abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:51:38 #1
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31875510
Intalex Drum 'n' Bass pt. 40: IchiOne



DnB-Addicts Crew® logo, ontworpen door Haze!


Intro
In dit topic kunnen alle DnB-fanaten zich uitspreken over aankomende events, releases, producers, dj's etc etcp, met betrekking tot Jungle/Drum 'n Bass. Verder is dit topic de thuisbasis voor de DnB-Addicts Crew®, de groep diehard DnB liefhebbers op dit forum! Lid worden van de crew is heel simpel, copy/paste de volgende text en gebruik hem als ondertitel: DnB-Addicts Crew®.
Wel ff netjes toestemming vragen aan 1 van The Nine anders loop je het risico gebanned te worden!


Members
* E_Motion
* mrcool
* WeirdMicky
* reem
* Junglist4Real
* Tranceptor
* Sjoewe
* Tu5
* Rock-shocker
* JohnnyKnoxville
* Phreaky_professor
* H4ze
* DJ_Robbie
* MissMSX
* Theeboon
* Yorrit
* JesusThePimp
* Goofup
* Marcek
* Thomas B
* Aragorntje
* Praag
* Tiim
* Nicon
* Gekke_Sandra
* TheSeeker_NL
* H-blast
* Ritchie
* Christine
* G-Sas
* Flavour

Lokatie van de Addicts



Algemene Linkjes
[DnBforum.n] Hier vind je werkelijk alles wat je over dnb wilt weten.
[DnB Woordenboek] In DnBland worden veel termen gebruikt, hier kan je de betekenis opzoeken.
[Drum&Bass Arena] Britse site omtrent DnB (wel een tikje commercieel).
[Dogs on Acid]DE headzsite van Engeland. Op DOA zijn ook veel dubs en nieuwe releases te beluisteren.
[Roll Da Beatz] Discography van zo ongeveer elke DnBartiest, voorheen bekend als Tarzan.
[DnBagenda] Op de Future Research site, een totaal overzicht van aankomende DnBfeestjes in Nederland
[Discogs] Op deze site kan je je vinylcollectie online gooien, en een handige "vinylwannahaves"lijst aanmaken.
[RuffRhythmz] Een hele berg DnB sets.
[Lower Depths] Alles over de producers Digital en Spirit!


Belangrijke Labels
[Timeless] Function / L Plates / Timeless Label website
[Full Cycle]Roni Size / Krust / Die / Suv
[Metro Recordings] Matrix / Optical / Danny J
[True Playaz] Hype / Zinc / Hazard / Pascal
[Black Sun Empire] Black Sun Empire, Nederlands trots!
[Moving Shadow] Dom&Roland / EZ Rollers / Omni Trio
[Ram Records] Andy C / Fresh / Moving Fusion / Shimon
[Renegade Hardware] Renegade Hardware / Trouble on vinyl / Renegade Recordings Label website
[Commercial Suicide] Label van Klute.
[Metalheadz] Geen uitleg nodig....


Streams
[Bassdrive]
[Jungletrain]
[DnBradio
[DnBTV]

DnB-Addicts Crew @ Soulseek
-mrcool [SLSKname = mrcool]
-TheSeeker_NL [SLSKname = TheSeeker^]
-Theeboon [SLSKname = Theeboon]
-Junglist4Real [SLSKname = Junglist4Real]
-WeirdMicky [SLSKname = WeirdMicky]
-Tranceptor [SLSKname = subatomic]
-E_Motion [SLSKname = Hajimemashite]
-H4ze [SLSKname = [haze] ]
-Praag [SLSKname = Tiamatix]
-Nicon [SLSKname = Nicon]
-marcek [SLSKname = marcek]
-Vortix [SLSKname=Vortix]
-Sjoewe [SLSKname=Sjoewe]


Extra aandacht voor...
In elk nieuw topic wordt er een producer, organisatie of dj in het zonnetje gezet. Hieronder een lijst van dj's/producers die al voorbij zijn gekomen:

* Optical
* Ram Trilogy
* Dom & Roland
* Ill.Skillz [2x]
* Twisted Individual
* Calibre
* Technical Itch
* Black Sun Empire
* Wildchild
* DJ Marky
* Gridlok
* Raiden [2x]
* Chris SU
* Crossfire
* Bong-Ra
* DJ Nubian
* Dieselboy
* Paradox
* Ram Jam World
* Amit
* E-Z Rollers
* Doc Scott
* Adi-J
* AK1200
* Digital
* Seiji
* Muffler
* Konflict
* Metalheadz
* Future Prophecies
* Critical Levels
* Concord Dawn
* Panacea
* IchiOne

En in deze openingspost zetten we de drumfunk helden van Nederland in het zonnetje, namelijk Ricardo en Raymond, de twee broers die samen IchiOne vormen. Zij geven tweemaandelijks IchiOne presents Subversive Renaissance in het Café Pakhuis Wilhelmina in Amsterdam. Dit is eigenlijk het enige oldschool/drumfunk feestje in heel Nederland en omgeving en ik en velen met mij vinden dat een enorm gemis!

Fijn. Maar wat is dan het soort artiesten dat je bij Subversive Renaissance kunt verwachten? IchiOne focust zich op de beats die je het minst hoort. Je zult hier niet de nieuwste Noisia of Teebee horen, maar wat je wel kunt verwachten zijn frisse beats, geluiden die net even anders klinken dan je mainstream Drum ?n? Bass. Wat je natuurlijk wel kunt verwachten zijn loodzware basslines en stevige beats!
De bekendste DnB artiesten die op de feestjes gedraaid hebben zijn Breakage, Fanu en Outrage. Vaak wordt er ook nog iets met live Drum ?n? Bass in het programma gestopt, met bijvoorbeeld Ableton. Met de anniversary editie werd bijvoorbeeld live drummer Macc uitgenodigd. De residents van de avonden zijn DJ?s John Doe, Pressure en Big Eye en MC Quest-One. Af en toe wordt er ook een uitstapje gemaakt naar andere muziekgenres. Voor het eenjarig bestaan in juni werd bijvoorbeeld hiphop DJ Danny Breaks uitgenodigd, die een briljante set van twee uur neerzette.

De sfeer is altijd uitstekend. In de club passen ongeveer 300 mensen en meestal zit die goed vol. Het cateringbedrijf Basico zorgt altijd voor smakelijke snacks die vers klaargemaakt worden, dus van de honger hoef je ook niet om te komen!

Het publiek is door de extreme zeldzaamheid van dit soort feestjes altijd erg gevarieerd, vaak zijn er zelfs mensen die speciaal hiervoor helemaal uit Ierland komen! Enthousiast zijn de mensen zeker weten ook. Veel mensen hier komen echt voor de muziek, en niet omdat er nou toevallig DnB wordt gedraaid, wat je vaak wel hebt bij veel andere feesten.

Dus kom eens uit jullie kleine DnB wereldje en prepare to get educated!

Lijkt me duidelijk dat ik jullie allemaal daar zie op 10 december!

Linkjes voor IchiOne zijn:
www.ichione.com
http://www.pakhuiswilhelmina.nl/

Onder deze link vind je de archives van SR8, de laatste archives. De archives van SR9 en SR10 zijn om de een of andere reden nog niet online. Als je de 8 in de link vervangt door 5, 6 of 7, vind je de archives van desbetreffende edities. Download ze allemaal!

Even terzijde, dit is deel 40 alweer. Misschien is het een leuk idee om ergens in de komende maanden een meet ergens in het centrum van het land te houden. Utrecht lijkt me het handigst, dat is voor iedereen redelijk centraal.

Goed, bij deze voorgesteld. Kijken wat iedereen er van vindt.

Game on!

[ Bericht 0% gewijzigd door Rock-shocker op 01-11-2005 20:37:23 (Kaartje bijgevoegd) ]
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:53:07 #2
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31875565
quote:
Ik stel voor om dan in December even een weekendje te prikken. Neem aan dat de meesten wel in het weekend kunnen.

3, 10, 17, 24 en 31 december zijn zaterdagen.
4, 11, 18 en 25 december zijn zondagen.

Ik kan op de meeste dagen wel in elk geval. Roept u maar!

Oja en een meetplek zou ook wel van pas komen. Wie van de Crew woont er in Utrecht en heeft een geschikt huisje? (draaitafels hebben is uiteraard wel een pre )

Edit: en de 24ste is Kerstavond. Zal ook wel lastig worden.
Belangrijkste post van de laatste bladzijde van het oude topic
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:53:29 #3
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31875577
Ik sta ook in het lijstje
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:54:53 #4
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31875635
Uiteraard! De man/vrouw verhouding van de crew is sowieso een beetje uit verhouding, dus hoe meer vrouwen, hoe beter
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31875943
drum 'n bass blaasmeet... goed plan
als ik geld heb tenminste...
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:07:42 #6
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31876084
Hoeft niet veel te kosten opzich.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31876097
Hoi

tvp
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:17:22 #8
51748 H4ze
wait...what?
pi_31876459
@ openingspost. Ichi One, beste feest van NL imho.

edit: Subversive Renaissance moet ik eigenlijk zeggen natuurlijk
*BURP*
pi_31876609
En waar is mijn mooie locatiekaart van de addicts?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:25:02 #10
51748 H4ze
wait...what?
pi_31876714
Die moet er idd wel bij ja
*BURP*
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:38:18 #11
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31877214
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef H4ze het volgende:
@ openingspost. Ichi One, beste feest van NL imho.

edit: Subversive Renaissance moet ik eigenlijk zeggen natuurlijk
Thanks! Duidelijk het leukste feestje inderdaad.

Kaartje staat nu in de OP

Kan je die ook even online gooien in een txt?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31877290
Heb alleen een URL voor je.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:42:13 #13
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31877344
Kunnen we de OP niet beter in de fok!wiki zetten?
pi_31877405
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:42 schreef Christine het volgende:
Kunnen we de OP niet beter in de fok!wiki zetten?
?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:58:18 #15
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:00:45 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31878012
Dan moet eigenlijk het volgende in de OP erbij gezet worden, en dan is het allemaal functioneel:

1[sub]Je kunt deze OP [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DnBAddicts]hier[/url] vinden en/of editten.[/sub]


En ja, sorry van de layout. En nu ga ik weer terug naar mijn zogenaamde computer n00b-mode.
pi_31890721
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het arrogante en belerende toontje dat veel van die "drumfunk" liefhebbers aanslaan. Sommigen voelen zich zo enorm verheven boven de domme massa die naar "mainstream d&b" luistert. Ze doen altijd alsof die muziek zoveel complexer is en meer diepgang heeft maar dat is echt de grootste onzin ooit.

De één hoort in een Paradox tack "vette edits", en "diepe pads" en nog meer blabla maar ik hoor gewoon slordig geknipte breaks, een kinderachtig simpele en kale bassline, bijna willekeurige edits die de complete groove uit de track halen en een schaarse hoeveelheid aan atmospherics die vaak niet eens in key zijn met de bassline.

(Ik zeg trouwens niet dat ik het allemaal ruk vind... als het goed uitgevoerd is zoals veel dingen van Breakage kan het op z'n tijd best vet zijn. )
  woensdag 2 november 2005 @ 11:04:09 #18
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31891118
Ben ik wel met je eens hoor. Maar toch vind ik die slordig geknipte breaks vetter dan bijvoorbeeld een Noisia of Phace tune.

Let alone J Majik, Futurebound en consorten...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31891428
Ik vind het structuurloze, niet-dansbare, interessantdoenerij meestal dat drumfunk. Overigens heeft ieder electronisch genre wel zo'n genre waar ' de verhevenen' zich ophouden. Nu zijn er absoluut coole drumfunk platen, maar bij de meesten zijn ze zelf al de maatsoort kwijt die ze willen.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:21:38 #20
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31891580
Dat vond ik eerst ook. Maar toen ben ik wat meer naar die feestjes gegaan, en dan kom je erachter dat er wel degelijk structuur inzit en dat de maatsoort in elk geval om op te dansen niet echt bijster veel moeilijker is dan "gewone" breaks.

Mixen is een ander verhaal, dat is nog steeds kut
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31892394
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Dat vond ik eerst ook. Maar toen ben ik wat meer naar die feestjes gegaan, en dan kom je erachter dat er wel degelijk structuur inzit en dat de maatsoort in elk geval om op te dansen niet echt bijster veel moeilijker is dan "gewone" breaks.

Mixen is een ander verhaal, dat is nog steeds kut
Van wat ik gehoord heb zit er in veel platen helemaal geen maatsoort of logica, het is gewoon zoveel mogelijk verschillende breakbeats en edits (in verschillende maatsoorten) in een plaat stouwen.

Vaag doen om het vaag doen.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:08:21 #22
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_31892795
drumfunk moeilijk om te mixen? Het is nog steeds een 4 kwartmaat hoor.
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 2 november 2005 @ 12:20:26 #23
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31893044
Ik raak de weg kwijt tussen alle snares. Nu vallen de meeste platen wel mee inderdaad. Maar oude Metalheadz vind ik echt lastig mixen. Of die Fanu remix van Perceptron van Klute.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 2 november 2005 @ 13:15:34 #24
51748 H4ze
wait...what?
pi_31894366
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Van wat ik gehoord heb zit er in veel platen helemaal geen maatsoort of logica, het is gewoon zoveel mogelijk verschillende breakbeats en edits (in verschillende maatsoorten) in een plaat stouwen.

Vaag doen om het vaag doen.
Wat een fucking onzin. Heb je 't nu niet over breakcore?
*BURP*
pi_31894818
Uhm, het is niet structuurloos en zeker niet maatloos... ik heb nog nooit een d&b nummer zonder 4/4-maat gehoord. Die drumedits zijn vaak gewoon zo willekeurige dat er geen groove meer in zit.
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben ik wel met je eens hoor. Maar toch vind ik die slordig geknipte breaks vetter dan bijvoorbeeld een Noisia of Phace tune.

Let alone J Majik, Futurebound en consorten...
Luister Moonway Renegade van Noisia & Mayhem eens dan... heeft ook van die zieke breaks maar dan nog wel met een goeie groove EN nog steeds dik geproduceerd (in tegenstelling tot bijvoorbeeld werk van Paradox). Daarnaast blijven de andere elementen van de track even interessant als in hun andere tracks... gevarieerde breaks mogen geen excuus zijn om de rest kinderlijk simpel te laten.
pi_31896019
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef spinor het volgende:
Uhm, het is niet structuurloos en zeker niet maatloos... ik heb nog nooit een d&b nummer zonder 4/4-maat gehoord. Die drumedits zijn vaak gewoon zo willekeurige dat er geen groove meer in zit.
[..]

Luister Moonway Renegade van Noisia & Mayhem eens dan... heeft ook van die zieke breaks maar dan nog wel met een goeie groove EN nog steeds dik geproduceerd (in tegenstelling tot bijvoorbeeld werk van Paradox). Daarnaast blijven de andere elementen van de track even interessant als in hun andere tracks... gevarieerde breaks mogen geen excuus zijn om de rest kinderlijk simpel te laten.
Ik heb wel degelijk d&b nummers in andere maatsoorten gehoord.

Moonway Renegade is stoehoer. Paradox en Breakage vind ik dus over het algemeen zenuwenherrie. Dat is gewoon willekeurig een breakbeat en wat edits plaatsen over een aantal maten.

Breakcore ...wat is het kenmerkende verschil met breakcore dan?
pi_31896252
heen en weer geslingerd worden tussen zwaar verknipte breaks is heeerlijk!
pi_31896296
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:


Breakcore ...wat is het kenmerkende verschil met breakcore dan?
dat is ook veel zwaar ge editte breaks.. maar met een hardcore/industrial geluid
pi_31896530
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef Yorrit het volgende:

[..]

dat is ook veel zwaar ge editte breaks.. maar met een hardcore/industrial geluid
De vraag was retorisch.
pi_31896616
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:33 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

De vraag was retorisch.
ow, naar de bekende weg vragen.

tss
pi_31896772
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk d&b nummers in andere maatsoorten gehoord.
Daar ben ik wel benieuwd naar. Heb je een voorbeeld?
pi_31898224
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef spinor het volgende:

[..]

Daar ben ik wel benieuwd naar. Heb je een voorbeeld?
Origineel van Outkast - Hey ya is in 11/8. Ik meen dat de remix van dat nummer van (al schiet je me lek ) in dezelfde maatsoort is.

Heel simpel voorbeeld is Pendulum wiens tussenstuk in Vault 12/8 is bijvoorbeeld.
  woensdag 2 november 2005 @ 16:04:44 #33
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31899584
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef spinor het volgende:
Uhm, het is niet structuurloos en zeker niet maatloos... ik heb nog nooit een d&b nummer zonder 4/4-maat gehoord. Die drumedits zijn vaak gewoon zo willekeurige dat er geen groove meer in zit.
[..]

Luister Moonway Renegade van Noisia & Mayhem eens dan... heeft ook van die zieke breaks maar dan nog wel met een goeie groove EN nog steeds dik geproduceerd (in tegenstelling tot bijvoorbeeld werk van Paradox). Daarnaast blijven de andere elementen van de track even interessant als in hun andere tracks... gevarieerde breaks mogen geen excuus zijn om de rest kinderlijk simpel te laten.
Hmm ken ik niet. Zal ik eens luisteren dan. Maar goed, over het algemeen doen Noisia tunes mij een stuk minder dan bijvoorbeeld Paradox, Sebadox of iets on die richting. Dat is niet meer dan een kwestie van smaak en daar valt derhalve niet over te twisten.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31905116
Iemand de nieuwe M*A*S*H (Logistics_Uprock/Static) al gehoord? Dit is toch wel ff andere koek dan dat ik gewend ben van Logistics.

Soundclips
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 2 november 2005 @ 19:17:24 #35
51748 H4ze
wait...what?
pi_31905384
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:10 schreef mrcool het volgende:
Iemand de nieuwe M*A*S*H (Logistics_Uprock/Static) al gehoord? Dit is toch wel ff andere koek dan dat ik gewend ben van Logistics.

Soundclips
Ja..ik vind ze niet zo..
*BURP*
pi_31905664
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ja..ik vind ze niet zo..
Ben er ook niet weg van van die nummers, verbaasde me ook over de hardheid van die nummers, niet gewend na al die liquid-funk van hem!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_31926133
Ordinaire tvp
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 3 november 2005 @ 13:29:39 #38
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31926271
Haze, je logo is weer down..
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 3 november 2005 @ 15:40:46 #39
51748 H4ze
wait...what?
pi_31930365
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Haze, je logo is weer down..
Mja, server zal wel ff down zijn geweest. Hier doet ie 't nu iig weer
*BURP*
  donderdag 3 november 2005 @ 15:48:57 #40
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31930610
Ja dat zal het wel geweest zijn.

Wie van de crew gaat zaterdag naar Red Zone? Met Amit en Goldie en in de nieuwe Effenaar
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31930751
2 Full Cycle-plaatjes overgekocht!


Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 3 november 2005 @ 16:23:15 #42
51748 H4ze
wait...what?
pi_31931610
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:32 schreef spinor het volgende:
Uhm, het is niet structuurloos en zeker niet maatloos... ik heb nog nooit een d&b nummer zonder 4/4-maat gehoord. Die drumedits zijn vaak gewoon zo willekeurige dat er geen groove meer in zit.
[..]

Luister Moonway Renegade van Noisia & Mayhem eens dan... heeft ook van die zieke breaks maar dan nog wel met een goeie groove EN nog steeds dik geproduceerd (in tegenstelling tot bijvoorbeeld werk van Paradox). Daarnaast blijven de andere elementen van de track even interessant als in hun andere tracks... gevarieerde breaks mogen geen excuus zijn om de rest kinderlijk simpel te laten.
Eerlijk gezegd vervelen al die typische noisia basslijntjes/synths mij nogal. De hele tijd van dat soort drum 'n bass trek ik dan ook niet (als in dat ik er gewoon moe van wordt op een gegeven moment).
*BURP*
pi_31980532

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32001182
Vandaag 2 nieuwe plaatjes gekocht:
INN009
31R030
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:21:15 #45
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32005436
Over 40 minuten Red Zone!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 6 november 2005 @ 14:35:53 #46
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32024080
Wat dus echt extreem vet was.

Nieuwe Effenaar is duidelijk de dikste venue van het land
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32043086
Gisteren nieuwe slipmatten op mijn draaitafels gelegd, wist niet dat dit zoveel verschil zou maken! Draait stukken fijner met die ik nu heb in vergelijking met wat ik erbij kreeg.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32048874
Wanneer staat Pendulum in de spotlight? :-P
Do what you wanna do, be who you wanna be, there's just one rule, don't you dare copy me!
pi_32050513
Ik hoorde laatst van een vriend (ook zo'n die-hard d&b fan) dat Pendulum wordt uitgekotst door de d&b puristen. is dat zo?
pi_32050618
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef PDOA het volgende:
Ik hoorde laatst van een vriend (ook zo'n die-hard d&b fan) dat Pendulum wordt uitgekotst door de d&b puristen. is dat zo?
ja
pi_32051246
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:03 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ja
Want?
  maandag 7 november 2005 @ 12:56:27 #52
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32053932
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:48 schreef spinor het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het arrogante en belerende toontje dat veel van die "drumfunk" liefhebbers aanslaan. Sommigen voelen zich zo enorm verheven boven de domme massa die naar "mainstream d&b" luistert. Ze doen altijd alsof die muziek zoveel complexer is en meer diepgang heeft maar dat is echt de grootste onzin ooit.

De één hoort in een Paradox tack "vette edits", en "diepe pads" en nog meer blabla maar ik hoor gewoon slordig geknipte breaks, een kinderachtig simpele en kale bassline, bijna willekeurige edits die de complete groove uit de track halen en een schaarse hoeveelheid aan atmospherics die vaak niet eens in key zijn met de bassline.

(Ik zeg trouwens niet dat ik het allemaal ruk vind... als het goed uitgevoerd is zoals veel dingen van Breakage kan het op z'n tijd best vet zijn. )
whoops, tijdje niet hier geweest zeg!

Ik ben dus zo'n Paradox-groupie Ben het met je eens dat een groove vaak ver te zoeken is in een Paradox-produktie.Vaak zijn de nummers zo minimaal mogelijk. Aan de ene kant zijn de beats en breaks tot op de vierkante centimeter uitgewerkt/geknipt etc. Maar muzikale begeleiding heeft hij nog nooit van gehoord. Nu vind ik dat juist de kracht. Je gaat helemaal op in de breaks en wordt niet afgeleid door een simpel, pakkend deuntje zoals in veel nummers die tegenwoordig worden geproduceerd.

Ik wil niet zeggen dat paradox of drumfunk boven de drum&bass uitstijgt. Ik wil wel zeggen dat veel drum&bass van tegenwoordig de creativiteit van de jaren 90 mist. Ik vond drum&bass veel interessanter in de tijd van bijvoorbeeld Platinum Breaks I.

