abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 november 2005 @ 18:41:55 #1
3767 Herald
Come get some
pi_32064045
Vervolg op topic Dagboek van een ijsmeisje

Ter inleiding:

De belangrijkste personages:

Anne:
Schrijfster van het dagboek,
in de weekends amateurmodel

Timmy:
problematisch wannabe-vriendje van Anne,
in therapie ter ontdekking van het leven en zichzelf.

Ponymeisje:
collega/vriendinnetje van Anne,
liefhebster van (Shetlandse) pony’s, vandaar haar bijnaam.

MaBrEzAh:
hoopt ooit net zo geliefd en gewild te zijn als Anne.

Daniël:
directeur van het bedrijf waar Anne werkt,
womanizer, bedwinger van Necky (heden) en Anne (toekomst?);
werkzaam in de discussiebranche.

Necky:
halfwas;
minnares en aanstaande bruid van Daniël.

Ouders van Anne:
weten van niks

Recente ontwikkelingen:
Anne heeft vroeger in een dolle bui pikante foto’s laten maken. Deze zijn echter gelekt en dat zorgt voor ludieke taferelen.
Daniël heeft de betreffende foto’s ook gezien en nam prompt Anne in dienst.
Ondertussen werpt Timmy zich op als distributeur van de Anne foto’s, gemakkelijk verpakt in een zipje.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 7 november 2005 @ 18:42:41 #2
3767 Herald
Come get some
pi_32064063
Als ik ’s avonds thuis kom en inlog in mijn mailbox zit deze weer proppertje propvol. Vluchtig lees ik de onderwerpen, maar de meeste mailtjes gaan om hetzelfde *zucht*. Ik denk nog bij mezelf "wat is er nou zo boeiend aan een naakt 15jarig meisje zeg" terwijl ik het gros van de berichten routineus delete. Ik voel me even net als Necky.
Ook heeft Timmy een berichtje gestuurd. Het is een vaag mailtje over zijn leraar Enrique die op iemand lijkt. Nu kan hij zich niet meer concentreren. Gekke Timmy ook. Soms ben ik bang dat hij mijn vriendelijke gebaren verkeerd oppakt, dat ie denkt dat er meer speelt. Hij zal toch wel snappen dat ik niet op broekies als hem val, ik ga meer voor oudere ervaren mannen. Ik denk dat ik Timmy maar eens voorstel aan MaBrEzAh, die kan zo’n leuke jongen en zijn aandacht vast niet versmaden.

Het was ook best een vermoeiende dag op het werk. Tja diepvriesproducten verkopen gaat je niet in de koude kleren zitten (hihi). Ook Ponymeisje was de hele dag aan het emmeren over haar vader. Die moest er ’s nachts weer uit, had iets met een hangende zeurder te maken geloof ik. Het hele gezin Hobbema had dus weinig slaap gehad.

Baas Daniël kwam ook nog even op de werkvloer, meestal zit hij achter de schermen. Hij kijkt me altijd zo raar aan vind ik. Of zou ik spoken zien? Hij zei in elk geval dat we weer ons best deden en er ook leuk bij waren gekleed. Die oude snoeperd weet natuurlijk goed dat onze tepeltjes stijf gaan staan in de diepvries. Ze priemen dan ook altijd hard door onze topjes. Hij meldde ook nog van een feestje, althans bijeenkomst voor de werknemers, de crew. Twee leuke meisjes als wij mochten niet ontbreken zei hij glimlachend.

