abonnement Unibet Coolblue
pi_31320243
Hoe zit het met de 10.000 euro van Roel. waar is het verstopt??
Dit stond namelijk op de bigbrother site in 1 van de reacties:
quote:
@ Hummie en anderen Tis jammer dat jullie Roel niet in het echte leven kennen. Dit is een gedwongen situatie. He is the Man. Maar het is wel supergemeen, dat Joost nu de 10000 heeft (of heeft moeten afgeven in de DBK) en er een ander pakketje in de bloempot ligt. Ziet Roel vannacht wel , als hij hem wil verplaatsen. BB, je bent echt super gemeen!
Mis ik iets? is dit waar?
pi_31320310
Uhm...Volgens mij is er niks gebeurd wat op dit verhaal lijkt hoor..

Geld ligt nog gewoon in de bloempot...Denk ik:)
pi_31320357
Nou het zal wel in lijn liggen met de rest van het verhaal:

1) er wordt over het hek geschreeuwd dat Roel 500 euro per sigaret kon verdienen

2) Joost gaat naar de DBK (opgeroepen of eigen initiatief)

3) BB geeft opdracht geld terug te vorderen

4) Joost gaat Roel pesten door sigaret voor zijn neus op te steken
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:14:29 #4
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31320392
Ik heb zowiezo geen idee want heb vandaag niet gelurkt
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31320544
Er werd een folipropje over de muur gegooit...dat moest Joost ophalen..en inleveren..
pi_31320742
oh. jammer.

Nou ja misschien komt er nog wel beweging in, hebben we al een topic om het geld te volgen naar de volgende schuilplek
pi_31320837
Ik denk dat hij het beter in het BB Huis kan leggen...Straks klimpt er iemand over het hek om zijn centen te pikken
pi_31320853
ja het lullige is dat er dus dingen over dat hek heen word geschreeuwd en dat roel het misschien moeilijk tot het einde geheim kan houden
pi_31321192
Dan zou het spel niet op de BB Manier worden gespeeld....Dus denk ik dat Roel het geld wel mag houden
pi_31323980
Roel had het geld toch in een sok gestopt en dan in zijn tas?
That's The Way Things Go
  maandag 10 oktober 2005 @ 02:19:07 #11
129685 Snowhand
strongest hand around
pi_31325251
De paarse bloempot bij het muurtje aan de van Cleeffkade, daar ligt onderin een luikje 10.000 euri..
leuke attractie voor de mobiele crimineel..
slowly snowy
pi_31325533
Ik had ook al bedacht wat leuk zou zijn:

BB roept iemand naar de dagboekkamer, en vertelt die persoon over Roel's geld en hoe hij dat verdiend heeft. Dan geeft BB die persoon de opdracht om het geld uit de bloempot te halen en zelf te verstoppen. Kan hij/zij het (opnieuw) verstopte geld geheim houden, dan krijgt hij/zij het. Roel zal denken dat ie flink genaaid is en gaan zoeken naar het geld in huis en iedereen verdenken, maar BB geeft Roel het geld sowieso toch nog na afloop (alleen dat weet ie nog niet).

Zo krijg je lekker veel conflicten en spannende momenten in het huis
pi_31328768
Ik dacht dat ie het had verstopt onder zijn matras! Of loop ik nu heel erg achter?
Twinkle twinkle little star
pi_31328837
Bloempot is een goeie idd. Persoonlijk had ik het matras een stukkie opengesneden, stiekem s'nachts zelfs zo dat BB het niet ziet en hoort (armen onder je kussen alsof je slaapt) En dan iedere keer overhevelen van de bloempot bijvoorbeeld naar het matras, ook zo stiekem en casual mogelijk zodat zelfs BB het niet door heeft.

Is moeilijk, maar dan kunnen ze zulke kutgeintjes als blij Vlieske iig niet flikken.
pi_31328869
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:36 schreef Twinkle077 het volgende:
Ik dacht dat ie het had verstopt onder zijn matras! Of loop ik nu heel erg achter?
Niet heel erg hoor, geloof dat ie van het weekend het geld in of onder een bloempot in de tuin heeft gelegd.

Weet je wat ik zat te denken?? Ik zou het stiekem in die bak gooien waar de rest van het geld ook inzit, niemand die het dan doorheeft toch
En het gaat er toch alleen maar om dat hij het verborgen houdt voor de rest van de bewoners, dus dan zou dat moeten mogen of niet soms??
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31328903
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:41 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Niet heel erg hoor, geloof dat ie van het weekend het geld in of onder een bloempot in de tuin heeft gelegd.

Weet je wat ik zat te denken?? Ik zou het stiekem in die bak gooien waar de rest van het geld ook inzit, niemand die het dan doorheeft toch
En het gaat er toch alleen maar om dat hij het verborgen houdt voor de rest van de bewoners, dus dan zou dat moeten mogen of niet soms??
Wie zegt uberhaubt dat dat geld op 1 plek verstopt dient te worden? Volgens mij heeft Big Brother nergens gezegd dat als ze maar een gedeelte vinden, je het andere gedeelte niet mag houden!

pi_31328942
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:43 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Wie zegt uberhaubt dat dat geld op 1 plek verstopt dient te worden? Volgens mij heeft Big Brother nergens gezegd dat als ze maar een gedeelte vinden, je het andere gedeelte niet mag houden!

Dat lijkt me niet, ja je kan het geld wel op verschillende plaatsen verstoppen neem ik aan, maar volgens mij ook als er maar een gedeelte gevonden wordt ben je het geld kwijt, want dan komt uit dat er een geheime missie in het spel was.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31329711
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:41 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Niet heel erg hoor, geloof dat ie van het weekend het geld in of onder een bloempot in de tuin heeft gelegd.

Weet je wat ik zat te denken?? Ik zou het stiekem in die bak gooien waar de rest van het geld ook inzit, niemand die het dan doorheeft toch
En het gaat er toch alleen maar om dat hij het verborgen houdt voor de rest van de bewoners, dus dan zou dat moeten mogen of niet soms??
Hoe wil je dat er dan weer uit krijgen zonder sleutel als je er uit moet? Dat gaat nooit lukken

Ik vind het een beetje triest worden. Roel heeft onderhand dat geld wel echt verdiend mijn inziens.
pi_31329890
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoe wil je dat er dan weer uit krijgen zonder sleutel als je er uit moet? Dat gaat nooit lukken

Ik vind het een beetje triest worden. Roel heeft onderhand dat geld wel echt verdiend mijn inziens.
Nouja een paar goede schoppen doen wonderen
Nee als je het geheim houdt tot het moment dat je exit moet, kun je dan op dat moment niet zeggen hallo die bak ff open en mijn 10.000 euro eruit?? Per slot van rekening heb je bewijs dat je het erin gegooid hebt, dat staat op beeld
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31391399
Eigenlijk hoop ik gezien de ontwikkelingen dat die poen door iemand gevonden wordt, bij voorkeur door Rob. Dan kunnen er nog leuke dingen gebeuren, is die RukRoel lekker zn poen pissen.

pi_31393234
Ik heb BB niet vanaf het begin gevolgd. Wat is er met die 5000 euro van Lieske gebeurd? Is dat geld gevonden door de andere bewoners? Want ik heb wel gelezen dat het haar kwalijk is genomen dat ze dat geld "geaccepteerd" had, maar hoe weten de andere bewoners dat dan?
En hoe heeft ze dat eigenlijk verdiend?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:03:22 #22
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31396142
Dat was ze kwijt geraakt omdat ze met Rikkert iets over haar opdracht had verteld.. en dat genoeg aanleiding voor BB om te zeggen dat ze het geld moest inleveren..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:06:28 #23
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31413338
Nog even over de locatie van het geld. Ik heb wat 'treasure hunting' gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat het geld in de paarse pot zit. Heb captures gebruikt uit de virtual tour op de Talpa site om de 'pot of gold' te traceren. Valt op dat het zeil wat is gespannen met de paal waar het aanvast zit op dit moment is verwijderdt, klopt dit?

