abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 november 2005 @ 17:55:25 #1
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32122643

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

  • BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • BMW R1100S '01 - (richardgie)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda TransAlp '89 - (stinkie)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)
  • Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)
  • Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)


    FAQ (Frequently Asked Questions):

    Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

    Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

    Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

    Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

    Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

    Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

    Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

    Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

    Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

    Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

    Laatste topics :

    Fok Motorclub [SC Deel 345] Yamaha R6 2006
    Fok Motorclub [SC Deel 346] systeem helmen te koop :)
    Fok Motorclub [SC Deel 347] Ghummen ist innnnnn
    Fok Motorclub [SC Deel 348] Zeehonden platrijden m. een kart
    Fok Motorclub [SC Deel 349] Cursus achterwiel monteren ?

  • <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_32122652
    Fipo!

    En nu snel photoshop starten
    pi_32122672
    Sepo?

    Hahah!!
    En nou echt weg!
    intuition will take you further than logics will ever do
      woensdag 9 november 2005 @ 17:56:23 #4
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_32122675
    't is ook niet eerlijk.
    Heb ik niet eens over een topic titel na kunnen denken
    dacht dat we nog ruimte genoeg hadden tot teageren in de vorige
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_32122718
    Je motor gaat net zo snel als wat?
    pi_32122726


    LET OP - LET OP - LET OP LET OP - LET OP - LET OP

    Omdat de mooie warme zondagen nu min of meer voorbij zijn en we toch willen bewijzen dat we alleen maar willen ghummen staat er voor 1 van de komende zondag binnen 6 weken een kartdagje geplanned. Dit dagje is voor iedereen bedoelt die gewoon even lekker wil racen samen met de Fok!MC'er/MF-DB'ers

    Omdat we allemaal ook een eigen agenda hebben met afspraken en nogal binomiaal verdeeld over het land wonen moet er wel even duidelijkheid worden verschaft over wanneer je wel/niet kan en wat je wensen zijn Bij deze vraag ik jullie allen daarom om je medewerking.

    Hieronder staat een lijstje namen met prominenten die ik graag ingevuld zie worden. Onder het lijstje staat een mailadres waar je even de info naar toe moet sturen (doe dit sowieso, post het niet alleen in FokMC, zodat ik ieders mailadres heb bij eventuele wijzigingen en zodat ik niets mis ) Het lijstje kan eventueel nog aangevuld worden met introducée's (BE? ) of andere DB'ers die bijvoorbeeld naar de bowlmeet zijn geweest. De namen die vaak voorkomen in het DB topic heb ik alvast ingevuld.

    Lijstje



    Groen = Ik kan
    Rood = Ik kan zeker niet
    Geel = Twijfel

    Ik had in gedachte dat 4 december het meest gunstig ligt, genoeg tijd om het te organiseren/reserveren en niet te laat/vroeg. 4 december is echter wel voor sinterklaasavond, nu weet ik niet hoe dat voor pappa's, mamma's, ooms en tantes hier in FokMC ligt, maar misschien is het dan pakjes avond oid. Daar heb ik verder geen verstand van Die datum kan dus worden verplaatst, het makkelijkst is natuurlijk gewoon als we 1 datum met alleen groene vakjes krijgen waarop iedereen dus kan en dan plannen we het gewoon op die datum

    Mijn plan was om rond een uur of 15.30 aanwezig te zijn en om 16.00 de afspraak te plannen. Hierna werken we het programma "Imola" af:
    quote:
    Arrangement Imola

    4 races van 10 minuten;
    10 snelste coureurs in finale;
    Beste drie coureurs ontvangen een beker;
    Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
    Klik hier voor meer informatie.
    ¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red. )

    Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
    worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
    eerste plaats.

    Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
    Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
    Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens hen ) Om het af te maken krijgen we nu het lastige gedeelte Er moet gegeten worden Omdat ik zelf niet meeëet, maar toekijk met een drankje moeten jullie maar bepalen wat er wordt gegeten. Je hebt de optiemogelijkheden 1 t/m 5, als iedereen nu aangeeft wat het liefst te eten (en zeker WAT NIET) dan kunnen we dat in het lijstje invullen en dan gelden de meeste stemmen, omdat er niet ŕ la carte wordt geserveerd maar een gezamelijk buffet wordt gevreten Mail dus even je keuze ook door:
    quote:
    1. Beenham Buffet

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
    Echte warme beenham
    Verse broodjes voor de beenham
    Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
    Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
    Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
    (¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen

    2. Kipsate Buffet

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
    Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
    Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
    Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
    Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
    (¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen

    Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
    Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
    Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.

