abonnement Unibet Coolblue
pi_32041205

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

  • BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda CR500 '86 - (Makster)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)
  • Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)
  • Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)


    FAQ (Frequently Asked Questions):

    Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

    Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

    Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

    Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

    Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

    Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

    Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

    Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

    Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

    Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

    Laatste topics :

    Fok Motorclub [SC Deel 342] Wat krijgen we GVD nou man!
    Fok Motorclub [SC Deel 343]Motormeiden Topique :9
    Fok Motorclub [SC Deel 344] geen slowchat maar snelchat hier
    Fok Motorclub [SC Deel 345] Yamaha R6 2006
    Fok Motorclub [SC Deel 346] systeem helmen te koop :)

  • Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_32041218
    Kom ik ook weer even binnen vallen
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_32041231
    Oeps nummer fout
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      zondag 6 november 2005 @ 23:16:14 #4
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32041347
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
    Ik wilde nog zeggen: goed gedaan Roadkill afgetroeft.

    Maar nu.
    Ik ben ook niet zo heel goed meer wakker.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      zondag 6 november 2005 @ 23:18:22 #6
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32041362
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_32041449
    Dat ik snel was, maakt het wel weer goed toch?
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      zondag 6 november 2005 @ 23:24:14 #8
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32041554
    Ik ben nog produktief geweest dit weekend net een was gedaannou ja eigenlijk doet de wasmachine dat en last but not least een kast gerepareerd het afgelopen uur.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Zo' nu weten jullie ook mijn donkere kant.
      zondag 6 november 2005 @ 23:25:52 #9
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32041609
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Volgens mij zitten jullie nog in een beetje raar avondritme.
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Rausdouwer het volgende:
    Dat ik snel was, maakt het wel weer goed toch?
    Nou ja laatste post en dan moet hij er zich aan houden toch?

    btw: zijn wel oude pics in de OP.
    Die van vandaag staan er nog niet bij.
    pi_32042251
    14 stropdassen, wamotjedermee ? En op dat soort momenten vraag je je volgens mij vaak af waarom je het repareren niet gewoon eerder had gedaan.

    Leuke OP, veel foto's Moet gewoon vaker geupdate worden, onderhoudscontractje voor hicham anyone?


      zondag 6 november 2005 @ 23:53:42 #11
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32042620
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef worldpimber het volgende:
    14 stropdassen, wamotjedermee ? En op dat soort momenten vraag je je volgens mij vaak af waarom je het repareren niet gewoon eerder had gedaan.
    Dit keer vroeg ik mij dat niet eens af.

    Maar aangezien ik binnenkort wel eens zal moeten opdraven ergens leek het mij wel handig om er toch even orde in te scheppen.

    Alles is wel een beetje gekreukt inmiddels, het lag achter gesloten deuren zeg maar, dus ik had het lekker een half jaar laten liggen.

    En wat ook meespeelt is dat Nick zijn vriendje vorig weekend zich in die kast verstopte.
      zondag 6 november 2005 @ 23:56:56 #12
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32042749
    Shit vergeet iets te posten. > i

    Edit: was een pestweer trouwens, niet te hopen dat ik morgen nog de deur uit moet.
      maandag 7 november 2005 @ 00:12:01 #13
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_32043297
    KANONE, wil ik vanavond weg staat me achterband een beetje leeg te wezen.
    [GEKNIPT WEGENS ERNSTIG TAALGEBRUIK]
    Moet ik morgen met de FIETS naar het werk.
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_32047415
    morgen
    pi_32047785
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
    En wat ook meespeelt is dat Nick zijn vriendje vorig weekend zich in die kast verstopte.
    Leuk zeg, dat leeftijdverschil hier. De 25kW kids rijden met inmiddels reeds ontbindende pensioensgerechtigden
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef bwt het volgende:
    KANONE, wil ik vanavond weg staat me achterband een beetje leeg te wezen.
    [GEKNIPT WEGENS ERNSTIG TAALGEBRUIK]
    Moet ik morgen met de FIETS naar het werk.
    Heb je nog niet kunnen zien wat er in zit? En heb je in de buurt niet een motorshop die maandags geopend is? Ben ik even blij dat ik Gilex lopend kan bereiken hierzo...

    Of anders een proppenset voor de brommer gebruiken om even snel ergens te komen Ik heb ook nog wel een proppenset in mijn buddy die ik tegen betaling vanavond kan afleveren bij je

    edit: zie nu pas dat je die bericht 'gisteravond' heb gepost ipv deze ochtend.
    pi_32047872
    Mogguh

    Heb besloten dat ik het ontbijten maar voortaan op stage doe, onder het genot van MF en Fok!MC
    Flesje melk mee + zakje brood en ik heb weer een kwartiertje extra tijd om te slapen in de ochtend
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 07:59 schreef worldpimber het volgende:

    [..]