1. Roel telt zijn geld en stopt het in een sok.



2. Roel stopt het geld in een 'paarse' pot . Het is donker dus klopt dit? Het kan ook licht schijnsel zijn wat de witte pot paars kleurt.



3. Locatie van de paarse pot gezien van af de picknick buiten tafel. Het zeil hangt daar nog.



4. Locatie van de paarse pot close-up. Je ziet het matje waar Rob zijn praat sessies houdt. De dop waar het geld in ging zit aan de achter kant hier van.



5. De locatie van de pot links. Uitzicht op de tuindeuren van het huis.



6. De 'pot of gold' gezien van uit de locatie waar Roel het geld telde.



Wat ik me nog afvraag;

  • De dop die naast Roel licht (foto 2) zie je niet op de andere foto's op de pot zitten Is het de juiste pot

  • Wanneer is het zeil weggehaalt of heeft dat er nooit gehangen toen de bewoners kwamen De foto's zijn namelijk van voor dat de bewoners in het huis waren.
  • pi_31413984
      donderdag 13 oktober 2005 @ 17:47:48 #25
    128313 BBscanner
    Niets is wat het lijkt
    pi_31414354
    quote:
    Op donderdag 13 oktober 2005 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
    [afbeelding]
    Klopt dus wel volgens mij. Hij kijkt naar de ingang van het huis.
    pi_31434519
    quote:
    Op zondag 9 oktober 2005 23:27 schreef Stephan328i het volgende:
    Ik denk dat hij het beter in het BB Huis kan leggen...Straks klimpt er iemand over het hek om zijn centen te pikken
    Die achterdeur is toch ook altijd open,ik zou dan voor die 150.000 euro gaan,gewoon met een gestolen auto dwars door die poort rijden en met een moker die zgn.kluis aan diggelen slaan.
    fluitje van een cent.Mogen ze die fooi van 10.000 grijpstuivers houden.
    Ik denk dat ik dan ook nog effe Dido zou gaan betasten in der bedje.
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:46:35 #27
    3542 Gia
    User under construction
    pi_31435224
    Volgens mij is de beste bewaarplek in huis gewoon de pot met prijzengeld. Als Roel zijn geld daarin gooit om te bewaren tot hij eruit moet, wordt het gegarandeerd niet gevonden.
    pi_31435346
    Zal je zien dat als hij eruit, dat hij het geld ook "ongezien" mee moet smokkelen. Dat gaat niet lukken, dus Hummie blij, want ze hoeft die centjes toch niet te geven. Als het in de buis zit, kan hij het er niet makkelijk uithalen.
      Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:28:58 #29
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_31436198
    Het word op alle manieren tegengehouden
    Jammer.
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_31740080
    Zit heb geld nu nog steeds in die pot? Of niet?
    pi_31740346
    Jazeker.

    Nog wel....
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_31741432
    roel heeft een errug goede plek gevonden vind ik

    niemand die er ook maar aan denkt om die pot open te slopen
    hardcoholic
    pi_31741459
    Roep het keihard over de schutting .
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:08:53 #34
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_31752129
    Het zou me niet verbazen als BB tegen de tijd dat Roel eruit moet zegt dat hij het geld weer moet inleveren.. hij moest het geld in huis verstoppen.......
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_31754037
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef Greetings het volgende:
    Zit heb geld nu nog steeds in die pot? Of niet?
    Jep
      dinsdag 1 november 2005 @ 01:33:52 #36
    128313 BBscanner
    Niets is wat het lijkt
    pi_31856787
    Roel heeft deze nacht zijn gecheckt!





    scans met dank aan newcleus.
    pi_31856806
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 23:36 schreef schatje het volgende:
    Roep het keihard over de schutting .
    aardig toch die kijkers van tegenwoordig

    lijkt me wel grappig om de reactie te zien van de bewoners als er over de hekken word gescheeuwd 10000 euro in de paarse pot!
    hardcoholic
      dinsdag 1 november 2005 @ 01:48:40 #38
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_31856901
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 01:36 schreef Ferdii het volgende:

    [..]

    aardig toch die kijkers van tegenwoordig

    lijkt me wel grappig om de reactie te zien van de bewoners als er over de hekken word gescheeuwd 10000 euro in de paarse pot!
    Lijkt mij eigenlijk helemaal niet leuk. Laat ze er zelf maar achter komen, dat is de bedoeling van het spel.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_31856917
    tis niet leuk voor roel idd. maar wil wel de gezichten van de andere bewoners zien als ze zoiets horen

    vraag me ook af of ze emteen die pot gaan onderzoeken enzo
    hardcoholic
    pi_31857363
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 01:36 schreef Ferdii het volgende:

    aardig toch die kijkers van tegenwoordig

    lijkt me wel grappig om de reactie te zien van de bewoners als er over de hekken word gescheeuwd 10000 euro in de paarse pot!
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 01:48 schreef APK het volgende:

    Lijkt mij eigenlijk helemaal niet leuk. Laat ze er zelf maar achter komen, dat is de bedoeling van het spel.
    i.d.d. niet mee bemoeien,
    't zou best nog kunnen dat Menno op strooptocht gaat en het geld tegenkomt, zich dan bedenkt dat Roel in een nachtelijk gesprek f2f gezecht heeft dat het wel heel dom zou zijn om het geld onder een bloempot te verstoppen
    March Of The Black Queen
    Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
      † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 18:33:49 #41
    128220 Peter6000
    pi_31967540
    Dat geld mag ie nu alvast wel in zijn koffer, of in zijn smoking doen.
    Straks krijgen ze een 24 uurs weekopdracht, en kan hij het niet onopvallend weghalen, als hij donderdag exit zou gaan.
      zondag 6 november 2005 @ 19:21:36 #42
    3542 Gia
    User under construction
    pi_32033069
    In de streamverslagen staat dat de bewoners weten dat Roel 500 euro per peuk heeft gekregen.

    Hoe weten ze dat? En is Roel dan eigenlijk zijn geld niet kwijt?
      zondag 6 november 2005 @ 20:09:56 #43
    105242 P-au-L
    Milf Monique!!
    pi_32034557
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:21 schreef Gia het volgende:
    In de streamverslagen staat dat de bewoners weten dat Roel 500 euro per peuk heeft gekregen.

    Hoe weten ze dat? En is Roel dan eigenlijk zijn geld niet kwijt?
    Joost heeft het gehoord van mensen die over de schutting blérde. Ze zeiden dat Roel 500 euro per peuk heeft gekregen en er 8 heeft gerookt. Joost denkt dat er ergens in het huis 4000 euro ligt.