    3. Hollands Partypannen

    Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
    Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
    Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
    Heerlijke fruitsalade
    Verschillende sauzen
    Geserveerd met aardappelgarnituur
    (¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)

    4. Mexicaans Partypannen

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
    Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
    Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
    Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
    Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
    Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
    (¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen

    Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
    Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen

    5. Full Speed

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
    Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
    De klassieker; echte ham met verse meloen
    Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
    Dagverse haring voor de visliefhebber
    Echte gehaktballetjes in warme satésaus
    Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
    Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
    (¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen

    6. Victory

    Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
    Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
    De klassieker; echte ham met verse meloen
    Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
    Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
    Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
    Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
    (¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
    Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan eten

    Dit allemaal speelt zich zo centraal mogelijk af in *roffel* Harderwijk :



    Indoorkarting De Harder, Flevoweg 2, 3841KL Harderwijk, tel. 0341-416085
    Vanuit richting Amersfoort, richting Flevoland, richting Apeldoorn en richting Zwolle.

    Als iedereen nou een beetje meewerkt en op tijd wat inbrengt (ergens anders eten kan bijvoorbeeld ook natuurlijk) en we het een beetje eens kunnen worden dan zien we elkaar over een paar weken op de baan Nu kan alles nog gewijzigd worden dus lucht je hart.

    De bollen kunnen de bollen nog informeren en ondeugend misschien Ralf? Dan kan Fulcrum alvast beginnen met zakgeld opzij leggen
    pi_32122802
    Damn, kan het niet wat minder? Voor 50 euro karten vind ik wel wat extreem
    pi_32122808


    Vervoer staat er overigens bij voor de carpoolers onder ons
    pi_32122814
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Damn, kan het niet wat minder? Voor 50 euro karten vind ik wel wat extreem


    Kijk even naar de opties op de pagina ergens op de site en roep maar wat
    pi_32122827
    Worldpimber

    Maarreuh, hoeveel karts zijn er beschikbaar op de baan
    Ook wel handig om te weten, in de finale kunnen er max 10, maar buiten de finale om?
    pi_32122841
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef hicham het volgende:

    [..]



    Dan maar een RGV 250, lijkt me ook wel een leuk dingetje

    Raggeuuuhhh jaja, geen 25KW ik weet het
    Leuke dingen, zien er echt tof uit maar 2 tact moet de boel weer verpesten, mot niks van 2takt hebben, of iemand moet mij overtuigen dat het wel leuk klinkt

    Laat ik het maar niet over onderhoud hebben
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Voor yup: GS500 25kw '91
    Ik wil de feestje van die man/vrouw niet verpesten maar 1550 voor een GS500 van '91 met 63k op de teller is VEEEEELSTE duur!... Ga maar naar de 1000 euro dan word het pas interessant...
      woensdag 9 november 2005 @ 18:03:43 #12
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32122867
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Damn, kan het niet wat minder? Voor 50 euro karten vind ik wel wat extreem
    Dan doe jij alleen de passanten rit van ¤ 13,50.

    En waarom sta ik er als enige met mijn naam in.
    pi_32122947
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:

    [..]

    Dan doe jij alleen de passanten rit van ¤ 13,50.

