abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 november 2005 @ 15:49:26 #26
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32316864
Voor de liefhebbers nog even een linkje naar een inmiddels gesloten soortgelijk topic: Wie kan me helpen met surprise maken? Heb wel een idee!
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 16 november 2005 @ 22:48:04 #27
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_32328902
Is er iemand zo creatief dattie een ontwerpje kan maken voor een glasbak (zo'n klassieke, gele, vierkante)??
Een uitslag, dat ik m kan uitknippen, karton eroverheen en klaar is Klara...



Zoiets...zonder wheelies dan hè?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 16 november 2005 @ 23:52:08 #28
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_32330950
http://members.home.nl/margreet25/pbak.GIF en dan denken aan de plakrandjes
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  donderdag 17 november 2005 @ 09:26:24 #29
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_32335617
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef MichielPH het volgende:
http://members.home.nl/margreet25/pbak.GIF en dan denken aan de plakrandjes
THNX ! ! ! !
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:37:52 #30
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32367873
suprises sucken heel sinterklaas is fuck
pi_32374966
Ik heb laatst van iemand gehoord dat condooms met behangplak wel leuk is om te geven.
pi_32375203
Ik wil graag iets met een draak maken, maar de ideeën willen nog niet zo vlotten, iemand????
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_32375533
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef elvy het volgende:
Ik wil graag iets met een draak maken, maar de ideeën willen nog niet zo vlotten, iemand????
Maak een frame van kippengaas in de vorm van een vogel met een wat langere nek en kleinere vleugels. Vervolgens behang je alles met kranten en wc papier. Laat het drogen en verf het geheel groen of zo.

  dinsdag 22 november 2005 @ 12:50:08 #34
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32477243
Voor de liefhebbers nog een linkje naar een inmiddels gesloten soortgelijk topic: Suprises
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32574222
Help,

Ik moet een surprise maken voor een persoon, ik zeg even niet wat de persoon van mij is(zus, dochter, schoonzus, kleindochter, enz...) voor het geval deze persoon ook mee leest.

Leeftijd:
23
Geslacht:
Vrouwelijk
Karakter:
Stil, verlegen, aardig, kleurrijk, creatief
Slechte karakter:
Ze wilt dat iedereen alles voor haar doet, ze zegt dat ze het zelf niet regelen, maar ze vergeet vaak na de hulp te bedanken!

Ze is een jongensgek. Ze heeft vaak een vriend voor 2 weken en tussen elk vriendje heeft ze een week rust. Ze is helemaal weg van Elmo van Sesamstraat. Oh, ja ze heeft pas geleden voor het eerst haar haar gepermanent.

Op haar lijst heeft e geschreven dat ze spul wilt voor haar haar, een lava lamp, iets van Elmo en knie sokken en ze heeft expliciet aan gegeven(met hoof letters) dat ze GEEN TEENSOKKEN wilt.

Voor de surprise wil ik juist iets doen met de teensokken, kleur en Elmo, maar ik weet niet precies wat. Kan iemand mij hierbij helpen?
pi_32582967
haha, ik ben vanmiddag aan mij surprise begonnen, groot papier mache werk, en dat moet volgende zaterdag klaar zijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32582994
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef helphelp het volgende:
Help,

Ik moet een surprise maken voor een persoon, ik zeg even niet wat de persoon van mij is(zus, dochter, schoonzus, kleindochter, enz...) voor het geval deze persoon ook mee leest.

Leeftijd:
23
Geslacht:
Vrouwelijk
Karakter:
Stil, verlegen, aardig, kleurrijk, creatief
Slechte karakter:
Ze wilt dat iedereen alles voor haar doet, ze zegt dat ze het zelf niet regelen, maar ze vergeet vaak na de hulp te bedanken!

Ze is een jongensgek. Ze heeft vaak een vriend voor 2 weken en tussen elk vriendje heeft ze een week rust. Ze is helemaal weg van Elmo van Sesamstraat. Oh, ja ze heeft pas geleden voor het eerst haar haar gepermanent.

Op haar lijst heeft e geschreven dat ze spul wilt voor haar haar, een lava lamp, iets van Elmo en knie sokken en ze heeft expliciet aan gegeven(met hoof letters) dat ze GEEN TEENSOKKEN wilt.

Voor de surprise wil ik juist iets doen met de teensokken, kleur en Elmo, maar ik weet niet precies wat. Kan iemand mij hierbij helpen?
een grote elmo papier macheen [?] , teensokken breien ofzo, en dan die aandoen

ik heb ook jaren alles van elmo verzameld, heb er zelfs een tattoo van
dat is nu een beetje over
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32592375
* Jor_Dii moet nog gaan beginnen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 28 november 2005 @ 10:51:36 #39
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_32639892
Ik maak een ouwerwetse locomotief...ofzo
Geen idee waar ik ga beginnen...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 28 november 2005 @ 11:45:06 #40
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_32641069
* Game Error moet ook nog gaan beginnen
ff wachten nog
  maandag 28 november 2005 @ 11:46:35 #41
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_32641121
Ik zit trouwens te deken om een briefje in gewapend beton te gieten goed idee?
ff wachten nog
  maandag 28 november 2005 @ 11:58:50 #42
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32641362
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef Game_Error het volgende:
Ik zit trouwens te deken om een briefje in gewapend beton te gieten goed idee?
Gewapend beton kan je niet gieten, je kan wel beton over wapening gieten zodat je gewapend beton krijgt.