Ik denk dat ik gewoon oud wordt, dan ga je vanzelf over "die goeie ouwe tijd" lullen.

Maar inderdaad, ik kan me levendig voorstellen dat iemand Paradox maar herrie vind en verder weinig met muziek te maken heeft. De drums zijn de melodie eigenlijk geworden..

[ Bericht 0% gewijzigd door Goofup op 07-11-2005 13:41:31 ]
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  maandag 7 november 2005 @ 12:57:27 #53
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32053954
leuk kaartje trouwens op de OP.. Ik dacht trouwens dat Tranceptor altijd de ras-Utregter was?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  maandag 7 november 2005 @ 13:17:27 #54
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32054542
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef spinor het volgende:

[..]

Daar ben ik wel benieuwd naar. Heb je een voorbeeld?
Seiji - The long way / Innovations
De beschreven kant (niet de logo-kant) (volgens mij is dat Innovations, aan de titel te zien ook ) is geen 4/4 maat, maar een 3/8 heet dat geloof ik (weinig verstand van verder).
Verder heb je natuurlijk Temper Temper van Goldie, wat geen drumfunk is.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_32058635
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:57 schreef Goofup het volgende:
leuk kaartje trouwens op de OP.. Ik dacht trouwens dat Tranceptor altijd de ras-Utregter was?
Nooit geweest ook.
  maandag 7 november 2005 @ 17:18:56 #56
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32061552
oh, was in de war met DJ Robbie
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:56:56 #57
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32189512
De dnb agenda werkt niet
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:07:33 #58
51748 H4ze
wait...what?
pi_32189780
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:56 schreef Christine het volgende:
De dnb agenda werkt niet
Dit zeggen die gasten die achter dnb agenda zitten: http://www.dnbforum.nl/in(...)splay;threadid=27397

Kijk verder gewoon op dnbforum.nl bij party agenda.
*BURP*
  zaterdag 12 november 2005 @ 01:19:32 #59
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32196255
Done, dankje H4ze
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:43:59 #60
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32296042


[ Bericht 38% gewijzigd door Goofup op 15-11-2005 21:17:52 ]
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:05:20 #61
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32296606
Je link doet het niet.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:06:47 #62
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32296654
verdomme
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:18:55 #63
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32296958
iemand enig idee hoe ik een excel-bestand op internet kan zetten?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:41:56 #64
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32297721
Putfile?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32298663
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:18 schreef Goofup het volgende:
iemand enig idee hoe ik een excel-bestand op internet kan zetten?
als html? Opslaan als html...
anders gewoon putfile ofzo ja.
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:41:47 #66
51748 H4ze
wait...what?
pi_32301900
Ik ga in de kerstvakantie denk ik zelf een database'je voor m'n platen coden (ook via een makkelijke toevoeg optie enzo). Ik weet wel dat een gast van dnbforum ook een keer zoiets had gemaakt, maar die beviel me niet helemaal. En discogs is al helemaal geen optie
*BURP*
pi_32322811
Iemand ervaring met de RDB Search Plugin voor in Firefox? Hier is ie te downloaden! Bij mij werkt het iig niet, misschien dat hier iemand weet wat ik fout doe ofzo?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 16 november 2005 @ 21:26:45 #68
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32326302
nu zou ie moeten werken, anders geef ik het op
platenoverzicht Goofup

iemand enig idee wat die bovenste zijn?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 16 november 2005 @ 21:33:08 #69
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32326480
Ik zal eens kijken voor je.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 16 november 2005 @ 21:47:01 #70
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32326920
INNA008 Is 20/20 pt2/Memories Revisited op Inneractive
Die Teebee is een White Label
Die NJC is op White Cow
Die Phyisics & Kaleb is Magic/Discoaught op Phuturistic Bluez

Fugees remix heb ik niet uit kunnen vogelen.
Zeer waarschijnlijk een WL en de flip is zeer waarschijnlijk Ready Or Not.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 16 november 2005 @ 21:51:36 #71
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32327076
Is remix van Fugee La en staat op geschreven dat het van Aphrodite is. Geen ready or not op flipside
reuze bedankt tot dusver!
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 16 november 2005 @ 21:56:12 #72
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32327220
You're welcome. De meeste had je overigens makkelijk zelf kunnen vinden. Staan bijna allemaal wel op Discogs en Rolldabeats, ookal is die laatste fucked up momenteel (bij mij althans).

Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32327503
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:41 schreef H4ze het volgende:
Ik ga in de kerstvakantie denk ik zelf een database'je voor m'n platen coden (ook via een makkelijke toevoeg optie enzo). Ik weet wel dat een gast van dnbforum ook een keer zoiets had gemaakt, maar die beviel me niet helemaal. En discogs is al helemaal geen optie
Misschien is het tof om een soort van database te maken a la discogs een beetje van alle addicts. Dus waar iedereen z'n platen in kan zetten...
Heb zelf niet echt dnb platen, maar wil wel helpen coden.
  woensdag 16 november 2005 @ 22:09:19 #74
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32327676
ok, heb er al wat meer gevonden... thanks
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_32343829
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef Rock-shocker het volgende:
ookal is die laatste fucked up momenteel (bij mij althans).
Niet alleen bij jou hoor! Toch zweer ik bij RdB tijdens mijn kruistochten op zoek naar DnB-vinyl! Zeer up2date altijd. Alleen vind ik het erg jammer dat je niet zoals bij Discogs je collectie op internet kan zetten. Probleem bij Discogs is dat ik vaak vinyl moet toevoegen omdat het er simpelweg niet tussen staat. Sommige labels kennen ze ook gewoon niet.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 17 november 2005 @ 14:56:50 #76
51748 H4ze
wait...what?
pi_32344119
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Misschien is het tof om een soort van database te maken a la discogs een beetje van alle addicts. Dus waar iedereen z'n platen in kan zetten...
Heb zelf niet echt dnb platen, maar wil wel helpen coden.
leuk idee We zullen is kijken...maar als we zoiets gaan doen begin ik er pas in de kerstvakantie aan.
*BURP*
  donderdag 17 november 2005 @ 14:58:07 #77
51748 H4ze
wait...what?
pi_32344160
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:47 schreef mrcool het volgende:
Probleem bij Discogs is dat ik vaak vinyl moet toevoegen omdat het er simpelweg niet tussen staat. Sommige labels kennen ze ook gewoon niet.
Dat is dus voor mij het struikelblok. Ik heb vroeger al vaak gehad dat ik een plaat probeerde toe te voegen en dat ie maar niet goed werd gekeurd. Tis verder een leuk iets en het is handig voor de wantlistjes (ivm verkoop enzo). Maar m'n platencollectie zelf zet ik liever in een eigen database.
*BURP*
pi_32344420
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:58 schreef H4ze het volgende:

[..]

Dat is dus voor mij het struikelblok. Ik heb vroeger al vaak gehad dat ik een plaat probeerde toe te voegen en dat ie maar niet goed werd gekeurd. Tis verder een leuk iets en het is handig voor de wantlistjes (ivm verkoop enzo). Maar m'n platencollectie zelf zet ik liever in een eigen database.
Dat goedkuren idd, dat ie gewoon een half jaar 'pending' staat om de meest belachelijke redenen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32359945
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef H4ze het volgende:

[..]

leuk idee We zullen is kijken...maar als we zoiets gaan doen begin ik er pas in de kerstvakantie aan.
mja beter... heb nu zelf ook geen tijd
  vrijdag 18 november 2005 @ 10:21:41 #80
20645 Flavour
DnB-Addicts Crew®
pi_32378771
Oud maar zo vet: Rascal and Klone - Twister
Wie strijkt over z'n hart en doet 'm weg?
  zaterdag 19 november 2005 @ 02:11:30 #82
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_32390970
ZAT.19.NOV:: FCKN WCKD* w/ A SIDES + MC JAY
ZAT.24.DEC:: FCKN WCKD* PRESENTS CODENAME ELEPHANT w/ GOLDIE!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_32393173
Hee, dat is met kerst. Wellicht kom ik dan langs.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:46:38 #84
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32396278
Hmm alweer Goldie. Die gast is veel in Nederland de laatste tijd.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32411763
vertrek zometeen richting tilburg!

december wordt leuk! 23 dec red zone en 24 dec fckn wckd*!!
  maandag 21 november 2005 @ 16:47:03 #86
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_32455880
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmm alweer Goldie. Die gast is veel in Nederland de laatste tijd.
ik zou klagen als ik jou was

[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 21 november 2005 @ 17:02:24 #87
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32456278
Wat jij wil
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 21 november 2005 @ 18:01:15 #88
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_32457742
mocht eigenlijk niks kopen van mezelf op de platenbeurs
toch heb ik wormhole aangeschaft

glass eye en millenium
pi_32461705
Wie gaan er naar Blackout, als ik vragen mag?
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_32464061
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:24 schreef Kinz het volgende:
Wie gaan er naar Blackout, als ik vragen mag?
  dinsdag 22 november 2005 @ 08:49:19 #91
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32472575
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:01 schreef marcek het volgende:
mocht eigenlijk niks kopen van mezelf op de platenbeurs
toch heb ik wormhole aangeschaft

glass eye en millenium [afbeelding]
ik kon het ook niet laten. Een paar paradoksjes gehaald en een plaat gekocht die ik eigenlijk al had, maar uitgeleend en nooit teruggehad, bladiebla... nu dus weer aangeschaft: Ed Rush - Skylab / Density - The Raven MET H 024
Density is een van mijn favoriete nummers ooit

Ook Q Project - Championsound aangeschaft.

[ Bericht 4% gewijzigd door Goofup op 22-11-2005 13:04:59 ]
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_32477176
Ik heb trouwens totaal geen problemen met Discogs hoor.
Bijna alles is er te vinden. Alleen nieuwe releases duurt ff voor dat ze er door heen zijn. Nou ja dat is ff wachten dan. Maarja als er dus ook bijna 10.000 pending zijn.
  woensdag 23 november 2005 @ 00:19:14 #93
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32496313
BLACK OUT drum n bass


Black Sun Empire presents
Cruel & Unusual LP RELEASE PARTY!!

met o.a. Concord Dawn [nz], Optiv [uk], Noisia,
Dj Mos, MC Proskript

Kijk ben ik vrijdag weer te vinden

Concord Dawn
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32497100
ik heb 501-black_sun_empire-renegade_hardware_live_at_the_end_october.mp3 gedownload en DAMN die klinkt lekker. ik keek hoofdzakelijk uit naar concord dawn en noisia maar heb nu steeds meer zin in BSE!

die nieuwe plaat moet super zijn denk ik
pi_32569185
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
BLACK OUT drum n bass


Black Sun Empire presents
Cruel & Unusual LP RELEASE PARTY!!

met o.a. Concord Dawn [nz], Optiv [uk], Noisia,
Dj Mos, MC Proskript

Kijk ben ik vrijdag weer te vinden

Concord Dawn
Ik ben er ook vanavond. Zie je een vrij kleine jongen, met een groene muts en een witte rand, tik me ff aan...dan ben ik het
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:49:04 #96
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32570964
Bizzy B live at SR9 zieke shit auuuuwe
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:02:46 #97
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32571383
Zal ik doen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32575317
Als ik er nog kan komen...wat een tyfusweer
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32575409
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:10 schreef WeirdMicky het volgende:
Als ik er nog kan komen...wat een tyfusweer
Treinen rijden inmiddels al niet meer!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:29:43 #100
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32575908
Pyro & Paul Reset-Reflexions

Die beat is echt te vet.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:51:21 #101
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_32586713
Codename Elephant met Goldie gaat niet door...
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:34:31 #102
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32591085
Waarom niet?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:05:21 #103
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_32596689
Goldie heeft zonder opgaaf van reden gecancelled.
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:28:48 #104
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32597203
Hmmkay... Lekker dan. Al mogelijke vervangers?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:33:20 #105
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32597315
Black Sun Empire had er trouwens zin in gister avond
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32597481
ben niet meer geweest... heb het nog wel geprobeerd, maar al snel bleek dat het niet veel zin had om vanuit eindhoven naar utrecht te rijden. wel jammer want had me er érg op verheugd!
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:46:52 #107
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32597633
Samenvatting:

Black Sun Empire draaide werkelijk een meesterlijke set, ik heb ze nu al denk ik 12+ keer gezien, maar dit was echt de aller aller beste set die van hun (en uberhaupt van wie dan ook misschien) gehoord had.
Concord Dawn was ook goed maar kon toch niet tippen aan z'n voorgangers, maar het was zeker niet slecht, en een paar van z'n classics er door heen is natuurlijk altijd leuk.
Pleeeeeeeease don't cryyyyyyyyyyyyyy in the mooooooooooooooooorning light
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:02:39 #108
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_32597996
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmmkay... Lekker dan. Al mogelijke vervangers?
Geen vervangers, de party gaat niet door.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_32598167
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:02 schreef reem het volgende:

[..]