    En waarom sta ik er als enige met mijn naam in.
    Omdat Patrick zeggen voor newbe's is Voor niemand ben jij Patricktweehondereenentachtig
    pi_32123036
    Roderidderrick is met 1 R

    Enneuh, misschien moet je voor de azijnpissers nog even de arrangementen op een rijtje zetten en daar ook een stemmogelijkheid van maken
    pi_32123103
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 17:57 schreef worldpimber het volgende:


    [afbeelding] LET OP - LET OP - LET OP LET OP - LET OP - LET OP [afbeelding]

    Omdat de mooie warme zondagen nu min of meer voorbij zijn en we toch willen bewijzen dat we alleen maar willen ghummen staat er voor 1 van de komende zondag binnen 6 weken een kartdagje geplanned. Dit dagje is voor iedereen bedoelt die gewoon even lekker wil racen samen met de Fok!MC'er/MF-DB'ers

    Omdat we allemaal ook een eigen agenda hebben met afspraken en nogal binomiaal verdeeld over het land wonen moet er wel even duidelijkheid worden verschaft over wanneer je wel/niet kan en wat je wensen zijn Bij deze vraag ik jullie allen daarom om je medewerking.

    Hieronder staat een lijstje namen met prominenten die ik graag ingevuld zie worden. Onder het lijstje staat een mailadres waar je even de info naar toe moet sturen (doe dit sowieso, post het niet alleen in FokMC, zodat ik ieders mailadres heb bij eventuele wijzigingen en zodat ik niets mis ) Het lijstje kan eventueel nog aangevuld worden met introducée's (BE? ) of andere DB'ers die bijvoorbeeld naar de bowlmeet zijn geweest. De namen die vaak voorkomen in het DB topic heb ik alvast ingevuld.

    Lijstje [afbeelding]

    [afbeelding]

    Groen = Ik kan
    Rood = Ik kan zeker niet
    Geel = Twijfel

    Ik had in gedachte dat 4 december het meest gunstig ligt, genoeg tijd om het te organiseren/reserveren en niet te laat/vroeg. 4 december is echter wel voor sinterklaasavond, nu weet ik niet hoe dat voor pappa's, mamma's, ooms en tantes hier in FokMC ligt, maar misschien is het dan pakjes avond oid. Daar heb ik verder geen verstand van Die datum kan dus worden verplaatst, het makkelijkst is natuurlijk gewoon als we 1 datum met alleen groene vakjes krijgen waarop iedereen dus kan en dan plannen we het gewoon op die datum

    Mijn plan was om rond een uur of 15.30 aanwezig te zijn en om 16.00 de afspraak te plannen. Hierna werken we het programma "Imola" af:
    [..]

    Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens hen ) Om het af te maken krijgen we nu het lastige gedeelte Er moet gegeten worden Omdat ik zelf niet meeëet, maar toekijk met een drankje moeten jullie maar bepalen wat er wordt gegeten. Je hebt de optiemogelijkheden 1 t/m 5, als iedereen nu aangeeft wat het liefst te eten (en zeker WAT NIET) dan kunnen we dat in het lijstje invullen en dan gelden de meeste stemmen, omdat er niet ŕ la carte wordt geserveerd maar een gezamelijk buffet wordt gevreten Mail dus even je keuze ook door:
    [..]

    Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan eten

    Dit allemaal speelt zich zo centraal mogelijk af in *roffel* Harderwijk :

    [afbeelding]

    Indoorkarting De Harder, Flevoweg 2, 3841KL Harderwijk, tel. 0341-416085
    Vanuit richting Amersfoort, richting Flevoland, richting Apeldoorn en richting Zwolle.

    Als iedereen nou een beetje meewerkt en op tijd wat inbrengt (ergens anders eten kan bijvoorbeeld ook natuurlijk) en we het een beetje eens kunnen worden dan zien we elkaar over een paar weken op de baan Nu kan alles nog gewijzigd worden dus lucht je hart.

    De bollen kunnen de bollen nog informeren en ondeugend misschien Ralf? Dan kan Fulcrum alvast beginnen met zakgeld opzij leggen
    Mijn complimenten voor deze uitvoerige informatieve post.

    Ik laat komend weekend even weten wanneer ik kan. Ralf heb ik vaag ingelicht... in zoverre dat hij weet dat er kartplannen zijn dan. Misschien is hij inmiddels ook wel op de hoogte... ik verdenk hem van meelurken.

