abonnement Unibet Coolblue
pi_32923883
Kan iemand me zeggen of 612 incl. voor een vliegticket naar Bangkok een redelijke prijs is?
  donderdag 8 december 2005 @ 20:15:05 #252
93224 beery
Ken jij mij nog?
pi_32926649
Ligt eraan met wie je vliegt, hoevaak je overstapt, hoelang je moet wachten bij de tussenlandingen, of je langer dan 1 maand gaat en wanneer je vliegt (december=hoogseizoen).....
ik jou wel.....
  donderdag 8 december 2005 @ 20:47:21 #253
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32927621
612 Euro? Dat klinkt als een vliegticket van China Airlines in de periode maart tot en met juni.

Dit is opzich een redelijke prijs, kijk vroegâh was je met China / Eva dan ongeveer 540 kwijt, nu is me dat alleen gelukt met El Al (maar qua behandeling en vluchttijd was dat ook niet optimaal).

Al met al een goede prijs, wellicht is het een optie om met KLM te gaan, niet mijn favoriet, China is imho beter, maar de vluchttijden van KLM (20:00 uur weg en 11:45 uur aankomst, en 23:00 uur weg en 05:30 uur aankomst) zijn beter tijden dan met China! of Eva air. (china vertrekt (op de terugweg) 02:30 en Eva rond 03:30... is niet mijn favoriete tijd eerlijk gezegd).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32930759
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef ozzietukker het volgende:
(china vertrekt (op de terugweg) 02:30 en Eva rond 03:30... is niet mijn favoriete tijd eerlijk gezegd).
Ik heb totnutoe altijd China gevolgen (4x in de afgelopen zes jaar) en het voordeel is dat je meteen in slaap dondert als die kist is opgestegen. Zeker na een paar borrels kan je dan doortukken tot je weer boven Europa vliegt. En als ik op Sukhumvit Rd zit ga ik dan ga ik vlak voor vertrek nog ff eten in het restaurant waar de Thaise Elvis optreedt. Prachtige camp en goed eten. Ze hebben ook een kook-cursus. Zit in soi 5 (de soi richting het Royal Benja Hotel) boven de supermarkt.
  donderdag 8 december 2005 @ 23:23:05 #255
6941 APK
Factual, I think.
pi_32932146
Ik vlieg ook lever met China Airlines of Eva Air. Je komt lekker vroeg in de morgen aan, neemt een binnenlandse vlucht en als je geen vertraging hebt lig je de volgende dag om een uur of twaalf in de zee.

Bovendien ben ik ook niet zo gecharmeerd van de vriendelijkheid van het Nederlandse cabinepersoneel en de beenruimte bij de KLM.

KLM: 77.5 cm
China Airlines: 81.3 cm
Eva Air: 86,4 cm

Bron.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:35:59 #256
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32936907
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:23 schreef APK het volgende:
Ik vlieg ook lever met China Airlines of Eva Air. Je komt lekker vroeg in de morgen aan, neemt een binnenlandse vlucht en als je geen vertraging hebt lig je de volgende dag om een uur of twaalf in de zee.

Bovendien ben ik ook niet zo gecharmeerd van de vriendelijkheid van het Nederlandse cabinepersoneel en de beenruimte bij de KLM.

KLM: 77.5 cm
China Airlines: 81.3 cm
Eva Air: 86,4 cm

Bron.
Eensch.... doch soms ben ik genoodzaakt toch KLM te nemen, meestal in de periode mei daar dit mij andes teveel tijd kost, ik kan namelijk de dag van vertrek gewoon werken.... (daarnaast is vertrekken op de terugweg om 23:00 uur beter dan om 02:30.

Tip, denk als je met China vliegt niet van ik kom lekker vroeg bij het inchecken op de terugweg, dit heeft namelijk geen zin, rond een uur of 23:30 worden alle packagetourists in bussen al gedropt op Don Muang met als gevolg dat je TE lang in de rij staat, het is beter om rond 1:00 uur aan te komen, staat er gewoon bijna niemand meer (want ze openen de balies wel pas om 00:30.....)

Qua zitplaatsen en personeel is inderdaad KLM maar goed ze hebben de ticketprijzen dan ook verlaagd he
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:21:23 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_32940165
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:35 schreef ozzietukker het volgende:

Qua zitplaatsen en personeel is inderdaad KLM maar goed ze hebben de ticketprijzen dan ook verlaagd he
Ze hebben wel een goede site, waar je makkelijk kunt zien -dmv een kleursysteem- op welke dagen je moet vliegen om een goedkoop ticket te scoren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32944951
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:47 schreef ozzietukker het volgende:
612 Euro? Dat klinkt als een vliegticket van China Airlines in de periode maart tot en met juni.

