abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 22:11:08 #1
128220 Peter6000
pi_31851404
Voorgaande delen:

Tanja
Tanja deel II
Tanja, deel 3
Tanja - deel 4.



Hier dus verder met Tanja, deeltje 5.
Tanja heeft het BB huis inmiddels verlaten, maar zal vast zo af en toe nog wel eens te zien zijn in de media, en natuurlijk in de Internetuitzendingen op donderdag
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2005 @ 23:15:39 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_31853577
Ben benieuwd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31854727
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:15 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd

Ik ben er klaar voor
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31860706
Als ze op donderdag komt ja
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:53:41 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31860998


Wat me opvalt aan deze foto is de intelligente blik van de beer...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31929960
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als ze op donderdag komt ja
ze komt niet wedden?
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 17:25:17 #7
128220 Peter6000
pi_31933304
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:28 schreef SlimShady het volgende:
ze komt niet wedden?
Ik hoop dat Tan komt vanavond

Er staat op het blog ook nog wat over de verwekker van Josh (Tan wil geloof ik graag dat hij zo genoemd wordt) http://bigbrother.fok.nl/blog/913/
Maar het is onduidelijk of dat fake is, of niet.

Goh, Josh is ook al 16 dagen vandaag
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 11:31:08 #8
128220 Peter6000
pi_32083313
Josc alweer 3 weken vandaag.
Hoop dat Tan donderdag in de live komt
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:37:27 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32083481
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
Josc alweer 3 weken vandaag.
Hoop dat Tan donderdag in de live komt
dat hoeft van mij niet hoor.. echt niet
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32085498
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als ze op donderdag komt ja
Ligt aan Big Brother. Als ze die snol geld geven, komt ze wel. Anders natuurlijk nóóit.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:21:27 #11
56819 Kimske
Juf in wording
pi_32086229
Tis wel opvallend stil rondom Tangja, ze heetf volgens mij echt veel te hoge eisen ofzo
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_32118811
Tanja: "ik heb geen sterallures"

Eerder op deze blog deden wij er melding van dat Tanja niet wilde opkomen in het entertainmentprogramma RTL Boulevard. Volgens Boulevard zou ze nu al sterallures krijgen door de eisen die ze stelde. Volgens haar is het grote onzin.
quote:
"Ik was net thuis, vreselijk moe en paste niet meer in m’n kleren. Omdat de pers achter me aan zat, kon ik niet de stad in om nieuwe kleren te kopen. Het was net teveel om voor een kwartiertje naar de studio van Boulevard te komen. Ik moest echt even tot mezelf komen."
Over de ophef wat betreft het roken tijdens en na de zwangerschap zegt ze het volgende:
quote:
"Dat snap ik wel. Ik had wel schijnheilig kunnen doen door te stoppen met roken. Maar dan had ik dat alleen maar gedaan, omdat Nederland mijn rookgedrag af zou keuren. Daar had ik helemaal geen behoefte aan: ik wou gewoon mezelf zijn. Bovendien heeft BB in de uitzendingen heel erg de nadruk gelegd op het roken, maar zoveel rookte ik niet."
Op de roddel dat ze heeft gewerkt in seksboerderij 'De Woeste Hoeve' in Groningen reageert ze als volgt:
quote:
"Oh ja geweldig, de roddel dat ik daar hoer zou zijn geweest! Nou, zover is het niet gekomen, hoor. Een aantal jaar geleden zat ik financieel aan de grond, omdat ik heel rot was weggegaan bij mijn toenmalige baas en geen aanspraak op WW maakte. Ondanks dat ik me suf solliciteerde, zag het ernaar uit dat ik mijn huis uit moest en ook de hond en de auto moest verkopen.

