abonnement Unibet Coolblue
pi_32256010
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:06 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Goedemorgen


Was niet lekker wakker worden vanochtend, maar ben inmiddels wel klaarwakker na wat speurwerk voor mijn studieproject
pi_32256093
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef richardgie het volgende:

[..]

En je nek?Vaak waait er via je kraag een wind in je nek en rug,die dan meteen de temperatuurregelaars afkoelt,en dus kou veroorzaakt.Op mijn pak zit namelijk geen kraag.Zelfs niet een heel klein opstaand randje.Had daarom dus altijd een jack over m,n pak aan.
Ik heb een apart kraagje met van die flappen eraan die onder het pak gaan. Dat werkt perfect.


voor zo'n 10 Euro overal te koop
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  maandag 14 november 2005 @ 13:11:25 #203
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32256136
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Mijn broer, een Die-Hard Biker, vertelde me weleens dat ie zo'n koude handen had dat ie de motor aan de kant zette en aan de uitlaat of z'n blok z'n handen warmde
Toen Raus vorig jaar December haar rijbewijs gehaald had moesten we dat weekend uiteraard ook motorrijden we hebben 11 december een maasvlakte meet gehouden ter ere van haar rijbewijs

en de volgende dag op zondag naar haar ouders om het te showen natuurlijk alleen toen was het nog veel kouder dan de dag daar voor en moesten we onderweg om de 10 a 15 Km stoppen om even de handen op te warmen aan de uitlaat van de motor


rijden met die kou doen we dit jaar zeker niet hoor
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32256173
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Toen Raus vorig jaar December haar rijbewijs gehaald had moesten we dat weekend uiteraard ook motorrijden we hebben 11 december een maasvlakte meet gehouden ter ere van haar rijbewijs

en de volgende dag op zondag naar haar ouders om het te showen natuurlijk alleen toen was het nog veel kouder dan de dag daar voor en moesten we onderweg om de 10 a 15 Km stoppen om even de handen op te warmen aan de uitlaat van de motor


rijden met die kou doen we dit jaar zeker niet hoor
Waarschijnlijk niet, maar hoe moeten we dat zo lang gaan volhouden. Maar daarbij komt ook dat het in de winter gewoon veel minder prettig rijdt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  maandag 14 november 2005 @ 13:14:42 #205
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32256213
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef R2-D2 het volgende:
Dat is me wel opgevallen jah dat je reacties een stuk stroever verlopen als je in de kou aan het rijden bent

Ben eventjes op de site van Rev'It aan het kijken voor leren winterhandschoenen of andere leren winterkleding. Ik heb laatst met een overbroek op m'n motor gezeten en dat reed niet echt lekker. Mischien dat er geisoleerde leren broeken bestaan
Volgens mij is winterkleding bij voorbaat textiel, omdat leer slecht tegen vocht kan.

BMW had of heeft wel leren motorkleding voor in de koude, dat is dan speciaal voorbehandeld.
Maar de levensduur van het materiaal blijft afhankelijk van het onderhoud.

Een andere goede inverstering voor je pekelbike is een windschermpje en handkappen.
Ziet er niet uit, maar je zal het nodig hebben..

Schermpje graag makkelijk demontabel voor als je in het veld gaat spelen.
Handkappen zitten er misschien al op?

Ik draag ook nog wel eens een stropdas op de motor.
Is een soort extra windbescherming achter de rits.
pi_32256247
Oja nog even over mijn studieproject.. ik doe een onderzoek, misschien dat jullie me er mee kunnen helpen als jullie tijd en/of zin hebben

Het gaat over het volgende: Je wil samen met je partner een weekendje weg. Je wil naar Drenthe en daar in een hotel verblijven (bijv. 1 nacht in het weekend ofzo). Naar welk hotel ga je, en evt. welk arrangement?
Belangrijk wat daarbij te vermelden is, hoe je het opgezocht hebt (via internet, welke trefwoorden en sites), en waarom je dat hotel gekozen hebt (op basis van welke informatie? bijv. foto's, beoordelingen, notering, prijs etc. etc.)


