15,50 voor een kapper is volgens mij nog tamelijk goedkoop. Zelfs de stationskapper hier vraagt 19,90 (voor mannen dan weer 14,50)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:42 schreef rebel84 het volgende:
Jeetje, kom net terug van de kapper. Heb mijn toch al vrij korte haardos laten bijwerken. Gewoon een laagje eraf en de randjes laten doen. Kostte me verdorie 15,50 euro.
Normaal gesproken kwam er altijd zo'n kapster bij m'n ouders thuis langs. Minstens zo goed en het kostte per persoon maar de helft: 8 euro. Voortaan daar maar weer op wachten...
Hier in Vlaardingen, voor een simpele was en knip beurt, ben je al gauw 20 euro kwijt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:42 schreef rebel84 het volgende:
Jeetje, kom net terug van de kapper. Heb mijn toch al vrij korte haardos laten bijwerken. Gewoon een laagje eraf en de randjes laten doen. Kostte me verdorie 15,50 euro.
Normaal gesproken kwam er altijd zo'n kapster bij m'n ouders thuis langs. Minstens zo goed en het kostte per persoon maar de helft: 8 euro. Voortaan daar maar weer op wachten...
Hoe lang heb je er gezeten? Ik dus echt kort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:26 schreef -chefke- het volgende:
ik kom ook net van de kapper af en ik was ook 20 euro kwijt. niks bijzoders toch ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |