abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_31718835
Laura en Niels gaan niet trouwen. Ik wil niet dat mijn verleden ( ) en mijn heden gemixt worden, bah.

Lau, you ain't know what you gettin' yourself into nah.


mag ik geeneens een bruidsmeisje zijn? En Nina? En Iris?

[ Bericht 11% gewijzigd door DearPrudence op 27-10-2005 16:37:44 ]
pi_31721652
Rome 2005


Trevifontein


Het Vaticaan


De Tiber


Villa bij Piazza del Popolo


Het eiland in de Tiber


Palazzo Venezia


De Alpen vanuit het vliegtuig

Verder kwamen we nog in een demonstratie van studenten terecht. In heel Italië gingen 150.000 studenten de straat op om te protesteren. Wij liepen nietsvermoedend in Rome rond toen opeens allerlei busjes met ME-achtige lui de boel kwamen afzetten. Alles stond op een gegeven moment vast.



Aan dure auto's ook geen gebrek trouwens.. Echt niet te geloven wat daar allemaal rondrijdt.


BMW 645Ci


BMW M5


Hummer H2


Porsche Carrera S


Bentley Continental GT á 235.000 euro


Ferrari Cabrio


Ferrari

Oh, de design brommobiel mag ook niet ontbreken.





"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31722279
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef DearPrudence het volgende:
mag ik geeneens een bruidsmeisje zijn? En Nina? En Iris?
Ze wil d'r 13, dus vast wel
pi_31727131
Ons poesje is net naar de dierenarts geweest... Waarschijnlijk toch blaasontsteking. 2 prikken en een doosje pilletjes, vanaf morgenochtend 2 maal daags. Alleen onze kat eet die dingen niet ben ik bang
pi_31729163
"Wie wil er nou niet achter komen dat zijn internet de snelheid heeft van een naaktslak in winterslaap! Of dat er helemaal geen connectie is en dat voor een veel te hoge prijs per maand!"
@Home reclames blijven leuk
pi_31737426
Adidas Chile 62 gekocht, bruin, .
linkje

Maar nu lijken m'n nieuwe minder wijde broeken alsnog wijd, dammit .

[ Bericht 18% gewijzigd door -Mzraki- op 27-10-2005 21:49:23 ]
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_31741063
Bruidsdame nr 5: Marianne Langeveld
pi_31744337
Praten met m'n oudste neef is leuk! (42 jaar)
quote:
[07:27:28 PM] Jeppie: Ons eerste kind moet maar Bono gaan heten. Dan krijg je BonoBo(om);)
[07:27:42 PM] [N]iels: haha
[07:28:21 PM] [N]iels: Oeh, was jij nou de neef die zwanger was? (nouja, de dame dan _
[07:28:21 PM] [N]iels: )
[07:29:04 PM] Jeppie: yep. Het werpen staat midden feb gepland
Yay, we hebben het over werpen....
quote:
[12:46:00 AM] Jeppie: Vituele vriendin is eigenlijk veel handiger:
-kan je uitzetten als ze begit te "zeiken" (oeps mijn verbinding viel uit)
-kost minder
-etc
[12:46:19 AM] [N]iels: Ik zou zeggen, maak het uit en probeer een virtuele vriendin
[12:48:03 AM] [N]iels: Laura is getting married! ... don't be jealous! says:
- en je mag met andere mannen flirten (ladies in jouw geval)
[12:48:03 AM] Jeppie: Ja, makkelijk gezegd. Die koter die in de maak is, is niet virtueel. (en die wil ik eigenlijk ook wel "in het eggie" meemaken:D: Sheila is -denk ik- in het echt ook leuker dan virtueel)
Och, het kan tegen zitten
quote:
[12:52:40 AM] Jeppie: Een goeie maat kan het ook hebben als een meisje "even" voor gaat / of tussendoor komt
[12:54:55 AM] Jeppie: Wij hadden "ooit" een clubje maten "De Desperados":
- Je mocht wel 1 x een meid meenemen, maar als je een 2e keer dezelfde meenam werd je (tijdelijk) geroieerd
quote:
[12:55:59 AM] Jeppie: Maar ik ben -ondertussen- 42, en praat dus over "die goeie ouwe tijd"
[12:57:31 AM] Jeppie: Was ook de tijd dat één van je ooms me een keer naar voren duwde en zei: "Knal die gozer ff voor zijn kop" (volledig uit het neits) Hij had zelf ff zin in knokken
Was de vader van Thomas dus
quote:
[01:00:47 AM] Jeppie: Je pa was ook een lekkere:
Mocht ik mee "stappen" (ik was 16/17 oid); zetten ze me het bier voor in een tempo dat ik het amper op kon drinken.
Van ellende wel eens in het boetje van Opa geslapen omdat ik het sleutelgat niet meer kon vinden.
hahaahaha
quote:
Gezegde van je Opa: dat je eigen ouders arm zijn, daar kan je niets aan doen; dat je schoonouders arm zijn, heb je zelf in de hand
Mijn opa was slim