Ps. Doelgroep is gebaseerd op 45 plussers die zonder kinderen een weekendje weggaan (dus alleen met z'n tweetjes. Leeftijd is niet zo'n ramp, als je maar rekening houdt met wat je wilt gaan doen in de omgeving. Bungiejumpen is dus bijv. niet van toepassing )

Ik doe dus onderzoek naar de internet-promotie activiteiten van een hotel in Drenthe, wel een leuk project maar toch best lastig
pi_32256275
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik draag ook nog wel eens een stropdas op de motor.
Is een soort extra windbescherming achter de rits.
Sexy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32256299
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:

Je wil samen met je partner een weekendje weg.
Daar ben ik gestopt met lezen

Al die kneuzen ook altijd met hun marketingstudies die op fora onderzoekjes gaan houden



Ik ga weer bombermannen
pi_32256338
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:18 schreef hicham het volgende:

[..]

Daar ben ik gestopt met lezen

Al die kneuzen ook altijd met hun marketingstudies die op fora onderzoekjes gaan houden



Ik ga weer bombermannen
  maandag 14 november 2005 @ 13:24:08 #210
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32256438
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het gaat over het volgende: Je wil samen met je partner een weekendje weg. Je wil naar Drenthe en daar in een hotel verblijven (bijv. 1 nacht in het weekend ofzo). Naar welk hotel ga je, en evt. welk arrangement?
Belangrijk wat daarbij te vermelden is, hoe je het opgezocht hebt (via internet, welke trefwoorden en sites), en waarom je dat hotel gekozen hebt (op basis van welke informatie? bijv. foto's, beoordelingen, notering, prijs etc. etc.)
Weekendjeweg.nl

Arrangement: de goedkoopste.
(vaak kan je voor 90-150 euro een heel weekend pakken, normaal de prijs voor 1 persoon/ 1 nacht )
Keuze hotel: mooie omgeving , foto's van de kamer , faciliteiten van het hotel: minimaal een zwembad, gratis ontbijt in het hotel verplicht.
Een grote stad in de buurt om te shoppen, met liefst ook nog wat architektuur en historie.
Dit mag ook in een andere nabijgelegen stad. .

Nog meer vragen?
pi_32256469
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:24 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Weekendjeweg.nl

Arrangement: de goedkoopste.
(vaak kan je voor 99-150 euro een heel weekend pakken, normaal de prijs voor 1 persoon/ 1 nacht )
Keuze hotel: mooie omgeving , foto's van de kamer , faciliteiten van het hotel: minimaal een zwembad.
Een grote stad in de buurt om te shoppen, met liefst ook nog wat architektuur en historie.
Dit mag ook in een andere nabijgelegen stad. .
Thanks

En welk hotel wordt het dan precies?
pi_32256486
Nog ff tussendoor: sorry als ik zo bot overkom

ZO, weer gauw door naar de volgende ronde
pi_32256524
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef hicham het volgende:
Nog ff tussendoor: sorry als ik zo bot overkom

ZO, weer gauw door naar de volgende ronde
Geeft niks hoor

Zou toch niks hebben aan de antwoorden van een beharige terrorist die de hele dag Bomberman speelt
pi_32256528
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Volgens mij is winterkleding bij voorbaat textiel, omdat leer slecht tegen vocht kan.

BMW had of heeft wel leren motorkleding voor in de koude, dat is dan speciaal voorbehandeld.
Maar de levensduur van het materiaal blijft afhankelijk van het onderhoud.

Een andere goede inverstering voor je pekelbike is een windschermpje en handkappen.
Ziet er niet uit, maar je zal het nodig hebben..

Schermpje graag makkelijk demontabel voor als je in het veld gaat spelen.
Handkappen zitten er misschien al op?

Ik draag ook nog wel eens een stropdas op de motor.
Is een soort extra windbescherming achter de rits.
Mooi Jasje

Je hebt inderdaad gelijk, ik heb nog niets gevonden in leer voor winterkleding.

Op de motor zaten handkappen, die zijn vorige week gescheurd toen er een boom mij de weg versperde . Volgende keer niet meer naar de boom kijken dan rij ik er vast niet tegenaan
intuition will take you further than logics will ever do
pi_32256652
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja nog even over mijn studieproject.. ik doe een onderzoek, misschien dat jullie me er mee kunnen helpen als jullie tijd en/of zin hebben

Het gaat over het volgende: Je wil samen met je partner een weekendje weg. Je wil naar Drenthe en daar in een hotel verblijven (bijv. 1 nacht in het weekend ofzo). Naar welk hotel ga je, en evt. welk arrangement?
Belangrijk wat daarbij te vermelden is, hoe je het opgezocht hebt (via internet, welke trefwoorden en sites), en waarom je dat hotel gekozen hebt (op basis van welke informatie? bijv. foto's, beoordelingen, notering, prijs etc. etc.)


