abonnement Unibet Coolblue
pi_32352736
Mag je eigenlijk op jezelf stemmen?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32353829
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:54 schreef PC eend het volgende:
Mag je eigenlijk op jezelf stemmen?
Nee dat mag dus niet en dat heb je zojuist dus wel gedaan
pi_32354401
Omdat ik vaker buiten moet komen. Zeg ik hier even "hallo".
  donderdag 17 november 2005 @ 20:51:39 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_32354497
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef cuall het volgende:

[..]

Nee dat mag dus niet en dat heb je zojuist dus wel gedaan
Mag wel, zie betreffende topic.
De vorige fout vergeef ik je, maar het heeft nu niets met mij te maken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32361466
Overzicht van de nominaties van
Donderdag 17 november

Versabommie
Geen lang betoog, ik was gisteren met 966 woorden al lang genoeg van stof!
Ik ben net als anderen van mening dat het er nu omgaat met wie ik in de finale wil overblijven. Het liefst met de mensen uit de onderste regionen want dat is lekker goedkop scoren maar dat ga ik niet meer redden. Trouwens de moeilijke wijze is leuker voor mij, mijn tegenstanders en degenen die het volgen. Mijn liefje Snaptnix zit er denk ik wel bij dus die sla ik even over tot ze het nodig heeft.
Ik wil in de finale graag een evenwichtige groep, zodat een gelijke strijd misschien wel mogelijk is. Mijn eerste oog viel op Demins. Mocht ik als gedoodverfde psychopaat uitvallen dan moet er toch iemand zijn die minstens zo dwaas is. Demins zorgt voor de broodnodige komische noot en weet daarmee ook een wolk van relativeringsvermogen los te laten op de overige forummers. Hij krijgt van mij +2.
APK is een echte grafbak met een hart van goud en zijn roots in de fucking verkeerde plaats, iets wat overigens geen verschil voor mij maakt voor wat betreft de punten. Ik denk dat een finale met demins, gert en mijn persoontje gewoon een te laag grofheidgehalte bezit en dus wens ik bij deze APK in de finale. 2 punten voor hem derhalve.
Ik heb eerbied voor de grijze haren van Coos, en ik hoop op zijn leeftijd net zoveel wilskracht en doorzettingsvermogen te hebben. Echter hij kan m.i. niet meeknokken op het hoogste niveau, daar zijn zijn spiergroepen en zijn weke schedelmassa te oud en uitgeleefd voor. Ondanks al mijn respect toch 2 minpunten voor Coos!

Demins +2
APK +2
Coos -2

Peter6000
Flugeltje +2 maar liefst 2 topics gesloten waar ik als laatste in heb gepost, dus doet het behoorlijk goed als moderator
Borthewolf +2 ten onrechte afgerekend op die naar mening mening komische Rob fake pic
Cuall -2 hinderlijke avatar, en behoort niet tot het groepje posters, waarmee ik straks in de finale hoop te komen

lovebear
Denmins++Gevoel voor de juiste humor op het juiste moment, onbevangen jong en wild, het hart op de goede plek en een goed woord voor iedereen over. Demins kwam zag en overwon met dank aan zijn ontwapende grappen grollen en ook serieuze noten
Style++ Style post zoals style post en er gaat geen dag voorbij dat ik niet een posting van haar verwacht. 1 posting is genoeg omd de dag glans te geven, soms humor, soms emotie maar steeds weer verrassend. Blijf zo doorgaan style, en maakt mijn dag
Borthewolf-- Borthewolf, fabeltjeskrantfiguren zijn nogal 1970, niet meer van deze tijd en behoorlijk uit de mode. Dat geldt ook voor Bor zijn postings, in een wanhoopspoging om "hip"te zijn post hij wanstaltige fakepics die er niet om liegen, maar face it Bor, dit is niet jouw tijd, misschien ooit als je in een nieuw jasje word gestoken

Doka
Ik ga weer lekker schoppen. Slijmen hoort in een ander topic

flugeltje-- Ik schop graag tegen gezag, en nu ben jij aan de beurt lieverd
lovebear-- schattig, maar iets te veel SC in het verkeerde topic
BorTheWolf-- taktische stem, en ik zie hem eigenlijk nooit

Magics
De eerste keer dat ik hier stem. De lijst is veel te lang dus ik ga eens aan wat exits meehelpen.

Ferdii -- nog 1 zetje, wie geeft m dat?
PH52 -- Ph-waarde te hoog
Yolande -- Jolanda schrijf je zo

Style

Cuall ++ omdat ze er voor gezorgd heeft dat sinterklaas dit jaar niet ons huis voorbij reed.
BB Menno ++ mag van mij wel wat hoger staan, is de laatste tijd al veel te vaak het pispaaltje
geweest.
Yolande -- maakt het wat spannender daar onderin

LateVogel
M-en-A ++ als ik thuis kom is eerste wat ik lees de streamverslagen,en ik zie dat je erg je best doet daar en dat waardeer ik zeer
en zo wordt het nog lekker spannend ook
PC eend++ jij kon wel mijn reactie waarderen en zodoende wordt je beloond
dat - wordt een mega probleem,apk mag ik niet anders ben ik of blond of een trut of een zeikerd enz ,hoewel me dat eingelijk niet kan boeien maar zal vandaag eens ff braaf zijn dan, maar ook al kost me dat veel moeite ,want hallo een spel blijft een spel denk ik dan ..

PH52--ja zo wordt het nog spannend onderin ,maar zelfs dat zal me wel weer niet in dank worden genomen ,boeiennnnnnnnnnn

SuperMOM
Again the votes from Amsterdam:
PCeend: kan er niets aan doen, toch weer 2 punten omdat wij qua denken op 1 lijn zitten maar hij het net even beter verwoord vinnem gwon lief
APK: Tsja euhh wat moet ik ermee? Haat-liefde verhouding heb ik met hem alhoewel hij er niets vanaf weet, onuitstaanbaar, haat ik hem? nee uiterste trekken elkaar aan dus toch 2 punten
Ferdii: Tsja ach, ja Ferdii.... wat zal ik zeggen? Heb je wel een voorbij zien vliegen in het forum en nee je bent niet mijn soort poster en das oke hoor maar ik zag je te weinig om echt een menig over te vormen dus ik moet je helaas uit het BB schoppen?!?!?!! Sorrie, veel geluk buiten, schnabbel ze ala Ruud, veel geluk en post nog eens hier he?

Pinball
8.00 uur vrijwillige exit


ChantalC
Here are the votes from the Bitches jury:

Kleintje : Bitch power! I like it! ++

Mauriscio : Is gewoon een heel aardige peer, mag hem wel... ++

BlaBlub : Zie ik nooit of het blijft me niet bij dat ik hem/haar zie... --

CUall
Isabeau ++ ik vond haar motivatie eerlijk, open en genuanceerd, ik hoop dat je me een seintje geeft, want een goede sfeer gaat boven alles. Dat ze de moeite neemt om naar de studio te gaan om ons op de hoogte te houden van alle inside-information

Yolande -- Yolande is echt een lieffie en verdient het dus niet om als Joost te fungeren. Ik begreep van Henk dat ze graag op elegante wijze door Henk het spel uitgedragen wil worden. Henk aan jou de eer.

PH52 – Je wilde gisteren zelf al graag vertrekken, maar je was niet snel genoeg. Nu mag ik je de deur uit zetten. Ik heb toch erg van je motivaties genoten hoor.

frizti
Ik heb mezelf verwijderd, omdat ik veel te veel moeite heb met motiveren en ik de meeste van de lijst toch (nog) niet ken.
Veel succes en mag de beste winnen.

muizemuis
Versabommie -- omdat hij net jaloers deed over de enthousiaste begroeting die ik van Teamlead kreeg

Teamlead ++ omdat hij lief is en leuk post

Yolande -- de kans om iemand dit volle huis uit te schoppen laat ik mij nog steeds niet ontlopen

Tamrah
Teamlead: ++ Hij is gewoon de leukste van allemaal
Muisemeis: ++ Als beloning voor de positieve woorden over Teamlead
Bor the Wolf: -- Op naar de exit

Isabeau
Cuall ++ Omdat ze heeft laten zien flexibel en sportief te zijn En ze steekt gewoon heel erg veel werk in dit spelletje, daarvoor hulde. Hulde. Oh, leuke usericon btw (hoeveel stemmen heeft die andere je wel niet gekost?)
Scanman ++ Ik vind eigenlijk dat mr. BB bovenaan hoort. Van mij mag hij winnen.
PC eend -- Ik heb naar het lijstje gekeken en wie vind ik nou leuk genoeg om als laatste 12 over te blijven. Sorry, PC eend. Je bent leuk, maar er zijn voor mij mensen bij die onder jou staan die ik leuker vind. Die maken zo weer wat kans

teamlead
CartWOman: ++; Een finale zonder CW is gewoon ondenkbaar...

Lovebear: ++ Je bent gewoân lief en bovendien grappig.. dus mot je extra puntuh krègen, zodat we zekeâh wetuh dat jè oâk in duh finale teâhrecht komt
met dank aan www.plathaags.nl

Maurisico: --: sorry pik.. maar ik zit liever met vrouwen in de finale

Gert
b]APK ++[/b] Op advies van mijn shrink geef ik hem pluspunten. Dit schijnt beter te zijn voor mijn verwerkingsproces dan dat ik wrokkig en rancuneus aan het loeren blijf op vergelding voor het mes in mijn rug vorige week. APK: ik vergeef je, en je hoort absoluut in de finale.

Coos ++ Zoals beloofd. Hoewel ik je niet gek veel kans meer toedicht, vind ik het ook wel weer van karakter getuigen dat je nog voor een finaleplaats gaat. En je speelt het spel met verve. Succes met de eindsprint, gooi die rollator aan de kant en geef nog één keer álles wat je hebt!

Lovebear -- Normaal gesproken had ik niet zo snel weer een minnetje aan haar gegeven. Maar aangezien we nog maar drie dagen mogen stemmen, vereist de tactiek dit. Ik geloof inmiddels wel in de oprechtheid van een en ander, edoch... ik krèg volkaume de natte lebbâh-chaulera van die lofbeâh.


Coos

Gert ++ zie alle topics

APK -- Het is niet gepast dat een spelleider en/of zijn familie meedoen met het spel. En zeker niet als die kale voor zijn vertrek klaar wil zijn. Dus zorg ik er voor dat hij verdwijnt. Zeker dat hij niet bij de laatste 12 komt. Of hou je de eer aan jezelf APK en doe je net als Scan wegwezen??

Late vogel -- Wat nah, niet genoeg mannenbillen gezien?? Ook te vaak met die kuteend eens!!

Cartwoman en flugeltje vrijwillige exit 18.00 uur

APK
Met de nieuwe deadline in zicht moet er tactisch gestemd worden. Voor mij betekent dat: Mocht ik eventueel de finale halen, met wie zou ik daar dan in willen zitten en is het haalbaar?
Mensen boven mij hebben even geen pluspunten nodig, dus die laat ik met rust, rest mij dus onder mij te zoeken naar users die mijns inziens ondergewaardeerd zijn op deze vleesmarkt. Zij zullen allen aan de beurt komen.

++Demins: goed gevoel voor humor, zou van mij af en toe nog wel iets feller mogen zijn. Komt wel als er een hoeruhfeest gegeven wordt.
++Coos. What the hell. Een finale heeft ballast nodig. Een kerel die het allemaal niet helemaal doorheeft. Elke dag weer op de bank.
--Lovebear. Het spijt mij beertje, maar in de finale moeten ook diepzinnige gesprekken gevoerd kunnen worden. Je bent heel lief en behulpzaam, maar dat is mijn moeder ook en daar praat ik al 10 jaar niet meer mee. Niks persoonlijks dus.

PC eend
Versabommie --
Misschien heb ik iets gemist ofzo, maar wat ik er van gezien heb, staat ie mij een beetje te hoog
Het heeft ver in de verte wel iets van humor weg, als je je ogen dichtknijpt en 5 meter van je beeldscherm gaat staan
Ook denk ik gezien te hebben dat hij er als de kippen bij is als hij bloed denkt te ruiken, maar als het slachtoffer dan ook maar boe roept draait hij als een blad aan de boom en is hij opeens poes(die met de staart tussen de benen afdruipt)lief.
Ook schijnt het bij hem ook nogal uit te maken waar je als poster vandaan komt, dat vind ik ook weer zo Utrechts
Ik zal nu wel een 4 a'4tjes lange motivering aan m'n reet krijgen, maar dan hoop ik dat iemand zo vriendelijk is om er een uitreksel van te brouwen, want ik kom er maar moeilijk doorheen

CUall
Ik was Tanja fan en dat botste een beetje heel erg veel en dat ben ik nog steeds niet vergeten
Tanja kan niet tegen onrechtvaardigheid, dus ik als fan kan dan natuurlijk niet achterblijven
Nog nooit heb ik zo een oneerlijke, achterbakse vorm van klassejustitie meegemaakt
Maar gelukkig zie ik al verbetering, en grijpt ze in haar eigen topic de macht al een beetje terug zo lijkt het
Eigenlijk heb ik er al ook genoeg kostbare minpunten aan verspilt (waar ik heel leuke dingen mee had kunnen doen)
En ook vind ik je wat minder springerig de laatste tijd
Het is eigenlijk ook wel een hoop werk wat ze verricht, daar mogen we blij om zijn Hoewel het wel moeilijker frauderen is zo
Maar laat het een waarschuwing geweest zijn, als ik weer willekeur in dat motivatie gezeik aantref ben ik weer de eerste die je graag 2 puntjes kleiner maakt ++

PC eend
Die gaat veel te hard, in 1 dag van middenmoter een sprintje getrokken naar een veel hogere plaats
Die kutkneus denkt volgens mij echt dat ie heeel grappig is ofzo met dat gekwaak van hem
Verlaat zijn nest meestal pas ver na middernacht, als de meeste al weg zijn, om met z'n eendebek iedereen af te zeiken, eerder durft hij niet met die plankenkoorts van hem
Bovendien voegt hij sinds de exit van Tanja ook nog maar bar weinig toe aan het forum, zit alleen maar met zijn eendereet in het Servivalspel om zich bij iedereen in te slijmen vanwege een paar smerige rotpuntjes en als hij niet aan het slijmen is dan lokt die smerige lok-eend wel weer een paar mensen uit om te gaan rellen
Zat ook nog te vertellen dat hij de hoge druk op zijn schouders maar moeilijk aankon nu hij zo hoog op de lijst staat, nou ik ben de kwaadste niet ik help hem bij deze graag aan 2 minpunten om zo de druk wat te verlichten
Zijn 'fans' die nu bang zijn dat hun kostbare positieve puntjes teniet gedaan worden, zullen vast ook wel weer gerustgesteld worden met een of andere vage flut-theorie van hem, dat hij nu gaat proberen het bij Cuall gerectificeerd te krijgen omdat hij dacht dat je niet op jezelf mocht stemmen en zodoende deze punten niet tellen ofzo.
Maar hij heeft Cuall al meer dan genoeg minpunten bezorgt, dus die gaat daar hopelijk niet intrappen

Fuck that duck
En dan heb ik het nog niet eens over zijn klonen gehad --

Maurisico

Wat een dag weer vandaag! Daarzou Hummie toch van dromen? Diverse toppertjes verlaten het huis, commotie alom...Ik constateer hier ook echter een trend.... Eén lid van de grachtegordel stapt eruit [ op zoek naar nieuwe uitdagingen..."Servivalgame dat is zoooooo jaren '80.. ] en de rest volgt....nou ik blijf nog even... Totdat rob in real life het huis verlaat zul je mij hier zien zitten!

Dan de stemmen:
Ik geef voor het eerst deze SG drie maal een dikke min. normaal ben ik redelijk van de positieve, maar het irriteert mij al enkele dagen. De hanggroep rondom Teamlead is erg nadrukkelijk bezig elkaar punten in de billen aan het steken. Teamlead aan Lovebear twee plusjes oelala, Lovebear aan Tamrah oeioeioei....Tamrah aan Teamlead én Lovebear oioioi.... en dat niet eenmaal maar iedere dag....Maurisico aan Teamlead, Lovebear en Tamrah ...... drie maal 2 minnetjes

oh ja heb voor het gemak de geschoonde lijst maar even toegevoegd. Stemafspraken zijn immers verboden en dit hierriekt naar stemfraude. dus hieronder de lijst zonder de onderlinge stemmen van de dekselse drie


Demins

Er zijn van die momenten. Je kopt loopt over, het is kutweer, de kinderen jengelen, de hond wil naar buiten. En dan struikel je weer eens over een pareltje in de SC of, vaker, in de Servival Game. Dat leidt bij mij tot een reeks verschijnselen die een minder moedig man gebroken zouden hebben. Er wordt dubbelgeklapt, de knieen moeten het ontgelden, kaakkramp wordt vaak waargenomen net als vochtverlies van allerlei allure. Gelukkig kan ik wat humor hebben…

Mijn persoonlijke top drie van dit soort momenten is de leidraad voor mijn stemmen van vandaag. Ze verdienen allemaal ++, maar dat staan de regels niet toe en dus heb ik door loting (die nog gecontroleerd wordt door notaris CUall, dat spreekt!) bepaald wie de vermaledijde min-punten om haar bevallige berenoren gaat krijgen.

Ik heb vanmiddag meer tijd dan je weten wil besteed aan het opzoeken van de url’s. Zelfs met hulp van medefokkers (thnx Teamlead). Dat dat niet gelukt is spijt me zeer. Het had zo mooi kunnen zijn…

Eerste moment
‘Blabla blabla bladibladiblabla’
Muts!
Zo elkaar plagen

In het kader van omgangsvormen op Fok! Dit was pure poezie!! Geloof me! Hiermee verliest LoveBear toch 2 punten: --


Tweede moment
‘Zin van LoveBear’
Die zin liep niet erg soepel, he

In het kader van LoveBears barokke taalgebruik. Teamlead wees hier op onnavolgbare wijze en met zijn bekende gevoel voor understatement op een onvolmaaktheid in de zinsconstructie. Dat is goed voor 2 punten: ++


Derde moment
‘Beterschap Day!’
Is dat vandaag?
Nou, “Happy Beterschap Day” allemaal!