    Jammer Joost, het zijn er 10000
      maandag 7 november 2005 @ 08:37:27 #44
    3542 Gia
    User under construction
    pi_32048090
    Tja, dan zal het niet lang meer duren voordat ze over de schutting gaan blèren dat het in de paarse bloempot zit, denk ik.

    Wat flauw.

    Ik vind dat BB Roel de kans moet geven het ergens te verstoppen, zonder dat dit uitgezonden wordt, noch op de streams te zien is.
      maandag 7 november 2005 @ 09:03:52 #45
    128702 ChantalC
    it's a girl!
    pi_32048364
    Welnee... Als Roel eruit gaat loopt ie onderweg naar de poort gewoon even langs die pot, showed zijn zakje aan de bewoners en dan eruit...
    Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
    chantalcoolsma.nl
    pi_32050332
    als joost dat heeft gehoord over de schutting dan moet die josti z'n bek eroverhouden, dat zou hem sieren in plaats van bij de hand te gaan doen samen met menno om dat geld te vinden.
    vandaag is vandaag, morgen is morgen
    ik leef de dag, morgen de zorgen.
      maandag 7 november 2005 @ 11:13:05 #47
    128702 ChantalC
    it's a girl!
    pi_32050874
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:52 schreef sportvlek het volgende:
    als joost dat heeft gehoord over de schutting dan moet die josti z'n bek eroverhouden, dat zou hem sieren in plaats van bij de hand te gaan doen samen met menno om dat geld te vinden.
    Is volgens mij al een paar weken geleden geweest dat dat geroepen is...
    Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
    chantalcoolsma.nl
    pi_32050899
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:37 schreef Gia het volgende:
    Tja, dan zal het niet lang meer duren voordat ze over de schutting gaan blèren dat het in de paarse bloempot zit, denk ik.

    Wat flauw.

    Ik vind dat BB Roel de kans moet geven het ergens te verstoppen, zonder dat dit uitgezonden wordt, noch op de streams te zien is.
    Tuurlijk niet, dan is er niks big brother-achtigs meer aan. Tis toch juist de bedoeling dat wij alles zien? Dat is het hele prog!
      † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 11:23:51 #49
    128220 Peter6000
    pi_32083109
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
    Dat geld mag ie nu alvast wel in zijn koffer, of in zijn smoking doen.
    Straks krijgen ze een 24 uurs weekopdracht, en kan hij het niet onopvallend weghalen, als hij donderdag exit zou gaan.
    Afgelopen nacht:

    Rob en Roel zitten nog tot laat te praten in de Woonkamer. Als het gesprek stil valt kondigt Roel aan dat hij de jacuzzi in gaat. Rob slaat deze keer over en kruipt lekker in zijn bed. Roel zit meer dan een uur in zijn eentje in de jacuzzi. Hij stapt er één keertje uit: voor een ‘sanitaire pauze’….in de tuin!
    Na een uur alleen in de jacuzzi, als hij zeker weet dat Rob nu ook in diepe slaap is, stapt hij uit het bad en pakt zijn geld uit de plantenbak. Dit geld heeft Roel enkele weken geleden gewonnen met een geheime missie. Hij stopt het geld in een sok, stopt die in een broek en legt het het pakketje vervolgens in het dressoir in de gang. Het is onduidelijk waarom Roel opeens heeft besloten dat zijn geld toch niet veilig genoeg lag. Heeft hij misschien iets van het gesprek van Joost en Menno opgevangen? Voelt hij zich in het nauw gedreven door het voornemen van Menno om geheim geld te vinden? Hopelijk ligt het nu veilig!

    bron: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:36:15 #50
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_32083453
    Lijkt me nou niet de meest handige plek om iets te verstoppen, een dressoir in de gang. Maar goed, ik gun hem dat geld wel, dus wmb hoeft het niet gevonden te worden.
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:41:41 #51
    128702 ChantalC
    it's a girl!
    pi_32083597
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:23 schreef Peter6000 het volgende:
    Hij stopt het geld in een sok, stopt die in een broek en legt het het pakketje vervolgens in het dressoir in de gang. Het is onduidelijk waarom Roel opeens heeft besloten dat zijn geld toch niet veilig genoeg lag.
    Is toch duidelijk? Roel is genomineerd. Roel zal donderdag zijn geld in de koffer moeten krijgen... Staat een beetje raar als je met je koffer de tuin ingaat en weer naar binnen...

    Of zie ik dat verkeerd?
    Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
    chantalcoolsma.nl
      † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 11:45:21 #52
    128220 Peter6000
    pi_32083705
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:41 schreef ChantalC het volgende:
    Is toch duidelijk? Roel is genomineerd. Roel zal donderdag zijn geld in de koffer moeten krijgen... Staat een beetje raar als je met je koffer de tuin ingaat en weer naar binnen...

    Of zie ik dat verkeerd?
    Ja, dat zie je goed.
    Die tekst heb ik van de Talpa site (bron staat eronder)
    pi_32084241
    Er zit toch een systeemplafond in dat huis? Daar ligt het veilig
      dinsdag 8 november 2005 @ 12:20:41 #54
    128702 ChantalC
    it's a girl!
    pi_32084574
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 12:07 schreef Conflict het volgende:
    Er zit toch een systeemplafond in dat huis? Daar ligt het veilig
    Weet jij wie er van de crew misschien wel boven dat plafond ronddwaalt? Zou wel erg sneu zijn als zijn geld ineens weg was.... Alhoewel ik dan wel dat uitbreken van zijn zweetdruppels zou willen meemaken...
    Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
    chantalcoolsma.nl
    pi_32099793
    Roel werd zo emotioneel toen hij dat geld 'kreeg'
    Ik hoop dat hij nu dan dus ook zo furieus wordt, word het toch nog gezellig
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_32100231
    Ach, Roel heeft het geld lang genoeg verstopt denk ik. BB heeft gezegt dat roel geld heeft, misschien is dat de opdracht wel.
    En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
    pi_32100278
    Best lullig, nu heeft niemand er iets aan, tenzij Ingrid een geheime missie heeft en zo het geld mag houden
    Veni, Vidi, Vici
    pi_32100341
    Bwahahahahahah Roel is zijn geld pissen! Rob is het nu in zijn houten poot aan het stoppen!!!!
    pi_32100421
    Sneue actie, Roel heeft dat geld verdiend, Talpa is te gierig en nou spelen ze het zo.
      dinsdag 8 november 2005 @ 22:00:39 #60
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_32100495
    Ik blijf het een zieke actie van BB vinden, dat verstoppen van het geld. Maak het gewoon direct aan ze over. Sooo cheap.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_32100543
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef Olio het volgende:
    Sneue actie, Roel heeft dat geld verdiend, Talpa is te gierig en nou spelen ze het zo.


    pi_32100592
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef Sanne het volgende:
    Ik blijf het een zieke actie van BB vinden, dat verstoppen van het geld. Maak het gewoon direct aan ze over. Sooo cheap.
    Het zat er dik in dat zoiets eraan zat te komen juist omdat het geld steeds in huis verstopt moet worden.
    Ik vind het leuk, geld is de enige manier om in deze groep ruzie te krijgen en ik vind dat leuker dan dat saaie gedoe
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_32100718
    Mooi dat hij het geld nu kwijt is. Geld verdienen met roken, bespottelijk. En Roel is een kwal van een vent, dus ik gun het hem geenszins.
    pi_32100773
    Nou, Roel aangifte doen wegens diefstal en dan moet hij het huis dus uit óm bij dat politiebureau daadwerkelijk áán te komen en dan is hij daar dus weg geweest en is hij uitgesloten van verdere deelname...
    pi_32103128
    Als ik een beetje goed op de hoogte ben, over het geld van roel:

    1: het geld zat eerst in een zwarte sok in zijn smoking onder het bed
    2: daarna heeft ie het verplaatst naar de bloempot buiten
    3:afgelopen nacht na zijn jaccuzi bezoek (en rob naar bed ging) het eruit gehaald en in zijn broek in de dressoir op de gang gelegd.