Ps. Doelgroep is gebaseerd op 45 plussers die zonder kinderen een weekendje weggaan (dus alleen met z'n tweetjes. Leeftijd is niet zo'n ramp, als je maar rekening houdt met wat je wilt gaan doen in de omgeving. Bungiejumpen is dus bijv. niet van toepassing )

Ik doe dus onderzoek naar de internet-promotie activiteiten van een hotel in Drenthe, wel een leuk project maar toch best lastig
Ik denk dat er veel via de ANWB website kijken doelgroep 45 + 'ers. en anders via een of ander blad waarop ze geabonneerd zijn. Een meer gevorderde internetter van die leeftijd zal wel via dagjeuit.pagina.nl ofzo naar een hotel zoeken.
intuition will take you further than logics will ever do
  maandag 14 november 2005 @ 13:32:32 #216
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32256666
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Thanks

En welk hotel wordt het dan precies?
Edit.

Maar welk hotel nou die aan de criteria voldoet.

Dat gaat op gevoel aan de hand van de foto's, waarna gekeken wordt of de faciliteiten aanwezig zijn, en de omgeving voldoet aan de criteria.

Ik ga ze nu niet allemaal aflopen, dat mag jij doen. (gelijk een goed idee voor je date )

  maandag 14 november 2005 @ 13:38:01 #217
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32256812
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef R2-D2 het volgende:
Ik denk dat er veel via de ANWB website kijken doelgroep 45 + 'ers. en anders via een of ander blad waarop ze geabonneerd zijn. Een meer gevorderde internetter van die leeftijd zal wel via dagjeuit.pagina.nl ofzo naar een hotel zoeken.
Die kan ik ook nog wel aanvullen , mijn ouders zijn dus internetnoobs.

Ik heb ze al meerdere malen gewaarschuwd dat ze de hoofdprijs betaalden.
Maar ze luisteren net zo goed naar mij als de Fok! MC leden.

Dus die hadden een route uitgezet met een landkaart, en zijn gewoon aan het hotel gaan vragen wat de prijzen waren.
Zo betaalden ze per persoon ongeveer 120 per nacht.

Soms knippen ze een bon uit de krant.
(introductie van een nieuwe bron )

Ik vernam zaterdag dat ze nu in januari weg wilden, dus zal ze dit keer iets beter begeleiden hierin.

2 jaar geleden heb ik ze wel een minicruise laten doen via internet/weekendje weg .. alweer vergeten.
Maar dan gewoon de zomer erop dus hotels afgaan.
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef R2-D2 het volgende:
Op de motor zaten handkappen, die zijn vorige week gescheurd toen er een boom mij de weg versperde . Volgende keer niet meer naar de boom kijken dan rij ik er vast niet tegenaan
Haha goed bezig!

De goed handkappen hebben overigens een dikke metalen strip erin/achter.
pi_32256877
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik denk dat er veel via de ANWB website kijken doelgroep 45 + 'ers. en anders via een of ander blad waarop ze geabonneerd zijn. Een meer gevorderde internetter van die leeftijd zal wel via dagjeuit.pagina.nl ofzo naar een hotel zoeken.
ANWB website.. hmmm.. das nuttige info, thanks
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Edit.

Maar welk hotel nou die aan de criteria voldoet.

Dat gaat op gevoel aan de hand van de foto's, waarna gekeken wordt of de faciliteiten aanwezig zijn, en de omgeving voldoet aan de criteria.

Ik ga ze nu niet allemaal aflopen, dat mag jij doen. (gelijk een goed idee voor je date )

[afbeelding]
Eh...

Nouja bedankt iig
pi_32257039
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:40 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

ANWB website.. hmmm.. das nuttige info, thanks
[..]

Eh...

Nouja bedankt iig
Ja, hoe is het met je date? Is zij mischien 45+ en is dit een verkapte "Hoe verwen ik rijpe vrouwen" -topic
intuition will take you further than logics will ever do
  maandag 14 november 2005 @ 13:50:51 #220
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32257124
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:34 schreef Rausdouwer het volgende:

ach ziet er toch beter uit dan dat dikke prupke
What's wrong with OPM.