Day was ziek! Arcee maakt de grap die ik verdomme zelf had willen en kunnen maken! En nou krijgt ie er nog 2 punten voor ook! Arcee: ++

Wickedangel
Coos ++ Heb intens medelijden gehad met zijn computerproblemen en bewondering voor zijn doorzettingsvermogen om online te blijven en vooral natuurlijk om te stemmen Maar hij is weer een beetje te snel in de lucht, dus ik verdenk hem ervan dat hij op zieligheidspuntjes mikte. Dan nog geen man overboord, want zijn fenomenaal gevoel voor humor moet worden beloond Het mooie is, Coos, je hoeft mij geen Songfestivalpunten terug te geven. Geef ze maar wééééér aan Gert.

Demins -- Ook met hem had ik gisteren extreem mededogen omdat hij de hele avond moest lurken vanwege computerproblemen. Zodra hij weer kon inloggen, noemde hij mij min of meer een hoer. Moet ie zelf weten. Maar dat hij mij ook nog voor leugenaar uitmaakte... Tja, er zijn grenzen aan mijn inlevingsvermogen.

BBMenno -- Ik ben onaangenaam verrast dat deze kutnewbie plotseling in de lijst opduikt. Zat volledig onder de plak bij Ingrid, laat zich wegpesten, komt nu af en toe bij Fok binnenwandelen voor wat hij denkt dat een 'chatsessie' is en wordt beloond met 19 punten. Negentien punten! Dat zijn er evenveel als ik, en dat kan dus niet. Hij hoort niet in deze lijst thuis, hij is er veel te laat bijgekomen. Afvoeren!

M-en-A
Latevogel: ++ Als blijk van waardering dat ze de streamverslagen met zoveel plezier leest. En we moeten iemand die in een glazen bol kan kijken in ere houden.

Isabeau: ++ Vanwege haar sportiviteit met het geven van de punten.

Bep: -- Eigenlijk heb ik geen echte reden. Maar ook vandaag ben ik weer verplicht om –punten uit te delen. Daarom gekozen voor een naam die me niks zegt.


Sanne
++ Pinball. voor zijn mooie lijstjes.
++ PeterV. De fakes
-- Bor the Wolf. Tijd voor een exit.

Kribbet

Hier komen mijn puntjes:
+ + APK, het zal spannend worden maar hij moet in de finale staan.

+ + Versabommie, ook hij mag niet ontbreken in het eindspel, hij staat redelijk veilig maar voor de zekerheid toch 2 puntjes erbij.

- - Day, niets persoonlijks maar op deze manier kan ik APK boven je zetten!

henk.jansen
BorTheWolf: -- Wie doet de laatste stap, heb verder niets met een fabeltje
Gert: ++ Ik vindt zijn opmerkingen altijd wel lache
Apk: Die hoort in de finale ondanks de vele regel wijzigingen
pi_32361622
Hier het overzicht

Donderdag
16-11-05

Avonne: 25 = 25
APK: 31 ++ 5 x --1 x = 39
Arcee: 25 ++ 1 x = 27
Bep: 19 --1 x = 17
Bus Watcher: 21 = 21
BlaBlub: 25 --1 x = 23
Bong4002: 19 = 19
BBScanner: 19 = 19
BorTheWolf 9 ++ 1 x -4 x = 1
BBMenno 17 ++ 1x --1 x = 17
Beeker 17 = 17
ChantalC: 25 = 25
Cuall: 29 ++2 x --2 x = 33
CartWOman: 35 ++ 1 x = 37 vrijwillige exit
Coos: 25 ++3 x --1 x = 29
Cynix ® : 17 = 17
Doka 9 = 9
Day: 39 --1 x = 37
Delta: 21 = 21
Demins: 31 ++3 x --1 x = 35
Eborn: 25 = 25
Ferdii: 3 --2 x = exit
Foreverblue: 21 = 21
Falco: 19 = 19
Flugeltje: 43 ++1 x --1 x = 43 vrijwillige exit
frizti 17 = vrijwillige exit
Gert: 45 ++ 2 x = 49
Henk.jansen 19 = 19
Isabeau: 45 ++1 x --1 x = 49
Jappie: 31 = 31
Kolomo: 13 = 13
Kleintje: 41 ++1 x = 43
Knurft- zork 27 = 27
Kissa 17 = 17
Kribbet: 33 = 33
Latevogel: 29 ++1 x --1 x = 29
Lovebear: 35 ++ 1 x --5 x = 27
Milagro: 33 = 33
Muizemeis: 23 ++1 x = 25
Maurisico 37 ++1 x --1 x = 37
MissHobje 23 = 23
M-en-A 47 ++1 x = 49
Magics 17 17
Pinball: 37 = Vrijwillige exit
PeterV: 29 ++1 x = 31
Petitdali: 29 = 29
Peter6000 11 = 11
pimmutjuh 11 = 11
PC eend: 41 ++3 x --2 x = 43
PH52 5 --3 x = exit
Sanne: 38 = 38
Scanman: 49 ++1 x = vrijwillige exit
Snaptnix: 49 = 49
Supermom: 25 = 25
Style: 25 ++1 x = 27
Tamrah 25 --1 x = 23
Thevulture: 17 = 17
teamlead: 45 ++ 3 x --1 x = 49
trevanian: 21 = 21
versabommie: 49 ++ 1 x --2 x = 47
WickedAngel: 19 = 19
Yolande 7 --4 x = exit
Zw0rld: 21 = 21


Een hele enerverende dag
pi_32379226
BorTheWolf 9 ++ 1 x -4 x = 1
Cuall: 29 ++2 x --2 x = 33
Isabeau: 45 ++1 x --1 x = 49


Inderdaad een hele enerverende dag
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32380075
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef M-en-A het volgende:
BorTheWolf 9 ++ 1 x -4 x = 1
Cuall: 29 ++2 x --2 x = 33
Isabeau: 45 ++1 x --1 x = 49


Inderdaad een hele enerverende dag
M-en-A, gisteren was een dag van hectiek en crashes, zowel op het forum met het user topic en mijn puter liep 2x vast.
Als je de stemmen hierboven bekijkt dan klopt het wel hoor, alleen het invoeren van de ++ en -- vanuit een tabel en hier posten gaat wat lastig.

bv voor mijzelf:
Ik kreeg van Isa, PCeend en Style pluspuntenen van Peter6000 --, opgeteld =33
Isabeau kreeg 2x ++punten = 49

Als je de tabel wilt hebben ter controle dan wil ik hem je wel sturen hoor
Wel goed dat je mee blijft kijken hoor, maar
pi_32382037
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:50 schreef cuall het volgende:

[..]

.......

Als je de tabel wilt hebben ter controle dan wil ik hem je wel sturen hoor
Wel goed dat je mee blijft kijken hoor, maar
Nee hoor je hoeft de tabel echt niet te sturen. Ik heb alle vertrouwen in je.
Maar ik dacht ,voor je van anderen weer eens onterecht op de vingers getikt wordt , zal ik je even inseinen.
Verder niets dan lof voor je zware werk als notaris.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32389447
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:56 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Nee hoor je hoeft de tabel echt niet te sturen. Ik heb alle vertrouwen in je.
Maar ik dacht ,voor je van anderen weer eens onterecht op de vingers getikt wordt , zal ik je even inseinen.
Verder niets dan lof voor je zware werk als notaris.
pi_32389551
Hier alle stemmen van vrijdag 18 november

Style
Lovebear ++ is gewoon een lieverd en hoort in de finale
Day ++ zie ik ook graag in de finaleronde
Pimmetje -- zal best aardig zijn, maar ik ken hem niet

versabommie
Demins:
Als na de finale een lekker glaasje net gewonnen bloed drinken, en ons overwinningsfeest vieren tussen de stukken rauw vlees van de rond liggende in stukken gescheurde kadavers, dan pas gaan we kijken wie de grootste psychoot is op het forum. Lekker de gexte zal ik me tegoed doen aan je ingewanden en je schedel als Dixie gebruiken alwaar ik elke ochtend mijn zware lading zal doen. Jouw hoofd is mijn prijs, en tot die tijd wil ik je dus zeker in de finale hebben. Demins, medepsychopaat +2

Jappie,
Ik kan niet wachten tot ik je verlopen sodemieter uit elkaar kan trekken op het strijdveld, je bent een doorn in mijn oog en ik ben van plan jouw ogen te gaan gebruiken als stuiterbal op het speelveld van de finale. Je bent mijn gedroomde slachtoffer en je komt aan de beurt!
Jappie 2 punten!

Coos,
Ik heb altijd geleerd respect voor de oudjes te hebben, ook al komen ze na een dag hard zwoegen in de trein ( waar ik lang geleden wel eens inzat) naar je toe om je zitplek te eisen omdat ze moe zijn van een dag shoppen. Zo ook met jou, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om je in de finale te verpulveren onder mijn speciaal aangeschafte schoenen met stalen zolen!
Om je te beschermen van het kwaad dat gaat losbarsten …-2

henk.jansen
Demins: -- Gooi mij er maar uit maar ik denk dat andere mensen een plaats in de finale moeten hebben
Cuall: die moet omhoog naar de laatste 12, alle opmerkingen over haar persoontje en avatar, Hoppa ++
APK: Beetje kantje boord positie dus maar ++

lovebear
Ok hoe vevelend het ook is ik ga mn stem uitbrengen.
Degene die mijn minpunten krijgt heeft deze x pech heb een kut dag dus ben extra streng

Versabommie++ Je lijkt net een jochie met veel kattekwaad en een lekkere grote mond
Je staat bekend als iemand met de grote verhalen soms aardig soms niet.
maar t belangrijkste is je bent eerlijk je gooit eruit wat je denkt.
ik zie je t heel ver schoppen en daarom krijg je van mij pluspunten ga zo door
Je bent echt de liefste bom van t forum.

Apk++ Je had waarschijnlijk niet gedacht dat ik op je zou stemmen misschien min punten maar geen
plus toch krijg je ze van me en waarom?
we zijn net af en toe kat en muis met zn 2 vaak oneens en lopen we te kibbelen als 2 oude
wijven, maaar ook wel eens eens met elkaar en dan weet ik zeker dat je t bij t rechte eind
heb.
Je regelt het spel in goede lijnen en dat verdient ook een pluim.

Maurisico -- Deze keer heb jij de min van mij te pakken niet omdat ik je helemaal niet mag.
maar omdat ik vind dat jij ook nog wat moet leren.
iig lezen
En ook verder kijken dan je neusje lang is.
Maar verder ga zo door

Snaptnix
++ Om te beginnen krijgt APK deze keer pluspunten. Eindelijk duidelijkheid over de finale ronde en de manier waarop. De starter van dit spel moet zeker veilig zijn voor een plaats in de finale.
En om de pijn te verzachten dat je nu een nieuw intercom systeem moet gaan halen.

++Mauriscio. Je manier van reageren laat me regelmatig de tranen over de wangen lopen van het lachen. En je bent gewoon een toppertje om te zien. Zeker finale materiaal. De scheidingslijn van de top12 klopt nu ook wat beter (ondanks de afgepakte punten van lovebear )

--BBMenno alles leuk en aardi met die Menno. Het zal vast een gouwe pik zijn, maar moet ie hier nu ook al aan meedoen, hij heeft z'n kans gehad en verloren

M-en-A
Cuall: ++ Verdient het door haar inspanningen om boven de streep te komen
APK: ++ Vanwege de goede tips die hij gegeven heeft (en ook ter harte heeft genomen)

Versabommie: -- Toen ik zijn berichtjes begon te lezen had ik nog genoeg aan een kruiwagen zout, maar de laatste tijd bekruipt mij het angstige gevoel dat ik diep in de buidel moet gaan tasten om een enorme vrachtwagen aan te schaffen om al dat zout nog binnen 24 uur afgeleverd te krijgen.

Kleintje
Versabommie -- Mij een beetje stom noemen en ventje.... tssss. Daarbij sta je boven mij en daar hoor jij helemaal niet! Kom nou! Ik mag dan wel klein zijn, maar je moet niet boven mij staan en uit de hoogte doen!
Jappie ++ Ik vind dat jij ondanks je rare voetbaltrekken toch wel in de finale hoort. Dus vandaar dat ik een actiegroep opricht om jou plusjes te geven.
En de laatste is... Milagro ++
Ook zij hoort in de finale. Haar scherpe mening die altijd goed onderbouwd kan worden hoort ook in de finale thuis. Dus ik ga ook proberen om haar te promoten!

BorThe Wolf
ja kick me dan maar het topic af , "eindelijk weer is gewone mensen, heerlijk"
vergeet niet dat ik misschien van de MODS een menno aktie krijg om na een week iemand spontaan op 1 punt te zetten he !

Maar ga nog wel ff stemmen

BBMenno -- heb al een paar dagen niks meer van gehoord
Henk.jansen -- waar zit je ?
APK ++ voor de top

Gert
Drie puur taktische stemmen, uiteraard:

Day ++ vind ik een finale-kandidaat
Demins ++ idem
Cuall -- omdat ze zo een lief verjaardagstopic geopend heeft voor me.

Nee de echte reden is dat Cuall een perfecte spelleider is. Ze doet het enthousiast en eerlijk, maar ook weer niet ál te serieus.
En aangezien APK de finale op zijn sloffen lijkt te gaan halen, hoop ik dat hij zijn dictatorschap vanaf zondag volledig over zal dragen aan een niet door eigenbelang gehinderde Cuall (ijdele hoop waarschijnlijk, dictators dragen hun macht alleen over als je ze doodschiet).

tamrah
Ik ga vandaag eens beginnen met -- punten.

-- Maurisico
Maurisico, grote vriend ! Voor jou de eerste - punten. Reden: Je gaf Teamlead, Lovebear en mij gisteren 2 minpunten met als reden dat wij elkaar elke dag pluspunten zouden geven. Als dat al zo zou zijn, vind ik het vrij kinderachtig van je om daarom minpunten uit te gaan delen..maar goed.. niet iedereen kan tegen zijn verlies. Ik wil je er wel nog even op wijzen dat je stelling niet klopt. Ja, ik heb Teamlead elke dag + punten gegeven, maar Lovebear niet. Dus misschien moet je iets beter uit je mooie dopjes kijken

-- M-en- A
Ik wilde iemand uit de top 6 minputen geven, omdat jullie allemaal een gelijk puntenaantal hebben. Gedeelde eerste plaatsen zijn niet leuk De reden waarom ik jou de - punten geef is niet zo heel erg sterk.. Ik lig vaker in een deuk om de anderen die aan kop gaan.. maar ach.. het is een reden.

++ Teamlead
Tja.. lijkt me geen verrassing meer. Hij blijft mijn nummer 1


Teamlead
++ Cuall
Onze notaris hoort echt in de finale

-- Sanne om je tegen jezelf te beschermen.. Ik heb begrepen dat je minder tijd achter je pc moet doorbrengen. Als je de finale niet haalt, heb je meer tijd voor het SC topic

-- Kleintje. Niet omdat ik je niet mag ofzo.. maar jij gaat wel heel erg hard.. en ik heb het vermoeden dat dat alleen maar het resultaat is van je fotoboek En aangezien ik daar niet tegenop kan, moet ik je maar minpunten geven


Coos
Versabommie --
Day --
Cuall ++
Motiveren hoeft niet meer wat mij betreft. Alleen de minpunten voor Versabommie komen recht uit het hart. Voor de rest is het tactisch strategisch. Maar toch moeilijk kiezen want jullie zijn allemaal toppertjes.

Peter6000
Day +2 intelligent en vasthoudend
PC eend +2 hoge kwaliteit posts
Bep -2 ze heeft eens binnen 15 minuten 6 eenregelige negatieve berichten over Tan gepost

maurisico
Vandaag twee plusjes voor Snaptnix en voor Gert....doen beiden mee aan het subspel binnen deze community.... het Servival Game Russische roulette ++ spel Leg je lot in de handen van een BB-bewoner. Gaat hij uit.. dan jij ook! Voor mensen met lef! Er zijn nog plaatsen over!

Gert en Snaptnix zijn zo dapper om mee te spelen [ net als demins en ChantalC]. Hulde!

De twee minnetjes van vandaag gaan naar Milagro... oeeioeui wat een tactische stem hoor ik jullie denken.. niets is minder waar..Kleintje gaf Milagro punten omdat Milagro in de finale thuishoort. Op zich zou Milagro een waardevolle aanvulling zijn.. maarrr..Milagro is hier nooit., stemt nooit...zou dus erg passief aan de finale mee doen. Het lijkt me dat de finale moet spetteren...dus met mensen die hier vaak te vinden zijn. ( en dat mogen zelfs die stemextremisten onder leiding van Teamlead zijn...

Isabeau
Maurisico ++ Ik vind dat hij 'boven de streep hoort', ik moet vaak met en om hem lachen (in een positieve zin). Een blijvertje als het aan mij ligt
Kleintje ++ Tof wijf, ik wil haar positie nog een beetje versterken
PC eend -- Ik heb niets op je tegen, leuke user, soms wat te negatief, maar ik heb de minste affiniteit met je van de mensen in de top.

cuall
Ik heb er goed over nagedacht en dit zijn mijn stemmen

Gert ++2 als verjaarscadeau dat ben ik je wel verschuldigd maar daarnaast verdien je gewoon een finale plaats en wil ik graag de strijd met je aan gaan.

