abonnement Unibet Coolblue
pi_31531940
Hebben jullie al een idee hoe de samenstelling van de groep zich zal ontwikkelen?
Over het algemeen vind ik iedereen nog een beetje allemansvriendjes....
Er ontstaan al wel wat voorzichtige kliekjes maar men is nog niet erg radicaal.
Ik zie wel een tweedeling ontstaan in de groep door:
Dido + Nathalie (Roel) versus Ingrid + Chantal (Menno, Tanja)
Lieske, Joost en Rob kan ik nog niet erg goed plaatsen....
Rob is eigenlijk alleen maar anti-menno...

Afvallers vanaf nu in volgorde:
1. Rob
2. Tanja
3. Chantal
4. Menno
5. Ingrid
6. Nathalie (ik snap t niet maar vrees dat ze door haar pact met dido en joost wel zo ver komt)
7. Dido
Roel, Lieske en Joost blijven over voor de overwinning....
Roel en Joost too obvious....
Lieske kan wel eens de onverwachte winnaar worden!!
pi_31532009
1. Rob
2. Tanja
3. Lieske
4. Ingrid
5. Menno
6. Nathalie
7. Chantal
8. Dido
9. Roel
10. Joost
pi_31532140
1 rob
2 menno
3 tanja
4 ingrid
5 nathalie
6 chantal
7 dido
8 joost
9 roel
10 lieske
hardcoholic
pi_31532370
Welnee, joh, Lieske als eerste daarna Menno, ik geloof Tanjalies helemaal sinds hij de weekopdracht heeft "voorspeld". Ik denk dat Tanja binnen een paar dagen het huis verlaat om lekker met haar kindje thuis te kunnen genieten... wat moet je immers in een bb-huis met zo'n wondertje....
Wat mij betreft mag Lieske winnen, dat is de enige sportieve daar, de rest spoort echt niet! Maar goed, heb het niet voor het zeggen...
pi_31532592
Kan iemand meteen voorspellen wanneer er exits gaan plaatsvinden? In dit tempo zitten ze aan het eind nog met 6 man of zo, dat kan toch niet de bedoeling zijn??
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_31532759
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:00 schreef ridder204 het volgende:
Welnee, joh, Lieske als eerste daarna Menno, ik geloof Tanjalies helemaal sinds hij de weekopdracht heeft "voorspeld". Ik denk dat Tanja binnen een paar dagen het huis verlaat om lekker met haar kindje thuis te kunnen genieten... wat moet je immers in een bb-huis met zo'n wondertje....
Wat mij betreft mag Lieske winnen, dat is de enige sportieve daar, de rest spoort echt niet! Maar goed, heb het niet voor het zeggen...
Tanja gaat niet uit zichzelf naar huis .. zij denkt dat ze dankzij de baby gaat winnen (hoeft ze ook niet meer te werken in een sexboederij)!! ik ben bang dat ze daar nog gelijk in kan krijgen ook
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:30:00 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31532996
De exits:

1) Lieske
2) Menno
3) Rob
4) Nathalie
5) Chantal
6) Ingrid

Roel, Dido en Joost blijven over en Joost, de anti-held krijgt a la Koos een geldbedrag aangeboden waardoor Dido BB5 wint.

Ohja Tanja is uit zichzelf exit gegaan natuurlijk .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31533000
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:18 schreef kavu het volgende:

[..]

Tanja gaat niet uit zichzelf naar huis .. zij denkt dat ze dankzij de baby gaat winnen (hoeft ze ook niet meer te werken in een sexboederij)!! ik ben bang dat ze daar nog gelijk in kan krijgen ook
Als zij een normale vrouw zou zijn, dan zou ze naar huis gaan met haar newborn Jocelyn (snap ubrerhaupt niet wat ze daar deed als zwangere, ik was 24, ook alleenstaand en zwanger, kon het prima af in mijn up trouwens, maar goed, we zijn niet allemaal eender). Uit ervaring weet ik dat als je een kindje krijgt, er niks anders meer telt de komende weken als je baby. Kan mij niet voorstellen dat ze blijft... We shall see.... (heb ook begrepen dat iedereen een startbedrag krijgt en daggeld, die van haar zal wel wat hoger liggen...gelijk goede reden waarom ze daar zit...)
pi_31533888
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:34 schreef Promiss het volgende:
Hebben jullie al een idee hoe de samenstelling van de groep zich zal ontwikkelen?
Over het algemeen vind ik iedereen nog een beetje allemansvriendjes....
Er ontstaan al wel wat voorzichtige kliekjes maar men is nog niet erg radicaal.
Ik zie wel een tweedeling ontstaan in de groep door:
Dido + Nathalie (Roel) versus Ingrid + Chantal (Menno, Tanja)
Lieske, Joost en Rob kan ik nog niet erg goed plaatsen....
Rob is eigenlijk alleen maar anti-menno...

Afvallers vanaf nu in volgorde:
1. Rob
2. Tanja
3. Chantal
4. Menno
5. Ingrid
6. Nathalie (ik snap t niet maar vrees dat ze door haar pact met dido en joost wel zo ver komt)
7. Dido
Roel, Lieske en Joost blijven over voor de overwinning....
Roel en Joost too obvious....
Lieske kan wel eens de onverwachte winnaar worden!!
Ik zou heel graag zelf een lijstje maken... maar wat jij hebt getypt is psies wat ik ook denk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')