abonnement Unibet Coolblue
pi_31431543
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tja... Als Allah niet wil dat je masturbeert, waarom heeft hij die mogelijkheid dan ingebouwd? Om je te testen? En waarom is het dan zo dat masturbatie de kans op prostaatkanker verhoogt? Grapje van Allah?
Je hebt toch ook een mond gekregen waarmee je kan schelden en liegen(ingebouwde mogelijke features )

Stond nie in de text dat is toe gestaan als je gezondheid op spel staat.
pi_31431583
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:12 schreef Triggershot het volgende:
Je hebt toch ook een mond gekregen waarmee je kan schelden en liegen(ingebouwde mogelijke features )
Praten is alleen een noodzaak. Masturberen in principe niet. Magoed, ik vraag waarom het WEL is ingebouwd. Een wedervraag is geen antwoord.
quote:
Stond nie in de text dat is toe gestaan als je gezondheid op spel staat.
Dat betekent dus dat elke man het gewoon mag doen. Feli!
pi_31431668
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Praten is alleen een noodzaak. Masturberen in principe niet. Magoed, ik vraag waarom het WEL is ingebouwd. Een wedervraag is geen antwoord.
[..]

Dat betekent dus dat elke man het gewoon mag doen. Feli!
Sex is ook een noodzaak zodat mensheid kan overleven. Je kan je geslachtsdelen wel stimuleren voor een zaadlozing. Net zoals je je tong kunt stimuleren om te liegen. Waarom het wel ingebouwd is? Life is a test (theorie misschien?)

Aldus Sheich Lupa.
pi_31431720
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:18 schreef Triggershot het volgende:
Sex is ook een noodzaak zodat mensheid kan overleven. Je kan je geslachtsdelen wel stimuleren voor een zaadlozing. Net zoals je je tong kunt stimuleren om te liegen. Waarom het wel ingebouwd is? Life is a test (theorie misschien?)

Aldus Sheich Lupa.
Beweer je nu dat masturberen net zo erg is als schelden?
pi_31431771
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Beweer je nu dat masturberen net zo erg is als schelden?
Ik beweer dat je veel kunt misbruiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2005 10:24:24 ]
pi_31431799
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:24 schreef Triggershot het volgende:
Ik beweer dat je veel kunt misbruiken.
Ik snap nog steeds niet waarom masturbatie nou zo slecht is dan. Aan de ene kant mag je het doen om 'overspel' te voorkomen, aan de andere kant leidt het tot overspel en blijkbaar ook tot homoseksuele handelingen ( ).
pi_31431900
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom masturbatie nou zo slecht is dan. Aan de ene kant mag je het doen om 'overspel' te voorkomen, aan de andere kant leidt het tot overspel en blijkbaar ook tot homoseksuele handelingen ( ).
Ik snap ook niet waarom jij (niet moslim) het zou moeten snappen, aangezien er geen verbod voor jou op rust. Overspel is een van grootste zonden in de Islam dus mocht je echt geen uitweg meer treffen. Dan is het toegestaan.

{offtopic}Zelfde geval is het eten van varkensvlees. Het mag niet maar als er op dat moment geen ander voedsel is, dan is overleven belangrijker ( ja ook in de islam) en dan mag je net genoeg eten als dat je je honger hebt gevoed. {offtopic}

betreffende homosexuele handelingen, geen idee wat hun inspiratie is geweest voor zo een argument.. Maar drop it aub.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2005 10:30:51 ]
pi_31431944
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:30 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap ook niet waarom jij (niet moslim) het zou moeten snappen, aangezien er geen verbod voor jou op rust.
Nee? Ga ik dan niet naar de hel omdat ik dingen doe die door islam verboden zijn?
quote:
{offtopic}Zelfde geval is het eten van varkensvlees. Het mag niet maar als er op dat moment geen ander voedsel is, dan is overleven belangrijker ( ja ook in de islam) en dan mag je net genoeg eten als dat je je honger hebt gevoed. {offtopic}
Da's op zich best praktisch.
quote:
betreffende homosexuele handelingen, geen idee wat hun inspiratie is geweest voor zo een argument.. Maar drop it aub.
Jij snapt dat dus ook niet.
pi_31431986
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee? Ga ik dan niet naar de hel omdat ik dingen doe die door islam verboden zijn?
[..]

Da's op zich best praktisch.
[..]