[ Bericht 2% gewijzigd door NerdoNielso op 28-10-2005 01:23:33 ]
pi_31745004
Wat krijg ik een leuke familie erbij..
Poptarts made me Evil Mwuahahaha
pi_31745274
Hey, was jij al klaar met eten
Heeft het gesmaakt?
pi_31745730
Bah, ik ben msn zat, het is laat en donker, dus ik ga slapen....

doeidoei
pi_31746255
welterusten.
pi_31751079
Alkmaar was best gaan, nieuwe schoenen, 1 nieuwe broek, twee nieuwe shirts en twee nieuwe vesten...
's avonds te kaarten, met shotjes bier als straf, ging hard Met z'n vieren anderhalve krat op
Kwamen Patrick S en Steven nog, naar de Joeys... ach, ik was een beetje brak, maar verder nog wel leuk. Shoarma eten, teruglopen, 5 uurtjes slapen en dan weer uit bed. Alles snel schoon te maken en de boot van half elf terug... nu snel nog even iets eten en wat koffie naarbinnen, dan te werken
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_31752227
Hans, je sig klopt niet. 'since' kan niet.

hehe, Sufjan (spreek je uit als: Soufyan) was echt leuk. Hij kan prachtig live zingen, en ze maakten er af en toe wel iets grappigs van (cheerleader style). Maar ik vond de zaal toch iets te groot voor zulke muziek. Die moet je nl. toch echt op je gemak beluisteren enzo. Maarnog, het was erg leuk. Ik heb nog een shirtje en de cd gekocht.

Na sufjan wilde mijn zusn og The Animal Collective zien, dat was nl. in het zaaltje ernaast,maar ze controleerde daar bij de ingang. Dus toen zijn we naar de andere íngang' van het zaaltje gelopen en daar kon je zo naar binnen, en bovendien helemaal vooraan staan. Eerst gingen mijn zus en een vriendin van haar, en toen durfden de jongens niet, toen kwam er iemand naar buiten en ben ik ook maar naar binnen geglipt. Alhoewel ik het na een paar minuten gezien had, en dus weer weg ging, om vervolgens op de trap op Iris te wachten.

Terwijl ik daar wachtte ging er een lift open en kwamen van die 'stoere mannen' binnen lopen. Ze waren verdwaald (!) in het gebouw en vroegen mij even de weg. Dusja, even geholpen, toen g ingen ze bellen en vervolgens gezellig naast mij zitten op de trap. Blijkt dat ze van een band 'Caged Baby' (?) zijn. Dus even met een daarvan (Isaac) gesproken, ze komen van Londen en bla bla bla. Daarna kreeg ik een button, ging hij weg (gaf mij een hand en vroeg mijn naam)

Daarna weer terug naar Utrecht met de nachttrein, om vervolgens in Tivoli uit te gaan. Was echt heel gezellig. Vreselijk veel en raar gedanst. Om 4 uur was het afgelopen dus toen naar huis gelopen.

En nu ben ik dus wel een beetje moe. Maar het was een superavond.

[ Bericht 40% gewijzigd door DearPrudence op 28-10-2005 13:19:49 ]
pi_31752850
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:13 schreef DearPrudence het volgende:
Hans, je sig klopt niet. 'since' kan niet.

hehe, Sufjan (spreek je uit als: Soufyan) was echt leuk. Hij kan prachtig live zingen, en ze maakten er af en toe wel iets grappigs van (cheerleader style). Maar ik vond de zaal toch iets te groot voor zulke muziek. Die moet je nl. toch echt op je gemak beluisteren enzo. Maarnog, het was erg leuk. Ik heb nog een shirtje en de cd gekocht.

Na sufjan wilde mijn zusn og The Animal Collective zien, dat was nl. in het zaaltje ernaast,maar ze controleerde daar bij de ingang. Dus toen zijn we naar de andere íngang' van het zaaltje gelopen en daar kon je zo naar binnen, en bovendien helemaal vooraan staan. Eerst gingen mijn zus en een vriendin van haar, en toen durfden de jongens niet, toen kwam er iemand naar buiten en ben ik ook maar naar binnen geglipt. Alhoewel ik het na een paar minuten gezien had, en dus weer weg ging, om vervolgens op de trap op Iris te wachten.

Terwijl ik daar wachtte ging er een lift open en kwamen van die 'stoere mannen' binnen lopen. Ze waren verdwaald (!) in het gebouw en vroegen mij even de weg. Dusja, even geholpen, toen g ingen ze bellen en vervolgens gezellig naast mij zitten op de trap. Blijkt dat ze van een band 'Caged Baby' (?) zijn. Dus even met een daarvan (Isaac) gesproken, ze komen van Londen en bla bla bla. Daarna kreeg ik een button, ging hij weg (gaf mij een hand en vroeg mijn naam)

Daarna weer terug naar Utrecht met de nachttrein, om vervolgens in Tivoli uit te gaan. Was echt heel gezellig. Vreselijk veel en raar gedanst. Om 4 uur was het afgelopen dus toen naar huis gelopen.

En nu ben ik dus wel een beetje moe. Maar het was een superavond.
was jij naar het Amsterdam Dance Event?
quote:
Caged Baby (Southern Fried Records,
uk)
Style: think acid-house superhero meets
new romantic.
http://www.conamus.nl/data/files/misc/ade/magazine.pdf (pagina 11)
In de kleine zaal van het Paradiso

Vage muziek trouwens... http://www.beatport.com/artist/Caged+Baby
Barefoot in the head is wel een aardig nummer.. (op goede boxen)

[ Bericht 5% gewijzigd door NerdoNielso op 28-10-2005 13:47:38 ]
pi_31760943
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:41 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

was jij naar het Amsterdam Dance Event?
eh, nee?
quote:
[..]

http://www.conamus.nl/data/files/misc/ade/magazine.pdf (pagina 11)
In de kleine zaal van het Paradiso
joh, echt?
quote:
Vage muziek trouwens... http://www.beatport.com/artist/Caged+Baby
Barefoot in the head is wel een aardig nummer.. (op goede boxen)
Hehe, hele vage muziek, niet zo slecht eigenlijk.

Ik ben nu net terug op Texel, en ik ben moe. Bleeeh.
pi_31761109
Even pimpen, moet maar.

.

Zo!. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_31761886
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Even pimpen, moet maar.

[afbeelding].

Zo!. .
Waren je Vans alweer afgeschreven?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31761968
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Waren je Vans alweer afgeschreven?
Gele Vans al een hele tijd geleden, daarna had ik Gravis, en die waren ook op, vond ik, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_31762491
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:12 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Gele Vans al een hele tijd geleden, daarna had ik Gravis, en die waren ook op, vond ik, .
Oh, die Gravis bedoelde ik inderdaad. Die had je amper een half jaar?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31762826
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Oh, die Gravis bedoelde ik inderdaad. Die had je amper een half jaar?
Jup, ik vond het tijd voor nieuwe .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_31763781
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Jup, ik vond het tijd voor nieuwe .
Dat kan natuurlijk.. Het is in ieder geval weer eens iets anders.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31772023
Zo, m'n ouders zijn morgen vanaf 6 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds weg
Eindelijk een dagje het huis voor de gebroeders
pi_31775193
Zo meteen volley te alkmaar, we ride with pride .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_31780074
ah, heerlijk geslapen... werken gister was raar... 's middags beetje suf aanvullen / kassa... 's avonds was de baas en basin er niet, zoontje jarig, manja was er dus. Er was ook niks meer te doen (nouja, opmaken erin doen enzo wel, maar dat hoefde niet), dus moesten we rechttrekken... allemaal echt geen zin, hebben de hele tijd met z'n drieen bij elkaar wat spulletjes recht gezet, maar vooral gezellig gepraat... cel4 was ook een beetje stil, wel heerlijk op de bank gehangen
Vanochtend lekker uitgeslapen

Onze badkamer vordert btw gestaag:
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')