Jappie ++2 wil ik ook heel graag als finalist, Jappert is een topper die ik waardeer om zijn droge humor en nuchterheid

M-en-A --2 PC eend had het zeer terecht over belangen verstrengelingen als notaris en finalist. Daar moet ik natuurlijk wel een passende oplossing voor bedenken. M-en-A houdt mijn notaris activiteiten zeer nauwlettend in de gaten en ik denk dat zij een perfecte opvolger zou zijn.M-en-A kan dan natuurlijk niet in de finale zitten dus………

PC eend
Isabeau --
Geen probleem met minpuntjes hoor, maar die motivatie van haar ben ik toch een beetje van op mijn pik getrapt.
Vorige keer waren mijn minpunten nog niet persoonlijk, maar nu zeker wel
Ik soms wat te negatief
Ik zit altijd maar wat te geinen, als ik ergens wel mijn best voor doe is het wel om niet te negatief over te komen en het al te hard op de man te spelen, daar hou ik helemaal niet van, soms zit ik daar wel in de buurt, maar dat doe ik alleen bij mensen waarvan ik denk dat die dat kunnen hebben en bovendien zelf ook een grote mond hebben.
In het spel hier zag ik een paar exits omdat mensen het maar niks meer vonden omdat het een beetje afzeikerig werd, toen heb ik dat geprobeerd te relativeren door mezelf af te zeiken en minpunten te geven ( zware opoffering waar ik wakker van heb gelegen ) om te laten zien dat je het allemaal juist niet zo serieus moet nemen.
Als ik vind dat iemand onterecht word afgezeken, probeer ik het juist altijd voor diegene op te nemen ( vandaar ik mijn 'Tanja-love' ).
Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je er mee bedoeld, zou je zo vriendelijk willen zijn omdat bij mijn volgende minpunten even duidelijk te maken?

Zo dat lucht op, dan nu weer over op het tactische gedeelte

Supermom ++
Neemt mij nog steeds de hele tijd in de zeik maar ik begin het steeds leuker te vinden
Ik verwoord haar mening beter dan haarzelf vertelde ze me, als dat geen punten waard zijn weet ik het ook meer

Peter6000 ++
Ik krijg constipatie van die veren in mijn reet man, de kwaliteit van mijn posts zou hoog zijn, nou dat een keer of 10 roepen en de punten komen als een boemerang terug natuurlijk
Pure aanmoedigingspunten dus
Bovendien still going Tan-strong

Day
++ Gert
Omdat hij mij over mijn verdriet over Tanjalies' voorspelling heeft geholpen (die kut Tafkar niet op de bank ) en omdat hij jarig is vandaag.
++ Teamlead
Leuke poster, moet vaak om hem lachen en ik mag volgend weekend op de koffie bij hem. Thx alvast!
-- BorTheWolf
Weet verder echt niet wie ik minpunten moeten geven en hij staat toch nog maar met 1 been in het spel. Sorry BTW

Kribbet
Mijn 1 na laatste stemronde.
Na de lijst bekeken te hebben zijn dit in mijn ogen de 12 mensen die het moeten gaan uitvechten.
Er kan nog wel gaan gebeuren met de lijst dus om wat meer afstand te scheppen de volgende punten.

+ + Maurisico, je hebt een veilige keus gedaan door Rob te kiezen dus een week zing je het wel uit.

+ + Demins, je hoort erbij, leuke teksten en tart de mannenregels door Dido te kiezen.

- - Sanne, om een beetje afstand te creëren met de finalisten moet ik je helaas de 2 minpunten geven, wel kan je er trots op zijn om als enige met een even aantal punten in de lijst te staan.
Jammer dat ik niet 3x pluspunten mag geven anders had Jappie er ook 2 bij gekregen

Wickedangel
Cuall ++ Omdat ze zo liev tegen mij was toen ik dit gekkenhuis dat (sub)forum heet, kwam binnenrollen Ben dan wel vroegtijdig Alzheimerpatiënt, maar dat soort dingen vergeet ik dan weer niet.
Gert ++ Verjaardagscadeautje
Maurisico -- Heb niks persoonlijks tegen hem, maar vraag me af wat rechtvaardigt dat hij in de top twaalf staat.

Ik ga even husselen met die streep en als het niet goed is, veranderen jullie dat maar weer, want rekenen is niet bepaald mijn sterkste punt.

ChantalC
Demins: laten we het spannend houden... --

Sanne: er moeten meer vrouwen in de top 12! ++

Milagro: girl power in de top 12? ++

APK

Ik blijf bij mijn tactiek, wie wil ik graag in de finale zien en wie niet?

Kribbet, Lekkere dwarse user die het hopelijk net de finale haalt: ++

Onder Kribbet geef ik weinig mensen kans, gezien het aantal stemmen. Dus:

Jappie: Moet zeker in de finale, is helaas niet elke dag urenlang aanwezig. Ja vind je het gek? Hij moet werken voor zijn geld! ++
BBMenno: Helaas, je was al saai in het huis en dan nu ook nog even slaapverwekkend zijn in dit topic Dachut niet!
pi_32389713
Overzicht in punten van vrijdag 18-11-05


Avonne: 25 = 25
APK: 39 = 49
Arcee: 27 = 27
Bep: 17 = 15
Bus Watcher: 21 = 21
BlaBlub: 23 = 23
Bong4002: 19 = 19
BBScanner: 19 = 19
BorTheWolf 1 = exit
BBMenno 17 = 11
Beeker 17 = 17
ChantalC: 25 = 25
Cuall: 33 = 41
Coos: 29 = 27
Cynix ® : 17 = 17
Doka 9 = 9
Day: 37 = 43
Delta: 21 = 21
Demins: 35 = 37
Eborn: 25 = 25
Foreverblue: 21 = 21
Falco: 19 = 19
Gert: 49 = 57
Henk.jansen 19 = 17
Isabeau: 49 = 47
Jappie: 31 = 39
Kolomo: 13 = 13
Kleintje: 43 = 43
Knurft- zork 27 = 27
Kissa 17 = 17
Kribbet: 33 = 35
Latevogel: 29 = 29
Lovebear: 27 = 29
Milagro: 33 = 35
Muizemeis: 25 = 25
Maurisico 37 = 37
MissHobje 23 = 23
M-en-A 49 = 45
Magics 17 17
PeterV: 31 = 31
Petitdali: 29 = 29
Peter6000 11 = 13
pimmutjuh 11 = 9
PC eend: 43 = 41
Sanne: 38 = 36
Snaptnix: 49 = 51
Supermom: 25 = 27
Style: 27 = 27
Tamrah 23 = 23
Thevulture: 17 = 17
teamlead: 49 = 53
trevanian: 21 = 21
versabommie: 47 = 43
WickedAngel: 19 = 19
Zw0rld: 21 = 21

De finalisten van vandaag:

Gert: 57
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47
M-en-A: 45
Day: 43
Versabommie: 43
Kleintje: 43
PC eend: 41
Cuall: 41
Jappie:39
pi_32415382
Een spannende zaterdag met als hoogtepunt de stemmen van Pimmetjuh om 2 minuten voor 12

zaterdag 19-11-05

SuperMOM
Sjee stemmen is nu wel moeilijk, wie wil ik bij de laatste 12 zien en dus in de finale?
(trouwens gekke Eend, thnx voor je puntjes, had niet verwacht dat ik als newbie zo hoog zou komen , en nee ik neem je niet in de zeik! )
Milagro ++ dus ja die wil ik in de finale zien!!
(sorrie Eendje jij komt toch wel bij de laatste 12 dus ik verspil mijn 2 punten niet aan je)
Mauriscio: vind ik een erg leuke en scherpe poster dus mijn 2 zuurverdiende puntjes gaan naar hem!
Tsja als ik zo zuinig met mijn puntjes om ga geef ik mijn - puntjes aan de laatste (puur tactisch) Dus sorrie Doka

teamlead
Aangezien het de laatste keer voor de finale-ronde is: alleen maar tactische stemmen

Gert: --: Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.. maar dat was gisteren.. en je gaat opeens wel erg hard..
Versabommie: Een finale zonder psychopaat zou niet compleet zijn, dus even wat punten om je extra lucht te geven
Demins: Ik heb wel zin in een opwarm-ronde.. dus hoe meer finalisten hoe beter

lovebear
Ik zou de bovenste lijst heel graag in de finale willen zien.
lekkere discussie.
dus al jullie erin zitten stook t vuurtje heet allemaal en maak er wat van.
versabommie ++ Wil je nu ff om hoogschoppen je hoort er gewoon in met je rare grappige uitsprake
zet hem op en maak me blij
cuall++ ook een meid met pit die zie ik t ook nog ver schoppen ga zo door en maak ze in.
PeterV-- heb niets tegen je zie je nooit dus schop je ff een stukje naar beneden.
je naam doet me overgens erg veel denken aan PeterR maar die vind ik een echte kwal

PC eend
Damn ik ben zo puntengeil geworden en met tactieken lopen klooien, dat ik het grotere plaatje uit het oog ben verloren en daardoor strategisch volledig de mist ben ingegaan
Ik dacht gehoord te hebben dat de finale ergens in December was en APK stond heel laag, dus ik denk dat word alleen nog maar uitgesteld
Nu zag ik APK wel voorbijflitsen maar door mijn puntengeile SG deformatie ben ik even uit het oog verloren dat hij natuurlijk de finale zou vervroegen nu hij plotseling zo hoog staat
Nu kan ik de mensen die ik ook hoog had willen hebben en in sommige gevallen er misschien iets te brutaal in heb gezet niet meer op de plek krijgen waar ik ze graag gezien had
De fakers, voor zover ze er al in staan, staan bv te laag
Ik denk ik zet er een paar bij, misschien doen ze ook mee dan, maar ik had kunnen weten dat die zich niet verlagen met zo een dom spel, die hebben belangrijkere dingen te doen
Krijgen soms zelfs minpunten van die SC junkies die volgens mij nog nooit van een het fake topic gehoord hebben

Milagro ++
Milagro is de enige die ik geloof ik wel nog net op tijd een zetje richting de finale kan geven
Zag ik ook ergens minpunten krijgen omdat ze zelf niet meedoet aan het spel, maar juist als je niet meedoet en staat zo hoog vind ik dat heel grappig en zegt het genoeg
En ik vind haar ook leuk omdat ze altijd haar eigen weg gaat, verlaagt zich ook niet tot tot zo een dom spelletje
Maar de survialers gaan ook hun eigen weg en gooien je dan (hopelijk) voor straf doodleuk in de finale

Coos ++
Ik was bezig een soort Coos-promotie team op te zetten, maar ergens kwam een kink in de kabel
Maar toch bij deze de poedelprijs, zoals beloofd

Pimmutje --
Die laatste minpunten hebben nog maar weinig zin, ik moet ze toch kwijt dus pim dan maar
Heb ik niks mee.

henk.jansen
In de absolute top maar niet gedaan
Dit is mijn laatste kans om te stemmen voor de Finale
Milagro: ++ Zo kan ik er drie uit de finale lijst halen
PCeend: ++ Ik heb tegenwoordig zo'n lekker schoon toilet (jij was het niet toch van dat rotje in het nieuws? Die gasten moeten een rotje in hun reet krijgen, en wel van het zwaarste kaliber)
Versabommie: -- Gaat me iets te hard te keer voor een newbie, gemeend of een geintje meer een beetje indimmen of tactiek aanpassen

demins
Ik heb dit weekend de kids over de vloer, dus ik mag al lang blij zijn als ik af en toe één van de computers mag gebruiken om deze spannende slotfase te volgen. Maar voor mijn lieftallige dochters heb ik dat graag over. Wie zich geroepen voelt om namens mij campagne te voeren, hij of zij leve zich uit. Meer dan incidenteel optreden zit er vandaag voor mij iig niet in.

En dan nu de stemming:

Versabommie: ++ (Er gaan rare dingen gebeuren vandaag, mark mij words, je weet maar nooit of je ze nog nodig hebt! Succes, pik!)
Cuall: ++ (Onkreukbaar, vastberaden, een moordwijf!!! ?Ja, ik wist het verder ook niet, maar dit zal toch wel voldoende zijn als motivatie, dunkt me)
Wicked Angel: -- (Zand erover is zand erover zeggen ze waar ik vandaan kom. En dan moet je er niet opnieuw over gaan nuilen, achter me rug om!!!)

Maurisico
Ik stond vanmorgen op... spanning in mijn lijf. Verbaasde me hierover..en toen wist ik het. Vandaag de laatste stemronde....ga ik het halen, of wordt ik nipt uitgeschakeld voor de finale..

Naar wie gaan mijn stemmen deze laatst keer in de voorronde:

Allereerst de plusjes:

De plusjes gaan naar twee dames die zich meerdere malen lovend over mijn gedrag en posts hebben uitgelaten. Ik heb dit in eerdere stemrondes nooit laten meewegen. Maar een bedankje is toch wel op zijn plaats voor zoveel positieve kritieken dus pluspunten voor Isabeau en Supermom!

Minpunten gaan naar Milagro. Weer niets persoonlijks, maar door twee minpuntjes help ik Jappie, Demins en -niet onbelangrijk- mezelf weer richting plaats 12. Met twee minnetjes drie medeposters helpen op deze mooie zaterdag... schitterend toch?

Versabommie
Today is a good day to die

Nu weken zijn we bezig, ik zie taktiek, ik zie slijmen, ik zie rancune , ik zie woede, ik zie verongelijktheid. De sErvival heeft wat los gemaakt bij menig BB-forummer, zelfs zo erg dat sommige forumbewoners niet eens meer de tijd hebben kunnen maken om BB te volgen, iets waarvoor de initieel hier zijn. Vandaag is de dag dat we allemaal onze conclusies kunnen trekken, en de finale kunnen beïnvloeden. Ik heb er zelf nog over gedacht om vanavond laat te gaan stemmen om zo nog een beetje de eigen hand erin te houden, maar mijns inziens is een finaleplek iets wat je verdiend en niet iets wat je berekend. Het is allemaal zo vrijblijvend geweest, de grappen en grollen over en weer, maar na vandaag zal de sErvival niet meer zijn wat het was, vriendschap en kameraadschap zal over gaan in woede-uitbarstingen , venijn en een sterk competitie-element, als ik APK zo mag geloven. Ik wil iig wel even zeggen dat ik sans rancune ben voor diegenen die me min punten toespeelden, en dat ik hier met iedereen op de lijst een leuke tijd heb gehad. Jullie zijn me allemaal even dierbaar, echter er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Of het mijn tijd is, zal het lot bepalen, en als ik het niet red, heb ik gewoon niet genoeg gegeven en kan ik dat alleen mijzelf aanrekenen.
Het is een mooie dag, de zon schijnt en het zwaard van damocles hangt te schitteren boven mijn hoofd.
Mijn stemmen voor vandaag:

Demins, partner in crime en medepsychopaat, onvoorspelbaar, humoristisch en altijd alert. Mocht ik de finale niet halen dan wil ik zeker weten dat er op zijn minst 1 iemand is die voor vrijwillige exits kan zorgen. Het riagg zal blij zijn met jou in de finale, het levert ze klanten op!

Kribbet, Niemand op het forum is in staat me echt te laten huilen van het lachen, niemand is in staat om overdrijven zo erg van me te winnen. Je kickte m’n ass en ik wil je in de finale graag een wederdienst bewijzen.

Day, het spijt me schat, maar je bent lief, je ava doet duidelijk vermoeden wat voor vlees we in de kuip hebben en zo je postings ook. Ik weet niet of de finale zo hard gaat worden als APK steeds roept, maar ik neem geen risico. Jou beschadigen omwille van punten zou mijn eer te na liggen en ik zou dus op een vrijwillige exit voor mezelf aansturen als ik je erin zou willen houden. Ik heb het beste met je voor, en daarnaast denk ik dat de BB SC er nog niet aan toe is om je veel te moeten missen ivm het spel!

Dus:
Demins: +2
Kribbet: +2
Day: -2

CUall
Mijn laatste stemmen voor we de finale ingaan:

Zoals Bommeltje heel terecht zei, vind ik ook dat je een finale plek moet verdienen, dus de eerlijkheid gebied mij om mijn stem nu uit te brengen

Ik wil op een gelijkwaardige manier de strijd met je aanbinden Versabommie dus kom jij maar naast mij staan.

Dan is er nog iemand waarmee ik heel graag in de finale wil staan en dat is Jappie en door mijn stem aan Bommie moet ik jou niet vergeten dus jongen ....... ik hoop dat het gaat lukken

Mijn andere minpunten moet ik aan iemand geven die ik het meest vertrouw om de notaris-taken over te gaan nemen.. Het moet iemand zijn die te vertrouwen en consciëntieus is. M-en-A heeft met haar streamverslagen en dubbel controle laten zien daar prima toe in staat te zijn. Dubbele petten kunnen we niet gebruiken dus… meid hou me ten goede, niks dan lof voor je hoor

Versabommie --
Jappie ++
M-en-A --

Tamrah
Here we go..

++ Milagro: Ik vind dat je mee moet in de (halve) finale.. Bij deze...
++ Teamlead: Dan heeft Gert ook wat gezelschap op de eerste plek
-- Maurisico: Je hebt mijn hart toch wel een beetje gebroken..

Day
Aangezien ik vanavond allerlei sociale verplichtingen heb, ga ik nu alvast stemmen. Het is misschien niet tactisch, maar ik stem toch met mijn gevoel, dus als ik uit eruit wordt gestemd, so be it, dan heeft het gewoon zo moeten zijn.

++ APK
Eigenlijk heeft hij deze pluspunten niet nodig, want de finale haalt hij toch wel. Maar ik heb nog iets goed te maken. Ik heb me vannacht toch mee laten slepen door het spel (voor 't eerst en ik schaam me er diep voor ) en heb op een valse (lees Chantal) manier naar 'm uitgehaald.
Sorry APK, je lijkt echt op mijn vriend (dus ben je lekker) en ik gun je de eindoverwinning van harte !
++ PC Eend
Misschien voor anderen een vreemde keuze om deze rare eend punten te geven. PC Eend heeft mij nl. in het verleden en keer flink gekwetst. Maar Ik ben , zoals eerder vermeld, behoorlijk vergevingsgezind en gun toch mijn voormalige levelvriend een plek in de finale. Aangezien hij het hier best zwaar heeft, 2 punten erbij om een plek in de finale zeker te stellen. En wie weet, ooit, bereiken we weer ons oude levelniveau. Succes
-- Demins
Dit was even heel erg moeilijk. Ik moest kiezen tussen Demins of Jappie, ken ze nl. niet zo goed. Mijn minpunten gaan toch naar Demins, omdat ik de humor van Jappie wel kan waarderen.