    En wat eten betreft... Jij en Hiesj zouden toch wel iets mee kunnen prikken ? Een champignon ofzo. Koekjes lusten jullie ook wel. MIJN koekjes tenminste...
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      woensdag 9 november 2005 @ 18:16:13 #16
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32123175
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef worldpimber het volgende:
    Omdat Patrick zeggen voor newbe's is Voor niemand ben jij Patricktweehondereenentachtig



    Mijn systeem is allergisch voor jou.
    pi_32123181
    Dat is dus 4/5 keer karten.. das wel veel hoor

    Zat zelf meer aan 2/3 te denken, maja dat ben ik
    pi_32123186
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:13 schreef ondeugend het volgende:

    [..]

    Koekjes lusten jullie ook wel. MIJN koekjes tenminste...
    Dat laatste doet 't em natuurlijk, anders zou ik ze nooit eten !
    pi_32123211
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Damn, kan het niet wat minder? Voor 50 euro karten vind ik wel wat extreem
    Een middag toeren met een terrasje kost bijna evenveel. Meets zullen er de komende maanden nauwelijks zijn. Gespreid over een maand of 4 is het bijna gratis zelfs. (Als je anders was gaan meeten.) Je moet het even in perspectief zien dus... denk ik.

    Énnn je zou het kunnen zien als een avondje stappen.

    Kom ik een beetje overtuigend over ?
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_32123223
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Dat is dus 4/5 keer karten.. das wel veel hoor

    Zat zelf meer aan 2/3 te denken, maja dat ben ik
    Misschien moet je dergelijke reacties aan Ralf of richardgie ( ) overlaten, komop man. Je bent 20!
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef ondeugend het volgende:

    [..]

    Een middag toeren met een terrasje kost bijna evenveel. Meets zullen er de komende maanden nauwelijks zijn. Gespreid over een maand of 4 is het bijna gratis zelfs. (Als je anders was gaan meeten.) Je moet het even in perspectief zien dus... denk ik.
    ^^ With stupid, zoiets wou ik ook al gaan posten
    pi_32123255
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef ondeugend het volgende:

    [..]

    Een middag toeren met een terrasje kost bijna evenveel. Meets zullen er de komende maanden nauwelijks zijn. Gespreid over een maand of 4 is het bijna gratis zelfs. (Als je anders was gaan meeten.) Je moet het even in perspectief zien dus... denk ik.

    Énnn je zou het kunnen zien als een avondje stappen.

    Kom ik een beetje overtuigend over ?
    Ehm.. met stappen geef ik lang niet zoveel uit
    Eerder de helft.. ik zal er nog over nadenken, want al met al wordt zo'n dagje wel bijna 100 euro, en dat is voor mij persoonlijk erg veel
    pi_32123283
    Ik vernueck de layout !
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      woensdag 9 november 2005 @ 18:22:50 #23
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32123357
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Ehm.. met stappen geef ik lang niet zoveel uit
    Eerder de helft.. ik zal er nog over nadenken, want al met al wordt zo'n dagje wel bijna 100 euro, en dat is voor mij persoonlijk erg veel
    Ik gaf vroeger met stappen altijd minimaal 100 euro uit.

    Alleen voor de entree's van de avond was je zo al 25 euro kwijt.

    Maar het is inderdaad geen verplichting, ik begrijp het als je het veel geld vind.
    pi_32123360
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:18 schreef Fulcrum_X het volgende:

    [..]

    Ehm.. met stappen geef ik lang niet zoveel uit
    Eerder de helft.. ik zal er nog over nadenken, want al met al wordt zo'n dagje wel bijna 100 euro, en dat is voor mij persoonlijk erg veel
    Hoe is het met je date ?
    Vrouwen kosten veeeeeeeeeeel meer geld.

    Nu dan ?
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_32123464
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:22 schreef Worldbeater het volgende:

    [..]

    Ik gaf vroeger met stappen altijd minimaal 100 euro uit.

    Alleen voor de entree's van de avond was je zo al 25 euro kwijt.

    Maar het is inderdaad geen verplichting, ik begrijp het als je het veel geld vind.
    Champagne en kaviaar?
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:22 schreef ondeugend het volgende:

    [..]

    Hoe is het met je date ?
    Vrouwen kosten veeeeeeeeeeel meer geld.

