abonnementen ibood.com bol.com
pi_42921407
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef Triangeljosti het volgende:
pi_42933949
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:07 schreef based het volgende:
nu heb ik sinds een maand weer met haar, en ik was eerst bang dat het me weer zou overkomen, maar goed ik bleef relaxed en kan serieus laaaaaaaaang doorgaan nu. gewoon omdat ik me me nu meer op mijn gemak voelde. ze was een jaar geleden altijd erg dominant (en goed) in bed en ik liet me hier ook een beetje door opnaaien... ik durfde vrij weinig initiatief te nemen in bed met wat we zouden doen en ik was ook een beetje gespannen. maar nu weet ik wat ik kan verwachten met haar en ga er zelf dan ook helemaal voor en blijf lekker chill.
dus als je iets moet doen is het wel ontspannen, en niet denken aan te vroeg klaarkomen! en denken aan je schoonmoeder zal ook niet helpen
succes
Ok, en nu moet jij heel erg hard proberen vooral niet aan een glas water te denken voor 10 seconden!
Lukt dus denk ik niet
  zondag 12 november 2006 @ 13:56:58 #78
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43475160
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:23 schreef Joene het volgende:
Gewoon klaarkomen, en 5 minuten later nog een keer neuken en dan duurt het wel lang
Idd
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  zondag 12 november 2006 @ 19:10:41 #79
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_43484431
Trouwens, wat ik ook heb is dat ik 's morgens echt uren lang kan door gaan met mijn ochtenderectie.

Maar helaas ga ik meestal ook te laat slapen en heb ik dan 's morgens geen zin om een inspanning te doen.
---verdwijnt---
  zondag 12 november 2006 @ 19:14:53 #80
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43484553
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:10 schreef Clourhide het volgende:
Trouwens, wat ik ook heb is dat ik 's morgens echt uren lang kan door gaan met mijn ochtenderectie.

Maar helaas ga ik meestal ook te laat slapen en heb ik dan 's morgens geen zin om een inspanning te doen.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_44824568
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:07 schreef based het volgende:
toen ik een nieuwe vriendin had (ong jaar geleden) had ik hier nooit last van, maar na 2 maanden kreeg ik er ook opeens veel last van. ik vond het echt super gaar.
Dat heb ik nu dus. In het begin was alles ok, terwijl je er dan juist wat meer last van zou moeten hebben lijkt me. Toen ging het prima. De laatste tijd kom ik elke keer veelste snel. Ik voel het wel aankomen en kan het ook wel uitstellen maarja, echt lekker seks hebben kan dan ook niet echt. Bovendien is zij nogal onervaren en dat staat goede seks ook al behoorlijk in de weg. D'r over praten is dan ook een stuk lastiger. Ik zie d'r ook maar n keer in de week. Echt lekker in een "ritme" komen is er dan ook niet bij.
Kortom, ik ben behoorlijk gefrustreerd op het moment. Heb eerder al relaties gehad en toen had ik er nooit echt last van.

Het is gewoon irritant.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:04:56 #82
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45032586
Dat te lange voorspel is wel een bekend probleem. Mijn vriendin ging ook altijd best ver door, pijpen totdat ik bijna klaarkwam en daarna gelijk neuken, dat werkt dus ook niet zo super.. Wat ik wel apart vond is dat ik af en toe vrij geil kon zijn en bijna klaarkwam waarna ik als het ware een knop om kon zetten waardoor het gevoel in n keer weg was, kon ik daarna echt nog tijden door. Weet alleen niet precies hoe ik dat nu ookal weer deed
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45032647
Ik heb vroeger geleerd dat te laat komen een slechte gewoonte is.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_45668516
FF serieus als ik bezig ben met mijn vriendin kan ik echt lang doorgaan zonder klaar te komen. Op een gegeven moment dwingt zij mij omdat ze het niet meer leuk vind....
pi_47157029
erodome, Je schrijft te veel. zeg maar kort wat ik moet doen? ik heb ook zo probleem.
Het uitprobereb is leuk,toch? Sommige zegen behalve buurvrouw! Waarom niet?!
pi_47182835
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:47 schreef daniel2008 het volgende:
erodome, Je schrijft te veel. zeg maar kort wat ik moet doen? ik heb ook zo probleem.
Als je niet wilt lezen dan is het probleem je blijkbaar niet groot genoeg...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:11:41 #87
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_47509657
als ik voel dat ik snel ga komen, dan ga ik altijd rekenen... hoeveel het saldo op mn bank is en hoeveel het zou worden als ik dit of dat of zus zou kopen...
pi_47527914
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:10 schreef Clourhide het volgende:

