abonnement Unibet Coolblue
pi_32177027

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

  • BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • BMW R1100S '01 - (richardgie)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda TransAlp '89 - (stinkie)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)
  • Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)
  • Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)


    FAQ (Frequently Asked Questions):

    Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

    Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

    Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

    Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

    Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

    Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

    Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

    Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

    Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

    Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

    Laatste topics :

    Fok Motorclub [SC Deel 346] systeem helmen te koop :)
    Fok Motorclub [SC Deel 347] Ghummen ist innnnnn
    Fok Motorclub [SC Deel 348] Zeehonden platrijden m. een kart
    Fok Motorclub [SC Deel 349] Cursus achterwiel monteren ?
    Fok Motorclub [SC Deel 350] Mijn motor gaat net zo snel





    LET OP - LET OP - LET OP - LET OP LET OP - LET OP - LET OP - LET OP

    Omdat de mooie warme zondagen nu min of meer voorbij zijn en we toch willen bewijzen dat we alleen maar willen ghummen staat er voor 1 van de komende zondag binnen 6 weken een kartdagje geplanned. Dit dagje is voor iedereen bedoelt die gewoon even lekker wil racen samen met de Fok!MC'er/MF-DB'ers

    Omdat we allemaal ook een eigen agenda hebben met afspraken en nogal binomiaal verdeeld over het land wonen moet er wel even duidelijkheid worden verschaft over wanneer je wel/niet kan en wat je wensen zijn Bij deze vraag ik jullie allen daarom om je medewerking.

    Hieronder staat een lijstje namen met prominenten die ik graag ingevuld zie worden. Onder het lijstje staat een mailadres waar je even de info naar toe moet sturen (doe dit sowieso, post het niet alleen in FokMC, zodat ik ieders mailadres heb bij eventuele wijzigingen en zodat ik niets mis ) Het lijstje kan eventueel nog aangevuld worden met introducée's (BE? ) of andere DB'ers die bijvoorbeeld naar de bowlmeet zijn geweest. De namen die vaak voorkomen in het DB topic heb ik alvast ingevuld.

    Lijstje



    Groen = Ik kan
    Rood = Ik kan zeker niet
    Geel = Twijfel

    Ik had in gedachte dat 4 december het meest gunstig ligt, genoeg tijd om het te organiseren/reserveren en niet te laat/vroeg. 4 december is echter wel voor sinterklaasavond, nu weet ik niet hoe dat voor pappa's, mamma's, ooms en tantes hier in FokMC ligt, maar misschien is het dan pakjes avond oid. Daar heb ik verder geen verstand van Die datum kan dus worden verplaatst, het makkelijkst is natuurlijk gewoon als we 1 datum met alleen groene vakjes krijgen waarop iedereen dus kan en dan plannen we het gewoon op die datum

    Mijn plan was om rond een uur of 15.30 aanwezig te zijn en om 16.00 de afspraak te plannen. Hierna werken we het programma "Imola" af:
    quote:
    Arrangement Imola

    4 races van 10 minuten;
    10 snelste coureurs in finale;
    Beste drie coureurs ontvangen een beker;
    Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
    Klik hier voor meer informatie.
    ¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red. )

    Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
    worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
    eerste plaats.

    Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
    Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
    Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens hen ) Om het af te maken krijgen we nu het lastige gedeelte Er moet gegeten worden Omdat ik zelf niet meeëet, maar toekijk met een drankje moeten jullie maar bepalen wat er wordt gegeten. Je hebt de optiemogelijkheden 1 t/m 5, als iedereen nu aangeeft wat het liefst te eten (en zeker WAT NIET) dan kunnen we dat in het lijstje invullen en dan gelden de meeste stemmen, omdat er niet ŕ la carte wordt geserveerd maar een gezamelijk buffet wordt gevreten Mail dus even je keuze ook door:
    quote:
    1. Beenham Buffet

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
    Echte warme beenham
    Verse broodjes voor de beenham
    Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
    Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
    Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
    (¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen

    2. Kipsate Buffet

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
    Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
    Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
    Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
    Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
    (¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen

    Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
    Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
    Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.