    Nu dan ?
    Eh vorig weekend kon ze niet, ging ze naar haar vriendinnen (die wonen niet bij haar in de buurt, ze is verhuist paar maanden geleden). Nou vroeg ik haar gisteravond weer, maar dit weekend gaat ze weer naar haar vriendinnen.. als ze nog wil daten dat vraagt ze mij maar hoor
    pi_32123482
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:16 schreef hicham het volgende:

    [..]

    Dat laatste doet 't em natuurlijk, anders zou ik ze nooit eten !
    Goed.... dan krijg jij een banaan van me.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_32123592
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:26 schreef Fulcrum_X het volgende:

    Eh vorig weekend kon ze niet, ging ze naar haar vriendinnen (die wonen niet bij haar in de buurt, ze is verhuist paar maanden geleden). Nou vroeg ik haar gisteravond weer, maar dit weekend gaat ze weer naar haar vriendinnen.. als ze nog wil daten dat vraagt ze mij maar hoor
    Oh gossieeeee
    Wel geld kunnen uitsparen dus.

    Hey maar misschien kan het ook wel een heat minder of zo regelen dat ieder 2 heats doet en degenen die willen nog wat extra.

    @Pimper... gaat het 's avonds of 's middags plaatsvinden... of lees ik er overheen ?

    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      woensdag 9 november 2005 @ 18:33:34 #28
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_32123642
    * stinkie is nog steeds aan het werk
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_32123643
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:13 schreef ondeugend het volgende:
    Mijn complimenten voor deze uitvoerige informatieve post.
    quote:
    En wat eten betreft... Jij en Hiesj zouden toch wel iets mee kunnen prikken ? Een champignon ofzo. Koekjes lusten jullie ook wel. MIJN koekjes tenminste...
    Tsjah, alles uit 1 pan eten we natuurlijk liever niet. Maar er zijn vast ook desserts of plastic zakjes met brood in buddyseats beschikbaar. Maar dat improviseren we daar dan meestalwel
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:16 schreef Worldbeater het volgende:




    Mijn systeem is allergisch voor jou.
    Moet ik het nu uit het plaatje op maken of kan ik straks mijn mail checken?
    * worldpimber vertrekt na het posten van dit bericht naar Gmail
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Dat is dus 4/5 keer karten.. das wel veel hoor

    Zat zelf meer aan 2/3 te denken, maja dat ben ik
    En ik maar denken dat ik een grapje maak met dat zakgeld Het is idd best veel geld, zelf ga ik niet stappen in die vorm die jij doet, maar ik dacht dat het eigenlijk redelijk normale prijzen waren voor "dagjes uit". Helaas...

    En soms ben ik inderdaad aan een meet ook 2 x tanken + drinken kwijt, daarbij optellend dat karten gewoon duur is en hier en daar een opmerking werd gemaakt over ver reizen om vervolgens maar weinig te karten leek me dat de beste keus.

    Overigens alle andere opties bestaan uit 8 minuten per race en dat leek mij nogal weinig. Dat is echt zo voorbij Was ook een reden
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:31 schreef ondeugend het volgende:
    @Pimper... gaat het 's avonds of 's middags plaatsvinden... of lees ik er overheen ?

    Ik had het meer voor de avond geplanned trouwens: 18.00 rijden en daarna eten. Maar volgens mevrouw de belmiep was dan 16.00 beginnen en daarna eten wat makkelijker
    pi_32123788
    @ joes:

    you got mail
    pi_32123883
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:33 schreef worldpimber het volgende:

    [..]


    [..]

    Tsjah, alles uit 1 pan eten we natuurlijk liever niet. Maar er zijn vast ook desserts of plastic zakjes met brood in buddyseats beschikbaar. Maar dat improviseren we daar dan meestalwel
    [..]

    Moet ik het nu uit het plaatje op maken of kan ik straks mijn mail checken?
    * worldpimber vertrekt na het posten van dit bericht naar Gmail
    [..]

    En ik maar denken dat ik een grapje maak met dat zakgeld Het is idd best veel geld, zelf ga ik niet stappen in die vorm die jij doet, maar ik dacht dat het eigenlijk redelijk normale prijzen waren voor "dagjes uit". Helaas...

    En soms ben ik inderdaad aan een meet ook 2 x tanken + drinken kwijt, daarbij optellend dat karten gewoon duur is en hier en daar een opmerking werd gemaakt over ver reizen om vervolgens maar weinig te karten leek me dat de beste keus.

    Overigens alle andere opties bestaan uit 8 minuten per race en dat leek mij nogal weinig. Dat is echt zo voorbij Was ook een reden
    [..]

    Ik had het meer voor de avond geplanned trouwens: 18.00 rijden en daarna eten. Maar volgens mevrouw de belmiep was dan 16.00 beginnen en daarna eten wat makkelijker
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef hicham het volgende:
    Worldpimber

    Maarreuh, hoeveel karts zijn er beschikbaar op de baan
    Ook wel handig om te weten, in de finale kunnen er max 10, maar buiten de finale om?
    pi_32123930
    pi_32123942
    Ik snap jullie ook wel.. maar jullie hoeven geen rekening met mij te houden (deze keer)
    pi_32123968
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Ik snap jullie ook wel.. maar jullie hoeven geen rekening met mij te houden (deze keer)
    Iedereen 'moet' zn mening gewoon even geven, misschien denken wel meerdere Fok!MC'ers hetzelfde erover als jij. Dan is het logischer om er wel rekening mee te houden
    pi_32124048
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:44 schreef hicham het volgende:

    [..]

    Iedereen 'moet' zn mening gewoon even geven, misschien denken wel meerdere Fok!MC'ers hetzelfde erover als jij. Dan is het logischer om er wel rekening mee te houden


    pi_32124065
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:33 schreef worldpimber het volgende:


    Ik had het meer voor de avond geplanned trouwens: 18.00 rijden en daarna eten. Maar volgens mevrouw de belmiep was dan 16.00 beginnen en daarna eten wat makkelijker
    18.00 zou wel erg laat worden, 16.00 vind ik ook nog wel een beetje aan de late kant

    16.00 karten = 18.30 eten, nog minstens 2 uur met elkaar socializen en eventueel het wie-neukt-wie-lijstje updaten is 20.30 richting huis en rond 22.00 thuis. Ik moet 5 uur weer op hoor, tis wel een zondagavond

    En ik denk dat het nog wel veel langer uit zou kunnen lopen
    pi_32124079
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef hicham het volgende:
    Worldpimber

    Maarreuh, hoeveel karts zijn er beschikbaar op de baan
    Ook wel handig om te weten, in de finale kunnen er max 10, maar buiten de finale om?
    Ik denk wel genoeg om tegelijkertijd de baan op te gaan. Onze groep is sowieso "erg klein", dus dat zal geen probleem worden. En anders ga je misschien 7 om 7 de baan op. Kan je tussendoor pauzeren e.d. en in de finale kom je elkaar dan weer tegen

    Eigenlijk lijkt me dat leuker, neemt meer tijd in beslag en gezelliger Maar ik denk zelfs wel dat we met z'n allen tegelijk de baan op gaan.
    pi_32124089
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:44 schreef hicham het volgende:

    [..]

    Iedereen 'moet' zn mening gewoon even geven, misschien denken wel meerdere Fok!MC'ers hetzelfde erover als jij. Dan is het logischer om er wel rekening mee te houden
    Pcies.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_32124151
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:

    en eventueel het wie-neukt-wie-lijstje updaten


    'S avonds is leuker Maar alles staat nog vrij te reserveren dus we hebben het nu zelf in de hand. Er zullen er vast nog wel een paar zijn die hun kater van zaterdag nog moeten wegslapen tot een uur of 13.00.
    pi_32124183
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 17:57 schreef worldpimber het volgende:

    De bollen kunnen de bollen nog informeren en ondeugend misschien Ralf? Dan kan Fulcrum alvast beginnen met zakgeld opzij leggen
    Hier al één bol, heb je gemaild, dus kun je je schema updaten
    pi_32124244
    Ok, straks even updaten en ik lees het later vanavond wel.
    pi_32124248
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:47 schreef worldpimber het volgende:

    [..]

