abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 28 november 2005 @ 04:24:01 #276
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32637129
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef BdR het volgende:
Femke Halsema deed het wel leuk vond ik, maar die Theo Hiddema was niet uit te staan, zo uit de hoogte
Mee eens, wat een kneus was die Theo zeg.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32639100
Meest trieste van de Tros (of van Nederland 2) is nog dat ze de herhaling nog geen uur later uitzenden. Dat noem ik niet herhalen! Dat is Talpalen.
  maandag 28 november 2005 @ 10:30:04 #278
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_32639474
Ik vond het eigenlijk een erg leuke aflevering
Maar wat een domme kut is die Halsema toch Kotswijf

Ik vond Hiddema wel grappig, hij had het publiek ook wel meer op z'n hand dan Halsema, alleen werd er soms wat te stevig gediscussieerd (wel over interessante onderwerpen). Je kan alleen wel merken dat hij gewend is om het woord te voeren, en niet wenst onderbroken te worden

Die rebus over Verdonk en het paard in de gang van buurvrouw Jansen waren toch wel geweldig
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_32639556
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:13 schreef Stefkuh het volgende:

[..]



Jan-Jaap en niet grappig
Niet grappig ja.
pi_32640516
Wat ik zo jammer vind bij Dit Was Het Nieuws dat ze vaak verkeerd gekozen gasten hebben. Mensen die of niet grappig zijn, of het format van het programma niet lijken te snappen. Het is niet de bedoeling dat je de gestelde vragen goed bneantwoordt en er serieus op ingaat over hoe erg het allemaal is. Femke Halsema was weer veel te serieus, maar ronduit misselijkmakend vond ik die oude nicht van een advocaat, met zijn neerbuigende opmerkingen en handgebaartje. En dan die stem van die kerel. Een soort kruising tussen Donner en de Boesseleare (van Jiskefet). Als DWHN bedoeld was als fel discussieprogramma dan was het gisteren een geslaagde uitzending geweest, maar alsamusement werd de plank nogal misgeslagen.

Ik vond het een van de zwakste uitzendingen tot nu toe, slechter nog dan die ene met Harmen Siezen als gast.

Stuur Jan-Jaap ajb weg, probeer Marc-Marie Huibrechts terug te halen, of anders Thomas Acda. Neem geen politici of Nieuwslezers als gast (uitzondering voor Philip Freriks), en maak die gasten ajb duidelijk dat het geen nioeuwsquiz is, maar een amusementsprogramma!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_32640571
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
(uitzondering voor Philip Freriks),
En Rick Nieman.
  Redactie Frontpage maandag 28 november 2005 @ 11:26:24 #282
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32640633
En dan te bedenken dat ze altijd 1,5 uur opnemen en de beste 40 minuten kiezen.
pi_32641460
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond het eigenlijk een erg leuke aflevering
Maar wat een domme kut is die Halsema toch Kotswijf

Ik vond Hiddema wel grappig, hij had het publiek ook wel meer op z'n hand dan Halsema, alleen werd er soms wat te stevig gediscussieerd (wel over interessante onderwerpen).
Het publiek ging juichen bij Halsema's opmerkingen en negeerde de "grapjes" van Hiddema.
quote:
Je kan alleen wel merken dat hij gewend is om het woord te voeren, en niet wenst onderbroken te worden
Dat is geen goede eigenschap.
pi_32642390
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:26 schreef SunChaser het volgende:
En dan te bedenken dat ze altijd 1,5 uur opnemen en de beste 40 minuten kiezen.
Ja, dit waren de gezelligste en grappigste momenten van die opname .

