abonnement Unibet Coolblue
pi_31882561
Click here to watch Menno-en-Joost

Het gesprek van vanmiddag over nominaties tussen Menno en Joost.

Regel 7 van het reglement.
7: Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden



[ Bericht 1% gewijzigd door riri op 01-11-2005 23:11:21 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31889140
Volgens mij zijn zij hier niet alleen in. Er wordt ook door de anderen constant gespeculeerd over de nominaties en ook uitgesproeken wie ze eventueel gaan nomineren.
Ook Dido en Nathalie hebben de tactiek van het tactiesch nomineren en het stemmen spreiden besproken.
Chantal en Rob doen niet anders dan met iedereen over de nominaties praten.
Rob hoort ook iedereen uit hierover, gisteren ook nog Joosten en Roel.
pi_31890562
Rob en Chankwal zijn er konstant meebezig. Rob stemt op Menno vertelde hij Chankwal en met een goede motivatie zodat het publiek het nu wel begrijpt. Gesprek Chankwal - Roel, Chankwal stemt Menno, want zij pakt mensen hard terug die haar bedrogen hebben en voor lul zetten.
Roel vertelde stemt ook Menno.Ingrid twijfelde tussen 2 mensen maar Chankwal heeft haar al voor 99% over de streep om op Menno te stemmen. Zelfde bij Dido. Nathalie en Dido overleggen ook .De grootste beinvloeders zijn Rob en Chankwal en de kleuters luisteren goed naar de leiders .Moet eerlijk zeggen dat ik Lieske nog niet gehoord heb of ik moet iets gemist hebben.Valt me wel op zodra Menno of Lieske in de buurt zijn het niet over nomineren gaat.Regel 7 is al zolang overtreden en niet nu ineens.Ik heb trouwens begrepen dat Menno nog aarzelde tussen 2 personen maar die andere naam werd niet genoemd.
pi_31890619
Volgens Joost en Menno zullen de nominaties als volgt zijn
Menno --> Rob
Ingrid --> Dido
Dido --> Ingrid (of Lieske of Chantal)
Chantal ---> Menno
Joost --> Roel (of héél misschien nog Lieske)

ik kon niet goed horen wie ze denken dat Roel en Lieske op zullen stemmen.

Wat steekt Joost een hoop veren in de reet van Menno, zeg, gatver. Dat Menno erg populair en grappig is, en mogelijk gaat winnen.
Menno gaat daar niet op in, en neemt dat met een korreltje zout.

Ik vind niet dat Joost en Menno er anders over praten dan andere bewoners. Ik vind het meer evalueren, hoe de verhoudingen in het huis zijn.
pi_31890655
Avonne zo zie ik het ook
pi_31891294
Ingrid, Rob en Chankwal zijn nu weer bezig over Menno. Roel kwam ook nog even vertellen over het gesprek gisteravond met Menno Wordt ddodziek van die manipulators. En bashed Meno Menno.Roel ook weer terug gaat ook weer lekker meedoen. Wat een mensen met een laag niveau. Ze vervallen steeds in oude verhalen.Lijken wel een stelletje dementen,
Nathalie doet ook nog even mee.
pi_31891778
En Dido begint tegen Ingrid over Lieske te roddelen. Wat is Dido ook door de mand gedonderd.
pi_31895187
Chankwal voert de hele dag deze gesprekken, dus ik begrijp het probleem niet. En maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken en maar anderen zwart maken. O ja, en natuurlijk een hoop ge-ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')