Nu ik weer thuis ben wil ik nog even ontspannen, dus ik slinger dat handige programma MSN weer aan. Natuurlijk moet ik meteen weer beginnen met verzoekjes afwijzen en rukkers blocken. Ik kan niet wachten tot het weekend.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 7 november 2005 @ 18:43:10 #3
3767 Herald
Come get some
pi_32064079
Vandaag was het een rare dag op het werk. Ineens kwamen allemaal klanten vragen naar een filmpje. Ja hallo, ik ben Erodroom toch niet. Ga haar maar vragen naar filmpjes. Komen even later twee kibbelende jongens binnen. Vraagt het grootste ventje "zeg hoeveel foto's waren het nou? Een klasgenoot zei 35 en twee filmpjes, ik heb er 30 en die jongen naast me heeft er maar 6". Het liefst zou ik nu een bevroren varkenspoot pakken en ze op hun bek slaan, maar dat mag niet. Net als ik op het punt sta iets gevats terug te zeggen, stoot de ene jongen de ander aan, en maakt met zijn hoofd een beweging richting mij. Een grote glimlach verschijnt op beide gezichtjes en toen kreeg ik door dat ze naar mijn bevroren boezem loerden. "Oprotten nou!" snauw ik ze toe. Wat een brutaliteit zeg.

Ponymeisje helpt ook niet als ze nog eens benadrukt hoe bij elke elke concurrent op het prikbord mijn foto's hangen. Dat elke klant mij naakt heeft gezien, dat iedereen weet waar mijn moedervlekjes zich bevinden. Als ze door heeft dat haar woordjes me niet blij stemmen, voegt ze eraan toe dat het leuke winkeltje de Meki-shop vast niet aan de hype meedoet.

Buiten staat MaBrEzAh weer te hangen. Ze wil zo graag fotomodel worden, en klampt iedereen aan die langsloopt eens naar haar fotootjes te kijken. Een penitrante poepgeur hangt in de lucht als Baggerized zijn kop ook weer vertoont. "hoi ik moest nog even wat boodschapjes voor mijn vader halen" zegt hij, terwijl hij nauwkeurig bijhoudt welk nummer op zijn ipod draait.

Daniël komt ook weer langs "dames" zegt hij "zaterdag is het feestje, jullie komen toch wel eh?". Ponymeisje en ik knikken, volop breezers drinken wordt dat. Als Daniël omdraait vraag ik nog "mag ik iemand meenemen" waarmee ik op Timmy doel. Daniël kijkt een beetje moeilijk "nee eigenlijk niet, het is echt alleen voor onze crew snap je. Het feestje is bij mij thuis, het kan laat worden dus jullie mogen blijven slapen hoor..."
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 7 november 2005 @ 18:48:14 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32064251
Die tweede is wel leuk
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 7 november 2005 @ 18:48:17 #5
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32064254


Een wijs man zei ooit dat zelfs de ergste roddel na 6 weken vergeten is, maar ik vrees dat er soms uitzonderingen op die regel bestaan..
Vampire Romance O+
  maandag 7 november 2005 @ 18:51:11 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_32064360
weheheh idd
pi_32064470
herald jij bent echt mijn held weetje dat!
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_32064772
Whehehe
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:09:17 #10
3767 Herald
Come get some
pi_32090661
Terwijl de woorden van Daniël nog gonzen in mijn hoofd, staat MaBrEzAh ineens voor me.
"Anne" begint ze "Ik heb een leuke fotograaf ontmoet. Hij vond me erg leuk en wil eens een reportage maken."
Ach gut, het meiske heeft eindelijk beet. Ik veins interesse en ze ratelt verder "Je weet toch dat ik altijd oproepjes zet? Nou iemand voegde me toe op MSN en zei dat hij wel interesse had in een fotoshoot met me. Ik mocht meteen poseren voor mijn webcam!"
"Je hebt toch niet in je blote kont voor de cam gestaan eh?" vraag ik haar.
Met grote ogen kijkt ze me aan "En wat dan nog? Pff moet jij nodig zeggen met je zipje!" en verontwaardigt loopt ze weg. Net als ik Ponymeisje wil updaten van dit nieuws loopt MaBrEzAh weer naar me toe
"Ik heb mijn string aangehouden, dat is meer dan jij, puh" terwijl ze haar tong uitsteekt.