    3. Hollands Partypannen

    Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
    Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
    Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
    Heerlijke fruitsalade
    Verschillende sauzen
    Geserveerd met aardappelgarnituur
    (¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)

    4. Mexicaans Partypannen

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
    Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
    Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
    Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
    Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
    Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
    (¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen

    Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
    Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen

    5. Full Speed

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
    Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
    De klassieker; echte ham met verse meloen
    Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
    Dagverse haring voor de visliefhebber
    Echte gehaktballetjes in warme satésaus
    Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
    Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
    (¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen

    6. Victory

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
    Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
    De klassieker; echte ham met verse meloen
    Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
    Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
    Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
    Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
    (¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
    Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan eten

    Dit allemaal speelt zich zo centraal mogelijk af in *roffel* Harderwijk :



    Indoorkarting De Harder, Flevoweg 2, 3841KL Harderwijk, tel. 0341-416085
    Vanuit richting Amersfoort, richting Flevoland, richting Apeldoorn en richting Zwolle.

    Als iedereen nou een beetje meewerkt en op tijd wat inbrengt (ergens anders eten kan bijvoorbeeld ook natuurlijk) en we het een beetje eens kunnen worden dan zien we elkaar over een paar weken op de baan Nu kan alles nog gewijzigd worden dus lucht je hart.

  • And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_32177039
    Hey je ging toch werken

    Goed dat je nog even tijd maakt voor een nieuw topic
    pi_32177066
    pi_32177070
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:27 schreef hicham het volgende:
    Hey je ging toch werken

    Goed dat je nog even tijd maakt voor een nieuw topic
    Ik heb de MC policy hoog staan...
    Wie gaat in FB even het goede nummer regelen ?
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_32177142
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:29 schreef ondeugend het volgende:

    [..]

    Ik heb de MC policy hoog staan...
    Wie gaat in FB even het goede nummer regelen ?




    Niet weer
      vrijdag 11 november 2005 @ 13:32:45 #6
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32177174
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 11 november 2005 @ 13:33:36 #7
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32177198
    Met een kusje van de zaak.
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:19 schreef R2-D2 het volgende:
    @Stinky & BE:
    Als je je realiseerd hoe dodelijk de combinatie "Vrachtwagen + Auto + Motor + Vangrail" is mag je elkaar echt eventjes goed vasthouden
    Dat zei die agent dus net ook al idd.
    ***
    pi_32177345
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
    Met een kusje van de zaak.
    [..]

    Dat zei die agent dus net ook al idd.
    Werkhouding van Stinky voor de komende dagen:



    intuition will take you further than logics will ever do
    pi_32177347
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
    Met een kusje van de zaak.
    [..]

    Dat zei die agent dus net ook al idd.
    Nou echt wel. Het scheelt vaak maar een fractie. Als je net een stukje verderop terecht komt dan kan het al fataal zijn. Bij Mercy was dat ook zo. Vooral als hij op de motor was blijven zitten, want dan was hij zo op een paaltje geklapt. Een week later of zo postte Pepijn een berichtje van iemand die op zo'n paal was geklapt en verlamd is geraakt.

    Nou ja, niet te veel over nadenken. Elkaar lekker knuffelen inderdaad en daarna proberen het een plekje te geven.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      vrijdag 11 november 2005 @ 13:41:58 #10
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32177490


    Zo, er staan weer 94 kilometertjes op de KLX.

    Wat is het al relatief laat na zo'n gesprek van 2 uur en even in/uit wippen bij de motorzaak.

    Kom ik net thuis ..
    Hoor ik een rare harde fluittoon boven op zolder soort alarmtoon.. wat zich wel door het hele huis verspreidde.
    Was even bang dat de strijkbout voor het nette sollicitatieoverhempje nog in het stopcontact zat.

    En toen ik voorzichtig bij de trap ging luisteren hoorde ik bovenaan iemand stommelen alsof die klappen tegen de CV ketel stond te geven.