Dit is opzich een redelijke prijs, kijk vroegâh was je met China / Eva dan ongeveer 540 kwijt, nu is me dat alleen gelukt met El Al (maar qua behandeling en vluchttijd was dat ook niet optimaal).

Al met al een goede prijs, wellicht is het een optie om met KLM te gaan, niet mijn favoriet, China is imho beter, maar de vluchttijden van KLM (20:00 uur weg en 11:45 uur aankomst, en 23:00 uur weg en 05:30 uur aankomst) zijn beter tijden dan met China! of Eva air. (china vertrekt (op de terugweg) 02:30 en Eva rond 03:30... is niet mijn favoriete tijd eerlijk gezegd).
Het is wel met El Al. Ik ga 3,5 week in maart. Is het slimmer om nog te wachten op goedkopere aanbiedingen of zal ik die niet snel nog vinden?
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:16:25 #259
6941 APK
Factual, I think.
pi_32949108
Rains disrupt South; new storms coming

The Meteorological Department issued yet another warning of torrential rain in the South and rough seas in the Gulf of Thailand this afternoon, as a depression gathered force in the lower Gulf.

Small boats running tourist services to Koh Samui and other islands off Surat Thani were banned again from leaving shore, and even power production has been halted here in Surat Thani, to reduce the impact of flooding, the official Thai News Agency reported.

The weather centre said the continuing northeast monsoon which dominates southern Thailand and the Gulf is intensifying. Heavy rains and flash floods are expected in Nakhon Si Thammarat, Pattalung, Songhkla, Pattani, Yala, Narathiwat, Trang and Satun provinces.

Pleasure craft, speedboats, small tourist and fishing boats are not allowed to put to sea because of the incessant heavy rain and high waves, said port official Lopburi Yothasiri on Phangan, the tourist island in Surat Thani that is the site of the monthly full-moon festival popular with young foreign tourists.

Only larger ferries with a capacity of 200 passengers or more can run their normal services to Sumui, Phangan, and Tao islands.

-------------------------

Het houdt maar niet op in het zuiden....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:02:40 #260
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32956330
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:37 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Het is wel met El Al. Ik ga 3,5 week in maart. Is het slimmer om nog te wachten op goedkopere aanbiedingen of zal ik die niet snel nog vinden?
Ik ga in principe ook met de goedkoopst mogelijke vlucht, en voor begin maart is dit geen heel slechte prijs, let wel, als je eind april zou gaan kan je met KLM of China of Eva voor 625 euro...
( wees wel prepared voor een ehm grondige veiligheidscontrole voor je vertrekt).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zondag 11 december 2005 @ 14:47:38 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32988648
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:02 schreef ozzietukker het volgende:
( wees wel prepared voor een ehm grondige veiligheidscontrole voor je vertrekt).
Ik lees hier dat ze eerst alle Israelische passagiers voor laten gaan bij het inchecken, dus dat is wel handig: dan kun je net zo goed een uurtje van tevoren komen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32988970
Tuk-tuk's zijn goed!

Met de taxi sta je toch alleen maar vast in het verkeer. Zo'n tuk-tuk piept makkelijker tussendoor.

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 11 december 2005 @ 15:22:26 #263
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32989627
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik lees hier dat ze eerst alle Israelische passagiers voor laten gaan bij het inchecken, dus dat is wel handig: dan kun je net zo goed een uurtje van tevoren komen.
Ehm ze laten niet altijd de Israelische mensen voor, er zijn er maar een aantal welke de 'niet- israelie' mensen kunnen interviewen. Ik kon namelijk toen ik in de rij stond gelijk doorlopen, al duurde het daarne wel nog 2,5 uur

En het gokken op een uurtje van tevoren komen, de veiligheidsdienst is heilig, en als zij vinden dat zij het onderzoek niet goed af kunnen ronden dan zullen zij je niet aan boord laten

Het klopt inderdaad dat de koffers anders gemerkt worden, in mijn geval was deze er op Bangkok ook als eerste uit, overal VIP stickers erop.... terugweg was relaxter.. maar toen was er geen bagage bij aankomst op schiphol

@Pietdeprutkarbonkel... zit je nog steeds in een Israelisch verhoorhokje ofzo?
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 21:58:28 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33055878
Ik heb het nog nooit gehad dat m'n bagage er niet was, en ben toch wel een keertje of 50 de lucht in geweest inmiddels.
Wat moet je eigenlijk doen als je bagage er niet is, op bijv. Bangkok. De volgende dag weer dat klerestuk naar het vliegveld afleggen, (of wanneer er een nieuw vliegtuig uit Israel arriveert), in de hoop dat er inmiddels wat is aangekomen?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 14 december 2005 @ 07:44:06 #265
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_33064198
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
Ik heb het nog nooit gehad dat m'n bagage er niet was, en ben toch wel een keertje of 50 de lucht in geweest inmiddels.
Wat moet je eigenlijk doen als je bagage er niet is, op bijv. Bangkok. De volgende dag weer dat klerestuk naar het vliegveld afleggen, (of wanneer er een nieuw vliegtuig uit Israel arriveert), in de hoop dat er inmiddels wat is aangekomen?
Het is mij helaas al 2x overkomen, met China heb ik het nooit meer teruggezien, met EL Al kwam het gelukkig wel de volgende dag.

Als je in Thailand aankomt en je staat tevergeefs te wachten bij de lopende bagageband.. op een gegeven moment zie je de thaise bagagehandlers je duidelijk te maken dat er toch echt niks meer komt Kan je naar een balie waar het airline symbool waar je mee vliegt opstaat. Daar vul je dan gegevens in, onder andere het uiterlijk en de inhoud van de bagage, en je gegevens van het hotel, (of in mijn geval huisadres in Thailand). Ook moet je je bagagelabels (wat ze aan je ticket plakken afgeven / laten zien).
Als ze het vinden nemen ze contact met je op en brengen ze deze naar je verblijfadres... met El Al was het makkelijk want het was er de volgende dag, gelijk bellen en er kwam een koeriertjes nog in de avonduren langs

Met China kwam het niet, en ik moest die tijd veel vliegen en ben vaak in hun office op de airport geweest, uiteindelijk na 2 dagen een voorschot van U$ 50 ontvangen, en bij terugkomst in Nederland uiteindelijk geclaimed en voor mijn 7 kilo 108 EUR gekregen. (7x20 U$)
Positief punt, op de terugvlucht kreeg ik een upgrade naar business klas En een volgende vlucht ben ik upgegraded naar dynasty klasse. (business klas stoelen, economy service). Al is dat laatste niet verplicht om te doen voor de airline.

Wat El Al betreft, op de heenweg heb je 3 tot 4 uur overstaptijd dus dan haalt de bagage de connectie wel, op de terugweg is dit slechts 1 tot 2 uur overstaptijd, en daar kan het dus mis gaan.....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_33157758
Ik heb inmiddels mn ticket geboekt. Ga in 3 weken in maart.

Ik heb nog een aantal vragen:

Hoe is het voor een vrouw alleen in Thailand?

Is het mogelijk om ongeveer een week mee te gaan met een groepsreis? Dus niet incl. vlucht ed. maar echt pas in Thailand me ergens voor een week bij aansluiten?

Ik zou graag een vlucht willen maken naar de hoofdstad van een buurland om daar een paar dagen te verblijven. Welk land + stad raden jullie me aan?
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:25:34 #267
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_33157934
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:16 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb inmiddels mn ticket geboekt. Ga in 3 weken in maart.

Ik heb nog een aantal vragen:

Hoe is het voor een vrouw alleen in Thailand?

Is het mogelijk om ongeveer een week mee te gaan met een groepsreis? Dus niet incl. vlucht ed. maar echt pas in Thailand me ergens voor een week bij aansluiten?

Ik zou graag een vlucht willen maken naar de hoofdstad van een buurland om daar een paar dagen te verblijven. Welk land + stad raden jullie me aan?
Vrouw alleen gaat prima, en als je niet 's avonds laat in een donker steegje in Bangkok gaat lopen zal je niets overkomen

Een vlucht naar een hoofdstad van een buurland, ik raad aan Kuala Lumpur, temeer omdat dit met Air Asia (www.airasia.com) heel goedkoop te bereiken is, sterker nog, momenteel bieden ze vluchten aan voor 0 THB, je hoeft alleen de belasting te betalen

Met wie vlieg je trouwens? Ik kreeg via via te horen dat El Al zijn terugvlucht schema heeft gewijzigd waardoor het voor zou kunnen komen dat je al om 15:30 vanuit Bangkok vertrekt, aankomt rond 22:30 op Tel Aviv, en dan moet wachen tot 07:45 voor een vlucht naar Amsterdam.... dat lijkt me dus echt helemaal niets...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_33158960
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
Ik heb het nog nooit gehad dat m'n bagage er niet was, en ben toch wel een keertje of 50 de lucht in geweest inmiddels.
Wat moet je eigenlijk doen als je bagage er niet is, op bijv. Bangkok. De volgende dag weer dat klerestuk naar het vliegveld afleggen, (of wanneer er een nieuw vliegtuig uit Israel arriveert), in de hoop dat er inmiddels wat is aangekomen?
Wij hebben het op de terug weg gehad. Stond dus zonder bagage in Amsterdam (de bagage lag nog in Zurich). Er kwam op de duur iemand naar ons toe, gegevens zijn opgenomen. Ik was rond 11 uur 's ochtends thuis, bagage rond 10 uur diezelfde avond
stupidity has become as common as common sense was before
pi_33167061
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:25 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Vrouw alleen gaat prima, en als je niet 's avonds laat in een donker steegje in Bangkok gaat lopen zal je niets overkomen

Een vlucht naar een hoofdstad van een buurland, ik raad aan Kuala Lumpur, temeer omdat dit met Air Asia (www.airasia.com) heel goedkoop te bereiken is, sterker nog, momenteel bieden ze vluchten aan voor 0 THB, je hoeft alleen de belasting te betalen

Met wie vlieg je trouwens? Ik kreeg via via te horen dat El Al zijn terugvlucht schema heeft gewijzigd waardoor het voor zou kunnen komen dat je al om 15:30 vanuit Bangkok vertrekt, aankomt rond 22:30 op Tel Aviv, en dan moet wachen tot 07:45 voor een vlucht naar Amsterdam.... dat lijkt me dus echt helemaal niets...
Bedankt voor je reacite.

In Kuala Lumpur ben ik al geweest. Maar vond het wel erg gaaf daar dus zal in overweging nemen daar nog eens heen te gaan.

Ik vlieg dus met El Al. Maar je hebt het via via gehoord? Per wanneer zou dat dan allemaal ingaan? Als je gelijk hebt dan word ik zeker niet blij van die vliegtijden...
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:05:46 #270
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_33169364
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:47 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Bedankt voor je reacite.

In Kuala Lumpur ben ik al geweest. Maar vond het wel erg gaaf daar dus zal in overweging nemen daar nog eens heen te gaan.

Ik vlieg dus met El Al. Maar je hebt het via via gehoord? Per wanneer zou dat dan allemaal ingaan? Als je gelijk hebt dan word ik zeker niet blij van die vliegtijden...
Het betreft in ieder geval de terugvlucht van zondag 12 februari 2006.... maar waarschijnlijk geldt het voor meer zondagen.

De bron in kwestie heeft 2 opties gekregen, of een paar uur vroeger weg op 12 februari, 15:30 ipv 23:00 uur, of 00:10 uur (ook de 12de, maar is dus eigenlijk de avond van de 11de) (een dag later kan dan weer niet), maar dat betekent dus 1 dag korter vakantie, en in dit geval in verband met een trouwerij absoluut onmogelijk... (Als je dus om 00:10 uur gaat heb je slechts 1,5 uur overstaptijd op de terugweg met El Al maarrrrrrrrrrr dan weet je zeker dat je bagage de connectie met geen mogelijkheid gaat halen in verband met de veiligheidscontrole van niet-israelische bagage

Wat betreft een hoofdstad buiten Thailand, Singapura kan natuurlijk ook (Ook daar vliegt Air Asia op )
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_33171350
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:05 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Als je dus om 00:10 uur gaat heb je slechts 1,5 uur overstaptijd op de terugweg met El Al maarrrrrrrrrrr dan weet je zeker dat je bagage de connectie met geen mogelijkheid gaat halen in verband met de veiligheidscontrole van niet-israelische bagage

Wat betreft een hoofdstad buiten Thailand, Singapura kan natuurlijk ook (Ook daar vliegt Air Asia op )
Singapore! Goed idee!

Ik vlieg op een woensdag terug dus ik denk dat ik dan geen problemen zal ondervinden met veranderde vliegtijden. En de bagage gaat de overstap niet halen wanneer je 1,5 uur overstaptijd hebt? Ik heb in Tel Aviv 1,5 uur overstaptijd...moet ik me dan zorgen gaan maken?
  zondag 18 december 2005 @ 09:02:50 #272
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_33183836
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:03 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Singapore! Goed idee!