Ik maakte die afsnij opmerking eigenlijk min of meer om je te vragen of je moeite had met agressief rijden Van Makster weet ik iig dat ik me geen zorgen hoef te maken, OPM krijgt die keuze niet.. Pepijn volgens mij ook niet... maar bij jou moeten we maar eerst om toestemming vragen

pi_32257211
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:48 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ja, hoe is het met je date? Is zij mischien 45+ en is dit een verkapte "Hoe verwen ik rijpe vrouwen" -topic
Nog niet meer met haar gesproken eigenlijk
Had tegen haar gezegd dat ze het maar moest zeggen als ze wist wanneer ze wel kon.. vraag me af of ik dat ooit nog te horen zal krijgen

Hoe is het eigenlijk met OPM's date.. al in een gevorderd stadium?
(Tijd niks meer over gelezen, of heb ik iets gemist?)
  maandag 14 november 2005 @ 13:57:59 #223
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32257251
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:

Blah

Doelgroep is gebaseerd op 45 plussers
Rb is your man
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 14 november 2005 @ 14:00:28 #224
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32257306
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:52 schreef worldpimber het volgende:
What's wrong with OPM.

Ik maakte die afsnij opmerking eigenlijk min of meer om je te vragen of je moeite had met agressief rijden Van Makster weet ik iig dat ik me geen zorgen hoef te maken, OPM krijgt die keuze niet.. Pepijn volgens mij ook niet... maar bij jou moeten we maar eerst om toestemming vragen

Als ik ergens een hekel aan heb is het rijders die zich niet aan de regels houden.
Daar kan ik erg giftig over worden.

Dus misschien kan ik beter alleen rijden.

Als je ergens niet langs kan wacht dan gewoon 1-2 rondjes.
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rb is your man
De doegroep wel , maar of'ie ook ervaring heeft.
pi_32257346
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:00 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Als ik ergens een hekel aan heb is het rijders die zich niet aan de regels houden.
Daar kan ik erg giftig over worden.

Dus misschien kan ik beter alleen rijden.

Als je ergens niet langs kan wacht dan gewoon 1-2 rondjes.
Was jij niet diegene die een zwarte vlag kreeg?

Denkende "hmm, wat nou afremmen, dit is het moment om de achterstand te verkleinen " Overigens, dit is niet een manier om erlangs te komen, maar om het spannender te maken *streept Pepijn weg *
pi_32257390
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:56 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Nog niet meer met haar gesproken eigenlijk
Had tegen haar gezegd dat ze het maar moest zeggen als ze wist wanneer ze wel kon.. vraag me af of ik dat ooit nog te horen zal krijgen

Hoe is het eigenlijk met OPM's date.. al in een gevorderd stadium?
(Tijd niks meer over gelezen, of heb ik iets gemist?)
En nou reageert ze niet meer? Dat klinkt niet al te best jongen.

Hoe is het met je hotelstudie? Je komt er wel uit zo? Moet het persé een hotel zijn? Of is een park zoals Landal Greenparks wat? 45-plussers willen volgens mij voornamelijk graag fietsen en wandelen. Misschien handig om mee te nemen naar je speurtocht.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32257457
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Rb is your man
en bwt, Rebbeltje en richardgie misschien? Durf niet te beweren dat zij 'oud' zijn
Maar wel dat ze de oudsten van FokMC zijn (toch?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 november 2005 @ 14:07:26 #228
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32257481
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
Martie.

De man geeft ook stuntlessen, dus misschien ruilhandel?
ik heb net een nieuwe voorband



ik had hem vanmorgen ook al gelezen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32257490
pi_32257493
pi_32257494
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

En nou reageert ze niet meer? Dat klinkt niet al te best jongen.

Hoe is het met je hotelstudie? Je komt er wel uit zo? Moet het persé een hotel zijn? Of is een park zoals Landal Greenparks wat? 45-plussers willen volgens mij voornamelijk graag fietsen en wandelen. Misschien handig om mee te nemen naar je speurtocht.
Nou ik zie haar niet zo vaak op msn, thats all

Eh moet wel een hotel zijn inderdaad. In Drenthe valt genoeg te wandelen en te fietsen in ieder geval. Meeste hotels verhuren ook fietsen
  maandag 14 november 2005 @ 14:08:00 #232
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32257500
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:02 schreef worldpimber het volgende:
Was jij niet diegene die een zwarte vlag kreeg?

Denkende "hmm, wat nou afremmen, dit is het moment om de achterstand te verkleinen " Overigens, dit is niet een manier om erlangs te komen, maar om het spannender te maken *streept Pepijn weg *
Ik heb het wel over excessen.