Jij snapt dat dus ook niet.
Ga jij wel naar de hel dan?
pi_31432141
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef Triggershot het volgende:
Ga jij wel naar de hel dan?
Ik vraag het jou. Ik vraag of ik volgens jou naar de hel ga omdat ik masturbeer en om de haverklap overspel pleeg (ben immers niet getrouwd). In mijn belevingswereld bestaan er geen God en geen hel, dus, nee, ik geloof niet dat ik naar de hel ga. Maar ik vraag jou of jij denkt dat ik naar de hel ga. En met mij alle andere masturbators en overspelplegers. Wordt nog gezellig daar, grote orgie.
pi_31435734
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik vraag het jou. Ik vraag of ik volgens jou naar de hel ga omdat ik masturbeer en om de haverklap overspel pleeg (ben immers niet getrouwd). In mijn belevingswereld bestaan er geen God en geen hel, dus, nee, ik geloof niet dat ik naar de hel ga. Maar ik vraag jou of jij denkt dat ik naar de hel ga. En met mij alle andere masturbators en overspelplegers. Wordt nog gezellig daar, grote orgie.
Ik geloof dat God oordeelt wie waarheen gaat doe ik geen uitspraak over.
pi_31435841
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Masturbatie is sowieso niet toegestaan in de Islam, en al helemaal niet tijdens het vasten. Doe je het wel, dan is je vasten verbroken en moet je een dag vasten inhalen.
Als je slim bent ruk je je dan 3 x op een dag af ofzo. Scheelt je 2 dagen inhalen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31438983
volgens mij mogen moslims helemaal geen sex!

dit vertelde laatst iemand die op de kinderboerderij werkt.
de schapen en geiten zijn ten tijde van de ramadan veel rustiger en hebben geen verwarde blik meer alsof ze zo van achteren besprongen worden!

tevens neemt de verkoop vaan laarzen tijdens de ramadan af!
Islam=facisme
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:58:27 #64
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31439248
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:44 schreef DarkDancer het volgende:
volgens mij mogen moslims helemaal geen sex!

dit vertelde laatst iemand die op de kinderboerderij werkt.
de schapen en geiten zijn ten tijde van de ramadan veel rustiger en hebben geen verwarde blik meer alsof ze zo van achteren besprongen worden!

tevens neemt de verkoop vaan laarzen tijdens de ramadan af!
Misschien wordt het tijd dat jíj eens heel hard in je aars genomen wordt. Het liefst door 20 hoornige Arabieren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_31440629
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Misschien wordt het tijd dat jíj eens heel hard in je aars genomen wordt. Het liefst door 20 hoornige Arabieren.
nah, ik neem liever marokkaanse dames.... die willen alleen gekontneukt worden ivm met maagdelijkheid!
Islam=facisme
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:28:48 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31440932
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:15 schreef DarkDancer het volgende:
nah, ik neem liever marokkaanse dames.... die willen alleen gekontneukt worden ivm met maagdelijkheid!
Ja ja ja donkerdansertje. En nou weer naar de kinderboerderij.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_31445059
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Er ZIJN inderdaad ultra-orthodoxe moslims die hun speeksel uitspugen tijdens de ramadan. Maar dat heeft weinig met masturbatie te maken.

Een moslim wordt wel geacht slechts 'reine' gedachten te koesteren tijdens te ramadan. En ik heb een donkerbruin vermoeden dat seks niet 'rein' is. Daarover zijn vrijwel alle religies het eens.
Wat het speeksel-onderdeel betreft: kijk buiten eens goed om je heen. Alle jongere moslims lopen buiten te rochelen, ramadan of geen ramadan. Een smerige asociale rotgewoonte die dankbaar wordt overgenomen door hun Nederlandse leeftijdsgenoten.
Sex is niet rein? Hoe komt het dan dat de meeste moslims uit enorme grote gezinnen komen?
En hoe komt het dat er heel veel moslims in de rosse buurten te vinden zijn? Ga toch weg, "niet rein".
pi_31446586
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:17 schreef progrock het volgende:
Sex is niet rein? Hoe komt het dan dat de meeste moslims uit enorme grote gezinnen komen?
En hoe komt het dat er heel veel moslims in de rosse buurten te vinden zijn? Ga toch weg, "niet rein".
Seks wordt in veel religies als 'ritueel onrein' gezien. Je mag dan bijvoorbeeld niet het godshuis binnen als je net seks hebt gehad; je moet je eerst wassen.

En er zijn natuurlijk, net als in het christendom, gradaties van religiositeit. Veel moslims zijn waarschijnlijk alleen nog in naam moslims en vertonen dus irreligieus gedrag.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:18:40 #69
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31448846
Nogmaals: seks is prima volgens de islam, mits binnen het huwelijk geconsumeerd en niet tijdens het vasten. Het strenge taboe dat in de christelijke cultuur op seks rust ('het is iets smerigs, een zonde') bestaat simpelweg niet in de islam.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_31448920
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:18 schreef Ringo het volgende:
Nogmaals: seks is prima volgens de islam, mits binnen het huwelijk geconsumeerd en niet tijdens het vasten. Het strenge taboe dat in de christelijke cultuur op seks rust ('het is iets smerigs, een zonde') bestaat simpelweg niet in de islam.
Dat je het tijdens het vasten niet mag doen (in combinatie met het hebben van 'reine gedachten') doet mij toch iets anders vermoeden.

