abonnement Unibet Coolblue
pi_31505909
Ik las ergens dat een VVD-kamerlid heeft geoperd om Big Brother te verbieden omdat het slecht is voor de geestelijke volksgezondheid.

Beetje overdreven? Misschien wel maar nu ze zo duidelijk hebben gemaakt dat het volksverlakkerij is en dat gedoe met dat zielige kindje dat meteen getraumatiseerd is, vind ik er wel wat voor te zeggen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:59:33 #2
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31505946
* Scorpie agrees, verbieden die hap!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:59:51 #3
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_31505949
Al gaat het nog 200 honderd jaar door, t interesseert me geen flikker.
Al stopt t vandaag nog, t interesseert me ook geen flikker.
Lang leve mij! *O*
pi_31505982
De overheid speelt zelf big brother met Donner in de rol van Hummie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dementor op 17-10-2005 10:27:57 ]
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:02:37 #5
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31506002
Ik dacht dat de VVD stond voor vrijheid van keuze en denken... officieel dan hè? Het blijkt in de praktijk dat de VVD toch meer uit is op het beperken van de persoonlijke keuzevrijheid van een ieder.

Let wel: Ik vind de Big Brother bewoners werkelijk enorme idioten, maar als zij fijn in een huis willen gaan zitten, dan moeten ze dat zelf weten. Met een normale gezonde moeder die blij en gelukkig door het leven gaat, was op zich ook niets mis geweest als ze in het huis had gezeten. Nu we helaas met Tanja zitten opgescheept, hoop ik alleen maar van harte dat het kind asap bij haar door de Kinderbescherming wordt weggehaald.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:03:54 #6
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31506026
Ojee, ik heb ff niet opgelet! Zijn er weer verkiezingen op komst? Heeft iemand weer geklaagd?
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_31506035
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:02 schreef Maerycke het volgende:
Ik dacht dat de VVD stond voor vrijheid van keuze en denken...
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:11:31 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31506184
Waarom BB5 en niet de belspelletjes? Of of of...

Er zijn zoveel hersenloze programma's op te noemen, wat is er zo veel slechter aan BB5?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:19:48 #9
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31506387
Hij heeft volkomen gelijk. Had de VVD maar meer van dit soort mensen!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:20:52 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31506414
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:11 schreef Dagonet het volgende:
Waarom BB5 en niet de belspelletjes? Of of of...

Er zijn zoveel hersenloze programma's op te noemen, wat is er zo veel slechter aan BB5?
Babies die uitgepoept worden door een moeder die de herseninhoud van een verrotte kiwi heeft, en dat live op tv...dat zie ik niet in belspelletjes, jij wel?

Besides, BB is toch een belspelletje of niet? Je moet tot het laatst sms-en en bellen terwijl de uitslag al een half uur daarvoor op teletext staat

Neemt niet weg dat ze ook belspelletjes moeten verbieden, das ook zooi.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_31506443
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:11 schreef Dagonet het volgende:
Waarom BB5 en niet de belspelletjes? Of of of...

Er zijn zoveel hersenloze programma's op te noemen, wat is er zo veel slechter aan BB5?
Dat kind dat geboren gaat worden is natuurlijk wel de ultieme botheid.

Tegen belspelletjes is de politiek al heel vaak in actie gekomen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:23:17 #12
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31506477
Dit zou echt te gek zijn voor woorden

Mensen kiezen er toch zelf voor om hier aan mee te doen !
En mensen kiezen er zelf voor om dit te kijken, wie denkt de VVD wel dat ze zijn om dit aan banden te leggen

Echt belachelijk, is er eindelijk weer een programma op de buis wat een hoop mensen leuk vinden, moet de politiek zich er weer mee bemoeien, laten ze zich eens druk maken om echt belangrijke dingen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_31506558
Welke VVD'er dan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31506770
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Babies die uitgepoept worden door een moeder die de herseninhoud van een verrotte kiwi heeft, en dat live op tv...dat zie ik niet in belspelletjes, jij wel?