    Ik vind het alleen vreemd, dat ingrid het geld nu vind onder roel zijn bed....
      dinsdag 8 november 2005 @ 23:25:50 #66
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_32103536
    Rob moest Roel's geld beschermen, denk ik. Van Ingrid en Chantal. Maar dat is niet helemaal gelukt.
    Confidence through competence
    pi_32103905
    Woont er niet iemand in de buurt van het BBhuis? Ff je jas aan en over de schutting roepen dat Roel in het washok moet kijken. Zodat die stiekeme K#Twijven hun geld kwijt zijn.
    Bah bah....Menno nomineren omdat ie met een stalen gezicht kan liegen!! Wat doen Ingrid en Chantal nu dan?!
    En dan vinden ze het raar dat ie flipt....?
    En dan erbij, hebben ze van te voren gezegd dat ie het geld moest gaan verstoppen? NEE! Ze hebben gewoon gezegd dat hij 500 euro per sigaret zou krijgen. En niks verstoppen...gierige Talpa!
    Als ik Roel was geweest hadden Ingrid en Chantal uit mijn buurt kunnen blijven, dat kan ik je wel vertellen!

    [ Bericht 17% gewijzigd door rickfcdb1 op 08-11-2005 23:43:31 ]
    Fok! de Roel(s)
      dinsdag 8 november 2005 @ 23:38:09 #68
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_32103943
    Menno DBK


    ohwohw
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_32104211
    Ik hoop dat hij het geld niet meer terugkrijgt. Hij wilde ervan op wereldreis gaan. Belachelijk! Hij zou het geld aan heel wat belangrijkere zaken kunnen uitgeven. Wat te denken van een piemelvergroting? Nu zit er echt niets!
    pi_32104242
    eigen schuld dikke bult
    had roel maar niet tegen het tuinhek aan motten pissen
      † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 23:57:43 #71
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_32104517
    Ik vind het op zich niet zo erg dat Roel z'n centjes kwijt is, maar ik gun het geld zeker niet aan de dames.
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
    pi_32104632
    Oké oké oké....... gun het MIJ dan.......
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 november 2005 @ 00:13:13 #73
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_32104970
    Zijn er nog filmpjes van vanavond ?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_32104997
    Drie op Talpa
      woensdag 9 november 2005 @ 00:29:00 #75
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_32105313
    Hij is het dus kwijt dankzij BB Wat een lage streek Hij heeft het eerlijk verdient
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_32105364
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef Waxxer het volgende:
    Nou, Roel aangifte doen wegens diefstal en dan moet hij het huis dus uit óm bij dat politiebureau daadwerkelijk áán te komen en dan is hij daar dus weg geweest en is hij uitgesloten van verdere deelname...
    Hahahaha dat kan die nog helemaal niet! Want technisch gezien is het geld nog altijd van BB, TOT ie het écht gewonnen heeft.

    Hij mocht er alleen mee 'pelen en aan ruiken!
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 november 2005 @ 00:33:01 #77
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_32105429
    Het is gewoon flauw van Hummy !
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_32105945
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef MiRRoRMaN het volgende:

    [..]

    Hahahaha dat kan die nog helemaal niet! Want technisch gezien is het geld nog altijd van BB, TOT ie het écht gewonnen heeft.

    Hij mocht er alleen mee 'pelen en aan ruiken!
    Nou, nu Chantal het in haar broek heeft gestopt, qua dat laatste...
    pi_32105986
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
    Het is gewoon flauw van Hummy !
    Hummy Grote Geldsummy noemen haar onderdanen d'r al, heb ik uit zéér, maar dan ook zéérrrr betrouwbare bron mogen vernemen, zó zééérrrr dat het aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is....
    pi_32107719
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:

    [..]

    Nou, nu Chantal het in haar broek heeft gestopt, qua dat laatste...
    LOL Is erg vroeg hier moest even doordenken hahahahaha
      woensdag 9 november 2005 @ 10:28:47 #81
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_32110379
    Dit is gewoon weer een domme naaistreek van Talpa.. Het begint bijna triest te worden hoe ze de bewoners tegen elkaar uitspelen, als dat back to basic is....
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_32110440
    hmm ja denk dat we ook gewoon moeten afwachten wat er gaat gebeuren...
    want watk uit roel z'n woorden begreep is er min of meer tegen hem gezegt dat ie als die kalm blijft en goed nadenkt het geld weer terug kan krijgen
      Nerd met benen woensdag 9 november 2005 @ 10:32:15 #83
    18073 miss_bleu
    pi_32110467
    vind dit serieus de slechte BB ooit. Wat een gezeik en gezwam zeg van Talpa. Zo speel je BB niet
    pi_32111118
    dit is te laag, ik neem dan ook aan dat talpa het geld gewoon aan roel geeft, ook na dit gedoe, zo niet, dan is het enorm oneerlijk, aangezien het door BB komt dat zijn geld nu weg is, en het anders nooit boven water had gekomen. Deze gast is gewoon slimmer dan bb had gedacht (misschien sluwer), en dus krijgt ie het wel, denk ik
    pi_32112063
    ik vind het sneu voor Roel.. maar we hadden het kunnen verwachten..
    toch geeft me dit een naar gevoel. het is cheap van Talpa. Hij heeft een opdracht gehaald, zou geld krijgen per sigaret.. en achteraf komen er nog een paar verrassingen bij.. (doet me denken aan die reclame.. "da's dan 2,50 per jas.."
    Babe In Totale Control of Herself
      woensdag 9 november 2005 @ 11:36:00 #86
    6901 JooB
    Out of the frying pan
    pi_32112328
    Grote Bullshit vind ik het. Eerst iemand een opdracht geven die hij haalt, hem vervolgens 10000 euro geven, dat ie ook nog ieder moment kwijt kan raken. En als de boel vervolgens dreigt in te kakken gewoon twee bewoners tippen waar het geld verstopt ligt om voor wat leuke tv te zorgen. Geen wonder dat iemand dan flipt, dat zou ik persoonlijk ook doen. Ik vind dat ie het zelfs nog knap gedaan heeft om zich verder zo in te houden. En dat ie door sommigen hier dan meteen word afgeschilderd als agressieve psychopaat is helemaal van een hemeltergend niveau....

    Foei, Talpa....
    Nou doe je het weer!
    pi_32112360
    Mooi dat die professor zijn geld kwijt is. Ik wil Roel zien janken...JANKEN zeg ik je!!

