quote:Op donderdag 1 december 2005 17:06 schreef dwerg het volgende:Hmm, ik had vandaag een postbode aan de deur met een pakje waar mijn naam op stond, maar ik had echt helemaal niks besteld. Ik was dan ook niet van plan om ¤ 76 te betalen voor iets waar ik niet om gevraagd had. Heb ik iemand op het forum beledigd? Kan ik morgen vrachtwagens met zand en tientallen pizza's verwachten?
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:20 schreef webfreak het volgende:Stond er ook geen afzender op ofzo?
quote:Misschien is 't wel zo'n 'lollige' buurjongen ofzo.
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:42 schreef bartrid het volgende:hell yeah, een nieuwe Mininstry met Raven van Prong/Killing Joke en Tommy Victor van Prong. 3 van mijn favoriete bands.http://www.ministrymusic.org/news/
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:38 schreef dwerg het volgende:Je website is kapot, sebbo. Of Mike. Of IR.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:16 schreef Mike het volgende:[..] Ja, en ze beginnen dan meteen met moeilijke taal te gooien die wij niet-nerds niet begrijpen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:19 schreef Bosbeetle het volgende:[..]Op jullie site stond altijd al moeielijke taal ... ik snap het hele woord brimstig al niet
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef Seborik het volgende:[..] Wedden dat je je wel eens brimstig voelt.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef dwerg het volgende:Op welke zender, sebbo? Ik vind Morris Day zo briljant acteren.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:41 schreef nipeng het volgende:114 Euro voor een Stones kaartje