abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_32262510
Haai

Ik vertrek naar Spanje over 2 dagen en kom langs Antwerpen waar ik een dag of 2 verblijf.

Is er een hotel in Antwerpen waar dames van lichte zeden klaarzitten voor potentiele klanten?
naar de rossebuurt gaan en windowshoppen heb ik niet zo veel trek in en volgens mij heb ik weinig kans om binnen 2 dagen een lekker studentje aan de haak te slaan

Iemand die me een tip kan geven??
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_32262566
Vraag het aan de portier
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_32262608
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_32262889
in de vanmaerlandstraat (bij internet café)de straat tussen st jansplein en de rooseveltplaats zijn er van die vrouwen die wachten tot er een auto passeert voor hen op te pikken.
in dezelfde straat kan je ook kamer huren...

veel plezier ;-)

EDIT: prijs is 25 euro dacht ik

zelf nooit gebruik gemaakt van zulke vrouwen maar
ik werkte daar vroeger in die internet café en die vrouwen vroegen af en toe om eens naar toilet te gaan.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2005 17:31:20 (zeden correctie) ]
pi_32264303
Niet schrikken als ze over poepen beginnen hè, dat betekent daar wa anders dan hier. ;
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_32277969
Ik vrees dat je in de atheneumbuurt veel minder keuze hebt dan vroeger. Ook zijn de prijzen sterk verandert sinds er een 0 tolerantie is gekomen.
De schippersstraat en zijstraten, vroeger de drukke hoerenbuurt is stilaan aan het leegbloeden door alle programma's van de overheid. Ook zijn de dames die daar zitten niet allemaal even "legaal".
Waarom naar de hoeren gaan als de Breezahs voor het oprapen liggen rond de groenplaats en de grote markt?
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_32279119
2 dagen is genoeg om lekker studente te krijgen. :)
pi_32279404
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 07:13 schreef Blackheart het volgende:
Waarom naar de hoeren gaan als de Breezahs voor het oprapen liggen rond de groenplaats en de grote markt?
Omdat je daar veel meer geld in moet investeren dan die luizige 25 euro voor een crackhoertje? (breezers worden ook niet meer gratis weggegeven tegenwoordig)

En als TS er zo uitziet heb je bij de breezahs natuurlijk weinig kans, hoeveel geld je er ook aan besteed.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32280018
In de waghemakerstraat zit ook iets verdachts, het heet "Incognito" vlak boven het St. jans plein.
Er ligt nog een papiertje voor het raam "dames gevraagd"... Door de blauwe neon lichten niet te missen!
pi_32286883
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:00 schreef Gripper het volgende:

[..]

Omdat je daar veel meer geld in moet investeren dan die luizige 25 euro voor een crackhoertje? (breezers worden ook niet meer gratis weggegeven tegenwoordig)

En als TS er zo uitziet heb je bij de breezahs natuurlijk weinig kans, hoeveel geld je er ook aan besteed.
TS ziet er niet zo uit :-p

Wat zijn de bekende cafe's en pubs waar het makkelijk is om met wat flappen en wat lol zo'n breezaaah makkelijk aan de haak te slaan? dr zou wel een cafe/club/pub moeten zijn die er om bekend staat waar die figuren ronddwalen, nietwaar? ook gedurende de werkweek?
\
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_32289622
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 07:13 schreef Blackheart het volgende:
Waarom naar de hoeren gaan als de Breezahs voor het oprapen liggen rond de groenplaats en de grote markt?
Maar hoeren pijpen en neuken ook... en je hoeft je telefoonnummer niet af te geven...
oh.. een als zo'n "breezah" alleen maar een beetje handwerk wil en je neukt haar toch dan ben je gewoon een verkrachter en moeten ze wat mij betreft -en de meerderheid van de Fok!gebruikers is het met me eens.. lees de frontpagereacties rond een verkrachtingszaak maar eens- je scrotum met een roestig mes afsnijden...

Als het je alleen om de seks te doen is dan zijn hoeren makkelijk... binnenlopen... geld afspreken... neuken...
het grote nadeel is dat seks zonder liefde altijd slecht is.... maar ja.. dat is bij de Breezah ook...
"Vrijwel Ongevaarlijk"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')