Als je als snellere maar geduldige rijder een langzamere deelnemer inhaalt na een ronde of 1-2, puur op techniek door zonder contact in te halen op snelheid en een betere lijn, en vervolgens ramt die persoon je de volgende bocht vol achterin, dan vind ik dat niet grappig.

En zo'n persoon denkt ook nog eens gewoon dat'ie normaal doet ja ik rij een beetje aggresief want ik wil snel vooruit.
Dring the fastest time is an art.

Maar ja we moesten nog steeds een bats meet houden.

De dienstdoende administrateur was overigens na de kart avond wel 2 weken afwezig wezens gekneusde ribben.
pi_32257536
3x
pi_32257626
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Worldbeater het volgende:

...en vervolgens ramt die persoon je de volgende bocht vol achterin, dan vind ik dat niet grappig.


Maar ja we moesten nog steeds een bats meet houden.
  maandag 14 november 2005 @ 14:13:40 #235
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32257664
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef Worldbeater het volgende:


Ik heb ze al meerdere malen gewaarschuwd dat ze de hoofdprijs betaalden.
Maar ze luisteren net zo goed naar mij als de Fok! MC leden.
als je tegen hun net zo doordramt over bepaalde dingen als dat je hier doet over KOPPEL dan kan ik me dat heel goed voorstellen

.


.


.


ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32257812
Tijd om wat nuttigs te doen

pi_32257965
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:19 schreef worldpimber het volgende:
Tijd om wat nuttigs te doen

[afbeelding]
intuition will take you further than logics will ever do
  maandag 14 november 2005 @ 14:26:11 #238
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32257974
quote:
Dring the fastest time is an art.
Damn, verzin die zo even omdat ik dat echt vind, maar hij lijkt heel erg hier op.
Ik neem dat karten ook veel te serieus.
quote:
"I am an artist. The track is my canvas, and the car is my brush."
Ook een uitspraak van de man.
quote:
"Lesbian Ninjas: first they kick ass, and then they lick ass."
Die is eigenlijk maar zo zo, zal toendertijd wel leuk zijn geweest.

Ik moest dus aan deze man denken, an all British gentleman.



Zocht eigenlijk een mooie off topic sfeer foto van hem en een dikke sigaar.

http://www.motorsportshal(...)Graham_Hill_main.htm
http://www.grandprix.com/gpe/drv-hilgra.html
http://www.ddavid.com/formula1/hill_bio.htm
http://8w.forix.com/ghill.html
http://www.mcz.com/f1/driver/d_ghill.htm
  maandag 14 november 2005 @ 14:29:14 #239
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  maandag 14 november 2005 @ 14:36:37 #240
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32258274
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:06 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

en bwt, Rebbeltje en richardgie misschien? Durf niet te beweren dat zij 'oud' zijn
Maar wel dat ze de oudsten van FokMC zijn (toch?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar vallen allemaal niet in jouw doelgroep


nee we gaan niet slaan

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32258397
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:02 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Was jij niet diegene die een zwarte vlag kreeg?

Denkende "hmm, wat nou afremmen, dit is het moment om de achterstand te verkleinen " Overigens, dit is niet een manier om erlangs te komen, maar om het spannender te maken *streept Pepijn weg *
Hehe doet me denken aan 1 van de keren dat ik kartte.. een vriend van me stond achterstevoren op het midden van de baan. Hij stond beneden aan de heuvel. Ik kwam net de heuvel op, zag hem zo staan. Ik vol gas de heuvel af, met zo'n 60 km/u boorde ik me in het gaatje tussen hem en de boarding

Schampte de boarding nog hehe. Vriend vertelde me later dat hij dacht dat ik gek geworden was en hem op volle snelheid zou beuken
Wel een dikke preek gehad van een medewerker ronde erna

Oh ik zal weg, nog even naar school op de moto
  maandag 14 november 2005 @ 14:45:08 #242
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32258507
Hier waren wij dit jaar met de stuntelmeet, en ook met de wintermeet vorig jaar ter gelegenheid van Raus.
quote:
Afgelopen zondag dus weer wezen kijken bij de Maasvlakte. In principe staat er bij het laatste kruispunt dat het een gesloten verklaring is. Er stond op die plek deze keer een politie busje. Het was super druk en er stond zelfs een kraampje voor broodjes en patat etc. ik zou iemand ophalen als er geraced zou worden dus ik reed gelijk weer terug en ben even gestopt bij het politie busje en vroeg wat er precies aan de hand was.. Ze zaten met een verrekijker en een notitie boekje alle kentekens op te schrijven! Ik stond er dus ook al op.:( 45 euro voor inrijden van een gesloten verklaring. Ik heb vriendelijk gevraagd of mijn kenteken weggehaald kon worden omdat ik weer weg ging en alleen maar even wilde kijken wat er nou allemaal gebeurde. En zo ben ik doorgestreept.
Als er politie staat kan je dus maar beter omkeren of als je 45 euro niet veel vind voor een avondje kijk plezier kan je doorrijden.