Besides, BB is toch een belspelletje of niet? Je moet tot het laatst sms-en en bellen terwijl de uitslag al een half uur daarvoor op teletext staat

Neemt niet weg dat ze ook belspelletjes moeten verbieden, das ook zooi.
Nogmaals... dat was NIET de eindstand.... maar de voorlopige tussenstand die op teletekst stond... n.a.v de laatste tussenstand kwam namelijk al naar voren dat Linda eruit zou moeten en hadden ze alles al klaargezet voor Teletekst... alleen jammer dat er dan een lul is die op de verkeerde knop drukt
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:36:18 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31506805
Ik dacht dat deze discussie zes jaar geleden al eens gevoerd was
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:39:15 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31506876
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kind dat geboren gaat worden is natuurlijk wel de ultieme botheid.
In hoeverre is dat wezenlijk anders dan een programma als 'de bevalling', anders dan dat je nu meer van de zwangerschapsperiode ziet?
quote:
Tegen belspelletjes is de politiek al heel vaak in actie gekomen.
En waarom? Kijk, als het op een publieke omroep zou zijn, vooruit, maar het zijn commerciëlen, waarom zou de politiek zich daarmee bemoeien?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator maandag 17 oktober 2005 @ 10:44:12 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31506989
Ik las ergens dat SCH een aandachtsgeile nitwit is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31507010
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:26 schreef Suijk het volgende:
Welke VVD'er dan?
Hoorde het op de radio, volgens mij was het die vrouw die over de media gaat.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:45:46 #19
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31507023
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoorde het op de radio, volgens mij was het die vrouw die over de media gaat.
oh, een vrouw, excuses, ik was weer te bevooroordeeld.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31507030
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoorde het op de radio, volgens mij was het die vrouw die over de media gaat.
Orgu ? toch ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:49:23 #21
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31507103
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:34 schreef Wishjuh het volgende:

[..]

Nogmaals... dat was NIET de eindstand.... maar de voorlopige tussenstand die op teletekst stond... n.a.v de laatste tussenstand kwam namelijk al naar voren dat Linda eruit zou moeten en hadden ze alles al klaargezet voor Teletekst... alleen jammer dat er dan een lul is die op de verkeerde knop drukt
Sure, zoiets zou ik ook uit mijn duim kunnen zuigen kunnen zeggen.
Ik had gedacht dat mensen na deze blunder van Talpa wel wijzer zouden zijn geworden, maar blijkbaar is het volk kortzichtig indien het goed gevoed wordt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:49:53 #22
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31507113
He SCH waar had je dat gelezen of gehoord?

In de OP heb je het eerst over gelezen en nu over gehoord op de radio .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31507523
Welk VVD-kamerlid was dat, SCH?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31508160
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sure, zoiets zou ik ook uit mijn duim kunnen zuigen kunnen zeggen.
Ik had gedacht dat mensen na deze blunder van Talpa wel wijzer zouden zijn geworden, maar blijkbaar is het volk kortzichtig indien het goed gevoed wordt.
Ah. Volgens jou is een per ongeluk gepubliceerde necrologie dan ook bewijs van een moordcomplot?

"Jamaar: Hij had vandaag al dood moeten zijn! Kijk maar!"

Feit is dat dit soort berichten altijd van te voren gemaakt worden, en klaar staan voor publicatie. Van alle genomineerden. Of van alle mogelijke winnaars bij iets als Idols. Of denk je dat een bijbehorend verhaaltje pas getikt wordt wanneer de uitslag bekend is?

Zoiets staat al lang een breed klaar, en de juiste wordt vrijgegeven voor publicatie wanneer de uitslag bekend is. Helaas heeft nu waarschijnlijk iemand de laatste tussenstand voor eindstand aangezien, en het artikel vrijgegeven.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:47:31 #25
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31508287
Typisch weer SCH dat hij niet terugkomt in zijn reltopic
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31508388
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Welk VVD-kamerlid was dat, SCH?
Die mevrouw Orgu dus waarschijnlijk. Het was in een discussie tussen allerlei mensen en op de vraag of BB eigenlijk verboden moest worden zei ze na lang aandringen Ja. Ze had zoveel kritiek op het programma.

Ik vind het wel ver gaan om een programma te verbieden maar BB gaat dan ook wel erg ver.
pi_31508536
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Die mevrouw Orgu dus waarschijnlijk. Het was in een discussie tussen allerlei mensen en op de vraag of BB eigenlijk verboden moest worden zei ze na lang aandringen Ja. Ze had zoveel kritiek op het programma.

