abonnement Unibet Coolblue
pi_31965093


Het vorige topic: [Centraal] Abercrombie & Fitch #2

De site van A&F: http://www.abercrombie.com

De A&F Size Chart


deel 3 alweer

bedankt coconut

[ Bericht 13% gewijzigd door Proper_fucked op 04-11-2005 21:48:52 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:02:46 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31965117
spannend
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_31965235
En toen deed je openingspost-foto het niet meer..
amokaapjeeh O+
pi_31965365
*meldt

btw nog thx voor de sizechart..

zal dit weekend even zien te bieden op deze (stond ook al in vorige topic maar oke):


edit:
Ik heb geen credit card. Kan ik ook gewoon via de Rabobank betalen eventueel?

[ Bericht 19% gewijzigd door VrijeVal op 04-11-2005 17:21:50 ]
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_31965589
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:07 schreef Coconut het volgende:
En toen deed je openingspost-foto het niet meer..
hehe, had m van jou gejat he?.. Doe s weer ff maken

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31965604
Net dit jasje ontvangen:


En deze net gewonnen:


Ik kan weer even verder .
pi_31965670
hoe win je iets ?? of bedoel je grewoon winning bid?

en.. ehm.. hoe betalen jullie?
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_31965690
Door geld te bieden op eBay ?

Betalen ging bij het jasje met een overschrijving (Nederlandse verkoper) en bij de hoodie via Paypal .
pi_31965799
Kopen jullie Abercrombie op Ebay in de VS? Staat nl. veel leuk spul op maar heb geen zin om straks enorm veel invoerrechten er overheen te krijgen.
pi_31965922
daar krijg je waarschijnlijk geen problemen mee. enige nadeel is dat veel ebay verkopers veel winst willen maken over de verzendkosten. dan nog blijft het goedkoper dan de site
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_31966081
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef Cheesecake het volgende:
Kopen jullie Abercrombie op Ebay in de VS? Staat nl. veel leuk spul op maar heb geen zin om straks enorm veel invoerrechten er overheen te krijgen.
Moet je aan de verkoper vragen als *gift* met een prijs lager dan 20 dollar te sturen.
pi_31966095
En weet iemand hoe de maten uitvallen? Heb voor truien, t-shirtjes en topjes altijd een M, maar heb bij America Today een keer een XL aangehad die te klein was.
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:18:19 #13
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_31967165
ehmm... ik ben bezig me op paypal te registeren..
quote:
Add Credit Card or Debit Card Secure Transaction

American Express cards will be charged in USD. Paying with American Express will result in currency conversion fees if your card is not denominated in USD and/or if you send a non-USD payment.

You may add a credit card or debit card to your PayPal account now, or at a later time.
kan hier gewoon mn rabo studentenrekening invullen?
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_31967853
Als je in VS koopt; kijk dan eerst in eerst even op ebay.de, staan ook wel veel AF op

Scheelt weer Verzendkosten
pi_31970718
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:01 schreef Proper_fucked het volgende:


bedankt coconut, voor dat plaatje....
Hier Meneertje Ongeduld
amokaapjeeh O+
pi_31971365
Maar even een tvp, aangezien ik deze topics toch wel lees.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_31973582
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef Coconut het volgende:

[..]

Hier Meneertje Ongeduld
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31975884
Iemand nog geïnteresseerd in het jack die ik te koop heb gezet bij V&A (niet echt veel bekeken)?

Ik heb al wat biedingen via telefoon/email, maar ik wil het liever aan FOK!gebruikers verkopen. Toch zo sociaal en aardig van mij.

[TK] ABercrombie & Fitch Track Jacket
pi_31976131
sorry, is te klein voor me..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:04:42 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31976181
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:57 schreef yok het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in het jack die ik te koop heb gezet bij V&A (niet echt veel bekeken)?

Ik heb al wat biedingen via telefoon/email, maar ik wil het liever aan FOK!gebruikers verkopen. Toch zo sociaal en aardig van mij.

[TK] ABercrombie & Fitch Track Jacket
helaas te klein
Mooi ding dat wel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_31976310
Zijn jullie allemaal zo dik dan? haha! Voor mij is deze ook te iets klein, maar ze moeten ook wel klein vallen. En ik, met mijn 1M80, 85Kilo, pas er wel in hoor. Beetje strak alleen, maar dat is "mode", wat ik zelf ook erg mooi vind. Jammergenoeg heb ik iets teveel uitgegeven de laatste tijd en doe ik toch maar dit vest weg om mijn schulden een beetje weg te werken. Prachtding dat vest, serieus!
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:09:18 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31976363
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:08 schreef yok het volgende:
Zijn jullie allemaal zo dik dan? haha! Voor mij is deze ook te iets klein, maar ze moeten ook wel klein vallen. En ik, met mijn 1M80, 85Kilo, pas er wel in hoor. Beetje strak alleen, maar dat is "mode", wat ik zelf ook erg mooi vind. Jammergenoeg heb ik iets teveel uitgegeven de laatste tijd en doe ik toch maar dit vest weg om mijn schulden een beetje weg te werken. Prachtding dat vest, serieus!
ik ben lang en mager maar ik heb hier een XL vest liggen en die zit al strak bij mij.
Dus het risico durf ik niet te lopen. En daar bij zijn mijn armen vrij lang
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_31976451
Met lang (echt lang dus, 1M90 ofzo) zou ik het ook niet proberen nee!
pi_31976663
Ik ben wel erg lang(1.93) en absoluut niet dik.. Heb via ebay zojuist een XL vest besteld, ben benieuwd
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:19:10 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31976705
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ben lang en mager maar ik heb hier een XL vest liggen en die zit al strak bij mij.
Dus het risico durf ik niet te lopen. En daar bij zijn mijn armen vrij lang
1.86 meter zeg maar
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')