Tip 1: Ga met meerdere tegelijk langs het busje, zo kan de agent niet ieder nummerbord oplezen.:)
Tip 2: Ga er zo hard langs dat hij je nummerbord niet kan zien en zet je verlichting even uit zodat je nummerbord niet verlicht is.})

Ik ga er niet meer heen denk ik. Voor dat geld rijd ik liever 2 tanks leeg op mijn eigen motor.:]
pi_32258884
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Hier waren wij dit jaar met de stuntelmeet, en ook met de wintermeet vorig jaar ter gelegenheid van Raus.
[..]

Waar dan precies? Bij die lus aan het eind of waar ze aan het crossen waren? Of overal

Geen liga's meer op de maasvlakte?

pi_32259573
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Hier waren wij dit jaar met de stuntelmeet, en ook met de wintermeet vorig jaar ter gelegenheid van Raus.
[..]

Je zou het dus ook alsvolgt kunnen omschrijven:

Elke zondag wordt er een benefiet-optreden gegeven door (inter-)regionale motorrijders. De opbrengst is volledig voor de Politie. Hierdoor kan de politie uitgerust worden met modernere apparatuur.
De dienstdoende agenten nemen VIP-plaatsen zodat ze het hele evenement goed kunnen overzien
intuition will take you further than logics will ever do
  maandag 14 november 2005 @ 15:27:51 #245
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32259711
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Rb is your man
ben nog langggggggg geen 45
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
  maandag 14 november 2005 @ 15:30:27 #246
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32259782
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:59 schreef hicham het volgende:
Waar dan precies? Bij die lus aan het eind of waar ze aan het crossen waren? Of overal

Geen liga's meer op de maasvlakte?

[afbeelding]
Dat moet ik eens uitzoeken, maar je hebt een hele grote kans dat je hier illegaal staat ja.

En wat is de bron van dit matige, maar wel leuke plaatje?
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:23 schreef R2-D2 het volgende:
Je zou het dus ook alsvolgt kunnen omschrijven:

Elke zondag wordt er een benefiet-optreden gegeven door (inter-)regionale motorrijders. De opbrengst is volledig voor de Politie. Hierdoor kan de politie uitgerust worden met modernere apparatuur.
De dienstdoende agenten nemen VIP-plaatsen zodat ze het hele evenement goed kunnen overzien
Ik zie de win-win situatie niet helemaal, of te weinig laten we maar zeggen.

En ik ga mee doen met de motorstickerrage.

De paarse sticker op de achterbrug gaat eraf, en dan komt er een Worldbeater op over de hele lengte.
Iets van zwarte achtergrond met groene letter ofzo.
Sticker op de kappen beraad ik mij gelijk ook over.

Ik had nu al een voorbeeldje willen posten, maar het is tijd om de deur uit te gaan voor de fitnes.

Misschien vanaaf, maar, oproep aan allen, geef mij graag even een schop als ik geen 2 uur naar een baan heb zitten zoeken.

Net het luchtfilterhuis teruggemonteerd, gisteren schoongemaakt, dus ben benieuwd if we see any change.

i
  maandag 14 november 2005 @ 15:37:55 #247
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32259893
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:27 schreef RB het volgende:

[..]

ben nog langggggggg geen 45
ligt er maar net aan wat je onder langggggggg verstaat
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32260017
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
En wat is de bron van dit matige, maar wel leuke plaatje?
IMGP3892.AVI uit de Suntel Popijn meet serie natuurlijk

  maandag 14 november 2005 @ 15:43:58 #249
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32260043
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ligt er maar net aan wat je onder langggggggg verstaat
Ben nog altijd dichter bij de 40 als 45
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_32260077
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef RB het volgende:

[..]

Ben nog altijd dichter bij de 40 als 45
En op een schaal van 35 - 45?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')