Ik vind het wel ver gaan om een programma te verbieden maar BB gaat dan ook wel erg ver.
In welk opzicht gaat BB dan erg ver?
Denk je dat de baby het in dat huis slechter zou hebben dan bij een geboorte thuis? Volgens mij maakt het geen moer uit. Dat het voor de moeder en oma minder prettig is, dat zou kunnen, maar dat zijn gewoon volwassen mensen die er zelf voor kiezen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31508602
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

In welk opzicht gaat BB dan erg ver?
Denk je dat de baby het in dat huis slechter zou hebben dan bij een geboorte thuis? Volgens mij maakt het geen moer uit. Dat het voor de moeder en oma minder prettig is, dat zou kunnen, maar dat zijn gewoon volwassen mensen die er zelf voor kiezen.
Ja, die baby heeft het slechter. Voor ontwikkeling en begin van het leven vind ik het razend zorgwekkend en ik vind het schandalig dat een kind op die manier geboren wordt, onder die stress en als een soort nationale trofee wordt tentoongesteld.

Bovendien is het dom dat ze het kiezersbedrog vorige week zo openlijk geventileerd hebben.
pi_31508608
Overigens vind ik dit soort bevoogdend getuttebel absoluut on-liberaal.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31508678
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, die baby heeft het slechter. Voor ontwikkeling en begin van het leven vind ik het razend zorgwekkend en ik vind het schandalig dat een kind op die manier geboren wordt, onder die stress en als een soort nationale trofee wordt tentoongesteld.
Hoezo is die stress groter dan bij een bevalling thuis of in het ziekenhuis? Daarnaast is m.i. de begeleiding nu beter dan wat ze normaal thuis zou krijgen.

2 vroedvrouwen die een middagje langskomen om de 'familie' het wel en wee van de geboorte uit te leggen? Dat krijg je normaal dus gewoon nooit gedaan.
quote:
Bovendien is het dom dat ze het kiezersbedrog vorige week zo openlijk geventileerd hebben.
.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31508781
Ik vind ook dat ze het wel mogen verbieden. Buiten dat het gewoon een ontzettend dramatisch programma is, vind ik die hele bevalling eigenlijk te erg voor woorden en zeer kind-onwaardig. Mediageil vind ik het.... zum kotsen
pi_31508782
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Hoezo is die stress groter dan bij een bevalling thuis of in het ziekenhuis? Daarnaast is m.i. de begeleiding nu beter dan wat ze normaal thuis zou krijgen.

2 vroedvrouwen die een middagje langskomen om de 'familie' het wel en wee van de geboorte uit te leggen? Dat krijg je normaal dus gewoon nooit gedaan.
Ik denk dat jij ietwat onderschat wat het voor gevolgen voor de ontwikkeling van een baby heeft om dit allemaal mee te maken.
quote:
.
Je probeert het bedrog nog steeds te verbloemen?
pi_31509160
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sure, zoiets zou ik ook uit mijn duim kunnen zuigen kunnen zeggen.
Ik had gedacht dat mensen na deze blunder van Talpa wel wijzer zouden zijn geworden, maar blijkbaar is het volk kortzichtig indien het goed gevoed wordt.
Nou die verklaring die Talpa gaf had ik meteen al in m'n hoofd zitten (en ook al gepost al 2 dagen voordat Talpa ermee kwam)... dat is namelijk de meest voor de hand liggende verklaring... echter is men in Nederland meer van het Complot-denken... is wel typisch nederlands... zeiken om het zeiken... er wordt heus wel gemanimpuleerd (zoals dat Bridget in de liveshow aan Tanja vertelde dat er massaal op haar gestemd was)... maar er wordt niet met de stemmen geklooit... dat zou ook nergens op slaan aangezien Talpa zichzelf ermee in de vingers zou snijden. Dan ga je dus feitelijk in tegen de stem van het volk... dat zou nergens op slaan. Alles wat men hier al vanaf BB1 al roept over complot en fraude heb ik nooit geloofd omdat daar nooit bewijs voor is geweest... (alleen maar slappe verhalen zoals..een vriend van mij sprak in de kroeg met Gert Jan uit BB3 en zei dat bla bla roddelverhalen) Nederland is nou eenmaal goed in het bedenken van complotten... ik bedoel Ralfph's tweelingbroer is in het BB huis yeah sure (om maar een voorbeeld te noemen)... maar goed ik ga vanaf nu stoppen met mijn mening te verkondigen want het is helaas vechten tegen de bierkaai... blijkbaar willen veel mensen het hier op FOK van de buis hebben aangezien er zoveel werk van wordt gemaakt... beetje tegenstrijdig.. wel kijken... maar dan ook zeiken over fraude\complotten. Kijk dan niet.

