Hoi, ik heb niet alle topics over dit onderwerp doorgenomen. Maar ik wil mijn verhaal hier nu ook wel even kwijt...
Ik ben 27 jaar en nog niet zo lang geleden had ik nooit sex, gezoend, en nagenoeg geen enkel lichamelijk contact met een vrouw/meisje gehad. Ik heb de afgelopen jaren en mijn jeugd helaas grotendeels zonder vrienden, uitgaan en alle leuken dingen die daarbij horen doorgebracht. Ik heb wel altijd wel graag een vriendin willen hebben, maar gebrek aan zelfvertrouwen, angst, koppigheid en luiheid weerhielden mij ervan om stappen te ondernemen hier wat aan te doen.
Totdat ik een half jaar geleden me inschreef op een datingsite. Ik had al snel een date, We hadden om half acht afgesproken en namen pas weer om 3 uur afscheid met een heerlijke zoen! Het was voor mij toen pas de eerste keer dat ik zoende, maar gelukkig ging het voor mijn gevoel redelijk goed en het was absoluut geweldig.

Vanaf dat moment werd er 10 jaar twijfel, onzekerheid en ellende in 1 klap weggevaagd. Ik was een aantal weken enorm verliefd (was ook de eerste keer voor mij). Helaas was het na 3 dates over en werd ik weer keihard terug geworpen in de harde realiteit. Maar de knop was bij mij om. Ik heb sindsdien wel meer dates gehad en vaker gezoend alleen niet meer dan dat.
Maar nu komt ook wel het besef wat ik allemaal gemist heb. Ik krijg vaak te horen dat ik er goed uit zie en wel een leuke jongen ben. Ik mis niet alleen de sex maar toch ook wel de liefde, ik heb de afegelopen jaren vaak gedroomd mijn leven te delen met een lief meisje, maar nooit beseft dat ik die droom met een beetje inzet ook kon waarmaken!
Ik heb nu wat dat betreft wel een achterstand en ben dus nog steeds maagd. Ik heb er nu wel vertrouwen in dat het ik niet als maagd hoef te sterven.
Maar ik maak me wel een beetje zorgen over de eerste keer. Soms twijfel ik wel of ik niet beter wat les kan nemen bij de lokale hoer. Maar ik wil toch ook wel graag mijn maagdelijkheid verliezen aan een mooie meid die mij helemaal te gek vind. Aan de andere kant beangstigd mij wel dat op het moment dat het er eindelijk van gaat komen mijn onervarenheid te groot is en het meisje/vrouw gelijk op mij afknapt. Ik kan dan natuurlijk wel uitleggen dat ik nog maagd ben, maar geen 1 vrouw zit te wachten op zenuwachtig gestuntel in the heat of the moment.
Zijn er ex-maagden hier die op late leeftijd werden ontmaagt, heb je het van te voren verteld dat je maagd was en hoe reageerde je partner toen?