    Voor de zekerheid maar een broodmes gepakt in de keuken.

    Bleek het eenmaal boven gekomen de buurvrouw die aan het stofzuigen was in haar eigen huissie, en dat klinkt blijkbaar nogal door.

    Had dat geluid in 6 jaar tijd nog nooit gehoord.
    Klonk door de muur helemaal niet als een stofzuiger eerst.
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef stinkie het volgende:
    Ben weer thuis
    Vandaag vrij nemen en weekend rustig aan doen, verder niks.

    Was een vrachtwagen die een Subaru Justy aantikte op de middelste baan. Autootje werd voortgeduwd door vrachtwagen, zag 'm ineens voor die truck zitten en beetje draaien, dus liet gas los en begon te remmen (zat zelf op linkerbaan). Alleen toen spinde dat autootje dus ineens de linkerbaan op tegen de vangrail vlak voor me, dus flink remmen en toen blokkeerde voorwiel en gleed de boel weg. Toen ik zelf stil lag meteen naar vangrail gerold (en rugzak van BE van de baan af getrokken ) en gewacht tot alles stilstond. Werden meteen 2 banen afgesloten.

    Politie heeft ambulance geregeld en die hebben me naar ziekenhuis gebracht voor foto's. Niks aan de hand dus, alleen drukverband om linkerknie en rechterduim. Alp is meegenomen door berging. Geen idee wat de schade precies is, zag alleen dat knipperlicht eruit lag en dat schakelpedaal verbogen was, geen idee hoe het met de kuip zit (niks gezien maar ook niet echt goed gekeken) en of het blok misschien een klap gehad heeft. Stuur zal ook wel wat schade hebben denk ik.
    Alvast sterkte met de afhandelingen eventuele spierpijn de komende dagen.
    Gelukkig ben je heelhuids thuis.


    En nu eerst even lunchen.
      vrijdag 11 november 2005 @ 13:43:05 #11
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32177530
    stinkie ligt nog aardig stoicijns te zijn op de bank, maar zo is het beestje ook een beetje.

    ***
    pi_32177739
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef Worldbeater het volgende:


    Zo, er staan weer 94 kilometertjes op de KLX.

    Wat is het al relatief laat na zo'n gesprek van 2 uur en even in/uit wippen bij de motorzaak.

    Kom ik net thuis ..
    Hoor ik een rare harde fluittoon boven op zolder soort alarmtoon.. wat zich wel door het hele huis verspreidde.
    Was even bang dat de strijkbout voor het nette sollicitatieoverhempje nog in het stopcontact zat.

    En toen ik voorzichtig bij de trap ging luisteren hoorde ik bovenaan iemand stommelen alsof die klappen tegen de CV ketel stond te geven.

    Voor de zekerheid maar een broodmes gepakt in de keuken.

    Bleek het eenmaal boven gekomen de buurvrouw die aan het stofzuigen was in haar eigen huissie, en dat klinkt blijkbaar nogal door.

    Had dat geluid in 6 jaar tijd nog nooit gehoord.
    Klonk door de muur helemaal niet als een stofzuiger eerst.
    [..]

    Alvast sterkte met de afhandelingen eventuele spierpijn de komende dagen.
    Gelukkig ben je heelhuids thuis.


    En nu eerst even lunchen.
    En hoe ging ie......gesprek van 2 uur.....das dus katinutbakkie

    de buuf was niet bij jou aan het zuigen ?
    *I'll do what I want, cuz I can*
    pi_32177789
    Heeej stinkie

    Klote man dat je je 'nieuwe' transalpje moet testen op crashgevoeligheid, maar je bent er goed vanaf gekomen zie ik
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef Rausdouwer het volgende:
    Bij Mercy was dat ook zo. Vooral als hij op de motor was blijven zitten, want dan was hij zo op een paaltje geklapt.
    Geloof me, zodra de motor stil staat tegen iets vlieg je er echt zó vanaf Ik spreek uit ervaring Je hoeft je niet eens af te zetten ofzo
    pi_32177811
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
    stinkie ligt nog aardig stoicijns te zijn op de bank, maar zo is het beestje ook een beetje.