Geen vervangers, de party gaat niet door.
ouch, damn da's jammer
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:09:34 #110
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32598177
ZUUUUUUUURRRR
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:06:32 #111
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_32605418
Dat kun je wel stellen...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_32624196
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef reem het volgende:
Codename Elephant met Goldie gaat niet door...
Dat wordt een eenzame kerst dus.
  zondag 27 november 2005 @ 22:12:45 #113
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_32629699
geen kerstbruid?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_32637894
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef reem het volgende:
geen kerstbruid?
Nee, nog niet... maar ik heb liever een feest met kerst.
pi_32638090
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef reem het volgende:
geen kerstbruid?
Is het nog mogelijk er één te halen uit Oost-Europa? Het klinkt aanlokkelijk.
pi_32650243
is er nu echt helemaal niemand naar PRSPCT XL4 geweest??
damn wat een party was dat zeg..
Bijna heel de avond in de basement staan hakken
Daarna naar main voor Evol Intent en Eye-D & Hidden.

More cowbell!! Eye-D die op het einde van de avond op een cowbell staat te rammen
- NAC Breda -
pi_32650269
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:52 schreef Ritchie het volgende:
is er nu echt helemaal niemand naar PRSPCT XL4 geweest??
damn wat een party was dat zeg..
Bijna heel de avond in de basement staan hakken
Daarna naar main voor Evol Intent en Eye-D & Hidden.

More cowbell!! Eye-D die op het einde van de avond op een cowbell staat te rammen
Jawel, ik was er ook. .

Wel het meerendeel van de avond boven, maar ook daar was het eind der tijden aangebroken .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 29 november 2005 @ 08:53:52 #118
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32664001

komende vrijdag zal ik erbij zijn..
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:29:20 #119
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32664417
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Is het nog mogelijk er één te halen uit Oost-Europa? Het klinkt aanlokkelijk.
Ik kan je helpen met de papieren
pi_32669860
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 08:53 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
komende vrijdag zal ik erbij zijn..
Paradox EN Seba... das niet mis
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:58:02 #121
51748 H4ze
wait...what?
pi_32677841
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 08:53 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
komende vrijdag zal ik erbij zijn..
Damn wat VET! Maarja Zwolle En ik moet ook naar BAM dan
*BURP*
pi_32682847
Ben nu ook bezig mijn platen in een Excel-sheet te verwerken! Inclusief hyperlinks naar de mp3tjes van de releases!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 30 november 2005 @ 14:01:28 #123
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32695631
ik ben al eens eerder in Hedon, Zwolle, geweest en is gezellig + goed geluid (was trouwens ook met Paradox toen ) Ik had toen alleen de hele avond in mijn trui rondgedanst, omdat ik te crisis had om de garderobe te betalen (ik moest kiezen tussen een biertje en mijn trui afgeven bij de garderobe )
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:48:18 #124
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32698579
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef Goofup het volgende:
ik ben al eens eerder in Hedon, Zwolle, geweest en is gezellig + goed geluid (was trouwens ook met Paradox toen ) Ik had toen alleen de hele avond in mijn trui rondgedanst, omdat ik te crisis had om de garderobe te betalen (ik moest kiezen tussen een biertje en mijn trui afgeven bij de garderobe )
Heheh ik meen me te herinneren dat je dat verhaal hier al wel eens eerder hebt gepost
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 30 november 2005 @ 16:28:22 #125
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32699787
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:48 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Heheh ik meen me te herinneren dat je dat verhaal hier al wel eens eerder hebt gepost
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_32705148
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:48 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Heheh ik meen me te herinneren dat je dat verhaal hier al wel eens eerder hebt gepost
Maar vertel het anders nog een keer.
pi_32715135
Heeft iemand hier misschien titels bij deze release?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32722353
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef mrcool het volgende:
Heeft iemand hier misschien titels bij deze release?
Titels zijn niet bekend.
Op Discogs.com staat ze ook als untitled
  donderdag 1 december 2005 @ 13:52:29 #129
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32725317
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:53 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

Titels zijn niet bekend.
Die Underground Noise platen van Spirit zijn allemaal untitled ja.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32732134
Ok, dan houden we het zo!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32733787
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door mrcool op 01-12-2005 19:26:47 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32734342
Ik probeer al een tijdje om mijn platen om te zetten naar mp3. Ik heb dus een kabel via mijn mengpaneel (line-out) naar mijn pc (microfooningang) lopen. Ik gebruik het programma Cool Edit. Nu kan ik dus wel gewoon opnemen alleen gaat dit alles veels te hard. De enige mogelijkheid om het goed op te kunnen nemen is door mijn gain en mijn lage tonen volledig dicht te gooien. Dit gaat echter wel moeilijk worden als je dus een mix wilt opnemen. Vandaar de vraag of dit ook anders kan?

Ook als ik mijn mengpaneel aansluit op mijn versterker, om gewoon te draaien over de luidsprekers, dan gaat het ook altijd veel te hard, ik moet dan dus ook op mijn versterker de bas volledig dichtgooien anders blaas ik echt mijn luidsprekers op. Misschien dat deze 2 dingen iets met elkaar te maken hebben?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 1 december 2005 @ 19:44:54 #133
51748 H4ze
wait...what?
pi_32734787
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef mrcool het volgende:
Ik probeer al een tijdje om mijn platen om te zetten naar mp3. Ik heb dus een kabel via mijn mengpaneel (line-out) naar mijn pc (microfooningang) lopen. Ik gebruik het programma Cool Edit. Nu kan ik dus wel gewoon opnemen alleen gaat dit alles veels te hard. De enige mogelijkheid om het goed op te kunnen nemen is door mijn gain en mijn lage tonen volledig dicht te gooien. Dit gaat echter wel moeilijk worden als je dus een mix wilt opnemen. Vandaar de vraag of dit ook anders kan?

Ook als ik mijn mengpaneel aansluit op mijn versterker, om gewoon te draaien over de luidsprekers, dan gaat het ook altijd veel te hard, ik moet dan dus ook op mijn versterker de bas volledig dichtgooien anders blaas ik echt mijn luidsprekers op. Misschien dat deze 2 dingen iets met elkaar te maken hebben?
Ten eerste, waarom naar je mic ingang van je pc en niet gewoon je line in ingang Elke geluidskaart (hoe cheap ass ook) heeft wel een line in ingang.

Verder kan je als je in Windows op het luidspreker icoontje in je taskbar klikt, bij de geluidsopties komen. Doe dan opties --> eigenschappen en zet het rondje bij opnemen. Vink daar lijn ingang aan, en je kan met 't volume spelen.

Owja, je kan ook gewoon in Cool Edit (heet nu adobe audition) ook gewoon onder Options --> windows recording mixer kiezen. Op die manier kom je er ook
*BURP*
pi_32734959
Thanx, zal zo eens ff kijken. Ik heb btw na een beetje research ook ontdekt dat mijn versterker zo hard ging omdat ik de mengpaneel had aangesloten op de phono-ingang, en dit is dubbelop las ik dus net ergens. Nu heb ik hem in de AUX gegooid en is het geluid gewoon weer goed!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 1 december 2005 @ 19:56:51 #135
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32735130
Het is niet dubbelop, het is voornamelijk een andere standaard. Phono heeft een extra versterkertje nodig omdat het anders te zacht gaat Hoe heet dat ook alweer... RIAA of zo.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32735166
Ja, dus als ik hem op AUX aansluit dan gaat het niet zo godvers hard. Toen ik hem nog op PHONO had staan moest ik ook alle bas dichtgooien op de versterker en dat is nu dus niet meer nodig.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32736724
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:44 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ten eerste, waarom naar je mic ingang van je pc en niet gewoon je line in ingang Elke geluidskaart (hoe cheap ass ook) heeft wel een line in ingang.
Om de een of andere reden komt er geen geluid door als ik hem in de line-in gooi!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32755164
Vandaag plaatjes binnen gekregen:

-Bill Riley_Closing In EP (The Phoenix / The Edge) [Full Cycle]
-Wrisk_Method / Lego [G2]
-Q-Project_Nation 2 Nation / Living With Breaker [Hospital]
-D.Kay & DJ Lee_One 2 Three / New Day Rising [Metro Recordings]
-D.Kay & Epsilon_Where We Stand / Quiet Earth [Renegade Recordings]
-Sonic_Retrothruster / The Big Blue [Space]
-Total Science & Q-Project_Jet Set (Invaderz RMX) / Trouble (A-Sides RMX) [Advanced]
-DJ Hidden & Slacknote_Where's The Score? (Evol Intent RMX) [Evol Intent]
-Silver_Get Down / Studio 54 [Chronic]
-Concord Dawn_Morning Light / Check This Sound [Timeless]
-Q-Project_Slow Down / Spectrum City [Creative Source]

[ Bericht 4% gewijzigd door mrcool op 02-12-2005 14:47:23 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:14:59 #139
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32756172
Morning light
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32756469
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Sjoewe het volgende:
Morning light
Had de Klute RMX al maar die is een keer kapot gevallen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:25:34 #141
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32756498
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:24 schreef mrcool het volgende:

[..]

Had de Klute RMX al maar die is een keer kapot gevallen!
Sufkut

Ik moet die plaat ook nog een keertje op de kop tikken
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32757228
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:25 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Sufkut
I know!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32760015
Haha, eindelijk (met dank aan H4ze ) is het me gelukt om platen om te zetten naar mp3!
Kabeltje via mijn mengpaneel (line-out) naar de pc (line-in) en het functioneert ook nog! Ik wist niet dat je via Windows ook bij je recordvolume kon komen en daardoor ging het steeds erg te hard. Als ik het recordvolume gewoon bijna dichtzet in Windows (ja, het is echt nodig) dan kan ik alles gewoon perfect opnemen. Ook erg handig als je een mix op wilt nemen omdat je als je eenmaal het volume hebt bepaald dit eigenlijk wel voor elke plaat opgaat. Dus niet tijdens het mixen iedere plaat weer het volume aan gaan passen. Verder is Cool Edit wsl een programma met veel mogelijkheden.
Mij is opgevalen dat ik eigenlijk niets achteraf hoef te bewerken als ik het recordvolume gewoon goed heb ingesteld. Eigenlijk is het enigste wat ik achteraf nog moet doen is ff een stukje van het begin wegknippen zodat de mp3 wel op het juiste moment begint en ik niet eerst een paar seconden lang gekraak hoef aan te horen! Is het btw nodig dat ik die temp-bestanden bewaar? Neemt allemaal nogal veel plaats in beslag kwam ik achter.