    Maar er is nu wel ineens een hoop heisa om die centen. Op de officiele site speculeren ze over geheime missies...weet iemand daar iets meer van?
    It's been a long time since we laughed together
    It's been a long time since we cried
    Raise your glass for the comrades we've lost
    My friend it's been a long, long time
      Nerd met benen woensdag 9 november 2005 @ 11:47:48 #88
    18073 miss_bleu
    pi_32112657
    vind ze er nu trouwens allemaal rustig bij zitten
    pi_32113295
    Waarom zou Roel voor welk geldbedrag dan ook nog eens een missie willen uitvoeren, als Talpa toch weer iets nieuws verzint en het achteraf voor niets blijkt te zijn?
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_32113637
    Nou ja, het is iig een goede manier om mensen te laten zien, dat ze niet te goed van vertrouwen moeten zijn in de maatschappij....

    Maar Talpa speelt idd steeds schofteriger spelletjes met de bewoners, dat was in de beginweken helemaal nog niet zo. Vraag me echt af hoe het daar achter de schermen aan toegaat. En raar idee dat er dus vergaderd wordt over de weekopdrachten, en dat ze dus echt overlegd hebben van joh, we laten Roel zoeken! Of: hey, we laten ze naar een homo zoeken! We laten ze bonen sorteren! Onbegrijpelijk dat mensen zich hiervoor lenen... Het valt haast onder mishandeling, om mensen zó te drainen....

    Maar ja, Roel is ook een beetje achterbaks, een beetje gluiperig.... zoals hij in beeld gebracht wordt (want als de kijker érgens genaaid wordt, dan is het bij BB), maakt hij bepaald geen goede indruk op mij persoonlijk als mens zijnde, zeg maar ronduit slecht, dus dan mogen ze van mij het geld aan Pakistan overmaken.

    Misschien heeft Talpa dit gemaakt om de kosten een beetje te drukken omdat de inkomsten beneden elke verwachting liggen...
    pi_32113681
    Er wordt nu wel wat duidelijk. De bewoners wisten niet dat het om geld van Roel ging. Er schijnt gezegd te zijn 'wij hebben geld verstopt'
    pi_32113825
    Het is wél eeeeerrrrrg laf van Talpa als ze dus echt tegen de andere bewoners hebben gezegd: daar en daar ligt geld, probeer het te pakken te krijgen. Ongeacht van wie dat geld is. Niet alleen aan Roel, maar ook aan de kijker is dus gewoon gezegd dat als hij het geld kan verstoppen zonder dat de anderen het vinden, hij het mag houden. Ik vind het onvoorstelbaar dat BB zélf dan de boel gaat verlinken.
    pi_32113941
    Waxxer, wacht de uitzending af tot je ook de dagboekkamer gesprekken ziet.
    Nu weet je niets.
    Misschien is het een spel om ruzie uit te lokken en krijgt hij het geld gewoon mee...
    pi_32114092
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
    Waxxer, wacht de uitzending af tot je ook de dagboekkamer gesprekken ziet.
    Nu weet je niets.
    Misschien is het een spel om ruzie uit te lokken en krijgt hij het geld gewoon mee...
    Mja, mijn wantrouwen is nogal groot...

    Kan ook zijn, dat Roel eruit is gestemd en dat ze het daarom hebben gedaan, en als hij eenmaal in de studio is, krijgt hij zijn geld...

    Nou ja, we zien wel idd!
    pi_32115202
    lijkt me zeer sterk dat roel het geld niet mag houden.

    als je een missie hebt zoals deze waar dus geld verstopt moet worden ga je niet aan andere bewoners vertellen waar dat geld ligt....

    daarmee zou talpa zichzelf wel heeeeel ongeloofwaardig maken
    hardcoholic
    pi_32115318
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 11:37 schreef Springsteen27 het volgende:
    Mooi dat die professor zijn geld kwijt is. Ik wil Roel zien janken...JANKEN zeg ik je!!

    Maar er is nu wel ineens een hoop heisa om die centen. Op de officiele site speculeren ze over geheime missies...weet iemand daar iets meer van?
    Dat heeft ie ook zitten doen, hij heeft tegen muren aan zitten bonken heel hard KUTZOOI en zo geroepen en toen ging die janken.

    Dido is nu bang voor hem. Maargoed Dido is toch een domme stoepHoer.
    pi_32115321
    Roel zelf heeft volgens mij nooit gesproken over het geld. Het is BB die iets gezegd moet hebben eerlijk, nou nee niet echt denk ik.
    Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
    (Marilyn Von Savant)
    pi_32115578
    Er zat zelfs een deuk in de muur
    pi_32115597
    Misschien kijken ze of Roel onder deze druk alsnog gaat bekennen dat hij toen een geheime opdracht had tijdens het roken, en dan issie alsnog zijn centen kwijt? Zou de weekopdracht hier overigens iets mee te maken hebben? Achterhalen van alle geheime missies? Nou ja, ik gok ook maar een beetje in de rondte.
    mooi he, alles
    pi_32116436
    Ik vind het wel vaag dat niet iedere bewoner de kans krijgt op zo'n bedrag.
    Zo is het best wel een beetje oneerlijk.
    Iedereen kan eht wel gebruiken denk ik...
      woensdag 9 november 2005 @ 14:10:09 #101
    133243 marlene
    bb opmerkingen
    pi_32116865
    Wat een smerige streek van bb om de bewoners een geheime missie tegeven i.v.m. Roels geld . Het fijne weet ik er nog niet van maar Chantal was iets aan het voorlezen en Ingrid schiet de kamer van Roel in en pakt zijn geld en doet dat in haar sloffen. Daarna komt Rob en die duikt onder Ingrids bed pakt haar sloffen en doet het geld in zijn broek. Even daarvoor kwam Roel erachter dat zijn geld weg wes. Hij was laaiend ,kan ik begrijpen.Hoe kan Ingrid ineens weten dat Roel zijn geld in zijn broek was gedaan en dat Rob na Ingrid het geld weer van haar pakte. Volgens mij heeft hij maar de helft. Nou bb ik vind gewoon dat je het gedl aan Roel moet terug geven hij heeft het verdiend met zijn missie om stiekum 20 peuken te roken zonder dat iemand het zag. En nu ga je ineens voor de donderdag zo,n flikkerstreek uit halen. Wat gebeurd er nu met het geld . Asl iemand begrijpt wat er nu echt gebeurd mail het dan op deze site,.En bb als je het geld niet teruggeefd denk ik dat dit heel veel leden kan kosten want wij vinden dit laag bij de grond.
      Moderator woensdag 9 november 2005 @ 14:10:39 #102
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_32116882
    wrong topic
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      woensdag 9 november 2005 @ 14:13:48 #103
    133243 marlene
    bb opmerkingen
    pi_32116969
    Helemaal mee met joob eens wat een klere streek van bb. Hij heeft het gewoon dik verdiend en ik zou ook door het lint gaan zijn toch een hoop euries waar hij zijn best voor heeft gedaan. Talpa is lekker bezig wat een shitzooi als ze die jongen zijn geld niet teruggeven. Komen er wel een hoop klachten talpa wil je dat op je geweten hebben.
      woensdag 9 november 2005 @ 14:15:06 #104
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_32116996
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef marlene het volgende:
    Wat een smerige streek van bb om de bewoners een geheime missie tegeven i.v.m. Roels geld . Het fijne weet ik er nog niet van maar Chantal was iets aan het voorlezen en Ingrid schiet de kamer van Roel in en pakt zijn geld en doet dat in haar sloffen. Daarna komt Rob en die duikt onder Ingrids bed pakt haar sloffen en doet het geld in zijn broek. Even daarvoor kwam Roel erachter dat zijn geld weg wes. Hij was laaiend ,kan ik begrijpen.Hoe kan Ingrid ineens weten dat Roel zijn geld in zijn broek was gedaan en dat Rob na Ingrid het geld weer van haar pakte. Volgens mij heeft hij maar de helft. Nou bb ik vind gewoon dat je het gedl aan Roel moet terug geven hij heeft het verdiend met zijn missie om stiekum 20 peuken te roken zonder dat iemand het zag. En nu ga je ineens voor de donderdag zo,n flikkerstreek uit halen. Wat gebeurd er nu met het geld . Asl iemand begrijpt wat er nu echt gebeurd mail het dan op deze site,.En bb als je het geld niet teruggeefd denk ik dat dit heel veel leden kan kosten want wij vinden dit laag bij de grond.
    Haal eens adem.
    The truth was in here.
    pi_32118245