    Dattie ook nog aan jouw tassie denkt
    Coole Kikkuhwr
    intuition will take you further than logics will ever do
      vrijdag 11 november 2005 @ 13:52:49 #15
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32177846
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
    stinkie ligt nog aardig stoicijns te zijn op de bank, maar zo is het beestje ook een beetje.

    vertroetel hem maar flink
    heeft ie wel verdiend hoor
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_32177970
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef worldpimber het volgende:
    Heeej stinkie

    Klote man dat je je 'nieuwe' transalpje moet testen op crashgevoeligheid, maar je bent er goed vanaf gekomen zie ik
    [..]

    Geloof me, zodra de motor stil staat tegen iets vlieg je er echt zó vanaf Ik spreek uit ervaring Je hoeft je niet eens af te zetten ofzo


    Ik bedoelde het anders. Mercy denkt dat ie zich heeft afgezet om van de motor te komen en is dan waarschijnlijk over de auto heen gegaan. Als ie in de richting van de motor was meegevlogen (dus zich niet bewust/onbewust had afgezet om er al eerder af te gaan) dan had ie dat paaltje zeker wel geraakt.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_32178120
    @ stinkie, beterschap, zowel aan jou als je motor

    @de relnichten, bedankt voor een prachtige ochtend de volgende keer worden jullie per direct uitgezet naar belgie!
    Andre Hades, volkszanger from hell!!!
    MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
    pi_32178211
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef worldpimber het volgende:
    Heeej stinkie

    Klote man dat je je 'nieuwe' transalpje moet testen op crashgevoeligheid, maar je bent er goed vanaf gekomen zie ik
    [..]

    Geloof me, zodra de motor stil staat tegen iets vlieg je er echt zó vanaf Ik spreek uit ervaring Je hoeft je niet eens af te zetten ofzo
    I'm with stupid
    Vaak weet je na afloop niet eens hoe je terecht bent gekomen op de plaats waar je overeind krabbelt
    Andre Hades, volkszanger from hell!!!
    MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
    pi_32178235
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:56 schreef Rausdouwer het volgende:

    [..]



    Ik bedoelde het anders. Mercy denkt dat ie zich heeft afgezet om van de motor te komen en is dan waarschijnlijk over de auto heen gegaan. Als ie in de richting van de motor was meegevlogen (dus zich niet bewust/onbewust had afgezet om er al eerder af te gaan) dan had ie dat paaltje zeker wel geraakt.
    Wilt u hieronder een eenvoudige situatieschets maken?




    Wat een slechte tekening
    pi_32178364
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:05 schreef worldpimber het volgende:

    [..]

    Wilt u hieronder een eenvoudige situatieschets maken?

    [afbeelding]


    Wat een slechte tekening
    Waarom ga je daar dan ook liggen

    intuition will take you further than logics will ever do
      vrijdag 11 november 2005 @ 14:13:00 #21
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_32178460
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:04 schreef TR_Roadkill het volgende:

    [..]

    I'm with stupid
    Vaak weet je na afloop niet eens hoe je terecht bent gekomen op de plaats waar je overeind krabbelt
    Nou dat weet ik dan nog wel

    Vloog nog door mee heen toen ik de grond raakt "dat viel mee"

    Stukje door gegleden en om mijn as gedraaid. Gat in knie van broek en flink gat in mouw van jack. Die protectoren in pak vangen nog een flink deel van de klap op. Had daar altijd mijn twijfels over....
    ***
      vrijdag 11 november 2005 @ 14:15:49 #22
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32178563
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
    En hoe ging ie......gesprek van 2 uur.....das dus katinutbakkie
    Volgens mij heeft hij er wel zin'an, en wil hij er snel een collega bij.

    En ik ook, de target is het eerste half jaar nul verkopen dus dat ligt mij wel.

