abonnement Unibet Coolblue
pi_31564224
Viper 4 life
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:24:56 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_31564356
Ik vond het leuk tot Linda naar huis moest, nu dat kind geboren is is het helemaal rampzalig.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:31:22 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_31564436
Saaie bende ik ga de finale niet halen denk ik
pi_31564448
Gestemd!
I intend to live forever, or die trying.
pi_31564460
Ik volg het totaal niet meer sinds Linda vertrokken is uit het huis.
Aan de ene kant komt het omdat Big Brother mij totaal niet meer boeit. Hummie maakt er toch van wat zij wilt en Tanja is zowat een god in dat huis. Alles draait om Trailer Trash Tanja en ik wil niet bijdragen aan een eventuele succes van dit wangebeuren.
Aan de andere is het verschrikkelijk saai in het huis en weet ik mijn tijd nu wel beter te besteden.
Ik help niet meer mee aan de Hummie en Tanja show.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31564481
Ik kom er niet meer vanaf, ondanks dat ik de bewoners te saai vind.
Viper 4 life
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:18:26 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31565299
De overdosis Tanja is erg hinderlijk, toch heb ik gestemd op "Ja!" Ik had namelijk wel zoiets als dit verwacht en sommige momenten blijven leuk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31565430
Op het moment dodelijk saai
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:33:43 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31565586
Het hele gebeuren met Tanja is ellende van de bovenste plank. Het maakt deze 5e editie kapot.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:43:49 #10
521 ruby
Hell yeah!
pi_31565769
Ja, de Tanja Show had niet gehoeven van mij.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 23:42:19 #11
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31569671
en zo is er altijd wat... denk dat we niet moeten vergeten dat iedere volgende BB na BB1 niet meer is wat het was en had bij BB1.... maar blijft leuk om te zien en je ergert je toch weer steeds aan bewoners... en da's toch ook deel van de opzet?
... en huiver mee
pi_31570095
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:33 schreef scanman01 het volgende:
Het hele gebeuren met Tanja is ellende van de bovenste plank. Het maakt deze 5e editie kapot.
BB was al dood toen Tanja allemaal voorkeursbehandelingen kreeg.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31572290
Zoals ik ergens anders al zei:
Tanja hoeft alleen maar aanwezig te zijn, de andere bewoners zijn slechts decor.
Jammer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:35:06 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_31572549
Heeft iemand een link naar een forum of site waar Tanja wel populair is

(Met uitzondering van Talpa gerelateerde fora.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31572746
Probeer Google eens met: Tanja fanclub fansite fan
Had je zelf vast ook al bedacht.
Maarre.... wat was je van plan?
Wat bannetjes opdoen?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:56:31 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_31572925
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:46 schreef svann het volgende:
Probeer Google eens met: Tanja fanclub fansite fan
Had je zelf vast ook al bedacht.
Maarre.... wat was je van plan?
Wat bannetjes opdoen?
Huh

Ik constateer slechts dat de meeste polls vinden dat Tanja op moet hoeren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31573149
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:35 schreef APK het volgende:
Heeft iemand een link naar een forum of site waar Tanja wel populair is

(Met uitzondering van Talpa gerelateerde fora.)
Ik heb nog geen eigen forum
Ik ben er trouwens wel een keer een tegen gekomen
Maar daar werden alle negatieve reacties weggemodereerd
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31573416
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
Huh

Ik constateer slechts dat de meeste polls vinden dat Tanja op moet hoeren.
Ik vroeg me al af wat je op die sites wilde gaan doen.
Die Tanja-fansites lijken me erg dun gezaaid en zwaar in de minderheid.
Zelfs op de Talpa-site zijn de meesten niet positief over haar.
Even op de damesbladensites gekeken (wat een verzoeking).
Alleen bij viva is er één topikje over BB. Dat verschilt alleen van Fok in taalgebruik en barst trouwens van de van Fok gejatte BB-fake pics.
Bekende konklusie: alleen Hummie is blij met Tanja.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:51:26 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31573437
Het is een grote klerezooi. Andere jaren vlogen de meest walgelijke personen er meestal ook vrij snel uit. Dit jaar bljven ze gewoon over
Ik weet echt zo langzamerhand niet meer wat ik er van moet zeggen. Wat een ellende.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31573488
Tanja voor Tanja na, opgerot met Tanja, dan kan de BB-formule pas echt beginnen; afgesloten van de buitenwereld
Tanja is de grootste domper op deze editie, ik hoop echt dat ze heel snel vertrekt, die kettingrokende crackhoer die haar kindje 9 maanden vergiftigd heeft...
pi_31574408
Ik kijk er dan ook al niet meer met regelmaat naar, de streams heb ik al ruim een week niet meer bekeken. Ik lees hier nog wel de streamverslagen en soms een topic maar of ik nog enthousiast kan worden? Na haar vertrek misschien.
Please don't sit on my imaginary friend
pi_31574838
Eigenlijk vind ik het gedoe met Tanja nog niet eens het ergste. Ja het is hinderlijk dat ze zich zo bewust is van de eisen die ze kan (kon?) stellen omdat JDM en HVDT perse de eerste Big Brother baby van de wereld in het huis wilden hebben, ja het is jammer dat Tanja een onuitstaanbaar kreng is wat op tijden dommer lijkt dan het achtereind van een varken, maar dat zou allemaal geen ramp hoeven zijn.

