abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:35:53 #176
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33679986
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Veel plezier Alleen is de sale nog ongeveer even duur als de normale prijzen in Nederland Ik weet niet van wat voor soort kleding je houdt maar ik zou zeker naar Topshop en Bershka gaan in Oxford Street, die vallen qua prijs mee en hebben (vind ik) leuke kleren. Have fun!
Thanks!!
Ik hoop vooral te slagen in Selfridges, en the Gap
En natuurlijk Lush, maar das een ander onderwerp
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  Moderator woensdag 4 januari 2006 @ 00:43:41 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_33680237
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Aarti het volgende:

[..]

Thanks!!
Ik hoop vooral te slagen in Selfridges, en the Gap
En natuurlijk Lush, maar das een ander onderwerp
Goede keuzes Alleen Selfridges is behoorlijk prijzig. Miss Selfridge is trouwens ook een leuke winkel. Die is een paar jaar geleden over de kop gegaan in NL maar bestaat nog steeds in Londen Waar je ook leuke kleren kunt vinden maar dan stukken goedkoper is in Camden bij Camden Market. Scheelt je echt een heleboel geld, bovendien is het een leuk stuk Londen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:26:20 #178
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33688131
Welke metro halte is dat, majo? Camden Market?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:27:18 #179
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_33688173
Camden Town geloof ik. De zwarte metro lijn en dan precies op die splitsing richting noorden, uit mijn hoofd.
  Moderator woensdag 4 januari 2006 @ 11:37:09 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_33688473
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef Aarti het volgende:
Welke metro halte is dat, majo? Camden Market?
Jojogirl zei het al, Camden Town inderdaad. Zit op the Northern Line. Hou er rekening mee dat als je vanaf de metro loopt dat de markt dan links zit en niet rechts. Rechts staat er heel groot Camden Town Market maar dat is de toeristische versie. Als je iets verder doorloopt dan zit het over de brug heen links.

Edit: ik heb in het eerdere deel opgezocht wat ik precies over markten in Londen heb gezegd en het even voor je gekopieerd. Ik vind zelf de markten nogal leuk

Als je van markten houdt ga dan zeker naar Old Spittlesfield Market (metrostation Liverpool Street). Deze markt is door toeristen nog niet echt ontdekt en daarom veel leuker! Is volgens mij alleen op zondag open, of in ieder geval het meest uitgebreid. Kijk daar ook eens rond in de buurt, zitten leuke pakhuizen met café's en niet door. Zit een leuk café'tje waar je shisha (waterpijp) kunt roken.

Notting Hill en Portobello Road Market is ook een aanrader. Vermijd echter de zaterdag (veel te toeristisch!) en ga op vrijdag. Op zondag zou ik afraden, is er bijna niets van de markt over. Notting Hill is ook leuk om doorheen te lopen. Super hip en artistiek.

[ Bericht 44% gewijzigd door MaJo op 04-01-2006 11:46:49 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:16:26 #181
13520 gum
draws a blank
pi_33760684
Wat is praktischer: vlliegen op Stansted of Gatwick?
Ik moet naar King's Cross vanaf de luchthaven, prijzen lijken elkaar niet veel te ontlopen..
Ik vraag me dus vooral af wat het prettigst reist.
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by. (Douglas Adams)
pi_33763681
@ Gum:

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar als je reistijden en weten waar je moet overstappen ect wil weten kan je het best even hier kijken:
http://journeyplanner.tfl(...)REQUEST2?language=en

Ik denk dat je vraag dan opgelost is, ik heb zelf niet gekeken (moet snel werken )voor je dus het is maar een gokje
pi_33763752
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef Guusie het volgende:
@ Gum:

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar als je reistijden en weten waar je moet overstappen ect wil weten kan je het best even hier kijken:
http://journeyplanner.tfl(...)REQUEST2?language=en