Ik vlieg op een woensdag terug dus ik denk dat ik dan geen problemen zal ondervinden met veranderde vliegtijden. En de bagage gaat de overstap niet halen wanneer je 1,5 uur overstaptijd hebt? Ik heb in Tel Aviv 1,5 uur overstaptijd...moet ik me dan zorgen gaan maken?
Tja of je je echt zorgen moet maken weet ik niet, maar mijn bagage was er in ieder geval niet bij aankomst in Amsterdam... (en van 80% van de andere Thailand gangers ook niet)
Volgens de douane mannetjes die toe stonden te kijken, kwam dit vrij vaak voor met mensen die vanuit Bangkok met El Al kwamen
Volgens El Al heeft dit te maken met de strikte veiligheidscontrole van niet-israelische bagage op Tel Aviv, en de sowieso krappe overstaptijd.. maar geen nood, voordeel van El Al is dat ze een erg goed tracesysteem hebben en ze aangaven dat het de volgende dag zou komen. Dit was inderdaad het geval, en de volgende dag is dit dan ook thuisbezorgd!

Ik zou trouwens nu maar gaan boeken met Air Asia als ik jouw was, het is nu erg goedkoop!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator donderdag 22 december 2005 @ 13:33:09 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33306652
Hier even een berichtje vanaf Ko Chang: het waait hier werkelijk als de néten, en het was vandaag en gisteren ook bewolkt. Volgens APK en Karn, die hier ook zijn, is dit al de hele week zo.
Twee jaar geleden was ik hier voor het laatst en wat is er veel bijgebouwd zeg. White Sand Beach verandert zo langzamherhand in een lokatie voor het middensegment en hoger. Alleen aan de noordkant van het strand zijn nog wat goedkope hutten, maar de meesten hebben inmiddels plaats gemaakt voor resorts met kamers vanaf zo'n 2000 baht per nacht. Aan de overkant van de weg, niet aan het strand dus, is nog wel zeer goedkope accomodatie te krijgen. De toko waar ik dit typ, verhuurt kamers voor 200 baht per nacht.
Verderop op het eiland wordt ook grof gebouwd. Eigenlijk wordt het pas na het palendorp wat rustiger, zonder het geluid van geklop en gezaag.

Maar het blijft natuurlijk een prachtig eiland. Ik denk alleen dat we een volgende keer een dorpje verder gaan zitten. Dat hadden we aanvankelijk in 2003 ook gedaan, maar vonden dat toen toch wat te rustig 's avonds. Dat is nu echter niet meer het geval.

De reis met El Al was trouwens prima. Geen vertraging, vriendelijk personeel, goed eten, bagage meegekomen. Nadeel was wel dat het inflight entertainment echt waardeloos is. En dat terwijl we in een gloednieuwe 777 zaten, met een prachtig videosysteem.
En we zaten vanaf Tel Aviv tussen de luidruchtige armyboys, die zich gingen misdragen in Pattaya. Maar de stewardessen wisten ze redelijk koest te houden als ze echt vervelend dreigden te worden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_33335291
Zit momenteel in Bangkok voor een dagje shoppen en het is hier gewoon fris!

Normaliter kan je hier nauwelijks ademhalen en nu voel je het verschil niet eens als je de 7-11 uitstapt...raar weer in Thailand momenteel...

Op Samet is het weer zoals Gert al beschreef...nogal winderig...de wind komt echter van het vaste land en aan de andere kant van het eiland is het een stuk rustiger qua wind omdat je beschermt wordt door de bergen..we hebben echter voldoende zon gehad de laatste dagen..

Ga vanmiddag weer naar Samet en kan niet wachten om de hectiek van Bangkok achter me te laten.

Samet is wel een beetje veranderd na de tsunami...meer en meer Phuket volk en vanwege het aanhoudend slechte weer op Samui en Phangan ook een boel Samui gangers...veel koffers en gezinnetjes gezien op Samet...en die waren er vorig jaar echt niet!

El Al viel overigens best mee...korte maar krachtige ondervraging op Schiphol...alleen de catering is een ramp....bij de eerste ronde drankjes was het bier al meteen op ! Niet te geloven ! Overgeschakeld op Whisky en dat ging wel aardig...pasta was niet te vreten en de wijn zou in NL verkocht worden als azijn...

Sneeuwt het nog in Holland ?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_33335311
verplichte kost voor (ex) koh phi phi gangers:

http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=ybuwwDsHEzFaZtHjIakcB

best heftig, ik heb echt met kippenvel deze reportage bekeken...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')