Thanx again!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32760147
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:44 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ten eerste, waarom naar je mic ingang van je pc en niet gewoon je line in ingang Elke geluidskaart (hoe cheap ass ook) heeft wel een line in ingang.
Die stond dus dicht in Windows! Maar maakt dit veel verschil eigenlijk?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32762329
Ik ontdek net dat 'booth' op mijn mengpaneel hetzelfde doet als de record-volume van mijn PC! Helaas had ik die 'booth' net dus iets te hoog open staan waardoor alles ging piepen en ik bijna geen geluid meer door mijn speakers kreeg. Herstarten hielp helaas niet. Pas toen ik mijn PC helemaal uit had staan en alle kabels er uit en weer er in had gedaan werktte alles weer! Dacht ff dat ik mijn soundcard had gesloopt! Denk dat het signaal net ff iets te hard was!

[ Bericht 57% gewijzigd door mrcool op 02-12-2005 19:51:00 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:18:37 #146
51748 H4ze
wait...what?
pi_32763814
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef mrcool het volgende:
Is het btw nodig dat ik die temp-bestanden bewaar? Neemt allemaal nogal veel plaats in beslag kwam ik achter.
Als je je mp3/mix eenmaal hebt opgenomen kan je die tmp bestanden gewoon weggooien. Maar ik dacht dat cool edit dit al automatisch deed wanneer je de boel eenmaal hebt opgeslagen.
*BURP*
pi_32765779
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef H4ze het volgende:

[..]

Als je je mp3/mix eenmaal hebt opgenomen kan je die tmp bestanden gewoon weggooien. Maar ik dacht dat cool edit dit al automatisch deed wanneer je de boel eenmaal hebt opgeslagen.
Hij vraagt of je ze wil bewaren als je het programma afsluit!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32773295
ahh ik heb mede dnb fanaten gevonden op dit forum bij deze wil ik graag even vragen of ik de ondertitel mag toevoegen aan mijn nick

Heet trouwens Michael, 20 jaar, kom uit Utrecht en ben ongeveer elk weekend wel op een dnb feestje te vinden! aangenaam allen
If you handed people a box that said "Danger! Crotch-eating crickets inside! Do not shake! Do not open!"
...Ten minutes later, there'd be screaming and chirping, and crickets all over the place...
pi_32775946
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:59 schreef SuppleX20 het volgende:
ahh ik heb mede dnb fanaten gevonden op dit forum bij deze wil ik graag even vragen of ik de ondertitel mag toevoegen aan mijn nick

Heet trouwens Michael, 20 jaar, kom uit Utrecht en ben ongeveer elk weekend wel op een dnb feestje te vinden! aangenaam allen
Ik heb zo mijn twijfels, neem je vrouwen mee?
pi_32777626
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn twijfels, neem je vrouwen mee?
Ja, ik kom
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_32778760
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, ik kom
Ik had het over vrouwen.
pi_32779039
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik had het over vrouwen.
Die had ik niet zien aankomen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_32779284
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:36 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Die had ik niet zien aankomen
De waarheid komt voor jou al heel lang niet hard meer aan en dat is misschien maar goed ook.
  zaterdag 3 december 2005 @ 14:00:51 #154
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32779506
Uhm... Als dit serieus is, doe dit ff ergens anders.

Als het een geintje is... haha
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32779893
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 14:00 schreef Rock-shocker het volgende:
Als het een geintje is... haha
Mager.
  zaterdag 3 december 2005 @ 14:58:09 #156
51748 H4ze
wait...what?
pi_32780723
Hihi.

BAM gister was weer leuk, toffe tunes, mensen en sfeer

Volgende week weer Ichi One, wordt ook als vanouds weer vett
*BURP*
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:11:21 #157
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32781067
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 14:58 schreef H4ze het volgende:


Volgende week weer Ichi One, wordt ook als vanouds weer vett
Damn, volgende week alweer! De tijd vliegt als je het druk hebt
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32785329
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn twijfels, neem je vrouwen mee?
neem jij ze ook mee dan?
Vanavond maar even utreg mass achterna denk ik
If you handed people a box that said "Danger! Crotch-eating crickets inside! Do not shake! Do not open!"
...Ten minutes later, there'd be screaming and chirping, and crickets all over the place...
  zaterdag 3 december 2005 @ 18:34:02 #159
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_32785930
Mensen die hem nog niet hebben: koop Amit's MK ULTRA.... Wat een lompe track zeg. Zelfs technoliefhebbers kunnen em waarderen
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_32786501
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:34 schreef reem het volgende:
Mensen die hem nog niet hebben: koop Amit's MK ULTRA.... Wat een lompe track zeg. Zelfs technoliefhebbers kunnen em waarderen
Oh? Daar ben ik benieuwd naar dan.

edit: net geluisterd... er zit maar 1 snare per 2 maten in.

[ Bericht 15% gewijzigd door spinor op 03-12-2005 19:04:10 ]
pi_32786759
Vind MK Ultra maar een eentonig nummer om eerlijk te zijn. Die breakjes van Amit komen me onderhand ook een beetje de strot uit. Weet niet of het aan mij ligt maar vind echt dat heel veel van zijn nummers heel erg op elkaar lijken. Jammer, want het begon allemaal zo veelbelovend.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32787813
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 december 2005 @ 12:09:25 #163
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32803163
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:09 schreef mrcool het volgende:
Vind MK Ultra maar een eentonig nummer om eerlijk te zijn. Die breakjes van Amit komen me onderhand ook een beetje de strot uit. Weet niet of het aan mij ligt maar vind echt dat heel veel van zijn nummers heel erg op elkaar lijken. Jammer, want het begon allemaal zo veelbelovend.
Dat is welbeschouwd echt met alle producers zo... Maar goed, ik vind Amit's werk echt heel vet, en laatst bij Red Zone was het ook echt te dik voor woorden! Het is niet zozeer de beats en de breaks die het nummer maken, als wel de sfeer die in de nummers zit. En die moet je echt waarderen en komt pas echt goed tot zijn recht over een dikke PA en als je goede oordoppen in hebt. Bij Amit draait het voor een groot gedeelte om de details, imho.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32805374
DnB-newbie-tvp

Het is WeirdMicky's schuld.
pi_32805435
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef Twisted_fok het volgende:
DnB-newbie-tvp

Het is WeirdMicky's schuld.
Die gozer douwt ook dnb door iedere strot in Nederland.
  zondag 4 december 2005 @ 13:32:32 #166
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32805439
Leeft die nog?!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32805536
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Leeft die nog?!
Het schijnt!
pi_32805587
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Die gozer douwt ook dnb door iedere strot in Nederland.
Hij zou zo z'n eigen sekte kunnen beginnen.
Jij bent ook een van m'n muziekheldjes hoor.
pi_32805631
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Hij zou zo z'n eigen sekte kunnen beginnen.
Jij bent ook een van m'n muziekheldjes hoor.


Antony & the johnsons
pi_32806826
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Leeft die nog?!
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32806840
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32806876
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:09 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Dat is welbeschouwd echt met alle producers zo... Maar goed, ik vind Amit's werk echt heel vet, en laatst bij Red Zone was het ook echt te dik voor woorden! Het is niet zozeer de beats en de breaks die het nummer maken, als wel de sfeer die in de nummers zit. En die moet je echt waarderen en komt pas echt goed tot zijn recht over een dikke PA en als je goede oordoppen in hebt. Bij Amit draait het voor een groot gedeelte om de details, imho.
Wat is voor alle producers zo? Heb Amit nog nooit in actie mogen aanschouwen, had het puur over hoe ik denk over zijn eigen werk.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32806904
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:21 schreef mrcool het volgende:

[..]



Wat is de meest gruwelijke release van het moment trouwens die ik nog moet hebben?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32806967
Tsja, daar vraag je me wat! Vind deze iig erg goed!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32809454
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:23 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]



Wat is de meest gruwelijke release van het moment trouwens die ik nog moet hebben?
Vision001.
pi_32810789
Verdomme, mijn mixer loopt te trippen, of beter gezegd mijn crossfader! Als ik de crossfader van channel2 naar channel3 schuif wil het nogal eens voorkomen dat het geluid van channel2 hoorbaar blijft en dit is uiteraard niet de bedoeling!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 december 2005 @ 16:47:11 #177
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32810906
Als je nou een Behringer had gehad, had ik gezegt, logisch...
Maar met dat ding van jou moet het toch niet voorkomen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32811059
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
Als je nou een Behringer had gehad, had ik gezegt, logisch...
Maar met dat ding van jou moet het toch niet voorkomen
Zo heel goed zou die ik heb ook wel weer niet zijn hoor! Maar het is iig mooi kut, ik hoop maar dat het stof is...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 december 2005 @ 16:53:33 #179
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32811106
oh ik dacht dat dat wel aardige kwaliteit was.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32811216
Het gaat om deze mixer:



Als het goed is kan ik ook de fader er uit halen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 december 2005 @ 17:14:46 #181
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32811642
Naja aan de andere kant een crosfader is ook voor een tientje te vervangen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 4 december 2005 @ 17:21:03 #182
51748 H4ze
wait...what?
pi_32811809
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:57 schreef mrcool het volgende:
Het gaat om deze mixer:

[afbeelding]

Als het goed is kan ik ook de fader er uit halen.
HAHAHAHA. Dat is serieus de meest brakke mixer ooit. Ik heb 'm zelf ook. Alles begon te kraken, en toen kon ik die van vortix lenen omdat hij een andere mixer gekocht had. Die vertoond nu dezelfde kuren. En nee, dat ligt niet aan mij. Op dnbforum is een draadje waar nog veel meer mensen posten over hun problemen met die 626i mixer.

Als ik jou was zou ik er geen verdere moeite aan besteden mr cool, en lekker een andere mixer kopen (behringer vmx 300 voor 130 euro ofzo). Of die nieuwere gemini die nu nog maar 200 bij newline is.
*BURP*
pi_32811910
Een maat van me heeft precies dezelfde en bij hem is een tijdje geleden een volledig kanaal kapot gegaan!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32811947
New Line verkoopt de 626i ook al niet meer, misschien spreekt dat al wel voor zich.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32812072
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef H4ze het volgende:

[..]

Op dnbforum is een draadje waar nog veel meer mensen posten over hun problemen met die 626i mixer.
Heb je misschien een URL voor me? Kon namelijk niets vinden op DnB-forum!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 december 2005 @ 17:32:36 #186
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32812173
Serieus als je over een paar maanden dezelfde ellende opnieuw wilt moet je een behringer kopen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32812199
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:32 schreef Sjoewe het volgende:
Serieus als je over een paar maanden dezelfde ellende opnieuw wilt moet je een behringer kopen
Is dit zo'n slechte apparatuur dan?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 december 2005 @ 17:34:52 #188
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_32812246
Het is en blijft het ultieme budget merk. Een soort Thrust voor audio. Het kan af en toe ook wel goed uitpakken hoor, maar alle behringer apparatuur die ik ooit zag had niet echt een lang leven...
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_32812305
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef H4ze het volgende:

[..]