Zo, dat waren ze voor mij. Ik zie vanavond wel wie uiteindelijk in de finale zitten.
May the best (wo)man win!!!!

style
APK ++ voor mij de winnaar van servival
Kribbet ++ zie ik graag in de finale
Demins -- tactisch, om Kribbet wat om hoog te krijgen

Gert
Day en Jappie krijgen een duwtje in de rug. Als het aan mij ligt, gaan die mee de finale in.
Day omdat ze lekker fel is en dat soms niet helemaal in de hand heeft.
Jappie: gezien de verscheidene malen dat hij mij minpunten aansmeerde, is deze keuze wat merkwaardig, maar de zelfdestructie van de koppeling van mijn naam aan Nathalie in het Maurisico-spel smaakte naar meer.
Teamlead -- Voor mij de Veldhuis en Kemper van deze servial: iedereen vond het geweldig, en ik snapte maar niet waarom die irritante talentloze jatters ineens bovenin de hitlijsten te vinden waren.
Taktisch een onbenullige stem, deze laatste, maar het voelt goed en dat is ook wat waard

peter6000
Day ++ intelligent en vasthoudend
Jappie -- taktisch (herken je te weinig in de slowchat (mocht er een drogreden vereist zijn))
Milagro -- taktisch (herken je te weinig in de slowchat (mocht er een drogreden vereist zijn))

APK
Probleempje hier in huize APK.
Graag zou ik Jappie, KRIBBET, Maurisico en Demins in de finale zien. (Coos ook, maar dat lijkt helaas onhaalbaar.)

Ik geef Maurisico en Demins een zetje, in de hoop dat andere stemmers het afmaken op weg naar een gruwelijke slachtpartij in de knock-out ronde.

Maurisico: ++ Een woord: Humor.
Demins: ++ Twee woorden: Goede newbie!
Milagro -- taktisch (herken je te weinig in de slowchat (mocht er een drogreden vereist zijn))
(Verder vind ik je een topwijf en heb ik veel respect voor jouw 29 uur onafgebroken in het BB5 subforum posten record, maar je komt nooit in dit topic, dus ik denk dat je niet eens in de finale zou willen zitten

Isabeau
Nogmaals ++ voor Maurisico met exact dezelfde argumentatie als gisteren (graag in finale, leuke user blah blah blah)
Day ++ Vrouwen in de finale zijn en Day is helemaal top!

-- voor BBMenno, wat doet die dan in dit lijstje?? Hup, eruit (of tenminste een duwtje richting uitgang). Hoort hier niet thuis, is niet meer dan een sporadische bezoeker van het forum.

Jappie
Vandaag geen haat en nijd; grappen of grollen of anderzins weerzinwekkende pogingen om lollig te doen .............slechts een minieme poging de spanning tot het laatst toe zo groot mogelijk te houden

M-A 2-- (u snapt de text hierboven ? )
Demins 2++ (u snapt de text hierboven ? )
Kribbet 2++ (u snapt de text hierboven ? )

M-em-A
De eerste stem…….Deze zal ik toch heel erg objectief geven zonder rekening te houden met de lijst. Om het overzichtelijk te houden moeten we natuurlijk ook afscheid nemen van mensen die in de lijst staan maar nooit zullen stemmen.
Daarom het volgende besluit:
Voor BBMenno --

De tweede stem........ Milagro: Wordt op dit moment gebruikt als een jojo. Dan weer – en dan weer ++. Het lijkt de wens te zijn van vele stemmers dat we gaan beginnen met een grote volle bank, dus zal ik ook mijn steentje proberen bij te dragen.
Dus ++ voor Milagro

De laatste stem............
Cuall: Ooit was zij de persoon die M-en-A op de lijst gezet heeft. Vlak daarna werd zij de notaris van het spel. Een taak die ze goed uitgevoerd heeft tot nu toe. Echter de laatste 2 dagen heeft zij verwoedde pogingen ondernomen om onder dit notarisschap uit te komen. Toen het nog moeizaam was om veilig in de bovenste lijst te komen heeft zij een nieuwe tactiek bedacht. Ze heeft “onder de mantel der liefde” in haar woorden ongevraagd M-en-A naar voren geschoven om haar notaristaak over te nemen tijdens de finale omdat ze deze waarschijnlijk vanwege belangenverstrengeling niet kan uitvoeren. Anderen hebben deze woorden waarschijnlijk ter harte genomen en na haar –punten voor M-en-A haar voorbeeld gevolgd. Waardoor er dus een duikeling in de lijst heeft plaatsgevonden. Maarrrrr……… M-en-A wil liever in de finale, (en op dit moment nog steeds bij de 1e 12) dus M-en-A kan vanwege belangverstrengeling ook de taak van notaris niet aannemen. Hierbij roep ik iedereen op om de belangverstrengeling van notaris Cuall niet noodzakelijk te maken er ook voor te zorgen dat M-en-A in het lijstje van de 1e 12 te laten staan. En volop vertrouwend op haar eerlijkheid stel ik voor dat we notaris cuall heet volle vertrouwen te geven dat ze echt wel haar taak als notaris naar volle tevredenheid van alle finalisten kan uitvoeren.
(een beetje eigen-promotie lijkt me op dit moment echt wel gewenst)
Dus -- voor notaris CUall
Verder ben je een lieve meid hoor, maar moet toch mijn eigen betoog houden voor een plaats in de finale.

Coos
Benieuw wat meneer de Wit van deze gang van zaken vindt APK. Zal hem effe een mailtje sturen.

Deze laatste keer stemmen roept een hoop minnetjes bij mij op.

Kribbet --
M- en A --
Maurisico ++

Kribbet had ik dus terecht mijn minnetje geven want het blijkt maar weer eens dat het een grote klootzak is. (genoeg Cuall)

M- en A had lekker in de SC moeten blijven Dat geslijm met de dictator hangt me al dagen de keel uit.
Maurisico heb ik een paar posts hieronder al verklaard
Ik heb nog niet eerder zo'n sterke motvatie gegeven!!
En A-en M, nu ik zelf geen kansen meer heb staat het mij vrij de boel te verzieken.
Stemafspraken zoals door jou voorgesteld kunnen echt niet.
De enige die pluspuntjes heeft gehad is Maurisico. Die doet tenminste nog iets om stemmen te krijgen op eigen kracht. Dat hij nu net de gevoelige snaar bij mij raakt door grof geld te bieden was dan weer in zijn voordeel.

Snaptnix
Lastige stem deze keer zoveel leuke gezellige mensen. Harde strijders, met humor ddorspekte mensen, grote monden die het verdienen om door te gaan....

..... en dan versabommie: altijd leuk, altijd een goed woord voor iedereen over, beschermt newbies, koestert oldbies, is een door god gestuurd geschenk aan den vrouw (volgens zijn woorden dan tenminste ). als er iemand het verdient om in de finale te staan en deze glorieus te winnen dan is het versabommie wel. Maar helaas toch geen punten voor jou deze keer. Wel absoluut een eervolle vermelding, you are still my favorite

De punten gaandeze keer naar
cuall ++ onze notaris heeft zich zo overwerkt voor dit spel dat ze er zeker tot het laatst bij hoort te zijn. Daarbij denkt ze ook nog eens erg goed aan de inwendige mens.
* Snaptnix geeft cuall nog maar eens een portje erbij om rustig naar de finale toe te werken.
Kribbet ++ Deze beste jongen, onze off-topic koning, kan wel een verzetje gebruiken. Zoals hij al aangaf kan hij thuis niet met de vuist op tafel slaan. Laat hem dat dus maar in de finale gaan doen.
Milagro -- Eigenlijk maar met 1 reden, dicht bij de finale plaatsen. Maar speelt volgens mij niet mee. Heb haar iig nog nooit zien stemmen.

Wickedangel
Jappie ++ Puzzelaars verdienen punten.
Kribbet ++ Hoort in de finale.
BBMenno -- Zolang ik die nog kan wegpesten, doe ik dat.


Kribbets
+ + Demins, kom er gezellig nog bij, lekker een grote bank.
Kan zijn posten goed hebben!

+ + M-en-A, Hoop dat je tijd hebt en de streamverslagen niet gaat verwaarlozen.
Iemand moet je nog wel een laatste zetje geven.

- - PC eend, even een stapje lager om het punten aantal gelijk te krijgen


Doka
Pimmutjuh-- tactische stem om mijn hachje te redden, ik wil nog wel even kunnen blijven stemmen
PC Eend++ omdat 'ie zo lekker zoent
BBMenno-- tijd voor een nieuwe exit

ChantalC
Here are the votes from the Chazia Mourali jury:
Demins ++ : Hoort er bij...
Jappie en Kribbet -- : Jullie waren de zwakste schakel.... tot ziens


Pimmutjuh
Net op tijd terug van vakantie om de stemming te beinvloeden!

Jappie ++ Ik ben een tijdje weggeweest maar deze menner heeft humor en mag van mij doorgaan.
Kribbet ++ Voor ik wegging had hij elke dag een nieuwe avatar, dat vond ik leuk.
BBMeno -- Wie?

Hier de definitieve eindlijst

Gert: 55
Teamlead: 53
APK: 53
Snaptnix: 51
Isabeau: 49
Day: 47
PC eend: 45
Versabommie: 45
Cuall: 45
Demins 45
Kleintje: 43
Maurisico: 43
Jappie: 43
Kribbet: 43



-----------------------------------


M-en-A: 41
Milagro: 37
Sanne: 36
Coos: 29
Lovebear:29
PeterV: 29
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 29
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
WickedAngel: 17
Bep: 15
Kolomo: 13
Peter6000: 13
Doka: 7
Pimmutjuh: 5
BBMenno: 1
pi_32447018
De strijd om een finale plaats is begonnen Zondag 20-11-05

Het was heel lastig om alle motivaties en stemmen te verzamelen omdat dit soms verspreid was over diverse berichten Niet alle motivaties staan hier daarom vermeld, omdat ik wel wat beters te doen heb

Wie kreeg stemmen van wie?

Kleintje: Lovebear - Cuall - APK - Demins - Versabommie - Kribbet - Snaptnix - henk.jansen
Jappie: M-en-A - Style - ChantalC - Maurisico
Maurisico: Jappie - teamlead - Wickedangel
Kribbet: Kleintje - PC eend -Gert- Day -Coos

Bankzitters start:

Kleintje: 100
Jappie: 100
Maurisico: 100
Kribbet: 100

Motivaties

M-en-A
Motivatie:
Kribbit: heeft geprobeerd ons nog te redden voor de finale. Die verdient dus zonder twijfel onze steun. Ook voor hem was het kantje boord, maar we gunnen hem zijn plek in de finale. Bij deze is Kribbet dus bij ons gevrijwaard van minpunten.
Kleintje: hebben we in de aanloop naar de finale al een keer voorzien van punten omdat we haar posts wel kunnen waarderen. Daarom voor haar op dit moment ook geen minpunten voor de nominatiebank.
Maurisico: heeft in de finale alles aangegrepen om toch maar in de finale te geraken. Het rondsmijten met gratis soep en handen vol met geld siert hem niet. Maar toch moet ik toegeven dat het origineel was om met beeldmateriaal een poging te doen de kiezers op zijn hand te krijgen. Daarom laat ik hem deze nominatieronde nog maar even met rust. Maar dat “smeergeld” kan hem in het verloop van de finale nog wel eens in het nadeel gaan werken.
Jappie: is een van de strijders die ons met de finale in zicht minpunten heeft toebedeelt. Hij deed dit om de spanning groter te maken wie er op de bank zou komen te zitten. Zonder zijn minpunten hadden wij ongetwijfeld met veel plezier naast hem gezeten, maar het mocht niet zo zijn. Aangezien ook wij de beroerdste niet zijn geven wij hem met liefde de minpunten weer terug. Bij deze dus: --

Lovebear
Maurisico wil ik laten blijven omdat:
Hij is toch een user waar ik wat van verwacht
Grote mond maar klein hartje, stel me niet teleur

Jappie mag ook van mij blijven ookal is t een slijmbal
het is een goede slijmbal.
Het slijm druipt er gewoon af ben benieuw hoe hij het verder gaat doen dus een kans van mij

Kribbet mag blijven Heb zo om hem gelachen kan je veel van verwachten dus maak je naam waar,
en wees kribbig en rebels dan zal je t ver schoppen.

Kleintje je krijgt van mij 2 minpunten heb weinig discussies met je heb je weinig gezien in servival
En kleintjes zoals ik horen wat lager hoop dat je door deze schop wat groter word
En zo word t toch heel spannend

Style
En mijn minpunten gaan naar..........

Jappie!
Niet persoonlijks, maar ik moet er toch een kiezen en van deze 4 ben jij degene waar ik het minste mee heb.

ChantalC
De nederlandse vereniging van Fok! Bitches heeft het volgende besloten:

Jappie heeft de vereniging niks mee. Volgens de vereniging ben jij de zwakste schakel... Tot ziens!

Cuall

Jappie, is toch een beetje en maatje van me ..... moet in de finale komen
Maurisico, is zo actief en creatief in zijn campagnevoering
Kribbet, die brengt boel humor...

Blijft over voor de minpunten:

Kleintje, tja wat zal ik zeggen, ik heb haar de laatste dagen gewoon maar weinig gezien

APK
Kleintje,Paardrijles geven? Dat zijn Dido-verhalen.

Demins
Kribbet MOET blijven, Maurisico en Jappie heb ik er graag bij!

Blijft over voor de minpunten:
Blijft over: Kleintje

Kleintje

Motivatie
Jappie is (bijna) de beste.
Maurisico heeft mij ooit pluspunten gegeven
Kleintje... duh, dat heeft geen motivatie nodig

Blijft over voor de minpunten:

Blijft over: Kribbet
Als ik al minpunten krijg omdat ze me 1,5 dag niet hebben gezien... ik heb jou nog bijna nooit hier bij het BB forum gezien.

Jappie

Motivatie

Jappie is de beste.

Kleintje: jij hebt je vandaag als een waardige tijgerin verdedigd tegenover dat stelletje lapzwansen wat zich nu nog veilig waant achter hun beschermde status als "finalisten" Finalisten mijn aars ja......met een hoop list en bedrog hebben de meeste van die sappies zich een weg naar boven toe gelikt en dus hoop ik dat jij straks samen met mij dat stelletje miezerige ratten een pak op hun donder gaat geven.

Kribbet: op de een of andere manier schijnt jouw lot verbonden te zijn met versabommie...vriendjespolitiek aan de orde van de dag...het gabbers onder elkaar gevoel...welnu gisteren kon ik daar nog mee lachen...vandaag is dat over....je wilde toch zo graag meeliften op het succes van die meesteroplichter ? Goed dan...zo je het hebben wil kun je het krijgen.......met een beetje goede wil komen wij elkaar straks tegen in de finale en zul je smeken om genade.

Maurisico: ut spijt me dude...jij zal er hier al aan moeten geloven...allereerst moet me van het hart dat het me mateloos irriteert dat ik er nu pas achter ben gekomen dat er nog een omgekeerde "i &c" verscholen zat in jouw username ...verder denk ik dat jouw kleinzielige softe geest de harde veldslag die gaat plaatsvinden in de grote finale echt niet aan kan. Ik heb hier al genoeg gejank om mij heen gezien en kan dat van jou er straks echt niet bij hebben

teamlead

Motivatie

Jappie Vaak irritant tot op het bot, absoluut niet zichzelf, te veel met het spelletje bezit... en daarom juist een waardige finalist
Kleintje: Tsja, what can I say... Die foto's doen je geen kwaad...
Kribbet: Ik heb het gevoel dat jij nog niet klaar bent hier... Ik verwacht veel van je in de finale

Maurisico: Tsja.. iemand moet de minpunten krijgen En ik neem het liever op tegen de overige bankzitters in de finale dan tegen jou

Maurisicio
Jappie ontzettende lul de behanger mede dankzij mij zit je op de bank.... 2 punten eraf met de vriendelijke ziekte....

Versabommie
MWUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA

HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank

Motivatie

Buiten het feit dat ik Jappie een uitmuntend slechte loooser vin, die ala BB Rob iemand op het oog neemt om over te zeiken in de trend van :"wat bommie deed was zo intens gemeen", doelend op niets, is die bovendien zo lelijk dat er vroeger een biefstuk om zijn nek gebonden moest worden anders wilde zelfs de hond niet met hem spelen. Dit neemt echt niet weg, dat ik wel gecharmeerd ben van zijn pogingen tot afzeiken danwel beledigen. Het nivo is er niet maar de wil om eraan te werken zie ik terug in het vervelende schoftje. Derhalve mag hij wat mij betreft in de finale om te leren af te gaan sans rancune!

Hoewel Kribbet door Jappie uitgemaakt wordt voor rotte vis omdat Kribbet al dan niet met Jappies denkbeeldige vijand, de geliefde Versabommie, zou heulen. Ik sta tegenover Kribbet geheel neutraal, sterker ik walg van zijn autokeuzes, echter zijn humor en adhd-trekjes maken hem voor mij prettig gezelschap in de finale. Wat mij betreft blijft hij er dus in.

Mauriscio heeft zijn ava niet mee, maar is wel recht door zee, en sportief, iets wat ik op dit in en in vrotte forum nog niet ben tegengekomen. Ik gun deze jongen dus oko gewoon een plaats ind e finale, en wacht op de beloofde kratten Hertog Jan!

Kleintje, wat moet ik daar nog over zeggen. Deze mini versie van eucalypta heeft me meerdere keren in de voorrondes minpunten in de maag gesplitst terwijl ze zoooooooo lief deed. Ik had mezelf voorgenomen om sans rancune te stemmen, maar deze sufgepikte schuttinglaaf is bij mij over de grens van het toelaatbare gegaan en heeft me voorgoed een deuk doen oplopen in het vertrouwen in de medemensch.
Ik vertrouw haar letterlijk en figuurlijk zo ver als ik haar kan gooien, maar deze relkabouter mag in ieder geval vandaag afkoelen in mijn tuin incluis hengel!
-2 punten voor Kleintje!

AND THE VOTES FROM THE WICKEDANGEL JURY

Jappie en Kribbet heb ik mede op die bank geholpen, dus die ga ik echt geen minpunten geven.

Blijven over Maurisico en Kleintje. Beiden ken ik niet zo goed. Maurisico's reactie op die ene keer dat ik hem minpunten gaf, was teleurstellend. Had hij zijn lot als een man gedragen, dan had hij nu plusjes gehad. Jammer maar helaas. -2 dus.

Met Kleintje erbij wordt de finale hopelijk een minder exclusieve herensoos.

PC eend
Ik wou het spannend houden en mijn stem bewaren tot het allerlaatste alles beslissende moment....
Is er weer een extra ronde ingevoerd
Over die foto's gesproken, dat nieuwe fotoboek vind ik geen reet aan

Maurisico ken ik ook nog niet zo goed, maar ik geef hem toch maar het voordeel van de twijfel.
Jappie vind ik wel een geschikte gast, zie hem niet al te veel vanwege uiteenliggende online tijden ofzo
Kribbet is dan de lul omdat ik zowiezo mijn minpunten aan de hoogste in de lijst gegeven zou hebben om het een beetje spannend te houden.

Het liefst zie ik ze allemaal weer gelijk eindigen, net zolang totdat we zoveel extra rondes hebben gehad dat de spelleiders er doodziek van worden en ze gewoon alle vier mee mogen doen aan de echte finale

Kribbet
Zo daar ben ik eindelijk.
Aangezien de andere 3 bankzitters gingen stemmen kan ik niet achterblijven.
Mijn voorspelling over Kleintje is dus uitgekomen, ze zal en moet haar bloterigefoto’s laten zien (maar het is eigenlijk haar buurmeisje) omdat dat haar enige pluspunten zijn en ze anders van de bank afgetrapt zou worden, gooit ze zelf haar lijf te grabbel (psst, je hebt een dikke kont) heel laag.
Jullie zien wel aankomen naar wie mijn minpunten gaan.

Jappie zou ik graag naast me in de uiteindelijke finale zien zodat we elkaar daar kunnen afmaken.
Maurisico, weet nog niet wat ik aan je heb maar misschien hebben we nog wat dagen om daar achter te komen.
Geld uitdelen kan ik veel beter waarderen dan blootfoto’s hier te plaatsen.
Als ik tactisch zou stemmen was iemand anders de pineut maar daar begin ik niet aan.
Vandaar dat ik Kleintje mijn 2 minpunten geef.

Gert
Maar ondertussen duurt dat geouweteringhoer hier maar voort, en duurt het nog meer dan 25 uur voordat er weer een exit is. Spannend.
Kribbet--

Day
Ik ga er maar vanuit dat ik de juiste lijst te pakken heb.

Ik geef Kribbet 2 minpunten. Motivatie: je post over Kleintje was onder de gordel.

Snaptnix
De motivering van mijn stemmen

Kribbet, Kribbet, Kribbet, zoveel loze beloftes en geen hol waarmaken. Je riep om in de finale te komen dat je meer op tafel zou gaan slaan. Belofte maakt schuld, en dus sta je nogal bij mij en anderen in het krijt. Ik za je nog 1 kans geven maar als ik morgen niet direct verbetering zie gaat je volgzame kop eraf in de vorm van 2 ongezouten minpunten. Ik eis een harde Kribbet en niet de sissy die ik nu zie rondkwijlen!

Jappie is de oude zak in het geheel en puur uit medelij om zijn krakende gewrichten en dito hersencellen zal ik mijn hand over mijn hart strijken(

Kleintje is mij een doorn in het oog, iemand zichzelf te letterlijk blootgeeft om vervolgens als chantage die foto’s weer weg te halen….
Op d’r pik getrapt is als iemand kritiek uit (welke je in de finale vast vaker rond je oren zal gaan vliegen.) Dit terwijl ze pretendeert een mega bitch te zijn. die kan van mij op weinig punten en sympathie rekenen. -2 dus

Coos
Kom als de visite weg is met de motivatie.
Maar nog effe snel voor middernacht.

Kribbet--

Henk jansen
Kribbet: Heb ik toch wel een leuke band mee opgebouwd de laatste dagen.
Maurisico: Heeft wel leuke postings maar niet om de finale te halen
Jappie: Die red zich met zij leuke plaatjes en is niet op zijn bek gevallen
Kleintje: Ik vindt dat je leuke foto's hebt geplaatst maar je laatste actie om ze hier neer te gooien ging me iets te ver.

De eindstand van zondag:

Maurisico: 94
Jappie: 92
Kribbet: 90
Kleintje: 84
pi_32447754
RECLAME.....

RECLAME....



STEM VOOR KLEINTJE!
Ik hoor in de finale!

Er zijn er maar weinig die al jaren op Fok! ronddwalen en die zich zo bloot geven.
En dan doel ik niet alleen op mijn foto's!
Men mag hier alles over mij weten. Er lopen hier genoeg kinky topics rond over mijn werk etc.

Ik mag dat wat later deze BB periode zijn ingeschakeld, maar ik hoor er gewoon bij!

Ik ben een Bitch met een klein hartje! Ik kan vooral uitdelen en leren incasseren doe ik hier! Ik ben iemand met een eigen mening en die steek ik niet onder stoelen en banken. En ja, als je dan wordt beticht van omkoping door bepaalde foto's, dan ga ik het doen ook!

Dus stem op deze bitch!
Haal 2 andere van de bank richting de 'losers' en laat deze bitch wat andere mensen een koekje van eigen deeg geven in de finale!

KLEINTJE FOR PRESIDENT!

STEM HIER
[BB] User servival game #26
pi_32475108
Begin van maandag kandidaten op de bank

Maurisico: 94
Jappie: 92
Kleintje: 84
Kribbet: 90

M-en-A

STEMMINGSRESULTAAT 21 november 2005

Op aandringen van de grote dictator is het stemmen met 24 uur verlengd. Ondanks heftige protesten van onze zijde heeft de dictator zijn nieuwe regels toch doorgedrukt. Een van de gevolgen is dat wij ook in deze 24 uur onze stemmen weer uit mogen brengen.

Om dan toch maar het spel voort te laten gaan omdat de finalisten er toch recht op hebben dat ze gesteund (of juist niet gesteund) worden, geven wij ook nu weer (al is het onder protest) onze stemmen, omdat we ze niet verloren willen laten gaan.

Aangezien er voor ons in de afgelopen 24 verder niets is verandert blijven onze nominaties onveranderd staan.

Kleintje: hebben we in de aanloop naar de finale al een keer voorzien van punten omdat we haar posts wel kunnen waarderen. Daarom voor haar op dit moment ook geen minpunten voor de nominatiebank. (Edit op 21 november 0.00 uur: Eigenlijk zouden we haar nu wel minpunten moeten geven, al die promotie met het fotoboek, en de mogelijkheid die ze van de wedstrijdleiding krijgt door de verlenging van 24 uur, om alsnog op de bank te kunnen blijven. Maar we hadden aangekondigd dat we bij onze vorige nominaties blijven. Dus om het spannend te houden stellen we haar --punten nog even uit.)
Maurisico: heeft in de finale alles aangegrepen om toch maar in de finale te geraken. Het rondsmijten met gratis soep en handen vol met geld siert hem niet. Maar toch moet ik toegeven dat het origineel was om met beeldmateriaal een poging te doen de kiezers op zijn hand te krijgen. Daarom laat ik hem deze nominatieronde nog maar even met rust. Maar dat “smeergeld” kan hem in het verloop van de finale nog wel eens in het nadeel gaan werken.
Jappie: is een van de strijders die ons met de finale in zicht minpunten heeft toebedeelt. Hij deed dit om de spanning groter te maken wie er op de bank zou komen te zitten. Zonder zijn minpunten hadden wij ongetwijfeld met veel plezier naast hem gezeten, maar het mocht niet zo zijn. Aangezien ook wij de beroerdste niet zijn geven wij hem met liefde de minpunten weer terug.
Bij deze dus: --

Cuall

Motivatie:
Alle bankzitters zijn aan elkaar gewaagd en ik vind het heel jammer als er iemand moet afvallen, maar zo zijn de regels nu eenmaal.

Kleintje --
Mijn stem gaat naar Kleintje, ik zag haar foto's met al die prachtige rondingen en ja daar kan ik natuurlijk niet meer aan tippen . Uit tactische overweging moet ik dus wel mijn stem geven aan Kleintje, die in het echt een Grote blijkt te zijn

ChantalC

Motivatie:
Ik probeer er altijd achter te komen of ik een bepaalde klik heb met deze of gene. Bij Kribbet heb ik dat niet (bij de andere ook niet trouwens, maar Kribbet staat boven aan en is dus het haasje!)

Kribbet dus --

Kleintje

Motivatie:
Ik probeer de bank een beetje spannend te houden en ik heb werkelijk niets met je...

Maurisico dus --

APK

Motivatie:
Ik heb met niemand problemen, op de bannermakers na, en het moet spannend blijven.

Maurisico dus --

Versabommie

Motivatie:
Ik heb met niemand problemen, Maar heb nog wel wat goed te maken met Kleintje, nu ik gisteren haar zo het leven heb zuurgemaakt. Het is een veel te leuke meid om aan te vallen en ik heb dus spijt van mijn gedrag jegens deze lieve meid. Ik wil het goedmaken en dus voldoe ik aan haar verzoek en ga dus gewoon op haar stemmen. Kleintje voor president!

Kleintje: -2

demins

Motivatie:
Ik heb zelden zo de kolere in gekregen over een mede-user. Wat een domme muts. Ik zal niet rusten voor ik je puntenaantal op hoogte van je IQ heb gekregen!

Kleintje: -2

Gert

Motivatie:
Wel een goeie van dat IQ trouwens, Demins.
Maar ik stem toch maar op iemand zonder tieten. In een poging een bloedstollende einduitslag te bewerkstelligen, gaan mijn minpunten deze keer naar Maurisico.
Ik kan er helaas niets persoonlijks van maken, want ik heb weinig tegen je. Ook weinig voor je trouwens. Maar jij en Jappie staan beiden bovenaan, en ik werk altijd omgekeerd alfabetisch da's een tic van me.


Style

Motivatie:
Eigenlijk had ik Kleintje de minpunten willen geven. Je foto aktie en je gebrek aan incasseringsvermogen maken bijna dat ik mij als vrouw schaam voor mijn vrouw zijn.
Maar het is nu even tactischer om op Jappie te stemmen.

teamlead

Motivatie:
Tsja, lastigige keuze eigenlijk. Ik vind dat kleintje in iedergeval in de finale thuis hoort.. al is het maar vanwege het feit dat ze de moeite neemt een campagne-site te maken. Van de overige 3 maakt het mij eigenlijk niet zo heel veel uit wie er doorgaat.. En Jappie was de eerste in het alfabet

lovebear

Motivatie:
De min gaat naar Maurisico af en toe een jongen met veel blablabla stoere praat.
wil die jongen nu wel een zien zweten.
Maak je naam eens waar en neem wat risicos

Isabeau

Motivatie:
Tsja, dit wordt een baggermotivatie aangezien ik helemaal niets tegen heb op Kribbet en het juist wel een leuke user vind. Maar als ik pluspuntjes had moeten geven dan waren ze naar of Maurisico of naar Kleintje gegaan. Dan maar minpuntjes naar één van de twee anderen en tsja, Kribbet staat bovenaan... (wat een lulredenatie, misschien dat er daarom zo weinig wordt gestemd...het zijn echt negatieve stemmen...ik had liever gezien dat je ++ moest stemmen en dat diegene met de meeste stemmen na een bepaalde tijd heeft gewonnen).

Maurisico
Kribbet: - ChantalC, Isabeau

Maurisico: - Kleintje, APK, Gert

Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead

Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins, Maurisico

De nieuwe stand is dan:

Kribbet: 86
Maurisico: 86
Jappie: 86
Kleintje: 76

Supermom


Motivatie: Oke omdat ik Kleintje 2 minpunten heb gegeven is het misschien niet spannend meer maar wie weet wat er straks allemaal nog gekonkeld en gestemd gaat worden

Niet op Jappie omdat dat de uberswans uit Amsterdam is, en zeg nou zelf, zo iemand kan je toch geen minpunten geven?

Kribbet is gewoon de offtopic koning van BB! Dat dit af en toe erg offtopic gaat mag de pret niet drukken

Maurisico heeft van mij al eerder 2 pluspunten gehad en gun ik een plek in de finale dus helaas Kleintje, jij bleef over.

Het zijn allemaal kulredenen natuurlijk maar zoals eerder gezegd, ik ken de bankzitters niet echt, zie ze wel voorbij schuiven bij BB natuurlijk en met de 1 heb je wat meer als met de ander en als ik dan toch moest kiezen, gaf ik Kleintje de minpunten. Haar manier van in de finale willen komen is niet de mijne zeg maar ([Chantal mode] gna gna gna)

Wickedangel

Eigenlijk had ik precies hetzelfde willen stemmen als gisteren, in slowmotion, omdat ik het een herhaling van zetten vind. Twee keer moeten stemmen om Fokkers te behagen die te beroerd zijn om op zondag te stemmen maar wel 85 foto's van zichzelf in een ander topic plaatsen, vind ik nergens op slaan
Maar toen zat ik vanmiddag dit topic te lezen en begon ik me enorm te storen aan de Kleintje promoshow

Coos

motivatie: Simpel. Ik heb mijn geld dat hij voor zijn finaleplaats zou betalen nog niet binnen

MissHobje

Maurisico.. omdat deze user inprincipe 1 na laagste staat en dus de beste kans na Kleintje heeft om te verliezen..en ik deze user ook niet echt ken.

Snaptnix


motivatie:
om de spanning er nog een beetje in te houden was he tkiezen tusen Kribbet en Jappie. Uieindelijk Kribbet geworden, nog niet genoeg met je vuist op tafel geslagen om indruk te maken

Jappie

Motivatie is de ubergoeroe van zijn troon stoten

Kribbet

Nu hebben we er nog 1 nodig, of het goed voor me uitpakt of niet zal me een zorg zijn, ga geen tactische stem plaatsen, eerlijk ga ik ten onder

Totaal van de stemmen

Kribbet: - ChantalC, Isabeau, Jappie
Maurisico: - Kleintje, APK, Gert, Coos, MissHobje
Jappie: - M-en-A, Style, Teamlead, KRIBBET
Kleintje: - CUall, Versabommie, Demins, Maurisico, SuperMOM, Wickedangel

De laatste stand

Jappie: 84
Kribbet: 82
Maurisico: 82
Kleintje: 72
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE, UW RECHTVAARDIGE DICTATOR!

De volgende bewoners betreden heden het virtuele BB-huis:

Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Maurisico
Jappie
Kribbet

Het nomineren kan beginnen! Net zoals in het echte BB-huis beginnen wij met 13 bewoners.
De eerste exit wordt een dubbele, of een driedubbele, wat zeg ik, misschien sturen de stemmers iedereen wel naar huis!

Maar eerst moet er genomineerd worden door de 13 finalisten. De stemlijst wordt momenteel geprint bij drukkerij cuall. Nomineren kan tot 23.59u hedenavond. Motiveer zorgvuldig en wie niet nomineert komt automatisch op de bank.

EINDE MEDEDELING! GELOOF IK!
pi_32496814
De uitslag van de 1e nominatieronde


Teamlead
Motivatie:

Ik nomineer Maurisico; Hij is met de hakken over de sloot het huis binnen weten te dringen, maar het is nu al duidelijk dat wij totaal niet levelen...
Ik heb een lijstje in mijn hoofd van mensen met wie ik wil overblijven en daar hoort hij niet bij.. dus vandaar

Versabommie
Motivatie:
PC Eend: Ik kan niet wachten om hem weer een dag te horen klagen over de valsheid van APK als hij op de bank moet! Ohwja en wat hij deed was zo intens gemeen!

APK
Ah, oké. Dat maakt het makkelijk.
Motivatie:
Day -Tja, het hoeft natuurlijk niet. Maar ik vind het dapper als je je eigen lot aan een bewoner durft te koppelen. Day wil gewoon Day blijven. Moet kunnen, maar dat is dat wel een Day met een grote bruine vlek in haar slip.

Day
Motivatie:
Ik nomineer APK, omdat ik er niet van hou als mensen MIJN keuzes niet respecteren en mij via slinkse wegen (d.m.v. een nominatie) tot andere gedachten proberen te brengen. Ik heb er voor gekozen om dit spel als mezelf te spelen, ik hoef me niet te koppelen of op te trekken aan een ander, cause I'm a woman of my own and I know what my damn ass is worth!
APK vertoont nu zware Rob-gedrag en zulke mensen heb ik niet nodig in het BB-huis. Ik weet nl. verdomd goed wie ik zelf ben!