En tja, dat seks alleen binnen het huwelijk mag vind ik persoonlijk al getuigen van een vreemde seksuele moraal.
pi_31448936
En als seks prima is, waarom masturbatie dan niet? Waarom 'vervuil' je daarmee je hart? Sorry hoor, maar dat vind ik geen gezonde seksuele moraal.
pi_31449046
Wat vies al die masturberende mannen...
waar gaat al dat zaad dan heen? In ons drinkwater soms?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:56:42 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31451921
quote:
Dat je het tijdens het vasten niet mag doen (in combinatie met het hebben van 'reine gedachten') doet mij toch iets anders vermoeden.
Ik vind dat eigenlijk wel logisch. Het idee achter vasten is dat je je, door niet te eten en te drinken, de dwangmatigheid van doodgewone behoeften en verlangens realiseert en ze (tijdelijk) leert te beheersen. Een oefening in onthechting: je wijst het aardse af en probeert dichter te komen tot het goddelijke, het sublieme mens-zijn. Da's niks specifiek islamitisch, je vindt het in elke religie terug, en ook daarbuiten.
Seks (en masturbatie) is dan niet zozeer zondig als wel een ongewenste afleiding van het hogere doel waarnaar je streeft. In feite is geilheid een honger, en seks het stillen daarvan. En als je vast, is het juist de bedoeling dat je je van die honger bewust wordt.

Vergelijk het met profwielrenners: als die een grote ronde rijden, is seks ook taboe. Krijg je weke benen van, en je verliest de focus die nodig is voor grote prestaties.
(wat die mannetjes in hun hotelbedden uitspoken zodra het licht dooft en hun handjes onder de dekens verdwijnen, weet ik niet en ik wil het niet weten ook, maar ik ben ervan overtuigd dat de meeste hun best doen zich van zelfbevlekking te onthouden. De besten onder hen in elk geval wel.)

Ben zelf ook niet zo'n fanaticus (op sportief noch religieus vlak) maar ik begrijp de argumentatie.
quote:
En tja, dat seks alleen binnen het huwelijk mag vind ik persoonlijk al getuigen van een vreemde seksuele moraal.
Ach, dat is een keuze. Ieder zijn meug.
Ik vind het verre van verwerpelijk dat mensen ervoor kiezen geen seks te hebben voor het huwelijk, heb daar zelfs wel respect voor. Het wordt pas erg als mensen ertoe gedwongen worden, omdat anders de eer van de familie of 'de geloofsgemeenschap' zou worden aangetast.
Maar goed, dat laatste is in 90% van de gevallen de realiteit. Helaas.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:22:43 #74
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31452476
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk wel logisch. Het idee achter vasten is dat je je, door niet te eten en te drinken, de dwangmatigheid van doodgewone behoeften en verlangens realiseert en ze (tijdelijk) leert te beheersen. Een oefening in onthechting: je wijst het aardse af en probeert dichter te komen tot het goddelijke, het sublieme mens-zijn. Da's niks specifiek islamitisch, je vindt het in elke religie terug, en ook daarbuiten.
Dat klinkt allemaal wel heel mooi, maar de Ramadan is toch eerder een vreetfeest. Overdag mag er niet gegeten en gedronken worden, 's avonds wordt dat driedubbel ingehaald. De kans dat je aankomt tijdens de Ramadan is een stuk groter dan dat je er van afvalt. Hoe dit seksueel zit, weet ik natuurlijk niet. Maar wellicht dat je na al die gezelligheid 's avonds, 's nachts wel zin hebt om lekker te neuken.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:34:10 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31454514
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:22 schreef Tarak het volgende:
Dat klinkt allemaal wel heel mooi, maar de Ramadan is toch eerder een vreetfeest. Overdag mag er niet gegeten en gedronken worden, 's avonds wordt dat driedubbel ingehaald. De kans dat je aankomt tijdens de Ramadan is een stuk groter dan dat je er van afvalt.
Waar welvaart heerst, wordt gevreten. Zie het Kerstfeest. Oorspronkelijk ook een moment van geheiligde zelfreflectie, maar daar zie ik inmiddels weinig meer van terug. It's all about the turkey and the wine.
quote:

Hoe dit seksueel zit, weet ik natuurlijk niet. Maar wellicht dat je na al die gezelligheid 's avonds, 's nachts wel zin hebt om lekker te neuken.
Wellicht. Trouw een moslima en check het uit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:48:38 #76
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31454757
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef Ringo het volgende:

Wellicht. Trouw een moslima en check het uit.
Heb weleens gerommeld met een marokkaanse jongen. Toen we samen over straat liepen ben ik in m'n gezicht gespuugd door een of andere hoofddoek. Je zult begrijpen dat ik niet zo'n zin heb in wildvreemden die zich vanwege hun achterlijke denkbeelden zich menen zich op een heel persoonlijke en intimiderende wijze over mijn leven en mijn relaties uit te spreken.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')