Wat ik erg merk is dat het ook nooit goed is... ik weet zeker dat stel BB regelt een Notaris, er weer mensen zijn die dan zeggen dat die ook omgekocht kan worden.. zo bedoel ik dus.. het is toch nooit goed.
pi_31509462
hoeveel betaald de mol jou nou eigenlijk?
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:35 schreef Wishjuh het volgende:

[..]

Nou die verklaring die Talpa gaf had ik meteen al in m'n hoofd zitten (en ook al gepost al 2 dagen voordat Talpa ermee kwam)... dat is namelijk de meest voor de hand liggende verklaring... echter is men in Nederland meer van het Complot-denken... is wel typisch nederlands... zeiken om het zeiken... er wordt heus wel gemanimpuleerd (zoals dat Bridget in de liveshow aan Tanja vertelde dat er massaal op haar gestemd was)... maar er wordt niet met de stemmen geklooit... dat zou ook nergens op slaan aangezien Talpa zichzelf ermee in de vingers zou snijden. Dan ga je dus feitelijk in tegen de stem van het volk... dat zou nergens op slaan. Alles wat men hier al vanaf BB1 al roept over complot en fraude heb ik nooit geloofd omdat daar nooit bewijs voor is geweest... (alleen maar slappe verhalen zoals..een vriend van mij sprak in de kroeg met Gert Jan uit BB3 en zei dat bla bla roddelverhalen) Nederland is nou eenmaal goed in het bedenken van complotten... ik bedoel Ralfph's tweelingbroer is in het BB huis yeah sure (om maar een voorbeeld te noemen)... maar goed ik ga vanaf nu stoppen met mijn mening te verkondigen want het is helaas vechten tegen de bierkaai... blijkbaar willen veel mensen het hier op FOK van de buis hebben aangezien er zoveel werk van wordt gemaakt... beetje tegenstrijdig.. wel kijken... maar dan ook zeiken over fraude\complotten. Kijk dan niet.

Wat ik erg merk is dat het ook nooit goed is... ik weet zeker dat stel BB regelt een Notaris, er weer mensen zijn die dan zeggen dat die ook omgekocht kan worden.. zo bedoel ik dus.. het is toch nooit goed.
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:06:49 #35
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31509755
Eens, Programma's zoals BB moeten gewoon een perm-ban krijgen.
pi_31509880
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
Ik las ergens dat een VVD-kamerlid heeft geoperd om Big Brother te verbieden omdat het slecht is voor de geestelijke volksgezondheid.

Beetje overdreven? Misschien wel maar nu ze zo duidelijk hebben gemaakt dat het volksverlakkerij is en dat gedoe met dat zielige kindje dat meteen getraumatiseerd is, vind ik er wel wat voor te zeggen.
De VVD onderstreept maar weer eens hoe "liberaal" ze wel niet is .

Maar dat met die bevalling vind ik eerlijk gezegd ook wel wat ver gaan. Je plaatst een zwangere vrouw in een relatief stressvolle omgeving, dat heeft zijn weerslag op de ongeboren foetus, en die weerslag zal niet positief zijn. Persoonlijk vind ik het nogal onverantwoord van die muts, en van Talpa, maar ja, die hebben overal het poep aan, als het maar geld oplevert.

Wat de volwassenen betreft, iedereen moet zelf weten of hij of zij zo debiel is om aan BB mee te doen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31509944
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Hoezo is die stress groter dan bij een bevalling thuis of in het ziekenhuis? Daarnaast is m.i. de begeleiding nu beter dan wat ze normaal thuis zou krijgen.

2 vroedvrouwen die een middagje langskomen om de 'familie' het wel en wee van de geboorte uit te leggen? Dat krijg je normaal dus gewoon nooit gedaan.
Het gaat niet zozeer om de bevalling. Het gaat om de zwangerschap, deelname aan BB zorgt écht wel voor een hoop stress. Je wordt in een situatie geplaatst die waar je nog nooit in hebt gezeten en je bent in 1 klap je hele sociale omgeving kwijt. En stress bij de moeder is negatief voor de ontwikelling van de foetus. Als je dat niet gelooft ga je maar googlen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31510545
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om de bevalling. Het gaat om de zwangerschap, deelname aan BB zorgt écht wel voor een hoop stress. Je wordt in een situatie geplaatst die waar je nog nooit in hebt gezeten en je bent in 1 klap je hele sociale omgeving kwijt. En stress bij de moeder is negatief voor de ontwikelling van de foetus. Als je dat niet gelooft ga je maar googlen...
Oh, dat stress negatief werkt geloof ik wel hoor. Maar m.i. is dat een onderdeel van de vrije keus die de moeder heeft. Net als blijven roken, ongezond eten, blijven werken of ruzie hebben binnen de familie . Allemaal zaken die stress opleveren, of gewoon al ongezond zijn voor de baby.

