abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 13:53:18 #1
862 Arcee
Look closer
pi_31307105
Soms zou je zo graag iets tegen een bewoner willen zeggen, maar helaas, dat kan niet.

Doe het daarom hier.

Tegen Chantal: "Hé Chantal, ik vond dat je het niet mogen roken donderavond goed oppakte. Er zijn mensen die veel slechter nieuws krijgen. Inderdaad, dan is een weekje niet roken een eitje, zo zei je zelf ook. Maar wat hoorde ik je zaterdag allemaal zeggen? Dat het de zwaarste strijd van je leven is? De moeilijkste week van je héle leven? De liefde van je leven is toch verongelukt? Dat was dus minder zwaar? Jezus Christus man, doe normaal. Je bezorgt er ook nog iemand 50.000 euro mee ook. Misschien zelfs jezelf wel. Nou ja, niet echt, want je staat onderin de polls, maar goed, dat doet er nu even niet toe. Wacht, zei je ook niet dat je nog liever een levende muis op zou eten dan een week niet roken? Hier, alsjeblieft. Eet smakelijk, trut."

Tegen Rob: "Hé Rob, 'ik ga winnen', zeg je steeds. Je bent er echt van overtuigd, hè? Nou, vergeet 't maar, makker. Je vliegt er donderdag met al je kunstbenen uit!"
pi_31307481
dat ze allemaal mogen doodvallen
.mwep
pi_31307521
Tegen Dido: "Je bent geil! Kom je vanavond langs?"
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_31307678
Tegen Ingrid: Haal gvd die kloteduim 's uit je treiter vandaan. Je lijkt wel een baby !!
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:44:51 #5
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_31308196
Hoi Lieske....

Mag ik je msn ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_31308344
roel loop niet zo achter dido aan, het komt erg triest over
pi_31308446
He Rob ,waarom neem je iedereen apart voor een gesprek.Ze moeten je niet!Go home....
  Moderator zondag 9 oktober 2005 @ 15:02:27 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31308566
Chantal ga dood, lelijke kut

Maar serieus: ik zou IRL heel normaal doen, en hopen dat ze niet weten wat ik allemaal heb geschreven hier.

We maken hier karikaturen van ze, en misbruiken ze voor koude grond-psychologie en voor het botvieren van primaire haat/liefde/lustgevoelens.
Geeft niet, daar vraag je ook om als je in zo'n huis gaat zitten, Maar het zou ontzettend sneu zijn om zo'n bewoner eens even "de waarheid te gaan vertellen" als je hem/haar zou tegenkomen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31308584
Roel ga je collegegeld terugvragen
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:20:52 #10
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_31308942
alle: kutmongolen

nee, dat mag ik niet zeggen!
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:54:37 #11
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_31309743
Hoi Lieske,

neuken ?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_31309819
"Zeg Dido, pizza'tje halen en neucken, of hou je niet van pizza? "
pi_31310138
Hoi Linda. Dat was niet heel erg aardig van je. Er keken mensen mee.

Hoi Dido, doe iets aan je neus en houdt je mond. Ieder zn kwaliteiten en jij moet gewoon accepteren dat die bij jou niet op het inhoudelijke vlak liggen.

Hoi Rob, ik vind je echt goed bezig. Je slaagt in je missie om te laten zien dat invalide mensen alles kunnen zijn wat "normale" mensen ook kunnen zijn. Ik vind het een geruststelling dat ik nu zonder schuldgevoelens invalide mensen ook achterlijke lulhannessen kan vinden.

Hoi Menno, trouwen?

Hoi Ingrid, als Menno niet met mij wil trouwen, maar liever met jou, doe je dan lief voor hem?

Hoi Roel. Je nek is te lang en je praat teveel poep.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2005 @ 16:14:00 #14
128220 Peter6000
pi_31310203
Rob:
Je komt sinds je genomineerd bent zo triest over. Alsof het besef doordringt dat je eruit moet. Juist nu kan je je psychologisch truckendoos openen, je voegt best wat toe met je leuke psychologische gesprekjes. Alleen met je huidige opstelling wordt het wel link hoor, as donderdag.

Tan:
Ik herken zoveel in jou Tan, die moeite die je hebt gehad om het plekje in de groep te veroveren. Dat je op een bepaald moment zo`n beetje de hele groep tegen je kreeg, en hier op Fok klonken ook de hele tijd scheldwoorden. Nu niet meer. Je hebt je plekje veroverd, je bent jezelf, en je ontwikkelt je hartstikke goed.

Chantal:
[niet emphatische modus] Je ergert mij met je stem en je leven. Zogauw je genomineerd bent, zul je het huis de donderdag erna gaan verlaten. Je staat al weken onderaan in de populariteitspol op talpa. Op fok immiteert men massaal jou lach met de term: GNA GNA GAN [/niet emphatische modus]

Dido:
Door jou mensenanalyses, en de diepgang die jij hebt, vind ik jou één van de toppers van deze BB. Al zegt dat ook wel weer veel over je medebewoners

Lieske:
Je hebt schattigheidsfactor 10, met je schattige beschermde studentenleventje en je mega super uitdrukkinkjes.