    Nee, heb er zin in om mij daar helemaal in te verdiepen.
    Functie is op het lijf geschreven.


    Maar volgende week komt de advertentie in de krant, en dan is het afwachten wat voor goed opgeleide cracks gaan reageren.

    Affijn, ik weet al wel dat het kerstbuffet rond 10 december in Engelend is.
    De laatste 2 weken is het bedrijf namelijk gesloten.

    Het is wel zo dat die Engelsen zwaar roet in het eten kunnen gooien over de selectie criteria .. schat ik..
    quote:
    de buuf was niet bij jou aan het zuigen ?
    Ik heb mijn grenzen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_32178650
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Worldbeater het volgende:

    [..]

    Volgens mij heeft hij er wel zin'an, en wil hij er snel een collega bij.

    En ik ook, de target is het eerste half jaar nul verkopen dus dat ligt mij wel.

    Nee, heb er zin in om mij daar helemaal in te verdiepen.
    Functie is op het lijf geschreven.


    Maar volgende week komt de advertentie in de krant, en dan is het afwachten wat voor goed opgeleide cracks gaan reageren.

    Affijn, ik weet al wel dat het kerstbuffet rond 10 december in Engelend is.
    De laatste 2 weken is het bedrijf namelijk gesloten.

    Het is wel zo dat die Engelsen zwaar roet in het eten kunnen gooien over de selectie criteria .. schat ik..
    [..]

    Ik heb mijn grenzen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Fulcrum is een heel dik vliegtuig volgens mij toch? (F14 meen ik mij te herinneren uit een grijs verleden, tja, je word oud he)
    Andre Hades, volkszanger from hell!!!
    MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
    pi_32178728
    Hoi hoi, ik kom ff bij de buurtjes kijken.
    Kreeg net mijn aanmeldingskaartje in de bus per TPG
    pi_32178776
    Al een tijdje geen bericht meer van FX en RichardGie. Ik had begrepen dat Richard herstellende was van een operatie?
    intuition will take you further than logics will ever do
      vrijdag 11 november 2005 @ 14:23:39 #26
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32178804
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
    @ stinkie, beterschap, zowel aan jou als je motor

    @de relnichten, bedankt voor een prachtige ochtend de volgende keer worden jullie per direct uitgezet naar belgie!
    gaan we op Zolder scheuren
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_32178808
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Gawaine het volgende:
    Hoi hoi, ik kom ff bij de buurtjes kijken.
    Kreeg net mijn aanmeldingskaartje in de bus per TPG
    Hej Gawaine
      vrijdag 11 november 2005 @ 14:23:51 #28
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_32178814
    Middag

    Maak mijn gele maar groen bij de planning van het Karten, snaak bedoel

    Lees ik nu dat Stinkie neer is gegaan

    En Pep een baan

    Best veel gebeurd zo in een daggie
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
    pi_32178846
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Worldbeater het volgende:

    [..]

    Volgens mij heeft hij er wel zin'an, en wil hij er snel een collega bij.

    En ik ook, de target is het eerste half jaar nul verkopen dus dat ligt mij wel.

    Nee, heb er zin in om mij daar helemaal in te verdiepen.
    Functie is op het lijf geschreven.


    Maar volgende week komt de advertentie in de krant, en dan is het afwachten wat voor goed opgeleide cracks gaan reageren.

    Affijn, ik weet al wel dat het kerstbuffet rond 10 december in Engelend is.
    De laatste 2 weken is het bedrijf namelijk gesloten.

    Het is wel zo dat die Engelsen zwaar roet in het eten kunnen gooien over de selectie criteria .. schat ik..
    [..]