Wat ik niet snap is a) de bemoeienis van een partij die liberaal claimt te zijn met die vrije keus van mensen, en b) de volslagen overtrokken reactie om een programma als BB te verbieden omdat welgeteld één zwangere vrouw de keuze heeft gehad c.q. gemaakt om er aan mee te doen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:49:45 #39
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31510706
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:35 schreef Wishjuh het volgende:

[..]
Als die verklaring voor de hand liggend is, waarom word dat niet DIRECT gezegd, maar doen ze er 2 dagen over? Verder ben je het met mij eens dat er gemanipuleerd word, maar word dat dus in het klein gedaan? Even omgekeerd; waarom zou het niet in het groot kunnen? knoeien met stemmen dus?

Dus het zou nergens op slaan dat Talpa hun primeur (een bevalling live op tv in BB) voor elke prijs willen beschermen? Nou, het klinkt mij anders heel erg logisch in de oren...

Verder kijk ik BB na 2 afleveringen niet meer, heb ik me conclusies kunnen trekken in 2x een half uur en deze verhalen die ik er nu bij hoor, maken het programma nu echt niet veel beter in mijn ogen.

Dat hele notaris gedoe kan me geen reet schelen, die man die ziet alleen wat getalletjes en voor de rest niet. Fraude begint al veel eerder hoor, begint bij het manipuleren van de data, en niet het omkopen van een notarisje
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:15:35 #40
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31511348
wat dacht je .... dat die zwangere er echt gestemd kan worden

dat maak je mij echt niet wijs en dus is dit programma al frauduleus voordat het begon !!
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_31511413
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Oh, dat stress negatief werkt geloof ik wel hoor. Maar m.i. is dat een onderdeel van de vrije keus die de moeder heeft. Net als blijven roken, ongezond eten, blijven werken of ruzie hebben binnen de familie . Allemaal zaken die stress opleveren, of gewoon al ongezond zijn voor de baby.

Wat ik niet snap is a) de bemoeienis van een partij die liberaal claimt te zijn met die vrije keus van mensen, en b) de volslagen overtrokken reactie om een programma als BB te verbieden omdat welgeteld één zwangere vrouw de keuze heeft gehad c.q. gemaakt om er aan mee te doen.
Ik ben het met je eens, en ik roep ook niet dat ze het moeten verbieden, maar ik vind het gebeuren en de rol van Talpa daarin nogal dubieus. Die zouden wmb gewoon moeten zeggen:"dit lijkt ons geen gezonde omgeving voor een zwangere vrouw, en daar doen we niet aan mee.". In plaats daarvan zeggen ze:"woot! Een zwangere vrouw! Kijkcijfers!, Geld!".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31511762
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ah. Volgens jou is een per ongeluk gepubliceerde necrologie dan ook bewijs van een moordcomplot?

"Jamaar: Hij had vandaag al dood moeten zijn! Kijk maar!"

Feit is dat dit soort berichten altijd van te voren gemaakt worden, en klaar staan voor publicatie. Van alle genomineerden. Of van alle mogelijke winnaars bij iets als Idols. Of denk je dat een bijbehorend verhaaltje pas getikt wordt wanneer de uitslag bekend is?

Zoiets staat al lang een breed klaar, en de juiste wordt vrijgegeven voor publicatie wanneer de uitslag bekend is. Helaas heeft nu waarschijnlijk iemand de laatste tussenstand voor eindstand aangezien, en het artikel vrijgegeven.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:35:45 #43
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_31511822
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Feit is dat dit soort berichten altijd van te voren gemaakt worden, en klaar staan voor publicatie. Van alle genomineerden. Of van alle mogelijke winnaars bij iets als Idols. Of denk je dat een bijbehorend verhaaltje pas getikt wordt wanneer de uitslag bekend is?