PC eend

Ben vandaag ook al vergeten te stemmen, dus ik doe dit nu ook maar even anders sta ik genomineerd geloof ik.
Motivatie:
Isabeau - Ik ben haar nog niet zovaak tegengekomen, toch vind ik haar steeds leuker worden
Ik kan met iedereen wel door een deur, maar het is nou eenmaal een spel en ik moet iemand kiezen, dus dan kies ik Isabeau, ik vind haar soms wat te positief
Het spijt me verschrikkelijk

Cuall
Motivatie:
Ik nomineer PC eend, die begint me teveel kameleon gedrag te vertonen
Probeert eerst de Tanja van de groep te worden
Als dat niet direct lukt neemt hij snel de gedaante van Rob aan
........... morgen zeker de Nathalie, brrrrr opzouten jij
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef PC eend het volgende:
Ik ben zwanger
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was te proberen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
PC Eend is Rob.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom zo bij je, ik ben even aan het afwassen

demins
Motivatie:
PC eend heeft voor een low-profile-strategie gekozen. Op die manier probeert hij onschuldig over te komen. Maar zijn spaarzame posts, vaak in het holst van de nacht, zijn bijzonder geestig en getuigen van een grote scherpzinnigheid. Ik beschouw hem daarom als de bewoner van wie ik het meest te duchten heb. Geen eend maar een wolf in schaapskleren. Bovendien doet hij altijd teveel pindakaas aan zijn mes en smeert het overschot terug in de pot!

Isabeau

Motivatie:
PC eend - Zoals PC Eend wel weet vind ik het negatief nomineren best moeilijk. Ik voel me dan net Lieske omdat ik iedereen aardig vind. Maar na alle minnetjes en nu weer een nominatie van PC Eend kan ik niet anders dan concluderen dat PC Eend me juist probeert te helpen met de nominatie. Het is je gelukt, ik heb de hint begrepen: ik nomineer je wel Dank je wel

Maurisico
Motivatie
Teamlead -Beste Teamlead, jij hebt mij genomineerd omdat we volgens jou niet levelen.Ik denk dat dat wel meevalt. We zijn beiden lekker bezig op FOK. Maken veel lol in het SC en tijdens deze spectaculaire Servival Game. bovendien is in ons beider geval Tamrah onze favoriete FOKster. Toch best wat overeenkomsten, niet? Om te voorkomen dat we qua leveling te veel uit elkaar lopen, nomineer ik je dan ook maar. Kunnen we samen op de bank onze geschillen uit de weg helpen.

Jappie
Motivatie
Niets bijzonders verder......Gert is gewoon een .....

Gert
Motivatie
Laat ik vooropstellen dat ik met Jappie als persoon geen problemen heb. Onze Jappert heeft tot nu toe een wat fletse indruk gemaakt tijdens dit spel, maar toch had ik lange tijd het idee dat er méér in zat.
Ik heb hem daarom enkele keren van ++ voorzien, ondanks dat hij mij regelmatig treiterde met minnetjes. Maar ik ben nu eenmaal geen rancuneus type.

Nu ik het de laatste dagen zo eens aanzie, heb ik er eigenlijk een beetje spijt van dat ik mede heb gezorgd dat hij nog in het spel zit. Het blijft allemaal zwaar ondermaats wat Jappie hier laat zien. Met als laatste "wapenfeit" een uiterst flauwe motivatie, waar hij zich met een jantje van leiden vanaf heeft gemaakt.

Ik moet concluderen dat hij simpelweg de minste deelnemer van het speelveld is. Ik vermoedde talent, maar heb dat helaas niet kunnen ontdekken. Sorry Jappert. Jij bent vast weer goed in ándere dingen

Snaptnix
Motivatie
APK-
Om de spanning langzaam aan op te voeren een 2e nominatie voor iemand. Dit is deze keer APK geworden....
Apk je lijkt me een hele fijne kerel, maar ik kan je niet peilen (wie wel met al die regelwijzigingen) . Je stelt zichzelf niet open voor anderen en je bent veels teveel met het spel bezig.
Ook benhij nooit op mijn spreekuurtje geweest. Ik nomineer je dus bij deze en hoop op beterschap

Kribbet
Motivatie:
Hele moeilijk keus, wil ik een grote of kleine bank.
Ik denk dat een grote bank toch het leukste is en zeker ik er niet zelf bij hoef te zitten.
Vandaar dat mijn keuze is gevallen op ………Demins
“Sorry jongen, je bent een topper, mag je heel erg graag maar emotioneel staan we ver bij elkaar vandaan.”
Tot zover Chantal, mijn alter ego in dit spel.
Maar ook Kribbet dacht aan Demins en dan is het 2 tegen 0.
We hebben dus een heerlijk grote bank waar ik van ga genieten (totdat morgenavond Chantal eruit vliegt)

UItslag:
Gert (Nathalie)------------------------> Jappie
Teamlead------------------------------> Maurisico
APK (Roel)-----------------------------> Day
Snaptnix (Lieske)--------------------> APK
Isabeau (Ingrid)---------------------> PC Eend
Day--------------------------------------> APK
PC eend---------------------------- --> Isabeau
Versabommie (Roel)--------------> PC Eend
Cuall---------------------------------- -> PC eend
Demins (Dido)-----------------------> PC Eend
Maurisico (Rob)----------------------> Teamlead
Jappie-----------------------------------> Gert
Kribbet (Chantal)--------------------> Demins
pi_32496859
ATTENTIE ATTENTIE! HIER VOLGEN DE STEMREGELS VOOR WOESDAG 22 nov!

In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:


Jappie
Maurisico
Day
APK
PC Eend
Isabeau
Teamlead
Gert
Demins

KRIBBET
Snaptnix
Cuall
Versabommie

De vetgedrukte personen staan genomineerd. Per dag mag iedereen -ook de huisbewoners- 1 keer een stem uitbrengen. Het gaat om een positieve stem, dus je stemt op de persoon die je graag in het virtuele huis wilt houden. Stem wijs, zodat de slechste moge verliezen en vol schaamte deze elite achter zich dient te laten.

DE lijst met stemgerechtigen:

Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Kleintje
Maurisico
Jappie
Kribbet
M-en-A
Milagro
Sanne
Coos
Lovebear
PeterV
Latevogel
Petitdali
Supermom
Knurft-zork3
Style
Arcee
Avonne
Eborn
Muizemeis
ChantalC
MissHobje
BlaBlub
Tamrah
Bus Watcher
Trevanian
Delta
Zw0rld
Foreverblue
BBScanner
Bong4002
Falco
Henk.jansen
Magics
Kissa
Cynix ®
Thevulture
Beeker
WickedAngel
Bep
Kolomo
Peter6000
Doka
Pimmutjuh
BBMenno


Gebruik voor het stemmen het STEMBILJET !!!


--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------

(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)

Jappie-----
Maurisico-
Day-------
APK------
PC Eend--
Isabeau---
Teamlead-
Gert------
Demins---

Motivatie:


De nieuwe stand is dan:

Jappie----- 0
Maurisico- 0
Day--------- 0
APK--------- 0
PC Eend-- 0
Isabeau--- 0
Teamlead- 0
Gert-------- 0
Demins--- 0

--------------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die NIET uitgebracht worden op dit stembiljet tellen niet mee in de eindstand
--------------------------------------------------------------------------------------


Stemmen vindt om de dag plaats, de andere dag moeten de kandidaten elkaar nomineren
24 uur nomineren
24 uur stemmen op de bankzitters
24 uur nomineren
pi_32534848
STEM-RONDE 23 november 2005

Kribbet

Ik stem op Demins---

Motivatie:
Omdat ik die hufter was die hem als laatste te nomineren om een grote bank te creëren.
Ook komt hij er duidelijk voor uit dat hij in een Fiat met zijwieltjes rijdt en dat moet ik wel belonen met 2 punten.

Teamlead

Ik stem op Day-------
Motivatie:
Omdat Day er heel bewust voor kiest zichzelf te blijven in het huis... Dat soort mensen hebben we juist nodig in de finale.. net als ikke..
Hij heeft veel humor en ziet de dingen erg ok!
Maakt het levendig in huis en maakt super toffe filmpjes van de bewoners

MissHobje

Ik stem op PC Eend
Motivatie:
Pc eend is er altijd wel snachts FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT="

Kleintje

Ik stem op Jappie
Motivatie:
Jappie heeft zich in de finale gevochten. Deze ware held hoort in het huis. Er horen meerdere personen in het huis, maar Jappie verdient als eerste mijn steun van deze genomineerden!

ChantalC

Ik stem op Isabeau
Motivatie:
Isabeau vorige week in het eggie gezien. Is gewoon een kanjer. Moet blijven!

Versabommie

Ik stem op Isabeau
Motivatie:
Isabeau, omdat ze in mijn ogen de liefste en fairste is die op de bank zit.Nooit te beroerd om te helpen, altijd in voor een goed woord of compliment. Schuwt de discussie nooit en gaat niemand uit de weg. Topusert!
Ze hoort m.i. echt niet op de bank, en de kliko die haar op de bank heeft gezet moet maar eens naar het riagg!

M-en-A

Ik stem op APK
Motivatie:
Volgens ons bestaan er in deze strijd geen winnaars en verliezers. Het feit dat mensen in de finale terecht gekomen zijn is toch al een overwinning op zich. Vele hobbels hebben ze moeten nemen. Voorspoed en tegenspoed wisselden elkaar soms meedogenloos af in de puntenverdeling richting deze finaleronde. Soms terecht, maar vaak onterecht werden mensen met minpunten afgerekend, omdat het spel nu eenmaal zo opgezet was dat er minimaal 1 keer negatieve punten gestemd moesten worden. Gelukkig is dat nu verandert en gaan we in dit spel nu door met alleen maar positieve stemmen zodra de genomineerden bekend zijn.

Veel mensen achter de schermen hebben hun best gedaan om dit spel tot een leuk en waardig spel op te bouwen, waar iedereen die meegedaan heeft de kans had haar of zijn mening te geven in het geheel. Voor deze mensen mag ook wel eens een complimentje gegeven worden.

Nu genoeg gekletst. Over tot de orde van de dag, het vergeven van de pluspunten aan slechts één van de genomineerden.

Vandaag gaat onze plusstem naar APK: Ondanks zijn soms storende mededelingen over WEER vernieuwde spelregels heeft hij ons toch de kans gegeven in een competitie de waardering uit te spreken over de (wan)prestaties van andere mensen in het totale BB-forum. Er zijn een aantal mensen die met plezier aan het spel meegedaan hebben. Dat komt toch door zijn initiatief. Verder hebben een aantal mensen dit forum omgedoopt tot “botte opmerkingen Topic”. En dit is over het algemeen door een ieder geaccepteerd, al heeft het wel eens de grens van het ontoelaatbare heel dicht benadert. Soms, zoals vannacht, liep het wel eens uit de hand. En als het uit de hand loopt is het ook o zo makkelijk om dan de schuld richting andere mensen te schuiven. Uit waardering dat via het Servival Game een aantal users tot elkaar zijn kunnen komen, gaat daarom deze keer onze voorkeurstem naar de initiatiefnemer van dit geheel.

Moge de beste winnen in een eerlijke strijd van puntenverdeling.
En moge een ieder met veel plezier dit spel tot een goed einde brengen

Lovebear

Ik stem op Teamlead
Motivatie:

T spel kan natuurlijk niet zonder die ouwe sint.
Iemand die op 5 December cadeautjes komt strooien.
En alles in rijm komt zetten.

Isabeau

Ik stem op Day
Motivatie:
Day...brengt ons hoop. Een utopische gedachte dat elke dag anders zou kunnen zijn. Het BBhuisbrengt ons echter terug in de realiteit: elke day is hetzelfde. En dat is goed! Stabiliteit is beter dan achteruitgang en soms is een day zo anders dat er vooruitgang in zit en dat is dan een soort kerstmis met sinterklaas. Daarom gaat mijn stem naar Day! Ik ben dol op elke day die ik maar kan krijgen op deze prachtige aarde met allemaal spannende BBhuizen. Day, je bent een kanjer! (en een vrouw, dat hielp mee bij de beslissing)

Tamrah

Ik stem op Teamlead
Motivatie: Teamlead hoort absoluut niet op de bank thuis. Hij moet tot het laatst in het huis aanwezig zijn!

Coos

Ik stem op PC Eend
Motivatie: Eend krijgt mijn punten als vrolijke noot in de nacht. Nee teamlead geen pepernoot. Eend is al jaren met dit spel bezig. En zijn motto: All those who believe in telekinesis raise my points.

PC eend

Ik stem op Maurisico
Mijn punten gaan naar Maurisico... exit gaan is niet leuk. Dat gun je niemand toch?
De enige kandidaat die net als jij nog sneu en ongelukkig wezend op nul bungelt, geef jij je punten.
Het ontroert me gewoon een beetje!

Gert

Mijn punten gaan naar Maurisico... omdat dergelijk altruïsme beloond moet worden.

Day

Mijn punten gaan naar Gert. Ik heb nl. al een tijdje een oogje op hem en ik wil tijdens ons verblijf in het BB-huis de kans krijgen om hem uit de armen van Wicked Angel te wrikken. Dat gaat natuurlijk niet als hij eruit gestemd wordt, dus Gert moet blijven!!!!

Cuall

Mijn punten gaan naar Jappie. Jappie is gewoon mijn held, hij gaat mij beschermen tegen die despoot van een APK, want Jappie is héél sterk, dus Jappie moet blijven!!!!

Jappie

Mijn punten gaan naar APK.
APK is een despoot die cuall wil aanranden! (op zich niets mis mee, maar cuall heeft mij bestempeld als haar held ....om tegemoet te komen aan dat beeld zal ik hem dus moeten verslaan)
pas jij maar eens op gemene APK !

Wickedangel

Mijn punten gaan naar mijn eigen teringdwerg Gert.
Morgen vliegt hij er toch uit, samen met Nathalie
Tsja ken de meeste hier niet zo heel goed, maar omdat we toch intenstief bezig waren met het SERvival game heb ik sommige wel toch iets leren kennen en de laatste stunt om op hem te stemmen ik geweldig vond!!!!
Dus hierzo eendje aanpakken die punten en ik zie je wel weer in je nestje

snaptnix

Ik stem op Jappie

Jappie heeft tenminste de durf om tegen wannabe dicator Bommie in te gaan

APK

Ik stem op Demins

Peter 6000

Ik stem op Day
demins
Geen Joohanna-alert geweest na vanochtend, denk ik!
Ik heb namelijk een goed gesprek met haar gehad. Een warm, intermenselijk gesprek. Van mijn kant. Joohanna toonde haar ware aard! Maar nu even niet. De doktoren vechten voor haar leven, de uitkomst is ongewis. Dit jaar (2005) moet echter niet meer gerekend worden op haar terugkeer, zoveel is duidelijk geworden. Heel jammer!

Ik ben weer terug!

En nou ga ik stemmen!
APK heeft me begrepen! Motivatie genoeg!
-------------------------------------------------------------
Einde stemronde
-------------------------------------------------------------
Jappie----- Kleintje, Cuall, Snaptnix
Maurisico- Gert, PC Eend
Day------- Teamlead, Isabeau, Peter6000
APK------ M-en-A, Jappie, Demins
PC Eend-- MissHobje, Coos, SuperMOM
Isabeau--- ChantalC, Versabommie
Teamlead- Lovebear, Tamrah
Gert------Maurisico, Day, Wickedangel
Demins--- KRIBBET, APK

De nieuwe stand is dan:

Gert--------- 6
APK--------- 6
Day--------- 6
Jappie----- 6
PC Eend-- - 6
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
Maurisico---4
Demins----- 4

Gert en Versabommie mochten iemand behoeden van een exit: zij kozen Maurisico en Demins

EXIT

Isabeau en Teamlead
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 13:35:43 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32535344
Goed werk weer, Cuall!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32554434
Nominaties van donderdag 24 november

Gert

Motivatie:
Ik nomineer Jappie. Ik vind het echt een gouwe gozer, niks mis mee. Ik hou van die gozer.
Maar ik heb het idee dat onze Jappert niet helemaal zichzelf is.
Hij hangt alleen nog maar angstvallig rond in de servial-topics, daarbuiten zie je hem niet meer. En dat is jammer, want Jappert heeft veel in zijn mars!
Kan best zijn dat ik de volgende keer iemand anders nomineer, maar ja je moet toch op iémand stemmen, dus deze keer: Jappie.

APK

Motivatie:
Jappie is een leuke gozer, maar het zijn allemaal leuke gozers in het huis.
Op een of andere vreemde manier is Jappie in dit virtuele huis geraakt, terwijl hij een drukke baan, een vrouw, een basketballteam en 17 kinderen heeft. Ik had hem al een jaar of 4 niet op fok gezien en opeens was hij terug.

Dit is eigenlijk een aanmoedigingsstem. Kom op Jap, gabber! Stop met posten in dit stomme subforum!
Jouw familie heeft je nodig en als je zo doorgaat raak je je baan kwijt.


PC eend
Motivatie:
Jappie: Ik heb er alles aan gedaan om je in de finale te krijgen, onderweg een tegen portie matennaaierij aangelopen, maar nou ben jij aan de beurt
Maar jij hebt zoveel fans zelfs zonder campagne heb ik er volste vertrouwen in dat jij een sterke achterband hebt opgebouwd en waarschijnlijk hebben die tactloze matennaaiers nu hun eigen graf gegraven door dit zo openlijk te flikken.
Dat is toch een beetje een voetveeg actie
Daarom stem ik ook op jouw Jappie
Maar puur tactisch dan he
What the hell ik roep iedereen om het ook te doen en zo iedereen genomineerd te krijgen, dan zullen de willems uiteindelijk, geheel volgens de BB regels moeten vertrekken

Versabommie

Motivatie:
Ik nomineer Jappie om de volgende redenen:

- Die hoed kan echt niet meer!
- Die stad kan echt niet meer!
- Die club kan echt niet meer!
- Je beledigingen zijn zooooooooooooooooooooo 1930!
- Als Gert zijn maatje naait, dan moet Jappie wel een enorme klootzak zijn. Ik vertrouw Gert in deze blind!
- Ik vind PC Eend vele malen leuker!
- Ik heb vanmorgen in de hondestront getrapt op weg naar mijn auto en het eerste waar ik aan dacht was Jappie
- Jappie glijd de hele tijd ben ik niet zo van gediend! Laat me met rust viezerT!
- Penisnijd is zooooooooooooooo 1980!
- Vieze ongeschoren kop, kan echt niet meer!
- Jappie heeft me geld geboden voor steun in dit spel!
- De vrouwen zijn bang voor Jappie, hij schijnt iets psychopathisch uit te stralen!
- Ik zie Jappie totaal niet als concurent, laat staan medespeler. Zijn inbreng is nagenoeg nihil en verwaarloosbaar
- Als slap lullen pudding zou zijn, dan was Jappie Dokter Oetker!
- Jappie is het brein achter de coupe tegen APK en nu weer tegen Cruela!
- Jappie stookte Kribbet en PC Eend op om Isa te nomineren en eruit te werken!
- Jappie heeft love beaver aan het huilen gemaakt toen hij zijn tieten aan haar liet zien!
- Ik heb veel kandidaten meegemaakt, maar Jappie is wel het kutste van allemaal!
- Hij heeft de deksel niet op de dixie gedaan!
- Wat hij deed was zo intens gemeen!
- Ik heb vanmorgen mijn teen gestoten, Jappie’s schuld!
- Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest!

