abonnement Unibet Coolblue
pi_31819035
Ik wil in de woning van een vriendin van me, een toilet aansluiten. Nu is het probleem dat er geen speciale toilet-afvoerbuis is, alleen een veel dunnere buis die voor de douche etc word gebruikt. Een bredere buis aanleggen is geen optie. Zijn er mensen die hier een oplossing voor weten? Behalve dan een chemisch toilet....
pi_31819288
edit:
laatste regel niet gelezen
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_31819387
quote:
Ik begrijp uit die site dat het gaat om afvalwater omhoog te pompen als de aansluiting lager is dan de rioolaansluiting? Of begrijp ik dat niet goed? Want dat is niet het geval.... Het probleem is vooral dat de afvoerbuis te smal is voor een (normale) toilet...
pi_31819633
Nee dat begrijp je niet goed, zo'n ding vermaalt het en pompt het door een kleinere buis bv 50mm.
Een strontpomp :
pi_31820356
ahhh ok ja zoiets zocht ik al! Maar hoe werkt dat dan met aansluitingen die ACHTER de aansluiting van de wc komen? Zoals de gootsteen in de keuken? Komt daar dan een soort 1richting klep ofzo? Zodat die zooi niet daar weer omhoog komt?
pi_31821145
Een afvoer loopt over het algemeen dusdanig dat het afvoert. Dus het kan niet teruglopen
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:46:08 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31824652
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef Wojworshebn het volgende:
Nee dat begrijp je niet goed, zo'n ding vermaalt het en pompt het door een kleinere buis bv 50mm.
Een strontpomp :
Ja, het vermaalt alles waardoor het wel door een kleinere buis kan. Mijn ouders hadden zo iets ook in hun oude huis. Werkt erg goed maakt alleen wel een beetje meer herrie dan een gewoon toilet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_31824849
IK heb ook zo'n maal-toilet. Werkt prima, is wel wat duurder natuurlijk!
  maandag 31 oktober 2005 @ 07:30:36 #10
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_31829685
Er zijn twee soorten systmen, 1 een WC die zelf maalt en een alles in een systeem is, 2 die sololift systemen, die op een gewone wc aangesloten kunnen worden.

Beiden hebben wel stroom nodig om te werken en ik zou het ook altijd bereikbaar inbouwen, zodat er bij problemen altijd nog (zonder alles weer uit te breken) aan gewerkt kan worden. Foutloos zijn deze systemen niet, maar ze zijn al veel beter (robuster onder meer door rvs messen en betere lagering) dan in het verleden en zijn in jou geval een mooie oplossing. Persoonlijk zou ik er voor een wc nooit voor kiezen.
pi_31833950
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')