    Ik heb mijn grenzen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dus je bent nu in blijde afwachting van
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En wat betreft dat roet in ut eten gooien van die engelsen.....neem een beetje roet mee uit de Botlek, heb je een goeie binnenkomer
    *I'll do what I want, cuz I can*
    pi_32178867
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Gawaine het volgende:
    Hoi hoi, ik kom ff bij de buurtjes kijken.
    Kreeg net mijn aanmeldingskaartje in de bus per TPG
    intuition will take you further than logics will ever do
      vrijdag 11 november 2005 @ 14:25:38 #31
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32178868
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
    Fulcrum is een heel dik vliegtuig volgens mij toch? (F14 meen ik mij te herinneren uit een grijs verleden, tja, je word oud he)
    Supersonisch geval.

    Vandaar die constante fluittoon.

    Net op de terugweg even langs een motorzaak gewipt waar ik nog nooit als klant ben geweest.
    (in 1998 voor het laatst met mijn toenmalige zwager)

    De dienstdoende eigenaar herkende mij gelijk via de motorwielen die hij op Motor Forum had gezien.

    Hij zei ook dat een motormaatje net weg gereden was, maar die jongen had ik sowiezo nog niet irl ontmoet.

    Small world, small world.
    pi_32178880
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef worldpimber het volgende:

    [..]

    Hej Gawaine
    tssss lekker druk hier in de kroeg, waar ik net zat was niemand
    pi_32178936
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef Makster het volgende:
    Middag

    Maak mijn gele maar groen bij de planning van het Karten, snaak bedoel
    Ziet er naar uit dat het 4/12 wordt

    flossen.gif
    pi_32178952
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Gawaine het volgende:
    Hoi hoi, ik kom ff bij de buurtjes kijken.
    Kreeg net mijn aanmeldingskaartje in de bus per TPG
    Kijk hier nou es......hij heeft ut gevonden
    *I'll do what I want, cuz I can*
      vrijdag 11 november 2005 @ 14:29:20 #35
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32178962
    Edit:

    Volgende week worden dus de primaire en secundaire nokkenasketting van de KLX vervangen.
    En de kleppen worden gesteld, en hij kijkt de carb na ivm het inhouden.
    (maar hij had al goede moed dat het wel eens met de kleppen en ketting te maken kon hebben)

    Dus daarna is de motor weer lange afstanden meetwaardig.

    Zou ongeveer 1 dag duren.


    En hij brengt mij naar huis en haalt me weer op als de motor klaar is.
    Dat doet hij gewoon na werktijd als hij relaxed (thuis naast de werkplaats) gegeten heeft.. uurtje of 20:00.
    pi_32178963
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Worldbeater het volgende:

    De dienstdoende eigenaar herkende mij gelijk via de motorwielen die hij op Motor Forum had gezien.
    Die wielen van jou zijn net zovaak bekeken als de naaktfoto's van Marilyn Monroe
    intuition will take you further than logics will ever do
    pi_32178965
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
    Net op de terugweg even langs een motorzaak gewipt waar ik nog nooit als klant ben geweest.
    (in 1998 voor het laatst met mijn toenmalige zwager)

    De dienstdoende eigenaar herkende mij gelijk via de motorwielen die hij op Motor Forum had gezien.

    Hij zei ook dat een motormaatje net weg gereden was, maar die jongen had ik sowiezo nog niet irl ontmoet.
    Ziet er naar uit dat je écht weer rijdt op dat barrel van jou En zie hoe goed het is voor je sociale omgang
    pi_32178996
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
    Voor de zekerheid maar een broodmes gepakt in de keuken.
    Om dan vervolgens gezellig samen met de inbreker een broodje pindakaas te gaan smeren
    pi_32179011
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Worldbeater het volgende:

    [..]

    Supersonisch geval.

    Vandaar die constante fluittoon.

    Net op de terugweg even langs een motorzaak gewipt waar ik nog nooit als klant ben geweest.
    (in 1998 voor het laatst met mijn toenmalige zwager)

    De dienstdoende eigenaar herkende mij gelijk via de motorwielen die hij op Motor Forum had gezien.

    Hij zei ook dat een motormaatje net weg gereden was, maar die jongen had ik sowiezo nog niet irl ontmoet.