CUall

Motivatie:
APK begon heel goed als leider, maar al snel kakte hij in, en werd hij denk ik moe van alle taken die het leiderschap met zich mee bracht. De macht steeg hem naar het hoofd en hij veranderde in een grote schreeuwlelijk, een ware despoot, die voornamelijk liep te commanderen en te stoken. Onze Roel/APK heeft een grote mond, maar is volgens mij niet meer dan een luie donder. Het is een mannetje met twee gezichten, volgens mij, een hele lieve en leuke kant, maar ’s avonds laat als hij heeft gedronken

Toevoeging;
Ik wilde helemaal niet lelijk doen, wilde de overeenkomts aanscherpen die er is tussen Roel en APK. Roel is ook met veel bravoure het huis in gekomen, maar bleek veel milder, maar ook lui. Dido sprak over de twee gezichten die hij heeft, als hij heeft gedronken is hij héél anders.

Ik weet ook wel dat APK een prima vent is, het nomineren is een spel en in dat kader heb ik dit ook geschreven met een héle grote knipoog.

Maurisico

Motivatie:
In dit praathuis is zij een oase van rust. Ze scheldt niet, is vol van nuance en beheerstheid. Kortom, Day is een baken van beschaafdheid in deze hel op aarde. Dat types als APK, Versa, Kribbet en ander gepeupel zich hier in thuis voelen is nog te begrijpen. Ik denk dat dames als Day tegen deze vorm van virtuele verrotting in bescherming genomen dienen te worden. En ik nobele diablo als ik ben reinig de hel op aarde graag van reine zieltjes. Voor lieve mensen als day hebben we een andere afdeling bedacht... .. Petrus, neem jij het over?
dit is originele tekst... niet gejat van wie dan ook

Demins

Motivatie:
Maurisico begint in te zakken. Zijn eerdere niveau, wat ik beloonde met punten or whatever, wordt zelden meer gehaald. Bovendien IRRITEERT zijn naam me. Niemand schrijft hem goed, behalve ik, zei de neuroot. Maar elke keer moet ik weer DWANGMATIG kijken wat er nou precies staat. Tenslotte is zijn motivatie om Day te nomineren TE ZOT VOOR WOORDEN. Maurietsicus is het spoor meer dan bijster. Ik vrees voor zijn Geestelijke Volksgezondheid. Doe hem een plezier en stuur hem naar RIAGG.

Snaptnix

Motivatie:
Las tijdens de vorige nominatie van Demins je naam pas goed. Iemand die het woord risico in z'n naam heeft, kan vast wel tegen het risico van een exit.

Zo en nu weer terug naar m'n moorkop

Kribbet

Motivatie:
De door hem opgezette haatcampagne is werkelijk heel laag bij de grond.
De kans dat ik er zo uitga is door mijn koppeling aan Chantal erg groot dus nu moest het er maar is van komen.

ATTENTIE BEWONERS

Door de exit van Chantal moet Kribbet onmiddelijk het virtuele BB-huis verlaten

EINDE BERICHT

Jappie

Motivatie: De bal lag lekker voor en in tegenstelling tot duur ingekochte wannabee amsterdammerts weet ik dan wel hard te knikken.

Day

Motivatie:
Na dit topic gelezen te hebben, heb ik eigenlijk de keuze uit 3 namen:
Maurisico: omdat hij mij schijnbaar te zwak vindt om me staande te houden tussen de rest van de proleten. (maak je om mij maar niet druk, ik red me wel)
Versabommie: die mij tegen Gert op wil stoken (dat gaat je niet lukken, schat. Zelf WA lukt het niet)
Kribbet: reden doet er niet meer aan toe, hij ligt eruit (HAHA)

Ik weet dat velen nu van mij verwachten dat ik APK nomineer, zodat hij ook op de bank zit. Sorry mensen, ik moet jullie teleurstellen. Ik stem nog steeds op gevoel, dus APK, Gert en PC Eend krijgen (voorlopig) van mij geen stem. Jappie en Demins ga ik steeds leuker vinden en ik wil niet alleen met mannen overblijven, dus Cuall en Snaptnix krijgen ook geen stem. Het wordt dus kiezen tussen Maurisico en Bommie. Maurisico, ik vergeef je je beschermingsdrang voor deze ene keer. Bommie, jij hebt me in de voorronde minpunten gegeven, dus lieverd, ik nomineer JOU! Enne, bij deze de terug!

Totaal:
Gert (Nathalie)------------------------> Jappie
APK (Roel)-----------------------------> Jappie
Snaptnix (Lieske)---------------------> Maurisico
Day---------------------------------------> Versabommie
PC eend--------------------------------> Jappie
Versabommie (Roel)---------------> Jappie
Cuall (Joost)----------------------------> APK
Demins (Dido)--------------------------> Maurisico
Maurisico (Rob)------------------------>Day
Jappie------------------------------------> Versabommie
Kribbet (Chantal)----------------------> Versabommie

Op de bank zitten

Jappie
Maurisico
Versabommie
pi_32587078
Stemronde 25 november

----------------------------
Wickedangel

Ik stem: Jappie

Motivatie: Heb me gisteren gek gelachen om zijn post dat hij er vandoor ging omdat hij ons "gezeik" zat was. Geen geslijm dus zoals een aantal anderen, maar een vent met ballen.

Teamlead


Ik stem: Versabommie

Motivatie: What can I say... Ik heb me niet voor niets bij de alliantie aangesloten die als hoger doel heeft het kwaad in het huis met wortel en tak uit te roeien.. Ik kan geen garanties geven, maar ik hoop vurig dat de andere leden van de (zoals Maurisico het consequent noemt) Hofstadgroep mijn voorbeeld volgen en deze diepgestoorde, plagieerende psychopaat tot het einde toe in het huis houden..

Cuall

Motivatie:
Ik stem op Jappie, hij bliijft mijn held die mij al een paar maal in bescherming heeft genomen, en ik heb vreselijk moeten lachen om zijn creatieve gebruik van gepaste smileys

Kleintje

Motivatie:
Ik wil eigenlijk Jappie en Bommie allebei 1 punt geven, maar waarschijnlijk mag dat niet.
Dus dan trek ik de stand maar gelijk. Jappie en Bommie allebei 4 punten.
Ze mogen allebei niet weg!

ChantalC

Motivatie:
Versabommie, wat moet ik daarover zeggen? Slijmt teveel om stemmen te krijgen. No way, dat sta ik niet toe...

Jappie, vond ik echt een misstap maken door aan te nemen dat ik stapelgek op Bommie zou zijn. IQ heeft ie dus niet...

Maurisico, is wel een toffe peer ondanks dat hij wel eens rare dingen zegt. Opeens is hij fan van Lieske. Weirdo! Toch maar de punten om de spanning erin te houden.

Eigenlijk verdienen geen van de finalisten drieën punten...

PC eend

Motivatie:
Ik heb niet voor niets in het Jappie promotie team gezeten
Jappie moet winnen

ISABEAU

Motivatie:
Ik heb niet voor niets heel veel plusjes uitgegeven aan Maurisico Maurisico is gewoon leuk, charmant, grappig en intelligent. Go Maurisico Go!

Versabommie

Motivatie:
Er zijn van die dagen dat je gaat nadenken. Vandaag is er niet zo 1 echter ik moet nog wel punten geven. Mezelf punten geven is me de eer te na, dus moest ik maar eens gaan overzien wie we tegen hebben.
Jappie, die me al dagen semi-uitdaagt maar vaak snel wegloopt zoals het een goed ammerdammer behoort en Mauriscio, een aardige vent, zoon van de duivel en niet vies van een wereldwijde genocide.
Echter ik ga ervanuit dat Jappie en ik de strijdbijl nog moeten handhaven en onze wedstrijd ver-pissen nog moet komen. Ik hoop dan ook dan we die kans krijgen middels het koppelen van ons persoontje aan Utreg danwel Ajax.
Ik wil echter niet de indruk wekken dat ik middels dit goedkope spelletje snel Mauridiablo buitenspel wil zetten en om mijn oprechtheid in deze kracht bij te zetten schenk ik Mauriscio mijn 2 punten, daarmee misschien wel mijn eigen einde bezegelend, maar hey ik ben Utregter…. de dood of de gladiolen dus!

Mocht ik bezwijken aan dit nobele gebaar dan hoop ik dat Gert mijn dagelijkse taak, te weten het bed van Jappie onderschijten, over wil nemen!

Maurisico


Motivatie:
Bommie en Jappie zijn verdomd aardige kerels. Wilde eigenlijk niet stemmen, want wilde beiden nog niet kwijt in het spel en kon simpelweg niet kiezen. Nu is het anders... Versa zit in de problemen en daar help ik hem gaarne mee.
Bovendien is de stand weer gelijk nu en dat brengt de spanning weer terug in de strijd!

Miss Hobje

Motivatie:
Jappie draait kwa leefdtijd al wat langer mee in deze wereld, die gun ik het meest om verder te komen van deze bankzitters, vandaar mijn stem aan Jappie.

M-en-A

Motivatie:
Alle 3 staan in de finale. Van alle 3 is wel iets positiefs of negatiefs te vertellen. Om dit allemaal op te sommen kost te veel tijd, aangezien hier de stroom reeds 3 keer uitgevallen is door de sneeuw-ellende. De auto staat zwaar ingesneeuwd, dus snel een internetcafé opzoeken om dan een stem uit te brengen lijkt ook niet de meest simpele oplossing. Dat zal trouwens ook weinig helpen als daar ook de stroom uitgevallen is. Telefoonlijnen zoals bij Talpa zijn nog niet ingesteld voor het BB-huis in Fok, dus moet ik het toch maar op deze manier proberen.

De stemmen gaan deze keer naar……… Maurisico. Zie hem nog wel even zitten. Kan er bij de volgende bank altijd nog vanaf
Slaat verder nergens op, maar op deze manier heb ik mijn stem niet verloren laten gaan.

lovebear


Motivatie:
bommie is gewoon grappig soms heel maf.
vind dat hij in de finale moet komen hij brengt lol in de brouwerij

Peter6000

Motivatie:
bommie is gewoon grappig soms heel maf.
vind dat hij in de finale moet komen hij brengt lol in de brouwerij

Jappie

Motivatie:
Maurisico is de duivel/diablo/lucifer whatever in eigen persoon.......op zijn goede evenbroertje na is hij dus de machtigste persoon in het universum...met zulke types moet je niet spotten...dus mijn stem gaat naar MO

Kribbet

Motivatie:
Aangezien het wel een hele zware bank is met deze mannen erop was het erg moeilijk.
Ik heb toch besloten om mijn 2 puntjes aan Versabommie te geven.
Het idee dat hij uit het huis zou gaan kan ik zo vlak na mijn eigen exit nog niet aan.
Ben ook bang dat hij een beetje zal inkakken als hij niet meer voor de puntjes hoeft te vechten, niet meer hoeft te slijmen bij iedereen die hij de afgelopen tijd van blauwe schenen heeft voorzien.

Snaptnix

Motivatie:
Als we nu de grootste tegendraadse irritanteling (met wel het hart op de juiste plaats ) eruit halen, kakt het hier helemaal in. En dan vrees ik dat het stemgedrag en de kijcijfers nog verder terug gaan lopen.
Dat ziet onze Hummie vast niet graag gebeuren, daarom mijn stemmen voor Bommie

APK

(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)

Motivatie: Jappie ken ik al een jaar of vier. Eerst via SGOP.nl en later ook IRL. Toen ik lekkage had, toen mijn voormalige vriendin met een pistool in mijn woonkamer liep te zwaaien, toen mijn moeder mij uit haar testament wilde schrappen, toen mijn huis in brand stond. Hell, zelfs toen ik een keer een muis in huis had was Jappert de eerste die op de stoep stond om te bemiddelen of een helpende hand te bieden. Een man van staal met een gouden hart.

Maurisico en Bommel heben zich inmiddels ook geregistreerd op SGOP.nl. Als zij zich net zo voor mij inzetten als Jap krijgen ze volgend jaar misschien ook punten.

Coos

Motivatie: Omdat de check van Marisico ongedekt bleek en Jappie de ouwe inteelt hap aan zijn zijde heeft gaan mijn puntjes deze keer naar de Ratelband van Fok. Ik had even een wegtrekker en ben dus net weer wakker. Gelukkig net op tijd om nog te stemmen.

Gert....door het plaatsen van die jeugdfoto heb je alle kans op het halen van de finale nu nul.
Ik had die in vertrouwen naar je gestuurd ivm de pasjes voor de grote sgop-meet van 2003.

Demins

Motivatie:
Versabommie heeft mijn hulp niet nodig of het moet wel heel raar lopen.
Marisico heb ik zelf genomineerd, dus die ga ik nou niet in het huis houden.
Jappie heeft mijn punten het meeste nodig. Bovendien blijkt zijn avatar me op het verkeerde been te hebben gezet. Geen stoere jonge Rancho maar een fragiele, kwetsbare oude man. Dat levert punten op

Gert had de dag opdracht gewonnen en mocht een extra stem uit brengen

Gert Nog net op tijd

Motivatie: Jappie ken ik al een jaar of vier. Eerst via SGOP.nl en later ook IRL. Toen ik mijn beide benen brak, toen ik aan de heroïne verslaafd raakte en probeerde af te kicken, toen min huis belaagd door skinheads.... telkens stond Jappie klaar om respectievelijk mijn rolstoel af te pakken, een pakje bruin op mijn nachtkastje te leggen, en de sleutel aan de kaalkoppen te overhandigen.
Het is een prettig gevoel om iemand op die manier een invulling van zijn leven te kunnen geven, dus mijn stemmen gaan naar Jappie.

Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear, Peter6000, Kribbet, Snaptnix, Coos
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A, Jappie
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl, MissHobje, APK, Demins, Gert (2x)

Bommie: 16
Maurisico: 10
Jappie: 16

ATTENTIE BEWONERS

De lijnen zijn gesloten

Jappie, Versabommie jullie mogen blijven

Maurisico de kiezer heeft gekozen en jij moet onmiddellijk het huis verlaten

De volgende afspraak is er tussen Jappie en versabommie gemaakt:
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING

Mochten Jappie en ik deze bank overleven dan is het tijd voor een gevecht man tegen man, mano a mano!

Ik daag die neus uit om de BB -Challenge aan te nemen die ik hem nu wil bieden!

Ik ben bereid om voor de komende zondag als FC Utreg tegen die neuzen speelt mijn lot te koppelen aan FC Utreg en daarbij hopend dat Jappie nu eindelijk eens ballen gaat tonen en zijn lot koppelt aan de blinde brigade uit ammerdam!

Jappie eruit of ik eruit, en wat mij betreft mag APK zich er ook in mengen

EINDE BELANGRIJKE MEDEDELING
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat denk je zelf ?

Uiteraard ben ik akkoord met deze uiterst geslepen manier om alle resterende stemmen van deze stemronde nog naar jou of naar mij te laten gaan.
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:43:44 #148
6941 APK
Factual, I think.
pi_32587466
Een waardig opvolger.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32609539
Het nomineren van zaterdag

Jappie

Zo, daar zijn we weer...een nieuwe dag een nieuwe ronde....een nieuwe ronde; nieuwe kansen

Vandaag lijkt het mij uitgesloten dat Bommie en/of Jappie op de bank komen....een van beide heren zal na dit weekend sowieso exit zijn en daar we we allemaal reeds lang weten wie dat is lijkt het me zonde als ook Jappie dit weekend nodeloos risico zou moeten lopen.

PC eend is ook zo'n geval apart....deze trouwe trawant is een uitstekend instrument gebleken om een en ander in de late nachtelijke uurtjes voor moi in de gaten te houden. Per slot van rekening zitten hier bijna uitsluitend backstabbers in dit spel dus wat dat betreft ben ik blij dat ik deze vrolijke nachtelijk kwakert aan mijn zijde heb staan.

Apk heeft geweigerd zijn lot aan onze hoofdstedelijke trots te willen verbinden...een extreem laffe daad waarmee dit heerschap in een keer heeft aangetoond dat zijn inburgering van Tjiepolderveen naar Amsterdam voltooid is.......om jezelf naar dat niveau te verlagen was geestelijke castratie een vereiste en daarvoor krijg je van mij deze ronde dan ook een vrijstelling.

Demins sneaked langzaam maar zeker met onopvallend gedrag de eindfase binnen en hoopt er op die manier met de loet vandoor te gaan. Hij denkt dat dit redelijk onopvallend gebeurt, maar in werkelijkheid gaat dat op zo'n opzichtige klunzige manier dat er van deze kant geen gevaar te duchten valt.