Ponymeisje lacht smakelijk als ik haar vertel over de capriolen van MaBrEzAh. Want bovenal vinden wij klessebessen toch wel het leukste van ons vak.
Jammer dat ik Timmy niet mee mag nemen" zeg ik.
"Naar het feestje bedoel je?"
Ik knik.
"ach zonder Timmy wordt het ook leuk"
"Ben je dan al eens naar zo'n feestje geweest?" vraag ik Ponymeisje.
Ze knikt "Ja vroeger ben ik wel eens geweest. Toen vonden ze me nog schattig, maar sinds ik borstjes heb krijg ik alle aandacht die ik maar wil"
"Ook van Daniël?"
"Vooral van Daniël"
beaamt ze.
Ik weet niet of ik dat positief moet zien, zeker niet als hij wil dat we blijven slapen.
"MaBrEzAh zou het ook leuk vinden, hij maakt ook graag foto's"
Ik kijk Ponymeisje aan, "Daniël bedoel je?"
Weer knikt ze "Ja, hij vindt dat erg leuk, een stel vlotte meiden op de kiek zetten"

Voordat ik tijd heb om daar over na te denken krijg ik een sms. Het is van Timmy. Hij schrijft dat ie 18 euro van iemand heeft gekregen, stond ineens op zijn rekening. Ik typ terug dat hij dan maar wat oude zooi moet geven als bedankje, een paar Harry Potter boeken ofzo. Ik zwijg nog even over het komende feestje.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32090750
!
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:15:02 #12
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32090835
quote:
"hoi ik moest nog even wat boodschapjes voor mijn vader halen" zegt hij, terwijl hij nauwkeurig bijhoudt welk nummer op zijn ipod draait.
!

Herald. .
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_32091117
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:32:47 #14
34042 Schmurf
klein maar fijn
pi_32091224
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:09 schreef Herald het volgende:
Ik typ terug dat hij dan maar wat oude zooi moet geven als bedankje, een paar Harry Potter boeken ofzo. Ik zwijg nog even over het komende feestje.
ligt het nou aan mij of haal je twee timmen door elkaar hier?
"Anything too stupid to be said is sung. "
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:52:11 #15
3767 Herald
Come get some
pi_32096764
Vandaag is een grote dag, ons filliaal wordt vereerd door een bezoekje van Prinses Jett. Over haar gaan de meest wilde geruchten. Het meest wordt nog gesmiespeld over haar voorliefde voor groot geschapen negers. En het is zo'n heel klein iel meisje, daar zou je van denken dat ze doormidden wordt gespleten als een grote negroide stoere rijder haar penetreert.

En ach de lokale televisie is er ook weer. Reporter Stefan Tetelepta staat al klaar met de microfoon. Hij kijkt een beetje rond, zijn blik gaat langs me af. Ineens draait hij zijn hoofd weer in mijn richting, hij herkent me!
De olijke Molukker loopt naar me toe, "zeg ben jij niet eh..."
Ik zucht "Ja dat ben ik"
"toen zag je er wel eh..."
"jonger uit, klopt is ook alweer 3 jaar geleden eh"
"zeg zou je niet een keertje een clipje willen maken?"
Ik kijk hem scheef aan "pardon?"
"Ik bedoel een videoclipje"


meteen nadat hij dat zegt staat MaBrEzAh naast ons
"Ik wil wel mee doen Stefan!" roept ze enthousiast
"oh dat mogen jullie allebei, en dat andere meisje" waarmee hij naar Ponymeisje wijst "mag ook meedoen. Het gaat om een videoclip bij mijn eigen nummer 'Banaan door het Water', een echte kraker. Dus als jullie een mooie string bikini meenemen, gaan we in het lokale zwembad wat exotische plaatjes schieten!"
MaBrEzAh ziet het al helemaal zitten en de twee keuvelen even verder. Ik kijk naar de menigte om te zien of Timmy ergens is.