Of die nieuwere gemini die nu nog maar 200 bij newline is.
Je bedoelt deze? Die blauwe lichtjes zouden goed staan bij mijn draaitafels!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 december 2005 @ 17:45:53 #190
51748 H4ze
wait...what?
pi_32812561
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:36 schreef mrcool het volgende:

[..]

Je bedoelt deze? Die blauwe lichtjes zouden goed staan bij mijn draaitafels!
Jep die bedoel ik
*BURP*
pi_32814043
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:45 schreef H4ze het volgende:

[..]

Jep die bedoel ik
Heb hem besteld! Als het goed is heb ik hem dinsdag in huis!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 5 december 2005 @ 09:43:15 #192
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32828321
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef H4ze het volgende:

[..]

HAHAHAHA. Dat is serieus de meest brakke mixer ooit. Ik heb 'm zelf ook. Alles begon te kraken, en toen kon ik die van vortix lenen omdat hij een andere mixer gekocht had. Die vertoond nu dezelfde kuren. En nee, dat ligt niet aan mij. Op dnbforum is een draadje waar nog veel meer mensen posten over hun problemen met die 626i mixer.
Eclerrrrrrrr Smac Pro 40

Serieus mijn beste aankoop van 2004
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 5 december 2005 @ 12:19:10 #193
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32831435
Wat is een aanrader als ik een cheape mixer zoek met minimaal trebble, mid en bass regelaars? Heb niet veel eisen eraan. Maar wil neit dat ie binnen de kortste keren mankementen vertoont.

Heb nu ook een mixer waarvan bij 1 kanaal de phono ineens veel zachter klinkt en als ik dat kanaal met Gain de kanalen ca. even hard zet, blijkt dat ook de bass helemaal wegvalt... kortom.. klote
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_32835090
Ik heb een cheap-ass "American DJ" geval maar hij doet het al heel lang prima EN hij heeft een cue/pfl mengknop. (Iets dat ik zelf heel fijn vind en dat je zelfs op veel patser-mixers die in clubs staan niet eens hebt.)
  maandag 5 december 2005 @ 15:04:48 #195
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32836000
is dat dat je in je koptelefoon kanaal 1 en 2 tegelijkertijd kunt beluisteren, maar bijvoorbeeld kanaal 2 zachter zet?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_32836276
Ik heb mijn Gemini PS-626i verkocht aan een maat van me voor 40 eurootjes. HIj heeft precies dezelfde alleen is bij hem een volledig kanaal kapot gegaan en bij mij is dus mijn crossfader naar de klote. Hij kan dus gewoon zijn crossfader in die van mij zetten en dan heeft ie weer een volledig werkende mixer, hoop voor hem dat ie nog een tijdje mee zal gaan!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32836936
Hij is verstuurd!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 5 december 2005 @ 16:03:16 #198
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_32837594
Hallo
discrite tvp
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_32838713
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:04 schreef Goofup het volgende:
is dat dat je in je koptelefoon kanaal 1 en 2 tegelijkertijd kunt beluisteren, maar bijvoorbeeld kanaal 2 zachter zet?
Ja ongeveer, je mengt tussen de kanalen waar je de cue ingedrukt hebt en het "zaalgeluid" zeg maar. Ik vind dat prettiger mixen dan wanneer je bij alletwee de kanalen de cue indrukt om te kijken of ze helemaal strak liggen... je kunt makkelijker horen welke plaat sneller of langzamer moet.
  maandag 5 december 2005 @ 17:28:00 #200
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32839767
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef mrcool het volgende:
Ik heb mijn Gemini PS-626i verkocht aan een maat van me voor 40 eurootjes. HIj heeft precies dezelfde alleen is bij hem een volledig kanaal kapot gegaan en bij mij is dus mijn crossfader naar de klote. Hij kan dus gewoon zijn crossfader in die van mij zetten en dan heeft ie weer een volledig werkende mixer, hoop voor hem dat ie nog een tijdje mee zal gaan!
Haze heeft die van mij ook al meer dan een jaar in bruikleen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_32867890
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef spinor het volgende:

[..]

Ja ongeveer, je mengt tussen de kanalen waar je de cue ingedrukt hebt en het "zaalgeluid" zeg maar. Ik vind dat prettiger mixen dan wanneer je bij alletwee de kanalen de cue indrukt om te kijken of ze helemaal strak liggen... je kunt makkelijker horen welke plaat sneller of langzamer moet.
QUE-->PGM? Dit is idd handig, hierover kun je goed mixen met je headphone!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_32872469
Vandaan mijn UMX SE binnen gekregen! Alles aangesloten en het werkt perfect. Erg strak design! Maar ook niet totaal onbelangrijk een goed geluid! De que klinkt ook heel erg zuiver en vele malen beter dan mijn ouwe mixer (PS-626i). Erg mooie blauwe lichtjes zitten er op! Ook erg handig is de meter (LED) voor de master-level. De crossfader is iets stroever als op de PS-626i maar zal allicht langer meegaan! Hij ziet er vooral erg duurzaam uit met al die metalen knoppen. Die plastic knopjes gaan op den duur toch maar los zitten!

[ Bericht 6% gewijzigd door mrcool op 06-12-2005 21:00:49 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:49:19 #203
51748 H4ze
wait...what?
pi_32878375
En hoe voelen de normale faders aan?
*BURP*
pi_32878992
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef H4ze het volgende:
En hoe voelen de normale faders aan?
Goed!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 7 december 2005 @ 12:40:02 #205
51748 H4ze
wait...what?
pi_32887981
Dus wel degelijk, en niet zo cheap ass als die van de gemini 626i?
*BURP*
pi_32897656
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:40 schreef H4ze het volgende:
Dus wel degelijk, en niet zo cheap ass als die van de gemini 626i?
Nee, bij lange na niet zo cheap-ass als die van de 626i! Dit is echt stukken beter!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33012172
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:40 schreef H4ze het volgende:
Dus wel degelijk, en niet zo cheap ass als die van de gemini 626i?
Je moet wel ff knijpen in de plugjes die uit de draaitafels komen alvorens ze aan te sluiten op de mixer, ik had dat dus niet gedaan en ze zaten blijkbaar nogal los om de aansluitingen heen waardoor ieder tikje resulteerde in gebrom enzo, niet erg fijn. Nu heb ik ze wat vast geknepen en sluiten ze beter aan en bromt het niet meer. Meen ook dat dit me was verteld door Dre van New-Line toen ik de draaitafels bij hem kocht, dat het kan zijn dat je bij sommige mixers de plugjes ff wat strakker moet knijpen zodat ze goed op de aansluiting passen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 12 december 2005 @ 16:02:32 #208
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33016733
Ligt inderdaad aan de plugs van die RP-4000's, is een vaker voorkomend probleem.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33026013
quote:
Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Rock-shocker het volgende:
Ligt inderdaad aan de plugs van die RP-4000's, is een vaker voorkomend probleem.
Ja, meende me al zoiets te herinneren. Op die 626i sloot ie altijd goed aan, heeft ie tenminste nog 1 pluspuntje!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:17:41 #210
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_33033827
haal die lelijke quiff eens uit je avatar man
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_33035299
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:17 schreef reem het volgende:
haal die lelijke quiff eens uit je avatar man
Neen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:27:19 #212
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_33040266
diepbeschaamde tvp en gelijk dan maar een relpost...

D&B zuigt de laatste maanden! Ik ben hier ook afwezig geweest (druk, druk, druk) maar een niet onbelangrijke reden is dat er zo verschrikkelijk weinig leuke platen worden uitgebracht dit jaar! Ik heb alweer overwogen om progressive te gaan draaien. Ja, ZO erg is het met me gesteld.

Ik lees hier (en dnbforum) veel over BSE, Limewax, etc. Goed dat er Nederlanders aan de weg timmeren hoor. Helaas vind ik het allemaal 3x niks. Het lijkt wel of er een polarisatie aan de gang is: ofwel platen zijn overdreven happy vocale funky TMF-DnB, of het is compleet emotieloos hard. Het middengebied lijkt wel verdwenen. En daar wordt phreak heel verdrietig van.
Ceci n'est pas une signature.
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:34:02 #213
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33040415
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met je eens ja. Maar gelukkig zijn er nog uitzonderingen als Calibre, Marcus Intalex, Breakage, Martyn (ook een Nederlander) en nog veel meer in die hoek,

Zoekt en gij zult vinden
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:42:24 #214
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_33040577
Ik moet bekennen dat ik al lange tijd geen nieuwe releases gekocht heb. Ik vond dit al langer het geval. Ik denk echter dat dit komt doordat ik mijn platen altijd in de winkel koop. Wat de mainstream aan D&B koopt, komt dan in de winkel te liggen om het op safe te spelen.
Iemand trouwens al de Nucleus & Paradox release op Metalheadz gehoord? Ben benieuwd of het een beetje Metalheadz klinkt..
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:27:03 #215
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_33041652
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met je eens ja. Maar gelukkig zijn er nog uitzonderingen als Calibre, Marcus Intalex, Breakage, Martyn (ook een Nederlander) en nog veel meer in die hoek,

Zoekt en gij zult vinden
Ik luister trouw iedere week alle nieuwe releases op Juno en Redeye. De oogst is vaak bedroevend. Zelfs de clownstep neemt zichzelf steeds serieuzer!

(niet dat ik clownstep draai. Maar soms bijna wel. )
Ceci n'est pas une signature.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:48:20 #216
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_33053406
Er zijn trouwens soms nog wel leuke dingen te vinden, idd. Zojuist o.a. ontvangen van meneer de postbode:

Rcola & Bass Nacho - "raver girl"
Digital - "retard"
Bazooka - "bassdrum korrekt"
Ceci n'est pas une signature.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:53:53 #217
51748 H4ze
wait...what?
pi_33057796
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:42 schreef Goofup het volgende:
Ik moet bekennen dat ik al lange tijd geen nieuwe releases gekocht heb. Ik vond dit al langer het geval. Ik denk echter dat dit komt doordat ik mijn platen altijd in de winkel koop. Wat de mainstream aan D&B koopt, komt dan in de winkel te liggen om het op safe te spelen.
Iemand trouwens al de Nucleus & Paradox release op Metalheadz gehoord? Ben benieuwd of het een beetje Metalheadz klinkt..
Ja die is alweer een tijdje uit, maar toffe release

Check btw ook ff deze nieuwe van Seba & Paradox op Secret Operations >>> Wake up Call
&
de nieuwe Nucleus & Paradox op Esoteric >>> Labyrinthine
Pure beauties

Verder hoop ik dat je, ondanks dat je al een lange tijd geen nieuwe releases meer hebt gekocht, toch bekend bent met deze ubergeile release
*BURP*
  woensdag 14 december 2005 @ 02:41:02 #218
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_33063369
phreaky, check de D-Bridge en Commix releases. Niet overdreven funky, zeker niet hard, maar wel dikke beats.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_33067036
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef phreaky_professor het volgende:
Er zijn trouwens soms nog wel leuke dingen te vinden, idd. Zojuist o.a. ontvangen van meneer de postbode:

Rcola & Bass Nacho - "raver girl"
jungle is ok
pi_33069100
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:41 schreef reem het volgende:
phreaky, check de D-Bridge en Commix releases. Niet overdreven funky, zeker niet hard, maar wel dikke beats.
Zal het gaan checken! Ben benieuwd...
Ceci n'est pas une signature.
pi_33069166
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:04 schreef Yorrit het volgende:

[..]

jungle is ok
Yup. Eigenlijk koop ik het zelden, want meestal weet ik dat ik het toch niet ga draaien. Maar dit nummer ligt lekker in het gehoor en neigt een beetje naar DnB. Daar kan ik dus wel wat mee.

