abonnement Unibet Coolblue
pi_32080135
Hier staan nog wat Buffy wallpapers: http://www.immortal-memories.net/indexx.php

Op die site staat er ook eentje van Alexa Davalos, die heb ik momenteel als achtergrond. Erg mooie kleuren (in het vorige topic had ik die ook gelinkt, maar toen is 'ie tijdelijk verwijderd door de webmaster daar. Kennelijk beperkte bandbreedte).
in a crowd you lose humanity
pi_32080948


Mijn walli
Correct en tevens juist...
  maandag 14 november 2005 @ 14:53:01 #78
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_32258718
Hey, stelletje lijers daar bij SBS 6 - waar was OMWF? Gewoon de aflevering erna terwijl het verhaal in OMWF doorloopt :S Of komt Buffy stiekem 2x per week zonder dat ik dat weet?
pi_32260098
sloegen ze die gewoon over? tsjonge jonge...

maja, ik volg t niet op sbs 6

wel vanochtend weer 3 afleveringen van seizoen 7 gekeken.
People live to learn things, and I learn to live...
  maandag 14 november 2005 @ 16:45:20 #80
88233 Steve
Still the best.
pi_32261789
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef haarb0l het volgende:
Hey, stelletje lijers daar bij SBS 6 - waar was OMWF? Gewoon de aflevering erna terwijl het verhaal in OMWF doorloopt :S Of komt Buffy stiekem 2x per week zonder dat ik dat weet?
ik snapte het ook niet, ik kon me geen kus herinneren.
Was wel een leuke aflevering gisteren.
Maar sbs,
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_32262937
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef Piepje het volgende:

[..]

dankjewel, net 2 afleveringen gezien

maar die plastic boxen zijn toch echt maar niks, zoiezo zijn ze al lelijk, maar dr zitten ook helemaal niet van die handige boekjes dingen in met welke aflveringen en de samenvattingen enzo, maja, t gaat om de dvd's zelf natuurlijk
Ik vind ze eerlijk gezegd wel beter, ik hoef al die extra poespas niet maar je betaalt er ondertussen wel voor. Maar ik keek net bij Bol.com en daar hebben ze geen plastic doosjes meer maar weer die dure originele! Het lijkt SBS6, Veronica, Net5 wel, die veranderen ook elke week hun aanbod
pi_32263739
Net5 heeft de aflevering "Once More With Feeling" de 1e maal een keer herhaald en waarschijnlijk mogen ze hem niet meer dan 1x herhalen...
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:51:19 #83
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_32281861
quote:
Op maandag 14 november 2005 16:45 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

ik snapte het ook niet, ik kon me geen kus herinneren.
Was wel een leuke aflevering gisteren.
Maar sbs,
Als je deze aflevering nog nooit hebt gezien dan MOET je 'm echt even ergens vandaan zien te halen... (ehm... in de winkel ofzo...) want hij is echt geniaal
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:27:05 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_32282746
TVP
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_32410626
Een leuk artikel over Buffy: http://www.whedon.info/article.php3?id_article=12547 Over Buffy de tekenfilm waar ik et eerder over had staat er dit:

Even longer in development was a proposed Buffy animated series featuring new adventures of the Scooby gang (and the retconned Dawn) set in the high school years. In a 2004 BBC interview, show runner Jeph Loeb said the project was stalled despite the fact that former Buffy scribes had completed many scripts and much of the original cast had committed to providing voices. The project still remains in limbo over at Fox.



Ik blijf hoop houden, dat et misschien alsnog lukt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 19 november 2005 @ 22:59:24 #86
88233 Steve
Still the best.
pi_32412179
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:51 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Als je deze aflevering nog nooit hebt gezien dan MOET je 'm echt even ergens vandaan zien te halen... (ehm... in de winkel ofzo...) want hij is echt geniaal
Ooit (wie weet hoe lang dat gaat duren ) wil ik de hele serie op dvd, dan zal ik hem wel zien. Of net5 moet weer beginnen met uitzenden in dat seizoen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_32421705
Ik ben zo blij!!
Eindelijk mijn collectie compleet!!
Vorig jaar heb ik die boffy box met 7 seizoenen gekocht, en poosje terug die Angel box met alle 5 de seizoenen!! Ik heb nummer 824, echt wel laag!

Maar goed, kon ik ein-de-lijk seizoen 5 van Angel afkijken, en ik moet zeggen: hoeveel beauties kan je in een seizoen proppen zeg...Not Fade Away en Youre Welcome..
Die waren toch echt wel de mooiste...Al met al ben ik echt wel tevreden over het laatste seizoen van Angel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32431465
quote:
Op zondag 20 november 2005 12:34 schreef Love_My_Baby het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_32431600
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:37 schreef Slayage het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32431682
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:42 schreef Love_My_Baby het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in a crowd you lose humanity
pi_32431774
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:42 schreef Love_My_Baby het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_32431886
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Ik had dat gevoel met die aflevering van buffy tegen het einde van de serie, dat ze verraden werd door haar matties en een beetje door Sunnydale loopt te zwerven. Dat was nou een waardeloze aflevering die ook niets toevoegde aan het verhaal.
Dat vond ik nu juist wel een leuke aflevering. Wat ik vervolgens wel weer jammer vond, was dat Buffy natuurlijk toch weer gelijk kreeg. Het was imo ook wel leuk geweest als ze dat eens een keertje niet had. Ze was op een gegeven moment ook nogal eigenzinnig en arrogant aan het worden.
in a crowd you lose humanity
pi_32432190
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat vond ik nu juist wel een leuke aflevering. Wat ik vervolgens wel weer jammer vond, was dat Buffy natuurlijk toch weer gelijk kreeg. Het was imo ook wel leuk geweest als ze dat eens een keertje niet had. Ze was op een gegeven moment ook nogal eigenzinnig en arrogant aan het worden.
OMG wil je zeggen, dat je wel begreep waarom ze het deden? Nee man. Ik was zo pissed die aflevering. Ik zat gewoon te vloeken tegen die losers. Vooral die opmerking van Xander Wanneer heefy Buffy het mis gehad? Nooit. En aan het einde van de rit. Wordt nog steeds aan haar vaardigheden getwijfeld
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_32432290
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