    Heb je nog niet kunnen zien wat er in zit? En heb je in de buurt niet een motorshop die maandags geopend is? Ben ik even blij dat ik Gilex lopend kan bereiken hierzo...
    Weet je wel hoe ver Gilex is lopend? Laat staan met een motor aan de hand

    Klote bwt
    pi_32047879
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:12 schreef hicham het volgende:

    Weet je wel hoe ver Gilex is lopend? Laat staan met een motor aan de hand [afbeelding]

    Klote bwt
    Acceptabel ver als je een lekke band heb

    Met je flesje melk
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_32047899
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:13 schreef worldpimber het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ja dat wou ik ook al vragen aan richardgie, of ie erbij 'mocht' in de OP
    Maar de icon is hem nog niet gelukt, alles op z'n tijd Even afwachten tot richard zich weer meldt hier
    pi_32047903
    Trouwens, de band kan je er ook gewoon afhalen en met de auto brengen En misschien voor bwt dan een tip om zo een noodreparatiesetje te halen voor in de diepe nachten



    [ Bericht 14% gewijzigd door worldpimber op 07-11-2005 08:21:26 ]
    pi_32047940
    Dat kan

    Ik heb de afgelopen nacht trouwens iets heel geks gedroomd Had gedroomd dat we hadden gemeet met richardgie en dat ik mocht rijden op je ZX6R Moet niet gekker worden
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:16 schreef worldpimber het volgende:

    Van wie is die motor nou weer Die heb ik ook gezien in m'n droom
    pi_32048033
    Hmmpf, kan Pepijn z'n wekker niet gewoon om 7:45 zetten om een beetje z'n slaapritme te behouden. Zo in m'n eentje Fok!MC'en is ook niks aan namelijk Ff kijken of ik hier maar wat nuttigs kan gaan doen dan
      maandag 7 november 2005 @ 08:55:58 #22
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32048276



    Mogge is best wel weer zwaar om na een weekje lanterfanten weer eens vroeg op te staan
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_32048449
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
    Ik wilde nog zeggen: goed gedaan Roadkill afgetroeft.

    Maar nu.
    MOGGUH allen,

    Ghe, ik laat me niet zomaar aftroeven effe een blik op 'my active topics', bewust vol spammen tot 299 en de eer aan een ander laten, stond op het punt te gaan slapen

    @hiescham heb je die OP pic ook op huge resolutie?
    Andre Hades, volkszanger from hell!!!
    MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
    pi_32048511
    Oh ja, kwam er gister ook achter dat mijn ketting wel erg slapjes hangt en de kettingspanners tegen het einde aanzitten. Tijd voor een nieuwe ketting dus, na 14.000 km geleden al een smak geld ervoor te hebben neergelegd Ik ga denk ik gewoon een DID eindeloze ketting bij Louis.de bestellen en dan zelf dat ding eromheen leggen, heb ik daar ook weer een beetje voldoening uit (tenzij het mis gaat ) Volgens mij moet dat niet al te moeilijk zijn toch? Achterbrug moet er sowieso uit, dat betekent dat de schokdemper los moet en kan ik er ook meteen de tailrisers onder sjeffen

    Denk dat het sowieso tijd wordt voor wat onderhoud, olie mag ook wel weer vervangen worden samen met oliefilter. Luchtfilter is nog lang niet nodig, was vorige keer met Mercy eigenlijk ook niet nodig maar toen hadden we hem toch al gekocht

    En als ik dan toch bezig ben ga ik ook maar meteen stalen remleidingen eronder knallen, remblokje achter moet vervangen worden maar remblokjes voor zijn nog niet nodig. Heb ook geen zin om te wachten tot ze versleten zijn alvorens ik stalen remleidingen neem. Dat duurt me te lang

    Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motor Die hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:



    Mogge is best wel weer zwaar om na een weekje lanterfanten weer eens vroeg op te staan
    Hey lanterfant c.q bowlingpro
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef TR_Roadkill het volgende:

    [..]

    @hiescham heb je die OP pic ook op huge resolutie?
    Nope, hij is gemaakt op die maat
    pi_32048539
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
    Oh ja, kwam er gister ook achter dat mijn ketting wel erg slapjes hangt en de kettingspanners tegen het einde aanzitten. Tijd voor een nieuwe ketting dus, na 14.000 km geleden al een smak geld ervoor te hebben neergelegd Ik ga denk ik gewoon een DID eindeloze ketting bij Louis.de bestellen en dan zelf dat ding eromheen leggen, heb ik daar ook weer een beetje voldoening uit (tenzij het mis gaat ) Volgens mij moet dat niet al te moeilijk zijn toch? Achterbrug moet er sowieso uit, dat betekent dat de schokdemper los moet en kan ik er ook meteen de tailrisers onder sjeffen

    Denk dat het sowieso tijd wordt voor wat onderhoud, olie mag ook wel weer vervangen worden samen met oliefilter. Luchtfilter is nog lang niet nodig, was vorige keer met Mercy eigenlijk ook niet nodig maar toen hadden we hem toch al gekocht

    En als ik dan toch bezig ben ga ik ook maar meteen stalen remleidingen eronder knallen, remblokje achter moet vervangen worden maar remblokjes voor zijn nog niet nodig. Heb ook geen zin om te wachten tot ze versleten zijn alvorens ik stalen remleidingen neem. Dat duurt me te lang

    Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motor
    [..]

    Hey lanterfant c.q bowlingpro
    [..]

    Nope, hij is gemaakt op die maat
    Stuur maar hier naar toe
    Andre Hades, volkszanger from hell!!!
    MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')