Het is wel een idee maar denk dat je met 2 dingen rekening moet houden:
1- alleen doen als het NIET bij jou thuis is
2- geen wapening, dan is het beton homogener en lastiger te slopen
Live life to the Ender :D
  maandag 28 november 2005 @ 12:58:54 #43
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_32642668
Ervaring?
ff wachten nog
  maandag 28 november 2005 @ 13:17:13 #44
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32643157
Persoonlijk niet, maar een kennis heeft zijn halve terras aan gort geslagen tijdens het slopen met een voorhamer
Live life to the Ender :D
pi_32650540
Ik ga dnek ik een geldwagen of geldschip maken en dan vna die chocolademuntjes indouwen. Een zeker persoon voor wie ik dat maak geeft zn geld namelijk nogal snel uit.
pi_32657483
Ik ben bezig om een stoomfiets te maken

Een oude fiets uit de garage helemaal aan het pimpen, slopen, bewerken!
Zodra ik foto's heb gemaakt, plaats ik ze gelijk
"Never eat yellow snow"
pi_32659641
Hoi,

wie wil mij helpen met mijn surprises?
Ik heb al wel wat goede ideeën, maar iedereen die een beetje mee helpt denken is welkom!

De eerste surprise is voor een collega. Ik werk pas een maandje bij betreffende cafe/diner/disco, en degene die ik heb getrokken (ja haha ) is een meid van ergens half 20 gok ik? Ze heeft een tijd geleden in een van de wc's opgesloten gezeten op het werk en heeft daar echt een half uur gezeten ofzo.
Verlanglijstje stonden o.a. chocoletters, een mok en een kalender op.
Nu leek het me leuk om een soort van toilet survivalpakket te maken. Een toilethokje (of liefst zelfs 3 aanelkaar zoals in een cafe vaak), en daarin natuurlijk (bv. achter elk deurtje 1 deel)
-chocoladeletters H E L P, die ze onder de deur door kan schuiven of anders opeten bij hongersnood.
-Een kalender is natuurlijk altijd leuk in een wc, lijkt me logisch.
-En misschien gewoon een mok warme choco want wie wil dat nu niet als ie opgesloten zit in een wc
Tot zo ver leek het me wel leuk, maar vooral de toepassing van die mok moet wat leukers mee kunnen dacht ik.

De tweede surprise is voor mijn tante. Ik weet eigenlijk niet zoveel van d'r, maar ze vroeg o.a. om chinese stokjes, wijn en een bios bon.
Ik zat te denken om een Eten met Chinese Stokjes voor Dummies te maken, of een soort van stokjes-examen. Hierbij moet ze bv een spekje (makkelijk), een zure mat (moeilijker), een dropveter en een M&M (moeilijk!) met stokjes uit een bakje ofzo pakken.
Verder leek het me wel leuk om voor als dat haar niet lukt een set stokjes voor beginners te maken. Gewoon twee dunne takken van een centimeter of 20 met aan de uiteinden een vork, lepel en mes (of alleen het functionele deel daarvan, dat in het einde van de tak is gestoken).
Lastige dingen om met stokjes te eten moet lukken, het probleem zit me vooral het verwerken van de 'beginners' stokjes in het verhaal. Juist eerst die doen en dan pas de echte, of als backup gebruiken? Wie weet wat leuks te verzinnen?
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_32665183
nieuwe dag, nieuwe ideeën?
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_32671190
Heb in een foto drie dingen verwerkt waar de persoon in kwestie zich voor interesseerd. Hopenlijk is het niet te simpel voor hem.
chanceless
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:42:42 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_32671463
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:41 schreef the900 het volgende:
Hoi,

wie wil mij helpen met mijn surprises?
Ik heb al wel wat goede ideeën, maar iedereen die een beetje mee helpt denken is welkom!

De eerste surprise is voor een collega. Ik werk pas een maandje bij betreffende cafe/diner/disco, en degene die ik heb getrokken (ja haha ) is een meid van ergens half 20 gok ik? Ze heeft een tijd geleden in een van de wc's opgesloten gezeten op het werk en heeft daar echt een half uur gezeten ofzo.
Verlanglijstje stonden o.a. chocoletters, een mok en een kalender op.
Nu leek het me leuk om een soort van toilet survivalpakket te maken. Een toilethokje (of liefst zelfs 3 aanelkaar zoals in een cafe vaak), en daarin natuurlijk (bv. achter elk deurtje 1 deel)
-chocoladeletters H E L P, die ze onder de deur door kan schuiven of anders opeten bij hongersnood.
-Een kalender is natuurlijk altijd leuk in een wc, lijkt me logisch.
-En misschien gewoon een mok warme choco want wie wil dat nu niet als ie opgesloten zit in een wc
Tot zo ver leek het me wel leuk, maar vooral de toepassing van die mok moet wat leukers mee kunnen dacht ik.
de mok tot wc knutselen in het derde hokje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')