Loedertje:
Je ben mijn favo poster op Fok

Linda:
[niet emphatische modus] Dom figuur, als je 40 bent, ben je een soort niet intelligente versie van Chantal [/niet emphatische modus]

Roel:
Jij was mijn favoriet, maar je zakt langzaam door de mand. Te vroeg gepiekt misschien. Op één of andere manier gun ik je de overwinning niet meer, misschien vanwege je uitspraken over homoseksualiteit, of omdat ik zie hoe hardhandig je bent, als je onder invloed van middelen bent.

Nathalie:
[niet emphatische modus] Je komt zo dommig en vooral oppervlakkig over op mij [/niet emphatische modus]

Ingrid:
Ik weet niet wat ik van jou moet vinden, je kwetsbare kanten mag ik wel, je groffe kant een stuk minder.

Menno:
Zelden iemand zo overtuigend zien liegen. Je komt er wel in deze harde maatschappij.

Joost:
Gebruik je nu pillen om zo te zijn hoe je bent, of ben je echt zo?
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:24:34 #15
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_31311538
Hoi Lieske,

Laat je niet opnaaien door de dames die je niet serieus nemen omdat ze zogenaamd meer levenservaring hebben. Ze lopen hooguit wat langer op deze aardkloot rond, maar met al die vermeende extra ervaring hebben ze niks gedaan. Denk je nu werkelijk dat je van werken in plaats van studeren een ervarener mens wordt? Slim als je bent weet je zelf ook wel dat dit niet zo is. De enige reden waarom ze zo naar tegen je doen is dat ze graag zouden zijn wat jij bent: een lieve, leuke en slimme meid.

Kortom, trek je geen reet aan van wat die wijven tegen je zeggen en gedraag je zoals je zelf wilt. Ze kunnen je elke week nomineren, maar de mensen thuis zijn niet zo achterbaks als die kuttekoppen waar jij het al die maanden moet uithouden. Je zult niet worden weggestemd.

En oh ja: Chantal mag je gerust op d'r bek slaan als ze je weer een 'tipje' wenst te geven.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:28:45 #16
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31311617
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:44 schreef Dopekoe het volgende:
Hoi Lieske....

Mag ik je msn ?
Die heb ik al...

Ik zou vragen aan Lieske of ze wat over haar studentenleventje wil vertellen.

Oja... ook welke tandpasta ze gebruikt!!!!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:31:02 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_31311663
tegen Joost: wat ben jij een enorme flapdrol, ik heb zelden zo'n zemel gezien
pi_31353340
Roel: sjonge jonge weg, wat daal jij in achting. Ik vond je een toffe peer, maar je gaat qua roddel en geklaag bijna chantal en tanja samen voorbij!
Babe In Totale Control of Herself
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:04:25 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31353594
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:44 schreef Dopekoe het volgende:
Hoi Lieske....

Mag ik je msn ?
http://bigbrother.fok.nl/blog/14
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:25:56 #20
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_31356575
Hoi Linda, ga de ekkes mee op kroegtocht?
'Beam me up Scotty'
pi_31356955
ik zou tegen rob willen zeggen : Rob, raap je kunstbenen bij elkaar en vertrek!
Boeiend, boeiend. Interessant!. Ga door, ik hang aan je lippen!
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:58:29 #22
18653 crew  D.
pi_31357162
tegen alle bewoners:

Er ligt 10.000 euro verstopt onder een bloempot in de tuin, en wie het vindt mag het hebben
pi_31357527
Rob: Probeer jezelf te blijven, ik kan mij niet voorstellen dat je zo achterbaks bent als je je nu voor doet.
Joost: Gewoon zo doorgaan, je doet het goed.
Roel: Het geld wat je verstopt hebt ligt er goed.
Ingrid: Je mag mijn grote duim wel eens lenen...
Chantal: Roddeltante, houdt toch eens op en doe eens volwassen
Liekse: Stel je niet zo aan. Doordat je de jongste bent hoef je je niet te gedragen als een baby.
Menno: Zorg eens voor wat meer actie?
Dido: Voor jou heb ik geen woorden, ik ben met jou helemaal KLAAR...
Tanja: Je bent een sloeber, uitkeringtrekker, en bovendien een naar persoon. Ik heb medelijden met het kind dat jou als moeder heeft. Ik hoop voor het kind dat het nooit deze afleveringen van BB terug kan kijken....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_31357924
Jullie worden dag en nacht bekeken, maar alleen op donderdagavond besteden jullie extra veel tijd en aandacht aan jezelf, door je op te maken en je beste outfit aan te doen omdat je dan op TV komt. Waarom verzorg je je niet dagelijks zo, of waarom zit je op de donderdagavond niet in je trainingspak of ochtendjas op de bank?

Lieske, je moet wat liever met je gebit omgaan, je schropt je tanden en dat is zeer slecht voor je gebit!

Chantal, met je houding en geroddel zul je never nooit niet winnen: hou er mee op, je wordt er lelijk van!

Confronteer elkaar eens wat vaker met die irritaties van jullie, ik wil bonje zien, wees open en eerlijk, ipv achter elkaars rug om zeiken.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31358097
Hey, Ralph, kom je scrabbuluh
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 00:00:35 #26
862 Arcee
Look closer
pi_31372384
Tegen Lieske: "Lieske, ik vind je het liefste meisje van BB5".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')