Een vriendin van me werkte bij de Woeste Hoeve en heeft toen voorgesteld om daar aan de slag te gaan. Ik heb me laten informeren over het seksgebeuren en heb er een gesprek gehad. Wonder boven wonder kreeg ik toch een baan bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer. Toch blijf ik erbij dat als ik financieel niet meer voor Joscelyn zou kunnen zorgen, ik zeker dat werk zou gaan doen. Niet omdat ik dat beroep zo leuk vind, maar ik heb alles voor mijn kind over."

Van de blog
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 9 november 2005 @ 15:33:11 #13
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32119102
PC Eend ik vind het heel sympathiek dat je het zo opneemt voor Tanja.
Maar 'de hond moeten verkopen?' 't Lijkt me zwaar overdreven hoor.
Ik denk dat ik het best zou kunnen vinden met Tanja. Als ze zich los zou kunnen maken van dat zgn. slachtofferschap...
'Beam me up Scotty'
pi_32119244
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef Blackadder2 het volgende:
PC Eend ik vind het heel sympathiek dat je het zo opneemt voor Tanja.
Maar 'de hond moeten verkopen?' 't Lijkt me zwaar overdreven hoor.
Ik denk dat ik het best zou kunnen vinden met Tanja. Als ze zich los zou kunnen maken van dat zgn. slachtofferschap...
Lijkt me ook overdreven, ik weet ook niet wat de bron van de blog is....
Ik heb haar wel horen vertellen dat ze de auto en de hond weg zou moeten doen omdat ze geen aanspraak maakte op een uitkering en hoge vaste lasten had.
Wat nou slachtofferschap
Ze probeerde het toch zelf op te lossen?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32119414
Volgens mij was het te lezen in de Metro van maandag.
pi_32168483
"Menno had moeten winnen"

Het was weer een wereldreis: Groningen-Aalsmeer, maar gelukkig is Tanja er vanavond met haar schitterende dochter. Ze ziet er goed uit. Straalt, is weer terug op haar oude gewicht en glundert van trots.
“Het gaat ook hartstikke goed met me en natuurlijk ook met Joscelyn. Er zitten wel eens dagen tussen die lang en zwaar zijn, maar die worden gelukkig steeds schaarser. De make-up heeft mijn wallen goed weggeschminkt”, lacht ze.

Voordat Tanja Joscelyn kreeg leefde ze samen met haar hond en ja, honden kunnen nog wel eens jaloers worden als ze de aandacht moeten delen. “In het begin moest de hond er niet zoveel van hebben, maar ik heb hem aan Joscelyn laten wennen. Je zal er wel om lachen, maar ik liet de hond aan de luiers ruiken.” En niet zomaar luiers, maar echte ‘poepluiers’aldus een lachende Tanja. “Nu heeft de hond soms sneller door dat Jos een poepluier heeft dan ik. Hij drukt zijn snuit gewoon in haar kontje.”



Haar huishouden bestaat dan ook alleen uit een hond en haar dochter Joscelyn. Er is geen vader van Joscelyn in haar omgeving te bekennen.

“Met Shurendy wil ik niks te maken hebben. Tijdens de zwangerschap wilde ik het nog met hem proberen, maar hij liet me compleet barsten. Hij ontkende zelfs de vader van het kind te zijn. Maar nu ik in Big Brother heb gezeten wil hij wel de vader zijn. Interessant ofzo. Het enige contact dat ik met hem heb loopt via de media. Daarin lees en zie ik opeens dat hij een advocaat in de hand heeft genomen.” En dat is niet de enige reden dat Tanja de vader van Joscelyn negeert. “Ik wil niet dat mijn kind opgroeit in een omgeving waarin hij leeft. Ze moet een veilig thuis hebben.”

En gelukkig voor Tanja zijn die Groningers zo nuchter dat ze het ook niet zo druk heeft aan huis. “Af en toe zie ik iemand naar me lachen. Sommigen durven naar me toe te komen, maar de meesten zijn daar toch te nuchter voor. Mijn leventje in Groningen is dus niet zoveel veranderd. Maar de reacties die ik krijg zijn wel hartstikke leuk!”

