abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:25:38 #126
82589 S-Two
barba macacu
pi_31609234
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef El_Rolando het volgende:
Invincible van Noreaga, lekker nummer
De beat van Premier doet het 'm.
Ik dacht idd al dat ik Premier en CNN hoorde. Maar ja, dat zoekt zo lastig . In ieder geval bedankt
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_31609364
ik vind dat Wu-tang album best slecht eigenlijk
heb het pas voor de helft geluisterd maar jezus, kan niemand meer rappen ofzo?
pi_31609398
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik dacht idd al dat ik Premier en CNN hoorde. Maar ja, dat zoekt zo lastig . In ieder geval bedankt
Blijf weg van dat album!!!!!
alleen Invincible is dope
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:56:36 #129
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_31609852
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 07:55 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Dat is toch met die cut van 'Word' erin?

Tsja, kweenie, gewoon nooit mijn ding geweest. Ik zat meer op de Biz Mark, Dana Dane tip in die tijd. Maar zoals ik al zei, ik heb die 2 Live shizzle nog wel ergens op tape staan. Misschien dat ik een dezer dagen m'n tapedeck ff van zolder trek en ga kijken of ik mijn mening na al die jaren misschien moet bijstellen.

Ben nu trouwens 'Looking for the perfect beat' van Afrika Bambaata aan het checken, echt superdope! Lekker vrolijk ook!

Laters!!

AA
toevalig die was ik aan het downen van slsk('Looking for the perfect beat' )
pi_31610058
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:31 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind dat Wu-tang album best slecht eigenlijk
heb het pas voor de helft geluisterd maar jezus, kan niemand meer rappen ofzo?
luister nu de 2e helft en die is stukken beter
toch vreemd....
pi_31610932
Ik zag net een paar ouwtjes rappen op Man Bijt Hond, kon het niet goed verstaan, maar het zag er wel grappig uit.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_31611571
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:45 schreef cosmick het volgende:
Voor de gelegenheid heb ik "welcome to the planet of bass" ff online gezet

Dit is een typisch Maggotron-nummer. Die zware "robot" stem, de helium stem, elektrische gitaren en veel cuts (vooral op 't end)
Dope shit, dit
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:23:44 #133
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_31612905
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

luister nu de 2e helft en die is stukken beter
toch vreemd....
Ja, ik heb m gisteren beluisterd en toevallig pikte ik de goede nummers er tussenuit. Draaide 'm net weer in de auto maar .. er staan ook wat mindere tracks op.

Maar hoe vind je die Aesop Rock & Del - track? Super vind ik m!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:25:09 #134
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:26:11 #135
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_31612942
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef Mr.Tear het volgende:

[..]

Dope shit, dit
Yeah!!! Heb heel veel van dit soort tracks.. ben er deze week weer aardig ingedoken; de miami bass. Ken je DJ Debonair? Heeft ook wel toffe gedaan (oa met Tricky D)!

Weetje, eigenljk wil ik wel eens een oldschoolparty organiseren want damn! Er is zoooveel toffe muziek gemaakt!!!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:27:45 #136
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_31612970
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

toevalig die was ik aan het downen van slsk('Looking for the perfect beat' )
Ken/heb je "renegades of funk"? Zo niet, moet je ook eens checken
pi_31626757
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:32 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Blijf weg van dat album!!!!!
alleen Invincible is dope
Fuck Wit Us is ook wel aiight, daarnaast de Lord Finesse productie Don't Know Nobody doet ook wel van dat album..
I get physical, mystical, very artistical
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:30:17 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31628336
*klop klop*

Goeiedag Ik zoek een aantal ouwe hip hop albums die de moeite waard zijn om te luisteren. Ik heb zelf alleen maar 2Pac en Wu-Tang en wil wel eens wat anders Kan iemand me tips geven?

Alvast bedankt!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:35:03 #139
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31628433
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
*klop klop*

Goeiedag Ik zoek een aantal ouwe hip hop albums die de moeite waard zijn om te luisteren. Ik heb zelf alleen maar 2Pac en Wu-Tang en wil wel eens wat anders Kan iemand me tips geven?

Alvast bedankt!
Dr. Dre - "The Chronic", N.W.A. - "Straight Outta Compton", ... dat legt in het verlengde wat je nu luisterd.
pi_31629051
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
*klop klop*

Goeiedag Ik zoek een aantal ouwe hip hop albums die de moeite waard zijn om te luisteren. Ik heb zelf alleen maar 2Pac en Wu-Tang en wil wel eens wat anders Kan iemand me tips geven?

Alvast bedankt!
Nas - Represent
A Tribe Called Quest - The Low end theory of het album Midnight Marauders
Organized Konfusion - Organized Konfusion
Pete Rock & CL Smooth - the main ingredient

pi_31630047
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:15 schreef cosmick het volgende:

[..]

De raps waren over het algemeen niet van een geweldig niveau, maar de cuts daarentegen.. Daar draaide het voornamelijk toch om. Kijk naar zo'n 2 Live Crew.. (en vergeet dan ff "me so horny"); "ghetto bass", "2 live is what we are", "throw the d", "what i like" en natuurlijk de megamix van Mr. Mixxx.. echt enorm dope man.

Maar luister maar 's dat Maggotron nummer wat ik online heb gezet. Ben benieuwd of je dat tof vindt!
Miami bass is de shit!

Draai zelf op het moment veel de nieuwe Clipse mixtape.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:35:34 #142
82589 S-Two
barba macacu
pi_31632819
Er was gisteravond hier in de soos in het dorp een hiphop-avond georganiseerd. DJ Low Pro zou komen en Genezijde. Low Pro kende ik al wel, hij draaide bijvoorbeeld ook bij KRS-One, De La Soul en Opgezwolle, en ik vind dat ie altijd wel lekker draait. Gister was het echter naar mijn mening te veel 50 cent, Sean Paul etc., maar toch ook een aantal echt lekkere tracks.