Zoiets staat al lang een breed klaar, en de juiste wordt vrijgegeven voor publicatie wanneer de uitslag bekend is. Helaas heeft nu waarschijnlijk iemand de laatste tussenstand voor eindstand aangezien, en het artikel vrijgegeven.
Tering, wat ben jij naïef zeg.
Lang leve mij! *O*
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:36:20 #44
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_31511835
Prima, samen met 90 procent bagger van de rest van het televisieaanbod .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_31512067
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als die verklaring voor de hand liggend is, waarom word dat niet DIRECT gezegd, maar doen ze er 2 dagen over? Verder ben je het met mij eens dat er gemanipuleerd word, maar word dat dus in het klein gedaan? Even omgekeerd; waarom zou het niet in het groot kunnen? knoeien met stemmen dus?

Dus het zou nergens op slaan dat Talpa hun primeur (een bevalling live op tv in BB) voor elke prijs willen beschermen? Nou, het klinkt mij anders heel erg logisch in de oren...

Verder kijk ik BB na 2 afleveringen niet meer, heb ik me conclusies kunnen trekken in 2x een half uur en deze verhalen die ik er nu bij hoor, maken het programma nu echt niet veel beter in mijn ogen.

Dat hele notaris gedoe kan me geen reet schelen, die man die ziet alleen wat getalletjes en voor de rest niet. Fraude begint al veel eerder hoor, begint bij het manipuleren van de data, en niet het omkopen van een notarisje
Jamaar luister nou.... als Tanja echt de laagst aantal stemmen had gehad... dan was Tanja blijkbaar helemaal niet zo populair in Nederland... en is er voor Talpa dus geen reden haar erin te willen houden aangezien Nederland dus stemt dat Tanja eruit moet... Dus de beredenatie klopt niet helemaal als je zegt dat Talpa Tanja erin wilt houden vanwege de kijkcijfers... Talpa heeft er JUIST baat bij als Nederland stemt... Alleen de kijkers zelf weten wie ze wel mogen en wie ze niet mogen... Dus van te voren bepalen dat Tanja of iemand anders door gaat of eruit gaat is helemaal niet in het voordeel van Talpa aangezien de kijker weet wat ze wil.

En om te reageren op je eerste paar zinnen... Is het niet erg logisch dat ze even de juiste persoon moeten vinden etc die verantwoordelijk was voor de fout. Ik kan me zeker wel indenken dat het 2 dagen duurt voordat ze dat uitgezocht hadden en klaargemaakt voor publicatie...

Verder vind ik dat, als je maar 2x een half uur gekeken hebt naar BB en als je afgaat op de berichtgeving hier, je hier niet echt over mee kan praten... wat men hier namelijk zegt is vaak expres negatief (zoals al vanaf het begin het geval is bij programma's als BB en Idols)

Ook denk ik dat Talpa sowieso niet zou frauderen met de stemmen.... je weet namelijk dat zoiets uit kan komen... en dan ben je als nieuwe zender nog niet jarig... al die punten bij elkaar geven mij genoeg redenen om te geloven dat alles fair gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wishjuh op 17-10-2005 14:59:10 ]
pi_31512772
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, en ik roep ook niet dat ze het moeten verbieden, maar ik vind het gebeuren en de rol van Talpa daarin nogal dubieus. Die zouden wmb gewoon moeten zeggen:"dit lijkt ons geen gezonde omgeving voor een zwangere vrouw, en daar doen we niet aan mee.". In plaats daarvan zeggen ze:"woot! Een zwangere vrouw! Kijkcijfers!, Geld!".
OK, dat is een andere discussie. Ik zie een commerciele zender niet als hoeder van de Nederlandse Moraal. Zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar, als het mij niet bevalt kijk ik er niet naar.

Om met de woorden van Theo Maassen te spreken:
"Kennelijk is er behoefte aan, en wie zijn wij om die behoefte niet vervullen.'
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:55:56 #47
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_31512887
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:51 schreef Wishjuh het volgende:

[..]