    Wat een reacties
    I like mindfucks
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_32118508
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef marlene het volgende:
    .En bb als je het geld niet teruggeefd denk ik dat dit heel veel leden kan kosten want wij vinden dit laag bij de grond.
    Heeft BB leden dan?
    pi_32118546
    als dit waar ik laat ik met 40 man elke dag alles roepen bij het huis met een megaphone...
    vies spel ok...wat ze willen zo een truk om iemand zijn geld te pakken slaat nergens op!
    pi_32119125
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 22:07 schreef BB5kijker het volgende:
    Mooi dat hij het geld nu kwijt is. Geld verdienen met roken, bespottelijk. En Roel is een kwal van een vent, dus ik gun het hem geenszins.
    Helemaal mee eens!

    Daarnaast, waarom is Roel de enige die geld heeft kunnen verdienen?

    Bovendien, hij is het geld toch niet kwijt? Het is nog steeds zijn geld, en nog steeds in het huis aanwezig.
    'Boy, it's like a sauna in here'
    pi_32119408
    roel is niet de enige....

    lieske heeft ook geld gewonnen maar het verpest door het een rikkert te vertellen.
    en joost heeft ook een geheime missie gekregen maar heeft hem expres laten mislukken.
    hardcoholic
      woensdag 9 november 2005 @ 15:50:49 #110
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_32119540
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef Staps.nl het volgende:

    [..]


    Bovendien, hij is het geld toch niet kwijt? Het is nog steeds zijn geld, en nog steeds in het huis aanwezig.
    Precies, als ie kwaad wil hoeft ie alleen maar de poot van Rob er af te trekken en hem daarmee om zn oren te slaan om zn geld terug te krijgen.

    Mooie televisie!
    The truth was in here.
    pi_32119710
    is het niet gewoon fake-geld waar ze elkaar mee besodemieteren. Ze hebben toch niet behoorlijk de tijd om het allemaal te bekijken en te tellen, laat staan te checken of het echt is. Het geld krijgt-ie gewoon in de studio bij z'n exit-gesprek toegestopt. In het BBhuis is immers alles een spel dus ook het geld!
    pi_32119878
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 15:57 schreef giofree het volgende:
    is het niet gewoon fake-geld waar ze elkaar mee besodemieteren. Ze hebben toch niet behoorlijk de tijd om het allemaal te bekijken en te tellen, laat staan te checken of het echt is. Het geld krijgt-ie gewoon in de studio bij z'n exit-gesprek toegestopt. In het BBhuis is immers alles een spel dus ook het geld!
    denk het niet, roel heeft een keer snachts toen ie het net verstopt heeft het geld zitten tellen/bekijken
    hardcoholic
    pi_32120148
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 15:45 schreef Ferdii het volgende:
    roel is niet de enige....

    en joost heeft ook een geheime missie gekregen maar heeft hem expres laten mislukken.
    vertel??
    heb ik iets gemist?
    Babe In Totale Control of Herself
      woensdag 9 november 2005 @ 18:49:04 #114
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_32124120
    Iedereen die het gemist heeft: Hier is het filmpje van gisteravond. Roel slaat oa een deuk in de wand en vloekt en scheldt er flink op los.

    http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_32126212
    Ik blijf er nog steeds bij, dat roel die nacht het geld in zijn broek in de dressoirkast op de gang heeft gelegd. En ingrid heeft het geld onder het bed van roel vandaan gehaald. Dus ben nog steeds benieuwd hoe het geld dan onder roels bed komt....Dat ik hier terug op kom, is omdat ik het net nogmaals in de reguliere uitzending zag.
      woensdag 9 november 2005 @ 20:09:18 #116
    125528 Gigageil
    Toevallig wel !
    pi_32126757
    Whahahahaha.....Roel is z'n poen kwijt....wat een paniek....!!
    Die heeft natuurlijk nooit van zijn levensdagen 10.000 gehad, hij loopt al weken innerlijk te lachen, nu is ie het kwijt......ik vraag me af wie ie verdenkt ?
    pi_32126837
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef 19butterfly82 het volgende:
    Ik blijf er nog steeds bij, dat roel die nacht het geld in zijn broek in de dressoirkast op de gang heeft gelegd. En ingrid heeft het geld onder het bed van roel vandaan gehaald. Dus ben nog steeds benieuwd hoe het geld dan onder roels bed komt....Dat ik hier terug op kom, is omdat ik het net nogmaals in de reguliere uitzending zag.
    heeft Roel toch zelf onder zijn bed gelegd
    -
    -
      woensdag 9 november 2005 @ 20:57:34 #118
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_32128255
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
    Iedereen die het gemist heeft: Hier is het filmpje van gisteravond. Roel slaat oa een deuk in de wand en vloekt en scheldt er flink op los.

    http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019

    Ik had het nog niet gezien. Mijn god zeg!!!

    Ik vind hem gewoon heel erg eng.
    Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
      woensdag 9 november 2005 @ 21:32:31 #119
    1464 ART
    FOK!member
    pi_32129318
    Ik heb het live gezen en zie het nu in de herhaling via dat filmpje. En eerlijk gezegd vind ik het meevallen. Wel woede, maar duidelijk woede uit frustratie. Niet tegen iemand per se gericht. Ik vond dit ook niet agressief of zo. En het was minder hard dan ik dacht. Maar twee echte oerkreten.
    Het is het Gesprek waar het om draait
      woensdag 9 november 2005 @ 21:36:51 #120
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_32129426
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 21:32 schreef ART het volgende:
    Ik heb het live gezen en zie het nu in de herhaling via dat filmpje. En eerlijk gezegd vind ik het meevallen. Wel woede, maar duidelijk woede uit frustratie. Niet tegen iemand per se gericht. Ik vond dit ook niet agressief of zo. En het was minder hard dan ik dacht. Maar twee echte oerkreten.


    ART, het roepen helpt niet.
    Ze horen ons niet.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      woensdag 9 november 2005 @ 22:04:24 #121
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_32130419
    Mja.
    Confidence through competence
      woensdag 9 november 2005 @ 22:06:30 #122
    1464 ART
    FOK!member
    pi_32130488
    Ja APK. Kunnen kijken is een gave.