Hoe zou de sfeer buiten de getoonde momenten dan zijn geweest .
  maandag 28 november 2005 @ 13:06:46 #285
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_32642885
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond Hiddema wel grappig, hij had het publiek ook wel meer op z'n hand dan Halsema, alleen werd er soms wat te stevig gediscussieerd (wel over interessante onderwerpen). Je kan alleen wel merken dat hij gewend is om het woord te voeren, en niet wenst onderbroken te worden
Ik vraag me af of we naar dezelfde aflevering hebben gekeken.. Hiddema zat alleen maar op verontwaardigde toon zijn gal te spuwen over vanalles en nog wat en hij heeft de hele uitzending zelfs niet eens geglimlacht. Maar vooral luistert hij totaal niet naar de anderen, iets wat pijnlijk duidelijk werd bij Jan-Jaap's voicemail verhaaltje..

Dus waar jij uit meent af te leiden dat hij het publiek op zijn hand had is me een raadsel.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_32643145
Hiddema het publiek op zijn hand

wat een grapjas..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  Redactie Frontpage maandag 28 november 2005 @ 13:18:23 #287
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32643183
Het meest genante was dat verhaal van JJ over de voice-mail wat ie mooi vertelde, dat Hiddema zei dat t ranzig was. JJ had moeten zeggen dat die ranzigheid in zijn eigen zieke geest zat.
pi_32644359
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:18 schreef SunChaser het volgende:
Het meest genante was dat verhaal van JJ over de voice-mail wat ie mooi vertelde, dat Hiddema zei dat t ranzig was. JJ had moeten zeggen dat die ranzigheid in zijn eigen zieke geest zat.
Het verhaal sloeg nergens op en was niet grappig.
pi_32644590
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Het verhaal sloeg nergens op en was niet grappig.
Het was schattig.
pi_32644620
Iedereen praatte ook gewoon door, terwijl Hiddema een "grapje" maakte.
  Redactie Frontpage maandag 28 november 2005 @ 14:21:58 #291
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32644821
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef Kloot-Jan het volgende:
Iedereen praatte ook gewoon door, terwijl Hiddema een "grapje" maakte.
Die man was bloedserieus en -irrtant.
  Redactie Frontpage maandag 28 november 2005 @ 14:23:41 #292
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32644874
De vorige uitzending hebben ze niet herhaald trouwens. Irritant dat de tijden en dagen steeds veranderen. Vorige week geen HH door schaatsen, nu geen zaterdaguitzending door junior songfestival.
pi_32645058
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:18 schreef SunChaser het volgende:
Het meest genante was dat verhaal van JJ over de voice-mail wat ie mooi vertelde, dat Hiddema zei dat t ranzig was. JJ had moeten zeggen dat die ranzigheid in zijn eigen zieke geest zat.
Jan-Jaap was ook aardig pissed, haha!
pi_32645464
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Vrijdagavond, dus toen was er net wat file, maar waren de gevolgen die nu bekend zijn nog niet bekend.
Ah vandaar.
pi_32645659
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:18 schreef SunChaser het volgende:
Het meest genante was dat verhaal van JJ over de voice-mail wat ie mooi vertelde, dat Hiddema zei dat t ranzig was. JJ had moeten zeggen dat die ranzigheid in zijn eigen zieke geest zat.
Inderdaad... Theo(pedo)fiel was de enige die door liep te denken... en dat er zlefs nog maar steeds weer wilde doordrammen. DOet hij ook zeden zaken? Zou hem er dierect van af trekken (als Theo maar niet pgewonden raakt van die laatste 2 woorden)...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32645774
Vond het niet leuk. Ik miste de foto's met onderschrift op het einde en dan die punten.....
pi_32646499
Hele slechte aflevering .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_32647062
Waarom nodigen ze geen grappige gasten uit.

Femke Halsema
pi_32649907
Wanneer word heb herhaald?
  maandag 28 november 2005 @ 17:49:03 #300
82589 S-Two
barba macacu
pi_32650179
Ik vond het best een redelijke aflevering. Niet echt goed ofso, maar toch wel weer aardig. Idd wel vaag dat er geen foto's waren met onderschrift.

Die grap over het paard in de gang van buurvrouw Jansen was wel de mooiste
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')