991
Deze 2 jongens die het gedaan hebben moeten hard gestraft worden en zijn kankerlijers!

[ Bericht 76% gewijzigd door kLowJow op 14-11-2005 22:05:09 (reactie op verwijderde post verwijderd.) ]
pi_32271098
In mijn woonplaats nog wel..
Vuile pleurislijers.
  maandag 14 november 2005 @ 22:06:14 #11
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32271358
=lamaar=
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32271659
Jacht op de daders!

Wie doet er mee ?
"Never eat yellow snow"
pi_32271687
-edit: FOK!Knokploegen zijn voorbehouden aan ONZ--

[ Bericht 94% gewijzigd door kLowJow op 14-11-2005 22:34:14 ]
"Never eat yellow snow"
  maandag 14 november 2005 @ 22:25:16 #14
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32272355
Beetje overdreven actie van die kwajongens
  maandag 14 november 2005 @ 22:38:19 #16
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_32272667
gewoon een lawinepijl anaal inbrengen die klootzakken.
beetje een hondje ophangen.
pi_32273279
Opsporen en ophangen. Electrische stoel vind ik ook wel kunnen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  maandag 14 november 2005 @ 23:07:47 #18
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_32273594
Echt verschrikkelijk gewoon. Hoe haal je zoiets in je hoofd...

Ik vraag me af, wat voor straf ze krijgen als ze uberhaupt opgepakt worden.
Krijgen ze vast nog zo'n prikstok ook, om 2 weekjes vuil van de straken op te prikken. Hoeven ze niet eens te bukken.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_32273630
Ik kan mij niet voorstellen dat die vrouw ooit nog fatsoenlijk over straat durft.
En dan nog te bedenken dat ze waarschijnlijk (zoals zo vaak met gehandicapten) een ontzettend goeie band met haar hond had.

Bah.
Nederland is ziek. Een pandemie is er niks bij
Profiel opgeheven.
pi_32273690
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Echt verschrikkelijk gewoon. Hoe haal je zoiets in je hoofd...

Ik vraag me af, wat voor straf ze krijgen als ze uberhaupt opgepakt worden.
Krijgen ze vast nog zo'n prikstok ook, om 2 weekjes vuil van de straken op te prikken. Hoeven ze niet eens te bukken.
Welnee. Twee bezoekjes aan de lokale jongerenbegeleider die een melkertbaan heeft omdat die anders zelf te beroerd was een baan te zoeken.

Bakje koffie erbij om over het vervelend voorval en hun slechte jeugd te praten en dan vooral met ferme stem zeggen. En nou niet meer doen he jongens.

Beuh ben ik pisnijdig zeg.
Profiel opgeheven.
pi_32273884
Ik vind het ook een laffe daad... Wees dan zo consequent en hang die gehandicapte ook op. Niet een klein hondje dat niet kan tegenstribbelen. Sowieso is de strafmaat daarvoor vele malen minder in vergelijking met een mensenleven.

Maar waar ik een beetje tegenaan loop is het feit dat er gister iemand is doodgeschoten in een Hoerenbuurt in Groningen en het gros van de reacties "zal 'ie wel verdiend hebben" is en dat de mensen die dat zeggen daarna rustig "arm hondje, sterkte voor die vrouw, wat verschrikkelijk de tranen springen in mijn ogen" gaan posten... Beetje hypocriet wel
  maandag 14 november 2005 @ 23:34:00 #22
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_32274365
Ze lieten tijdens de beroving hun helm op

goh
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 15 november 2005 @ 11:37:19 #23
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_32281467
Het is te hopen dat de politie ze eerder heeft dan ik.

Ik heb op geenstijl gisteravond aangegeven dat ik 100,- over heb voor de tip welke leidt naar deze gasten (ik heb helaas niet zoveel geld, maar ik had er ook 10.000,- voor over gehad). Het interesseert me niet of ik drie maanden de cel in moet, maar die gasten zullen nooit meer lopen.

Iemand uit Spijkenisse die wat meer info heeft?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_32282357
-edit: niet weer -

[ Bericht 80% gewijzigd door kLowJow op 15-11-2005 12:14:42 ]
pi_32282521
Het lijkt wel op die frontpage dat het mensen het meest kwaad maakt dat het hondje is opgehangen.
Dat vind ik wel eng, dat mensen emotioneler worden van een doodgemaakte hond dan van een mens wat hetzelfde overkomt.
Zou het komen doordat mensen steeds meer op zichzelf raken, steeds individualistischer worden en meer hebben met hun hond dan met een mens, omdat ze simpelweg steeds minder mensen kennen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')