Trouwens: ik krijg toch steeds meer trek in jungle. Latin ook. Zit nu een CD van Coconut FM te luisteren.

http://www.amazon.com/exe(...)/103-0679751-8979804
Ceci n'est pas une signature.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:08:55 #222
51748 H4ze
wait...what?
pi_33075850
Woei, weer twee mooie plaatjes:

Klute - Hell Hath No Fury ( )/Learning Curve [Commercial Suicide 31]]
Alpha Omega - Chasing Dragons/Cycom - Yucatan [Santorin021]
*BURP*
  woensdag 14 december 2005 @ 17:24:52 #223
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_33076247
Oeeeeeh DnB

en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
pi_33076749
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:08 schreef H4ze het volgende:
Woei, weer twee mooie plaatjes:

Klute - Hell Hath No Fury ( )
Sampletje doet me erg denken aan Omni Trio!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33076936
FF kijken of ik jullie tips kan vinden
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33076993
Locatie Apeldoorn ben ik trouwens voor wie dat aan kan passen in de OP
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33077116
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Locatie Apeldoorn ben ik trouwens voor wie dat aan kan passen in de OP
Zal ik spoedig ff doen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 14 december 2005 @ 18:05:06 #228
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33077212
Goed, ik ben vandaag aangenomen bij de Fame in Amsterdam, dus binnenkort eindelijk weer eens centen te makken
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33077223
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Goed, ik ben vandaag aangenomen bij de Fame in Amsterdam, dus binnenkort eindelijk weer eens centen te makken
Vette zaak om daar te werken!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33077411
WeirdMicky is toegevoegd aan de kaart!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 14 december 2005 @ 18:18:18 #231
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33077536
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:05 schreef mrcool het volgende:

[..]

Vette zaak om daar te werken!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33077560
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:13 schreef mrcool het volgende:
WeirdMicky is toegevoegd aan de kaart!

[afbeelding]
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 15 december 2005 @ 22:05:29 #233
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_33116022
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:53 schreef H4ze het volgende:
Wake up Call
Volgens mij begon hij met deze track in Zwolle. Ik dacht eigenlijk dat dit de Metalheadz release zou zijn. Vind ik een beetje in dat sfeertje namelijk. Maar niet dus
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_33131241
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Goed, ik ben vandaag aangenomen bij de Fame in Amsterdam, dus binnenkort eindelijk weer eens centen te makken
Doe even wat aan het aanbod drum&bass, ik ga ervan huilen zo weinig is het.
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:40:29 #235
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_33136186
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:01 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zal ik spoedig ff doen!
Zet dan gelijk mij er ook op: Dordrecht
Ceci n'est pas une signature.
pi_33139913
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:40 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Zet dan gelijk mij er ook op: Dordrecht
Bij deze!



Al 20 addicts gelokaliseerd!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:50:18 #237
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33140008
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Doe even wat aan het aanbod drum&bass, ik ga ervan huilen zo weinig is het.
Gheheh sorry, ik ga werken op de Movies afdeling
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33190588
Young Ax_In My Neighbourhood



[ Bericht 18% gewijzigd door mrcool op 18-12-2005 15:22:11 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 18 december 2005 @ 16:05:05 #239
51748 H4ze
wait...what?
pi_33192742
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:52 schreef mrcool het volgende:
Young Ax_In My Neighbourhood [afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
De flipside ervan spreekt me meer aan. Zo'n mooi nummer is dat
*BURP*
pi_33199398
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:05 schreef H4ze het volgende:

[..]

De flipside ervan spreekt me meer aan. Zo'n mooi nummer is dat
Dan prevereer ik toch de andere kant, de vocalen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33199902
Hoe werkt dat nou eigenlijk precies op DnB-forum met die status van users? Zie allemaal kings of the jungle enzo, zijn posities geloof ik. Ik vraag het hier maar ff omdat de faq op dat forum niet helemaal doet wat ik wil.

[ Bericht 32% gewijzigd door mrcool op 18-12-2005 20:27:09 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 18 december 2005 @ 21:02:05 #242
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33201207
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:17 schreef mrcool het volgende:
Hoe werkt dat nou eigenlijk precies op DnB-forum met die status van users? Zie allemaal kings of the jungle enzo, zijn posities geloof ik. Ik vraag het hier maar ff omdat de faq op dat forum niet helemaal doet wat ik wil.
Heeft te maken met je aantal posts. Boven de 1000 is King/Queen of the Jungle.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 18 december 2005 @ 21:36:33 #243
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_33202255
Mos deed in zijn set van 25 maart op Blackout een cover van the Cure draaien (Cure - A Forest)

ik ben heulemaal verlieft op dit nummer... heeft iemand dit toevallig? (of een titel)
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  zondag 18 december 2005 @ 21:38:19 #244
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33202312
Maart? Bedoel je niet November? Dat mixje heb ik we op mijn computer staan namelijk.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 18 december 2005 @ 22:30:58 #245
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_33204276
Mos - Live at Blackout 25 March 2005 @ 67 min 20 sec

dan komtie in

ik heb de set ook wel maar het losse nummer niet
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
pi_33204489
Zoek je deze misschien?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33204516
Heeft er btw iemand een link naar het eerste 170-topic?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 18 december 2005 @ 22:48:37 #248
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_33204905
ja die zoek ik dus idd! thanks... daar zal ik op niet volledig legale manier wel weer niks van kunnen vinden
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  zondag 18 december 2005 @ 23:15:51 #249
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_33205938
morgen moettie wel binnen zijn
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
  zondag 18 december 2005 @ 23:40:11 #250
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_33206749
en hij is binnen
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
pi_33207770
Denk dat je de RMX bedoelde of niet?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 19 december 2005 @ 00:23:11 #252
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_33207970
die heb ik nog niet... maar volgens mij was het de standaart in een wat hoger tempo...
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
pi_33208403
Dan moet je de DJ DB & Stakka Disturbulence Mix hebben!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 19 december 2005 @ 00:50:25 #254
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_33208670
ik was al druk aan het zoeken... maaar die is wat lastiger merk ik
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
pi_33209050
Dat kan!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33210331
Wanneer is er weer een vet feest?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 19 december 2005 @ 07:04:56 #257
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33210647
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef mrcool het volgende:
Heeft er btw iemand een link naar het eerste 170-topic?
Er staat geloof ik een overzichtje met linkjes in de fok!wiki (waar de OP te vinden is)
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DnBAddicts
  maandag 19 december 2005 @ 08:05:49 #258
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33210829
quote:
Op maandag 19 december 2005 03:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Wanneer is er weer een vet feest?
www.dnbforum.nl/partyagenda

Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33247385
ff een vraag voor diegene die het antwoord weet. Ik heb het plan om naar Major League te gaan in de Melkweg maar is er iemand bekend met dit feest? Normaal kom ik niet echt Utrecht uit voor D&B feestjes. Hoe druk wordt het er meestal en is er dan uberhaupt dans ruimte? Of hoef ik niet de moeite te nemen om er heen te gaan?
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_33248243
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:12 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
ff een vraag voor diegene die het antwoord weet. Ik heb het plan om naar Major League te gaan in de Melkweg maar is er iemand bekend met dit feest? Normaal kom ik niet echt Utrecht uit voor D&B feestjes. Hoe druk wordt het er meestal en is er dan uberhaupt dans ruimte? Of hoef ik niet de moeite te nemen om er heen te gaan?
Ik ben er 1 keer geweest vorig begin dit jaar en toen was het er vreselijk druk. Haringen in een ton

-Edit- Zat al met m'n hoofd in 2006

[ Bericht 10% gewijzigd door MissMSX op 20-12-2005 17:12:56 ]
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_33248344
mmz dat is dan mooi klote en Aphrodite treedt ook op dus dan zal het nog wel 2 keer zo erg maken...
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_33249156
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:47 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
mmz dat is dan mooi klote en Aphrodite treedt ook op dus dan zal het nog wel 2 keer zo erg maken...
Aphrodite dat ben ik he

Maar toen ik er was was Andy C er dus da's ook altijd drukte gegarandeerd. En drukker kon echt niet
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:14:51 #263
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_33249180
ja, ik ben er een paar keer geweest en is altijd erg druk en benauwd.

-edit- dacht dat het over nighttown ging

Melkweg ben ik maar 1 keer geweest (jaren terug; DJ Hype ) beste D&B performance ooit, maar idd druk als de pest

[ Bericht 72% gewijzigd door Goofup op 20-12-2005 17:21:25 ]
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_33249320
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef Goofup het volgende:
ja, ik ben er een paar keer geweest en is altijd erg druk en benauwd.
Nighttown is beter, maar daar is het geluid zo kut

ML is toch ook in Den Haag? Hoe is 't daar?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:23:16 #265
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_33249459
Ja, Nighttown vond ik ook warm, benauwd en druk.
Den Haag is Het Paard toch? Daar ben ik eens met Dillinja en Lemon D geweest. Druk, maar vele malen beter geluid dan Nighttown.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_33249654
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Goofup het volgende:
Ja, Nighttown vond ik ook warm, benauwd en druk.
Den Haag is Het Paard toch? Daar ben ik eens met Dillinja en Lemon D geweest. Druk, maar vele malen beter geluid dan Nighttown.
Da's ook niet zo moeilijk he Ik zal niet zo snel meer naar Nighttown gaan. Maar zeg nooit nooit he. Het is wel lekker in de buurt. En als je dan ook nog eens wordt thuis gebracht is 't helemaal goed
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:46:24 #267
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33250181
Nighttown: kutgeluid en ik vind de sfeer die er hangt ook niet tof.
Melkweg: tja, als er veel bekenden zijn is het erg gezellig, maar veel te druk over het algemeen, zeker met ML
Het Paard: nog nooit geweest
Effenaar: zeker de nieuwe is gewoonweg de beste venue van Nederland voor grote feesten
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:49:15 #268
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33250246
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Nighttown: kutgeluid en ik vind de sfeer die er hangt ook niet tof.
Melkweg: tja, als er veel bekenden zijn is het erg gezellig, maar veel te druk over het algemeen, zeker met ML
Het Paard: nog nooit geweest
Effenaar: zeker de nieuwe is gewoonweg de beste venue van Nederland voor grote feesten
Lekker stampen in de kelder altijd in Nighttown
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_33250347
Melkweg: topdruk bij ML, warm, broeierig, gezellig...
Nighttown: kutgeluid (auw mn oren), sfeer is wel aardig, warm achterin, redelijk koel voorin
Paard: fuckin briljante airco, goede akoestiek/perfect geluid, mits boven open niet TE druk en leuk barpersoneel
pi_33250429
Nighttown ben ik laatst geweest en dat was wel erg gaaf Maar van mij mogen er wel vaker feesten worden gegeven in de Poema Utrecht. Was er tijdens Rated-X, Geluid was erg goed, sfeer super, niet te druk, lekker veel ruimte om te dansen en te chillen en de DJ boot staat niet ergens halverwege de hemel maar gewoon een meter van de dansvloer. Denk dat het een van de beste D&B feesten was waar ik ooit was geweest. Hulde voor de Poema

[ Bericht 1% gewijzigd door Bonny_DuctTape op 20-12-2005 17:56:57 (Typo) ]
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_33252272
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:49 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Lekker stampen in de kelder altijd in Nighttown
De kelder is wel goed ja
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:13:33 #272
51748 H4ze
wait...what?
pi_33259339
Mainstage van Nighttown vind ik zelf ook niet al te denderend. De basement is gewoon relaxt hoor, meestal lekkere airco ook enzo En de wat kleinere feestjes worden meestal in het theater gegeven. En eerlijk gezegd vind ik dat ook gelijk de gezelligste zaal. Ook erg relaxt dat je daar naar boven kan lopen en ff op een stoel kan gaan zitten (chillen).