[quote]
.. en is er voor Talpa dus geen reden haar erin te willen houden aangezien
Jawel hoor. Ze moet live baren.
quote:
En om te reageren op je eerste paar zinnen... Is het niet erg logisch dat ze even de juiste persoon moeten vinden etc die verantwoordelijk was voor de fout. Ik kan me zeker wel indenken dat het 2 dagen duurt voordat ze dat uitgezocht hadden en klaargemaakt voor publicatie...
Wie heeft je dat ingefluisterd. De Elfjes van de Kerstman (want daar zal je ook nog wel in geloven)
quote:
Verder vind ik dat, als je maar 2x een half uur gekeken hebt naar BB en als je afgaat op de berichtgeving hier, je hier niet echt over mee kan praten... wat men hier namelijk zegt is vaak expres negatief (zoals al vanaf het begin het geval is bij programma's als BB en Idols)
Zeg hoeveel aflevering heb jij nodig om te kunnen ontdekken dat er allemaal mongolen in dat huis zitten en dat het hele concept volksverlakkerij is?
quote:
Ook denk ik dat Talpa sowieso niet zou frauderen met de stemmen.... je weet namelijk dat zoiets uit kan komen... en dan ben je als nieuwe zender nog niet jarig...
Ja dus wordt er ook nooit ingebroken want je weet gewoon dat je gepakt kan worden en dan ben je als persoon nog niet jarig
quote:
al die punten bij elkaar geven mij genoeg redenen om te geloven dat alles fair gaat.
Je reinste propaganda. Tering wat ben jij naïef.
Lang leve mij! *O*
pi_31512930
Wat een hoeren topic

Zelden zo'n stom hoeren topic gezien

pi_31512988
Echo99, aan je antwoorden te zien kan je je mening niet goed onderbouwen daar waar ik dat wel heb geprobeerd... iemands mening afdoen met "Tering wat ben jij naïef" etc. maakt je niet echt geloofwaardiger... maar goed ik denk toch dat dit een zinloze discussie is... je kan elkaar toch niet overtuigen... maar wel jammer dat je niet een onderbouwde mening kan geven. Zodat ik heeeel misschien nog ga snappen waarom iedereen een hedge aan het voeren is tegen BB5.
  maandag 17 oktober 2005 @ 16:09:56 #50
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31513039
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:55 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ze moet live baren.
[..]

Wie heeft je dat ingefluisterd. De Elfjes van de Kerstman (want daar zal je ook nog wel in geloven)
[..]

Zeg hoeveel aflevering heb jij nodig om te kunnen ontdekken dat er allemaal mongolen in dat huis zitten en dat het hele concept volksverlakkerij is?
[..]

Ja dus wordt er ook nooit ingebroken want je weet gewoon dat je gepakt kan worden en dan ben je als persoon nog niet jarig
[..]

Je reinste propaganda. Tering wat ben jij naïef.
Eensch is, je haalt de woorden uit me mond.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:31:38 #51
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_31528719
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 16:04 schreef Wishjuh het volgende:
Echo99, aan je antwoorden te zien kan je je mening niet goed onderbouwen daar waar ik dat wel heb geprobeerd... iemands mening afdoen met "Tering wat ben jij naïef" etc. maakt je niet echt geloofwaardiger... maar goed ik denk toch dat dit een zinloze discussie is... je kan elkaar toch niet overtuigen... maar wel jammer dat je niet een onderbouwde mening kan geven. Zodat ik heeeel misschien nog ga snappen waarom iedereen een hedge aan het voeren is tegen BB5.
Wishjuh, ik ben uitstekend in staat om mijn mening te onderbouwen net zoals jij dat hebt geprobeerd. Wellicht is de FIPO of SEPO van dit topic je ontgaan; deze is ook van mijn hand, en als je die ter harte neemt zullen mijn latere posts in een wat ander perspectief komen te staan. Ik vertrouw erop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd omtrent het onderwerp: relposts.
Lang leve mij! *O*
pi_31533596
Als je me uitlegd wat FIPO of SEPO betekend, graag... misschien snap ik dan wat je bedoeld
pi_31539382
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:55 schreef Wishjuh het volgende:
Als je me uitlegd wat FIPO of SEPO betekend, graag... misschien snap ik dan wat je bedoeld
First post, second post... Jeweet wel, mooi topic, goeie OP, en dan komt er een kutuser voorbij die even een post van 3 woorden uitkraamt om maar de eerste te zijn in het topic..
pi_31541073
Die VVD-mevrouw zou vandaag wel weer even in actie mogen komen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:36:58 #55
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_31541324
Prima plan, maar waarom daar stoppen? Kan dat hele Talpa niet verboden worden? In dat geval heeft de VVD mijn stem!

(of in ieder geval beperken tot de Tokkiekampen waar de pulp voor bedoelt is, en neem SBS 6 dan ook ff mee? )
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')