    (hebbu dat plaatje zelf geshopt?)
    Het is het Gesprek waar het om draait
    pi_32130631
    Zo word je dus fijntjes door BB afgemaakt.
    De spanning is er voor donderdag wel een beetje vanaf nu. Klotezooi
    pi_32132551
    Dat kaartje van Roel " een man een man, een woord een woord".
    Dat is volgens mij de aanwijzing dat hij het gewoon krijgt, is dat zo gek gedacht?
    Please don't sit on my imaginary friend
      woensdag 9 november 2005 @ 23:02:17 #125
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_32132688
    Ik denk dat hij er morgen uitvliegt en dan het geld alsnog krijgt, als pleister op de wonde.
    Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
    pi_32132866
    Nou, die blikken van hem.... puur foto's dus he? Ik heb een beetje het gevoel dat Roel iemand is met een tot nu toe niet in het openbaar besproken verleden. Naja, er is sowieso wat met je aan de hand als jij je wil laten opsluiten in je huis, dan heb je op zijn minst een extreme drang naar vluchtgedrag uit je vertrouwde omgeving, en een hang naar aandacht omdat je óók weet dat al die camera's op je gericht staan.

    Maar nogmaals, wees reeel en maak die centen gewoon naar mij over, kan dit hoofdstuk ook dicht weet je.

    pi_32132913
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef Jane het volgende:
    Ik denk dat hij er morgen uitvliegt en dan het geld alsnog krijgt, als pleister op de wonde.
    idd, ook mijn goque...
    pi_32133012
    Toen BB bekendmaakte dat ze 10.000 euro in een fonds
    voor die klote-baby zouden storten, wist ik gewoon dat
    Roel kon fluiten naar z'n centen.
    Het draait alleen maar om dat kind van die crackhoerrrrr........

    zonder eten op het zand, loopt het gegarandeerd uit de hand....
    pi_32136423
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 13:24 schreef Waxxer het volgende:
    Er zat zelfs een deuk in de muur
    Hij heeft mazzel dat die muurtjes van waaibomenhout zijn gemaakt en niet van beton, zoals in een normaal huis. Ik had me echt kapot gelachen als die al zijn vingertjes had gebroken op die muur.
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 november 2005 @ 01:19:03 #130
    862 Arcee
    Look closer
    pi_32136775
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef Jane het volgende:
    Ik denk dat hij er morgen uitvliegt en dan het geld alsnog krijgt, als pleister op de wonde.
    Dat zou een beste pleister zijn dan. Op Tanja na (speciaal geval) ging niemand nog met een troostprijs naar huis.
    pi_32142348
    De reactie van Roel
      donderdag 10 november 2005 @ 12:48:19 #132
    78092 gebakken-koekje
    Soms best schattig
    pi_32145040
    Ik vind het idioot, hij heeft dat geld toch verdient, en om dr dan mee te gaan rommelen vind ik gewoon raar, is toch logisch dat hij kwaad is als dat geld "opeens" weg is
      donderdag 10 november 2005 @ 13:25:52 #133
    3542 Gia
    User under construction
    pi_32146129
    Ik vind het puur diefstal van die drie! Je gaat niet iets uit iemands koffer pakken! En zeker geen geld!

    Als Roel dat geld niet terugkrijgt, kijk ik niet meer. Als hij het nou kwijt was geraakt door onvoorzichtigheid of erover gepraat had, dan had ik het nog begrepen. Maar BB die even doorlult waar dat geld ligt, om het Roel afhandig te maken, vind ik zeer laag.
      donderdag 10 november 2005 @ 13:31:01 #134
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_32146283
    Joh, het was nogal een saaie bedoeling in dat huis.
    Dat hadden ze ook bij de redactie echt wel door, er moest iets gebeuren om weer wat leven in de brouwerij te krijgen! Dat is prima gelukt!
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
    pi_32174543
    Maar let me get this straight?

    Roel had het verstopt al die tijd, toen hebben Ingrid en Chantal het verstopt weer, en toen moest Rob het verstoppen. En roel weet dat Rob het moest verstoppen (of niet?) en Rob gaat het zoeken (waarom?) en is het al gevonden of is er al meer over bekend?

    Je ne comprends pas..
    No comprendo..
    en ik begrijp het dus niet

    xxx
    pi_32174590
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 11:51 schreef Nastybtch het volgende:
    Maar let me get this straight?

    Roel had het verstopt al die tijd, toen hebben Ingrid en Chantal het verstopt weer, en toen moest Rob het verstoppen. En roel weet dat Rob het moest verstoppen (of niet?) en Rob gaat het zoeken (waarom?) en is het al gevonden of is er al meer over bekend?

    Je ne comprends pas..
    No comprendo..
    en ik begrijp het dus niet

    xxx
    Ze hebben het geld bij Big Brother ingeleverd, en Roel krijgt z'n geld later terug.
    pi_32174690
    Oh oke, thnq
    ik ben blij dat menno eruit is, ik vind het leuk dat Roel erin zit, hij is toch een beetje de "bart" van de eerste (ik hield van Bart )
    pi_32174810
    quote:
    Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef Gia het volgende:
    Ik vind het puur diefstal van die drie! Je gaat niet iets uit iemands koffer pakken! En zeker geen geld!

    Als Roel dat geld niet terugkrijgt, kijk ik niet meer. Als hij het nou kwijt was geraakt door onvoorzichtigheid of erover gepraat had, dan had ik het nog begrepen. Maar BB die even doorlult waar dat geld ligt, om het Roel afhandig te maken, vind ik zeer laag.
    Jezus... wat een bekrompen reactie.

    Luister... BB is 1 groot spel.
    Chantal en Ingrid wisten NIET dat het geld van Roel was. Ze krijgen de opdracht het te jatten. Zo ook Tafkar. Tafkar wordt gesnapt.
    Weet jij veel wat het eigenlijke plan was van BB.

    Feit is dat in de reguliere donderdagavond uitzending is gezegd door de voice-over dat Roel het geld nog gewoon krijgt maar dat hij even een soort van schokeffect moest krijgen!

    Was toch weer een leuke avond tv. Als je die dag de streams had gezien of gelezen, dan had je geweten dat er die dag geen FUCK te beleven viel. Dus BB moest wel iets doen om wat 'uitzendmateriaal' te bemachtigen!
    pi_32174993
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 11:52 schreef ThomasBerge het volgende:

    [..]

    Ze hebben het geld bij Big Brother ingeleverd, en Roel krijgt z'n geld later terug.
    Tenzij ie alsnog z'n mond voorbij lult en vertelt dat ie 10.000 gescoord heeft door stiekum te roken a 500 Euro per peuk.

    Nu weten veel bewoners dit al vanwege geschreeuw over de schutting en onderling geroddel, maar als Roel hier zelf over begint, kan ie alsnog fluiten naar de centen.
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
      vrijdag 11 november 2005 @ 12:25:17 #140
    132652 Springsteen27
    I Walk The Line
    pi_32175406
    Oh, wat hoop ik op dat laatste scenario, Digger!
    It's been a long time since we laughed together
    It's been a long time since we cried
    Raise your glass for the comrades we've lost
    My friend it's been a long, long time
    pi_32175590
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 12:01 schreef Kleintje het volgende:

    [..]

    Jezus... wat een bekrompen reactie.

    Luister... BB is 1 groot spel.
    Chantal en Ingrid wisten NIET dat het geld van Roel was. Ze krijgen de opdracht het te jatten. Zo ook Tafkar. Tafkar wordt gesnapt.
    Weet jij veel wat het eigenlijke plan was van BB.