haha geen sex voor jou dus
pi_47542712
Zie het probleem niet helemaal eigenlijk (wel een beetje) Ik heb er gelukkig geen last van, maar, als..........
Ik zou dan vervolgens gewoon door gaan. Wedden dat je het dan wel langer uit houd?
En anders eerst klaar laten trekken/pijpen, of wat dan ook. En dan vervolgens tot de daad over gaan. Uiteindelijk gaat de sex dan ook wel wennen en kun je het naar verloop van tijd vast wel langer uitstellen.
De gedachte aan het probleem maakt het denk ik vaak erger dan het probleem zelf.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:55:31 #90
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_47546236
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef E.G.J. het volgende:
Zie het probleem niet helemaal eigenlijk (wel een beetje) Ik heb er gelukkig geen last van, maar, als..........
Ik zou dan vervolgens gewoon door gaan. Wedden dat je het dan wel langer uit houd?
En anders eerst klaar laten trekken/pijpen, of wat dan ook. En dan vervolgens tot de daad over gaan. Uiteindelijk gaat de sex dan ook wel wennen en kun je het naar verloop van tijd vast wel langer uitstellen.
De gedachte aan het probleem maakt het denk ik vaak erger dan het probleem zelf.
gewoon doorgaan ?

als ik ben gekomen dan heb ik binnen de minuut een slappe...dan kan ik niet doorgaan
pi_47553680
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef SqueaK het volgende:

[..]

gewoon doorgaan ?

als ik ben gekomen dan heb ik binnen de minuut een slappe...dan kan ik niet doorgaan
, ooh, ja dan is het een dubbel probleem. ff niet aan gedacht. Als ik zo opgewonden ben dat ik het niet kan houden, dan kan ik makkelijk nog een keer, en soms, heel soms ook nog wel een derde keer. Daar vergeleek ik het mee, maar dan zit dit dus anders?
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_47559270
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef SqueaK het volgende:

[..]

gewoon doorgaan ?

Je kan toch even wat anders doen tussendoor, ondertussen eventjes opladen, de spanning er een beetje inhouden en dan eens zien of de kleine meneer daar beneden mee wil werken met de grote meneer waar hij aan vast zit

Denk aan beffen, vingeren, speeltjes, spelletjes, weet ik veel wat allemaal, maak er wat moois van...

Veel mannen hebben wel even rust nodig, die kunnen niet gelijk doorgaan, maar je kan je vast wel 10 minuutjes met wat anders vermaken dacht ik zo, tegen die tijd wil die meestal wel weer als je het heel lief vraagt(of beter, als zij het heel lief aan de kleine meneer vraagt)

Desnoods tussendoor even een lekkere jonko roken en dan van voren af aan beginnen, ligt eraan wat je wil, als je stopt is het vaak zo met vrouwen dat je opnieuw moet gaan opbouwen, igg even een stapje terug, niet dat dat erg is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_49865866
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:47 schreef daniel2008 het volgende:
1ste les: LEREN tijd nemen om te LEZEN

BartX
hej erodome jij hebt er nogal wat verstand van zie ik, maar hoe kan het zijn dan dat ik de ene keer vrij snel kom tussen de 5-10 min en de andere keer kan ik net zo lang door gaan tot ik wil maar dan lijkt wel of het gevoel helemaal weg is en dan ook echt niet klaarkom? want de ene keer kan ik het 4x op een avond doen en dan ongeveer een kwartier per keer maar de andere keer lukt het maar 2x waarvan 1 helemaal zonder klaarkomen
It is I that f*cks your girlfriend
pi_50668513
Omgevingsfactoren zijn meestal nogal belangerijk, ben je moe, heb je stress, hoelang is het geleden dat je seks hebt gehad, dat soort zaken.