Tanja heeft net Menno het Huis uit zien komen. “Hij had moeten winnen”, is ze van mening. “Met de rest heb ik het echt gehad, helemaal nadat ik alle beelden terug heb gezien.” Zelfs kraamverzorgster Dido is niet meer zo bij haar in smaak. “In het begin heeft ze ook niet tof over me gedaan en dat ze mijn bevalling nadeden vond ik helemaal kinderachtig.” Ondanks dat ze de Bewoners niet mist, heeft ze af en toe nog wel heimwee. “Maar dan met name naar de Kinderkamer. Die was zo warm en veilig.” Op de vraag of ze dat thuis ook weer voor elkaar heeft gekregen antwoordt ze volmondig ‘ja’. “Samen met mijn broer en zus heb ik alles geschilderd en ingericht.” De spullen uit de BB-Kinderkamer heeft Tanja bij haar ouders opgeslagen. “Mijn idee is om de spullen te schenken aan een zwangere vrouw die ook alleen is en zo’n zware tijd heeft gehad.”
Graag wil Tanja via deze weg iedereen bedanken voor alle mooie kaarten, cadeautjes en internetsites. “Ik was echt van plan om iedereen persoonlijk antwoord te geven.” Ze maakte drie verschillende stapels. “Één met postadressen, één met emailadressen en één met overige gegevens. Maar het is gewoon niet te doen. Ik had op den duur echt een stapel met wel 5.000 adressen! Maar iedereen die me wat heeft toegestuurd, bedankt!”

En dan ten slotte nog een laatste woord aan de groep? “Ik had alleen tegen Menno willen zeggen dat hij zijn bed schoon moest maken. Dan zou ik mijn hand onder mijn elleboog doen, zodat hij de hint al snel zou begrijpen.” Dan komt haar moeder. “Jos heeft honger.” Tanja springt op en gaat snel naar haar dochter.

[afbeelding]
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32168645
wat doet dit topic nou weer zo hoog hier die snol is al lang weer terug naar de boerderie.

vandaag is vandaag, morgen is morgen
ik leef de dag, morgen de zorgen.
pi_32168665
dat hier nog een topic over loop
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_32168761
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 02:13 schreef lurf_doctor het volgende:
dat hier nog een topic over loop
ja dat zeg ik bijdehante goochem
vandaag is vandaag, morgen is morgen
ik leef de dag, morgen de zorgen.
pi_32168844
Waar zijn jullie vanavond geweest
Tan was weer hot vanavond
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32175223
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 02:20 schreef sportvlek het volgende:

[..]

ja dat zeg ik bijdehante goochem
nietus , jij zei
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 02:12 schreef sportvlek het volgende:
wat doet dit topic nou weer zo hoog hier die snol is al lang weer terug naar de boerderie.

Lurf is the message and the message is Lurf
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:36:00 #22
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_32175679
Ik vind Tanja nog steeds cool
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 14:25:26 #23
128220 Peter6000
pi_32178863
Ik ben op zoek naar een link voor de internetuitzending van gisteren.
Dan typ ik daar wel ff een stukje over, en decoreer het met wat caps

edit: Talpa heeft die mooie foto al van hun server verwijderd

[ Bericht 13% gewijzigd door Peter6000 op 12-11-2005 14:15:38 ]
pi_32179065
Tanja & Joscelyn zien er goed uit zeg!
Het lijkt iig met Tanja beter te gaan dan in het huis!
pi_32180638
Ja ze ziet er idd 'goed' uit. Als ik op tv ben doe ik ook een coltrui aan.
Ik was blij om nogmaals bevestigd te zien, dat ze ECHT te dom is om te poepen.
De enige reden dat ze er was, was omdat ze dit contractueel verplicht is!
Wereldvreemde achterbakse boerderijsnol.
Waarheid is de grootste kracht op aarde omdat het niet veranderd kan worden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')