abonnement Unibet Coolblue
pi_32196174
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Bakkioli het volgende:
[afbeelding]

Ik zou deze allebei nemen!
dommie.. ze heeft maar 1 wapen vast hoor
Dit keer zonder signature
pi_32196482
@ErwinRommel en Calimero: Zie de eenvoud.... Hiermee zijn tienduizenden schoten mee afgevuurd.






[ Bericht 5% gewijzigd door FiveseveN op 12-11-2005 01:39:26 ]
pi_32196552


[ Bericht 100% gewijzigd door FiveseveN op 12-11-2005 01:38:11 ]
pi_32197490
Denk eens serieus na over een Tanfoglio. Deze dingen schieten geweldig, en zijn voor met name de seriuezere schutter zeer geschikt.
Ik heb er zelf ééntje gehad, een Combat P19.... helaas moeten verkopen wegens verhuizen naar buitenland enzo.

Kijk ook eens op vuurwapens.net, dat is een forum vol met sportschutters welke je misschien betere raad kunnen geven dan de gemiddelde Fok!-er.
Baggers can't be choosers
pi_32197524
die P19 is idd erggg geil
  zaterdag 12 november 2005 @ 06:23:46 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32198612
Ik zou ninja worden. Heb je alleen een stok nodig en je lichaam.

Maar het is als hobby dus. Om in de roos te schieten
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 12 november 2005 @ 06:53:52 #57
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32198655
Wat is het doel van de aanschaf ?
Ga je hem bij je dragen om is het alleen voor op de schietbaan ?
Als het voor de schietbaan is dan maakt het formaat toch niks uit ?

(btw: ik weet verder niks over wapens, ben gewoon nieuwsgierig)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 12 november 2005 @ 07:09:15 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32198672
't Gaat puur om veiligheid, iedereen begint hier weer wapens te posten.

Ik ga wel regelmatig schieten nu, best leuk.

Komt omdat m'n zwager een 'cop' is een heel arsenaal aan wapens heeft en we doen 't voor de gein.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32198719
Hehe, 2 weken geleden was er hier een oud-collega uit NL, die eindelijk de stap maakte om voor werk een weekje naar de VS te gaan. Hij had inmiddels al bijna een hekel aan de VS door de welbekende anti-VS sentimenten in Nederland, maar dat veranderde helemaal toen ie hier was en zag dat 99% van de indianenverhalen niet waar zijn.

Anyway, we zijn naar een schietbaan geweest, waar we na 5 minuten een pistool mochten kiezen uit 500 soorten. Die kerel joh Hij geloofde dat echt niet, als toerist zonder checks een wapen meekrijgen. Op de vraag van "welke wil je" was het antwoord "degene waar de kogels he goedkoopst van zijn! " (je bent verplicht daar ammunitie te kopen). Hahaha, hij had nog nooit zoveel lol gehad.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32198731
Die raging bull, mijn hemel die is vet
pi_32198845
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:


Nu mogen we dus overgaan tot de aanschaf.
Zelf weten we nog niet echt welk wapen, maar ik heb de voorkeur aan een Glock17. Deze ken ik reeds goed, ben daar zelfs scherpschutter op geweest in het leger.
Anderzijds denken we aan een Sig P245.
We gaan dit weekeinde dan ook op pad om er eentje uit te zoeken.
scherpschutter op een pistool ? bedoel je niet 'schutter eerste klas'?
en ik zou voor een desert eagle gaan
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_32198868
pi_32202773
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:32 schreef FiveseveN het volgende:
@ErwinRommel en Calimero: Zie de eenvoud.... Hiermee zijn tienduizenden schoten mee afgevuurd.

afbeelding

afbeelding
Het is zeker een mooi en eenvoudig wapen zo'n Glock en ze zijn ook erg betrouwbaar, licht, zuiver, veilig en heeft een grote patroon capaciteit.



Alleen zo'n Sig lijkt mijn handzamer omdat ie wat kleiner is. Ook heeft ie een groter kaliber wat meer stopkracht heeft. Ze worden niet voor niks gebruikt door de BBE.

Het wapen zelf zit wel wat ingewikkelder in elkaar.

Save a mouse, eat a pussy.
pi_32202928
scherpschutter met n glock?
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
pi_32203718
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 09:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[afbeelding]
is dat een katoesja?

die dingen zijn kut man, kutraketjes her en der.....

alleen om paniek te zaaien in een grote kudde mensen
You must try to maintain faith and trust in the potentiality of your own brain and the billion year old life process. With your ego left behind you, the brain can't go wrong.
pi_32211808
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:22 schreef Pihkal het volgende:
scherpschutter met n glock?
Natuurlijk is een Glock niet bedoeld als scherpschutterswapen. Dan neem je een Sphinx of als echte gaatjesmelker een KK Hämmerli. De Glock is een volbloed militair pistool dat het altijd doet, zonder handbediende veiligheden. Het wapen heeft een enorme capaciteit (twintig patronen in mijn geval) voor een standaard handvuurwapen. De trekkeractie is inderdaad niet om naar huis te schrijven, ik ben dan ook zo blij als een kind als ik vier van de vijf schoten op 25 meter in het zwart kan krijgen.
Echt zuiver schieten doe je met een Parabellum (Luger). Iemand (niet ik) heeft met mijn Parabellum een groepje ter grootte van een 2 Euromuntstuk op 25 meter geschoten.
En voor de zware klappen heb ik ook een Smith and Wesson .44 Magnum. Dit ding is getuned en breekt dan ook als de figuurlijke ijspegel. Je hoeft de trekker nauwelijks merkbaar in te drukken en hij gaat af. Toch nog bijna 1600 gram trekkerdruk, terwijl 1360 gram het minimum is.
Het voordeel van zo'n enorme revolver is dat je praktisch elke lading kunt toepassen, van zwaar tot gigantisch. Wel zelf herladen natuurlijk.

pi_32212361


en



The best baby. Meer heb je niet nodig als rebel. Oh ja, verder nog een toyota pickup natuurlijk.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:57:05 #68
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_32214919
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef X_X het volgende:


[afbeelding]

"Big Gun, Big Fun"

Om maar even de leus van de S&W '50 revolver erbij te pakken

Mijn voorkeur naar een normaal handvuurwapen zou gaan naar idd een Glock (21) of een Walther P99
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:04:48 #69
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32215216
Mmm ik zou anders geen wapen aan willen schaffen, zelfs al zou dat heel makkelijk kunnen. Maar als de situatie daarom vraagt zou ik zo'n gun wel kopen.

De glock17 is inderdaad een goede keus. Veel magazijncapaciteit, en je bent er goed in getraint.
Maar aan de andere kant....iedereen kent de glock17 en dat maakt jouw vuurkracht voorspelbaar. Ik zou voor iets onconventionelers gaan.
Era Vulgaris
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:19:44 #70
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_32215688
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 21:04 schreef Vassili_Z het volgende:
Mmm ik zou anders geen wapen aan willen schaffen, zelfs al zou dat heel makkelijk kunnen. Maar als de situatie daarom vraagt zou ik zo'n gun wel kopen.

De glock17 is inderdaad een goede keus. Veel magazijncapaciteit, en je bent er goed in getraint.
Maar aan de andere kant....iedereen kent de glock17 en dat maakt jouw vuurkracht voorspelbaar. Ik zou voor iets onconventionelers gaan.
pi_32215852
@ERWIN ROMMEL.

Speedfreakssjjj/speedfreak1 of iemand in die trant is hierop deskundige. Negeer de reply's van andere users maar en wacht totdat hij hier is.
pi_32215996
Mensen, aub verder in Vuurwapens in beeld #4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')