Hier ben ik ook weer
Ik heb dus ook nog nooit een vriendin gehad of seks. Zelfs ook nog nooit gezoend met een meisje. Ik ben dan wel (nog maar) 19 jaar maar ik maak er nu ook al een flink drama van.

Laatste tijd is het wel al veel verbeterd, maar ik liep echt met ideeën rond van: "Die meiden vinden me toch maar een sukkel" en "meiden zullen mij nooit leuk vinden" en dat soort gedachten. Vaak werd dit ook wel bevestigd. Ik denk ook steeds dat meiden me zullen afknappen om mijn onervarenheid. (wie zit er immers te wachten op een onhandig maagdje die nog moet leren zoenen.

)

Misschien is het beter om voor die maagdelijkheid maar open kaart te spelen. Je bent toch al vrij ver als het zo ver komt en het volgens mij voor de meeste vrouwen dan niet meer zal uitmaken. Als dat wel zo is dan zijn ze het in mijn ogen niet echt waard. Ik vraag me wel af hoe het zit met dat zoenen. Daar open kaart bij spelen of niet? (Ik hou me hier eerst maar mee bezig)
Ik heb al in de vorige topics hierover gepost maar er is ondertussen nog steeds niks gebeurd. Geen oogcontact of een leuk gesprekje of wat dan ook in de discotheek. Ik verdien eigenlijk een paar flinke schoppen.
Misschien een andere vraag: als je in mijn situatie zit en er is misschien meer tussen jou en een collega wat zouden jullie dan doen (collega's met mekaar is eigenlijk not done denk ik zo). Ik zit dus misschien in deze situatie maar ik denk toch wel dat ik de gok ga wagen, omdat ik anders misschien weer zo lang moet wachten op de volgende kans.

Zoveel moet ik toch niet met haar samenwerken, dus in mijn ogen kan het wel.
Ik wilde eerst niet geloven dat datingsites werken (in ieder geval niet voor mensen van mijn leeftijd dus). Nu zie ik dat het wel kan maar ik zit met omgeving. Ik woon op een afgelegen gedeelte van Nederland dus er zullen wel vrij weinig of zelfs nihil leuke meiden zijn aangemeld van hier uit de buurt.
Het gevaarlijke van het cliché: niet zoeken.. is dat je niet weet of het wel goed komt. Ik bedoel, je (of in ieder geval ik) ben er vroeger niet heel veel mee bezig geweest, vrij passieve houding enzo, ik ben ervan overtuigd nu dat deze passieve houding niet werkt en dus wil je hier niet in blijven zitten. Als het vroeger niet lukte waarom zou het dan nu wel lukken. (dit is wel een negatieve houding. Beter is volgens mij: omdat het in het verleden niks is geworden wil niet zeggen dat dit in de toekomst ook zo zal zijn.

) Er zal ook wel wat verschil zitten tussen wanhopig achter de meisjes aanlopen of gewoon actief bezig zijn met meiden.
Ik vind het ook absoluut niet de bedoeling om naar de hoeren te gaan om me te laten ontmaagden. Het is nou ook verre van goed voor je zelfvertrouwen en dat soort dingen. En net zoals er werd gezegd: dat je moet vertellen tegen je eerste echte vriendinnetje dat je ontmaagd bent door een hoer zal ze ook wel niet geweldig vinden.
Aan de ene kant wil ik ook eigenlijk wel wachten tot ik echt een leuke meid tegen kom waar het goed mee klikt, maar aan de andere kant denk ik maar van gewoon de kansen pakken die ik tegen kom. Nog maar 19 jaar en toch al zo wanhopig hierover.

Op zich mis ik niks omdat ik gewoon nog niks heb meegemaakt van intieme dingen enzo maar in deze gore oversexte wereld wordt het er 24/7 gewoon met grof geweld ingeramd door MTV en op school en nog allemaal dingen.
Dit is een post met vrij veel frustratie en het was ook wel wat bedoeld om mn hart een keer te luchten want dat was ook weer hard nodig eigenlijk.