Ik zie Marokkaantjes dringen om het beste plekje te bemachtigen om eens flink naar Prinses Jett te loeren. Het schijnt een erg multicultureel meisje te zijn. Hoewel het ook kan zijn dat ze niet van voorhuid houdt.
Na haar ereparade wordt ze geïnterviewd door Stefan Tetelepta. Deze grote knuffelbeer annex getinte Paul de Leeuw krijgt echter raadselachtige antwoorden.
"Nou prinses Jett, waarom vindt u dat nou?"
"Omdat appel"
"..."
"En is Balkenende wel een goede baas van Nederland?"
"Jett is een baass"
"En de brand in Schiphol, dat zou eigenlijk niet mogen kunnen"
"weet je wat niet kan??"
zegt ze ineens opgewonden
"Dít kan niet! En het is geen grap eh getinte maat. Ik was dus laatst in Frankrijk, van voor de rellen je weet toch. Komt er dus en junk op me af, een junk (!) en weet je wat die vraagt?"
"nou
" krabt Tetelepta achter zijn oor "een euro?"
"EURO? Kenker nee geen euro, 20 cent had ie kunnen krijgen... MAAR!!"

Het jonge prinsesje staat op, helemaal over haar toeren gaat ze als ze haar verhaal vertelt
"die junk vroeg een sigaret, en ik ben zo aardig, sociaal én let wel ook vollop medeleven eh, dat ik dus een sigaretje aanbied. Frans, Negroide, Marokkaans, ik mag het allemaal weet je. Maar wat doet die junk? Nou ik zal eens zeggen wat die junk doet! Het was een hebberige en zeer onbeleefde junk. Die junk, want dat is ie potverdikkie, die grijpt gewoon twee due, DEUX! zwei sigaretten. ik denk ik laat hem niet over me heen gaan!"
Ineens is het stil, iedereen is aan haar mooie gelipglosste enigzins vochtige lipjes gekleefd zoals vele onbesneden piemels ons al voor waren gegaan.
En zoals alleen een Stefan Tetelepta dat kan pikt hij de draad snel weer op en vraagt "ehm je liet hem niet over je heen gaan?"
Jett kijkt, en beseft haar babylonische spraakverwarring.
"dát laat ik niet over mij heen gaan mijn beste Molukse maat. Dus ik hanteer mijn beste Franse accent en zeg heel bot 'Hè'. maar die junk reageerde niet, die liep gewoon weg. ZONDER! dank je wel te zeggen. Nouja waar zijn je normen en waarden dan vraag ik je."
"Balkenende kan trots op je zijn meisje" voegt de zonnige jager eraan toe.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32096861
Tvp omdat ik te lui ben alles nu te lezen.
pi_32096874
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef Herald het volgende:
Vandaag is een grote dag, ons filliaal wordt vereerd door een bezoekje van Prinses Jett. Over haar gaan de meest wilde geruchten. Het meest wordt nog gesmiespeld over haar voorliefde voor groot geschapen negers. En het is zo'n heel klein iel meisje, daar zou je van denken dat ze doormidden wordt gespleten als een grote negroide stoere rijder haar penetreert.

En ach de lokale televisie is er ook weer. Reporter Stefan Tetelepta staat al klaar met de microfoon. Hij kijkt een beetje rond, zijn blik gaat langs me af. Ineens draait hij zijn hoofd weer in mijn richting, hij herkent me!
De olijke Molukker loopt naar me toe, "zeg ben jij niet eh..."
Ik zucht "Ja dat ben ik"
"toen zag je er wel eh..."
"jonger uit, klopt is ook alweer 3 jaar geleden eh"
"zeg zou je niet een keertje een clipje willen maken?"
Ik kijk hem scheef aan "pardon?"
"Ik bedoel een videoclipje"


meteen nadat hij dat zegt staat MaBrEzAh naast ons
"Ik wil wel mee doen Stefan!" roept ze enthousiast
"oh dat mogen jullie allebei, en dat andere meisje" waarmee hij naar Ponymeisje wijst "mag ook meedoen. Het gaat om een videoclip bij mijn eigen nummer 'Banaan door het Water', een echte kraker. Dus als jullie een mooie string bikini meenemen, gaan we in het lokale zwembad wat exotische plaatjes schieten!"
MaBrEzAh ziet het al helemaal zitten en de twee keuvelen even verder. Ik kijk naar de menigte om te zien of Timmy ergens is.

