abonnement Unibet Coolblue
pi_31373693
Kom ik net onder de douche vandaan. Altijd voordat ik naar m'n nest ga check ik in de keuken of 't gas daadwerkelijk uit is. Hoogstwaarschijnlijk teveel Rescue 911 gekeken in m'n jeugd. Prima, ik loop richting de keuken, waar het compleet donker is.

Voor de keuken, tegen een muur, staat een boekenkast. Naast de boekenkast zitten twee lichtknopjes. Prima, na een tijdje blindelings de boekenkast gevingerd te hebben vind ik dan eindelijk die knopjes. Ik draai (van die dimmers) het licht aan, en FUCK. Zo'n vieze gore mega-grote teringspin van formaat mammoet loopt over mijn rechtervoet heen! Jezus, wat zijn die dingen dan groot als je ze niet verwacht! Ik hoorde z'n poten gewoon krabbelen over 't laminaat! Normaal red ik ze altijd van een gruwelijke dood (moeders), maar hel, deze verdient het om te sterven! Ik heb 't licht aan laten staan, en ben meteen naar boven gesneld. 't Kreng bezorgde me zowat een hartaanval!

Morgen zal ik me tegen die ploert bewapenen. Oorlog is 't! Die rat van 'n spin.

[ Bericht 1% gewijzigd door THE_WRETCHED op 13-10-2005 11:00:33 (mierenneukerei) ]
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:58:09 #2
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_31373747
Ik moet ze altijd afmaken, want mn moeder durft niet
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_31373784


Slaap lekker
pi_31374503
Gaap, fake plaatje enzo
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_31374534
Morgen is de spin allang weer verdwenen en hij ligt zich rot te lachen achter een plint.
Verder voel ik helemaal met je mee hoor.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31374544
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaap, fake plaatje enzo
Zoek eens op desert spider... Er is niets nep aan
pi_31374573
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Zoek eens op desert spider... Er is niets nep aan
Maar t is geen spin Dat beest is verwant aan de schorpioen
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_31374889
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:59 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]

Slaap lekker


(:
pi_31374938
STFU FOOL. Huisspinnen roeleren. Ze doen je geen kwaad en ze eten die tering vliegen + muggen op.

Ze durven niet eens in je buurt te komen dus ik snap het probleem niet. Ik laat ze zeker met rust... Goeie beesten zijn het
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:03:25 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31376968
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaap, fake plaatje enzo
nee die zijn niet nep. In San Diego zoo hebben ze (of hadden) een enorme spin zitten die elke verbeelding tart.. Die was nog even groter als de spin op dat plaatje
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31378869
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef yup het volgende:
STFU FOOL. Huisspinnen roeleren. Ze doen je geen kwaad en ze eten die tering vliegen + muggen op.

Ze durven niet eens in je buurt te komen dus ik snap het probleem niet. Ik laat ze zeker met rust... Goeie beesten zijn het
Ja, ik ben 't met je eens. Het zijn hele nuttige beestjes! Serieus. Daarom laat ik ze altijd leven. Beter een reusachtige spin dan een fuckin' mug. Desalniettemin gaat het exemplaar dat door de keuken spookt vanavond dood. Ik neem wel 'n uzi mee.

  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:55:03 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31379051
ik heb thuis de ultieme insectenvangers (alles met vleugeltjes en meer dan 4 pootjes is raak )

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31379086
Het is maar een spinnetje ze doen niks hahahahahhaha sjonge jonge ik moet ze ook altijd weg halen voor andere
oops ohh my ...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:00:08 #14
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_31379137
Dat zijn er 2, Xebro...
En als je goed kijkt naar de hand van degene die ze vasthoudt, zie je dat 't met de grootte ook wel meevalt...
...dass wir fliegen.
pi_31379740
Pak die spin op en gooi 'm na buiten en klaar. Aansteller.
pi_31379765
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zijn er 2, Xebro...
En als je goed kijkt naar de hand van degene die ze vasthoudt, zie je dat 't met de grootte ook wel meevalt...
Dat zijn kameelspinnen, en zijn inderdaad verwant aan de schorpioen. Die dingen worden wel echt supergroot. Ik heb 'n beet van zo'n ding gezien, en het bloed gutste eruit. Echt een perfect rond gaatje in een onderarm van een Amerikaanse militair. 't Was vast een radicale moslim, die spin. In ieder geval in contract bij Bin Laden, Inc.