    Ik denk wel genoeg om tegelijkertijd de baan op te gaan. Onze groep is sowieso "erg klein", dus dat zal geen probleem worden. En anders ga je misschien 7 om 7 de baan op. Kan je tussendoor pauzeren e.d. en in de finale kom je elkaar dan weer tegen

    Eigenlijk lijkt me dat leuker, neemt meer tijd in beslag en gezelliger Maar ik denk zelfs wel dat we met z'n allen tegelijk de baan op gaan.
    7 om 7 lijkt me volgens mij gezelliger, even de pauzes tussendoor
    Maar misschien weet Pepijn, onze kart-pro, daar meer van
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef worldpimber het volgende:

    [..]



    'S avonds is leuker Maar alles staat nog vrij te reserveren dus we hebben het nu zelf in de hand. Er zullen er vast nog wel een paar zijn die hun kater van zaterdag nog moeten wegslapen tot een uur of 13.00.
    op zich maakt het niet zoveel uit dat ik om 22:00 naar bed zou moeten, ik dacht er eigenlijk aan dat ik met minstens een paar gekneusde ribben thuis zou komen na zo een avond. Vandaar dat een welverdiende nachtrust dan wel geschikt is
    pi_32124426
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef hicham het volgende:


    op zich maakt het niet zoveel uit dat ik om 22:00 naar bed zou moeten, ik dacht er eigenlijk aan dat ik met minstens een paar gekneusde ribben thuis zou komen na zo een avond. Vandaar dat een welverdiende nachtrust dan wel geschikt is
    Met die gekneusde ribben mag je gelijk een ziektedag opnemen en kan je dus helemaal van die welverdiende nachtrust genieten.

    Mijn muziekvriendjes zien me trouwens al weer aan komen met weer een zondagmiddag niet repeteren. Maar ik regel wel weer wat.

    Ik lust trouwens alles dus bij mij kunnen de er in alvast.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      woensdag 9 november 2005 @ 19:07:19 #44
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_32124675
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:26 schreef Fulcrum_X het volgende:

    Champagne en kaviaar?
    Iets meer dan 1 biertje drinken met 3 man, en soms ook nog een dubbele, euh driedubbele apfelkorn.

    En hoogst zelden gaf je een rondje aan een leuke meid die dan ook nog een vriendin inbracht.
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef hicham het volgende:
    7 om 7 lijkt me volgens mij gezelliger, even de pauzes tussendoor
    Maar misschien weet Pepijn, onze kart-pro, daar meer van
    Ik neem aan dat de kartbaan dan regelt, en wensen hangen af van de drukte van het moment.

    Ze zullen er sowiezo een andere groep doorheen plannen normaal gesproken, want achter elkaar karten houden er maar weinig vol. Lijkt me voor niemand verstandig overigens.
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:59 schreef ondeugend het volgende:
    Ik lust trouwens alles dus bij mij kunnen de er in alvast.
    Ik ben geen fan van alles uit de zeeheb nu wel zalm opstaan , dus die laatste 2(geloof ik) kunnen er in ieder geval uit. En de eerste 2(geloof ik) vind ik veel te simpel.
      woensdag 9 november 2005 @ 19:08:53 #45
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_32124729
    Hoi
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      woensdag 9 november 2005 @ 19:10:56 #46
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32124791
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
    Damn, had wel even wat krakers van mijn werk naar huis gestuurd indertijd.

    toch nog even hierop terug komen hij is errug leuk
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_32124845
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:

    [..]

    toch nog even hierop terug komen hij is errug leuk
    Hehe
    Had hem al eens eerder gezien, heel erg leuk idd
    pi_32124884
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 19:07 schreef Worldbeater het volgende:

    Ik neem aan dat de kartbaan dan regelt, en wensen hangen af van de drukte van het moment.

    Ze zullen er sowiezo een andere groep doorheen plannen normaal gesproken, want achter elkaar karten houden er maar weinig vol. Lijkt me voor niemand verstandig overigens.
    Klopt.. er zit altijd eén of meerdere groepen tussen.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_32124986
    Het lijstje geeft 5 opties aan.... ik lees er 6.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_32125037
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 19:08 schreef Makster het volgende:
    Hoi
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')