Ik zie Marokkaantjes dringen om het beste plekje te bemachtigen om eens flink naar Prinses Jett te loeren. Het schijnt een erg multicultureel meisje te zijn. Hoewel het ook kan zijn dat ze niet van voorhuid houdt.
Na haar ereparade wordt ze geïnterviewd door Stefan Tetelepta. Deze grote knuffelbeer annex getinte Paul de Leeuw krijgt echter raadselachtige antwoorden.
"Nou prinses Jett, waarom vindt u dat nou?"
"Omdat appel"
"..."
"En is Balkenende wel een goede baas van Nederland?"
"Jett is een baass"
"En de brand in Schiphol, dat zou eigenlijk niet mogen kunnen"
"weet je wat niet kan??"
zegt ze ineens opgewonden
"Dít kan niet! En het is geen grap eh getinte maat. Ik was dus laatst in Frankrijk, van voor de rellen je weet toch. Komt er dus en junk op me af, een junk (!) en weet je wat die vraagt?"
"nou
" krabt Tetelepta achter zijn oor "een euro?"
"EURO? Kenker nee geen euro, 20 cent had ie kunnen krijgen... MAAR!!"

Het jonge prinsesje staat op, helemaal over haar toeren gaat ze als ze haar verhaal vertelt
"die junk vroeg een sigaret, en ik ben zo aardig, sociaal én let wel ook vollop medeleven eh, dat ik dus een sigaretje aanbied. Frans, Negroide, Marokkaans, ik mag het allemaal weet je. Maar wat doet die junk? Nou ik zal eens zeggen wat die junk doet! Het was een hebberige en zeer onbeleefde junk. Die junk, want dat is ie potverdikkie, die grijpt gewoon twee due, DEUX! zwei sigaretten. ik denk ik laat hem niet over me heen gaan!"
Ineens is het stil, iedereen is aan haar mooie gelipglosste enigzins vochtige lipjes gekleefd zoals vele onbesneden piemels ons al voor waren gegaan.
En zoals alleen een Stefan Tetelepta dat kan pikt hij de draad snel weer op en vraagt "ehm je liet hem niet over je heen gaan?"
Jett kijkt, en beseft haar babylonische spraakverwarring.
"dát laat ik niet over mij heen gaan mijn beste Molukse maat. Dus ik hanteer mijn beste Franse accent en zeg heel bot 'Hè'. maar die junk reageerde niet, die liep gewoon weg. ZONDER! dank je wel te zeggen. Nouja waar zijn je normen en waarden dan vraag ik je."
"Balkenende kan trots op je zijn meisje" voegt de zonnige jager eraan toe.
OOO MIEN GOT O MIEN GOOOTTT11!
jij bent zo stoer nee seri!!!
prinses jett wie had dat gedacht
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_32096949
Geweldig Herald!!
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:02:48 #19
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32097107
Sunchaser
Jett
Herald
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_32099316
;'(
pi_32099327
Meer! Meer!
pi_32099722
LOL, deze ga ik zeker blijven volgen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:40:58 #25
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32099823
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:35 schreef Schmurf het volgende:

[..]

Misschien ben ik 1) langer geregistreerd dan jij en 2) weet ik heus wel over wie het gaat, maar vind ik dat er gewoon overdreven gereageerd wordt?
Misschien heb jij gemiddeld 1 post per dag en post je vrijwel nooit in PUB/ONZ?

Of misschien ben je wel gewoon een stuk chagrijn...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')