ik heb het wel ergens gezien..maar wie kan me daarbij helpen..
Wat je ook kan doen is een simpel js in je pagina's zetten:
code:Nadeel is dat dan de NZ domeinnaam uit de locatiebalk verdwijnt en je eigen webspace url verschijnt.-edit: hier stond een code die niet toegestaan wordt-
Dit scriptje is ook handig om te zorgen dat anderen jouw site niet "inframen".
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 09-11-2001 17:58]
quote:http://www.namezero.com/services/indexf.shtml
Op vrijdag 09 november 2001 11:39 schreef roelio het volgende:
dat javascriptje is heel fijn, had ik ook, maar ik ben het domein wel kwijt. Namezero doet toch *helemaal* geen gratis domains meer??
ik weet niet precies wat dit is, maar neem een kijkje zou ik zeggen
quote:* ikbenveldmuis heeft even voor de gein een domein geregged, kijken of het wat is, en of het werkt
Op vrijdag 09 november 2001 14:44 schreef Tackleberry het volgende:[..]
http://www.namezero.com/services/indexf.shtml
ik weet niet precies wat dit is, maar neem een kijkje zou ik zeggen
binnen 24 uur krijg ik bericht, dan post ik hier wel hoe en wat
Ik laat hem open vanwege de 2de vraag, ok?
maar ehm ik heb die free service gevonden maar toch is mijn vorige free domain niet meer van mij... wat is hier de reden van??? ik moet me opnieuw aanmelden als ik de "former person associated with this domain" ben ofzo? waarom?
quote:omdat namezero dat leuk vind
Op vrijdag 09 november 2001 22:07 schreef roelio het volgende:
OKmaar ehm ik heb die free service gevonden maar toch is mijn vorige free domain niet meer van mij... wat is hier de reden van??? ik moet me opnieuw aanmelden als ik de "former person associated with this domain" ben ofzo? waarom?
ik heb nog steeds geen bericht gehad van me domein
quote:Ik ben nog niet lang lid, een half uur wel te verstaan, maar is dit wel normaal. De man stelt een vraag. Hij vraagt, of het mogelijk is. Hij vraagt toch niet of het script hier geplaatst mag worden.
Op vrijdag 09 november 2001 17:57 schreef slakkie het volgende:
Ok, eigenlijk wou ik deze op slot gooien omdat het gevraagde in mijn ogen niet mag.
Komt dit vaker voor op fok, zulke censuurdreigingen?
quote:Nee het gaat mij erom dat het niet mag, dat omzeilen ervan. Je krijgt GRATIS een domein en in ruil daarvoor heb je maar te slikken met een banner. Je kan niet dubbeltje op de eerste rij zitten. Het punt met die vraag is dus dat mensen WEL die code hier neerzetten. Dat wil ik niet, maar gezien er een 2de vraag is gesteld namelijk en later nog een 3de:
Op zaterdag 10 november 2001 13:33 schreef lfi het volgende:[..]
Ik ben nog niet lang lid, een half uur wel te verstaan, maar is dit wel normaal. De man stelt een vraag. Hij vraagt, of het mogelijk is. Hij vraagt toch niet of het script hier geplaatst mag worden.
dat javascriptje is heel fijn, had ik ook, maar ik ben het domein wel kwijt. Namezero doet toch *helemaal* geen gratis domains meer??
en ook deze
maar ehm ik heb die free service gevonden maar toch is mijn vorige free domain niet meer van mij... wat is hier de reden van??? ik moet me opnieuw aanmelden als ik de "former person associated with this domain" ben ofzo? waarom?
quote:Dat zou je in FB moeten vragen, ik kan hier in dit forum heel duidelijk over zijn, het gaat dicht als ik denk dat het in strijd is met de General FAQ/Policy en met de FAQ's van D&S.
Komt dit vaker voor op fok, zulke censuurdreigingen?
Ik heb het gedaan met nederhop.org geen grijntje pijn.
Vampier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |