abonnement Unibet Coolblue
pi_31731798
Ik hoor net op RTL4 dat alleen Tanja eruit zou gaan, dus opnieuw kijkers bedrog want er is tenslotte na dat duidelijk was dat Tanja eruit ging nog steeds opgeroepen om te bellen/smse voor je favoriete bewoner....BAH.....Hoe lullen ze zich hier nu weer onderuit??
  donderdag 27 oktober 2005 @ 18:49:13 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31731873
Onzin.
Gisteren was de 24 uur bedenktijd van Tanja afgelopen en werd in de uitzending gezegd dat je niet meer voor Tanja kon stemmen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31731967
Graag goed lezen Cat!! >>ik hoor net op RTL4 dat ALLEEN Tanja eruit zou gaan<< Je kon dus nog gewoon stemmen op de andere bewoners de genomineerd staan. Maar het blijkt dus dat alleen Tanja eruit gaat vanavond. Duidelijker nu??
  donderdag 27 oktober 2005 @ 18:56:03 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31732035
Ah okay, die eerste zin had ik inderdaad gemist...



Maar ik neem sowieso wat 'men' zegt, niet direct voor waar aan. Eerst zien, dan geloven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31732051
zou lullig zijn maar wel programma eigenlijk miss lullen ze wel uit hun nek en is er nix van waar
pi_31732121
Dat mensen sowieso daarin trappen om er naar te gaan bellen/smsen. Ze moeten niet zeuren ze doen het toch zelf. Ik vind het wel slim van ze, ze profiteren van de domheid van sommige mensen.
Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfucking last one of you
pi_31732147
Haha jaa das waar Cat, maar meestal zit boulevard er niet naast, en zou het echt weer een rel worden volgens mij als ze eerst mensen oproepen om te stemmen en uiteindelijk blijkt dit voor niets te zijn. Of zouden die nominaties gewoon een week opschuiven?? Het wordt in ieder geval een interessante uitzending vanavond.
pi_31732248
Je hebt gelijk TempeQ, maaar er zijn nou 1maal heel veel mensen die het leuk vinden om mee te kunnen bepalen wat er gebeurd in een uitzending. Al geloof ik zelf niets dat een SMS of telefoontje uiteindelijk bepalend zou zijn voor de uitslag
pi_31732297
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef Terrr het volgende:
Graag goed lezen Cat!! >>ik hoor net op RTL4 dat ALLEEN Tanja eruit zou gaan<< Je kon dus nog gewoon stemmen op de andere bewoners de genomineerd staan. Maar het blijkt dus dat alleen Tanja eruit gaat vanavond. Duidelijker nu??
Euh Terr, Tanja gaat er inderdaad uit, vrijwillige exit, en daarnaast gaat er nog iemand van de overgebleven 3 uit. Er gaan er dus twee uit vanavond. Een vrijwillige exit vervangt niet de genomineerde exit, daarom kunnen mensen nog blijven bellen en sms-sen voor de overige
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_31732402
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:04 schreef Snoerkies het volgende:

[..]

Euh Terr, Tanja gaat er inderdaad uit, vrijwillige exit, en daarnaast gaat er nog iemand van de overgebleven 3 uit. Er gaan er dus twee uit vanavond. Een vrijwillige exit vervangt niet de genomineerde exit, daarom kunnen mensen nog blijven bellen en sms-sen voor de overige
Je weet maar nooit met BB!
IK duim dat Rob gaat
Inspiratieloos!
pi_31732527
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:04 schreef Snoerkies het volgende:

[..]

Euh Terr, Tanja gaat er inderdaad uit, vrijwillige exit, en daarnaast gaat er nog iemand van de overgebleven 3 uit. Er gaan er dus twee uit vanavond. Een vrijwillige exit vervangt niet de genomineerde exit, daarom kunnen mensen nog blijven bellen en sms-sen voor de overige
Nee dat was dus wat ik hoorde op Boulevard, dat er geen twee bewoners uit zouden gaan omdat het anders niet uit zou komen. Er wordt tenslotte uitgegaan van 1 bewoner per exit en geen twee. Ik heb alleen gemeld wat ik heb gehoord en het zou mij inderdaad ook niks verbazen als dit waar zou zijn.
pi_31732630
RTL4 geeft wel vaker onjuiste informatie, zo wisten ze toch ook zeker dat er een homo in het huis zou zitten?
Geloof me, er gaan er vandaag twee uit, Tanja op zeker, en nog iemand.
pi_31732741
Ik hoop het! En dan mag Rob mee met Tanja
pi_31732787
Albert Verlinde had werkelijk geen idee waar ie het over had, dus ik geloof er niks van. Hij wist ook te melden dat Tanja eruit ging 'omdat de baby van de arbeidsinspectie de hele dag in een afgesloten kamer moet zitten, en dat Tanja daardoor haar kind nauwelijks kan zien', terwijl het toch redelijk bekend is dat Tanja zelf ook heel de dag in die kamer zit...
pi_31732793
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef Terrr het volgende:

[..]

Nee dat was dus wat ik hoorde op Boulevard, dat er geen twee bewoners uit zouden gaan omdat het anders niet uit zou komen. Er wordt tenslotte uitgegaan van 1 bewoner per exit en geen twee. Ik heb alleen gemeld wat ik heb gehoord en het zou mij inderdaad ook niks verbazen als dit waar zou zijn.
kan ook zij dat er 1 bij komt normaal is dat zo bij vrijwillige exit hoop t wel iig
pi_31732891
waarschijnlijk krijgt dan diegene die er eigenlijk uit zou moeten, een "zwarte stem" of te wel, 1 nominatie alvast voor de volgende ronde.... denk ik?
pi_31733205
Zou het erg flauw vinden (weer), eruit met die geitebek Nathalie!!!! En wel vanavond nog!!!! Rob mag ze ook meenemen eigenlijk vind ik ze allemaal niks.... allemaal eruit en een paar kippen erin, veel interessanter .
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:09:11 #18
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_31734259
Al die berekeningen hoeveel eruit moeten tot de finale. Er is helemaal niet bekend met hoeveel persoon straks die finale plaatsvindt. In het verleden was dat 3 personen, maar dat wil nog niet zeggen dat het nu ook zo is. Zou ook 2 of 4 mensen kunnen zijn.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_31734674
Na een vrijwillige exit komt er toch een nieuw iemand in het huis ?
Zou mooi zijn, wat een saaie bende op het moment
Never underestimate the power of human stupidity.
pi_31735152
Ruud zegt: wie weet een tweede exit vanavond......Hmmmm ben benieuwd
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:55:28 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31735793
Het spant er inderdaad om.
Nu kun je dus stemmen of je Rob wel of niet wilt laten blijven...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:56:54 #22
19333 Catty
aka Miran250
pi_31735842
Stem alsjeblieft nee!!!!!!
Rob moet opzouten!!!!
Ach......
pi_31736280
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
---- gaat winnen
pi_31736391
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef Catty het volgende:
Stem alsjeblieft nee!!!!!!
Rob moet opzouten!!!!
Na het woord stem ben ik gestopt met lezen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_31737140
Echt bedrog.....!!! Nee de kijker vond dat Rob mocht blijven....Dat geloof je toch niet of moet ik twijfelen aan de mening van Nederland??? Raar he?? Geen exit…..
pi_31737359
En altijd zit er een paar procent tussen, en dan blijven er simpele mensen bellen. Snappen ze dan niet dat het kunstmatig dicht bij elkaar ligt om juist mensen nog een keer te laten bellen?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_31738615
Dit is vast echt toeval dat er geen twee bewoners uitgaan.....Tuurlijk!! Nederland heeft gesproken...Of kan ik beter zeggen: BB heeft gesproken???
pi_31742209
gewoon dik bedrog, dat stemmen gaat 100% niet eerlijk

ik denk dat ze de grote lijnen wel aanhouden, maar daarnaast zelf de uitslag manipuleren, bv met menno en rob.

menno en rob lagen zow dicht bij mekaar, maar menno kan nog voor meer actie zorgen in het huis dus werd hij uitgekozen.


zo denk ik dat het word gedaan door talpa.
de grote lijnen van de favorieten en minder favorieten houden ze aan maar ze geven een eigen draai aan de bewoners die dicht bij elkaar liggen kwa procentage
hardcoholic
pi_31745185
Haha, wat doorzichtig weer.