Ik denk dat je vraag dan opgelost is, ik heb zelf niet gekeken (moet snel werken )voor je dus het is maar een gokje
Toch even gekeken, als ik jou was neem je stansted! Succes!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:43:45 #184
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_33763888
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef gum het volgende:
Wat is praktischer: vlliegen op Stansted of Gatwick?
Ik moet naar King's Cross vanaf de luchthaven, prijzen lijken elkaar niet veel te ontlopen..
Ik vraag me dus vooral af wat het prettigst reist.
Stansted is lastiger (en duurder) met de trein dan Gatwick. Met de Gatwick Express zit je zo in Victoria...
Ik nam altijd Gatwick, beste vliegveld van London want Heathrow is ook gaar met die crisis verbinding met de metro.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Moderator vrijdag 6 januari 2006 @ 13:51:53 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_33764140
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef gum het volgende:
Wat is praktischer: vlliegen op Stansted of Gatwick?
Ik moet naar King's Cross vanaf de luchthaven, prijzen lijken elkaar niet veel te ontlopen..
Ik vraag me dus vooral af wat het prettigst reist.
Luton

Heeft een rechtstreekse treinverbinding met King's Cross/St Pancras, binnen een half uur ben je er. Een kaartje kost 9,10 pond, vrij prijzig maar dat betaal je al snel voor een treinkaartje. Wanneer ga je naar Londen? Easyjet is sowieso qua prijs aan te raden
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:21:39 #186
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33767218
Majo, of iemand anders, weet je waar Carnaby road is en hoe ik daar het beste kom vanaf Oxford street?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  Moderator vrijdag 6 januari 2006 @ 15:27:39 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_33767481
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:21 schreef Aarti het volgende:
Majo, of iemand anders, weet je waar Carnaby road is en hoe ik daar het beste kom vanaf Oxford street?
Uiteraard Als je vanaf Oxford Street gezien Regent Street ingaat dan ga je de eerste naar links en daarna de tweede naar rechts (het loopt dus evenwijdig aan Regent Street, de tweede straat ernaast).

Edit: ik heb het over Carnaby Street maar ik denk dat jij dat ook bedoelt, Carnaby Road ken ik niet.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 6 januari 2006 @ 15:28:19 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_33767509
- dubbel -
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_33767822
Ik schaam me echt diep maar ik ben in Londen nooit verder gekomen dan een paar uur rondhangen op het vliegveld om over te stappen op een ander vliegtuig... Maar ik neig de laatste tijd wel steeds meer naar toch maar eens een keer een uitstapje maken naar Londen voor bijv. een dag of 3/4... Via welke vliegmaatschappij/site is het meestal het goedkoopst?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:42:38 #190
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33768177
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Uiteraard Als je vanaf Oxford Street gezien Regent Street ingaat dan ga je de eerste naar links en daarna de tweede naar rechts (het loopt dus evenwijdig aan Regent Street, de tweede straat ernaast).

Edit: ik heb het over Carnaby Street maar ik denk dat jij dat ook bedoelt, Carnaby Road ken ik niet.
Ik bedoel inderdaad Carnaby Street, ik raakte in de war van je onderschrift bij je avatar
Bedankt! Lush, here I come
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  Moderator vrijdag 6 januari 2006 @ 15:45:42 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_33768299
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:34 schreef M1RR1E het volgende:
Ik schaam me echt diep maar ik ben in Londen nooit verder gekomen dan een paar uur rondhangen op het vliegveld om over te stappen op een ander vliegtuig... Maar ik neig de laatste tijd wel steeds meer naar toch maar eens een keer een uitstapje maken naar Londen voor bijv. een dag of 3/4... Via welke vliegmaatschappij/site is het meestal het goedkoopst?
Ga inderdaad eens wat langer, dat zal je niet gaan tegenvallen

Het goedkoopst per vliegtuig is volgens mij nog steeds Easyjet: 50 euro voor een retourtje (yep, inclusief luchthavenbelasting). Andere opties zijn Basiq Air en Ryan Air. Enjoy!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:01:54 #192
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_33773055
Tip: www.streetmap.co.uk.

