abonnement Unibet Coolblue
pi_32230128
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:52 schreef Klonk het volgende:
per auto:
reistijd ongeveer 3 uur 30 min
(excl.files)
Niet als je 80 rijdt.

Je bevestigt mijn punt: het zou het OV aantrekkelijker maken.
pi_32230146
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Niet als je 80 rijdt.

Je bevestigt mijn punt: het zou het OV aantrekkelijker maken.
Je vergeet alleen de gegarandeerde 3uur vertraging in het OV.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 13 november 2005 @ 13:56:44 #53
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32230162
maar de trein zou dan ook zachter moeten gaan rijden, maken ze minder herrie in het voorbij gaan en ze verbruiken minder stroom
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32230170
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:56 schreef Klonk het volgende:
maar het de trein zou dan ook zachter moeten gaan rijden, maken ze minder herrie in het voorbij gaan en ze verbruiken minder stroom
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_32230177
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:55 schreef M5 het volgende:

[..]

Nee aantal rijstroken en snelheid bepaald hoeveel auto's er in een minuut/uur over heen kunnen. als je de snelheid verlaagd wordt dat dus minder, capaciteit omlaag.
Nee hoor. Bij hogere snelheid houdt men meer afstand, zodat er minder auto's op de weg passen. Te lage snelheid is ook niet goed, maar het optimum ligt rond de 80 à 90 km/u.
pi_32230203
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:56 schreef Klonk het volgende:
maar de trein zou dan ook zachter moeten gaan rijden, maken ze minder herrie in het voorbij gaan en ze verbruiken minder stroom
De treinen zijn in de spits nu al vaak overvol, laat staan dat er nog meer mensen in kunnen
V10
pi_32230224
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee hoor. Bij hogere snelheid houdt men meer afstand, zodat er minder auto's op de weg passen. Te lage snelheid is ook niet goed, maar het optimum ligt rond de 80 à 90 km/u.
Maar als je dat afzet tegen de tijd waarop je het wegdek in beslag neemt, valt je vergelijking in het niet, want dat duurt vele malen langer bij 80km/u (immers ruim 40km!!!!! in 1 uur) en dat maak je niet goed met dichter opelkaar rijden bij 80km/u. Dit wordt bij die onderzoeken altijd voor het gemak weg gelaten.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_32230249
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef existenz het volgende:

[..]

Maar als je dat afzet tegen de tijd waarop je het wegdek in beslag neemt, valt je vergelijking in het niet, want dat duurt vele malen langer bij 80km/u (immers ruim 40km!!!!! in 1 uur) en dat maak je niet goed met dichter opelkaar rijden bij 80km/u. Dit wordt bij die onderzoeken altijd voor het gemak weg gelaten.


mijn god...
pi_32230252
k_man je bent een idioot, wist je dat?
pi_32230285
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef k_man het volgende:

[..]



mijn god...
Welk deel snap jij niet van je ongelijk Je hebt vast nog niet stil gestaan in die nieuwe 80km/u stukken. Ik sta er dagelijks.... En me reis duurt toch echt langer door de file die er nu is/langer is.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_32230288
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:53 schreef k_man het volgende:

[..]

Ach, ik wil best op je ingaan, zodat je jezelf nog belachelijker kunt maken, maar dat zou gemeen zijn. Tip: lees je eens een beetje in. Elke verkeersdeskundige kan beamen dat de capaciteit van een weg bij 80 km/u hoger ligt dan bij 120.
dat heeft natuurlijk te maken met de afstand tussen de auto's die bij 80 km/h kleiner is dan bij 120 en dat er daardoor meer auto's op een stuk snelweg passen, klopt?
  zondag 13 november 2005 @ 14:02:32 #62
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32230329
en op mijn briljante argument lult k-man heen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32230347
iedereen is gek behalve k_"man"
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32230354
Er is gewoon een optimum, kan je ook uitrekenen zelfs. Leuke opdracht voor wiskunde
pi_32230358
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:00 schreef Wojworshebn het volgende:
k_man je bent een idioot, wist je dat?
negeer 'm, hij wil a la BHFH weer flink rellen in PTA.

Hij weet het zelf ook goed, maar hij wilt ons zien discussiëren.
pi_32230361
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

dat heeft natuurlijk te maken met de afstand tussen de auto's die bij 80 km/h kleiner is dan bij 120 en dat er daardoor meer auto's op een stuk snelweg passen, klopt?
Alleen rijd je anders 40km verder, dan zul je per uur minimaal 1600 auto's moeten hebben die 25mtr afstand houden om het verschil weg te halen. Da's leuk, maar totaal onrealistisch. Dit geldt dus PER auto.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_32230363
Ja hallo. Bij een file is de tussenruinmte het kleinst en dus gebruik je de snelweg het effectiefst.
  zondag 13 november 2005 @ 14:04:00 #68
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32230370
Lijkt mij best een goed plan
De snelheidsverschillen tussen de verschillende weggebruikers zorgen voor de meeste problemen.
Als iedereen 80 rijdt zijn we van een heleboel ellende af
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zondag 13 november 2005 @ 14:04:07 #69
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32230377
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Niet als je 80 rijdt.

Je bevestigt mijn punt: het zou het OV aantrekkelijker maken.
En je vindt het niet een beetje jammer dat je plan het dus onmogelijk maakt een toch al aardige reistijd met een uur te bekorten?
Vampire Romance O+
pi_32230388
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef existenz het volgende:

[..]

Welk deel snap jij niet van je ongelijk Je hebt vast nog niet stil gestaan in die nieuwe 80km/u stukken. Ik sta er dagelijks.... En me reis duurt toch echt langer door de file die er nu is/langer is.
Jouw argument wordt wel meegenomen in die onderzoeken, anders lag het optimum bij 1 km/u.

Ik ben er tevens voor vmbo'ers niet meer op Fok toe te laten. Dit is echt té erg.
  zondag 13 november 2005 @ 14:04:32 #71
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32230391
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:03 schreef Wojworshebn het volgende:
Ja hallo. Bij een file is de tussenruinmte het kleinst en dus gebruik je de snelweg het effectiefst.
het kan nog kleiner, bij een kopstaartbotsing word de ruimte op de snelweg optimaal gebruikt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32230395
eej k_man heb je eigenlijk wel een auto? volgens mij ben je zo'n openbaarvervoerofiel.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32230433
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:03 schreef Wojworshebn het volgende:
Ja hallo. Bij een file is de tussenruinmte het kleinst en dus gebruik je de snelweg het effectiefst.
Dat zeg ik.

Snelheid en afstand tussen de auto's spelen allebei mee, waardoor de optimale doorstroming bij ongeveer 80 ligt.
pi_32230434
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Jouw argument wordt wel meegenomen in die onderzoeken, anders lag het optimum bij 1 km/u.

Ik ben er tevens voor vmbo'ers niet meer op Fok toe te laten. Dit is echt té erg.
Ja, en dat ze dan zeggen dat ze in hun profiel posten dat ze op de TU zitten, maar ze in werkelijkheid nu bij pappie op schoot onzin aan het typen zijn...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_32230475
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat zeg ik.

Snelheid en afstand tussen de auto's spelen allebei mee, waardoor de optimale doorstroming bij ongeveer 80 ligt.
waarbij uit gegaan wordt van een NIET bestaand/reeel gemiddelde. Idd bedankt voor het bewijzen van mijn punt met je geweldige TU kennis . Je zult namelijk nooit iemand vinden die exact het gemiddelde doet...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')