Verder is 't Paard super. Geen slecht woord over De Melkweg ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niet echt iets over zeggen, maar ik hoor van veel vrienden dat 't daar ook niet echt chill is. En ik geloof dat je daar ook een soort van 'abonnement' ofzo moet hebben toch? Elke keer 2,50 extra dokken ofzo? Achterlijk & kansloos is dat.
*BURP*
pi_33260009
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef H4ze het volgende:
Mainstage van Nighttown vind ik zelf ook niet al te denderend. De basement is gewoon relaxt hoor, meestal lekkere airco ook enzo En de wat kleinere feestjes worden meestal in het theater gegeven. En eerlijk gezegd vind ik dat ook gelijk de gezelligste zaal. Ook erg relaxt dat je daar naar boven kan lopen en ff op een stoel kan gaan zitten (chillen).

Verder is 't Paard super. Geen slecht woord over De Melkweg ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niet echt iets over zeggen, maar ik hoor van veel vrienden dat 't daar ook niet echt chill is. En ik geloof dat je daar ook een soort van 'abonnement' ofzo moet hebben toch? Elke keer 2,50 extra dokken ofzo? Achterlijk & kansloos is dat.
Dat van dat abo klopt ja. Een soort buurthuis-achtige constructie. Heel fout

Als ik de verhalen zo hoor, moet ik maar eens naar 't Paard
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:52:38 #274
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33260802
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef H4ze het volgende:


Verder is 't Paard super. Geen slecht woord over De Melkweg ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niet echt iets over zeggen, maar ik hoor van veel vrienden dat 't daar ook niet echt chill is. En ik geloof dat je daar ook een soort van 'abonnement' ofzo moet hebben toch? Elke keer 2,50 extra dokken ofzo? Achterlijk & kansloos is dat.
Zie het als een soort administatietoeslag. Voor de rest is het best een leuke tent, ik vind het zeker beter dan de Nighttown.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33266273
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:55 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Nighttown ben ik laatst geweest en dat was wel erg gaaf feesten worden gegeven in de Poema Utrecht. Was er tijdens Rated-X, Geluid was erg goed, sfeer super, niet te druk, lekker veel ruimte om te dansen en te chillen en de DJ boot staat niet ergens halverwege de hemel maar gewoon een meter van de dansvloer. Denk dat het een van de beste D&B feesten was waar ik ooit was geweest. Hulde voor de Poema
Ik hoor hele goede verhalen over de Poema inderdaad, maar dan met een ander genre muziek.

Ik ben zeker benieuwd geworden.
  woensdag 21 december 2005 @ 08:57:42 #276
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_33266531
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En als je dan ook nog eens wordt thuis gebracht is 't helemaal goed


Die auto had ik toen net dat weekend gekocht en glimde als de pest (vergeleken met mijn vorige auto, die ik geen een keer gewassen had in de tijd dat ik hem had). Dus toen we jullie hadden afgezet, reden we verder naar huis en werd het al licht. Zagen we een zwerm vogels over de snelweg vliegen.
Mitch: "moet je tuteren, dan gaan ze allemaal uit elkaar"
Ik: "Ja lachen..." *TOET!*
Vogels: "POEP!"
Ik: "Kut!"
Op mijn maagdelijke autootje...
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 21 december 2005 @ 09:00:55 #277
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_33266551
ps. mijn mixer is helemaal niet kapot.
Mijn ene kanaal dacht ik van dat ie kapot was, maar bleken voor allebei de kanalen een knopje te zitten aan de achterkant voor phono/line. Die ene had ik wel gezien vanaf het begin, maar die andere stond per toeval altijd al goed en heb ik nooit van geweten dat ie er zat. Wel logisch eigenlijk

Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:54:46 #278
51748 H4ze
wait...what?
pi_33269715
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Zie het als een soort administatietoeslag.
Dan nog...waarom zijn hun (naar mijn weten) de enige venue die dat doen?
*BURP*
pi_33270060
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:54 schreef H4ze het volgende:

[..]

Dan nog...waarom zijn hun (naar mijn weten) de enige venue die dat doen?
aardig veel tenten doen dat... vooral bij concerten...
tis een of andere constructie.. heb het nu er ook nooit van begrepen...
  woensdag 21 december 2005 @ 13:56:03 #280
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33273312
Paradiso doet het ook.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_33282062
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
Paradiso doet het ook.
Tsja Amsterdam he
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  woensdag 21 december 2005 @ 18:30:32 #282
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33282210
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Bonny_DuctTape het volgende:

[..]

Tsja Amsterdam he
Beter dan Utrecht eigenlijk... Daar heb je echt alleen maar jump-up en zo. In Amsterdam heb je wel leuke tenten, alleen de grote tenten zijn wat minder.

CPW
Bitterzoet
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33282333
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:30 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Beter dan Utrecht eigenlijk... Daar heb je echt alleen maar jump-up en zo. In Amsterdam heb je wel leuke tenten, alleen de grote tenten zijn wat minder.

CPW
Bitterzoet
Bitterzoet is idd erg leuk, maar ja ken A'dam niet zo goed. Maar persoonlijk vind ik het te massaal. Hou niet zo van drukke mensen massa's maar ja dat ben ik dan
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  woensdag 21 december 2005 @ 20:42:55 #284
51748 H4ze
wait...what?
pi_33286780
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:25 schreef Bonny_DuctTape het volgende:

[..]

Tsja Amsterdam he
Toeristisch als de pleuris, dus eigenlijk wel een slimme zet van de melkweg & paradiso
*BURP*
  woensdag 21 december 2005 @ 20:45:43 #285
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33286880
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:34 schreef Bonny_DuctTape het volgende:

[..]

Bitterzoet is idd erg leuk, maar ja ken A'dam niet zo goed. Maar persoonlijk vind ik het te massaal. Hou niet zo van drukke mensen massa's maar ja dat ben ik dan
De meeste DnB feesten in Amsterdam worden in 300-500 max venues gegeven hoor... Verre van massaal. De enige grote venue in Amsterdam die met regelmaat DnB doet is de Melkweg, en dan ook nog alleen maar ML...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 21 december 2005 @ 20:45:59 #286
51748 H4ze
wait...what?
pi_33286889
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:30 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Daar heb je echt alleen maar jump-up en zo.
Nee man niet alleen maar...als ik de line-ups van Cultural Evolution zie...Een van de komende edities alst goed is Fanu Lijkt me een goeie reden om utrecht weer is te bezoeken

Overigens is dat ook wel 't enige (lopende) feestje in utrecht wat me op 't moment aanspreekt.
*BURP*
  woensdag 21 december 2005 @ 22:50:01 #287
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33291660
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef H4ze het volgende:

[..]

Nee man niet alleen maar...als ik de line-ups van Cultural Evolution zie...Een van de komende edities alst goed is Fanu Lijkt me een goeie reden om utrecht weer is te bezoeken

Overigens is dat ook wel 't enige (lopende) feestje in utrecht wat me op 't moment aanspreekt.
Fanu is echt een geweldige DJ en zijn platen(keuzen) zijn echt geniaal! Als het zo is: I'm SO there.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 21 december 2005 @ 22:53:00 #288
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33291771
Trouwens, ga nooit draaien als je oren half verstopt zitten door een verkoudheid. Voor je het weet heb je een vriendelijk doch dringend briefje aan de deur van je bovenburen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 21 december 2005 @ 23:28:13 #289
51748 H4ze
wait...what?
pi_33293356
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Fanu is echt een geweldige DJ en zijn platen(keuzen) zijn echt geniaal! Als het zo is: I'm SO there.
Ja hij heeft ook al es op SR gedraaid toch? Kan ik ook platen van z'n Samurai ( ) alias verwachten?
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Trouwens, ga nooit draaien als je oren half verstopt zitten door een verkoudheid. Voor je het weet heb je een vriendelijk doch dringend briefje aan de deur van je bovenburen
Haha, hoeveelste briefje is dat?
*BURP*
  woensdag 21 december 2005 @ 23:33:09 #290
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33293574
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ja hij heeft ook al es op SR gedraaid toch? Kan ik ook platen van z'n Samurai ( ) alias verwachten?
[..]
Ja, klopt. Uhm, laatste setje wat ik van hem gehoord heb zat er wel een hoop downtempo spul doorheen
quote:
Haha, hoeveelste briefje is dat?
Tweede. Maar volgens mij woont er nu iemand anders boven me dan bij de eerste.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 22 december 2005 @ 12:29:39 #291
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_33304514
hehe, doet me denken aan mijn vorige (studenten)huis. Daar belde de buurvrouw ook zo af en toe aan om te klagen. Oa. met oud & nieuw 's avonds om 7 uur best een zeikwijf dus (maarja, wat wil je als je een orthopedische schoenenwinkelhoudster bent )
Die stond dus een andere keer weer te bellen om te klagen over geluidshinder toen een huisgenoot van me opendeed:
Zij: "Ik kom klagen over die herrie!"
Hij: " "
Zij: "Hoor je dat niet dan?!"
Hij: "Oh, nu je het zegt.."

Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  donderdag 22 december 2005 @ 12:36:12 #292
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33304715
Ik heb het maar een keer gehad, en och dat was ook wel terecht

Als je om 01:30 met je stom dronken kop besluit dat het wel weer eens leuk is om keihard een paar gabberplaten op te zetten, is het alleen maar prettig dat de buuf komt ingrijpen.

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_33328716
future prophecies - dreadlock

pi_33341236
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef H4ze het volgende:

[..]

Nee man niet alleen maar...als ik de line-ups van Cultural Evolution zie...Een van de komende edities alst goed is Fanu Lijkt me een goeie reden om utrecht weer is te bezoeken

Overigens is dat ook wel 't enige (lopende) feestje in utrecht wat me op 't moment aanspreekt.
Vet misschien wel leuk... is letterlijk bij een vriend van me om de hoek dus lekker makkelijk
pi_33363705
Woei.. net voor het eerst naar Red Zone geweest (eerste DnB party).. erg vet, maar ben wel blij dat ik oordoppen bij had Die laatste DJ vond ik wel tegenvallen trouwens.. die draaide erg rustig met te veel rewinds.
  zaterdag 24 december 2005 @ 08:12:14 #296
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33364302
Was dat Fierce of Die? Ik had er ook wel naartoe willen gaan, maar ik moet zo werken en ik woon in Amsterdam, schiet niet echt op.

Volgende Red Zone ben ik er wel weer gewoon bij, Ikea-Massive
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33365418
Iemand nog naar ML geweest gister?
Heb ik wat gemist?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_33368706
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 08:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Was dat Fierce of Die? Ik had er ook wel naartoe willen gaan, maar ik moet zo werken en ik woon in Amsterdam, schiet niet echt op.

Volgende Red Zone ben ik er wel weer gewoon bij, Ikea-Massive
Dj Die draaide als laatste. Fierce daarvoor. moet zeggen dat ik me uitstekend vermaakt heb!
pi_33369825
Gaan er nog mensen naar de DNBAwards?
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:35:58 #300
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33376561
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:39 schreef mithrandirrr het volgende:

[..]

Dj Die draaide als laatste. Fierce daarvoor. moet zeggen dat ik me uitstekend vermaakt heb!
Red Zone is ook gewoon een van de beste crews van Nederland
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33377554
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')