abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_31422945

  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:43:16 #27
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31423034
Michelle, je vader zuigt!

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31423045
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik geef haar groot gelijk. Het is ook bij de beesten af hoe over sommige bewoners geschreven wordt hier en op andere sites.
Ik doe er zelf ook aan mee trouwens, maar dat neemt niet weg dat ik haar zeer goed kan begrijpen
Heelmaal mee eens, je kan iemand vervelend vinden maar om het in bewoordingen te doen die hier langs komen gaat mij ook wel ver 80% van de berichten sla ik over...te triest en dan is best jammer.....Verder is Fok Toppie
pi_31423046
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef Sharku het volgende:

[afbeelding]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31423201
Als je 44 jaar bent, moet je toch wijzer zijn, helaas meid je vader is dat dus niet.

Ik vind hem erg kleinzielig en erg venijnig als hij gefrustreerd is, dat valt me van een vent van die leeftijd ernstig tegen.

Hij kiest er voor om hier aan mee te doen, dus dan krijg je ongezouten te horen hoe ik in elk geval over hem denk

ik vind hem een looser
pi_31423237
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
Michelle heeft gewoon gelijk!!
And some.....

I'm almost happy that Bridget (trying to be so damn clever and score points with the bosses) tried to use the 'voice of the internet' as an excuse for the text from the voiceover. Only shortly thereafter suddenly finding herself saying (roughly translated, you understand) "But you must have known before this all started that internetters are full of shit and you shouldn't pay any attention to them?"



For the rest:
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
Michelle heeft gewoon gelijk!!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:50:54 #32
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31423290
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
Michelle heeft gewoon gelijk!!
Beetje laat Gert
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31423331
Ik vind haar zeer neukbaar .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31423371
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Nu ik weet dat je ook op internet naar reacties kijkt en ons sukkels noemt, mag je ook weten dat ik je een hopeloos stuk stront vind die al net zo hypocriet en zielig is als haar domme aandachtsgeile manke semi-seniele allesherhalende manke pa.

Ohwja, en je broer zou nog geweigerd worden bij de jostiband, die naar drugsverslaving riekende kasthomosexuele slechte jodi bernal-kloon!
Dit is precies wat ik bedoel. Beetje kinderachtige manier van reageren hier.

Ik heb ook niks met die man maar zo'n woorden zul je niet snel uit mijn toestenbord zien ontstaan.

Oké met BB kun je verschillende reacties verwachten, so be it, sommigen zijn gewoon als grap bedoelt, daar zie ik de humor van in, maar andere reacties vind ik belachelijk en kinderachtig.
Maar goed, dat moet iedereen zelf maar weten, ik kan me er verder niet aan storen ofzo.
Maar meid... trekt het je niet zo aan , en neem niet alles zo serieus
The secret of getting ahead is getting started
pi_31423665
Michelle, ik wil je heel graag serieus nemen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31424236
Hoi Michelle,

neuken ?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Moderator donderdag 13 oktober 2005 @ 23:21:59 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31424510
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Rica het volgende:

[..]

Beetje laat Gert
Waarmee?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31424575
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Rica het volgende:

[..]

Beetje laat Gert
Gert heeft gewoon gelijk
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31425144
Alleen al de eerste reaktie hier van Versabommie maakt duidelijk dat Michelle met haar opmerking volledig gelijk heeft
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31425237
je moet me niet kwalijk nemen, maar als je mee gaat doen aan een programma als bb weet je wat je over je heen kunt krijgen...
ik vind het persoonlijk dan ook nogal onverstandig om al dat soort fora af te gaan om te kijken wat voor gemeens ze nu weer over je pappie schrijven
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31425427
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:42 schreef muizemeis het volgende:
je moet me niet kwalijk nemen, maar als je mee gaat doen aan een programma als bb weet je wat je over je heen kunt krijgen...
ik vind het persoonlijk dan ook nogal onverstandig om al dat soort fora af te gaan om te kijken wat voor gemeens ze nu weer over je pappie schrijven
Tussen gemeen en respectloos zit toch wel verschil...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:51:02 #42
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31425527
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Gert heeft gewoon gelijk
Mjah toen ik er in het begin tegen ageerde was het alleen maar grappig. Beetje schijnheilig om er nu nog eens over te beginnen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31425609
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Djoj het volgende:

[..]

Tussen gemeen en respectloos zit toch wel verschil...
geef het beestje een naam
punt is, ze zou het niet moeten opzoeken lijkt mij
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31425778
Beetje sneue aktie dit. Kan me heel goed voorstellen dat ze pissed is op iedereen die haar vader afzeikt. Ze vinden niet voor niets dat hij eruit moet, dus waarschijnlijk zien ze zelf ook wel dat hij niet helemaal zuiver bezig is, dat zal het nog wel moeilijker maken.
pi_31425863
als iemand vaak op tv te zien is heeft een ander het recht diegeen uit te schelden voor van alles en nog wat?
Weleens van respekt gehoord en zoals jezelf niet behandeld wil worden door mensen zo doe je dat ook met anderen niet.
Gewoon een mate van beschaving die bij vele internetters dus blijkbaar wel heel laag ligt zoals ook hier weer uit vele postings op te maken is.
Dat schelden doe je maar bij je thuis als je medebewoners daar zo van gediend zijn.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:09:30 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31425952
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:51 schreef Rica het volgende:

[..]

Mjah toen ik er in het begin tegen ageerde was het alleen maar grappig. Beetje schijnheilig om er nu nog eens over te beginnen.
Hoe kun je jezelf nu op de borst gaan kloppen dat je "er tegen ageerde", en in hetzelfde topic zo'n ontstellend kinderachtig animated gifje plaatsen?
En los daarvan: ik beweer helemaal niet dat ik nooit grof ben. De opmerking dat Michelle gelijk heeft, was mede bedoeld als zelfspot, vandaar de er achter.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:17:51 #47
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31426102
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 00:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe kun je jezelf nu op de borst gaan kloppen dat je "er tegen ageerde", en in hetzelfde topic zo'n ontstellend kinderachtig animated gifje plaatsen?
En los daarvan: ik beweer helemaal niet dat ik nooit grof ben. De opmerking dat Michelle gelijk heeft, was mede bedoeld als zelfspot, vandaar de er achter.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:20:32 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31426147
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef Rica het volgende:

[..]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:39:22 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31426543
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 00:03 schreef riri het volgende:
als iemand vaak op tv te zien is heeft een ander het recht diegeen uit te schelden voor van alles en nog wat?
Weleens van respekt gehoord en zoals jezelf niet behandeld wil worden door mensen zo doe je dat ook met anderen niet.
Gewoon een mate van beschaving die bij vele internetters dus blijkbaar wel heel laag ligt zoals ook hier weer uit vele postings op te maken is.
Dat schelden doe je maar bij je thuis als je medebewoners daar zo van gediend zijn.
Het is zo makkelijk om vanachter je PC-tje als puber iedereen voor alles en nog wat uit te maken.
Maar oh wee als je het in iemand gezicht durft te zeggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:47:02 #50
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31426707
Golver... doen we dat ook niet in het echte leven? Oh, hoe vaak ik andere (en mezelf) wel niet heb horen zeggen dat hij / zij (of ik) iemand anders wel niet even de les zou lezen

mensen zijn gewoon voor 80% gevuld met gelul, en de rest zijn smoesjes om iets niet te doen...

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')