OMG wil je zeggen, dat je wel begreep waarom ze het deden? Nee man. Ik was zo pissed die aflevering. Ik zat gewoon te vloeken tegen die losers. Vooral die opmerking van Xander Wanneer heefy Buffy het mis gehad? Nooit. En aan het einde van de rit. Wordt nog steeds aan haar vaardigheden getwijfeld
Ja, ik kon het wel begrijpen, want ze begon erg irritant te worden en onbezonnen risico's te nemen.
in a crowd you lose humanity
pi_32482538
Gisteren The Body gekeken Moest weer een aantal scenes heftig naar adem snakken en mijn neus ophalen. Wat is het toch goed gemaakt zeg. Echt uit het leven gegrepen.

"Mom, mom, mommy"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_32492921
Ik heb voor een tijdje terug de eerste Angel box gekocht maar het menu van de eerste dvd werkt niet goed. Ik kan niet eens in het menu komen. de dvd begint gewoon bij de eeste aflevering en als die afgelopen is begint deze weer opnieuw. Ik kan dus ook niet naar de tweede aflevering toe. Ligt dit aan mijn dvd speler of aan de schijfjes?
vet shitt...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 november 2005 @ 22:35:29 #97
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_32493102
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:24 schreef Slayage het volgende:
Gisteren The Body gekeken Moest weer een aantal scenes heftig naar adem snakken en mijn neus ophalen. Wat is het toch goed gemaakt zeg. Echt uit het leven gegrepen.
zeker. het enige jammere eraan vond ik de vechtscene, eigenlijk. Dat had van mij weg mogen blijven.

Ik moet nog 2 afleveringen kijken van seizoen 6, en dan ben ik daar in anderhalve week doorheen gegaan. Het valt wel op dat dat veeeeel meer sex bevat dan alle seizoenen ervoor bij elkaar.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:39:54 #98
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32493289
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:24 schreef Slayage het volgende:
Gisteren The Body gekeken Moest weer een aantal scenes heftig naar adem snakken en mijn neus ophalen. Wat is het toch goed gemaakt zeg. Echt uit het leven gegrepen.

"Mom, mom, mommy"
Anya schittert daarin!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_32496518
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Anya schittert daarin!
"Anya, ever the one with words" De hamvraag van het leven: Waarom?
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef Tokus het volgende:

[..]

zeker. het enige jammere eraan vond ik de vechtscene, eigenlijk. Dat had van mij weg mogen blijven.

Ik moet nog 2 afleveringen kijken van seizoen 6, en dan ben ik daar in anderhalve week doorheen gegaan. Het valt wel op dat dat veeeeel meer sex bevat dan alle seizoenen ervoor bij elkaar.
Toen ik em gisteren keek, dacht ik bij mezelf van heh? werd er nog een vamp geslayd deze aflevering? Was het helemaal vergeten en die scene heeft ook helemaal geen functie en had dan ook inderdaad weggelaten kunnen worden. Maarja life goes on voor Buffy en het hoort er bij natuurlijk, being the slayer and all.

Inderdaad Buffy en Spike Het is leuk om de afleveringen van seizoen 5 te kijken waarin Buffy walgt van Spike en zegt dat de enige kans dat Spike met haar heeft is als ze onbewust was en als je dat dan vergelijkt met seizoen 6. Daar piept onze Slayer ietsje anders

SMG heeft naderhand gezegd, dat ze het niet echt leuk om die scenes te doen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 23 november 2005 @ 08:36:57 #100
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32499801
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

"Anya, ever the one with words" De hamvraag van het leven: Waarom?
[..]

Toen ik em gisteren keek, dacht ik bij mezelf van heh? werd er nog een vamp geslayd deze aflevering? Was het helemaal vergeten en die scene heeft ook helemaal geen functie en had dan ook inderdaad weggelaten kunnen worden. Maarja life goes on voor Buffy en het hoort er bij natuurlijk, being the slayer and all.

Inderdaad Buffy en Spike Het is leuk om de afleveringen van seizoen 5 te kijken waarin Buffy walgt van Spike en zegt dat de enige kans dat Spike met haar heeft is als ze onbewust was en als je dat dan vergelijkt met seizoen 6. Daar piept onze Slayer ietsje anders

SMG heeft naderhand gezegd, dat ze het niet echt leuk om die scenes te doen.
De liefdesscènes of de Spike-afzike-scènes?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')