pi_31379796
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:27 schreef Ulreazj het volgende:
Pak die spin op en gooi 'm na buiten en klaar. Aansteller.
Yeah, echt het typische voorbeeld van 'n hokjespersoon. Man, het kreng zat met vork en mes klaar! Shit, ik vond vanochtend zelfs een gedekt tafeltje! Maar ja, ik geef toe, ik ben een aansteller. Maar dood gaat 'ie!

pi_31380118
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:58 schreef nein het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik vraag me trouwens af wat het diertje aan al die haren heeft. In de woestijn sneeuwt 't niet, en mocht dat dan toevallig eens 'n keer toch gebeuren, dan heeft 't niets aan dat magere bosje. Het ziet er natuurlijk indrukwekkend en onverzorgd uit... Dat zal het zijn.
pi_31380267
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Man, het kreng zat met vork en mes klaar! Shit, ik vond vanochtend zelfs een gedekt tafeltje!


Huisspinnen zijn zo eng...
Vooral als die poten tikken op het parket.. - ril -
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_31380481
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]



Huisspinnen zijn zo eng...
Vooral als die poten tikken op het parket.. - ril -
Wie weet is die spin "a product of a broken home" en doet 'ie er alles aan om me het leven zuur te maken. Nou, ik heb in ieder geval een nieuw huis voor 'm. De spinnenhemel.

pi_31380791
Voor een redelijk formaat huisspin ben ik niet bang. Ik vang het beste beest en laat 'm buiten los. Maar al het van die grote zwart/bruine spinnen zijn met van die snelle pootjes, dan roep ik toch echt m'n vader (of een andere dappere man) erbij
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_31380941
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:07 schreef Natalie het volgende:
Voor een redelijk formaat huisspin ben ik niet bang. Ik vang het beste beest en laat 'm buiten los. Maar al het van die grote zwart/bruine spinnen zijn met van die snelle pootjes, dan roep ik toch echt m'n vader (of een andere dappere man) erbij
Ja ja, dat is 'mijn' kaliber spin! Ik zal 'm vanavond 'ns eventjes laten zie hoe dapper ik ben.

  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:14:47 #23
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_31380970
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:55 schreef buzzer het volgende:
ik heb thuis de ultieme insectenvangers (alles met vleugeltjes en meer dan 4 pootjes is raak )

[afbeelding]
Als ik dit aan m' vriendin laat zien, hebben we binnen no-time ook 3 van deze beestjes
One man can make a difference, Davoice makes the difference
pi_31381115
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:14 schreef Davoice het volgende:

[..]

Als ik dit aan m' vriendin laat zien, hebben we binnen no-time ook 3 van deze beestjes
En laat ik daar nou eens extreem allergisch voor zijn. Maar ze zijn wel tof ja. Op de hond kan ik niet rekenen. Die loopt er naartoe, snuffelt eraan, likt 'm op en spuugt 'm uit. Vervolgens gaat 'ie er met z'n poot aan 'voelen', en dan houdt 'ie het voor gezien. De luie bijstandstrekker.

pi_31381201
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Yeah, echt het typische voorbeeld van 'n hokjespersoon. Man, het kreng zat met vork en mes klaar! Shit, ik vond vanochtend zelfs een gedekt tafeltje! Maar ja, ik geef toe, ik ben een aansteller. Maar dood gaat 'ie!

tsja, wat moet er hokjes aan zijn ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')