    Feit is dat in de reguliere donderdagavond uitzending is gezegd door de voice-over dat Roel het geld nog gewoon krijgt maar dat hij even een soort van schokeffect moest krijgen!

    Was toch weer een leuke avond tv. Als je die dag de streams had gezien of gelezen, dan had je geweten dat er die dag geen FUCK te beleven viel. Dus BB moest wel iets doen om wat 'uitzendmateriaal' te bemachtigen!
    je moet wel heel dom izjn wil je daar intrappen

    alsof BB ff iets in de koffer van roel kan verstoppen zonder dat roel het door heeft gehad...

    en zelfde met de laarzen van ingrid.

    alsof BB daar geld in verstopt, dat moet dus gewoon vna de bewoners zelf zijn...
    hardcoholic
    pi_32176344
    Dus... Roel had het ook van een ander kunnen jatten.
    En... Rob moest het ook weer van Ingrid jatten.

    BB speelde er een spelletje mee.

    Misschien wisten ze wel dat het van ROEL was en hadden ze het ook kunnen weigeren.
    Maar... als Rob niet betrapt was... had Roel het dan gelijk geweten? Wie weet had het wel heel de kamer door moeten gaan, dat het bij de kaartjesopracht hoorde als 'hint' voor de weekopdracht.

    Wat de bedoeling van BB was komen we vast neit achter!
    pi_32176502
    ik denk da thet gewoon was om een reactie van roel uit te lokken

    en natuurlij kwat geheimzinnigheid te creeren
    hardcoholic
    pi_32176594
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 11:52 schreef ThomasBerge het volgende:

    [..]

    Ze hebben het geld bij Big Brother ingeleverd, en Roel krijgt z'n geld later terug.
    Stopnaaldje krijgt zijn centjes dus gewoon terug. Wat een bullshit zeg. Hij heeft het al 44 keer laten vallen tegen mensen, op een vage manier, waaronder Dido. Vlieske liet toen ook heeeeeeeeel vaag (veel vager nog) een beetje iets vallen in het bubbelbad en ze was het geld meteen kwijt.

    Hoezo meten met twee maten?

    Roel komt dan uit op 3 1/2 mm. trouwens.
    pi_32176810
    Overigens... wat een gezeik... Roel kwam met helemaal niets...
    Het is een spelletje.. je kan winnen, je kan verliezen...

    Hij kwam met niets en gaat met nog minder naar huis, zonder zaad in zijn ballen en zonder eigenwaarde!
    pi_32177026
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:19 schreef Kleintje het volgende:
    Overigens... wat een gezeik... Roel kwam met helemaal niets...
    Het is een spelletje.. je kan winnen, je kan verliezen...

    Hij kwam met niets en gaat met nog minder naar huis, zonder zaad in zijn ballen en zonder eigenwaarde!
    Ballen? Heeft ie ballen dan? In dat pakkie waarin ze laatst die gewichten opdracht moest doen zag je echt helemaal niks zitten. Het was net een wijf met zijn spaghetti-armpjes en totaal geen zak of leuter.
    pi_32177153
    Die ballen, dat was juist het grootste gedeelte van zijn geslachtsdeel.
    De rest is haar!
    Dat zorgt er optisch voor dat het allemaal nog wat lijkt
    pi_32183767
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef Kleintje het volgende:
    Die ballen, dat was juist het grootste gedeelte van zijn geslachtsdeel.
    De rest is haar!
    Dat zorgt er optisch voor dat het allemaal nog wat lijkt
    Weet je zeker dat dat geen puistje of schurft was? Want ik zag op die douche foto echt helemaal NIKS....

    Ik heb dat echt nog nooit eerder gezien bij een kerel, dat er gewoon niks hangt. Normaal zie je nog wel een bobbel, zelfs bij de meest kleingeschapen mannen, bij hem zie je echt gewoon helemaal niks.

    Is het niet gewoon een wijf? Volgens mij is de clit van Dido nog groter, goed dat je me helpt herinneren daar wou ik nog een poll over beginnen.
    pi_32183836
    Hij heeft trouwens wel vrouwelijke handen, viel mij gister ineens op
    pi_32183920
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 17:18 schreef ThomasBerge het volgende:
    Hij heeft trouwens wel vrouwelijke handen, viel mij gister ineens op
    ALLES is vrouwelijk aan die gast, al zijn zijn spaghetti-armpjes nog ieler dan die van Vlieske.

    Dit jaar was de Big Brother van de geheimen, zou Roel soms eerder een meisje zijn geweest? Maar dat er niet genoeg vlees was voor een goeie nepworst?

    Dat ie eigenlijk Roelette heette of zo?
    pi_32183948
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:

    [..]


    Dat ie eigenlijk Roelette heette of zo?


    pi_32184789
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:

    [..]

    ALLES is vrouwelijk aan die gast, al zijn zijn spaghetti-armpjes nog ieler dan die van Vlieske.

    Dit jaar was de Big Brother van de geheimen, zou Roel soms eerder een meisje zijn geweest? Maar dat er niet genoeg vlees was voor een goeie nepworst?

    Dat ie eigenlijk Roelette heette of zo?
    Ga door... ga door... je hebt talent!
    Dit is goed voor mijn buikspieren!
    pi_32633536
    Iedereen weet nu toch wel van het geld van Roel? Kan hij het nog wel kwijtraken?
    pi_32637692
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef BB5kijker het volgende:
    Kan hij het nog wel kwijtraken?
    Dat weet alleen Hummie. Als ze ongesteld is en opeens veel geld voor sjokola nodig heeft, dan kan het zomaar weer verdwenen zijn volgens mij....
      maandag 28 november 2005 @ 09:42:57 #155
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_32638714
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:

    [..]

    ALLES is vrouwelijk aan die gast, al zijn zijn spaghetti-armpjes nog ieler dan die van Vlieske.

    Dit jaar was de Big Brother van de geheimen, zou Roel soms eerder een meisje zijn geweest? Maar dat er niet genoeg vlees was voor een goeie nepworst?

    Dat ie eigenlijk Roelette heette of zo?
    na BB gaat hij de showbizz in met Kelly
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_32899531
    Van de blog:

    Roel: "Ben ik weer het zaadje.. godverdomme. Dus jullie kunnen wel roken?"
    Nathalie: "Ja".
    Roel: "Hij is eruit gedonderd man. Fuck zooi."
    Nathalie: "Is ook lullig".
    Roel: "Ah, fuck zooi. Dit is flauw man. Fuck man. Teringzooi. Vuile kankerzooi man"
    Joost: "Slaat dus helemaal nergens op. Roel is juist degene die het meest bij het vuur heeft gezeten!"

    Roel kan dit allemaal zeggen zonder enige consequentie. Dat had Menno eens moeten doen. Ik heb een suggestie: pak dat geld van hem af. Of voor de mildere mensen: elk scheldwoord, hoe klein het ook ius, betekent 1000 euro inleveren. Iedereen weet al van dat geld van hem, dus dit lijkt me makkelijk in te voeren. Hoe kan hij anders zijn geld nog kwijtraken? Misschien stopt hij dan wel met schelden.
    pi_32914450
    Mensen moeten echt zijn geld vinden ofzo, ik gun het hem niet.
    In het begin vond ik hem wel grappig en leuk maar hij heeft geen eigen mening meer sinds hij met Dido is. Hij is totaal niet aardig meer etc. beetje jammer.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')