Daarna kwam Genezijde dus. Die vent woont bij mij in de straat en ik had hem al wel eens eerder gezien/wat tracks gehoord, en ik vond het toen wel aardig. Het was wel jammer dat de muziek gister gewoon te hard stond, waardoor je zijn stem niet echt lekker kon horen, maar het was wel fijne muziek hoor. Heerlijke, vette beats, en gewoon lekkere raps. Ze hebben volgens mij al een keer een clip gehad op MTV ofzo (niet dat dat iets zegt), maar gister gingen ze dus daar een clip opnemen, dus ik hoop dat we die een keer voorbij zien komen. Als ik hem tegen kom zal ik het hem ook wel eens vragen.

Wanneer hun site weer online is, zal ik ook wel ff een paar nummers hier droppen. Kijken wat jullie er van vonden.

Was trouwens ook wel mooi dat toen die zei van: "Even Stil" , veel mensen riepen van Jaaa Brainpower, en toen hij zei heel droog: "Ja daar houden jullie wel van he " echt mooi.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:39:32 #143
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_31640931
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Nas - Represent Illmatic
A Tribe Called Quest - The Low end theory of het album Midnight Marauders
Organized Konfusion - Organized Konfusion
Pete Rock & CL Smooth - the main ingredient

Check anders dit topic: FOK! Hiphop Album Top 100 2005
Daar staan veel interessante lijstjes.
pi_31649054
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Check anders dit topic: FOK! Hiphop Album Top 100 2005
Daar staan veel interessante lijstjes.
represent

Kent iemand the Dynospectrum? is van '98 als ik me niet vergis en wat ik er tot nu toe van gehoord heb is echt dik
  zondag 23 oktober 2005 @ 11:57:33 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31649215
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Check anders dit topic: FOK! Hiphop Album Top 100 2005
Daar staan veel interessante lijstjes.
Top

Bedankt voor nu, heb nu het genoemde NWA en een van de Tribe called Quest cd's iig al geluisterd. Prima cd's
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31680373
Voor de liefhebbers... Kool Keith 9 november in Roosje!
quote:
Kool Keith + KutMasta Kurt + Jacky Jasper


woensdag 9 november 2005 - Open 20:00 | Start 21:00
Normaal ¤ 12,50
Student RU/HAN ¤ 10,00
CJP ¤ 11,30

Keith Thornton alias Kool Keith is veel meer dan simpelweg artiest: hij is een hiphop-icoon. De man is namelijk één van de meest excentrieke en creatieve geesten die de hiphopscene tot nu toe heeft voorgebracht. Eind jaren '80 is hij in verschillende psychiatrische inrichtingen opgenomen geweest vanwege zijn meervoudige persoonlijkheden. Dit heeft zijn muzikale loopbaan zeker positief beïnvloed. Met meer dan twintig albums op zak en evenveel alter ego's (o.a. Kool Keith, Dr. Octagon, Black Elvis, Spank Master, Robbie Analog, Dr Dooom, Mr Gerbik, Dr. Ultra, Poppa Large) is de New Yorker een vaste waarde binnen de hiphop. Hij begon zijn loopbaan als frontrapper van de legendarische Ultramagnetic MC's. Al sinds zijn eerste LP 'Critical Breakdown' uit 1988 valt hij op door zijn abstracte en creatieve manier van muziek maken. Daarnaast werkte hij samen met vele artiesten en producers waaronder o.a. Dan The Automator, Ice-T, Q-Bert, The Prodigy. Princess Superstar, Prince Paul, Smut Peddlers, Ol' Dirty Bastard, DJ Spooky en DJ Red Alert.
Een levende legende in het huis die garant staat voor een dope show, met zowel nieuw als oud werk. Producer, beatmaster en DJ KutMasta Kurt en
H-Bomb aka Jacky Jasper zullen niet alleen de supports verzorgen, maar Kool Keith ook live bijstaan.

LET OP: Dit is de enige show van Kool Keith in Nederland.

LET OP: KutMasta Kurt begint om 21.00 uur, Kool Keith begint om 21:30 uur.

Zie ook www.doornroosje.nl
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:18:58 #147
82589 S-Two
barba macacu
pi_31680463
Klinkt heel interessant, maar in welke plaats is dat?

edit: Nijmegen dus

Rot trouwens dat het precies in mijn tentamenweek is, dus dat zal wrs toch wel niet lukken..
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:00:58 #148
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_31681258
tsja ik weet het nog net zo niet met kool kieth , hij heeft natuurlijk met ultramagnetic mcs en dr octagon 2 super dingen gedaan maar van zn solo werk vind ik eilk alleen sex style en black elvis echt te pruimen , en de laatste 4-5 jaar heb ik zoveel rotzooi van hem gehoord dat ik de reis niet ga wagen denk ik.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:02:39 #149
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_31681286
oe, ook Kutmasta Kurt van de partij
pi_31690749
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:26 schreef cosmick het volgende:

[..]

Yeah!!! Heb heel veel van dit soort tracks.. ben er deze week weer aardig ingedoken; de miami bass. Ken je DJ Debonair? Heeft ook wel toffe gedaan (oa met Tricky D)!

Weetje, eigenljk wil ik wel eens een oldschoolparty organiseren want damn! Er is zoooveel toffe muziek gemaakt!!!
Nope, DJ Debonair ken ik niet, maarreh heb je misschien nog wat namen, heb ik weer wat om te graven.
Een maat van me heeft ook veel oldskool, misschien dat ik dus wel tracks ken, maar namen is een ander verhaal.
En die oldskool party is zeker een dope idee
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')