abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2132028
hoi ik heb samen met een maat van mij een account bij namezero.. is er ook een mogelijk heid om die banner weg te halen..???

ik heb het wel ergens gezien..maar wie kan me daarbij helpen..

vrijdag 9 november 2001 @ 11:24:24 #2
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_2132110
www.vantschip.com heb ik bij namezero lopen... (toen nog geen makkelijke toegang tot .com domeinen) en die heb ik gewoon geregged... dan kan je die balk uitzetten
[b]
Fok!Forum
[/b]
pi_2132116
Volgens mij is dat niet legaal....
pi_2132123
het is mogelijk...
maar of je dat hier op FOK! zomaar kunt vragen cq plaatsen???
.
pi_2132207
Er was wel een mooie oplossing, iets met html in het description veld bij NameZero. Maar dat is al een oud truukje en dat hebben ze zo door. Je kan er je domein door verliezen.

Wat je ook kan doen is een simpel js in je pagina's zetten:

code:
-edit: hier stond een code die niet toegestaan wordt-
Nadeel is dat dan de NZ domeinnaam uit de locatiebalk verdwijnt en je eigen webspace url verschijnt.

Dit scriptje is ook handig om te zorgen dat anderen jouw site niet "inframen".

[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 09-11-2001 17:58]

Unox, the worst operating system.
  vrijdag 9 november 2001 @ 11:39:04 #6
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_2132263
dat javascriptje is heel fijn, had ik ook, maar ik ben het domein wel kwijt. Namezero doet toch *helemaal* geen gratis domains meer??
[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
pi_2133904
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 11:39 schreef roelio het volgende:
dat javascriptje is heel fijn, had ik ook, maar ik ben het domein wel kwijt. Namezero doet toch *helemaal* geen gratis domains meer??
http://www.namezero.com/services/indexf.shtml

ik weet niet precies wat dit is, maar neem een kijkje zou ik zeggen

.
pi_2134018
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 14:44 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

http://www.namezero.com/services/indexf.shtml

ik weet niet precies wat dit is, maar neem een kijkje zou ik zeggen

* ikbenveldmuis heeft even voor de gein een domein geregged, kijken of het wat is, en of het werkt

binnen 24 uur krijg ik bericht, dan post ik hier wel hoe en wat

pi_2136021
Ok, eigenlijk wou ik deze op slot gooien omdat het gevraagde in mijn ogen niet mag.

Ik laat hem open vanwege de 2de vraag, ok?

vrijdag 9 november 2001 @ 22:07:40 #10
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_2138082
OK

maar ehm ik heb die free service gevonden maar toch is mijn vorige free domain niet meer van mij... wat is hier de reden van??? ik moet me opnieuw aanmelden als ik de "former person associated with this domain" ben ofzo? waarom?

[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
pi_2142683
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 22:07 schreef roelio het volgende:
OK

maar ehm ik heb die free service gevonden maar toch is mijn vorige free domain niet meer van mij... wat is hier de reden van??? ik moet me opnieuw aanmelden als ik de "former person associated with this domain" ben ofzo? waarom?

omdat namezero dat leuk vind

ik heb nog steeds geen bericht gehad van me domein

pi_2142711
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 17:57 schreef slakkie het volgende:
Ok, eigenlijk wou ik deze op slot gooien omdat het gevraagde in mijn ogen niet mag.
Ik ben nog niet lang lid, een half uur wel te verstaan, maar is dit wel normaal. De man stelt een vraag. Hij vraagt, of het mogelijk is. Hij vraagt toch niet of het script hier geplaatst mag worden.

Komt dit vaker voor op fok, zulke censuurdreigingen?

Vrijheid van meningsuiting, dank..
pi_2143010
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 13:33 schreef lfi het volgende:

[..]

Ik ben nog niet lang lid, een half uur wel te verstaan, maar is dit wel normaal. De man stelt een vraag. Hij vraagt, of het mogelijk is. Hij vraagt toch niet of het script hier geplaatst mag worden.

Nee het gaat mij erom dat het niet mag, dat omzeilen ervan. Je krijgt GRATIS een domein en in ruil daarvoor heb je maar te slikken met een banner. Je kan niet dubbeltje op de eerste rij zitten. Het punt met die vraag is dus dat mensen WEL die code hier neerzetten. Dat wil ik niet, maar gezien er een 2de vraag is gesteld namelijk en later nog een 3de:

en ook deze

quote:
Komt dit vaker voor op fok, zulke censuurdreigingen?
Dat zou je in FB moeten vragen, ik kan hier in dit forum heel duidelijk over zijn, het gaat dicht als ik denk dat het in strijd is met de General FAQ/Policy en met de FAQ's van D&S.
pi_2143184
het is simpel voor $50 heb je een domein via namezero.

Ik heb het gedaan met nederhop.org geen grijntje pijn.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')