abonnement Unibet Coolblue
pi_31739994
rudd is top

gewoon niet inhouden maar alle harde grappen maken die je opkomen
hardcoholic
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2005 @ 22:58:15 #77
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31740022
'Tering of lijer?'
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:28:16 #78
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_31741166
Als je het hele programma als flauwekul ziet (zoals ik) dan doet Ruud het uitstekend, en anders niet. Het is meer een radioman, dat wel.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_31939965
Volledig mee eens, wat een domper op de live uitzendingen
Hij is echt verschrikkelijk slecht, maar dat zal wel door de combinatie van medicijnen en champagne komen
Bridget had het beter alleen kunnen presenteren, Ruud verpest het voor de kijker en het publiek...
  donderdag 3 november 2005 @ 21:43:07 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_31940701
Iemand anders zei het ook al: eindelijk zijn de live-uitzendingen van een aanvaardbaar niveau. Dit is het eerste jaar dat ik NIET met kromme tenen zit te kijken. Bridget doet het naar mijn idee geweldig en Ruud stoort me absoluut niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_31941287
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
en Ruud stoort me absoluut niet.
pi_31941899
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef Plientjuh het volgende:
Ruud de wild is de slechtste presentator van BB ooit !! Wat een slechte presentator zeg, hij voegt niets toe. Alleen maar flauwe grapjes elke week, ik word hem echt zat !
Bridget daarentegen kan nog wel serieus doen en leuk zijn en niet zo debiel als Ruud.
Zijn julllie het met me eens?
Ik vind Bridget ook enorm kut. Echt een duo van niks, geen idee wat ze ermee wilde bereiken.

Als Talpa mee leest: Haal eens wat nieuw talent uit de kast, zet een nieuwe gast daar neer en contracteer die voor tenminste 5 Big Brothers.

Gewoon gasten die we totaal nog niet kennen.

Die ouwe koppen kennen we nou wel.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 november 2005 @ 22:23:38 #83
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31942166
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand anders zei het ook al: eindelijk zijn de live-uitzendingen van een aanvaardbaar niveau. Dit is het eerste jaar dat ik NIET met kromme tenen zit te kijken. Bridget doet het naar mijn idee geweldig en Ruud stoort me absoluut niet.
Hoe kan Ruud je nou niet storen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 november 2005 @ 22:24:41 #84
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31942213
ik moet toegeven dat ik vandaag wel een paar x moest lachen
maar dat is dan ook de 1e x van alle live uitzendingen dat ik moet lachen om hun
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_31942540
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bridget had het beter alleen kunnen presenteren, Ruud verpest het voor de kijker en het publiek...
Dat jij nou geen gevoel voor humor hebt
Ruud = Ruud ik kan wel lachen om de Wild ,hij zegt alles recht voor zijn raap, zo is die altijd al geweest ook toen die nog voor The Music Factory werkte.
En de kijkcijfers zijn er niet slechter op geworden
pi_31943478
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Dat jij nou geen gevoel voor humor hebt
Ruud = Ruud ik kan wel lachen om de Wild ,hij zegt alles recht voor zijn raap, zo is die altijd al geweest ook toen die nog voor The Music Factory werkte.
En de kijkcijfers zijn er niet slechter op geworden
Dus na een heel dom grapje "geintje" en "grapje!" excuserend roepen is voor jou humor?


Dan hou je zeker ook wel van Duitse travestieten humor of niet?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 november 2005 @ 23:07:34 #87
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31943782
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:59 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Dus na een heel dom grapje "geintje" en "grapje!" excuserend roepen is voor jou humor?


Dan hou je zeker ook wel van Duitse travestieten humor of niet?
Eens! het is echt hele makkelijke domme humor van Ruud, het is gewoon echt niveau basisschool ofzo met z'n " oh ik moest nu vragen wat voor weer het wordt" en haha dat was een grapje
dat is toch de makkelijkste en stomste humor die je maar kan bedenken, ik snap echt niet dat mensen hier zn humor zo leuk vinden, waar houden jullie dan nog meer van ? Jullie kijken cker ook elke dag flodder liggen schuddebuikend over de vloer lachen om grapjes van Sjakie
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_31944027
ik ben het volledig met je eens plientjuh!
pi_31945321
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Eens! het is echt hele makkelijke domme humor van Ruud, het is gewoon echt niveau basisschool ofzo met z'n " oh ik moest nu vragen wat voor weer het wordt" en haha dat was een grapje
dat is toch de makkelijkste en stomste humor die je maar kan bedenken, ik snap echt niet dat mensen hier zn humor zo leuk vinden, waar houden jullie dan nog meer van ? Jullie kijken cker ook elke dag flodder liggen schuddebuikend over de vloer lachen om grapjes van Sjakie
Die gast is gewoon al zijn humor kwijt. Geeft niet maar laat ie het dan gewoon op presenteren houden en verder zijn kop dicht houden. Hij is ook echt duidelijk 5e wiel bij Big Brother, het gros van de tijd is die ook verplicht om zijn muil te houden.

Was het trouwens maar basisschool nivo, zijn humor is echt op kleuterschool nivo.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 november 2005 @ 23:51:59 #90
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31945442
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:48 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Die gast is gewoon al zijn humor kwijt. Geeft niet maar laat ie het dan gewoon op presenteren houden en verder zijn kop dicht houden. Hij is ook echt duidelijk 5e wiel bij Big Brother, het gros van de tijd is die ook verplicht om zijn muil te houden.

Was het trouwens maar basisschool nivo, zijn humor is echt op kleuterschool nivo.
ja ik noemde het bassisschool humor omdat ik op de basisschool om dit soort grappen had gelachen in groep 4 en Ruud was dan vast helemaal m'n idool geweest
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')