    Small world, small world.
    What a wonderfull world
    *I'll do what I want, cuz I can*
    pi_32179021
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef FemaleRebbel het volgende:

    [..]

    Kijk hier nou es......hij heeft ut gevonden
    Tja kreeg net m'n aanmelding met ww pas binnen.
    Gaat alles zo traag hier ?
      vrijdag 11 november 2005 @ 14:32:33 #41
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32179042
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef R2-D2 het volgende:
    Die wielen van jou zijn net zovaak bekeken als de naaktfoto's van Marilyn Monroe
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef worldpimber het volgende:
    Ziet er naar uit dat je écht weer rijdt op dat barrel van jou En zie hoe goed het is voor je sociale omgang


    Gewoon thuis zitten kan ook goed zijn hoor voor de sociale vormen.
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
    What a wonderfull world
    pi_32179048
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Gawaine het volgende:
    Hoi hoi, ik kom ff bij de buurtjes kijken.
    Kreeg net mijn aanmeldingskaartje in de bus per TPG


    Nog zo een adoptie kind
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef Worldbeater het volgende:

    En hij brengt mij naar huis en haalt me weer op als de motor klaar is.
    Dat doet hij gewoon na werktijd als hij relaxed (thuis naast de werkplaats) gegeten heeft.. uurtje of 20:00.
    pi_32179072
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef Gawaine het volgende:

    [..]

    Tja kreeg net m'n aanmelding met ww pas binnen.
    Gaat alles zo traag hier ?
    Klasse.......heb je dus nu alle tijd om te MF'en en te Fokku
    somsisuttraag....
    *I'll do what I want, cuz I can*
    pi_32179078
    @Worldpimber:



    intuition will take you further than logics will ever do
    pi_32179101
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef TR_Roadkill het volgende:

    [..]

    Fulcrum is een heel dik vliegtuig volgens mij toch? (F14 meen ik mij te herinneren uit een grijs verleden, tja, je word oud he)
    Fulcrum is de NAVO benaming voor een Mig-29

    Enne, das een kickass ding trouwens, nog steeds moeilijk om bij te houden

    Meer Discovery Channel kijken Roadkill!
      vrijdag 11 november 2005 @ 14:34:45 #46
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32179107
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
    Om dan vervolgens gezellig samen met de inbreker een broodje pindakaas te gaan smeren
    Halal.

    Bommenwerper.

    Vind het meer iets voor Pimpber.
    Althans die is fanatieker naar de buitenwereld.
    De stillen zijn het gevaarlijkst.

    En nu eerst koffie met wat lekkers.
    pi_32179175
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
    @Worldpimber:

    [afbeelding]

    pi_32179200
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef R2-D2 het volgende:
    Al een tijdje geen bericht meer van FX en RichardGie. Ik had begrepen dat Richard herstellende was van een operatie?
    Richardgie is inderdaad nog herstellende van een operatie,maar heeft ook maar besloten zitting te nemen in het bestuur van een vereniging,was vannacht dus weer om 2:30 thuis. Was bestuurlid van dienst. .Zag trouwens dat er tijdens mijn korte afwezigheid alweer 2 Topics voorbij zijn gekomen .En de snee van de operatie trekt aan alle kanten .
    Zit trouwens nog steeds te dubben of ik mee ga naar Harderwijk.Richardgie heeft z,n agenda er namelijk maar eens bij gepakt en geconcludeerd dat het weer bijna December is en dus erg druk.
    pi_32179202
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
    Vind het meer iets voor Pimpber.
    Althans die is fanatieker naar de buitenwereld.
    Hmm, vraag me af waar deze uitspraak op is gebaseerd

      vrijdag 11 november 2005 @ 14:40:07 #50
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32179239
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 14:38 schreef worldpimber het volgende:
    Hmm, vraag me af waar deze uitspraak op is gebaseerd

    Ondermeer je notes.

    Geen Bosche bol die begrijpt waar het over gaat.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')