Ik ben nog geen man tegen gekomen bij wie dat niet varieerde.
Als ik naar mijn eigen partner kijk, tja als we het een keer 3 dagen niet hebben gedaan is het zo gebeurt, hebben we ons het hele weekend helemaal in het zweet gewerkt met seks dan kan het erg lang duren.

Hebben we gewoon gemiddeld seks en heeft hij het verder erg druk en is hij erg moe dan duurt het langer, in de afgelopen jaren toch ook wel een enkele keer meegemaakt dat het helemaal niet zo wilde, geen klaarkomen iig(en dan heb ik het niet over tijdens wat steviger drugsgebruik ).

Het hangt gewoon van verschillende dingen af, maak je er vooral niet druk om, als je voelt dat klaarkomen zo gebeurt is, ga dan lekker wat anders doen tussendoor waardoor het geheel toch nog een redelijke tijd zal beslaan.
Zit het een keer tegen en wil die 2de keer niet, laat dan lekker, doe wat anders tussendoor, geef het slurfje even wat rust, vaak wil het daarna wel.
pi_50671843
ok bedankt voor de info !!
It is I that f*cks your girlfriend
pi_50859774
Ik dacht dit probleem ook te hebben toen ik voor het eerst met een meisje naar bed ging. In het voorspel ging alles goed. Ik ging naar binnen en binnen 2-3 stoten was het al voorbij... Omdat het mijn eerste keer was dacht ik dat het misschien aan de zenuwen lag. Week daarna nog eens geprobeerd, weer hetzelfde.

Ik ben toen gaan zoeken waar het aan kon liggen, toen kwam ik uit bij de condooms. DIe had ik gekregen van CZ (zoveel stuks gratis bij een verzekering). De condooms bleken gewoon te klein te zijn waardoor het te strak zat en alles meteen enorm werd gestimuleerd. Nu met goede condooms van Durex nergens meer last van.

Geen idee of meer mensen dit probleem hebben gelast, je zult er maar net mee geholpen worden
pi_52983542
mijn "partner" denkt dan aan golf jaja dat heeft hij me ooit eens verteld !!!

hij denkt dus gewoon aan iets saais en juist niet aan sex
pi_53310912
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef Choja het volgende:
Ik dacht dit probleem ook te hebben toen ik voor het eerst met een meisje naar bed ging. In het voorspel ging alles goed. Ik ging naar binnen en binnen 2-3 stoten was het al voorbij... Omdat het mijn eerste keer was dacht ik dat het misschien aan de zenuwen lag. Week daarna nog eens geprobeerd, weer hetzelfde.

Ik ben toen gaan zoeken waar het aan kon liggen, toen kwam ik uit bij de condooms. DIe had ik gekregen van CZ (zoveel stuks gratis bij een verzekering). De condooms bleken gewoon te klein te zijn waardoor het te strak zat en alles meteen enorm werd gestimuleerd. Nu met goede condooms van Durex nergens meer last van.

Geen idee of meer mensen dit probleem hebben gelast, je zult er maar net mee geholpen worden
heej dit vroeg ik me dus ook al af vandaag (topic geopend). Ik gebruik ook deze gratis condooms en kwam zeer kwam aardig snel klaar. Ik had ook het gevoel dat deze dingen aardig strak zitten.
Kan dat met elkaar te maken hebben?
  donderdag 20 september 2007 @ 15:17:02 #100
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_53328643
dit zelfde probleem heb ik met Jippies ook... zitten ook aardig strak...
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')