En iedereen maar blijven sms'en
Geweldig.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 02:11:14 #30
521 ruby
Hell yeah!
pi_31745319
Dat sms-gedoe slaat kant noch wal.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31745709
Jammer voor alle Fok!kers die zo vaak NEE ge-smst hebben a raison van ¤ 1,10 per keer
pi_31745720
Rob had er gewoon uitgemoeten, maar omdat er het percentage bijgenoemt werd knijpt hij hem nu volgen mij aanzienlijk.
pi_31746548
Ik zat te bedenken gisteravond, dat ze ROb lieten zitten omdat de verhouding mannetje/vrouwtje in het huis een beetje gelijk bleef.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:19:20 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31746638
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 02:45 schreef area51 het volgende:
Jammer voor alle Fok!kers die zo vaak NEE ge-smst hebben a raison van ¤ 1,10 per keer
En hulde voor de Fok!kers die 1 keer JA hebben gesmst
pi_31746709
ieder weldenkend mens weet dat het niet klopt,de uitslag van het SMS`n werd vlak voor het eind bekend gemaakt dus er was niet eens tijd meer over voor een 2de exit,m.a.w. het is gewoon allemaal doorgestoken kaart.
pi_31750023
Kijker betaalt, BB bepaalt

AALSMEER, 28 oktober (Ben Siemerink/GPD) - Het ligt er zo langzamerhand wel heel dik bovenop dat het gedoe in het Big Brother-huis doorgestoken kaart is. Het merkwaardige is, dat een heleboel mensen dat niet door heeft, dan wel het prettig vindt in het ootje te worden genomen. Dat de bewoners het niet door hebben dat er voortdurend doorzichtige psychologische spelletjes met hen worden gespeeld, is nog tot daar aan toe.

Ze zijn volledig van de buitenwereld afgesloten en als proefdieren in een laboratoriumsetting, onder constante observatie en met voortdurend een vette worst in het vooruitzicht, volledig verstrikt geraakt in volslagen wezenloos, in zichzelf gekeerd tredmolengedrag. Merkwaardiger is het, dat er toch nog redelijk veel mensen het uiterst vervelende en voorspelbare gedoe in dat Big Brother-huis blijven volgen. Tot nu gemiddeld ruim meer dan 500.000 kijkers per uitzending. Met af en toe een uitschieter naar boven. Bijvoorbeeld, toen de veelbesproken eerste BB-baby ter wereld kwam.

Gisteren gebeurde dan wat al weken van tevoren door vriend en vijand was voorspeld: de moeder van de eerste BB-baby verliet het huis. Dat dat zou gaan gebeuren was - om in termen van voetbalorakel Cruijff te spreken - logisch, want nadat er met de geboorte in het BB-huis wereldnieuws was gemaakt, hadden moeder en kind kijkcijfertechnisch geen enkele nutfunctie meer. Immers, de Arbeidsinspectie had bepaald dat de baby maar zeer beperkt in beeld mocht worden gebracht en het principe van Big Brother is juist dat alle bewoners voortdurend, letterlijk tot vervelens toe, in beeld moeten zijn. Probleem was intussen wel hoe moeder en kind er op een 'nette', nog enigszins geloofwaardige wijze uitgewerkt zouden kunnen worden. De kijkers waren de kettingrokende moeder, die niet bepaald lekker lag in het BB-huis, nog lang niet zat. En Endemol wil het goedgelovige kijkersvolk doen geloven dat de kijker - met duurbetaalde sms'jes - alles bepaalt.

Geen probleem. De wanhopige moeder, die vanwege de strenge bepalingen van de Arbeidsinspectie weinig normaal contact had met haar kind, besloot uiteindelijk zelf maar te vertrekken. Dat scheelde natuurlijk wel een boel inkomsten, aan sms'jes. Vandaar dat besloten werd om een al weggestemde andere bewoner zogenaamd 'een herkansing' te geven. mediatref.nl
pi_31753318
Ik zou weleens willen weten wie die notaris is die er zogenaamd op toe ziet dat het stemmen eerlijk verloopt
Irene Moors geloofde er ook niets van en toen ze dat kamertje lieten zien waar een computer stond met zogenaamde stempercentages werd het alleen maar ongeloofwaardiger
Dat gedoe met Rob gisteren was ook lachwekkend, je wist meteen al dat ie zou blijven, maar er zijn toch weer een paar duizend eurootjes binnengestroomd
Die prijzenpot had minstens 1 miljoen moeten bedragen, dat is nog een schijntje van wat er nu aan bel-en sms geld is binnengekomen...
pi_31754783
Is ook zwaar doorgestoken kaart natuurlijk... Altijd aan het begin is er een kleine meerderheid die hem eruit wil en op het eind op het nippertje mag ie toch nog blijven, rite

Mensen die gaan bellen/smsen zijn gewoon dom en verdienen het om opgelicht te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')