Wat ik ECHT jammer vind is dat Talpa zijn beloftes gewoon niet waar maakt. Big Brother zou KEIHARD worden, de Big Brother van de geheimen en de onthullingen, bloed, zweet en tranen zou het kosten.

Ik zat op het puntje van mijn bureaustoel toen Ralph binnenkwam en Rob de aan hem overhandigde enveloppe opende. NAAR HUIS! De eerste bewoner moest nu al naar huis! Keihard! Prachtig! De tv uitzendingen waren nauwelijks begonnen en nu vloog de eerste er al uit! Hoe Expeditie Robinson! Hoe veelbelovend! In mijn hoofd speelden zich allerlei scenario's af. Hoe zou dit gaan? Er waren te weinig bewoners om in dit tempo door te gaan, kwam er nog een team? Zouden er mensen uit vliegen die door nieuwe bewoners vervangen zouden worden? Leroy?!

Maar nee. Rob mocht een paar nachtjes in het tuinhuisje zitten en Joost mocht hem eten brengen... Maar ooo wat een spannende TV dit mocht niemand zien! En wat een emoties kwamen er los toen Joost dacht het niet gehaald te hebben! Maar ook de hoop dat Rob er bij het falen van de geheime voedselbreng-missie-van-joost uit zou vliegen was tevergeefs, want wat was de KEIHARDE sanctie die de bewoners kregen voor dit falen? Niet alleen mocht Rob gewoon weer terug het huis in, het rantsoen werd ook nog eens niet verlengd, neeeeheee de loodzware straf was dat de vaststaande rantsoentijd NIET verkort zou worden! IEKS!

Zover het keiharde.

Dat de onthullingen? Hebben we die gezien? Goed, Rob heeft 1 been, of vier wanneer je al zijn gelegenheidsbenen meerekent. "Ralph is nog op Nattelie!" (Lees: Ralph en Nattelie hadden nog de gevoelens voor elkaar, die mij perfect normaal en weinig spectaculair lijken wanneer je toch een aantal jaar hebt samengewoond en niet met knallende ruzie uit elkaar bent gegaan.) Er zit een stiekeme homo! Olalalala! (Of toch niet?) Linda gaf Roel onder de dekens een handjob! Olalalal! Nederland geschokt! Kamervragen! Protest voor de deuren van het Talpa hoofdkantoor! JDM en HVDT bekogeld met eieren en taarten gevuld met kippenstront. De persoonlijke beveiliging rond deze personen tot het hoogste niveau opgevijzeld en ook Ruud en Bridget kunnen niet meer normaal over straat…

Maar nee. De wrede onthullingen, de hartverscheurende geheimen, ze zijn het gewoon allemaal niet. Het is 2005, wie maakt zich nu nog druk om al dan niet een homo en de bewoners hebben het BB spelletje sinds de jammerlijk gefaalde opdracht van Lieske ook wel door en leven ondanks de pogingen tot gestook van programmaleiding en presentatoren braaf onder het motto "horen, zien en zwijgen" omdat zij hun medebewoners ook best een paar ruggen gunnen. Dus breekt de pleuris niet uit wanneer Roel geen poot uitsteekt voor het volbrengen van een weekopdracht en kan hij daarboven op ook nog eens op zijn gemak 20 sigaretjes roken in een week waarin er geld valt te verdienen met niet roken. En daarboven op heeft het jammerlijke gedrag van de programmaleiding ertoe geleid dat de pleuris niet alleen niet losbreekt wanneer er een geheime opdracht speelt, alle bewoners schuiven nu alles af op geheime weekopdrachten, waardoor ruzies en scheldpartijen uitblijven. Zo confronteert Menno Ingrid niet met haar gedrag dat als een blad aan een boom is omgeslagen, nee hij wacht rustig donderdag af, want wellicht is het een opdracht, waar wat centjes mee te scoren zijn…

En zo blijft de beloofde sensationele TV (dan wel streams) keer op keer uit. Steeds veer ik op van mijn bureaustoel, om daarna even enthousiast weer in te zakken. Steeds zit ik met kromme tenen voor de TV op donderdagavond, me verbijtend over de hopeloze presentatie van Bridget en Ruud, het jammerlijke trekken en pushen aan de bewoners, om toch maar ergens mee te zitten. Maar wat kan Linda die handjob nou schelen? Wie is er in 2005 nog echt onder de indruk van een man met 1 dan wel 4 benen? Wie zit er nu werkelijk te wachten op een homograp? En wie thuis ziet nou niet dat deze dingen totaal niet de sensatie opleveren die de programmaleiding en de presentatie ervan proberen te maken? Voor sensationele TV heb je sensationele elementen nodig en die heeft deze BB gewoon niet. En dan is het niet afdoende om maar heel wanhopig de totaal onsensationele gebeurtenissen maar als heel spectaculair te blijven presenteren en vooral herhalen…
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:13:39 #23
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_31574857
Het enige positieve van deze BB vind ik de "gesprekken"in de forums op FOK!, de rest is vette shit.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_31576431
Nee niet helemaal. De geheimen en onthullingen in deze serie vallen mij tot nu toe nog tegen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:50:05 #25
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31576492
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eigenlijk vind ik het gedoe met Tanja nog niet eens het ergste. Ja het is hinderlijk dat ze zich zo bewust is van de eisen die ze kan (kon?) stellen omdat JDM en HVDT perse de eerste Big Brother baby van de ...........
Jezus wat een lange post, maar je hebt wel gelijk
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')