Makkelijk straten zoeken in de UK en London
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_33778459
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:43 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Stansted is lastiger (en duurder) met de trein dan Gatwick. Met de Gatwick Express zit je zo in Victoria...
Ik nam altijd Gatwick, beste vliegveld van London want Heathrow is ook gaar met die crisis verbinding met de metro.
Gatwick Express
Single (express class) = £ 14.00
Return (express class) = £ 25.00
Doet er 30 minuten over van Gatwick Airport naar Victoria Station.

Stansted Express
Single (express class) = £15.00
Return (express class) = £25.00
Doet er 45 minuten over van Stansted Airport naar Liverpool Street Station.

Dat prijsverschil valt dus wel mee. Ik heb zelf de Stansted Express genomen in oktober, het treinstation is recht onder de terminal van het vliegveld, vergelijkbaar met Schiphol. Ideaal, want je stapt op Liverpool Street Station zo over op de Tube (4 lijnen: Central, Hammersmith & City, Circle en Metropolitan).
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_33778636
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:34 schreef M1RR1E het volgende:
Ik schaam me echt diep maar ik ben in Londen nooit verder gekomen dan een paar uur rondhangen op het vliegveld om over te stappen op een ander vliegtuig... Maar ik neig de laatste tijd wel steeds meer naar toch maar eens een keer een uitstapje maken naar Londen voor bijv. een dag of 3/4... Via welke vliegmaatschappij/site is het meestal het goedkoopst?
Goedkope maatschappijen zijn bijvoorbeeld Ryanair (vanaf Eindhoven), Transavia (vanaf Rotterdam) of BMIbaby en EasyJet (vanaf Schiphol).
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:01:11 #195
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_33785363
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:39 schreef Allan24 het volgende:

[..]

/edit prijzen
Sorry heb een foutje gemaakt, ik nam altijd de normale express trein via Clapham Junction (waar ik vlakbij woonde) die naar Waterloo gaat. Stukken goedkoper en bijna net zo snel. (maar 1 of 2 stops)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 9 januari 2006 @ 12:21:33 #196
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_33861710
Wat kun je trouwens het beste nemen vanaf Stansted, die Stansted Express of die bus van Terra Vision. Het zou elkaar maar 10 minuten schelen maar met geld scheelt het wel erg veel.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:04:41 #197
13520 gum
draws a blank
pi_33886700
Het is Gatwick geworden, inderdaad via het bescheiden geprijsde Easyjet
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by. (Douglas Adams)
pi_33887426
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:21 schreef Klare het volgende:
Wat kun je trouwens het beste nemen vanaf Stansted, die Stansted Express of die bus van Terra Vision. Het zou elkaar maar 10 minuten schelen maar met geld scheelt het wel erg veel.
Dat zal ook een persoonlijke keuze zijn denk ik... ik zit zelf liever 45 minuten in de trein dan 10 minuten in een touringcar, laat staan 55 minuten
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:23:18 #199
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_33898639
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef gum het volgende:
Het is Gatwick geworden, inderdaad via het bescheiden geprijsde Easyjet
Laat er geen misverstand over bestaan, Gatwick is ook best een groot vliegveld.. Heeft 2 terminals (noord en zuid), verbonden met een trein en heeft zeer veel gates. (Is niet voor niks het drukste 1baans vliegveld in de wereld!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:17:32 #200
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_33904540
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat zal ook een persoonlijke keuze zijn denk ik... ik zit zelf liever 45 minuten in de trein dan 10 minuten in een touringcar, laat staan 55 minuten
Dat maakt mij niet zoveel uit. Het gaat me er meer om dat de bus er niet opeens veel langer over doet dan aangegeven staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')