abonnement Unibet Coolblue
pi_31971478
Okay, het heeft even geduurd, maar ik moest dit programma eerst op collega's testen om te zien of het daadwerkelijk werkte. het vinden van iemand met een houten poot was niet simpel, maar ik denk dat ik er met een arm protese ook wel goed mee ben weg gekomen.

Hier gaat ie, het 10 stappen plan voor Menno om weer terrein te winnen bij zijn medebewoners alswel de kijker:

1. Hij moet beginnen met eerst een dag in de tuin te liggen, in de foetushouding duimend en iedere keer als er iemand langs lopen roepen: "WIE DOE IK NA? HE HE? WIE DOE IK NA? " en daarbij manisch lachen en iedere keer als er iemand in paniek weg loopt diegene nawijzen en naar zijn ogen terug wijzen met "IK HEB JE IN DE GATEN. IK HEB JE IN DE GATEN." Dit moet hij minimaal een dag vol houden om een mental breakdown te veinzen.

2. S'nachts het houten been van Rob stelen, het licht aan doen en vervolgens erin schijten. Als Rob hier wat van zegt moet ie antwoorden: "IK ZIE HIER GEEN RAMEN ROB, IK ZIE HIER GEEN RAMEN!"

3. Het shirt van Dido met Mao erop moet hij hiervoor weer vinden, dit kan lastig worden, al zal ze hem vast nog in haar kast hebben liggen. Dezelfde nacht als iedereen weer vredig ligt te slapen moet hij weer de lichten aan doen, het shirt verscheuren en hierbij keihard een speech van Hitler opdreunen in dezelfde toonhoogten als de Fuhrer met texten "ALS ALLE DIEJENIGEN KRANKHAFTEN ERSCHEINUNGEN!!!!" en "DIE DURCH VORSTELLUNGEN VERURSACHT SIND!!!!" ze mag hierbij de kamer niet verlaten tot de speech af is en dan moet hij simpelweg vragen: "Kon je die man overigens?"

4. Met Joost de douche in duiken en hem keihard in de kont neuken, vervolgens vragen: "En jongen ben je er al uit?"

5. Operatie Ingrid, eerst s'nachts haar kop kaalscheren en haar dan wakker maken door haar maagdenvlies met de tanden eruit te rukken en op haar buik te spugen en dan roepen: "ZO TRUT, BEN JE NOU TEVREDEN?!" *ptuuh*

6. Chantal een dag lang achtervolgen, zelfs op het toilet en iedere keer als ze kijkt of vraagt wat hij moet om zich heen kijken en wat aan de muren peuteren en om zich heen fluiten.

7. In de dagboek kamer een infuus vragen en dan Roel aan een infuus met 46 shots sterke wiskey leggen, als hij het overleeft zeggen dat 'ie "gewonnen heeft" maar "dat het laatste woord hierover nog niet gesproken is."

8. Lieske zwanger maken en dan claimen dat zij de eerste Big Brother baby heeft omdat hij er ook verwekt is. En vervolgens claimen dat Rob haar zwanger heeft gemaakt, en dat er "gedocterd" is met de films.

9. Alle camera's jatten en op eBay zetten en dan zeggen dat toch niemand Big Brother kijkt.

10. De polka dansen, maar dan wel op de Eurithmix en nog een avond lang huilen, maar dit keer omdat Baywatch niet meer uitgezonden wordt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:41:50 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31971587
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31978813
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Ja sorry moest het ff kwijt.
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:20:47 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31978946
Je begon erg sterk
pi_31979412
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 00:20 schreef PLAE@ het volgende:


Je begon erg sterk
Ik weet het, had aan het einde niet zoveel tijd meer. hehe
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:59:49 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31980056


Flikker dit op officieel BB papier, prop het in een officieel BB enveloppe en gooi het over het hek als een geheime opdracht!!

Streber Menno gaat dit tot op de letter opvolgen!!
Confidence through competence
  zaterdag 5 november 2005 @ 01:12:17 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31980355
Maak het even aan het eind iets sterker dat verhaal van je . Een potentieel succestopic heeft zo toch nog helaas een beetje afknapperig gevoel...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31980871
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Okay, het heeft even geduurd, maar ik moest dit programma eerst op collega's testen om te zien of het daadwerkelijk werkte. het vinden van iemand met een houten poot was niet simpel, maar ik denk dat ik er met een arm protese ook wel goed mee ben weg gekomen.

Hier gaat ie, het 10 stappen plan voor Menno om weer terrein te winnen bij zijn medebewoners alswel de kijker:

1. Hij moet beginnen met eerst een dag in de tuin te liggen, in de foetushouding duimend en iedere keer als er iemand langs lopen roepen: "WIE DOE IK NA? HE HE? WIE DOE IK NA? " en daarbij manisch lachen en iedere keer als er iemand in paniek weg loopt diegene nawijzen en naar zijn ogen terug wijzen met "IK HEB JE IN DE GATEN. IK HEB JE IN DE GATEN." Dit moet hij minimaal een dag vol houden om een mental breakdown te veinzen.

2. S'nachts het houten been van Rob stelen, het licht aan doen en vervolgens erin schijten. Als Rob hier wat van zegt moet ie antwoorden: "IK ZIE HIER GEEN RAMEN ROB, IK ZIE HIER GEEN RAMEN!"
Deze twee zijn ZO grappig!.

(de rest niet helaas.. )
pi_31982153
Het idee is goed, maar de uitwerking wat minder.
Actie 1 is briljant, actie 2 gaat nog, maar de rest is bagger.

Ik vind wel dat het binnen de regels van BB moet passen, want aan een gedwongen exit hebben we weinig plezier.

Suggestie

alle wc-papier ritueel verbranden, en dan aan de bewoners zeggen dat er nog 1 rolletje verstopt is in de tuin. Extra hint voor de niet zo snuggeren : "het rolletje blijft droog in de regen en HET IS PAARS"
pi_32312754
Omdat Menno hier nu zit, het tien stappen plan, nogmaals.
  woensdag 16 november 2005 @ 14:50:22 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32315253
Bravo. Bravado.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32328189
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef soylent het volgende:
Bravo. Bravado.
Volgens mij komt Henk Klaas Menno hier niet meer, is die zich al helemaal dood geschrokken.

Erger geschrokken dan van die kop van Miep Klaas Herman Ingrid in de ochtend kan die toch niet geschrokken zijn lijkt me.

Is Fok nog erger dan die kop van hem haar?

[ Bericht 1% gewijzigd door MiRRoRMaN op 16-11-2005 22:25:50 (Bert) ]
pi_32328508
geweldig mirror!
pi_32329017
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef MPJT het volgende:
geweldig mirror!
Thanx.
pi_32329076
11. Zijn blote lul naast die van Roel houden.

En dan kijken hoe Roel als een zielig hoopje op de grond gaat liggen snikken. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_32329439
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:54 schreef MUUS het volgende:
11. Zijn blote lul naast die van Roel houden.

En dan kijken hoe Roel als een zielig hoopje op de grond gaat liggen snikken. .
DAT WEET IK WEL ZEKER!!!!





Kut die pikc van Roel is van die server af gehaald. Enfin you get the point!

  donderdag 17 november 2005 @ 02:10:13 #17
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_32333797
Stap 1: wordt er niet uitgestemd
....in de donkere nacht.
  donderdag 17 november 2005 @ 02:23:32 #18
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_32333892
Stap 2 : Lees het boek "Hoe win ik BB" voor dummies
The world is a stage and each must play a part.
pi_32372113
Stap 28: Val niet op manwijven als Ingrid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')