Blijven over de dames

Day......heeft het slim gespeeld door de aankomende dagen afwezig te zijn...hiermee ontneemt ze mij en anderen de mogelijkheid om haar af te straffen voor de anders ongetwijfeld vele posts die blijk zouden hebben gegeven van haar verstandelijk onvermogen maar alla...het zei zo.

Snaptnix heeft de laatste dagen haar grote dosis menselijk inzicht ten toon gespreid...zonder uitzondering weet ze precies haar vingers op de rotte appeltjes te leggen (niet echt een kunst daar de hele kist rot is in dit geval maar dat terzijde) Toch heb ik het idee dat ik langzaam maar zeker naar haar toe aan het groeien ben ...er bloeit iets moois

Gertje...tja...gebleken is dat je een uiterst geraffineerd stinkmokkeltje bent. Neem nu alleen al de slinkse manier waarop je gisterenavond trachtte het verblijf van onze Jap alhier; drastisch in te korten door "bewust" je stem een minuut te laat in te leveren...misselijkmakende shit is dat dus ook jij mag nog een ronde door. (Al zou ik je maar wat graag je nieren zien opvreten op de bank ...vergis je niet! )

....wie is dan wel de gelukkige.....

Motivatie:

Cuall is zwak....oud en zwak......seniel nog bovendien ....behalve dat zij zich door diverse van jullie huftertjes op stang heeft laten jagen heeft ze gisteren 2 MEGA misstappen begaan in haar rol als notaris.

Eerstens...mij de punten van "Day" onthouden die mij rechtens toekwamen. En tweedens het daarna op klunzige wijze toestaan dat Gert zijn veels te late stemmen nog mocht doorvoeren.

Een notaris en lijdster hebben we nodig dus die zaken kan ik omwille van het spel niet van je afpakken, maar met een beetje mazzel wel jouw plezier in dat zelfde spelletje.....als het aan mij ligt ben jij exit.....en een beetje rap graag.

Versabommie

Nomineren is steeds moeilijker aan het worden, want de lijst bestaat steeds meer uit alleen kliko’s die ik allemaal wel op de bank wil zetten.

Om te beginnen Gert, Zo’n sluimernicht uit zuid, die hand in hand met zijn kameraadjes duidelijk jaar in jaar uit inferieur blijkt aan het Utregse volk. Ik nomineer hem dus niet, want ik ga daar echt even geen aandacht aan besteden, het niveau alleen al!

Dan hebben we APK, nog nimmer heb ik zo snel een wanabee dictaros op zien geven omdat hij onheus bejegend werd door een oud mokkel. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien wegrennen voor een rollator! Hem nomineren is hetzelfde als een kleuter zijn lollie afgappen en dat vind ik toch net iets meer een ammerdamse streek!

Snaptnix, tja wat moet ik daar nog over zeggen? Toen ze opkeek vanonder mijn buro met zaadvragende ogen dacht ik, ach ze is nog zo bruikbaar, fit en welwillend. Zolang haar kont en jopen niet gaan hangen heb ik geen reden om d’r te nomineren!

Day, tja het loeder splitst me van alles in de maag maar ik ga echt geen rancune tonen, ik vind er ongeacht haar lage streken wel lief.

PC Eend, die zie ik als een maatje, een buddy. We zitten in hetzelfde schuitje want de rotte kern Jappie-Apk-Gert pakken ons met nominaties als ze maar de gelegenheid krijgen!

Demins, medepsycho in crime, heb ik zelf de finale in proberen te krijgen en na al die moeite ga ik hem echt niet exitten!

Jappie, dat zou pas echt een verspilling zijn van een prima nominatie, want zondag ligt die dubbelop jankend op de bank met een doos chocola en ondersteuning van het RIAGG!

Ben ik nog iemand vergeten? Ohwja, Cruela! Ik had haar zo hoog zitten, ze was echt mijn hoogbejaarde oogappeltje en dan toch altijd maar Jappie steunen, terwijl Jappie gewoon helemaal niets met haar heeft. Zoveel blindheid kan in mijn ogen niet in deze fase van het spel en ik wil haar positief de ogen openen door deze wakeup call! Nominatie voor Cruela in de hoop op beterschap!

Cuall

Vandaag is het een donkere trieste dag voor me.

Alle vooroordelen over leeftijd komen wel weer duidelijk naar voren.
Zodra je boven de veertig komt, is een mens blijkbaar af geschreven, en krijg je de ere titel van
hoogbejaard, oud en seniel.
Nou ik ga geen lans breken voor de ouderen in de samenleving, tegen zoveel kortzichtigheid kan ik niet op. Mijn stelregel is "de aanval is de beste verdediging"

Dus heb ik mijn gevechtskleding aan getrokken en bij Lovebear een nieuwe bezem gekocht,
want nieuwe bezems vegen schoon.

Motivatie:
Jappie heeft mij stevig met mijn neus op de feiten gedrukt. Mijn held heeft me laten vallen als een baksteen. Zet mij hier neer als zwak, oud en seniel.
Ik heb met oogkleppen voor gelopen, gedacht dat hij om mij gaf, maar ik heb me vergist.
Ik zal hem dat niet aanrekenen, ik ben zelf veel te naief geweest.

Jappie ik zal ze niet vertelllen dat je zelf al jaren de kluts en je paspoort kwijt bent en nog steeds denkt dat je in de bloei van je leven staat, dat hoeven ze hier niet te weten, dus dat hou ik voor me.

Waar ik wel pissed over ben, is dat je mijn integriteit als spelleider en notaris in twijfel trekt. Ik mag dan oud zijn in jou ogen, maar ik ben wel eerlijk.

Ik laat het aan de kijker over of ze het met je eens zijn Jappie en ik hoop dat Ajax gaat verliezen

Gert

Gert:Die zit sowieso al op de bank want ze gaat niet stemmen vandaag
APK: Mooi toch, dan heeft ze al twee stemmen

Motivatie:
Zie de posts hierboven.
Day zit toch al op de bank, maar goed. Briljant, APK

APK

Motivatie
Niks mis met Gert, met niemand van de bewoners trouwens, ik zou ze graag letterlijk collectief -een voor een- doodknuffelen. Maar een ervaring die je levenslang zal bijblijven is natuurlijk niet compleet als je niet all the way bent gegaan. Nog een dagje zweten op de bank hoor daar mijns inziens gewoon bij.

Demins

Motivatie
Een tactische stem. Als APK Gert op de bank naait, dan zie ik ze daar graag samen zitten, met hun bleke koppies en de geest al halverwege Thailand. Maar er zit meer achter. Als APK op de bank zit zal hij het niet kunnen laten om Notaris Cuall van goed doordachte adviezen omtrent de regelgeving te voorzien. Cuall doet een "hell of a job", maar de problemen zijn legio. De vaststelling van de stemtijd, rond middernacht ,moet duidelijk worden. Dat was ie al, maar issie nou niet meer!
Verder vraagt de suggestie om via mail te nomineren serieuze aandacht van de wedstrijdleiding. En tenslotte wil ik noemen "het probleem Day". Telt zij bij de minimaal 3 bewoners die op de bank zullen komen mee of is zij een additionele bankzitter (ietsje naar links van de rest). Problemen, problemen, Cuall! Deze stem is dus ook bedoeld om jou in je prachtige, maar moeilijke werk te ontlasten.

PC eend

Motivatie
Het spel word harder en harder, waardoor verschillende users het speelveld al geruimd hebben.
Scanman was er ook al mee gestopt, maar zelfs dan is hij (als ik het goed begrepen heb) nog niet veilig voor persoonlijke aanvallen op de bank van zijn buurman
APK vond ik al een stuk milder geworden ( zelfs geen Joost moet dood smiley meer ), was echt op de goede weg en maar zelfs dan krijgt hij het voor elkaar om Scanman (toch een van de pilaren van dit forum) over de kling te jagen dat is nominatiereden genoeg voor mij, ik vond dat echt veel te ver gaan, en ik kan er echt niet bij (gezien de nominaties) dat ik er als enige zo over denk
Ik vond het een leuke user, maar voor mij heeft hij het flink verpest, wat alleen nog maar recht te trekken is door scan terug te krijgen...
Stel je voor dat Lieske wel wint en dat scan hier dan niet zijn gram kan halen op alle Lieske bashers, daar moet je toch niet aan denken
Scanman komt waarschijnlijk zoals altijd hopelijk weer terug en dan verbind ik dus gelijk mijn lot aan hem, mocht hij dan voor een 2e exit gaan

Het was een enerverende dag

Snaptnix

Motivatie
Ik stem op Jappie, heel simpel als die neuzen het lef hebben om Bommie eruit te trappen, dan moet er iemand gestraft worden. Hij gaat dus maar mooi op de bank zitten en zijn zonden overdenken!


Nominatielijst

Gert (Nathalie)------------------------> Day
APK (Roel)-----------------------------> Gert
Snaptnix (Lieske)---------------------->Jappie
Day------------------------------------> Day (Omdat ze niet komt stemmen vandaag.)
PC eend--------------------------------> APK
Versabommie (Roel)(SuperFC Utregggg!)---> Cruela! Cuall
Cuall (Joost)----------------------------> Jappie
Demins (Dido)--------------------------> APK
Jappie (Ajax!)-----------------------------> Cuall

Op de bank zitten dan:

APK (Roel)
Cuall (Joost)
Day
Jappie (Ajax!)


pi_32644394
Stemmen zondag 27 november


Vesabommie

Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Jappie, vrotte lul, zo ga je niet met vrouwen om!

lovebear

Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Jappie, vrotte lul, zo ga je niet met vrouwen om!

snaptnix

Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Jappie, vrotte lul, zo ga je niet met vrouwen om!
(Vrouwen) wraak

wickedangel

Motivatie:
Day niet. Die vindt het spel niet belangrijk genoeg om zelf te komen stemmen. En ze loert nog steeds op mijn teringdwerg
Jappie niet. Ik heb 'm al eens puntjes gegeven. En hij noemde mij net sloerie
APK niet. Niet na de Scanman-affaire. Scan vroeg er gewoon om, maar APK gedroeg zich als een bloedhond. En verkneukelt zich nog steeds
Cuall dus. Wegens bewezen diensten aan dit topic, ondanks alle hindernissen. En gewoon wegens algehele lievheid

Kribbet

Motivatie:
Aangezien ik morgen een redelijk drukke (verwen) dag heb zal ik maar is een beetje vroeg stemmen.
Versabommie krijgt een beetje teveel invloed en heb altijd al een hekel gehad om de meerderheid te volgen.
Day zal mijn punten nooit krijgen, ze heeft me gekrenkt tot op het bot en dat zonder knipoog, je kan heeeel ver gaan bij me, kan veel hebben, hier is zelfs mijn moeder een hoer genoemd maar zelfs dat kan ik hebben maar Day……….. echt niet.

En dat is gelijk een bruggetje naar Jappie, ook hij wordt nu afgeschilderd als vrouwenhater met vrouwonvriendelijke teksten zoals dat ook bij mij aan de hand was.

Niet zo’n moeilijke keus dus,
Jappie krijgt van mij 2 punten!

Supermom

Motivatie:
Ik ga de rest niet uitleggen want of ik ken de rest niet goed genoeg (wat dus bij allemaal geld )) of ik erger me zo erg aan sommige posters dat ik me niet geroepen voel om dit hier te gaan melden (vooral omdat ik een newbie ben en dan meteen wordt afgebrand door de (sommige) olbies) Maar oke, ik gun Cuall mijn zuurverdiende 2 punten omdat zij zo hard haar best doet om dit chaotische topic in goede banen probeert te leiden (succes ermee! ) en gewoon rustig en beschaafd hier mee om durft te gaan (in tegenstelling tot sommige anderen) Dus Cuall, aanpakken, ik mag stemmen dus gun ik ze jou het meeste!

Teamlead

Motivatie:
MDe finale zonder deze dappere, mooie en lieve user zou een farce zijn. Day is één van de users die dit forum maakt tot wat het is.. Het verbaast me dat ze niet meer punten heeft gekregen tot nu toe.
Onze geliefde notaris lijkt veilig... dus een stem op Day zal Cuall niet schaden.
Jappie en APK: tsja.. ik vind jullie gewoon minder aardig dan day

ChantalC

Motivatie:
Het is vandaag sunDAY, dus Day...

Kleintje

Motivatie:
Ik wilde echt, maar dan ook echt op Jappie stemmen. Maar gezien er in het begin van het topic AJAX achter zijn naam staat... toen ging ik heel hard twijfelen. Maar goed... mag mensen niet op hun voetbalkennis afrekenen. Dus... naar de laatste pagina van het topic en dan een herkansing voor Jappie... zie ik KRIBBET zijn naam achter Jappie staan. Je jezus kribbets... ik weiger mijn naam achter zijn naam te zetten. Want ik weiger achter hem aan te lopen.
Dus... weer een nieuwe tactiek verzinnen... Cuall en Day horen nog in de finale, maar ik weiger op een vrouw te stemmen. En dan APK... ook al zo'n ajacied. Maar ja, hij heeft mij geholpen met mijn tactiek om van de bank af te pleuren zodat Jappie, Kribbet en nog zo'n minkukel Maurisico wel in de finale kwamen. Dus omdat hij mij hielp van de bank af te pleuren, wil ik dat hij erin blijft... hij moet dat goedmaken wat mij niet is gelukt!
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef demins het volgende:
Bommie - Jappert 1-0 (eindstand)
MEDEDELING

De spelers hebben beslist:

Jappie moet onmiddellijk het virtuele huis verlaten.

EINDE MEDEDELING

Maurisico

Motivatie:............APK had ruzie met Scanman over het lawaaibankstel van zijn buren. Ik heb het even nagelezen en vond dat allemaal weer erg vermakelijk. Vervolgens wordt er her en der geroepen dat APK [ en Milagro een kakwijf..] zo grof en hard is.. Dat valt toch allemaal wel mee? Of ben ik nu ookal al mij virtuele normen en waarden kwijt dat ik me hier nu eens nie tzo druk over maak?

Demins

Motivatie: Ik wil Day graag het huis uitsturen, omdat ze het huis verlaten heeft (het klinkt raar, maar 't klopt wel) en niet kan/wil stemmen. Dan moet ik dus APK de punten geven en die was ik nog wat schuldig dus dat komt mooi uit!

Cuall

Motivatie:
Day heeft mij in een moeilijk parket gebracht door haar volmacht, al zou ik haar wel graag in het huis willen houden, dus gaat mijn stem naar APK.

De nominatie van PC eend vond ik al discutabel. Scanman vind ik een verhaal apart, die heeft een overdreven hoog "snelopzijnpikgetrapt gehalte". Ik verdenk hem er inmiddels van dat hij er op geilt om ieder jaar een
"Haal Scanman terug topic" wil hebben. Dat Scanman vertrokken is mogen we m.i. APK niet verwijten. Scanman vraagt gewoon zelf om zulke confrontaties en als hij ze krijgt, dan loopt hij weg

Ik heb APK de laatste dagen juist wel als sportief en lief ervaren. Hij was er op het juiste moment, met een lief gebaar, (smiley of een glaasje) of het juiste opbeurende woordje, om mij uit mijn dip te halen.

Peter6000

Motivatie:
Prettige genuanceerde en toch ook vasthoudende manier van posten.
Jammer, je zult vandaag verliezen, tegen de gevestigde orde is niet op te boksen, die geven elkaar wel puntjes.
Maar jou postkwaliteit ligt op ongeveer 500 procent van hun

MissHobje

Motivatie:
Mijn favo van de bank zit niet meer op de bank.. maar niet getreurd Apk is best ok
Hij blijft de opstarter van dit spelletje.. daarom alleen al mijn stem.
Zo kort maar krachtig

PC eend

Motivatie:
Scan is nog niet terug, dus kan ik dit keer geen punten aan APK toekennen
Cuall gaat dit keer ook geen punten krijgen, want ik vind weer dat ze onterecht bezig is en de hetze tegen scanman gewoon doorzet en waarom telt die stem van Day niet terwijl ze moeite heeft gedaan om iemand te machtigen en niet zo maar iemand, de grote baas zelf
Vandaar vandaag mijn stem naar Day, waar ik soms zo lekker mee kan levellen
Het zal mij niks verbazen als zelfs deze stem wordt afgekeurd

M-en-A

Motivatie:
Allemaal van de bankzitters verdienen het om door te gaan. Day heeft echter een achterstand opgelopen in de score, omdat ze ook nog een sociaal leven heeft, en daarom dit weekend niet aanwezig kan zijn.
(OF........ heeft ze een geheime opdracht en zit ze dit weekend in het huisje ).

Voor de zekerheid brengt M-en-A haar toch voor de spanning iets dichter bij de andere bankzitters.

De stem die ChantalC won met de dag-opdracht ging naar Day

Beeker

Motivatie:
-Ze is een hele aardig meid met pit
Ze lijd t spel in goede banen
Met leuke opdrachten dit verdiend een beloning

Pimmutjuh

Je hebt gelijk cuall.
Motivatie:
ze is eerlijk en niet bang om een mening te geven en daardoor misschien stemmen te verliezen. dat zouden meer mensen moeten doen.

APK

Motivatie:
Ik zit GVD Studio Voetbal te kijken en heb geen zin meer om voor zoiets triviaals als een kutspelletje uit mijn ritme gehaald te worden. Day, ik hoop dat jouw vriend je helemaal sufgeneukt heeft in Parijs, zo'n type lijk je me wel, lekker romantisch naar Parijs. Bovendien schijnt hij op mij te lijken, dus dan zit het wel goed. Veel plezier in de finale.

De stand is dan:

APK----------------> Kleintje, Maurisico, Demins, Cuall, MissHobje
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM, Beeker, pimmutjuh
Day-----------------> Teamlead, ChantalC 2x, Peter6000, PC Eend, M-en-A. APK
Jappie---------------> KRIBBET - EXIT


APK-------------> 10
Cuall-------------> 14
Day--------------> 14


APK moet het virtuele huis verlaten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')